Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(22)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(22)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(31)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(7)
Wypożyczalnia Chodzież
(4)
Wypożyczalnia Czarnków
(5)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(8)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(4)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Białecki Klemens Paweł
(3)
Borowski Jerzy
(2)
Czubała Anna
(2)
Krzymiński Aleksander Henryk
(2)
Adamczyk Józef
(1)
Bartoszewicz Paweł
(1)
Bogucka Jolanta
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Cyr Donald G
(1)
Dobski Paweł
(1)
Dudek Andrzej
(1)
Dudziński Jerzy
(1)
Geuns Orlando
(1)
Gospodarowicz Andrzej
(1)
Gray Douglas A
(1)
Karrass Gary
(1)
Konopczyński Marek
(1)
Kostera Monika
(1)
Maciejewski Wojciech
(1)
Maderthaner Wolfgang
(1)
Pospiszyl Irena
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przybyliński Michał
(1)
Przydatek Elżbieta
(1)
Przydatek Jan
(1)
Rusiński Michał
(1)
Salacuse Jeswald W
(1)
Schenk George
(1)
Sej-Kolasa Małgorzata
(1)
Szczypiorski Stanisław
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Sławińska Maria
(1)
Słoński Tomasz
(1)
Zelek Aneta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(5)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(23)
nieznany (po)
(1)
Temat
Handel
(10)
Marketing
(7)
Handel zagraniczny
(5)
Handel międzynarodowy
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Konkurencja
(3)
Negocjacje
(3)
Zarządzanie
(3)
Ekonometria
(2)
Obsługa klienta
(2)
Rynek
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Akcje (ekon.)
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Daimler - Benz
(1)
Doradztwo strategiczne
(1)
Dziecko ulicy
(1)
Dług
(1)
Elektrim
(1)
Etnografia
(1)
Finanse
(1)
Franchising
(1)
Gender marketing
(1)
Handel ludźmi
(1)
Informacja
(1)
Informatyka
(1)
Instytucja totalna
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kooperacja przemysłowa
(1)
Kuratela
(1)
Licencje (umowy)
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Magazyn
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Menedżerowie
(1)
Misje dworcowe
(1)
Monopole
(1)
Młodzież
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Navision Attain
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Praca
(1)
Private equity
(1)
Produkcja
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przywództwo
(1)
Płeć
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Reengineering (ekon.)
(1)
Reklama
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Schroniska i noclegownie dla bezdomnych
(1)
Sieć komputerowa korporacyjna
(1)
Spółki akcyjne
(1)
Streetworking
(1)
Symulacja
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Sztuka przetrwania
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Uczenie się
(1)
Wykup lewarowany
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19771 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32014 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29614 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31651 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45033 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : schem., tab., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48819 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100504 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Doskonała, aktywizująca lektura zarówno dla studentów zarzadzania, jak i dla praktyków zarządzania. Autorzy zadbali po pierwsze o właściwy dobór opisywanych przypadków, po drugie o ich bardzo atrakcyjną prezentację. Bardzo cennym zabiegiem jest komplementarny zestaw pomocy dydaktycznych (CD), który czyni komplet doskonałym narzędziem do prowadzenia zajęć. Warto więc zarekomendować zbiór wykładowcom, trenerom i szkoleniowcom. Niewątpliwą zaletą opracowania jest także jego tematyka. Czytelnik znajdzie tutaj opisy przypadków wzorcowego i wadliwego zarządzania w zakresie: Analizy strategicznej, Strategii, Marketingu, Public Relations i Finansów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44508 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41936 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20236 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27459 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28154 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40444 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18084 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106635 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32025 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55482 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82707, 82706, 82708, 82705 (4 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / [Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu], ISSN 2084-6193 ; nr 217.)
Rozwój rynku kapitałowego w Polsce spopularyzował, dotychczas słabo rozpoznane, możliwości transferu korzyści dla właścicieli przedsiębiorstwa. Jednym ze sposobów transferu korzyści jest wykup akcji spółki. Ogłoszenie skupu akcji może być rezultatem podjętego przez zarząd działania restrukturyzacyjnego, próbą obrony spółki przed wrogim przejęciem, częścią większego programu transferu korzyści dla właścicieli itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45709 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik opisuje zagadnienia związane z budową, wdrożeniem i wykorzystaniem systemów informatycznych zarządzania w przedsiębiorstwie. Książka jest podzielona na dwie części. Pierwsza opisuje podstawy teoretyczne systemów informatycznych zarządzania: ewolucję systemów informatycznych zarządzania, proces modelowania, tworzenia i wdrażania tych systemów oraz standardy bazodanowe i sieciowe związane z technologicznymi podstawami ich funkcjonowania. Część druga podręcznika zaś to kurs obsługi na poziomie podstawowym programu Microsoft Business Solutions Navision. Opis modułów zarządzania finansami, sprzedaży i marketingu, zakupów, magazynu, produkcji i serwisu przeplatany jest praktycznymi ćwiczeniami do wykorzystania na zajęciach laboratoryjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98703, 98704 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45990 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30408 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44631 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Praca prezentuje zastosowania modeli przepływów międzygałęziowych w analizach handlu zagranicznego. Oprócz tradycyjnego szacowania nakładów czynników produkcji Czytelnik znajdzie oczywiste odniesienia do pojęć, pojawiających się w nowszych i najnowszych teoriach wymiany międzynarodowej, takich jak „handel wewnątrzgałęziowy, „outsourcing” i „offshoring”, „konkurencyjność gospodarki”. Należy dodać, że samo pojęcie czynnika produkcji jest obecnie rozumiane znacznie szerzej, co skłoniło autora do zajęcia się problemem emisji zanieczyszczeń powietrza i wypadkami przy pracy. Przedstawione metody znajdują swoje zastosowanie w empirycznych analizach dotyczących polskiej gospodarki. Ze względu na wspomnianą międzynarodową unifikację układu publikowanych tablic przedstawione metody badawcze, mimo iż odniesione do polskich realiów, mają charakter uniwersalny. Monografia Michała Przybylińskiego powinna zainteresować makroekonomistów oraz badaczy specjalizujących się w analizie handlu międzynarodowego oraz polityki handlowej. Jest to także lektura, z którą powinni zapoznać się politycy gospodarczy. (…) Ta praca może też być pomocna w badaniach empirycznych, zawiera bowiem nie tylko dogłębną analizę tablic przepływów międzygałęziowych, lecz również liczne przykłady ich zastosowań praktycznych. Z recenzji Elżbiety Czarny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W zbiorze niniejszych artykułów zawarte są poglądy przedstawicieli środowiska marketingowego na temat zmian dokonujących się w badaniach marketingowych, które wyrażają się stosowaniem nowych podejść badawczych oraz rozwojem metod i technik badań rynku. Zmiany te są immanentnie związane z przemianami zachowań konsumentów oraz rozwojem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych, przyczyniającym się do powstawania takich rozwiązań, jak: big data czy marketing automation. Osoby korzystające z wyników badań w różnego typu przedsiębiorstwach oczekują, że dane oraz informacje, stanowiące podstawy decyzyjne, pozyskiwane będą w bardzo krótkim czasie. Coraz bardziej odczuwana jest potrzeba nie tylko diagnozowania sytuacji rynkowej, ale też przewidywania przebiegu procesów rynkowych i określania wpływu konkretnych czynników na analizowane trendy, które pozostają ze sobą w dialektycznym sprzężeniu. W prezentowanym numerze Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ukazano także zastosowanie metody ocen ekspertów, jednej z metod przewidywania heurystycznego, służących do identyfikacji kierunków rozwoju współczesnego handlu i usług. Autorzy podkreślają również, że badanie zjawisk i procesów rynkowych coraz częściej wymaga przyjmowania w procesie badawczym różnych perspektyw, a także integracji metod i poszukiwania takich rozwiązań, które stanowiłyby pomost między metodami jakościowymi oraz ilościowymi, stwarzający możliwość głębokiego opisu badanych problemów, charakterystycznego dla metod jakościowych, przy zachowaniu porządku formalnego właściwego metodom ilościowym. W numerze przed-stawione zostały rozważania na temat stosowania podejścia krytycznego w badaniach marketingu, które dotyczą gromadzenia wiedzy o marketingu w celu konstruowania i porządkowania jego teorii. […] Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej