Edukacja włączająca
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(132)
Forma i typ
Artykuły
(100)
Książki
(32)
Publikacje naukowe
(32)
Publikacje fachowe
(25)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Publikacje informacyjne
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(69)
wypożyczone
(18)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(16)
Czytelnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(14)
Wypożyczalnia Czarnków
(14)
Wypożyczalnia Trzcianka
(13)
Wypożyczalnia Złotów
(12)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(11)
Czytelnia Wągrowiec
(4)
Autor
Leśniewska Katarzyna
(6)
Gajdzica Zenon
(4)
Franków Łukasz
(3)
Głodkowska Joanna
(3)
Podgórska-Jachnik Dorota
(3)
Polak-Janik Ewelina
(3)
Szumski Grzegorz
(3)
Tołwińska-Królikowska Elżbieta
(3)
Zacharuk Tamara
(3)
Łoskot Małgorzata
(3)
Bednarz Marzena
(2)
Bladowska Joanna
(2)
Chrzanowska Iwona
(2)
Cytowska Beata
(2)
Drzazga Agnieszka
(2)
Garstka Tomasz
(2)
Gołubiew-Konieczna Monika
(2)
Gładyszewska-Cylulko Joanna
(2)
Głażewski Michał
(2)
Ignaciuk Michalina
(2)
Jagoszewska Iwona
(2)
Kluczkowska Karolina
(2)
Litawa Aleksandra
(2)
Lubocka Weronika
(2)
Ludkiewicz Eliza
(2)
Maślaczyk-Trzasko Agnieszka
(2)
Miłosz Angelika
(2)
Muchacka Bożena
(2)
Mudło - Głagolska Karolina
(2)
Okoniewska Małgorzata
(2)
Olechowska Agnieszka
(2)
Pawlak Bożena
(2)
Pietras Tadeusz
(2)
Piwowońska Joanna
(2)
Plichta Piotr
(2)
Sipowicz Kasper
(2)
Skrzetuska Ewa
(2)
Sowińska Magdalena
(2)
Szakiewicz Aleksandra
(2)
Szczupał Bernadeta
(2)
Słupek Kazimierz
(2)
Włodarczyk Katarzyna
(2)
Zaorska Marzenna
(2)
Ćwirynkało Katarzyna
(2)
Żmuda-Trzebiatowska Marzena
(2)
Żyta Agnieszka
(2)
Bartol Izabella
(1)
Bieńkowska Izabela
(1)
Binnebesel Józef
(1)
Bocian Beata
(1)
Bombińska-Domżał Anna
(1)
Bugdalski Bogdan
(1)
Chimicz Dorota
(1)
Czebiołko Anna
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Deleżyńska Katarzyna
(1)
Domagała-Kręcioch Agnieszka
(1)
Domagała-Zyśk Ewa
(1)
Donocik Iwona
(1)
Drachal Halina
(1)
Dropińska Dagna
(1)
Dryżałowska Grażyna
(1)
Dziółko Marcin
(1)
Firkowska-Mankiewicz Anna
(1)
Fula Milan
(1)
Garus Katarzyna
(1)
Gałkowska Monika
(1)
Gniazdowska Karolina
(1)
Goetz Magdalena
(1)
Grabowski Mariusz
(1)
Grzegorczyk-Dłuciak Nela
(1)
Grzesiak Hanna
(1)
Guratowska Katarzyna
(1)
Jacek Szmalec
(1)
Jachimczak Beata
(1)
Jamińska Angelika
(1)
Joachimczak Beata
(1)
Kaleta Włodzimierz
(1)
Kałuba - Korczak Anna
(1)
Kitlińska-Król Małgorzata
(1)
Klonowska Iwona
(1)
Kloskowska Adriana
(1)
Knopik Tomasz
(1)
Kocejko Magdalena
(1)
Kocoń Malwina
(1)
Konrad Bogusław
(1)
Kordziński Jarosław
(1)
Kostka-Szymańska Małgorzata
(1)
Koszyk Irena
(1)
Kotormus Oksana
(1)
Kruś - Kubaszwska Katarzyna
(1)
Krzymowska Ewelina
(1)
Krzyśpiak Wiktoria
(1)
Kubik Ferdinand
(1)
Kuleta-Hulboj Magdalena
(1)
Kuśpit Małgorzata
(1)
Lis Małgorzata
(1)
Liszkiewicz-Feluś Barbara
(1)
Majerek Bożena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(63)
2010 - 2019
(42)
2000 - 2009
(27)
Okres powstania dzieła
2001-
(95)
Kraj wydania
Polska
(131)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(132)
Odbiorca
Nauczyciele
(40)
Dyrektorzy szkół
(25)
Pedagodzy
(17)
Pedagodzy szkolni
(13)
Terapeuci
(9)
Wychowawcy klas
(8)
Specjaliści terapii uzależnień
(6)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Nadzór pedagogiczny
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Nauczyciele wspomagający
(1)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(1)
Przedszkola
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rodzice
(1)
Socjolodzy
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Temat
Język polski
(3182)
Polska
(3058)
Nauczanie
(2972)
Dziecko
(2711)
Literatura polska
(2310)
Edukacja włączająca
(-)
Powieść polska
(2249)
Nauczyciele
(2160)
Poezja polska
(2113)
Matematyka
(1989)
Wychowanie
(1983)
Nauczanie początkowe
(1768)
Szkolnictwo
(1746)
Uczniowie
(1668)
Młodzież
(1615)
Rodzina
(1532)
Wychowanie w rodzinie
(1524)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1445)
Pedagogika
(1389)
Wychowanie przedszkolne
(1323)
Historia
(1142)
Pamiętniki polskie
(1118)
Biblioteki szkolne
(1090)
Filozofia
(1076)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1071)
Dzieci
(1055)
Język angielski
(1033)
Sztuka
(1012)
Zarządzanie
(978)
Przedsiębiorstwo
(975)
Fizyka
(963)
Uczenie się
(955)
Kobieta
(907)
Psychologia
(905)
Kultura
(895)
Uczucia
(881)
Oświata
(864)
Literatura
(849)
Psychoterapia
(835)
Język niemiecki
(825)
Publicystyka polska
(818)
Wojna 1939-1945 r.
(786)
Osobowość
(785)
Opowiadanie polskie
(765)
Praca
(759)
Muzyka
(754)
Wojsko
(746)
Unia Europejska
(728)
Chemia
(700)
Rodzice
(673)
Kształcenie
(668)
Mowa
(666)
Gry i zabawy
(621)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(617)
Logopedia
(610)
Internet
(606)
Stosunki interpersonalne
(606)
Stres
(595)
Czytanie
(590)
Prawo
(587)
Niepełnosprawni
(586)
Biologia
(578)
Edukacja medialna
(578)
Przemoc w szkole
(570)
Alkoholizm
(563)
Gry edukacyjne
(556)
Relacje międzyludzkie
(551)
Literatura młodzieżowa polska
(545)
Komunikacja społeczna
(541)
Metody nauczania
(541)
Etyka
(534)
Socjologia
(532)
Agresywność
(529)
Środki masowego przekazu
(529)
Twórczość
(521)
Biblioterapia
(519)
Technika
(518)
Autyzm
(504)
Geografia
(504)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(498)
Język rosyjski
(493)
Czytelnictwo
(487)
Nauka
(480)
Zachowanie
(476)
Poradnictwo zawodowe
(474)
Informatyka
(464)
Matura
(456)
Polityka
(452)
Postawy
(451)
Psychologia społeczna
(449)
Wychowanie obywatelskie
(443)
Ekonomia
(442)
Historia (przedmiot szkolny)
(433)
Narkomania
(433)
Promocja czytelnictwa
(432)
Pomoce dydaktyczne
(430)
Przyroda
(419)
Wychowanie seksualne
(418)
Patologia społeczna
(412)
Polityka międzynarodowa
(411)
Marksizm
(409)
Temat: czas
2001-
(43)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Czechy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(96)
Artykuł z czasopisma fachowego
(54)
Artykuł z czasopisma naukowego
(30)
Praca zbiorowa
(10)
Artykuł problemowy
(8)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(6)
Opracowanie
(6)
Czasopismo pedagogiczne
(5)
Raport
(3)
Raport z badań
(3)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(2)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(2)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(2)
Poradnik
(2)
Programy nauczania dla szkół podstawowych specjalnych
(2)
Programy nauczania początkowego
(2)
Artykuł z czasopisma historycznego
(1)
Artykuł z czasopisma teologicznego
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Felieton
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Referat
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(123)
Socjologia i społeczeństwo
(13)
Psychologia
(6)
Architektura i budownictwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Historia
(1)
Religia i duchowość
(1)
Tytuł czasopisma
Dyrektor Szkoły
(14)
Szkoła Specjalna
(14)
Głos Pedagogiczny : czasopismo dla pedagogów i psychologów szkolnych, pedagogów specjalnych, wychowawców
(10)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(7)
Terapia Specjalna Dzieci i Dorosłych
(7)
Edukacja : kwartalnik naukowy
(6)
Wychowawca
(5)
Bliżej Przedszkola
(3)
Głos Pedagogiczny
(3)
Kwartalnik Pedagogiczny
(3)
Życie Szkoły
(3)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(2)
Głos Nauczycielski
(2)
Meritum
(2)
Nauczyciel i Szkoła
(2)
Nowa Szkoła
(2)
Pedagogika Społeczna
(2)
Ruch Pedagogiczny
(2)
Chowanna
(1)
Dyrektor Szkoły: miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
Edukacja : studia, badania, innowacje
(1)
Języki Obce w Szkole
(1)
Opieka Wychowanie Terapia
(1)
Oświata Mazowiecka
(1)
Remedium
(1)
Szkoła : miesięcznik dyrektora
(1)
TIK w Edukacji
(1)
Wychowanie w Przedszkolu
(1)
132 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Program edukacyjny jest jedną z części publikacji Ja i mój świat. Został przygotowany w oparciu o obowiązującą podstawę programową kształcenia ogólnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i sprzężonymi niepełnosprawnościami. Cele i sposoby uczenia zawarte w programie wywodzą się z założeń metodycznych stosowanej analizy zachowania oraz metody ośrodków pracy. Przedstawiono w nim techniki nauczania, które można wykorzystać zarówno w pracy edukacyjnej, jak i nauce samodzielności i niezależności uczniów. Znajduje się tutaj również charakterystyka struktury zajęć z całym zespołem dzieci oraz opis sposobów jej wprowadzania i modyfikowania wraz z rozwojem kompetencji uczniów. Zadaniem programu jest ułatwienie pełnego wykorzystania pakietu Ja i mój świat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110977 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32973 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46429 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Program edukacyjny jest jedną z części publikacji Ja i mój świat. Został przygotowany w oparciu o obowiązującą podstawę programową kształcenia ogólnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i sprzężonymi niepełnosprawnościami. Cele i sposoby uczenia zawarte w programie wywodzą się z założeń metodycznych stosowanej analizy zachowania oraz metody ośrodków pracy. Przedstawiono w nim techniki nauczania, które można wykorzystać zarówno w pracy edukacyjnej, jak i nauce samodzielności i niezależności uczniów. Znajduje się tutaj również charakterystyka struktury zajęć z całym zespołem dzieci oraz opis sposobów jej wprowadzania i modyfikowania wraz z rozwojem kompetencji uczniów. Zadaniem programu jest ułatwienie pełnego wykorzystania pakietu Ja i mój świat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49831 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 40157 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Proponowany zbiór artykułów naukowych podejmuje bardzo ważne problemy funkcjonowania młodego człowieka we współczesnym, skomplikowanym i dynamicznie rozwijającym się świecie. Autorzy odkrywają m.in. problemy funkcjonowania rodziny i wskazują możliwości pomocy instytucjonalnej, pokazują, jak zapobiegać patologiom i jak ukierunkować proces dydaktyczno-wychowawczy na optymalizację rozwoju ucznia, sygnalizują potrzebę edukacji do wartości, prezentują i oceniają skuteczność działań wychowawczych, profilaktycznych i prewencyjnych. Niezaprzeczalnym walorem książki jest jej wymiar teoretyczno-praktyczny. Sądzę, że potencjalny Czytelnik znajdzie w niej wiele pożytecznych informacji i sposobów rozwiązywania konfliktów związanych z eskalacją agresji i przemocy oraz rozwiązywania kluczowych problemów Adolescentów, poszukujących drogi życiowej i swojego miejsca w społeczeństwie. Autorzy podejmują także ważną problematykę inkluzji społecznej, co sprawia, że książka wpisuje się nie tylko w dyskurs naukowy i społeczny, ale także polityczny, związany z jednym z głównych nurtów polityki Unii Europejskiej. Prof. nzw. dr hab. Aleksandra Kuzior
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34142 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozległą problematykę tekstów składających się na niniejszą księgę z jednej strony łączy jej przesłanie „ku szerokim przestrzeniom rozwoju pedagogiki”, z drugiej Osoba Jubilata. Nie gubiąc z pola widzenia naszej dyscypliny, chcieliśmy godnie uczcić i – poprzez pisanie tej książki – z powagą świętować życiowy i zawodowy jubileusz Profesora Franciszka Wojciechowskiego. Jako współpracownicy, przyjaciele i uczniowie chcieliśmy podziękować za radość i doświadczenie współpracy, przyjaźni oraz naukowego mistrzostwa, za wzorce dydaktyki akademickiej i procedur badawczych, za życzliwość, przyjaźń, koleżeństwo i profesorską troskę. Patrząc w przyszłość, życzymy Ci, Drogi Jubilacie, dalszych sukcesów naukowych, szczęścia osobistego i nieprzemijających ciepłych relacji ze wszystkimi, w których życiorysach naukowych zaznaczyła się Twoja Osoba. Janina Kostkiewicz i Sylwia Opozda-Suder
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 116037 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41922 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Engram)
Przed współczesną szkołą jako ważnym środowiskiem wychowawczym i instytucją edukacyjną stawia się coraz poważniejsze zadania oraz wskazuje na konieczność zmiany dotychczasowego funkcjonowania szkoły na taki, który pozwoli aktywnie dostosowywać uczniów do otaczającej ich rzeczywistości społecznej. Powielanie w procesie edukacji tradycyjnych koncepcji nauczania okazuje się bowiem mało skuteczne wobec nowych potrzeb życia jednostkowego, społecznego i gospodarczego i tym samym utrudnia otwarcie się młodego pokolenia na nowości. Celem poznawczym pracy jest zbadanie opinii studentów kierunku pedagogika na temat posiadanych kompetencji społecznych służących realizacji założeń pedagogiki konstruktywistycznej promującej uczenie się jako główny paradygmat procesów edukacyjnych oraz służących likwidowaniu barier w dostępie do edukacji dzieci i młodzieży pochodzących ze środowisk spauperyzowanych, bardzo często niewydolnych wychowawczo i stanowiących poważne zagrożenie dla prawidłowego procesu socjalizacji młodego pokolenia. Jako cel praktyczny opracowania wskazano sformułowanie wskazań pedagogicznych służących upowszechnianiu idei społeczeństwa uczącego się oraz optymalizacji procesu służącemu zapewnianiu „równości w dostępie do edukacji” wszystkim dzieciom, bez względu na status społeczny i ekonomiczny rodziny pochodzenia, w jakiej przyszło im się wychowywać oraz nabywać pierwszych doświadczeń, uczyć się rozumienia norm i wartości, kształtować własne postawy społeczne oraz precyzować cele i plany życiowe oraz pracowanie zaleceń służących optymalizacji procesu edukacji nauczycielskiej ze szczególnym położeniem nacisku na kształtowanie szeroko rozumianych kompetencji społecznych nauczycieli i wychowawców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116513 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42321 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 35418 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67737 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Naukowa ; t. 7)
Książka składa się z trzech części. Pierwsza ma najbardziej teoretyczny i wprowadzający charakter. Prezentujemy w niej aktualny stan prac badawczych na temat kluczowych aspektów edukacji włączającej. Omawiając krytycznie najnowsze wyniki badań, staraliśmy się uwzględnić perspektywę kluczowych aktorów edukacji włączającej: uczniów, nauczycieli i rodziców. Część druga poświęcona jest analizie modelu szkoły i przedszkola włączającego. Ma ona bardziej praktyczny charakter. Jej autorzy pokazują rozwiązania finansowe, organizacyjne i pedagogiczne, które 11 służą przekształcaniu się szkół i przedszkoli w placówki włączające. Opisane propozycje są rezultatem zarówno aplikacji wyników badań, jak i generalizacji udanych doświadczeń praktycznych. Analizy zamieszczone w tej części składają się na pożądany model funkcjonowania szkolnictwa, zgodny ze współczesną wizją edukacji włączającej. W trzeciej części prezentowane są rozwiązania służące zaspokajaniu potrzeb uczniów wybitnie zdolnych, a także migrantów w placówkach edukacyjnych. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116537 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52726 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42403 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35532 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48925 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67605 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauczyciele o szansach i barierach edukacji włączającej / Iwona Chrzanowska. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 360 stron : wykres ; 24 cm.
Książka prof. Iwony Chrzanowskiej zwyciężyła w konkursie Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego na wybitną monografię 2020 r. O ile wiek XX zapoczątkował ruch Nowego Wychowania koncentrujący uwagę pedagogów i społeczeństwa na konieczności odejścia od tradycyjnej szkoły, o tyle wiek XXI uwrażliwia społeczeństwa na problemy dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. To kolejny etap humanizacji procesu kształcenia (...). Bezpośredni wpływ postaw środowiska społecznego wobec osób niepełnosprawnych polega na tym, że mogą one być albo zachętą i ułatwieniem w procesie ich kształcenia czy po jego zakończeniu – zatrudnienia, albo przeszkodą uniemożliwiającą realizację przez nich osobistych aspiracji czy potencjałów rozwojowych. Nie ulega wątpliwości, że o jakości kształcenia dzieci i młodzieży niepełnosprawnej decydują ich nauczyciele, niezależnie od tego, w jakich warunkach muszą realizować swoje zadania. Monografia Iwony Chrzanowskiej jest pierwszą tego typu diagnozą środowiska nauczycielskiego (…), w wyniku której poznajemy w najważniejszym zakresie ich opinie, które dotyczą tak barier, przeszkód, niepowodzeń, jak i sukcesów, osiągnięć czy szans na ich zaistnienie. Nie było do tej pory tak szerokiej diagnozy, która uwzględniałaby wszystkie aspekty edukacji inkluzywnej w ustroju szkolnym. Z recenzji prof. dra hab. Bogusława Śliwerskiego dra h.c. multi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 118351 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Celem niniejszego opracowania jest szeroko rozumiana refleksja nad kategoriami (nie)obecnymi w obszarze współczesnej edukacji. Staje się ona szczególnie istotna w kontekście permanentnych reform w systemie oświaty, które choć wprowadzają wiele deklarowanych zmian, to nadal pozostają na poziomie strukturalnym, tzn. dotyczą zewnętrznych aspektów szkoły. Miarą i oceną wartości edukacji powinny być nie tylko kryteria szkolne podlegające miarom i wskaźnikom, ale także życiowe, zawodowe, społeczne i kulturalne, ponieważ podążając za Czesławem Banachem (...)chodzi przecież oto, aby młodzież idorośli ludzie umieli funkcjonować wróżnych formach aktywności oraz samorealizować się irozwijać jako kapitał ludzki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114005 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48540 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Po pierwsze, nie izolować / Halina Drachal. // Głos Nauczycielski. - 2017, nr 21, s. 8.
Dokument nadrzędny: Głos Nauczycielski.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej