Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(22)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Artykuły
(12)
Książki
(10)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(6)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(6)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Autor
Nowacki Marcin
(2)
Baranowski Maciej
(1)
Battelle John
(1)
Borowski Mateusz
(1)
Brewczyńska Magdalena
(1)
Fisher Max
(1)
Galloway Scott
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Grzybowska Anna
(1)
Jochemczyk Wanda
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Lipiński Andrzej
(1)
Luberda Michał
(1)
Masłowski Krzysztof
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Olędzka Katarzyna
(1)
Pabich Bronisław
(1)
Paradowski Mateusz
(1)
Pietrasik-Kulińska Kinga
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Sopyło Tomasz
(1)
Spitzer Manfred
(1)
Szeląg Anna
(1)
Szuba Dorota
(1)
Usidus Mirosław
(1)
Wimmer Paweł
(1)
Zaród Marcin
(1)
Zieliński Michał A
(1)
Zieliński Zbigniew
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(23)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(7)
Nauczyciele bibliotekarze
(4)
Bibliotekarze
(2)
Nauczyciele geografii
(2)
Pedagodzy
(2)
Dyrektorzy szkół
(1)
Klasa 7.
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Google
(7)
Internet
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Facebook
(3)
Google Maps
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Zastosowania internetu w edukacji
(3)
Aplikacja internetowa
(2)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(2)
Google Earth (portal internetowy)
(2)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Powódź
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Adresy domenowe
(1)
Amazon.com
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Apple Inc
(1)
Bezsenność
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Chartle
(1)
Czytanie szybkie
(1)
DVD
(1)
Dane osobowe
(1)
Demokracja
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dezinformacja
(1)
Dysk Google
(1)
Dziecko
(1)
Escape rooms
(1)
Forum (informat.)
(1)
Google AdWords
(1)
Google Charts
(1)
Google Drive
(1)
Google Forms
(1)
Google Inc
(1)
Google SketchUp
(1)
Google Street View
(1)
Google Translate (aplikacja internetowa)
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Hosting
(1)
Hydrologia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Innowacje
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Matematyka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody aktywizujące
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Mnemotechnika
(1)
Moodle
(1)
Multimedia
(1)
Myślenie
(1)
Mózg
(1)
Nauczanie
(1)
Nałóg
(1)
Networking
(1)
Neuropsychologia
(1)
Notebooki
(1)
Ochrona przeciwpowodziowa
(1)
Ochrona przeciwpożarowa
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Otępienie
(1)
Pictovia
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Reklama internetowa
(1)
Samokontrola (psychol.)
(1)
Sen
(1)
Spacer wirtualny
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Stres
(1)
Strony WWW
(1)
Susza
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Telewizja
(1)
Twitter
(1)
Tłumaczenie wspomagane komputerowo (CAT)
(1)
Urządzenia
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Wycieczka szkolna
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
You Tube
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(9)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(9)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(5)
Poradniki
(3)
Poradnik
(2)
Artykuł fachowy
(1)
Artykuł z czasopisma geograficznego
(1)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(1)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(1)
Artykuł z czasopisma technicznego
(1)
Blogi
(1)
E-booki
(1)
Gry komputerowe
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Matematyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Tytuł czasopisma
Biblioteka Centrum Informacji
(3)
Geografia w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(2)
Meritum
(2)
Biblioteka w Szkole : Kompetentny Nauczyciel
(1)
Bibliotekarz
(1)
Dyrektor Szkoły
(1)
Matematyka
(1)
Młody Technik : ciekawi świata są zawsze młodzi
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Główną osią książki "Szukaj" jest powstanie i rozwój rynku wyszukiwarek. Obecnie jest to rynek wiodący pod względem dochodów w sieci, a króluje na nim znane wszystkim Google. Historia wyszukiwania wartego dziś miliardy dolarów, jak wszystkie wielkie historie, rozpoczęła się skromnie. Alan Emtage, student Uniwersytetu McGill, stworzył mały programik o nazwie Archie, którego zadaniem było wyszukiwanie plików w Internecie. W tych czasach Internet był zamknięty i korzystały z niego wyłącznie upoważnione osoby, najczęściej naukowcy. Na bazie Archiego powstawały kolejne programy ułatwiające naukowcom i technikom odnajdywanie potrzebnych rzeczy w Internecie. Czując duże pieniądze, firmy komercyjne zainteresowały się technologią wyszukiwania, ale mimo sukcesów to wciąż nie było coś, co mogło zmienić świat. Dopiero dwóch studentów Uniwersytetu Stanford stworzyło rewolucyjny sposób przeszukiwania Internetu i udostępniania wyników szukania. Tak powstało Google. Od tego momentu książka skupia się na historii firmy Google. W jaki sposób ta firma przezwyciężyła problem braku dochodów z działalności? Dlaczego wejście Google na giełdę było tak nerwowe, wręcz dramatyczne? Z czego wynikają zarzuty wobec Google oskarżające firmę o łamanie praw człowieka i obywatela? Czy grozi nam powstanie globalnego Wielkiego Brata, który wie wszystko i w każdej chwili może to ujawnić? Autor w książce udzielił odpowiedzi na te pytania, przeplatając poważne informacje anegdotkami i interesującymi, a nieznanymi szerzej szczegółami. Dzięki temu książka zainteresuje nie tylko fanów Internetu, ale wszystkich których fascynuje gospodarcza rzeczywistość dzisiejszego globalnego świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109612 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48389 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
Bestseller „New York Timesa”. Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115915 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Stworzyliśmy machinę do wywoływania oburzenia, zachęcającą do propagowania bulwersujących treści. [...] Zwyczajni ludzie zaczęli się czuć jak żołnierze cyfrowej armii walczący o wspólną sprawę” – zauważyła Renée DiResta, research manager w Stanford Internet Observatory. Przejście od słów do czynów było tylko kwestią czasu. Mjanma – wzrost ekstremistycznych nastrojów prowadzący do jednego z największych ludobójstw od czasów drugiej wojny światowej i rzezi ludności Rohingja. Sri Lanka – rozruchy na tle religijnym. USA – chaos informacyjny zakończony najbardziej kontrowersyjnymi wyborami prezydenckimi w historii Stanów Zjednoczonych. Genezy wszystkich tych wydarzeń możemy szukać w feedzie mediów społecznościowych. Max Fisher w ramach kilkuletniego dziennikarskiego śledztwa badał aktualności wyświetlane na naszych tablicach oraz to, jak w sieci pogłębiają się podziały i jak zadomawiają się w niej nienawiść i dezinformacja. W swojej książce razem z „uciekinierami” z Doliny Krzemowej szuka źródeł tych zjawisk. Analizuje również społeczne i psychologiczne aspekty naszego funkcjonowania w internecie, krytycznie przyglądając się sterującym nimi algorytmom nastawionym na pochłanianie naszego czasu. Patrzy na ręce gigantów Big Techu: Marka Zuckerberga, Andrew Boswortha, Yishana Wonga, Erica Schmidta, Susan Wojcicki czy Jacka Dorseya, którzy pod przykrywką szerzenia wolności słowa zwiększają polaryzację, a z powstałej dezinformacji czerpią wielomilionowe zyski. Media społecznościowe, które miały służyć integracji i utrzymywaniu kontaktu, na naszych oczach stają się narzędziami szerzenia rasizmu, mizoginizmu czy hejtu. Chaos obecny w przestrzeni wirtualnej rozprzestrzenia się na ulice. Kto ponosi za niego odpowiedzialność? I co ważniejsze: kto tak naprawdę poniesie jego konsekwencje? Max Fisher – reporter śledczy i publicysta w dziale zagranicznym „New York Timesa”. W swojej stałej rubryce The Interpreter komentuje globalne trendy i ukazuje konteksty najważniejszych wydarzeń. Interesują go przede wszystkim konflikty na świecie, przeobrażenia społeczne i stosunki międzynarodowe. Wraz z kolegami z redakcji za cykl artykułów o mediach społecznościowych i ich wpływie na zmiany społeczne został w 2019 roku nominowany do Nagrody Pulitzera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43429 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ma wysoki poziom merytoryczny, zawiera aktualną i potrzebną wiedzę, która może być pomocna w edukacji na każdym szczeblu. Konkretne wskazówki, przykłady i analizy wykorzystania nowych technologii w edukacji pozwalają Czytelnikowi w prosty i skuteczny sposób przygotować własne multimedialne materiały edukacyjne oraz wdrażać autorskie kursy e-learningowe. Zaletą książki są odpowiednio dobrane i interesująco przedstawione przykłady wraz z ilustracjami, które dodatkowo wzmacniają atrakcyjny przekaz. [prof. dr hab. nauk ekonomicznych Tadeusz Grabiński] E-kstra e-fektywna e-dukacja. Na naukę nigdy nie jest za późno. Nie powinno także być do niej za daleko albo zbyt niewygodnie - szczególnie teraz, kiedy dostęp do zdobyczy techniki, komputerów i internetu pozwala na pogłębianie wiedzy, dokształcanie się, a nawet kończenie studiów wyższych praktycznie bez wychodzenia z domu. Zdalne kształcenie, czyli e-learning, to świetna opcja dla osób, które nie mogą pozwolić sobie na dzienny czy nawet zaoczny tryb kształcenia. Jeśli interesuje Cię możliwość nauki na odległość lub myślisz o projektowaniu własnych modułów i kursów e-learningowych, sięgnij po tradycyjne nośniki wiedzy, zanim siądziesz przed komputerem. W pierwszej części tej książki znajdziesz zarys teoretyczny całości zagadnień związanych ze zdalną edukacją. Natomiast z rozdziałów praktycznych szybko dowiesz się, jak tworzyć multimedialną i w pełni interaktywną treść dydaktyczną, którą można wykorzystać w procesie nauczania na każdym poziomie - od szkoły podstawowej po szkolenia dla osób dorosłych. Dodatkowo poznasz szerokie zastosowanie narzędzi teleinformatycznych, systemów e-learningowych i aplikacji do tworzenia multimedialnych treści wspomagających proces uczenia. Treść: Bliskie kształcenie na odległość; Sposób na dokształcanie i podnoszenie kompetencji zgodnie z paradygmatem uczenia się przez całe życie; Oszczędność czasu, zarówno zawodowego, jak i prywatnego; Stałe doskonalenie programu szkoleniowego; Nowoczesne sposoby i metody nauczania; Krucjata przeciw analfabetyzmowi cyfrowemu; Możliwość zdobycia dotacji unijnych w zakresie świadczenia e-usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105480 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48283 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38834 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45016 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 63913 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znajdź się w sieci : internetowa rewolucja w twojej firmie / Tomasz Grynkiewicz. - Warszawa : Agora, 2012. - 93, [3] s. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm.
Czytelnicy znajdą w książce odpowiedzi na pytania: jak stawiać pierwsze kroki w Internecie, jak założyć własną stronę www, jak wybrać domenę, gdzie ją rejestrować oraz jakie koszty są z tym związane. Autor poruszył też temat pozycjonowania oraz skutecznego promowania firm w serwisach społecznościowych. Na końcu książki znajduje się przydatny słownik pojęć internetowych (m.in. seo, ctr, domena, hosting).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45035 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kontrasty i Kontrowersje)
Bestseller na liście czasopisma Spiegel w kategorii książek popularnonaukowych. Życie bez komputera, smartfona czy internetu obecnie jest już niemożliwe. Dzieci i młodzież spędzają dziś w świecie cyfrowych mediów ponad dwa razy więcej czasu niż w szkole. Skutkami są zakłócenia rozwoju mowy, problemy z nauką i koncentracją, stres, depresja i narastająca gotowość do stosowania przemocy fizycznej. Cyfrowa demencja to określenie, którego przed kilku laty użyli południowokoreańscy lekarze do opisania symptomów chorobowych - zarówno psychicznych, jak i fizycznych - będących skutkiem niekontrolowanego korzystania z mediów cyfrowych. Renomowany niemiecki psychiatra i neurobiolog, Manfred Spitzer, daje w swojej książce szczegółowy wgląd w istotę i przyczyny tego zjawiska. Naukowiec z całą stanowczością wzywa rodziców do ograniczenia czasu poświęcanego przez dzieci na cyfrową rozrywkę, aby uchronić je przed popadnięciem w cyfrową demencję.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107761 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 49263 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39631 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45550 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Artykuł omawia crowdfunding jako innowacyjne zjawisko społecznego finansowania przedsięwzięć biznesowych, zwłaszcza tych innowacyjnych oraz o podwyższonym ryzyku. Celem artykułu jest charakterystyka crowdfundingu na tle istniejących uwarunkowań prawnych dla rozwoju finansowania społecznościowego, zarówno w kraju, jak i za granicą (USA, UE). Przyjmuje się, że: 1) crowdfunding jest to forma odpowiednia do finansowania projektów innowacyjnych, zwłaszcza start-upów o podwyższonym poziomie ryzyka; 2) crowdfunding w zestawieniu z tradycyjnymi modelami biznesowymi jest innowacyjną formą pozyskiwania kapitału na rozwój. W artykule omawia się rozwój idei crowdfundingu oraz podejmowane w różnych krajach, w tym w Polsce, próby jego prawnego uregulowania. Polska należy do grupy państw europejskich, w których brak jest kompleksowej regulacji prawnej odnoszącej się wprost do istoty crowdfundingu. Zwraca się uwagę na rolę Komisji Europejskiej w badaniu finansowania społecznościowego i ocenie jego skuteczności w odniesieniu do przedsięwzięć biznesowych o podwyższonym ryzyku. Efektem przeglądu najbardziej powszechnych modeli crowdfundingowych jest wskazanie ich istotnych cech, podobieństw i różnic, także pod kątem zabezpieczenia interesów dawcy i odbiorcy finansowania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Celem monografii jest przedstawienie, jakie zmiany zachodzą w badaniach marketingowych pod wpływem rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Wskazano w niej nowe podejścia, metody i techniki badawcze, takie jak Google Analytics, strategie analityczne odnoszące się do big data, sztuczne sieci neuronowe czy badania neuromarketingowe. Zwiększająca zasięg penetracja Internetu, rozwój społeczeństwa sieci i gospodarki sieciowej stwarzają wiele implikacji dla zarządzania wiedzą i sprawiają, że bardzo wiele projektów badawczych immanentnie związanych jest z nowymi mediami. Autorzy w swoich tekstach dowodzą, iż dokonująca się dzięki technologiom cyfrowym transformacja danych pozyskanych z rynku w informacje pozwala na coraz trafniejsze antycypowanie zachowań podmiotów rynkowych, szczególnie konsumentów, co w konsekwencji służy zwiększaniu skuteczności i efektywności działań marketingowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej