Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(714)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(475)
Artykuły
(109)
Gry i zabawki
(100)
Publikacje dydaktyczne
(86)
Publikacje fachowe
(41)
Druki ulotne
(7)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje naukowe
(4)
Audiobooki
(3)
Pliki i bazy danych
(3)
E-booki
(1)
Gry komputerowe
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Mapy
(1)
Plansze do gry
(1)
Proza
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(957)
wypożyczone
(90)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(178)
Czytelnia Piła
(25)
Wypożyczalnia Chodzież
(167)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(96)
Czytelnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(106)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(112)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(103)
Czytelnia Wągrowiec
(52)
Informatorium
(2)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(12)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(191)
Zbiory specjalne Złotów-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Chmielewska Elżbieta
(18)
Hinz Magdalena
(16)
Vopel Klaus W
(14)
Cyrański Czesław
(9)
Franczyk Anna
(9)
Kowalski Marcin
(9)
Krajewska Katarzyna
(9)
Roubira Jean-Louis
(8)
Zielińska Ewa
(8)
Niewola Dorota
(7)
Rigall Grażyna
(7)
Szłapa Katarzyna
(7)
Tońska-Szyfelbein Anna
(7)
Świercz Joanna
(7)
Żaba-Żabińska Wiesława
(7)
Bogdanowicz Marta
(6)
Kołodziejski Paweł
(6)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(6)
Minge Krzysztof
(6)
O'Connor Rory
(6)
Sprawka Romana
(6)
Gmosińska Danuta
(5)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(5)
Koźmiński Łukasz
(5)
Matecki Maciej
(5)
Minge Natalia
(5)
Misiewicz Tomasz
(5)
Rożyńska Małgorzata
(5)
Stasica Jadwiga
(5)
Tomasik Iwona
(5)
Woźniak Violeta
(5)
Wrzesiński Sławomir
(5)
Alex Sabine
(4)
Biela Agnieszka
(4)
Buszkowski Igor
(4)
Dziewięcka Ewa
(4)
Frejlich Agnieszka
(4)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(4)
Herrmann Ève
(4)
Jałowiec Magdalena
(4)
Jąder Mariola
(4)
Krzywda-Pogorzelski Maciej
(4)
Liebertz Charmaine
(4)
Martyna Ewa
(4)
Norman Ewa
(4)
Pawlikowska Beata
(4)
Pietruczuk-Bogucka Elżbieta
(4)
Stachyra Wojciech
(4)
Balejko Antoni
(3)
Barańska Małgorzata
(3)
Bednarz Marzena
(3)
Bladowska Joanna
(3)
Bonk Gabriela
(3)
Bzowska Lucyna
(3)
Bąk Dorota
(3)
Cardouat Marie
(3)
Chrzanowska Anna
(3)
Goyke Sebastian
(3)
Graban Joanna
(3)
Jakubczyk Malwina
(3)
Kozdroń Agnieszka
(3)
Kozłowska-Brzoza Alicja
(3)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(3)
Lubner-Piskorska Anna
(3)
Ludkiewicz Eliza
(3)
Madaj Karol
(3)
Malkiewicz Mariola
(3)
Maćkowiak Arkadiusz
(3)
Michalska Katarzyna
(3)
Miłosz Angelika
(3)
Nowik Jerzy
(3)
Okoniewska Małgorzata
(3)
Phillips Charles
(3)
Pisarski Marek
(3)
Podleśna Małgorzata
(3)
Rocławski Bronisław
(3)
Rodak Hanna
(3)
Rudzińska-Friedel Dorota
(3)
Rzekanowski Arkadiusz
(3)
Siek-Piskozub Teresa
(3)
Skrzynecka Grażyna
(3)
Stankiewicz Kamila
(3)
Stec Joanna
(3)
Szczepańska Anna
(3)
Szoplik Katarzyna
(3)
Sędziwy Anna
(3)
Tchoukriel Emmanuelle
(3)
Tkaczyk Ewa
(3)
Wilczyńska Berenika
(3)
Wiśniewska Barbara
(3)
Zwoleńska Joanna
(3)
Świtlak Ewa
(3)
Żmuda-Trzebiatowska Marzena
(3)
Andrychowska-Biegacz Jadwiga
(2)
Baj-Lieder Marta
(2)
Bartosik Jolanta
(2)
Biegacz Dariusz
(2)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(2)
Bruch Joanna
(2)
Bździuch Justyna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(78)
2010 - 2019
(380)
2000 - 2009
(165)
1990 - 1999
(70)
1980 - 1989
(9)
1970 - 1979
(3)
1960 - 1969
(3)
1950 - 1959
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(159)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(715)
Język
polski
(679)
nieznany (po)
(25)
angielski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(78)
Nauczyciele
(58)
6-8 lat
(56)
Młodzież
(44)
9-13 lat
(39)
Szkoły podstawowe
(35)
Rodzice
(28)
0-5 lat
(25)
Nauczyciele bibliotekarze
(23)
Pedagodzy
(20)
Przedszkola
(19)
Bibliotekarze
(18)
Dorośli
(16)
Nauczyciele przedszkoli
(16)
14-17 lat
(14)
Nauczyciele nauczania początkowego
(14)
Nauczyciele matematyki
(13)
Nauczanie początkowe
(10)
Nauczyciele języka polskiego
(9)
Terapeuci zajęciowi
(9)
Klasa 4.
(8)
Nauczyciele geografii
(8)
Klasa 3.
(7)
Klasa 5.
(6)
Terapeuci
(6)
Wychowawcy świetlic
(6)
18+
(5)
Dyrektorzy szkół
(5)
Klasa 6.
(4)
Logopedzi
(4)
Szkoły średnie
(4)
Wychowawcy klas
(4)
Klasa 1.
(3)
Klasa 2.
(3)
Klasa 7.
(3)
Nauczyciele języków
(3)
Bibliolodzy
(2)
Biolodzy
(2)
Gimnazja
(2)
Grupa wiekowa Dzieci
(2)
Instruktorzy harcerscy
(2)
Klasa 8.
(2)
Lekarze
(2)
Licea
(2)
Muzykoterapeuci
(2)
Nauczyciele biologii
(2)
Nauczyciele informatyki
(2)
Nauczyciele muzyki
(2)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(2)
Pedagodzy szkolni
(2)
Sportowcy
(2)
Szkoły ponadpodstawowe
(2)
Technikum
(2)
Tyflopedagodzy
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
4Dzieci
(1)
5-6 lat
(1)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Animatorzy
(1)
Animatorzy kultury
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Biblioterapeuci
(1)
Coachowie
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(1)
Grupa wiekowa 6-9 lat
(1)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(1)
Klasa 0.
(1)
Klasa 1
(1)
Klasa 2
(1)
Klasa 3
(1)
Nauczyciele fizyki
(1)
Nauczyciele historii
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Psycholodzy
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8)
0-5 lat
(1)
Dzieci
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Gry edukacyjne
(558)
Język polski
(114)
Dziecko
(83)
Mowa
(78)
Gry i zabawy umysłowe
(61)
Wychowanie przedszkolne
(60)
Grywalizacja
(54)
Gry i zabawy
(48)
Matematyka
(48)
Logopedia
(46)
Hobby i czas wolny
(36)
Nauczanie początkowe
(35)
Gry i zabawy ruchowe
(27)
Pisanie
(27)
Myślenie twórcze
(25)
Czytanie
(24)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(22)
Pamięć
(22)
Nauczanie
(21)
Trening umysłu
(20)
Spostrzeganie
(17)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(16)
Programy komputerowe
(16)
Uwaga (psychol.)
(16)
Gry planszowe
(15)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(15)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(14)
Programy edukacyjne (informat.)
(14)
Słuch
(14)
Uczenie się
(14)
Pedagogika zabawy
(13)
Dziecko niepełnosprawne
(12)
Gry i zabawy dydaktyczne
(12)
Język angielski
(12)
Wychowanie w rodzinie
(12)
Zagadki
(12)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(11)
Pomoce dydaktyczne
(11)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(11)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(10)
Interakcje społeczne
(10)
Metody nauczania
(9)
Trening koncentracji
(9)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(9)
Uczucia
(9)
Wzrok
(9)
Biblioteki szkolne
(8)
Gry i zabawy dziecięce
(8)
Gry komputerowe
(8)
Kształcenie integracyjne
(8)
Mnemotechnika
(8)
Wyobraźnia
(8)
Dziecko autystyczne
(7)
Kreatywność
(7)
Nauczanie zintegrowane
(7)
Promocja czytelnictwa
(7)
Przyroda
(7)
Trening grupowy (psychol.)
(7)
Uczniowie
(7)
Uwaga (psychologia)
(7)
Zabawa
(7)
Znaki i sygnały drogowe
(7)
Ćwiczenia i zadania
(7)
Edukacja ekologiczna
(6)
Escape rooms
(6)
Język polski (przedmiot szkolny)
(6)
Logika
(6)
Ortografia
(6)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(6)
Samopoznanie
(6)
Sprawność motoryczna
(6)
Wychowanie komunikacyjne
(6)
Biologia
(5)
Dysleksja i dysgrafia
(5)
Gra planszowa
(5)
Historia
(5)
Inteligencje wielorakie
(5)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(5)
Kinezjologia edukacyjna
(5)
Nauczanie języków obcych
(5)
Niepowodzenia szkolne
(5)
Orientacja przestrzenna
(5)
Pisownia
(5)
Rozwój społeczny
(5)
Techniki relaksacyjne
(5)
Współdziałanie
(5)
Wychowanie
(5)
Wymowa
(5)
Zastosowania internetu w edukacji
(5)
Zmysły
(5)
Geografia (przedmiot szkolny)
(4)
Gry i zabawy edukacyjne
(4)
Gry w karty
(4)
Integracja społeczna
(4)
Język niemiecki
(4)
Korekcja mowy
(4)
Metoda Montessori
(4)
Muzyka
(4)
Pedagogika specjalna
(4)
Praca pozalekcyjna
(4)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Romeo i Julia
(1)
Skala Gotowości Szkolnej
(1)
Temat: czas
2001-
(29)
2001-0
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kruszwica (woj. kujawsko-pomorskie, pow. inowrocławski, gm. Kruszwica)
(1)
Ukraina
(1)
Wielkopolska
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry edukacyjne
(134)
Ćwiczenia i zadania
(116)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(88)
Artykuł z czasopisma fachowego
(60)
Gry i zabawy umysłowe
(55)
Dokumenty elektroniczne
(49)
Gry i zabawy dziecięce
(34)
Gry planszowe
(32)
Publikacje dla dzieci
(31)
Gry komputerowe dla dzieci
(29)
Poradniki
(29)
Materiały pomocnicze
(28)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(26)
Pomoce dydaktyczne
(25)
Scenariusze zajęć
(23)
Scenariusz zajęć
(19)
Gry komputerowe edukacyjne
(17)
Poradniki dla nauczycieli
(16)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(13)
Gry i zabawy
(12)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(12)
Gry w karty
(10)
Ćwiczenia i zadania dla dzieci
(10)
Dokumenty dźwiękowe
(9)
Materiały pomocnicze dla szkół podstawowych
(9)
Poradniki dla rodziców
(9)
Artykuł z czasopisma geograficznego
(8)
Książki do kolorowania
(8)
Gry i zabawy literackie
(7)
Poradnik
(7)
Artykuł fachowy
(6)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(6)
Gry w kości
(6)
Karty do gry
(6)
Plansze do gry
(6)
Gry strategiczne
(5)
Piosenka dziecięca polska
(5)
Poezja dziecięca polska
(5)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(5)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(5)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(4)
Film edukacyjny
(4)
Książka zabawka
(4)
Książki dla małych dzieci
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(3)
Dokumenty audiowizualne
(3)
Dokumenty elektroniczny
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(3)
Gry komputerowe
(3)
Literatura dziecięca niemiecka
(3)
Materiały pomocnicze do nauczania początkowego
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(3)
Wydawnictwa dla dzieci
(3)
Ćwiczenia i zadania dla gimnazjów
(3)
Artykuł z czasopisma biologicznego
(2)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(2)
Artykuł z czasopisma komputerowego
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(2)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(2)
Dokumeny elektroniczne
(2)
Gry fabularne
(2)
Książki dla przedszkolaków
(2)
Legendy i podania
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół
(2)
Melodia z tekstem podłożonym
(2)
Metoda Montessori
(2)
Rysunek
(2)
Scenariusz
(2)
Układanki
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół ponadgimnazjalnych
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół specjalnych
(2)
Antologia
(1)
Antologie
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma akademickiego
(1)
Artykuł z czasopisma fizycznego
(1)
Artykuł z czasopisma historycznego
(1)
Czasopismo matematyczne
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dokument audiowizualny
(1)
Dyktando
(1)
Efekty dźwiękowe
(1)
Film polski
(1)
Gra edukacyjna
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry miejskie
(1)
Instrukcja do gry
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Książki mówione
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Materiały pomocnicze dla gimnazjów
(1)
Młodzież
(1)
Nauka
(1)
Opowiadanie dla dzieci
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(155)
Hobby i czas wolny
(35)
Matematyka
(14)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(12)
Geografia i nauki o Ziemi
(8)
Psychologia
(8)
Językoznawstwo
(7)
Medycyna i zdrowie
(4)
Fizyka i astronomia
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Pedagogika,oświata,edukacja
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Tytuł czasopisma
Meritum
(15)
Polonistyka
(9)
Poradnik Bibliotekarza
(9)
Biblioteka w Szkole
(8)
Geografia w Szkole
(6)
Matematyka
(6)
Świetlica w Szkole
(6)
Biblioteka Centrum Informacji
(5)
Bliżej Przedszkola
(5)
Biblioteka Publiczna
(4)
Biologia w Szkole
(2)
Geografia w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(2)
Języki Obce w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(2)
Remedium
(2)
TIK w Edukacji
(2)
Wszystko dla Szkoły
(2)
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(2)
Wychowanie Muzyczne w Szkole
(2)
WychowujMy! : dorosłym o dzieciach
(2)
Charaktery
(1)
Dyrektor Szkoły
(1)
Fizyka w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(1)
Gazeta Szkolna
(1)
Guliwer
(1)
Głos Nauczycielski
(1)
Głos Pedagogiczny
(1)
Język Polski w Gimnazjum
(1)
Języki Obce w Szkole
(1)
Lider
(1)
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(1)
Praca z uczniem mającym trudności z matematyką : poradnik metodyczny, diagnozy, karty ćwiczeń i gry : szkoła podstawowa klasy IV-VI
(1)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(1)
Szkoła : miesięcznik dyrektora
(1)
Trendy
(1)
Wiadomości Historyczne
(1)
Wiadomości Opinie Materiały : Biuletyn Pilskiej Oświaty
(1)
Wychowawca
(1)
Wychowujmy! : dorosłym o dzieciach
(1)
715 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 08132 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8386 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaj Znak jest grą edukacyjną przeznaczoną dla dwóch graczy, w której wiedza przychodzi samoistnie podczas rozgrywki. Przy użyciu jednego kompletu kart w Znaj Znak" mogą grać jednocześnie nawet 32 osoby. W trakcie rozgrywki w Znaj Znak" gracze uczą się rozpoznawać symboliczne dla polskiej historii znaki, daty, postacie, miejsca, przedmioty Gra składa się ze 132 kart. Na każdej znajduje się 12 różnych symboli dotyczących najnowszej historii Polski. Jeżeli weźmiemy dowolne dwie karty i uważnie się im przyjrzymy, okaże się, że mają jeden wspólny symbol. 132 karty 133 symbole i zawsze tylko jeden wspólny znak na dwóch kartach. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli mu się to uda, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Jeżeli nie zna nazwy znaku, odwraca kartę, odczytuje definicję symbolu, a na stół wykłada nową kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki. Elementy gry: 132 karty do gry 133 karty pomocnicze z opisem symboli Instrukcja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 496 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poprzez gry interakcyjne wykorzystuj potencjał energii drzemiący w dzieciach, czasami uważany za negatywny i szkodliwy w normalnych warunkach domowych oraz przeszkadzajcy niektórym nauczycielom w realizacji zaplanowanych czynności dydaktycznych. Dzięki tym zabawom dzieci mogą podczas licznych dowiadczeń i którkich terapii, grupowych poruszać się swobodnie po sali, porozumiewać się werbalnie i niewerbalnie, nawiązujc głębszy kontakt z innymi dziećmi i wyzwalajc swoją energię fizyczną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103354/Cz.3 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44336 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rummikub. - Szczecin : TM Toys, 2016. - 1 pudełko (104 kostki ponumerowane od 1 do 13, w czterech kolorach (czarny, czerwony, niebieski, pomarańczowy) ; 2 jokery ; 4 tabliczki (stojaki na kostki) : karton, plastik, kolor ; 35x27x5 cm +instrukcja
Prosta, wciągająca, inna w każdej kolejnej rozgrywce, taka właśnie jest gra Rummikub! Cel gry: pozbądź się wszystkich kostek i zawołaj RUMMIKUB, zdobywając największą liczbę punktów. Przechytrzysz swoich przeciwników - dzięki chłodnej kalkulacji i odrobinie szczęścia. Pamiętaj, że Joker może ożywić rozgrywkę, lecz gdy pozostaniesz z nim do końca gry, stracisz 30 punktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 710 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Zagadki Dla Spryciarzy [Dokument elektroniczny] : Łamigówki dla dzieci 2. - Świlcza : LK Avalon, [2013]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : kolor., dźw. ; 12 cm +karta rejstr.
(Seria Potęga Rozumu dla dzieci.)
Jedna z dwóch części doskonale przyjętej na rynku serii Potęga Rozumu dla najmłodszych! Pomagając niezbyt bystremu Szeryfowi ująć złodziejaszka Miko, dzieci odwiedzają różne epoki historyczne. W każdej z nich mają do wykonania wciągające zadanie, wymagające pomysłowości, sprytu i inteligencji. Łamigłówki dla dzieci to zbiór ciekawych zagadek. Rozwiązując je, najmłodsi świetnie się bawią, a przy tym rozwijają pomysłowość i umiejętność radzenia sobie w różnych sytuacjach. - Seria zabawnych zagadek! - Rozwija pomysłowość i wyobraźnię! - Unikalny pomysł i doskonała realizacja! W każdej chwili dziecko może poprosić o pomoc Profesora, którego wskazówki i podpowiedzi są bardzo pomocne. Łamigłówki dla dzieci, to: Podróż przez różne epoki historyczne Arcyciekawe zagadki dla najmłodszych Rozwijają pomysłowość i wyobraźnię Bawią i pobudzają rozwój intelektualny Dodatkowo dwie zręcznościowe gry policyjne! Doskonała zabawa dla dzieci w wieku 7-13 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 2638 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polak mały [Gra] : gra edukacyjna / projekt gry Karol Madaj ; il. il. Andrzej Kidaj. - Wyd. 2. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej. Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu, 2016. - 1 gra w pudełku (24 karty białe, 24 karty czerwone) : kolor. ; pudełko 19 x 19 x 4 cm + Instrukcja (30 stron : ilustracje ; 10x17 cm).
GRA PLANSZOWA. Gra w prosty sposób zapoznaje dzieci z polskimi symbolami narodowymi: flaga, herbem i słowami hymnu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 510 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Harmonia / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Paul Echegoyen ; [tłumaczenie z języka francuskiego]. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 cm).
Odkryj nowe pokłady skojarzeń, daj ponieść się wyobraźni i wyrusz w niezwykłą podróż w celu odzyskania harmonii. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit 8 to 84 nowe, świetnie narysowane karty z motywem harmonii bądź walki o jej utrzymanie. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywk
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 755 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Marzenia / Jean-Louis Roubira, Franck Dion. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 cm).
Jest to gra w skojarzenia, w każdej z tur jeden z graczy staje się bajarzem. Wybiera jedną ze swoich kart i mówi zdanie, które do niej nawiązuje. Pozostali gracze wybierają jedną z własnych kart, która najlepiej pasuje do zdania bajarza. Następnie wszystkie wybrane karty są mieszane i zadaniem pozostałych graczy jest odgadnięcie, która z nich należała do bajarza
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 754 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Obraz jest wart tysiąca słów! / Jean-Louis Roubira ; il. Marie Cardouat ; projekt Regis Bonnessee ; [tłumaczenie. Monika Żabicka]. - Gdańsk : Rebel ; Poitiers (France) : Libellund ; 2015. - 1 gra (84 wielkoformatowych kart, 1 karta prezent, 1 plansza z torem punktów wewnątrz pudełka, 6 drewnianych pionków królików, 36 znaczków głosowania) : drewno, karton, plastik, kolor ; w pudełku 7x28x28 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 26 cm).
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 659 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Odyseja : obraz jest wart tysiąca słów / Jean-Louis Roubira ; ilustrator Marie Cardouat & Pierô ; projekt Régis Bonnessée. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (1 plansza punktacji, 84 karty z ilustracjami, 12 tabliczek do głosowania, 12 drewnianych króliczków) : drewno, karton, plastik, kolor ; w pudełku 7x28x28 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 26 cm).
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Z Dixit Odyssey odkryjesz na nowo magiczny świat Dixit – najczęściej nagradzanej gry ostatnich lat. Daj ponieść się wyobraźni, odkrywając tajemnice nowych kart. Tylko uważaj, żeby nie wpaść w pułapki zastawiane przez innych graczy! Dzięki nowym wariantom, w grze może brać udział aż do 12 osób. Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów! Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 660 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Wizje / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marina Coudray. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 cm).
Odkryj nowe pokłady skojarzeń, daj ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie wizji. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit wizje to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie wielokulturowych wizji. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 751 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Wspomnienia / Jean-Louis Roubira, Carine Hinder i Jérôme Pélissier. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 cm).
Udaj się w podróż do przeszłości i odkryj świat cudownych wspomnień. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze.Dixit 6: Wspomnienia to 84 nowe karty, których autorami są Carine Hinder i Jérôme Pélissier.Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.Na czym to polega?Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów!Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 752 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit. 4, Początki / Jean-Louis Roubira, Clement Lefèvre. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 gra (84 karty) karton, kolor ; w pudełku 5x28x12 cm + instrukcja ([6] s. ; 12 cm).
Dixit 4 wprowadza 84 nowe, przepiękne karty pełne zabawnych oraz enigmatycznych obrazów utrzymanych w klimacie serii. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów! Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 661 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dobrze dobrana i przeprowadzona zabawa daje szansę każdemu dziecku na uczestnictwo we wspólnym działaniu. Kształtuje więzi grupowe i odpowiednie relacje pomiędzy jej uczestnikami. Integruje zespół. Pomaga w pokonaniu dziecięcych lęków i barier. W codziennej pracy z dziećmi warto pamiętać, by mieć w zapasie kilka zabaw. Oddając książkę do rąk czytelnika życzę, aby wszystkie zamierzenia zostały podczas zabaw osiągnięte. Książkę polecam wszystkim wychowawcom, nauczycielom i osobom prowadzącym zajęcia z dziećmi w wieku przedszkolnym i w młodszych klasach szkoły podstawowej..
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32302 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43096 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47697 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63013 P 1,4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79793/Z.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79794/Z.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry dydaktyczne w nauczaniu biologii w szkole podstawowej / Danuta Cichy. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1990. - 173, [2] s., [7] k. tabl. il. (w tym kolor.) : 1 mapa, rys., wykr. ; 25 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38949 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57447, 57444, 57442, 57450, 57445, 57446, 57443, 57449, 57448 (9 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30272, 30273, 30274 (3 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21715 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24388 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27900, 27901 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40319, 40320 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej