Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(35)
IBUK Libra
(16)
Forma i typ
Książki
(27)
E-booki
(16)
Artykuły
(8)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
dostępne
(44)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(17)
Wypożyczalnia Chodzież
(9)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(5)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Informatorium
(3)
Autor
Kozioł Leszek
(4)
Smyrnova-Trybulska Eugenia
(4)
Malach Josef
(3)
Morze Nataliia
(3)
Noskova Tatiana
(3)
Boryczka Bożena
(2)
Dąbrowski Marcin
(2)
Hyla Marek
(2)
Pawelczak Marcin
(2)
Reis Antonio Dos
(2)
Zając Maria
(2)
Bartoszewski Jakub
(1)
Clarke Alan
(1)
Czarkowski Jakub Jerzy
(1)
Frania Monika
(1)
Gabryś-Barker Danuta
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Howil Waldemar
(1)
Jatkowska Joanna
(1)
Kalamarz Ryszard
(1)
Klebanowski Michał
(1)
Kommers Piet A.M
(1)
Kuruliszwili Sergo
(1)
Kuźmicz Krzysztof
(1)
Latoch-Zielińska Małgorzata
(1)
Machalska Marta
(1)
Majewska Kamila
(1)
Maleńczyk Izabela
(1)
Malinowski Mariusz
(1)
Marciniak Renata
(1)
Matusek Beata
(1)
Morawska Iwona
(1)
Ordyńska Olga
(1)
Penkowska Grażyna
(1)
Pijanowski Sławomir
(1)
Plaskura Paweł
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Potent-Ambroziewicz Małgorzata
(1)
Przybyła Mariusz
(1)
Rux Ewa
(1)
Siemieniecka Dorota
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Sochacka Monika
(1)
Stecyk Adam
(1)
Susfał Michał
(1)
Szabłowski Stanisław
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta
(1)
Turula Anna
(1)
Wdowiński Piotr
(1)
Wojewodzic Krzysztof
(1)
Woźniak Jacek
(1)
Zasada Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(44)
angielski
(7)
Odbiorca
Nauczyciele
(4)
Dorośli
(3)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Bibliotekarze
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Temat
E-learning
(34)
Internet
(11)
Nauczanie na odległość
(7)
Szkoły wyższe
(4)
Blended learning
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Metody nauczania
(2)
Moodle
(2)
Multimedia
(2)
Nauczanie
(2)
Oświata dorosłych
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Biblioteki szkolne
(1)
COVID-19
(1)
Cele kształcenia
(1)
E-podręczniki
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Ekonomia
(1)
Film
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informatyka
(1)
Intertekstualność
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski
(1)
Kompetencje dydaktyczne
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kultura informacyjna
(1)
LAMS
(1)
Lekcje muzealne
(1)
Logopedia
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mentoring
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Platforma internetowa
(1)
Praca zdalna
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Program nauczania
(1)
Projektowanie
(1)
Siemieniecki, Bronisław (1950- )
(1)
Symulatory
(1)
Sysło, Maciej Marek (1945- )
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Uczelnie techniczne
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Usługi szkoleniowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zastosowania internetu w edukacji
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(8)
Artykuł z czasopisma fachowego
(6)
Podręczniki
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Raport z badań
(3)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Gry komputerowe
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(16)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(3)
Biblioteka w Szkole
(1)
Dyrektor Szkoły
(1)
Edukacja : studia, badania, innowacje
(1)
Europa dla Aktywnych : kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35074 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67298 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105626 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3615.)
Książka stanowi systematyczne opracowanie w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych i e-learningu we współczesnej edukacji z uwzględnieniem podejścia kompetencyjnego. Obecny system edukacyjny jest w trakcie globalnych zmian, dlatego powinno się w pełni przygotowywać przyszłych specjalistów do życia w otwartej przestrzeni informacyjnej, kształcąc umiejętności niezbędne w XXI wieku, w celu zapewnienia ich ciągłego kształcenia przez całe życie, w tym w formie nieformalnej i pozaformalnej. W nowoczesnym społeczeństwie obserwujemy nowe światowe trendy – zmiany technologiczne, gospodarcze, kulturowe, ekologiczne, ekonomiczne, które są częścią szybkiego i nierównomiernego procesu globalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W monografii przedstawiono nowe podejście do problemu wykorzystania technologii informacyjnych jako środka modelowania i monitorowania jakości procesu dydaktycznego. Pokazano, że do opisu procesu dydaktyczno-poznawczego można wykorzystać opracowaną przez autora sieć edukacyjną złożoną z elementów reprezentujących poszczególne elementy całego procesu. Modeluje ona przepływ informacji, jej gromadzenie i zapominanie w dynamicznym procesie uczenia. Można ją przedstawić w postaci schematu graficznego. Z matematycznego punktu widzenia modele elementów reprezentują równania różniczkowe wykorzystane do opisu ww. procesów. Opracowane technologie zostały zaimplementowane na platformie obsługi procesu dydaktycznego Quela. Do symulacji i optymalizacji ww. sieci wykorzystano symulator mikrosystemów Dero. Realizacja procesu dydaktycznego z wykorzystaniem opracowanych technologii umożliwia projektowanie i ocenę procesu dydaktycznego, co zostało pokazane w pracy. Stworzona przez autora platforma Quela jest oryginalnym podejściem do rozwiązania celów badawczych. W pracy omówiono dodatkowo szereg zagadnień mających istotne znaczenie dla omawianej tematyki, w tym zagadnienia ergonomii i bezpieczeństwa. Zamieszczono także rekomendacje dotyczące oprogramowania wspomagającego tworzenie wsadu dla platform zdalnego nauczania. Praca przeznaczona jest dla osób zainteresowanych zagadnieniami modelowania, symulacji i optymalizacji procesu dydaktycznego. Może być także wykorzystywana przez studentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115846 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Digital learning to przede wszystkim świetna lektura dla wszystkich, którzy zastanawiają się nad przyszłością narzędzi edukacyjnych. To przyczynek do istotnej zmiany edukacyjnego światopoglądu. Warto się na te możliwości otworzyć. Książka zawiera przegląd nowoczesnych metod uczenia się i podnoszenia kompetencji. Autorka radzi, jak w czasach nieustannie zmieniających się realiów rynkowych wykorzystać nowe technologie szkoleniowe w cyfrowej i wirtualnej rzeczywistości, aby stworzyć środowisko sprzyjające wymianie wiedzy i współpracy. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: jak zaplanować i zaprojektować nowoczesny program szkoleniowy i wdrożyć go w organizacji, jakie technologie i narzędzia szkoleniowe warto stosować, co to jest adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI, czy m-learning jak ocenić efektywność szkolenia e-learningowego.Opracowanie jest przeznaczone dla menedżerów każdego szczebla, osób zatrudnionych w działach kadr i administracji zainteresowanych rozwojem pracowników w kontekście realizacji i nowych wyzwań zgodnych z realizacją celów biznesowych firmy. Będzie stanowiło cenne źródło wiedzy i inspiracji dla pracowników naukowych szukających nowych sposobów oddziaływania dydaktycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116048 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 825.)
Książka jest przykładem pracy naukowej prowadzącej Czytelnika od ogólnych rozważań na temat istoty edukacji, poprzez własny pomysł na łączenie tradycyjnej dydaktyki z możliwościami nowych mediów, po przykłady ich praktycznego zastosowania i rekomendację przydatnych nauczycielowi akademickiemu narzędzi informatycznych, by w finale płynnie przejść do krytycznej analizy wyników badań własnych. Książka powinna znaleźć się na półce nie tylko każdego badacza edukacji, ale i praktyków, którym na sercu leży dobro polskiego szkolnictwa wyższego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114617 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-learning : projektowanie, realizowanie i ocena / Renata Marciniak. - Stan prawny na 1 grudnia 2021 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 364, [1] strona : ilustracje, wykres ; 21 cm.
W książce przedstawiono e-learning jako proces edukacyjny składający się z następujących po sobie etapów: projektowanie, organizowanie, realizacja i ewaluacja. Wskazano działania, jakie powinny być podjęte na każdym z nich, aby e-learning był skuteczny i pozwolił na osiągnięcie celów edukacyjnych. Autorka wyjaśnia zagadnienia dotyczące metodologii opracowania projektu kursu e-learningowego, skutecznych strategii realizacji procesu nauczania on-line, metod i zasad efektywnej oceny osiągnięć uczestników kursów on-line, opracowania atrakcyjnych materiałów dydaktycznych. W książce znajdują się wskazówki: jak zaprojektować, zorganizować i zrealizować dobry jakościowo kurs on-line, który pozwoli na osiągnięcie celów kształcenia, dotyczące komunikacji i interakcji, organizowania pracy grupowej, orientowania i motywowania uczestników do nauki, jakie strategie i kryteria oceny postępów uczestników należy stosować, aby wesprzeć ich w procesie uczenia się i zachęcić do nauki, w jaki sposób aktywizować uczestników kursów e-learningowych, aby chcieli się uczyć i nabywać nowe kompetencje. Publikacja wskazuje, jak zaprojektować i zrealizować kurs, szkolenie e-learningowe, a także lekcje on-line oraz ocenić ich jakość. Jest atrakcyjna zarówno dla trenerów biznesu, firm szkoleniowych, nauczycieli wszystkich poziomów nauczania, wykładowców akademickich, jak i pracowników odpowiedzialnych za e-learning w firmach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117448 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42770 (1 egz.)
Książka
W koszyku
tanisław Juszczyk Profesor Bronisław Siemieniecki – twórca podstaw pedagogiki kognitywistycznej, myśliciel, badacz, nauczyciel akademicki i wychowawca młodych badaczy / 23 Maciej Tanaś Profesor Bronisław Siemieniecki – twórca szkoły toruńskiej w zakresie pedagogiki mediów i pedagogiki kognitywistycznej / 43 Urszula M. Żegleń Jubileusz Profesora Bronisława Siemienieckiego wpisany w początki Polskiego Towarzystwa Kognitywistycznego / 51 Kamila Majewska Profesor Bronisław Siemieniecki – życie i droga naukowa / 55 Adam Marszałek Kilka refleksji z okazji Jubileuszu / 69 Mieczysław Łais, Anna Zawiła Laudacje OSI CompuTrain / 73 Kazimierz Kotlarski Wspomnienia o pracy z Jubilatem / 77 Barbara Smolińska-Theiss, Wiesław Theiss Profesor Bronisław Siemieniecki – człowiek teraźniejszości i cywilizacja przyszłości / 79 Ewa Jarvoll Nilsen Serdeczne gratulacje i prywatne wspomnienia z długoletniej przyjaźni / 87 Kamila Majewska Bibliografia prac Bronisława Siemienieckiego / 93 Życzenia i gratulacje Andrzej Sokala / 119 Pracownicy Katedry Dydaktyki i Mediów / 120 Józef Bremer / 121 Zbigniew Kruszewski / 123 Stefan M. Kwiatkowski / 125 Bogusław Śliwerski / 126 Ryszard Pęczkowki, Marta Wrońska / 127 Piero Crispiani / 129 Diane Boothe / 131 Kerry Rice / 132 Józef Górniewicz / 133 Maria Kozielska / 134 Społeczeństwo – edukacja – wychowanie – media Tomasz Goban-Klas Tempora mutantur et nos mutamur in illis / 139 Bogusław Śliwerski Makropolityczne blokady i konstruktywistyczne ich zniesienie ze względu na turbocyfryzację szkolnej edukacji / 151 Zbigniew Kwieciński Zapomniany i nieznany Kazimierz Sośnicki i jego pedagogika polityczna. Wybrane wątki / 173 Włodzimierz Gogołek, Piotr Pruchnik Machine learning. Edukacja i koronawirus / 189 Tadeusz Lewowicki Cyberprzestrzeń, społeczna świadomość związanych z nią możliwości i zagrożeń oraz edukacja – esej ku rozwadze i większej aktywności edukacyjnej / 205 Janusz Morbitzer Idiokracja jako współczesny problem społeczny i wyzwanie dla edukacji / 221 Komunikacja człowiek–komputer. Kognitywistyczne aspekty mediów i sztuczna inteligencja Andrzej Karbowski, Grzegorz Karwasz Od dydaktyki komputerowej do pedagogiki kognitywistycznej / 239 Erik Bratland Knowledge building in education and semantic gravity: How to build knowledge that can be transferred to new contexts? / 257 [...]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42788 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Tematyka czasopisma naukowego „International Journal of Research in E-learning” odzwierciedla koncepcyjne zasady leżące u podstaw modernizacji edukacji i reformy systemów edukacyjnych w krajach europejskich, jak i krajowych strategii rozwoju na miarę XXI wieku. Jednym z kluczowych celów edukacyjnych Unii Europejskiej jest zapewnienie równych szans dla wszystkich w odniesieniu do dostępu do nauki i wiedzy, niezależnie od płci, zdolności finansowej i fizycznej, i miejsca zamieszkania. Dlatego nauczanie na odległość ma przyznany status wysokiego priorytetu. Wprowadzenie nauczania na odległość na szeroką skalę może spowodować znaczący wkład w osiągnięcie celów edukacyjnych w krajach członkowskich. Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego posiada bogate doświadczenie we wdrażaniu nauczania na odległość w innych wydziałach całej uczelni. Sprawnie działająca i rozwijająca się Wydziałowa Platforma Nauczania na odległość (http://el.us.edu.pl/weinoe) jak również Międzynarodowa Konferencja Naukowa Teoretyczne i praktyczne aspekty kształcenia na odległość (www.dlcc.us.edu.pl) przeznaczone są do integracji i wymiany doświadczeń wszystkich osób związanych z e-learningiem – naukowców, nauczycieli akademickich i innych szczebli, tutorów, doktorantów, studentów, pracowników wydziału, a także badaczy z kraju i zagranicy. Tom IJREL 1(2) (2015) zawiera dziewięć artykułów zebranych w pięciu rozdziałach autorów z Australii, Czech, Hiszpanii, Holandii, Polski, Portugalii, Słowacji, Rosji, Ukrainy. Rozdział 1: Research on Selected ICT Tools for Effective Use in Education. Rozdział 2: Information and Communication Competencies in Higher Education. Rozdział 3: Study on Networking and Educational IT Space. Rozdział 4: Research on Formal and Informal Use Of ICT and E-learning in Secondary School., Rozdział 5: Reports.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Niniejsza monografia prezentuje próbę spojrzenia na media z trzech perspektyw sygnalizowanych w tytule. Poruszana w tomie problematyka połączyła przedstawicieli kilku dyscyplin naukowych: językoznawców, literaturoznawców, medioznawców, kulturoznawców, teatrologów, historyków i logopedów, co sprawiło z kolei, że publikacja ma charakter interdyscyplinarny. […] przedstawione w niniejszym tomie rozważania stanowią zaledwie niewielki wycinek refleksji nad komunikacją za pośrednictwem mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46387 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65069 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Konińskie Studia Społeczno-Ekonomiczne to czasopismo naukowe, które zrodziło się z potrzeby poszukiwań wspólnego mianownika między różnymi doświadczeniami jednostek zarówno na płaszczyźnie społecznej, osobistej, a przede wszystkim badawczej. Czasopismo to ex definitione ma charakter interdyscyplinarny, zaś poszukiwania naukowe mają wymiar „wielowarstwowy”, czyli nie zamykamy się, np.: na określonej metodologii, czy dziedzinie nauki, ale propagujemy transdyscyplinarne podejście w proponowanych tekstach autorów. W związku z tym pragniemy by na łamach naszego czasopisma poruszano zagadnienia z zakresu rożnych dziedzin naukowych; nie przekreślamy również tekstów poglądowych, czy kazuistycznych, interesuje nas wszystko, co może służyć nowemu spojrzeniu oraz interpretacji problemów społecznych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Celem badań opisywanych w niniejszej monografii uczyniono analizę związków zachodzących pomiędzy korzystaniem z nowoczesnych technologii informacyjnych a zagrożeniami płynącymi z mass mediów z perspektywy nauczyciela, rodzica i dziecka. W niniejszym opracowaniu poruszamy kwestię kompetencji informatycznych i społeczno-wychowawczych nauczyciela i rodzica w odniesieniu do wykorzystywania nowoczesnych narzędzi technologicznych, monitorowania kontaktu z cyberświatem, w tym gier komputerowych oraz poziomu dostępności cyberprzestrzeni dla młodego użytkownika – ucznia. Spośród wielu metod badawczych w wybranych i omawianych w niniejszym opracowaniu pracach dotyczących kwestii cyberprzestrzeni, podstawową metodą badawczą była metoda sondażu diagnostycznego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Tematyka czasopisma naukowego „International Journal of Research in E-learning” odzwierciedla koncepcyjne zasady leżące u podstaw modernizacji edukacji i reformy systemów edukacyjnych w krajach europejskich, jak i krajowych strategii rozwoju na miarę XXI wieku. Jednym z kluczowych celów edukacyjnych Unii Europejskiej jest zapewnienie równych szans dla wszystkich w odniesieniu do dostępu do nauki i wiedzy, niezależnie od płci, zdolności finansowej i fizycznej, i miejsca zamieszkania. Dlatego nauczanie na odległość ma przyznany status wysokiego priorytetu. Wprowadzenie nauczania na odległość na szeroką skalę może spowodować znaczący wkład w osiągnięcie celów edukacyjnych w krajach członkowskich. Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego posiada bogate doświadczenie we wdrażaniu nauczania na odległość w innych wydziałach całej uczelni. Sprawnie działająca i rozwijająca się Wydziałowa Platforma Nauczania na odległość (http://el.us.edu.pl/weinoe) jak również Międzynarodowa Konferencja Naukowa Teoretyczne i praktyczne aspekty kształcenia na odległość (www.dlcc.us.edu.pl) przeznaczone są do integracji i wymiany doświadczeń wszystkich osób związanych z e-learningiem – naukowców, nauczycieli akademickich i innych szczebli, tutorów, doktorantów, studentów, pracowników wydziału, a także badaczy z kraju i zagranicy. Tom IJREL 2(1) (2016) zawiera osiem artykułów zebranych w czterech rozdziałach autorów z Australii, Czech, Hiszpanii, Holandii, Polski, Portugalii, Słowacji, Rosji, Ukrainy. Rozdział 1: ICT-tools and E-learning Methodology in Contemporary University. Rozdział 2: Distance Learning Technologies in Different Countries. Rozdział 3: ICT and Multicultural Competencies Developing Supported E-learning. Rozdział 4: Reports.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Tematyka czasopisma naukowego „International Journal of Research in E-learning” odzwierciedla koncepcyjne zasady leżące u podstaw modernizacji edukacji i reformy systemów edukacyjnych w krajach europejskich, jak i krajowych strategii rozwoju na miarę XXI wieku. Jednym z kluczowych celów edukacyjnych Unii Europejskiej jest zapewnienie równych szans dla wszystkich w odniesieniu do dostępu do nauki i wiedzy, niezależnie od płci, zdolności finansowej i fizycznej, i miejsca zamieszkania. Dlatego nauczanie na odległość ma przyznany status wysokiego priorytetu. Wprowadzenie nauczania na odległość na szeroką skalę może spowodować znaczący wkład w osiągnięcie celów edukacyjnych w krajach członkowskich. Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego posiada bogate doświadczenie we wdrażaniu nauczania na odległość w innych wydziałach całej uczelni. Sprawnie działająca i rozwijająca się Wydziałowa Platforma Nauczania na odległość (http://el.us.edu.pl/weinoe) jak również Międzynarodowa Konferencja Naukowa Teoretyczne i praktyczne aspekty kształcenia na odległość (www.dlcc.us.edu.pl) przeznaczone są do integracji i wymiany doświadczeń wszystkich osób związanych z e-learningiem – naukowców, nauczycieli akademickich i innych szczebli, tutorów, doktorantów, studentów, pracowników wydziału, a także badaczy z kraju i zagranicy. Tom IJREL 2(2) (2016) zawiera dziewięć artykułów zebranych w czterech rozdziałach autorów z Australii, Czech, Hiszpanii, Holandii, Polski, Portugalii, Słowacji, Rosji, Ukrainy. Rozdział 1: High-tech Electronic Learning Environment Design. Rozdział 2: ICT Literacy Development. Rozdział 3: Methodological Aspects of E-learning. Rozdział 4: Reports.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej