Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(320)
Forma i typ
Artykuły
(172)
Książki
(145)
Publikacje fachowe
(80)
Publikacje dydaktyczne
(50)
Publikacje naukowe
(44)
Poradniki i przewodniki
(30)
Publikacje popularnonaukowe
(26)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Czasopisma
(3)
Dostępność
dostępne
(247)
wypożyczone
(48)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(83)
Czytelnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Chodzież
(43)
Wypożyczalnia Czarnków
(47)
Czytelnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(41)
Wypożyczalnia Złotów
(33)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(20)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Informatorium
(6)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(13)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Usidus Mirosław
(21)
Polak Katarzyna
(17)
Cieślak Piotr
(4)
Czechowska Zyta
(4)
Wiejak Urszula
(4)
Świć Anna
(4)
Bohdanov Viktor
(3)
Klimczyk Justyna
(3)
Kosztołowicz Mariola
(3)
Kozłowski Tomasz
(3)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(3)
Pawłowska Sylwia
(3)
Wojciechowski Adrian
(3)
Zając Dorota
(3)
Andrzejewska Anna
(2)
Antkowiak Karolina
(2)
Baranowski Maciej
(2)
Borkowska Agnieszka
(2)
Borkowski Paweł
(2)
Danieluk Maciej
(2)
Dziekońska Joanna
(2)
Fazlagić Jan
(2)
Figus Valentina
(2)
Gmiterek Grzegorz
(2)
Gregorczyk Grażyna
(2)
Holland Eva
(2)
Horneman Jurie
(2)
Indrychowska Agata
(2)
Janczak Dorota
(2)
Kids Coder
(2)
Majorczyk Marta
(2)
Masłowski Krzysztof
(2)
Minnick Chris
(2)
Nowicka Marzenna
(2)
Oleksiewicz Izabela
(2)
Payne Bryson
(2)
Plebańska Marlena
(2)
Poczta-Wajda Agnieszka
(2)
Pryłowska-Nowak Elżbieta
(2)
Ratajek Wojciech
(2)
Sikorski Witold
(2)
Skorwider Max
(2)
Werner Grzegorz
(2)
Woźniak Jacek
(2)
Adasik-Danieluk Ewa
(1)
Adzic Gojko
(1)
Antani Ved
(1)
Antosiewicz Agnieszka
(1)
Aouil Bassam
(1)
Babik Wiesław
(1)
Badora Anna Karolina
(1)
Bakierzyńska Anna
(1)
Bakota Anna
(1)
Balicevic Didier
(1)
Banach Aleksandra
(1)
Baran Natasza
(1)
Basaj Hanna
(1)
Baszuro Paweł
(1)
Bauer Joachim
(1)
Bednarek Joanna
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bengio Samy
(1)
Bilska Agnieszka
(1)
Biniszewska Katarzyna
(1)
Blot Grégory
(1)
Bocheńska-Włostowska Katarzyna
(1)
Boden Margaret A
(1)
Bogacz Mirosława
(1)
Bogacz Rozanna
(1)
Bone Buster
(1)
Borawska-Kalbarczyk Katarzyna
(1)
Borowicz-Czuchryta Edyta
(1)
Borys Szymon
(1)
Borzucka-Sitkiewicz Katarzyna
(1)
Bostrom Nick
(1)
Brauner Krzysztof
(1)
Brewczyńska Magdalena
(1)
Brin David
(1)
Błaszkiewicz Ryszard
(1)
Chajec Łukasz
(1)
Chmielecka Julia
(1)
Chodacka Beata
(1)
Chubyk Serhiy
(1)
Ciepielewski Grzegorz
(1)
Ciesielka Marta
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czech-Czerniak Dorota
(1)
Czerski Wojciech
(1)
D'Andrade Hugh
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Davis Katie
(1)
Detlaf Jacek
(1)
Donat Wolfram
(1)
Drexler K. Eric
(1)
Dróżdż Michał
(1)
Dubiecka-Kruk Barbara
(1)
Dukaj Jacek
(1)
Dylak Stanisław
(1)
Dąbrowska Marta
(1)
DĹĽuman Marzena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(181)
2010 - 2019
(117)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(293)
1989-2000
(4)
Kraj wydania
Polska
(320)
Język
polski
(319)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(103)
Nauczyciele informatyki
(35)
Dzieci
(33)
Dyrektorzy szkół
(29)
Młodzież
(28)
9-13 lat
(27)
Pedagodzy
(22)
6-8 lat
(18)
Rodzice
(10)
Dorośli
(8)
Nauczyciele matematyki
(8)
Nauczyciele nauczania początkowego
(7)
Szkoły podstawowe
(6)
Informatycy
(5)
Nauczyciele bibliotekarze
(5)
14-17 lat
(4)
Przedszkola
(4)
Szkoły wyższe
(4)
0-5 lat
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczyciele języków
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Programiści
(3)
Bibliotekarze
(2)
Doradcy zawodowi
(2)
Gimnazja
(2)
Klasa 1
(2)
Klasa 2
(2)
Klasa 3
(2)
Klasa 4
(2)
Klasa 5
(2)
Klasa 6
(2)
Klasa 7
(2)
Klasa 8
(2)
Menedżerowie
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Pedagodzy szkolni
(2)
Psycholodzy
(2)
Szkoły średnie
(2)
Administratorzy sieci komputerowych
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Biblioterapeuci
(1)
Coachowie
(1)
Dyrektorzy przedsiębiorstw
(1)
Inżynierowie
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Klasa 4-8
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Seniorzy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Terapeuci
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(9)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(63)
Programowanie (informatyka)
(46)
Internet
(42)
Sztuczna inteligencja
(37)
Metody nauczania
(26)
Uczniowie
(22)
Aplikacja internetowa
(20)
Media społecznościowe
(20)
Zastosowania multimediów w edukacji
(20)
Technologia informacyjna (IT)
(19)
Zastosowania komputerów w edukacji
(18)
Rzeczywistość wirtualna
(15)
Nauczanie
(14)
Społeczeństwo informacyjne
(14)
Młodzież
(13)
Zastosowania internetu w edukacji
(13)
Cyberbezpieczeństwo
(12)
Cyberprzestępczość
(10)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(10)
Kompetencje medialne
(10)
Nauczanie na odległość
(9)
Nauczyciele
(9)
Programy komputerowe
(9)
Python (język programowania)
(9)
Cyberprzemoc
(8)
Edukacja medialna
(8)
Informatyka
(8)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(8)
Nauczanie początkowe
(8)
Uzależnienie od Internetu
(8)
Bezpieczeństwo
(7)
Dzieci
(7)
Facebook
(7)
Kształcenie
(7)
Scratch (język programowania)
(7)
Smartfon
(7)
Technologia informacyjna w nauczaniu
(7)
Automatyka
(6)
Innowacje
(6)
Kreatywność
(6)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(6)
Uzależnienia medialne
(6)
Zastosowanie i wykorzystanie
(6)
Biblioteki szkolne
(5)
Chat GPT-3
(5)
Cyberkultura
(5)
Drukarka 3D
(5)
E-learning
(5)
Gry komputerowe
(5)
JavaScript
(5)
Komputer w szkole
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Algorytmy
(4)
Cyberterroryzm
(4)
Dziecko
(4)
Fonoholizm
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Internauci
(4)
Kody
(4)
Komputery
(4)
Minecraft
(4)
Nastolatki
(4)
Platforma internetowa
(4)
Portal społecznościowy
(4)
Postęp techniczny
(4)
Prawo do prywatności
(4)
Robot edukacyjny
(4)
Sieć komputerowa
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Terapia zajęciowa
(4)
Uzależnienie od komputera
(4)
Aplikacja mobilna
(3)
Bezpieczeństwo informacyjne
(3)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
COVID-19
(3)
Cyberprzestrzeń
(3)
Drukowanie 3D
(3)
Gry i zabawy
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry online
(3)
Języki programowania
(3)
Komputer w szkole - Internet
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(3)
Multimedia
(3)
Ochrona danych
(3)
Pomoce dydaktyczne
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Scratch
(3)
Strony WWW
(3)
Szkolnictwo
(3)
Szyfry
(3)
Telefonia komórkowa
(3)
Uczenie maszynowe
(3)
Wirtualny asystent
(3)
Łączność bezprzewodowa
(3)
Baltie
(2)
Bezpieczeństwo informacji
(2)
Big data
(2)
Temat: dzieło
Ogród rozkoszy ziemskich
(1)
Programowanie dla dzieci
(1)
Temat: czas
2001-
(85)
1989-2000
(6)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Finlandia
(1)
Kietlin (woj. łódzkie, pow. radomszczański, gm. Radomsko)
(1)
Luksemburg
(1)
Niemcy
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Puck (woj. pomorskie)
(1)
Tarnów (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(130)
Artykuł z czasopisma fachowego
(75)
Opracowanie
(41)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(23)
Artykuł z czasopisma technicznego
(22)
Poradnik
(20)
Podręcznik
(18)
Publikacja bogato ilustrowana
(12)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(10)
Monografia
(10)
Praca zbiorowa
(10)
Ćwiczenia i zadania
(10)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(9)
Poradniki
(8)
Raport z badań
(8)
Artykuł fachowy
(7)
Artykuł z czasopisma komputerowego
(7)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(7)
Materiały pomocnicze
(5)
Scenariusz zajęć
(5)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4)
Ankieta
(3)
Broszura
(3)
Gry komputerowe
(3)
Karty pracy ucznia
(3)
Książka do wypełniania
(3)
Podręczniki
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Wywiad dziennikarski
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Esej
(2)
Gry i zabawy
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Reportaż
(2)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(2)
Antologia
(1)
Arkusze egzaminacyjne
(1)
Bibliografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo bibliotekarskie
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Czasopismo matematyczne
(1)
E-booki
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Komiks
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(294)
Edukacja i pedagogika
(173)
Inżynieria i technika
(36)
Socjologia i społeczeństwo
(25)
Media i komunikacja społeczna
(19)
Psychologia
(17)
Matematyka
(11)
Medycyna i zdrowie
(9)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(8)
Kultura i sztuka
(6)
Styl życia, moda i uroda
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(4)
Filozofia i etyka
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Historia
(3)
Językoznawstwo
(3)
Fizyka i astronomia
(2)
Nauka i badania
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Tytuł czasopisma
TIK w Edukacji
(30)
Młody Technik : ciekawi świata są zawsze młodzi
(22)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(19)
Meritum
(15)
Nowe Horyzonty Edukacji
(9)
Matematyka
(7)
Remedium
(7)
Terapia Specjalna Dzieci i Dorosłych
(7)
Dyrektor Szkoły
(6)
IT w Edukacji
(5)
Życie Szkoły
(5)
Biblioteka Centrum Informacji
(4)
Dyrektor Szkoły: miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(4)
Głos Pedagogiczny : czasopismo dla pedagogów i psychologów szkolnych, pedagogów specjalnych, wychowawców
(4)
Komputer w Szkole
(4)
Głos Pedagogiczny
(3)
Świat Problemów
(3)
Gazeta Szkolna
(2)
Języki Obce w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(2)
Kwartalnik Pedagogiczny
(2)
Biblioteka w Szkole : Kompetentny Nauczyciel
(1)
Charaktery
(1)
Charaktery : magazyn psychologiczny
(1)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(1)
Kompetentny nauczyciel : Praktyczne podejście do technologii w szkole
(1)
Kultura i Edukacja
(1)
Nowe Horyzonty Edukacji : nowoczesna edukacja, technologie, innowacje
(1)
Polonistyka
(1)
Uczę Nowocześnie
(1)
320 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Celem drugiej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania animacji. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: - sposoby na animowanie gier Scratcha - linki pozwalające ściągać grafiki do tworzenia gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115645 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marzysz o tworzeniu własnych gier komputerowych? Chcesz wydać polecenie swojemu komputerowi, by odparł atak latających robotów? Czas zacząć naukę programowania! Dowiedz się: jak stworzyć kosmiczną grę; jak zaprogramować złudzenie optyczne; jak wydawać polecenia gadającym duszkom. To proste wprowadzenie w świat kodowania pomoże ci poznać języki programowania: Scratch i Python.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114573 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51432 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41580 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34263 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47821 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. To wydanie stanowi kontynuację naszej wcześniejszej publikacji, Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są wykonywane w edytorze tekstowym, co daje przedsmak profesjonalnego pisania kodu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52233 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35006 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48575 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67167 (1 egz.)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115642 A (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
Zawartość zasobu Piła
2008, nr 1-2 . magazyn 1
2009, nr 1-4 . magazyn 1
2010, nr 1-4 . magazyn 1
2011, nr 1-4 . magazyn 1
2012, nr 1-4 . magazyn 1
2013, nr 1-4 . magazyn 1
2014, nr 1-4 . magazyn 1
2015, nr 1-4 . magazyn 1
2016, nr 1-4 . magazyn 1
2017, nr 1-4 . magazyn 1
2018, nr 1-4 . magazyn 1
2019, nr 1-4 . magazyn 1
2020, nr 1-4 . magazyn 1
2021, nr 1-4 . magazyn 1
Książka
W koszyku
(Prześwity)
Reid Hoffman przy współpracy GPT-4 zabiera czytelnika w podróż w świat przyszłości i zastanawia się, w jaki sposób sztuczna inteligencja, a w szczególności duże modele językowe, w tym GPT-4, mogą przyczynić się do rozwoju ludzkości w kluczowych obszarach, takich jak edukacja, biznes i kreatywność. Hoffman nie tylko pisze o GPT-4, lecz wchodzi z nim w interakcje, pozwalając czytelnikom zobaczyć możliwości technologii - zarówno jej mocne strony, jak i ograniczenia. Zapraszając GPT-4 do współpracy, Hoffman maluje intrygujący, wymagający i często zabawny obraz tego, z czym zapewne będziemy się mierzyć. To wyprawa do przyszłości, w której sztuczna inteligencja nie jest zagrożeniem, a partnerem. Wspólnikiem, który może pomóc człowiekowi rozwinąć skrzydła i uwolnić cały potencjał. Szanse i możliwości to nie wszystko. GPT-4 niesie ze sobą również wyzwania i wątpliwości. Książka próbuje odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób poradzić sobie z ryzykiem związanym z rozwojem technologii SI, które mogą przyspieszyć postęp ludzkości w czasach wymagających natychmiastowych rozwiązań na niespotykaną skalę. Autor rozpoczyna dialog i zaprasza nas do tej rozmowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118152 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inteligentne, autonomiczne i samouczące się systemy są z jednej strony przedmiotem zaawansowanych badań, z drugiej zaczynają znajdować zastosowania w biznesie. Oparte głównie o metody tzw. nauczania ze wzmocnieniem (ang. Reinforcement Learning, RL) są fundamentem nie tylko Przemysłu 4.0, ale też współczesnych rynków finansowych czy marketingu internetowego. Istnieje coraz więcej udanych wdrożeń takich systemów, ale wciąż niewiele z nich zapewnia rzeczywistą wartość biznesową. Zrozumienie podstaw ich działania oraz sposobów, na jakie mogą generować wartość, pomoże nie tylko wspierać już realizowane inicjatywy sztucznej inteligencji, ale także projektować nowe tak, by zwiększać przewagę konkurencyjną. Głównym celem publikacji jest przedstawienie tych nowoczesnych i wyrafinowanych metod menedżerom i ekspertom z zakresu zarządzania. Autor, na podstawie dogłębnych badań ponad 100 projektów, przedstawia podstawowe zasady leżące u podstaw systemów autonomicznych, ich zastosowania w różnych branżach, wpływ na modele generowania wartości, firmy oraz rynki. Książka pomoże liderom w racjonalnym sformułowaniu uzasadnienia biznesowego dla samouczących się produktów czy usług, decydentom i inwestorom w ocenie potencjału biznesowego nowych autonomicznych projektów, a przedstawiciele środowisk naukowych znajdą w niej inspirację do przyszłych badań. Publikacja podejmuje ważną tematykę zastosowań sztucznej inteligencji w zarządzaniu. Obszar ten nie doczekał się jeszcze w Polsce zwartych opracowań adresowanych do menedżerów i studentów. Praca może wypełnić tę lukę informacyjną na rynku polskim. Prof. dr hab. Jerzy Korczak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Python to bardzo popularny, wydajny i elastyczny język programowania ogólnego przeznaczenia, którego prosta, czytelna i zwięzła składnia zdobyła uznanie rzesz programistów na całym świecie. Duże możliwości, przenośność kodu, możliwość pisania skryptów - wszystko to sprawia, że Python znajduje zastosowanie w najróżniejszych dziedzinach i wspiera rozwój wielu popularnych serwisów internetowych. Bez wątpienia warto się go nauczyć! Jeśli chcesz poznać ten język, jesteś na dobrej drodze! Książka omawia najważniejsze elementy programowania w Pythonie. Co ważne, wiedza została usystematyzowana w formie konkretnych zadań do wykonania. Poznasz dzięki nim typy danych i składnię języka, dowiesz się, jak debugować programy, nauczysz się korzystać z funkcji oferowanych przez biblioteki i opanujesz podstawy tworzenia graficznych interfejsów użytkownika. To podręcznik przeznaczony dla młodzieży, ale doskonale sprawdzi się również w przypadku osób dorosłych, które rozpoczynają przygodę z programowaniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35863 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49449 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyberpsychologia : media - użytkownicy - zastosowania / Agnieszka Ogonowska. - Wydanie I. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2021. - 197, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Książka prezentuje potencjał nowej transdyscypliny przy zastosowaniu różnych perspektyw badawczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52936 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35769 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49216 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Czarowanie na ekranie! W krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51751 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41526 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35044 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48076 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Baw się Kodem ; 1)
CoderDojo jest fantastycznym miejscem, gdzie młodzi ludzie mogą rozwijać pasję kodowania, spotykać się z podobnymi sobie zapaleńcami, uczyć się nowych rzeczy i świetnie spędzać czas z komputerami. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie spróbuj wziąć udział w zajęciach albo po prostu załóż i poprowadź swoje własne Dojo. Ponieważ będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą stronę internetową! Dzięki tej książce poznasz Nanonautów, którzy założyli własne Dojo Nano. Nanonauci postanowili napisać stronę internetową dla swojego zespołu muzycznego. W książce dokładnie opisano, w jaki sposób się do tego zabrali i jak budowali poszczególne części serwisu. Dzięki tym wskazówkom możesz stworzyć własną stronę i przy okazji nauczyć się programować w językach HTML i JavaScript, a oprócz tego dowiesz się, do czego służą arkusze CSS i jak się je stosuje. Twoja strona będzie zawierała wszystkie potrzebne elementy: odsyłacze do innych zasobów sieci, menu, podstrony, mapę i filmiki z YouTube. Sprawisz również, że będzie można ją oglądać zarówno na ekranie komputera, jak i na smartfonie. Dowiesz się też, w jaki sposób opublikować swoje dzieło w internecie - aby wszyscy mogli je obejrzeć!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35169 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczne social media : prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty / Anna Miotk. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : "Helion", copyright 2017. - 330 stron : ilustracje, rysunki ; 21 cm.
(Onepress.)
Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 114590 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów. W książce przedstawiono odpowiedzi na następujące pytania: – Czy pokolenie Z jest jednorodne? Czy w ramach pokolenia Z można wyróżnić segmenty konsumentów ze względu na wiek, określone wzorce zachowań, kryteria psycho- i socjograficzne? – W jaki sposób pokolenie Z korzysta z technologii mobilnych? – Jak przebiegają poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych z wykorzystaniem technologii mobilnych? – Jakie preferencje w procesie podejmowania decyzji zakupowych wykazują przedstawiciele pokolenia Z w związku z używaniem technologii sieciowych i mobilnych? – Czy i w jaki sposób komunikaty marketingowe wysyłane przez firmy na urządzenia mobilne wpływają na zachowania konsumenckie reprezentantów pokolenia Z? – Jak i w jakim celu przedstawiciele pokolenia Z komunikują się z markami? – Czy i w jaki sposób reprezentanci pokolenia Z reagują na komunikaty marketingowe na urządzeniach mobilnych? – W jaki sposób firmy mogą wykorzystać technologie mobilne do komunikacji z konsumentami pokolenia Z?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41801 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47992 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka jest wyjątkowo zwięzłym podręcznikiem, dzięki któremu błyskawicznie zdobędziesz wiedzę potrzebną do zrozumienia działania języka C. Wystarczy, że oprócz tej książki dysponujesz komputerem z dostępem do internetu, płytką Raspberry Pi Zero lub Zero W, paroma diodami LED, opornikami, płytką prototypową i przewodami oraz choćby podstawową wiedzą o programowaniu, a w krótkim czasie poszerzysz horyzonty, zdobędziesz kilka nowych umiejętności i przyswoisz nowy język. Jeśli chcesz się nauczyć pracy z komponentami sprzętowymi, uzyskać pełną kontrolę nad wykonywaniem programu czy też wycisnąć ze swojego systemu maksimum wydajności - właśnie w tej książce znajdziesz wiedzę, dzięki której osiągniesz swoje cele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48215 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Książka (…) jest bardzo wartościowym, znaczącym opracowaniem, zawierającym kompendium wiedzy z obszaru socjologii, psychologii i psychopatologii na temat korzystania z osiągnięć współczesnej technologii. Każdy, kto interesuje się historią i myśli o rozwoju technologii cyfrowej, znajdzie wiele ciekawych informacji, które są wzbogacone przez przykłady zdarzeń z historii zaznajamiania się z Internetem i grami komputerowymi samego Autora." Prof. zw. dr hab. Lidia Cierpiałkowska - Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu "Dzisiaj korzystanie z Internetu i gier z wykorzystaniem połączenia internetowego stało się znaczącym zjawiskiem kulturowym i ważną częścią codziennego życia ludzi. Dla wielu korzystanie z Internetu może być środkiem do innych nałogów. Z kolei pojawienie się sieci społecznościowych i powszechny dostęp do telefonów komórkowych ujawnił zachowania, którym w znacznym stopniu można przypisać charakter nałogowy. (…) Książka jest adresowana do wszystkich zainteresowanych współczesnymi technologiami i własnymi zachowaniami związanymi z korzystaniem z Internetu, gier wideo czy online, smartfona czy portali społecznościowych. Autor pokazuje zarówno pozytywne, jak i negatywne konsekwencje korzystania z nowych technologii." Prof. zw. dr hab. Zygfryd Juczyński - Społeczna Akademia Nauk w Łodzi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48819 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej