Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(56)
IBUK Libra
(6)
Forma i typ
Książki
(42)
Artykuły
(14)
E-booki
(6)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(79)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(25)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(10)
Czytelnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(13)
Wypożyczalnia Trzcianka
(5)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(16)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(6)
Czytelnia Wągrowiec
(5)
Autor
Leary Mark R
(5)
Kacmajor Anna
(4)
Kacmajor Magdalena
(4)
Płuska Katarzyna
(4)
Lewicka Maria
(2)
Andrzejewski Piotr
(1)
Barbecka Anna
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Burzyńska Iwona
(1)
Błaż Agata
(1)
Campbell G. Michael
(1)
Cepiga Maksymilian
(1)
Chodkowska Maria
(1)
Cialdini Robert B
(1)
Cysak Paulina
(1)
Dujanowicz Katarzyna
(1)
Etrillard Stéphane
(1)
Fitzpatrick Peg
(1)
Frąckowiak-Świtkowska Marzena
(1)
Grzybowska Agnieszka
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Hajzer Katarzyna
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hars Wolfgang
(1)
Härter Gitte
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jabłońska Marta
(1)
Jett Tish
(1)
Juroszek Weronika
(1)
Jędrzyński Zefiryn
(1)
Kamińska-Jatczak Izabela
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Kawasaki Guy
(1)
Kenrick Douglas T
(1)
Korpacka Patrycja
(1)
Kostrzyńska Małgorzata
(1)
Kowalczyk Joanna
(1)
Kowalski Robin M
(1)
Krasoń Katarzyna
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Liberska Hanna
(1)
Lis Anna
(1)
Maj-Osytek Monika
(1)
Malina Alicja
(1)
Miśkowiec Ewa
(1)
Nartowski Andrzej S
(1)
Nasher Jack
(1)
Neuberg Steven L
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Olbińska Emilia
(1)
Orski Marek
(1)
Orłoś Maciej
(1)
Pantalon Michael V
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Pstrąg Jakub
(1)
Raczyńska Joanna
(1)
Rudy-Muża Monika
(1)
Rychlik Magdalena
(1)
Sarczyńska Anna
(1)
Sorokosz Irena
(1)
Stojanowska Elżbieta
(1)
Suwalska-Barancewicz Dorota
(1)
Sztyk Julia
(1)
Szymanderska Urszula
(1)
Tomas Iwona
(1)
Tomczyk Wiesław
(1)
Topf Cornelia
(1)
Trzebiatowska Małgorzata
(1)
Trzeciak Sergiusz
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Walczak-Skałecka Agnieszka
(1)
Waśkiewicz Olena
(1)
Winch Sławomir
(1)
Witeńska Lidia
(1)
Wojciszke Bogdan
(1)
Wosińska Wilhelmina
(1)
Zaremba Ewa
(1)
Załoga Edyta
(1)
Zdanowski Andrzej
(1)
Zydorowicz Alicja
(1)
Öttl Christine
(1)
Łasiński Gabriel
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(62)
Język
polski
(60)
angielski
(1)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(8)
Doradcy zawodowi
(7)
Pedagodzy
(6)
Klasa 7.
(4)
Klasa 8.
(4)
Szkoły podstawowe
(4)
Dyrektorzy szkół
(2)
Klasa 4.
(2)
Klasa 5.
(2)
Klasa 6.
(2)
Dorośli
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Wychowawcy świetlic
(1)
Temat
Autoprezentacja
(56)
Psychologia społeczna
(10)
Prezentacje i wystąpienia
(8)
Poradnictwo zawodowe
(7)
Samopoznanie
(7)
Agresywność
(5)
Negocjacje
(5)
Osobowość
(5)
Poczucie własnej wartości
(5)
Spostrzeganie interpersonalne
(5)
Atrakcyjność interpersonalna
(4)
Internet
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Miłość
(4)
Płeć
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Grupy społeczne
(3)
Kariera
(3)
Kobieta
(3)
Konformizm
(3)
Marketing
(3)
Motywacja
(3)
Nauczyciele
(3)
Perswazja
(3)
Przyjaźń
(3)
Public relations
(3)
Samoświadomość
(3)
Uczucia
(3)
Uprzedzenia
(3)
Zainteresowania
(3)
Zdolności
(3)
Altruizm
(2)
Asertywność
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Hobby
(2)
Image
(2)
Kompetencje miękkie
(2)
Konflikt
(2)
Lęk
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Media społecznościowe
(2)
Postawy
(2)
Poszukiwanie pracy
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przemoc
(2)
Reklama
(2)
Rodzina
(2)
Samokontrola (psychol.)
(2)
Samorealizacja
(2)
Savoir-vivre
(2)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(2)
Szczęście
(2)
Ubiór
(2)
Władza
(2)
Zachowanie prospołeczne
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Alkohol
(1)
Alkoholizm
(1)
Argumentacja
(1)
Astma oskrzelowa
(1)
Autorytaryzm
(1)
Bezdomność
(1)
Bezrobocie
(1)
Blogi
(1)
CV
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Cynizm (postawa)
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Debata
(1)
Drzewo życia
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dyskryminacja
(1)
Dziecięce porażenie mózgowe
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko chore przewlekle
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko z porażeniem mózgowym
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Edukacja medialna
(1)
Egoizm
(1)
Estetyka
(1)
Etyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etykieta językowa
(1)
Event marketing
(1)
Facebook
(1)
Fani
(1)
Feminizm
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Grupy nacisku
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Gry i zabawy
(1)
Heteroseksualizm
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(13)
Artykuł z czasopisma fachowego
(11)
Poradniki
(9)
Scenariusz zajęć
(7)
Korespondencja urzędowa
(3)
Poradnik
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Karty pracy ucznia
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(1)
Czasopisma szkolne
(1)
Instrukcja
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(14)
Praca, kariera, pieniądze
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Psychologia
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Tytuł czasopisma
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(7)
Dyrektor Szkoły
(1)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(1)
Gazeta Szkolna
(1)
Polonistyka
(1)
Praca Socjalna
(1)
Wychowawca
(1)
Świetlica w Szkole
(1)
62 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii społecznej oraz poszukują konkretnych wskazówek związanych z jej przygotowaniem oraz realizacją. Intencją autorów było przedstawienie praktycznych wskazań poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu ujęcie pozwala na wykorzystanie treści książki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 115064 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34523 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48046 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autoprezentacja jest aktualnie jednym z bardziej zastanawiających zjawisk społecznych i psychologicznych, o czym świadczą liczne poradniki, mówiące o tym, w jaki sposób korzystnie prezentować swoją osobę. Autoprezentacja jest zachowaniem społecznym podlegającym samokontroli i samoobserwacji, dlatego wywołuje emocje i procesy poznawcze z nią związane (Stojanowska 1998). W prezentowanej książce Autorka podchodzi do tematu autoprezentacji bardzo wnikliwie i szczegółowo. Czy osoby z wysokim lękiem społecznym prezentują się bardziej negatywnie niż te z niskim poziomem lęku? Do takich wniosków doszedł Arkin ze swoimi współpracownikami, na podstawie badań jakie przeprowadzili w 1980 r. Autorka te wnioski konfrontuje z kolejnymi badaniami i nową interpretacją. Wyniki są nie tylko ciekawe, ale także wartościowe pod kątem wykorzystania w pracy z młodzieżą. Książka Weroniki Juroszek podejmuje się zadania rozwinięcia tematu lęku społecznego i jego wpływu na stopień jakości uczestnictwa społecznego. Celem badań było określenie znaczenia deprecjonującej i faworyzującej autoprezentacji dla zmian w poziomie lęku sytuacyjnego oraz metapercepcji u osób o różnym dyspozycyjnym lęku społecznym. Praca składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym omówiono problem autoprezentacji w świetle teorii i badań, przeanalizowano podstawowe założenia dotyczące autoprezentacji, jej funkcje i style, rolę lęku społecznego w kierowaniu wrażeniem. Kolejne punkty poświęcono autoprezentacji faworyzującej (jako podstawowemu stylowi stosowanemu przez osoby z niskim lękiem społecznym) oraz autoprezentacji ochronnej (charakteryzującej osoby z wysokim lękiem społecznym). Rozdział ten kończy analiza znaczenia metapercepcji dla autoprezentacji. Rozdział drugi zawiera omówienie badań własnych. W punkcie pierwszym sformułowano pytania i hipotezy dotyczące faworyzowania i deprecjonowania się w sytuacji powodzenia i niepowodzenia w sferze społecznej i intelektualnej przez młodzież szkolną z wysokim i niskim lękiem społecznym (badanie ankietowe). W punkcie drugim sformułowano hipotezy, opierając się na badaniach eksperymentalnych. Punkt trzeci traktuje o tym, jak dyspozycyjna koncentracja na różnych rodzajach "ja" wpływa na faworyzującą i deprecjonującą autoprezentację oraz jej emocjonalne oraz poznawcze konsekwencje - lęk sytuacyjny i metapercepcję. W rozdziale trzecim przedstawiono metodologię badań własnych - omówiono metody, określając zmienne i ich operacjonalizację, przy czym zmienne niezależne oraz zależne zostały szczegółowo wyodrębnione. W pracy wykorzystano następujące metody: ankietę do pomiaru stylu autoprezentacji (skonstruowaną przez autorkę publikacji), Skalę Koncentracji na Sobie, Inwentarz Stanu i Cechy Lęku oraz arkusz "Jak widzą mnie inni?". Rozdział czwarty zawiera wyniki przeprowadzonych badań. Na początku scharakteryzowano omawiane zmienne osobowościowe, takie jak: lęk społeczny, ja-publiczne, ja-prywatne, zmienne określone w badaniach ankietowych oraz eksperymentalnych (podrozdziały pierwszy i drugi). W podrozdziale trzecim przedstawiono wyniki dotyczące autoprezentacji osób o wysokim i niskim lęku społecznym w sytuacji powodzenia oraz niepowodzenia. Podrozdział czwarty to weryfikacja hipotez zakładających wpływ faworyzującej i deprecjonującej autoprezentacji w sytuacji powodzenia, jak również niepowodzenia na lęk sytuacyjny i metapercepcję u osób o różnym poziomie lęku społecznego. W podrozdziale piątym przeanalizowano zależności między dyspozycyjną koncentracją na różnych rodzajach "ja" i lękiem społecznym a autoprezentacją oraz jej konsekwencjami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103310 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38056 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezskutecznie próbujesz zmotywować grupę do większego zaangażowania? Wyczerpały się Twoje pomysły na to, jak skłonić bliską osobę do zmiany nawyków i nastawienia do świata? Od dawna obiecujesz sobie, że rozpoczniesz dietę, rzucisz palenie, zaczniesz ćwiczyć, ale nie wiesz, jak się zmobilizować i wreszcie to zrobić? Wiele osób chciałoby coś zmienić w swoim życiu, ale brakuje im motywacji. Otoczenie udziela im porad, wskazuje przykłady, straszy konsekwencjami, stosuje kary lub w inny sposób stara się wymusić zmianę. Działania te są nieskuteczne, gdyż narzucanie czyjegoś punktu widzenia rodzi opór. Otwartość na zmiany jest możliwa, tylko gdy działamy zgodnie z własnymi przekonaniami i mamy poczucie decydowania o sobie. Jak jednak odkryć, czego chcemy i co jest dla nas ważne? Jak przełamać niechęć do zmiany i zacząć działać?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 51271 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szacuje się, że co drugi człowiek na świecie ma dostęp do Internetu, a coraz więcej codziennych aktywności zostaje przeniesionych do cyberprzestrzeni. W tej sytuacji warto się zastanowić nad wpływem globalnej sieci komputerowej na nasze życie. Prezentowana publikacja stanowi wprowadzenie do bogatej tematyki psychologii Internetu, czyli dziedziny zajmującej się oddziaływaniem tego medium na jednostkę. Autorka w przejrzysty i usystematyzowany sposób przedstawiła charakterystykę współczesnych internautów, kreowanie e-tożsamości, cyfrowy narcyzm, agresję słowną w Internecie oraz uzależnienie od cyberprzestrzeni. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków związanych z informatyką i naukami społecznymi oraz osób zainteresowanych wpływem Internetu na człowieka. To cenna lektura także dla rodziców, opiekunów i nauczycieli zajmujących się wychowaniem młodego pokolenia, dla którego cyberprzestrzeń staje się nieodłączną częścią codzienności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114616 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51686 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85608, 85607 (2 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41603 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34078 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39849, 39850 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59330 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Etykieta wartości / Andrzej S. Nartowski. - Warszawa : Difin, copyright 2020. - 182 strony : ilustracje ; 20 cm.
Szanowny czytelniku, jeżeli szukasz poradnika dobrych manier, nie bierz tej książki do ręki! Ona jest dla tych, którzy znają dobre maniery. Nierzadko znają je już od pokoleń. Nie ma tu porad, jak wiązać krawaty, dobierać spinki do mankietów, zegarki do garniturów, na ile guzików zapinać marynarkę, ani jak jeść bezy. O tym już pisuje liczne grono autorów. Ekspertów dobrych manier mamy więcej, niż dobrych manier. Po wojnie, kiedy Polska wkroczyła na trakt awansu społecznego, na łamach Przekroju dobre maniery krzewił z powodzeniem Demokratyczny Savoir-Vivre. Wtedy nie było biznesu, upaństwowiono przemysł i handel. Dzisiaj biznes jest, lecz za to Polskę ogarnia kryzys wartości. Za mało w niej zaufania, za dużo kłamstw, arogancji. Książka adresowana jest do środowisk gospodarczych. Sednem biznesu jest transakcja, sednem transakcji porozumienie stron, sednem porozumienia – wzajemne zaufanie. Etykieta może wspomóc zaufanie, przysłużyć się porozumieniu. Na tym polega kreowana przez nią wartość. Autor wskazuje, na czym ta wartość polega i jak ją spożytkować. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116780 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Ta książka jest właśnie dla Ciebie! Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą... Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego? No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty — musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach. Z tą książką zrobisz to profesjonalnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41094 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Wizerunek publiczny w internecie : kim jesteś w sieci? / Sergiusz Trzeciak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - 212 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Choćbyś był autorem najlepszych książek, ulubionym ekspertem programów telewizyjnych i radiowych, nie zaistniejesz w wirtualnym świecie, jeśli nie masz swojej strony WWW, nie prowadzisz bloga, nie korzystasz z mediów społecznościowych. Albo będzie jeszcze gorzej: zaistniejesz w sieci, nawet o tym nie wiedząc — jako bohater prześmiewczych memów. Każdy może stworzyć stronę internetową czy bloga i kręcić filmy na YouTubie ze sobą w roli głównej. Pytanie tylko, czy to, co robisz, i sposób, w jaki to robisz, przemawia do internautów? Ta książka odpowie Ci na to pytanie, a także na wiele innych. Poprowadzi Cię krok po kroku do stworzenia wyjątkowej osobowości internetowej. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak budować wizerunek w sieci. Ta wiedza przyda Ci się zarówno na początku kariery zawodowej, jak i w jej trakcie, kiedy już zdobędziesz status profesjonalisty. Książka skierowana jest do menedżerów, doradców, trenerów, coachów, ekspertów, naukowców, prawników, PR-owców, dziennikarzy, freelancerów i studentów oraz wszystkich, którzy chcą stać się liderami biznesu, nauki czy polityki.Zapraszamy do wypożyczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 116202 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Godzina wychowawcza jest jednym z elementów oddziaływania wychowawczego szkoły i aby mogła spełniać swoją rolę istotny jest zakres tematyczny i sposób jej prowadzenia. Publikacja stanowi zbiór konspektów zajęć. Powstały one w ramach pracy Koła Naukowego Pedagogów Wyższej Szkoły Filozoficzno-Pedagogicznej "Ignatianum" w Krakowie, a poprzedziła je przeprowadzona wśród uczniów ankieta dotycząca funkcjonowania godzin wychowawczych. Wskazywane przez uczniów braki oraz podawane propozycje złożyły się na zawartą w publikacji tematykę konspektów. Pierwszą część stanowią poszukiwania młodego człowieka obrazu jego samego i wskazaniem mu możliwości pracy nad sobą, drugą odkrywanie i rozumienie świata, w którym żyje i który sam może tworzyć. Taka tematyka wiąże się z propozycjami metodycznymi, w których główną formą jest samodzielna praca ucznia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104466 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31794 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44527 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 1744 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej