Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(661)
IBUK Libra
(27)
Forma i typ
Książki
(473)
Artykuły
(187)
Publikacje dydaktyczne
(55)
Publikacje fachowe
(34)
E-booki
(27)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje informacyjne
(12)
Poradniki i przewodniki
(5)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(1092)
wypożyczone
(42)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(286)
Czytelnia Piła
(27)
Wypożyczalnia Chodzież
(189)
Czytelnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(162)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(127)
Czytelnia Trzcianka
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(172)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(125)
Czytelnia Wągrowiec
(21)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(8)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(15)
Autor
Niemierko Bolesław
(15)
Dzierzgowska Irena
(14)
Garstka Tomasz
(13)
Denek Kazimierz
(12)
Stróżyński Klemens
(11)
Wlazło Stefan
(11)
Łoskot Małgorzata
(11)
Pecyna Maria
(8)
Woj Olga
(7)
Dolata Roman
(5)
Dąbrowski Mirosław
(5)
Gazeta Wyborcza
(5)
Kalinowska Maria
(5)
Komorowska Hanna
(5)
Lewowicki Tadeusz
(5)
Brycz Bogumiła
(4)
Czarnecka-Cicha Barbara
(4)
Dudycz Tadeusz
(4)
Dąbrowska Iwona
(4)
Gocłowska Anna
(4)
Nowak Małgorzata
(4)
Osbert-Pociecha Grażyna
(4)
Więckowski Ryszard
(4)
Day Christopher
(3)
Dzierzgowski Sergiusz
(3)
Janus-Sitarz Anna
(3)
Kordziński Jarosław
(3)
Kozak Wioletta
(3)
Kwieciński Zbigniew
(3)
Mystkowska Halina
(3)
Nowosad Inetta
(3)
Pasterniak-Kobyłecka Ewa
(3)
Ritzer George
(3)
Szedzianis Elżbieta
(3)
Adamiak Teresa
(2)
Andruszko Maria Alicja
(2)
Baumgartner-Schaffner Martin
(2)
Bereźnicki Franciszek
(2)
Bielski Janusz
(2)
Bonner Sebastian
(2)
Brożek Adam
(2)
Chrostowska Teresa
(2)
Churches Richard
(2)
Czerepaniak-Walczak Maria
(2)
Czerniawska Ewa
(2)
Durda Marek
(2)
Dąbrowska-Jabłońska Iwona
(2)
Ekiert-Grabowska Dorota
(2)
Elsner Danuta
(2)
Federowicz Michał
(2)
Fogt Andrzej
(2)
Frankowski Mariusz
(2)
Grabowska Danuta
(2)
Grabowska Lucyna
(2)
Grzesiak Jan
(2)
Gut Jerzy
(2)
Haman Wojciech
(2)
Hnatiuk Michał
(2)
Jacewicz Agata
(2)
Jurek Anna
(2)
Kacprzak Lech
(2)
Kawecki Ireneusz
(2)
Kazimierski Wacław
(2)
Kielin Jacek
(2)
Kovach Robert
(2)
Kozioł Edward
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Kruszewski Krzysztof
(2)
Kuligowska Krystyna
(2)
Latoch-Zielińska Małgorzata
(2)
Leśniewska Katarzyna
(2)
Ludkiewicz Zofia
(2)
Maciejewska Jadwiga
(2)
Magda-Adamowicz Marzenna
(2)
Marchel Tomasz
(2)
Małasiewicz Alicja
(2)
McEwan Elaine K
(2)
Michalak Joanna
(2)
Nalaskowski Aleksander
(2)
Nawalany Dorota
(2)
Okoń Wincenty
(2)
Pater Magdalena
(2)
Plenkiewicz Maria
(2)
Polaszewska-Nicke Magdalena
(2)
Polcyn Jan
(2)
Pomianowska Małgorzata
(2)
Przybylska Ewa
(2)
Przybylski Władysław
(2)
Płoszyński Zygmunt
(2)
Rechnio Beata
(2)
Rimm Sylvia B
(2)
Rościszewska-Woźniak Monika
(2)
Rusin Kinga
(2)
Semrau Joanna
(2)
Siwińska Jadwiga
(2)
Skłodowski Henryk
(2)
Sokołowski Jerzy
(2)
Solecki Bogusław
(2)
Sołtys Danuta
(2)
Stec Jacek
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(54)
2010 - 2019
(214)
2000 - 2009
(244)
1990 - 1999
(91)
1980 - 1989
(37)
1970 - 1979
(33)
1960 - 1969
(9)
1950 - 1959
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(141)
1989-2000
(26)
Kraj wydania
Polska
(687)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(669)
nieznany (po)
(14)
angielski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(108)
Pedagodzy
(42)
Dyrektorzy szkół
(31)
Nauczyciele języka polskiego
(14)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(9)
Pedagodzy szkolni
(9)
Nauczyciele języków
(7)
Wychowawcy klas
(6)
Klasa 8.
(4)
Dorośli
(3)
Klasa 6.
(3)
Klasa 7.
(3)
Lekarze
(3)
Nauczyciele historii
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Rodzice
(3)
Sportowcy
(3)
Szkoły ponadpodstawowe
(3)
Bibliotekarze
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Nauczyciele bibliotekarze
(2)
Nauczyciele biologii
(2)
Nauczyciele geografii
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Pracownicy oświaty
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Terapeuci
(2)
Biolodzy
(1)
Gimnazja
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele języka niemieckiego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauczyciele wspomagający
(1)
Nauczyciele zawodu
(1)
Specjaliści terapii uzależnień
(1)
Studenci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Uczniowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Nauczanie
(310)
Efektywność nauczania
(150)
Nauczyciele
(90)
Szkolnictwo
(75)
Uczenie się
(66)
Uczniowie
(47)
Nauczanie - efektywność
(44)
Nauczanie początkowe
(43)
Oceny szkolne
(32)
Niepowodzenia szkolne
(23)
Kształcenie
(22)
Nadzór pedagogiczny
(22)
Motywacja uczenia się
(21)
Metody nauczania
(18)
Testy
(18)
Dziecko
(17)
Egzaminy szkolne
(16)
Matematyka
(16)
Języki
(15)
Wychowanie przedszkolne
(15)
Efektywność ekonomiczna
(14)
Ewaluacja
(14)
Wychowanie
(14)
Pomoce dydaktyczne
(13)
Praca
(13)
Diagnoza pedagogiczna
(11)
Doradcy zawodowi
(11)
Dziecko zdolne
(11)
Pedagogika
(11)
Szkoły
(11)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(11)
Aktywność fizyczna
(10)
Ocenianie kształtujące
(10)
Szkolnictwo podstawowe
(10)
Język polski
(9)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(9)
Oświata
(9)
Stosunki interpersonalne
(9)
Szkolenie zawodowe
(9)
Czytanie
(8)
Egzaminy gimnazjalne
(8)
Eksperyment
(7)
Informatyka
(7)
Innowacje
(7)
Kompetencje kluczowe
(7)
Metody badawcze
(7)
Oświata dorosłych
(7)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(7)
Poradnictwo zawodowe
(7)
Praca zespołowa
(7)
Produktywność pracy
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Szkolnictwo wyższe
(7)
Zarządzanie
(7)
Biologia
(6)
Coaching
(6)
Dyrektorzy szkół
(6)
Dysleksja i dysgrafia
(6)
Gimnazja
(6)
Internet
(6)
Metoda badawcza
(6)
Metodologia
(6)
Nauczanie języków obcych
(6)
Nauczyciele nauczania początkowego
(6)
Osiągnięcia szkolne
(6)
Pamięć
(6)
Pedagodzy szkolni
(6)
Praca domowa ucznia
(6)
Przydatność zawodowa
(6)
Studenci
(6)
Uczeń - motywacja
(6)
Współdziałanie
(6)
Zdolności
(6)
Badania oświatowe i pedagogiczne
(5)
Chemia
(5)
Dziecko niepełnosprawne
(5)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(5)
Język polski (przedmiot szkolny)
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Kształcenie integracyjne
(5)
Kultura masowa
(5)
Metody aktywizujące
(5)
Młodzież
(5)
Nauczanie początkowe - efektywność
(5)
Nauczanie zintegrowane
(5)
Nauczyciele języków
(5)
Przedszkola
(5)
Psychologia wychowawcza
(5)
Szkolnictwo ogólnokształcące
(5)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(5)
Wiedza
(5)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Asertywność
(4)
Badania naukowe
(4)
Drama (pedagog.)
(4)
Edukacja włączająca
(4)
Edukacja zdrowotna
(4)
Ewaluacja wewnętrzna
(4)
Fizyka
(4)
Temat: czas
2001-
(78)
1989-
(29)
2001-0
(24)
1989-2000
(9)
1901-
(6)
Efektywność nauczania
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(2)
Finlandia
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(150)
Artykuł z czasopisma fachowego
(97)
Poradniki
(22)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(15)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(13)
Artykuł z czasopisma naukowego
(10)
Scenariusze zajęć
(10)
Artykuł problemowy
(9)
Praca zbiorowa
(9)
Materiały pomocnicze
(8)
Materiały konferencyjne
(7)
Poradniki dla nauczycieli
(7)
Poradnik
(6)
Scenariusz zajęć
(6)
Sprawdziany i testy
(6)
Podręczniki
(5)
Gry i zabawy
(4)
Monografia
(4)
Artykuł fachowy
(3)
Artykuł z czasopisma historycznego
(3)
Artykuł z czasopisma literackiego
(3)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(3)
Dokument elektroniczny
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(2)
Artykuł z czasopisma geograficznego
(2)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(2)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(2)
Artykuł z czasopisma szkolnego
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Materiały pomocnicze do nauczania początkowego
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Podręczniki do nauczania początkowego
(2)
Raport z badań
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(2)
Artykuł z czasopisma akademickiego
(1)
Artykuł z czasopisma biologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(1)
Artykuł z czasopisma sportowego
(1)
Artykuł z czasopisma technicznego
(1)
Artykuł z czasopisma związkowego
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Audiobooki
(1)
Czasopismo matematyczne
(1)
Dane statystyczne
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Książki mówione
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Program autorski (pedagogika)
(1)
Raport
(1)
Sprawdziany i testy do nauczania początkowego
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(200)
Językoznawstwo
(9)
Kultura fizyczna i sport
(8)
Psychologia
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Historia
(3)
Matematyka
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Tytuł czasopisma
Głos Pedagogiczny
(28)
Dyrektor Szkoły
(15)
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(12)
Głos Nauczycielski
(11)
Edukacja : studia, badania, innowacje
(9)
Gazeta Szkolna
(8)
Wszystko dla Szkoły
(8)
Języki Obce w Szkole
(7)
Głos Pedagogiczny : czasopismo dla pedagogów i psychologów szkolnych, pedagogów specjalnych, wychowawców
(5)
Polonistyka
(5)
Wychowanie na Co Dzień
(5)
Edukacja i Dialog
(4)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(3)
Język Polski w Szkole - gimnazjum
(3)
Meritum
(3)
Warsztaty Polonistyczne
(3)
Wiadomości Historyczne
(3)
Biblioteka w Szkole
(2)
Edukacja : kwartalnik naukowy
(2)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(2)
Geografia w Szkole
(2)
Język Polski w Gimnazjum
(2)
Język Polski w Szkole Średniej
(2)
Kwartalnik Pedagogiczny
(2)
Matematyka
(2)
Nowe w Szkole
(2)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(2)
Remedium
(2)
W Naszej Szkole
(2)
Wiadomości Opinie Materiały : Biuletyn Pilskiej Oświaty
(2)
Życie Szkoły
(2)
Biologia w Szkole
(1)
Bliżej Przedszkola
(1)
Język Polski w Szkole IV - VI
(1)
Lider
(1)
Młody Technik : ciekawi świata są zawsze młodzi
(1)
Nauczanie Początkowe
(1)
Pedagogika Społeczna
(1)
Problemy Alkoholizmu
(1)
Przegląd Oświatowy
(1)
Szkoła Specjalna
(1)
Szkoła Zawodowa
(1)
Terapia Specjalna Dzieci i Dorosłych
(1)
WychowujMy! : dorosłym o dzieciach
(1)
688 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Pedagogika Wobec Współczesności)
Nowoczesny i praktyczny podręcznik, który pomoże studentom i praktykom pojąć istotę poradnictwa jako relacji międzyosobowej lub działania społecznego, zrozumieć społeczno-ekonomiczny i polityczny kontekst poradnictwa, poznać zasady organizacji poradnictwa kariery i przezwyciężyć bariery organizacyjne w rozwoju usług poradniczych, optymalizować i racjonalizować działania różnych placówek poradniczych w środowisku lokalnym, zdefiniować własną rolę zawodową. Podręcznik adresowany jest do studentów: pedagogiki o specjalizacji doradczej i pedagogiki pracy, psychologii, polityki społecznej i pracy socjalnej, organizacji i zarządzania, studiów podyplomowych z zakresu poradnictwa i doradztwa zawodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103277 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47775 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37891 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31547 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44086 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48929, 48930, 48928 (3 egz.)
Czytelnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39273 P (75) (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32411, 32410 (2 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32409 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45346 (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45347 p (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64241 P 2,5 (1 egz.)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106900 P, 106899, 106898 (3 egz.)
E-book
W koszyku
Efektywność, jako immanentny atrybut ludzkiego działania, w warunkach zmieniających się paradygmatów zarządzania organizacjami pozostaje od stuleci przedmiotem ożywionego zainteresowania. Niektórzy sugerują, że mamy do czynienia wręcz z „terrorem efektywności”1. J.G. March i R.I. Sutton podkreślają, że dociekania dotyczące natury, pomiaru i oceny efektywności w naukach o organizacji należą do najbardziej intensywnych2. Wynika to zapewne z pojemności i wielowymiarowego charakteru kategorii efektywności, a także z możliwości ciągłej poprawy relacji pomiędzy uzyskanymi wynikami a nakładami koniecznymi do ich osiągnięcia. Powszechność zainteresowania efektywnością wynika także ze statusu imperatywu odnoszącego się do wszystkich poziomów gospodarowania (makro, mezo, mikro), do zarówno krótkiego (operacyjnego), jak i strategicznego horyzontu działania, do różnego rodzaju działań, obszarów funkcjonalnych w poszczególnych sektorach (tj. w ramach organizacji komercyjnych, publicznych i non-profit). Jednocześnie chodzi o efektywność rozumianą jako zdolność do wzrostu i rozwoju (efektywność dynamiczną nawiązującą do teorii zdolności dynamicznych) i tą, która jest skoncentrowana na unikaniu marnotrawstwa poszczególnych zasobów i ich optymalnej alokacji (efektywność statyczna nawiązującą do teorii zasobowej)3. Pojawianie się nowych zjawisk, dynamika ich rozprzestrzeniania się i coraz większa rola w procesach gospodarowania (choćby takich jak struktury sieciowe, rynki kapitałowe, relacje społeczne) powodują otwieranie się nowych pól badawczych, zachęcając do poszukiwania odpowiedzi na pytania dotyczące istoty, uwarunkowań, narzędzi do pomiaru i dezyderatów do kształtowania pożądanej efektywności działania w wymiarze indywidualnym i zespołowym. Jeśli weźmiemy pod uwagę to, że osiąganie efektywności jest podstawą naturalnego dążenia organizacji do sukcesu, a z drugiej strony − że kluczowe dla osiągania tej efektywności są zdolność do przezwyciężania sprzeczności organizacyjnych (ambiwalencji) oraz tworzenie warunków do wzajemnego dopasowania poszczególnych elementów organizacji, tj. zapewnienie ich spójności, pojawia się (w ramach aplikacyjności badań) zapotrzebowanie na formułowanie zaleceń, w jaki sposób tę efektywność osiągać w warunkach obecnego tempa zmian, turbulencji otoczenia i hiperkonkurencji. Powyższe przesłanki spowodowały pojawienie się − jako kontynuacja problematyki efektywności4 − kolejnego zbioru artykułów prezentujących rozważania teoretyczne oraz wyniki badań empirycznych. W imieniu redaktorów pragniemy podziękować Autorom za udział w dyskursie naukowym oraz wszystkim pleno titulo Recenzentom za przygotowanie recenzji, czym wydatnie przyczynili się do podniesienia poziomu merytorycznego niniejszego opracowania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38759, 38758 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63551 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31226 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Tematyka niniejszego numeru „Management Forum” wpisuje się w szeroki nurt dotyczący zmian, doskonalenia i rozwoju mających zapewnić organizacjom sukces – rozumiany również jako utrzymanie przewagi konkurencyjnej – w szybko zmieniającym się, niepewnym otoczeniu. Niestabilność uwarunkowań technologicznych, prawnych czy ekonomicznych zmusza współczesne organizacje do ciągłego ulepszania swoich modeli biznesowych, procesów, struktur czy praktyk zarządzania oraz poszukiwania źródeł nowych rozwiązań i innowacji. Tom otwiera interesujący artykuł poświęcony społecznym i kulturowym aspektom sukcesu organizacji, w którym autor postuluje konieczność szerszego, wielowymiarowego spojrzenia na efektywność przedsiębiorstwa, uwzględniającego godzenie sprzeczności między różnymi kategoriami tego sukcesu, wpływ różnych interesariuszy, a także poszerzającego wymiary efektywności o tzw. efektywność społeczną oraz dobrostan psychologiczny pracowników. Kolejny artykuł poświęcony jest przedsiębiorczości technologicznej jako mechanizmowi rozwoju strategicznego organizacji. Za centralną kategorię konceptu przedsiębiorczości technologicznej autor uznaje szansę technologiczną, przyjmując, że jej eksploracja i eksploatacja stanowią dwie główne składowe procesu przedsiębiorczości technologicznej, leżącej u podstaw rozwoju strategicznego organizacji i uzyskiwania przewagi konkurencyjnej. Źródłem tej przewagi mogą być także – jak przekonuje autorka następnego artykułu – badania uniwersyteckie, z zastrzeżeniem jednak, że musi zostać spełnionych wiele warunków niezbędnych do tego, aby skutecznie finansować badania, a następnie zapewnić upowszechnienie ich wyników wśród zainteresowanych przedsiębiorstw. Celem kolejnego artykułu jest przedstawienie możliwości zastosowania analizy sieci społecznych (Social Network Analysis – SNA) jako metody badawczej umożliwiającej spojrzenie na sieć z perspektywy całościowej, konkretnej grupy przedsiębiorstw lub pojedynczego uczestnika oraz postawienie diagnozy stanowiącej punkt wyjścia do doskonalenia struktury sieci oraz procesów w niej zachodzących, np. wymiany informacji, wiedzy czy towarów. Coraz powszechniejszym sposobem doskonalenia różnych aspektów funkcjonowania organizacji stają się w ostatnich latach tzw. modele dojrzałości, które podpowiadają pewną sprawdzoną drogę postępowania, zwiększającą prawdopodobieństwo sukcesu w zarządzaniu procesami, projektami, wiedzą itd. W kolejnym artykule przedstawiono zarys takiego właśnie modelu dojrzałości, dotyczącego zagadnienia zarządzania ryzykiem reputacji, który może stanowić dla menedżerów swego rodzaju mapę drogową umożliwiającą stopniowe, konsekwentne wdrażanie polityki, procesów i praktyk mających szczególne znaczenie dla kontrolowania ryzyka reputacji. Do modelu dojrzałości odwołuje się również autorka ostatniego artykułu, przedstawiając kluczowe czynniki sukcesu w zarządzaniu projektami w podstawowych jednostkach samorządu terytorialnego w Polsce. Przyjmując założenie o istnieniu związku pomiędzy dojrzałością projektową a doskonałością zarządzania projektami, autorka poddała weryfikacji relacje zawiązujące się pomiędzy specyficznymi praktykami a poziomami dojrzałości projektowej badanych jednostek, co pozwoliło na wyznaczenie tych czynników, które mają istotny wpływ na osiągany organizacji poziom doskonałości w zarządzaniu projektami.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108767 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49227 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39544 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32692 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45965 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64539 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Upływa pierwsza dekada XXI w., zarazem III tysiąclecia czasów nowożytnych w historii ludzkości, w tym wychowania i myśli edukacyjnej. Jest to, jak się wydaje, szczególny i właściwy moment zachęcający do podejmowania prób spojrzenia i być może oceny tego, co się już zdążyło wydarzyć w przestrzeni społeczno-kulturowej współczesnego człowieka, również w obszarze szeroko rozumianego kształcenia. Życie społeczne z dnia na dzień się komplikuje. W pewnych swoich obszarach nabiera tempa, wciągając nas w wir nieoczekiwanych zdarzeń, gdzie indziej znowu - prawie zastyga, a zagubiony człowiek "marnuje" czas, oddając się bezwartościowym i pozornym aktywnościom lub nawet popada w letarg i odrętwienie (intelektualne, fizyczne, emocjonalne) w wymiarze indywidualnym i międzyludzkim. Może też oddawać się płaskiej rozrywce lub zatracić się w ułudzie konsumpcji i pożądania często zbędnych dóbr, przedmiotów, gadżetów. Rozwijające się urządzenia technologiczne i cała sieć Internetu, oplatająca glob ziemski, sprawiają, że niektórzy zaczynają doświadczać (w różnym stopniu oczywiście) życia w dwóch wymiarach - w świecie realnym i wirtualnym. Przywołane sytuacje stają się źródłem wielu zagrożeń, doprowadzających coraz częściej do zachowań patologicznych; są przyczyną zmiany w postrzeganiu siebie samego oraz traktowaniu innych ludzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103945 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47827 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38147 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31712 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63399 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce Autor zwraca uwagę na zagadnienia bezpośrednio przydatne w organizowaniu i kierowaniu procesem uczenia się, a szczególnie na potrzebę wzbogacania i stosowania aktywizujących metod i środków dydaktycznych, na unowocześnianie lekcji, optymalizowanie sprawdzania i oceniania uczniów. Ważnym zagadnieniem jest także samodzielne uczenie się uczniów, dlatego wyeksponowałem problematykę metod uczenia się, które są podstawą ich aktywności poznawczej i samokształceniowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110411 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49669 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40024 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46282 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65759 P 3,2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem opracowania jest wiedza społeczna uczniów, rodzaj wiedzy jednostki, jaką konstruuje ona w interakcjach i współdziałaniu z innymi tj. dziećmi i dorosłymi, co stwarza warunki do budowania obrazu siebie, innych i otaczającego świata w realnym kontekście społeczno-kulturowym. Zakres tematyczny tak pojmowanej wiedzy społecznej rozszerza się i nie jest kojarzony wyłącznie z treściami dawnego środowiska społeczno-przyrodniczego, lecz wyraźnie poza nie wykracza. Miejsce "starej", programowej tematyki, sprowadzającej aktywność dziecka wyłącznie do sfery rodzinnych obowiązków i klasowych powinności, zastępują aktualne problemy, ujęte z perspektywy dziecka żyjącego w wielowymiarowym i skonfliktowanym świecie. Realne stają się wówczas szanse na podejmowanie tematów dotyczących życia codziennego dzieci, problemów egzystencjalnych, rasowych, demograficznych, kwestii religijnych czy aspektów politycznych. Punktem odniesienia w przyjęciu takiego rozumienia wiedzy społecznej jest osadzenie rozważań w kontekście paradygmatu konstrukcjonizmu poznawczego i społecznego. Oba odsłaniają mechanizm tworzenia się wiedzy społecznej uczniów, wskazują na potrzebę poszerzania tematyki społecznej z racji dokonujących się przemian społeczno-kulturowych i zmieniających się potrzeb rozwojowych dzieci. Próba oglądu praktyki szkolnej wydaje się z tej perspektywy ciekawa i ważna. W opracowaniu została ona dokonana z perspektywy nauczycieli klas I-III, by poznać, jakie znaczenia nadają oni pojęciu "wiedza społeczna" i w jaki sposób mogą one rzutować na charakter znaczeń nadawanych przez uczniów. Z badań nad osobistymi teoriami pedagogicznymi wynika wyraźnie, że rzutują one na charakter edukacji uprawianej przez nauczycieli. Celem opracowania nie jest jednak zrekonstruowanie nauczycielskich ideologii, lecz jedynie odsłonięcie jednego z jej elementów, tj. tworzonych przez pedagogów koncepcji wiedzy, w tym społecznej. Zadaniem publikacji nie jest również ukazanie poprawnego modelu wiedzy społecznej, lecz raczej jego rekonstrukcja, polegająca na wydobywaniu sensów i wymiarów, które mogą być znaczące dla lepszego i głębszego rozumienia wiedzy społecznej przez uczniów wczesnej edukacji, a w przyszłości stanowić podstawę do redefiniowania pojęcia. Z uwagi na takie założenia koncepcja badań osadzona została w paradygmacie interpretatywnym, upatrując w nim możliwości zdobycia nowej wiedzy, nowego poznania, a nie wyłącznie sprawdzania już istniejących teorii. W ramach paradygmatu interpretatywnego zdecydowano się na perspektywę fenomenograficzną, uznając ją za najlepszą formę legitymizacji myślenia jednostkowego i kolektywnego nauczycieli wczesnej edukacji o wiedzy społecznej uczniów. W efekcie podstawą prowadzonej analizy, a następnie interpretacji były wyłonione w toku badań kategorie opisu odzwierciedlające nauczycielskie widzenie świata i rozumienie wiedzy (społecznej) uczniów i jej źródeł. Uzyskane kategorie opisu pozwoliły odsłonić jakościowo różne sposoby doświadczania przez nauczycieli edukacji i związanych z nią procesów. W pierwszej kolejności odzwierciedlany był świat bezpośrednio postrzegany przez badanych, a potem świat widziany przez badacza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105150 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Młoda kobieta rzuca studia doktoranckie i zaczyna grać w pokera. Wdrożywszy się w system analizowania możliwych scenariuszy i wyliczania szans na ich ziszczenie, potrafi określić z góry błędy swoich przeciwników i staje się jedną z najlepszych zawodniczek na świecie. Grupa specjalistów Google przez cztery lata gromadzi dane na temat funkcjonowania najlepszych zespołów pracowniczych, aby ogłosić, że ważniejsze jest to, co łączy grupę, niż jej personalny skład. Generał piechoty morskiej Stanów Zjednoczonych, widząc niskie morale ochotników, układa od nowa program szkolenia w obozie dla rekrutów. Okazuje się, że wypracowanie postawy „ukierunkowanej na działanie” może zmienić nawet najbardziej rozchwianych nastolatków w niepokonanych zdobywców. Termin premiery Krainy lodu wytwórni Walt Disney Pictures zbliża się wielkimi krokami. Katastrofa wisi w powietrzu, jednak zespół produkcyjny otrząsa się z niemocy, przeżywa twórczy przełom i w efekcie powstaje jeden z najlepszych filmów animowanych w historii kina. Co łączy tych wszystkich ludzi? Wiedza, że efektywność to umiejętność dokonywania wyborów i podejście do codziennych obowiązków. To odpowiednie postrzeganie małych celów na tle dużych wyzwań, to kultury organizacyjne, które budujemy jako liderzy, nie zamykając się na postęp. To wreszcie stosunek do informacji. Te aspekty różnią ludzi produktywnych od zapracowanych. Mądrzej, szybciej, lepiej traktuje o ośmiu kluczowych obszarach – od motywacji i umiejętności wyznaczania celów aż po zagadnienie koncentracji i dokonywanie wyborów – które tłumaczą, jak to się dzieje, że niektórzy ludzie i niektóre firmy tak wiele potrafią zrobić. Opierając się na najnowszych badaniach naukowych w dziedzinie neurologii, psychologii i ekonomii behawioralnej, jak również na doświadczeniach dyrektorów generalnych, reformatorów oświaty, generałów wojska, agentów FBI, pilotów samolotów pasażerskich i scenarzystów z Broadwayu, autor udowadnia, że najbardziej produktywni ludzie, firmy i organizacje faktycznie działają inaczej, ale to nie wszystko. Oni zupełnie inaczej widzą świat i inaczej podejmują decyzje. Charles Duhigg – zdobywca Nagrody Pulitzera, jest dziennikarzem śledczym w „The New York Times” i autorem bestsellerowej książki Siła nawyku. Otrzymał nagrody National Academy of Sciences, National Journalism i Gorge Polk. Jest absolwentem Harvard Business School oraz Uniwersytetu Yale. Mieszka na Brooklynie z żoną i dwójką dzieci.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Logistyka nabiera coraz większego znaczenia, co łatwo zauważyć, obserwując szybki rozwój globalnych sieci gospodarczych. W większości są to wielowymiarowe sieci dostaw. Nasilająca się konkurencja sprawia, że sieci te muszą być coraz efektywniejsze. Autorzy, Marzena Frankowska i Mariusz Jedliński, całościowo przedstawili procesy biznesowe, zachodzące w sferze dystrybucji fizycznej. Główna uwaga została skupiona na: istocie systemu dystrybucji przedsiębiorstwa, systemie dystrybucji w ujęciu marketingowo-logistycznym, metodyce oceny efektywności dystrybucji i kryteriach takiej oceny oraz charakterystyce narzędzi oceny efektywności systemu dystrybucji. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, logistyki, ekonomii, a także osób profesjonalnie zajmujących się logistyką w firmach, menedżerów i przedsiębiorców.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Ostatni kryzys finansowy zwrócił uwagę na duże znaczenie sektora finansowego, głównie banków, dla gospodarki. Poszukiwanie źródeł tego kryzysu spowodowało wzrost zainteresowania relacjami między sferą finansową a sferą realną, które zmieniały się w czasie. O wzroście znaczenia sektora finansowego świadczy występujące w dyskursie naukowym określenie jednego z etapów transformacji gospodarki jako przejścia od kapitalizmu przemysłowego do finansowego. W ramach nurtu historii myśli ekonomicznej, neoliberalizmu, akceptowano zbiór idei dotyczących m.in. ograniczania roli państwa, uznania rynku za doskonale efektywny, konkurencyjny i stabilny, występowania takich zjawisk, jak: globalizacja, liberalizacja oraz finansjalizacja. Finansjalizacja była związana z redefiniowaniem ekonomicznych funkcji sektora finansowego, a jedną z nich jest jego oddziaływanie na wzrost gospodarczy. W publikacji podjęto temat finansjalizacji sektorów bankowych dwudziestu ośmiu państw członkowskich Unii Europejskiej. W badaniach uwzględniono zmienne opisujące sektor bankowy oraz sferę realną gospodarki. Zweryfikowano hipotezę główną, że finansjalizacja rozumiana jako wzrost sektora bankowego negatywnie wpływa na wzrost gospodarczy państw członkowskich Unii Europejskiej w latach 2008–2018. W pracy zastosowano metody nieparametryczne – analizę obwiedni danych i indeks Malmquista. * Monografia stanowi oryginalne rozwiązanie aktualnego i ważnego problemu naukowego, jakim jest efektywność finansjalizacji w krajach Unii Europejskiej. Autor, opierając się na obszernych studiach literaturowych i wynikach badań dotyczących finansjalizacji, projektuje i realizuje własne badanie empiryczne, a także robi krok do przodu w zakresie rozszerzania stanu wiedzy na temat finansjalizacji. Interesujący sposób prezentacji treści, wsparty bogatą bazą faktograficzną, własnymi grafikami i tabelami porównawczymi, pomaga Czytelnikowi w zrozumieniu niełatwych zagadnień poruszanych w książce. Z recenzji dr. hab. Krzysztofa Waliszewskiego
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Pierwszy od dwudziestu lat, nowoczesny podręcznik podejmujący całościowo problematykę psychologii kształcenia w odniesieniu do polskiego systemu edukacji modelowy program nauczania psychologii - systematycznie weryfikowany i doskonalony w praktyce. Zawiera podstawową wiedzę z zakresu psychologii rozwoju dzieci i młodzieży, dobraną pod kątem potrzeb nauczycieli kształcących w szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach średnich różnego typu; omówienie najważniejszych i najtrudniejszych problemów edukacyjnych wg wspólnego schematu teoretycznego: prezentacja konkretnego przypadku ilustrującego konkretny problem edukacyjny, wszechstronne i pogłębione naukowe wyjaśnienie problemu, ukazanie praktycznych implikacji wynikających z przedstawionej wiedzy i dotyczących praktycznych działań nauczycieli służących rozwiązaniu określonego problemu edukacyjnego; propozycje praktycznych działań i zastosowania wiedzy psychologicznej w praktyce edukacyjnej; elementy ułatwiające przyswojenie wiedzy: schematy, wykresy, ramki, wyróżnienia definicji i najważniejszych pojęć. Podręcznik przeznaczony dla studentów pedagogiki i kierunków nauczycielskich, studentów innych kierunków, którzy starają się o uzyskanie uprawnień pedagogicznych, nauczycieli, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę, pedagogów i psychologów szkolnych, wychowawców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108210 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103817 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47593 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38111 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31665 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44320 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63381 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63382 P 2,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Złożona problematyka funkcjonowania szkoły i współczesnego nauczyciela w kontekście zmiany społecznej znajduje odbicie w treści książki. Podkreślono znaczenie technologii informacyjnych w kształtowaniu się społeczeństwa wiedzy. Dużo miejsca poświęcono problematyce funkcjonowania człowieka w wymiarze społecznym i ekonomicznym. Zwrócono uwagę na edukacyjne problemy współczesności, zagrożenia zdrowotne i ekologiczne oraz wyzwania etyczne czasu przemian społecznych. Na ich tle ukazano zadania edukacji wobec zmiany społecznej. W części drugiej scharakteryzowano funkcjonowanie nauczyciela w nowych realiach społecznych. Przedstawiono rolę nauczyciela w kształtowaniu kapitału społecznego, zwrócono uwagę na jego funkcje, role i kompetencje oraz podmiotowe relacje w szkole. Omówiono zjawisko partnerstwa edukacyjnego nauczycieli, uczniów, rodziców i społeczności lokalnej. Wyeksponowano istotne zadanie nauczyciela w czasach zmiany społecznej: doradztwo społeczne i zawodowe. Zwrócono też uwagę na dylematy moralne nauczyciela w kontekście jego funkcjonowania w zmieniającym się społeczeństwie i w realiach otwartej, samorządnej i innowacyjnej szkoły.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104545 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47885 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38540 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32168 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44612 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64503 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98245/T.2 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Celem monografii jest stworzenie kompendium wiedzy o charakterze teoretyczno-empiryczno-aplikacyjnym, obejmujące podstawy teorii finansów, ze szczególnym uwzględnieniem problemów finansowania współczesnych przedsiębiorstw, metodologię pomiaru ich dokonań (analiza ex post) i zamierzeń rozwojowych (analiza ex ante). Unikatowy charakter monografii odzwierciedla kompozycja jej zawartości, która uwidacznia się zarówno w strukturze, jak i prezentowanych treściach. Wszystko to poparte licznymi przykładami empirycznymi. Monografia składa się z sześciu rozdziałów. Pierwszy rozdział zawiera teoretyczne zagadnienia odnoszące się do definicji najważniejszych pojęć związanych z finansami przedsiębiorstw. Dwa kolejne rozdziały przedstawiają najczęściej wykorzystywane przez współczesnych przedsiębiorców źródła finansowania. Z kolei czwarty rozdział został poświęcony wstępnej analizie i ocenie gospodarki finansowej przedsiębiorstwa oraz wzbogacony o studium empiryczne. W rozdziale piątym autorzy przedstawiają stosowane w praktyce gospodarczej metody, które umożliwiają oszacowanie wartości przedsiębiorstwa wraz ze studium przypadku. W rozdziale szóstym autorzy wyjaśniają fundamentalne zagadnienia związane z pojęciem „efektywności” i omawiają kluczowe metody oceny projektów inwestycyjnych, posiłkując się przy tym licznymi przykładami liczbowymi. Dlatego też, uwzględnienie w jednej pozycji literaturowej najważniejszych problemów teorii, analizy i oceny, a także empirii finansów przedsiębiorstw, za szczególnym uwzględnieniem aspektu ich finansowania, to największy jej walor.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Celem niniejszego opracowania jest szeroko rozumiana refleksja nad kategoriami (nie)obecnymi w obszarze współczesnej edukacji. Staje się ona szczególnie istotna w kontekście permanentnych reform w systemie oświaty, które choć wprowadzają wiele deklarowanych zmian, to nadal pozostają na poziomie strukturalnym, tzn. dotyczą zewnętrznych aspektów szkoły. Miarą i oceną wartości edukacji powinny być nie tylko kryteria szkolne podlegające miarom i wskaźnikom, ale także życiowe, zawodowe, społeczne i kulturalne, ponieważ podążając za Czesławem Banachem (...)chodzi przecież oto, aby młodzież idorośli ludzie umieli funkcjonować wróżnych formach aktywności oraz samorealizować się irozwijać jako kapitał ludzki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114005 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48540 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram.)
Skuteczność jest jedną z ważniejszych cech wszystkich naszych celowych działań. Nauczyciele i dyrektorzy szkół są żywo zainteresowani zabieganiem o wysokie efekty pracy szkoły. Drogą do tego celu jest przede wszystkim zmotywowanie uczniów do zdobywania wiedzy, do pracy i wysiłku. Wszystkie prezentowane zagadnienia dotyczą edukacyjnych innowacji, które zwykle łamią normy, schematy i stereotypy oraz zmierzają do uzyskania wyższych efektów uczenia się uczniów. Wymaga to precyzyjnego formułowania celów oraz zapału i chęci do wysiłku, prawdziwego zaangażowania i entuzjazmu. Jak w pierwszej części, pomocne będą: - zadania do samodzielnej pracy, - wykaz literatury, pozwalającej pogłębić omawiane zagadnienia oraz - 6 kolejnych szkoleń - o twórczości i kreatywności, wymaganiach i konsekwencji, znaczeniu rozumienia, motywowaniu, życzliwości i lekcji odwróconej. W pierwszej części poradnika Jak zwiększyć skuteczność szkolnej edukacji. Poradnik dla nauczycieli i edukatorów. Część 1 przedstawiono tematy od A do L, a w drugiej części znajdują się tematy od Ł do Ż.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111252 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40272 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33272 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46642 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej