Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(120)
Forma i typ
Książki
(119)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(3)
Artykuły
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(296)
wypożyczone
(25)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(64)
Czytelnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(59)
Wypożyczalnia Czarnków
(48)
Wypożyczalnia Trzcianka
(38)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(47)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(35)
Czytelnia Wągrowiec
(20)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(2)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(4)
Autor
Szemińska Alina
(4)
Tomczak Joanna
(4)
Ziętara Renata
(4)
Bogdanowicz Marta
(3)
Derewlana Hanna
(3)
Drewniak-Wołosz Elżbieta
(3)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(3)
Kalbarczyk Anna
(3)
Mikosza Lucyna
(3)
Nartowska Hanna
(3)
Paluch Anna
(3)
Wosińska Beata
(3)
Zielińska Ewa
(3)
Blythe Sally Goddard
(2)
Cieśla Elżbieta
(2)
Fleck-Bangert Rose
(2)
Hinz Magdalena
(2)
Hornowski Bolesław
(2)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(2)
Kielin Jacek
(2)
Kulesza Ewa Maria
(2)
Lisicki Michał
(2)
Macińska Magdalena
(2)
Marek Elżbieta
(2)
Naprawa Renata
(2)
Papp Luca
(2)
Półtorak Agata
(2)
Rokicińska Iwona
(2)
Skałbania Barbara
(2)
Skura Małgorzata
(2)
Sumińska Dorota
(2)
Słyszowa Stefania
(2)
Tanajewska Alicja
(2)
Andruszko Robert
(1)
Baranowska-Jojko Ewa
(1)
Barzykowski Krystian
(1)
Biela Agnieszka
(1)
Borkowska Aneta
(1)
Burkacka-Mielcarz Julia
(1)
Błeszyński Jacek Jarosław
(1)
Carlson Elizabeth A
(1)
Chermet-Carroy Sylvie
(1)
Chojak Małgorzata
(1)
Chrzanowska Danuta
(1)
Collins W. Andrew
(1)
Deptuła Maria
(1)
Dmochowska Maria
(1)
Dudak Anna
(1)
Dziejowska Joanna
(1)
Dzierżanka-Wyszyńska Anna
(1)
Egeland Byron R
(1)
Filipczuk Halina
(1)
Fuks Agata
(1)
Goddard Sally
(1)
Greszta Elżbieta
(1)
Grzegołowska-Klarkowska Klara
(1)
Guttmejer Ewa
(1)
Gwiazdowska-Stańczak Sylwia
(1)
Hajnicz Wanda
(1)
Jakoniuk-Diallo Anna
(1)
Janiszewska Bożena
(1)
Jasiński Tomasz J
(1)
Jurek Anna
(1)
Kalka Dorota
(1)
Kamińska Dorota
(1)
Karczmarzyk Małgorzata Anna
(1)
Karwowska-Struczyk Małgorzata
(1)
Kałużny Anna
(1)
Kluza Joanna
(1)
Kochanowska Ewa
(1)
Kolankiewicz Maria
(1)
Kolankiewicz Marta
(1)
Kopik Aldona
(1)
Korendo Marta
(1)
Kozłowska Katarzyna
(1)
Kościelska Małgorzata
(1)
Koźniewska Elżbieta
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(1)
Krasoń Katarzyna
(1)
Krzykowski Grzegorz
(1)
Kurowska Marlena
(1)
Lew-Koralewicz Aneta
(1)
Lewandowska-Walter Aleksandra
(1)
Litwińska Katarzyna
(1)
Maryniak Agnieszka
(1)
Matuszewski Andrzej
(1)
Mystkowska Halina
(1)
Mądry-Kupiec Małgorzata
(1)
Nadrowska Katarzyna
(1)
Nosek-Kozłowska Katarzyna
(1)
Ochmański Marian
(1)
Okraska-Ćwiek Beata
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Opiat Jan Marian
(1)
Orzeł Olga
(1)
Pecyna Maria Bogumiła
(1)
Polewczyk Irena Mirosława
(1)
Pomianowska Zofia
(1)
Przetacznik-Gierowska Maria
(1)
Putko Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(7)
1970 - 1979
(9)
1960 - 1969
(5)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(120)
Język
polski
(119)
Odbiorca
Rodzice
(5)
Nauczyciele
(2)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy
(1)
Przedszkola
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Wychowawcy
(1)
Temat
Dziecko
(85)
Dojrzałość szkolna
(33)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(24)
Diagnoza pedagogiczna
(23)
Nauczanie początkowe
(13)
Wychowanie przedszkolne
(13)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(11)
Mowa
(10)
Dysleksja i dysgrafia
(7)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(7)
Rysunek
(7)
Wychowanie w rodzinie
(7)
Rodzice
(6)
Gry i zabawy
(5)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(5)
Osobowość
(5)
Sztuka dziecka
(5)
Zachowanie
(5)
Afazja
(4)
Dziecko niepełnosprawne
(4)
Dziecko zdolne
(4)
Klasa szkolna (socjol.)
(4)
Uczenie się
(4)
Wychowanie
(4)
Adaptacja społeczna
(3)
Choroby dziecięce
(3)
Inteligencja (psychol.)
(3)
Młodzież
(3)
Pedagogika specjalna
(3)
Pisanie
(3)
Rodzina
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Test Rysunku Postaci Ludzkiej
(3)
Testy
(3)
Testy psychologiczne
(3)
Zdolności
(3)
Żłobki
(3)
AFA-Skala
(2)
Agresywność
(2)
Ankieta
(2)
Badania jakościowe
(2)
Czytanie
(2)
Diagnoza
(2)
Dzieciństwo
(2)
Dziecko głuche
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Mózg
(2)
Młodzież niepełnosprawna umysłowo
(2)
Neuropsychologia
(2)
Pedagogika
(2)
Przedszkola
(2)
Przemoc w rodzinie
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia różnic indywidualnych
(2)
Rozumienie
(2)
Ruchy
(2)
Samopoznanie
(2)
Socjalizacja
(2)
Sprawność motoryczna
(2)
Szkolnictwo
(2)
Słuch
(2)
Układ nerwowy
(2)
Wczesna interwencja
(2)
Wywiad socjologiczny
(2)
Zespół ADHD
(2)
Adopcja
(1)
Alkoholizm
(1)
Arteterapia
(1)
Autyzm
(1)
Badania naukowe
(1)
Badania przesiewowe
(1)
Czytanie ze zrozumieniem
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dojrzewanie
(1)
Domy dziecka
(1)
Dyskurs dziecięcy
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(1)
Edukacja medialna
(1)
Eksperyment
(1)
El'konin, Daniil Borisovič
(1)
Elektroencefalografia
(1)
Elektrofizjologia
(1)
Folklor
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Indywidualizacja (pedagogika)
(1)
Informatyka
(1)
Jąkanie
(1)
Język polski
(1)
Klimat szkoły
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kultura masowa
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
2001-0
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Województwo wielkopolskie
(1)
Gatunek
Raport z badań
(9)
Poradniki dla nauczycieli
(5)
Opracowanie
(3)
Dokumenty elektroniczne
(2)
Podręczniki
(2)
Podręczniki do nauczania początkowego
(2)
Poradniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Rysunek
(2)
Artykuł z czasopisma akademickiego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Ilustracje
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Sprawdziany i testy dla przedszkoli
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(8)
Edukacja i pedagogika
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Kultura i sztuka
(1)
Nauka i badania
(1)
Tytuł czasopisma
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(1)
120 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka podejmuje próbę odpowiedzi na pytania dotyczące efektywności integracji sensorycznej dzieci rozpoczynających naukę w szkole. Zaprezentowany został w niej podział diagnostyczny oraz terapie dla dzieci z deficytami integracji sensorycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52209 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42213 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35031 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48670 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia)
Książka ta jest podsumowaniem przełomowego badania w którym wzięło udział 180 dzieci. Obserwowano je przez 30 lat, od narodzin do wieku dorosłego. W wyniku badań uzyskano złożony obraz rozwoju człowieka. Ogromna ilość danych pomaga zrozumieć, jak nasze słabe i mocne strony kształtują się pod wpływem takich czynników, jak pierwsze doświadczenia, relacje z rodziną i rówieśnikami w okresie dzieciństwa, różnice w cechach charakteru i zdolnościach czy warunki społeczno-ekonomiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117720 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43420 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49201 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45764 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36846 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30626 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dziecko a Tematy Trudne.)
Książka ta podejmuje ważny aspekt społecznej edukacji dzieci. Swoją treścią udziela głosu dzieciom, które wypowiadając się na tak zwane trudne tematy, odsłaniają dorosłym fragment swojego świata, obcowania z nim i myślenia o nim. Ich interpretacje są szczególnie ważne dla szukania języka porozumienia z dziećmi, czerpania z ich doświadczeń i pomagania im w odkrywaniu tego, co jeszcze stanowi dla nich tajemnicę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112847 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Program do diagnozy pedagogicznej i oceny opisowej z systemem monitorowania realizacji podstawy programowej, drukowania świadectw i generowania dokumentacji psychologiczno-pedagogicznej w edukacji wczesnoszkolnej. Pierwszy w Polsce program do oceny opisowej i symbolicznej w edukacji wczesnoszkolnej, dostosowany do wymagań nowej podstawy programowej. Program został wzbogacony o: - dwa systemy diagnozowania potrzeb i możliwości uczniów, - generator dokumentacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej, - możliwość indywidualnego monitorowania realizacji podstawy programowej w stosunku do każdego ucznia w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej. Program zbudowany jest zgodnie z zaleceniami i koncepcją indywidualizacji, zgodnie z następującymi dokumentami: - rozporządzenie o pomocy psychologiczno-pedagogicznej, - nowelizacja rozporządzenia o ocenianiu, - rozporządzenie w sprawie nowej podstawy programowej, - rozporządzenie o nadzorze pedagogicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 2594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakie umiejętności są potrzebne do rozpoczęcia nauki w klasie pierwszej, jak je rozwijać i jak je wzmacniać? Na te pytania starają się odpowiedzieć autorzy poradnika dla rodziców. Publikacja ma pomóc rodzicom w wykorzystaniu zwykłych codziennych okazji życiowych, by przygotować dziecko do podjęcia nauki szkolnej na I etapie edukacyjnym. Życzymy zatem przyjemnej lektury.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108844 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108845 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49222 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39611 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32704 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46023 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64533 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jakie umiejętności są potrzebne do rozpoczęcia nauki w klasie pierwszej, jak je rozwijać i jak je wzmacniać? Na te pytania starają się odpowiedzieć autorzy poradnika dla rodziców. Publikacja ma pomóc rodzicom w wykorzystaniu zwykłych codziennych okazji życiowych, by przygotować dziecko do podjęcia nauki szkolnej na I etapie edukacyjnym. Życzymy zatem przyjemnej lektury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110359 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 279)
Wczesnodziecięca edukacja w żłobku postrzegana jest przez autorkę jako edukacja koncentrująca się na tworzeniu warunków do optymalnego rozwoju dziecka w wieku niemowlęcym oraz poniemowlęcym, edukacja polegająca na stosowaniu niedyrektywnych form pracy, wyzwalająca i podtrzymująca zasoby rozwojowe. Autorka przyjmuje, że kluczem w procesie wczesnej edukacji jest jakość animowanej dla dziecka przestrzeni społecznej oraz fizycznej, mniej istotne jest natomiast miejsce oddziaływań dorosłego określone przez dylemat: dom czy placówka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117076, 115441 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polecana publikacja omawia podstawowe założenia metodologiczne procesu diagnostycznego w pracy pedagogicznej oraz próbuje określić zakres kompetencji i obszar badawczy pedagoga. Spór o charakter diagnozy i zakres kompetencyjny między psychologiem a pedagogiem powoduje wycofywanie się pedagogów z działalności diagnostycznej lub ograniczenie ich pracy do diagnostyki edukacyjnej. Celem publikacji jest uświadomienie przyszłym pedagogom znaczenia diagnostyki w przygotowaniu zawodowym oraz kształtowanie wrażliwości i umiejętności związanych z procesem diagnozowania w pracy terapeutyczno-wychowawczej. Adresatami książki są studenci kierunków pedagogicznych, nauczycielskich, którzy w przyszłości podejmą pracę pedagogiczną z dziećmi i młodzieżą, może też być wykorzystywana przez pedagogów i nauczycieli w samokształceniu i doskonaleniu zawodowym połączonym z kształtowaniem refleksji nad własnym profesjonalizmem zawodowym. Analiza literatury pozwala na pełniejszą ocenę dotychczasowych działań i ich odpowiednią weryfikację. Rozwijanie refleksji zawodowej to istotny element samokształcenia, którego celem jest stałe doskonalenie pracy i zwiększanie jej skuteczności. Autorka ma nadzieję, że książka będzie pomocna w podnoszeniu jakości kształcenia przyszłych kadr pedagogicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31560 (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31559 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44433 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polecana publikacja omawia podstawowe założenia metodologiczne procesu diagnostycznego w pracy pedagogicznej oraz próbuje określić zakres kompetencji i obszar badawczy pedagoga. Spór o charakter diagnozy i zakres kompetencyjny między psychologiem a pedagogiem powoduje wycofywanie się pedagogów z działalności diagnostycznej lub ograniczenie ich pracy do diagnostyki edukacyjnej. Celem publikacji jest uświadomienie przyszłym pedagogom znaczenia diagnostyki w przygotowaniu zawodowym oraz kształtowanie wrażliwości i umiejętności związanych z procesem diagnozowania w pracy terapeutyczno-wychowawczej. Adresatami książki są studenci kierunków pedagogicznych, nauczycielskich, którzy w przyszłości podejmą pracę pedagogiczną z dziećmi i młodzieżą, stąd w książce posłużono się określeniami "nauczyciel", "pedagog" jako osoby dokonujące diagnozy pedagogicznej. Publikacja może też być wykorzystywana przez pedagogów i nauczycieli w samokształceniu i doskonaleniu zawodowym połączonym z kształtowaniem refleksji nad własnym profesjonalizmem zawodowym. Analiza literatury pozwala na pełniejszą ocenę dotychczasowych działań i ich odpowiednią weryfikację. Rozwijanie refleksji zawodowej to istotny element samokształcenia, którego celem jest stałe doskonalenie pracy i zwiększanie jej skuteczności. Autorka ma nadzieję, że książka będzie pomocna w podnoszeniu jakości kształcenia przyszłych kadr pedagogicznych. Książka podejmuje kilka ważnych obszarów tematycznych pod kątem teoretyczno-pragmatycznym. Jej celem jest zapoznanie z założeniami teoretycznymi procesu diagnozowania oraz przedstawienie praktycznych rozwiązań diagnozy pedagogicznej. Część pierwsza zawiera teoretyczno-metodologiczne podstawy diagnozy w ujęciu określonych teorii i koncepcji badań w obszarze wybranych subdyscyplin pedagogicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103537 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47389 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38057 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63384 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63385 P 2,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń plastycznych z elementami arteterapii przeznaczone do pracy z dziećmi w wieku od 5 do 12 lat. Ćwiczenia zawarte w książce pomagają dzieciom poznać siebie lepiej. Wspierają je w budowaniu samoakceptacji, samooceny, poczucia wartości, wiary w siebie. Naprowadzają je na rozwiązania, które pomagają im radzić sobie z różnymi trudnymi sytuacjami oraz szukać wsparcia społecznego. Dodatkowo publikacja zawiera instrukcję, a pod każdym ćwiczeniem znajdują się propozycje pytań otwartych, które również mogą okazać się przydatnym narzędziem podczas podsumowania i rozmowy z dzieckiem. Zadania zamieszczone w książce mogą też poprawić samopoczucie dzieci, pomóc im się zrelaksować i wprowadzić je w dobry nastrój. Książka przeznaczona jest dla nauczycieli przedszkoli i szkół, pedagogów, wychowawców, psychologów, rodziców i tych wszystkich, dla których ważny jest świat dzieci oraz dbanie o ich harmonijny rozwój.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115048 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51747 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41627 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34415 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47932 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66717 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorka przedstawia zagadnienie nauczania czytania i pisania w kontekście współczesnych teorii naukowych. Przybliża problem wzajemnych zależności między rozwojem dziecka a wyborem określonego podejścia metodycznego w nauczaniu piśmienności oraz zwraca uwagę na fakt, jakie konsekwencje dla rozwoju uczniów mogą wynikać z decyzji podjętych przez autorów podręczników i nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106008 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48372 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38870 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32252 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46012 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64321 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64322 P 2,5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97665, 97666, 97664 (3 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62317 P 7,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113921 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rodzina uczniów zdolnych / Sylwia Gwiazdowska-Stańczak, Andrzej E. Sękowski. - Warszawa : Difin, 2018. - 190 stron : rysunki, tabele ; 23 cm.
(Engram)
Książka o współzależności pomiędzy tym, jak dzieci postrzegają swoje rodziny, a ich osiągnięciami szkolnymi. Zagadnienia przedstawione w książce dotyczą postrzegania rodziny przez uczniów z wysokimi osiągnięciami szkolnymi. Podejmowanie tematyki rodziny z perspektywy naukowej jest szczególnym wyzwaniem, ponieważ każdy człowiek ma osobiste doświadczenia związane z rodziną. W książce rodzina jest opisywana z punktu widzenia ucznia. Ujęcie relacji i stosunków rodzinnych z perspektywy dziecka jest zabiegiem potrzebnym i celowym, ponieważ nie tylko faktyczna postawa rodzica, ale przede wszystkim jej percepcja przez dziecko ma ogromne znaczenie dla jego rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114409 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51390 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34280 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47771 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46719 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43577 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pytanie o to, jaki obraz świata (czy obrazy świata) prezentują dziecku współczesne podręczniki dla najmłodszych uczniów, jest równocześnie pytaniem o ich potencjał socjalizacyjny, na który składają się rekomendowane systemy wartości, wzorce ról społecznych, postaw i interpersonalnych relacji, zakres podejmowanej tematyki oraz sposób jej konceptualizacji; ponadto istotne są modele organizacji procesu uczenia się związane z obudową metodyczną podręcznika, bowiem poprzez dobór ćwiczeń, poleceń i zadań zostają określone granice uczniowskiej autonomii poznawczej i etycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45917 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza monografia wpisuje się w nurt naukowych rozważań nad swoistością dziecięcego procesu rozumienia, uzewnętrzniającego się w werbalnych i niewerbalnych wypowiedziach dzieci na temat wybranych obszarów rzeczywistości. W myśl stwierdzenia głoszącego, że wypowiedzi stanowią „znakomite zwierciadło, w którym przegląda się otaczająca dzieci rzeczywistość”, autorzy tekstów ukazują różne sposoby interpretowania świata przez dzieci w wieku szkolnym, które to sposoby zdeterminowane są przez przestrzeń, z którą dzieci wchodzą w bezpośrednie lub pośrednie relacje. Przedmiotem analizy są świat znaczeń konstruowanych przez dziecko, jak również badania z dziećmi, gdzie w uzewnętrznianiu świata mali ludzie uczestniczą sami – jako aktywne podmioty prezentujące własne doświadczenia, przeżycia, sposoby myślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116836 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 305)
W monografii przedstawiono problematykę wspomagania rozwoju małego dziecka - dziecka do trzeciego roku życia. Praca składa się z dwóch części: w pierwszej przedstawiono fundamentalne teoretyczne kwestie: rozwój człowieka i jego wspomaganie oraz rozwój w okresie wczesnego dzieciństwa. Część druga stanowi opis i analizę wyników badań własnych, dotyczących możliwości i powinności wspomagania rozwoju małego dziecka, metod wspomagania różnych sfer rozwoju, źródeł opinii rodziców na temat wspomagania rozwoju dziecka i podejmowanych działań z tym związanych oraz trudności doświadczanych we wspomaganiu rozwoju dziecka. Publikacja skierowana jest do rodziców oraz opiekunów dzieci do lat trzech, a także dla studentów kierunków pedagogicznych, psychologii, przyszłych rodziców, osób, które planują zająć się profesjonalną pracą z najmłodszymi dziećmi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115713 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42885 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej