Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(94)
IBUK Libra
(40)
Forma i typ
Książki
(92)
E-booki
(40)
Publikacje naukowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(4)
Artykuły
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(134)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(38)
Czytelnia Piła
(4)
Wypożyczalnia Chodzież
(12)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(27)
Wypożyczalnia Trzcianka
(11)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(22)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(12)
Czytelnia Wągrowiec
(7)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Gasparski Wojciech
(7)
Praca zbiorowa
(6)
Dietl Jerzy
(3)
Lewicka-Strzałecka Anna
(3)
Klimek Jan
(2)
Michalik Mieczysław
(2)
Simbierowicz Hanna
(2)
Szulczewski Grzegorz
(2)
Żurakowski Filip
(2)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Albigowski Marek
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Arib Fatima
(1)
Arszułowicz Marek
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bieńkowska Jolanta
(1)
Blanchard Kenneth
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bodnar Adam
(1)
Boehlke Jerzy
(1)
Bojanowska Antonina
(1)
Bolkowska Zofia
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Brdulak Jacek
(1)
Brożek Bartosz (1977- )
(1)
Brzeziński Jerzy
(1)
Bucholska Katarzyna
(1)
Buckingham Markus
(1)
Buczkowski Bogdan
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Chmielewski Sławomir
(1)
Chryssides George D
(1)
Chyrowicz Barbara
(1)
Chłopicki Hubert
(1)
Ciesiołkiewicz Konrad
(1)
Coffman Curt
(1)
Cook Gwen O
(1)
Cook Roy A
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czajkowska Maria
(1)
Czapiewski Leszek
(1)
Czerniak Adam
(1)
Dahl Martin
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dorożyński Tomasz
(1)
Dołęgowski Tomasz
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Dębowski Tomasz
(1)
Ferguson Alex
(1)
Fidelman Mark
(1)
Finch Brian
(1)
Florczak Ewelina
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Gardziński Tomasz
(1)
Gitling Maciej
(1)
Glinka Beata
(1)
Glinkowska-Krauze Beata
(1)
Gola Jan
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Gościniak Ola
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Grewiński Mirosław
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Gutsche Jeremy
(1)
Guzek Marian
(1)
Górska Anna
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Henriques Adrian
(1)
Hęćka-Sadowska Aleksandra
(1)
Jackson Jennifer
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Johnson Spencer
(1)
Jurczuk Anna
(1)
Jóźwik Karolina
(1)
Kaczmarski Marek
(1)
Kaler John H
(1)
Kalita Zdzisław
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Kaniewska Marta
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Karwacka Marta
(1)
Katana Katarzyna
(1)
Kawacki Marek
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kietliński Krzysztof
(1)
Kinelski Grzegorz
(1)
Kisil Aleksander
(1)
Klimczak Bożena
(1)
Kloc-Konkołowicz Jakub
(1)
Kocowski Tadeusz
(1)
Konieczny Mateusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(70)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(133)
Język
polski
(126)
nieznany (po)
(5)
angielski
(1)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Doradcy zawodowi
(1)
Dorośli
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Etyka biznesu
(50)
Zarządzanie
(19)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(17)
Przedsiębiorstwo
(11)
Kadry
(9)
Menedżerowie
(9)
Psychologia biznesu
(9)
Gospodarka
(8)
Negocjacje
(7)
Biznes
(6)
Biznesplan
(6)
Innowacje
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Etyka
(5)
Przywództwo
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Etyka zawodowa
(4)
Internet
(4)
Kariera
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Motywacja
(4)
Motywacja pracy
(4)
Organizacje
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Globalizacja
(3)
Handel
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja wewnętrzna
(3)
Marketing
(3)
Organizacja
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Public relations
(3)
Reklama
(3)
Sukces w biznesie
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zatrudnienie
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Analiza SWOT
(2)
Ankieta
(2)
Autoprezentacja
(2)
Banki
(2)
Controlling
(2)
Emerytura
(2)
Energetyka
(2)
Filozofia
(2)
Grupy nacisku
(2)
Konflikt
(2)
Kryzys gospodarczy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing partnerski
(2)
Media społecznościowe
(2)
Mobbing
(2)
Oceny pracowników
(2)
Odpowiedzialność moralna
(2)
Odpowiedzialność społeczna
(2)
Outsourcing
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polityka społeczna
(2)
Praca
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia pracy
(2)
Płaca
(2)
Rynek
(2)
Rynek pracy
(2)
Samorealizacja
(2)
Savoir-vivre
(2)
Sponsoring
(2)
Spółki giełdowe
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Strony WWW
(2)
Sukces
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Testy psychologiczne
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Aborcja
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Aktywność człowieka
(1)
Akwizycja
(1)
Asertywność
(1)
Badania marketingowe
(1)
Barwy
(1)
Benchmarking
(1)
Bioetyka
(1)
Biznesmeni (kobiety)
(1)
Blogi
(1)
Bogactwo
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Budownictwo
(1)
Burzyńska, Monika
(1)
Ból
(1)
Ceny
(1)
Cierpienie
(1)
Cyberkultura
(1)
Cykl koniunkturalny
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dalajlamowie
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Piła (woj. wielkopolskie)
(1)
Piła (woj.wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(8)
Poradniki
(6)
Poradnik
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Monografia
(4)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Raport z badań
(2)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z czasopisma regionalnego i lokalnego
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Encyklopedie
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publicystyka polska
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Tytuł czasopisma
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(1)
Tygodnik Nowy
(1)
134 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Społeczna odpowiedzialność biznesu instytucji finansowych, w tym przestrzeganie norm etycznych, jest jednym z ważnych instrumentów budowania zaufania publicznego do tych instytucji, które jest niezbędne w świadczeniu usług finansowych klientom. Nadal jednak w działalności instytucji finansowych spotyka się przejawy społecznej nieodpowiedzialności, w tym nieodpowiedzialnej i niedostosowanej do potrzeb i sytuacji klienta sprzedaży (misselling) produktów finansowych, której konsekwencje mają negatywny wymiar finansowy oraz pozafinansowy dla tych instytucji. Monografia podejmuje ważne zagadnienia teorii i praktyki społecznej odpowiedzialności biznesu instytucji finansowych, takie jak: • Dlaczego tolerujemy misselling w branży finansowej? • Działania edukacyjne banków centralnych w obszarze wiedzy ekonomicznej i kompetencji finansowych jako przejaw społecznej odpowiedzialności biznesu. • CSR finansów w kulturze ekonomii postwzrostu. • Raportowanie społecznej odpowiedzialności biznesu w sektorze bankowym i pośrednictwie finansowym. • Społeczna odpowiedzialność instytucji finansowych za misselling i FinTech. • Społeczna odpowiedzialność banków spółdzielczych. • Korzyści i koszty społecznej odpowiedzialności biznesu instytucji finansowych. • Kwalifikacja „Doradzanie w zakresie finansów osobistych" jako czynnik ograniczający misselling na rynku usług finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41663 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Zadaniem etyki biznesu rozumianej jako dyscyplina naukowa jest właśnie ujawnianie systemów wartości, a w szczególności wskazywanie na systemy ukryte oraz przestrzeganie przed płynącymi z ich strony zagrożeniami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111236, 111235 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34874, 34873 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46750 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65233 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42112 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58501, 55834 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66885 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie przez miłość czyli Ekonomia dobra / Agnieszka Szewczyk. - Wyd. 2. - Pelplin : Bernardinum, 2015. - 169, [2] s. : il. ; 20 cm.
Problemy poruszone w książce „Zarządzanie przez miłość czyli ekonomia dobra” nie dają się ująć w zamknięte kręgi. Zawsze zostaje furtka, którą zamyka w konkretnej sytuacji - życie. I wcale to nie jest tak, że tylko ordynator ma być wdzięczny, a sportowiec - hojny, dyrektor zakładu karnego - życzliwy, prezes firmy - łagodny, a dziekan - sprawiedliwy... Właściwie, byłoby wspaniale, gdyby każdy szef... Ale - Drogi Czytelniku - wierzę, że dobrze dokończysz to zdanie. Wydaje Ci się to niemożliwe? Bo owszem, możesz być sprawiedliwy czy życzliwy w stosunku do Tego czy Tamtego, ale nie do Tamtej, bo Ona... A pokora i radość to wcale do Ciebie nie pasują... Nie wierzysz, że miłość może przetrzymać wszystko... Mam nadzieję, że po lekturze tych listów zmienisz zdanie! Nie są one adresowane bezpośrednio do Ciebie, ale zarówno nadawcy, jak i adresaci, pragną się z Tobą podzielić radością odkrywania prawdy, że „największa jest miłość!”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 112124 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Etykieta w biznesie” w praktyczny sposób skupia się przede wszystkim na zewnętrznych formach dobrego wychowania w pracy, prezentuje normy i zasady. Umiejętne posługiwanie się nimi będzie miało jednak sens jedynie wtedy, gdy będzie poparte prawdziwą wrażliwością na drugiego człowieka. O tym, co to znaczy, jak to rozwinąć i pielęgnować, opowiada literatura, poezja, muzyka, teatr, film, opera, a przede wszystkim nasze codzienne, dobrze przemyślane i przedyskutowane relacje z innymi. Nie da się być profesjonalistą w pracy, nie dbając o swój rozwój na tym polu. Przedstawione w niej zasady mogą być punktem wyjścia dla tych wszystkich, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, jak również dla tych, którzy na tej ścieżce postawili już parę kroków. „Profesjonaliści, chociaż nierzadko pochodzą z różnych światów, zmierzają do jednego celu: doskonałego wywiązywania się ze swoich obowiązków, samorealizacji, dobrych zarobków i płynącej z tego satysfakcji. Etykieta w biznesie to ich język, który w tym pomaga, dając wzajemne zrozumienie, szacunek i dobre relacje. Jego rdzeniem jest empatia. (...)” – pisze autor Wojciech S. Wocław, doświadczony konferansjer, znawca savoir-vivre’u, publicysta, organizator szkoleń z zakresu savoir-vivre’u, wystąpień publicznych i etykiety w biznesie, autor książki „Savoir-vivre, czyli jak ułatwić sobie życie”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42330 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42708 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem rozważań autorów opracowania stały się wzajemne związki pomiędzy religią a życiem gospodarczym, zwłaszcza współcześnie i zwłaszcza w kontekście obserwowanych w ostatnich latach, wstrząsających gospodarką światową i gospodarką poszczególnych państw, zjawisk kryzysowych. Problematyka ta nie jest nowa, była przedmiotem bardzo różnie ocenianych studiów i analiz prowadzonych swego czasu przez Maxa Webera. Z drugiej jednak strony liczni ekonomiści przez długie lata, z różnych powodów, z pewną ostrożnością, a nawet nieufnością odnosili się do problematyki związków pomiędzy gospodarką a religią czy też moralnością. Opracowanie jest wynikiem badań zrealizowanych na zamówienie Rektora Szkoły Głównej Handlowej ze środków pozostających w jego dyspozycji. Badania te realizowane były pod ogólnym wspólnym tytułem "Symptomy kryzysu globalnego a etyka gospodarcza religii światowych". W pierwotnej swojej wersji teksty te powstały oddzielnie, to jednak okazały się na tyle komplementarne, że udało się je wydać w ramach jednej zwartej wewnętrznie, spójnej publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107150 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 1694 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje / Jerzy Stelmach, Bartosz Brożek. - Wydanie 3. - Kraków : Copernicus Center Press, 2019 - 214, [2] strony ; 18 cm.
(Wydajemy do Myślenia)
Czy istnieje niezawodna metoda negocjowania? Jakie są teoretyczne podstawy negocjacji? Jakie negocjacyjne mity utrudniają nam rozstrzyganie sporów? Jak negocjować w sposób słuszny, skuteczny i ekonomicznie efektywny? W książce autorzy przedstawiają trzy modele negocjowania - argumentacyjny, topiczno-retoryczny i ekonomiczny - pokazując tym samym, jakimi narzędziami dysponować możemy w procesie rozwiązywania sporów. Prezentowane modele odwołują się do różnych kryteriów negocjowania - słuszności, skuteczności i efektywności ekonomicznej - a autorzy przekonują, że każdy z nich może być zarówno stosowany samodzielnie, jak i wspólnie. W książce odnaleźć też można krytyczną analizę najpopularniejszych dziś metod negocjowania, zarys logiki negocjacji, obronę erystyki negocjacyjnej i uwagi na temat psychologii negocjacji. Autorzy rozprawiają się także z dwoma negocjacyjnymi mitami: idealnego negocjatora i idealnej metody negocjacyjnej. Uczestnicy niezliczonych seminariów i warsztatów poświęconych negocjacjom, wierzą i za to płacą, że po jedno- czy dwudniowym kursie opanują metodę, która w przyszłości zagwarantuje im negocjacyjne sukcesy. Jest to oczywista bzdura. Zamiast bowiem przyjąć racjonalne założenie, że można uczyć się pewnych elementów sztuki argumentowania i negocjowania, czyli przyjąć, że można opanować niektóre sposoby, techniki i strategie negocjacyjne zwiększające szansę na wygraną lub chociażby na nieco lepsze, bardziej sprawiedliwe, skuteczne lub ekonomicznie efektywne rozstrzygnięcie sporu, wolimy wierzyć w istnienie idealnej - zawsze wygrywającej - metody negocjacyjnej; metody, której oczywiście nie ma.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34997 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58500, 55074 (2 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55075 P 6,3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta ma za zadanie przeprowadzić czytelnika poprzez proces analizy strategii biznesowej firmy w celu doboru adekwatnej metody zarządzania. Uwzględniając fakt, że w dobie Big Data główną wartością większości przedsiębiorstw jest przetwarzana przezeń informacja, to na niej skupiony winien być model zarządczy. Udział człowieka, zaangażowanie technologii, wreszcie infrastruktura, z której wykorzystaniem działa firma, to czynniki które poddano analizie. Skupienie wniosków wokół przebiegu informacji biznesowej i skoncentrowanie się na analizie danych, to przesłanki odróżniające to opracowanie od innych pozycji dostępnych na rynku. Z tego względu książka nie tylko będzie przydatna w procesie dydaktycznym jako uzupełnienie przedmiotu Podstawy informatyki dla biznesu, ale także może okazać się pomocna w codziennej praktyce zarządczej osób podejmujących istotne decyzje strategiczne w firmie. Wszystkie opisane przypadki i badania zostały zweryfikowane w ciągu ponad piętnastu lat pracy zawodowej autorki. Wykorzystanie dorobku naukowego w codziennej pracy w międzynarodowych grupach finansowych, przedsiębiorstwach prywatnych i administracji publicznej, w Polsce i za granicą, na poziomie krajowym, Unii Europejskiej, a czasem też w kręgu światowym sprawia, że otrzymują Państwo pozycję zweryfikowaną w codziennej pracy, przy nacisku na wynik, sprawdzoną w ogniu walki o rynek, a często prezentującą doświadczenia zrealizowane w trudnym otoczeniu biurokracji i inercji administracji publicznej. Jednocześnie, większość prezentowanych wniosków została poddana ocenie akademickiej i zrecenzowana pod kątem ich przydatności w procesie badawczym i dydaktycznym nauk ekonomicznych, dyscypliny zarządzania. Autorka jest prawnikiem z doktoratem z ekonomii w dziedzinie zarządzania technologiami informacyjnymi, a jej profil akademicki i zawodowy ukształtował się w wyniku nieustannej konieczności transponowania „papierowych” przepisów prawnych na logarytmiczny język IT. Połączenie wiedzy i doświadczenia prawniczego z analitycznym myśleniem i determinacją niezbędną we wdrożeniach systemów informatycznych miała okazję sprawdzić przez ponad 15 lat, kierując in-house, bądź jako doradca biznesowy i prawny, projektami w bankach, funduszach inwestycyjnych i emerytalnych, firmach ubezpieczeniowych, a także polskich, europejskich i światowych instytucjach regulacji i nadzoru rynku. Za osiągnięcia w definiowaniu architektury biznesowej i wdrożenia w obszarze (Data) Governance w zlokalizowanej we Frankfurcie nad Menem agencji unijnej nadzorującej rynek ubezpieczeniowy i emerytalny w Europie została nominowana do prestiżowej nagrody German Enterprise Awards 2017 przyznawanej przez Worldwide Business Review. Jej ambicją jest sprawdzanie się w tematach trudnych, a często nawet pozornie beznadziejnych, gdzie prawnik jest współodpowiedzialny za konstruktywne rozwiązanie kwestii biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42049 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111185 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / [Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu], ISSN 2084-6193 ; nr 232.)
Monografia jest pierwszym w polskiej literaturze przedmiotu kompleksowym opracowaniem podejmującym problem identyfikacji, oceny oraz kierunków doskonalenia społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa w perspektywie zarządzania jej obszarami. Teoretyczny, empiryczny i aplikacyjny charakter książki wyznaczył porządek zawartych w niej rozważań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45698 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55796 P 6,3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podejmowana problematyka książki ma charakter interdyscyplinarny, występuje w niej bowiem problematyka socjologiczna, psychologiczna, ekonomiczna czy nauk o zarządzaniu. Opracowanie adresowane jest zarówno do kadry menedżerskiej, zajmującej różne szczeble zarządzania we współczesnych organizacjach gospodarczych, instytucjach administracji rządowej i samorządowych, jak i studentów nauk społecznych i humanistycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106133 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48508 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38984 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32526 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45083 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64059 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58922 P 1,1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43068 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 2303/3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej książce przyjęliśmy odmienną perspektywę analityczną. Spróbowaliśmy popatrzeć na społeczną odpowiedzialność biznesu jako istotny element rynkowych strategii przedsiębiorstwa. W tej roli CSR może być jedną z jego ważnych, choć trudnych do budowania, przewag konkurencyjnych. Jeżeli postulatem jest tu, aby, jak pisze B. Rok, przedsiębiorstwa i inne podmioty prowadzące działalność gospodarczą uwzględniały interesy wszystkich swoich interesariuszy we wszystkich obszarach i wymiarach swojej działalności, to rodzi się z tego poważne wyzwanie. Kryzysy, turbulencje rynkowe, zmiany wartości i oczekiwań społecznych, wpływ globalizacji, zmiany modeli biznesowych stają się skomplikowaną, wymagającą nowej wiedzy i nowych instrumentów grą strategiczną. Sieciowość gospodarki, nowe technologie komunikacji oraz nowoczesne formy organizacji przedsiębiorstwa wymagają wielowątkowych analiz porównawczych - także w obszarze CSR. Zaprezentowana praca obejmie analizę kierunków rozwoju praktyki CSR w przedsiębiorstwach nowej gospodarki, uwzględniając nowe struktury, współczesne wyzwania i wysoką dynamikę zmian. Podjęliśmy w niej analizę praktyk CSR w wybranych polskich spółkach giełdowych. Chcieliśmy porównać dwa rodzaje firm. Pierwsze to te, które są najbardziej aktywne na tym polu, co wyraża się w ich obecności w Indeksie RESPECT. Jest to, jak wiadomo, stosunkowo nowy (działający od 2009 roku) indeks Giełdy Papierów Wartościowych, który służy do mierzenia wartości portfela spółek najbardziej odpowiedzialnych społecznie. Skład indeksu powstał na bazie badania RESPECT Rating. Jego celem jest promocja społecznej odpowiedzialności biznesu w społeczeństwie oraz promowanie jej wśród polskich spółek publicznych. Zamiarem GPW jest zainteresowanie w ten sposób notowanych tu spółek zarządzaniem w oparciu o zasady społecznej odpowiedzialności biznesu, jako narzędziem zwiększania wartości oraz promowania najwyższych standardów zarządzania w wymiarach: ekonomicznym, ekologicznym i społecznym. Drugi rodzaj firm, stanowiący grupę kontrolną, to takie, o jakich można sądzić, że mniej, niż te pierwsze, angażują się w działania CSR, bo dotychczas, z jakichś powodów, nie przystąpiły do Indeksu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109623 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej