Zachowania konsumenckie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
wypożyczone
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Autor
Bazydło-Egier Daria
(1)
Bąk Krzysztof
(1)
Gaweł Bartłomiej
(1)
Rybakiewicz Justyna
(1)
Słaby Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Język polski
(3182)
Polska
(3058)
Nauczanie
(2972)
Dziecko
(2711)
Literatura polska
(2310)
Zachowania konsumenckie
(-)
Powieść polska
(2249)
Nauczyciele
(2160)
Poezja polska
(2113)
Matematyka
(1989)
Wychowanie
(1983)
Nauczanie początkowe
(1768)
Szkolnictwo
(1746)
Uczniowie
(1668)
Młodzież
(1615)
Rodzina
(1532)
Wychowanie w rodzinie
(1524)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1445)
Pedagogika
(1389)
Wychowanie przedszkolne
(1323)
Historia
(1142)
Pamiętniki polskie
(1118)
Biblioteki szkolne
(1090)
Filozofia
(1076)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1071)
Dzieci
(1055)
Język angielski
(1033)
Sztuka
(1012)
Zarządzanie
(978)
Przedsiębiorstwo
(975)
Fizyka
(963)
Uczenie się
(955)
Kobieta
(907)
Psychologia
(905)
Kultura
(895)
Uczucia
(881)
Oświata
(864)
Literatura
(849)
Psychoterapia
(835)
Język niemiecki
(825)
Publicystyka polska
(818)
Wojna 1939-1945 r.
(786)
Osobowość
(785)
Opowiadanie polskie
(765)
Praca
(759)
Muzyka
(754)
Wojsko
(746)
Unia Europejska
(728)
Chemia
(700)
Rodzice
(673)
Kształcenie
(668)
Mowa
(666)
Gry i zabawy
(621)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(617)
Logopedia
(610)
Internet
(606)
Stosunki interpersonalne
(606)
Stres
(595)
Czytanie
(590)
Prawo
(587)
Niepełnosprawni
(586)
Biologia
(578)
Edukacja medialna
(578)
Przemoc w szkole
(570)
Alkoholizm
(563)
Gry edukacyjne
(556)
Relacje międzyludzkie
(551)
Literatura młodzieżowa polska
(545)
Komunikacja społeczna
(541)
Metody nauczania
(541)
Etyka
(534)
Socjologia
(532)
Agresywność
(529)
Środki masowego przekazu
(529)
Twórczość
(521)
Biblioterapia
(519)
Technika
(518)
Autyzm
(504)
Geografia
(504)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(498)
Język rosyjski
(493)
Czytelnictwo
(487)
Nauka
(480)
Zachowanie
(476)
Poradnictwo zawodowe
(474)
Informatyka
(464)
Matura
(456)
Polityka
(452)
Postawy
(451)
Psychologia społeczna
(449)
Wychowanie obywatelskie
(443)
Ekonomia
(442)
Historia (przedmiot szkolny)
(433)
Narkomania
(433)
Promocja czytelnictwa
(432)
Pomoce dydaktyczne
(430)
Przyroda
(419)
Wychowanie seksualne
(418)
Patologia społeczna
(412)
Polityka międzynarodowa
(411)
Marksizm
(409)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Autorzy - znani psycholodzy i psychoterapeuci - opisują ludzkie zachowania, wyjaśniają takie pojęcia jak: osobowość, inteligencja. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na szereg pytań, np. dlaczego inaczej zachowujemy się w grupie, a inaczej w samotności, jak funkcjonujemy w rodzinie, jakie związki zachodza między psychiką a ciałem, a jakie między psychologią a medycyną. Książka choć zawiera szereg cennych wskazówek, nie jest poradnikiem, w którym czytelnik znajdzie odpowiedź na pytanie jak być szczęsliwym. Jest bowiem przewodnikiem po świecie ludzkich zachowań, a także problemów, jakie spotykamy w dorosłym życiu, m. in. w rodzinie, w pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35234 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 41692 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesne technologie – symbole XXI wieku – zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne (smartfony, iPady, komputery gamingowe) stały się dobrami pierwszej potrzeby. Życie codzienne konsumentów uległo technologizacji. Nowe trendy zachowań konsumentów, zorientowane na innowacyjne formy spędzania przez nich czasu wolnego, wymusiły zmianę charakteru pozyskiwania klientów przez przedsiębiorstwa. Niespodziewanym przy tym czynnikiem warunkującym zachowania w czasie wolnym stały się wprowadzone przez rządy krajów objętych pandemią obostrzenia (lockdowny). Dotychczasowym strategiom efektywności działań, charakterystycznym dla ekonomiki skali, musiała zostać przeciwstawiona indywidualizacja, uwzględniająca cechy wspólne grup docelowych i jednocześnie zróżnicowane indywidualnie. Czynnikiem warunkującym efektywność stały się ogromne bazy danych budujące profile konsumentów, niezbędne dla działań marketingowych, w tym e-marketingu wykorzystującego internetowe media społecznościowe. Konsumpcja i e-konsumpcja dzięki rozrywce i e-rozrywce stały się usługami zorientowanymi na odczuwanie radości z samorealizacji i mogły być realizowane przy stosowaniu elastycznego zarządzania produktami. Począwszy od końca 2019 roku, gdy nastał czas pandemii, czyli choroby Covid-19, rozrywka i e-rozrywka stały się swoistym remedium na nowy sposób życia wywołany konsekwencjami rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2. W warunkach izolacji społecznej, powodującej silny stres, szczególnego znaczenia nabrały „internetowe” formy spędzania czasu wolnego. Czas pandemii wywołał konieczność pojawienia się nowych produktów, zwłaszcza w rozrywce. W pracy rozważania autorek skoncentrowały się na poszukiwaniu sposobów uczestnictwa w e-rozrywce dzięki nowym strategiom zarządzania produktem, które odpowiadały zapotrzebowaniu w zakresie rozrywki innym odbiorcom niż zwykle, bo „pandemicznym” e-konsumentom. Podmioty rynkowe oferujące różne formy rozrywki online musiały rozwiązać nieznane dotychczas problemy w procesie zarządzania produktem, które opierając się na dotychczasowych doświadczeniach, zmotywowałyby e-konsumentów w czasach pandemii do zagospodarowania czasu wolnego w maksymalnie zindywidualizowany sposób, dostarczający takich ilości przyjemności i radości, które pozwoliłyby na regenerację sił – przede wszystkim psychicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42701 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej