Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(110)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(106)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Poradniki i przewodniki
(7)
Artykuły
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(199)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(48)
Wypożyczalnia Chodzież
(30)
Wypożyczalnia Czarnków
(22)
Wypożyczalnia Trzcianka
(17)
Wypożyczalnia Złotów
(34)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(45)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(4)
Autor
Bielecki Jan
(19)
Sikorski Witold
(7)
Baranowski Maciej
(5)
Grębosz Jerzy
(3)
Iglewski Michał
(3)
Madey Jan
(3)
Marciniak Andrzej
(3)
Matwin Stanisław
(3)
Wiejak Urszula
(3)
Bąk Andrzej
(2)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(2)
Kernighan Brian W
(2)
Kowalski Artur
(2)
Kruszewska Danuta
(2)
Kruszewski Marek
(2)
Kubiak Mirosław J
(2)
Morgan Nick
(2)
Najman Marta
(2)
Payne Bryson
(2)
Ritchie Dennis M
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Zalewski Andrzej
(2)
Aho Alfred V
(1)
Alagic Suad
(1)
Anacki Krzysztof
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Arbib Michael A
(1)
Banachowski Lech
(1)
Baszuro Paweł
(1)
Bers Marina Umaschi
(1)
Bieńkowski Stefan
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Lech S
(1)
Borkowski Paweł
(1)
Borowiecka Agnieszka
(1)
Brauner Krzysztof
(1)
Breguła Izabela
(1)
Briggs Jason R
(1)
Brzykcy Grażyna
(1)
Chłapek Katarzyna
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cozens Simon
(1)
Cybulka Jolanta
(1)
Dembiński Piotr
(1)
Donat Wolfram
(1)
Drążek Zygmunt
(1)
Duck Mike
(1)
Dyka Franciszka
(1)
Dzieniszewski Sławomir
(1)
Figus Valentina
(1)
Foster John Michael
(1)
Gasiński Karol
(1)
Gatnar Eugeniusz
(1)
Gift Noah
(1)
Gordon Michael J. C
(1)
Gospodarowicz Andrzej
(1)
Greene Jennifer
(1)
Hopcroft John E
(1)
Horneman Jurie
(1)
Jachna Szymon
(1)
Jasiak Zbigniew
(1)
Jurkowski Józef
(1)
Kain Eugene
(1)
Kids Coder
(1)
Kierzkowski Andrzej
(1)
Klonowski Zbigniew
(1)
Kobyliński Szymon
(1)
Konieczny Roman K
(1)
Kosztołowicz Mariola
(1)
Kott Ryszard K
(1)
Krajewska Sylwia
(1)
Kreczmar Antoni
(1)
Kruszewski Stanisław
(1)
Krępski Artur
(1)
Kubiak Mirosław
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kupisiewicz Czesław
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leszczyłowski Jacek
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Lipiński Andrzej
(1)
Lis Marcin
(1)
Marston Mick
(1)
Matusiewicz Zofia
(1)
Małuszyński Jan
(1)
Meloni Julie C
(1)
Michalski Mateusz
(1)
Missala Marek
(1)
Mizerska Anna
(1)
Nicholls John E
(1)
Nowakowski Zdzisław
(1)
Ochodek Bolesław
(1)
Ochodek Mirosław
(1)
Oktaba Hanna
(1)
Pachelski Wojciech
(1)
Paluszkiewicz Albin
(1)
Paszkowski Stefan
(1)
Perry Greg M
(1)
Pełka Piotr
(1)
Piotrowski Jerzy Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(19)
1980 - 1989
(35)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(111)
Język
polski
(94)
nieznany (po)
(17)
Odbiorca
Dzieci
(13)
9-13 lat
(11)
6-8 lat
(7)
14-17 lat
(3)
Nauczyciele
(3)
Młodzież
(2)
Pedagodzy
(2)
Rodzice
(2)
0-5 lat
(1)
9-12 lat
(1)
Audytorzy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele informatyki
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pracownicy sektora finansów publicznych
(1)
Programiści
(1)
Studenci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Temat
Języki programowania
(31)
PASCAL (język programowania)
(30)
C (język programowania)
(19)
Programowanie (informatyka)
(19)
Minikomputery i mikrokomputery
(11)
Python (język programowania)
(11)
Scratch (język programowania)
(8)
JavaScript
(5)
Komputery
(5)
Programowanie (informat.)
(4)
Scratch
(4)
Algorytmy
(3)
Informatyka
(3)
Internet
(3)
Nauczanie programowane
(3)
PHP (język programowania)
(3)
Programy komputerowe
(3)
Strony WWW
(3)
BASIC
(2)
C++
(2)
Doom (gry komputerowe)
(2)
FORTRAN
(2)
Gry komputerowe
(2)
HTML
(2)
Język polski
(2)
Mechatronika
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Poczta elektroniczna
(2)
Sterowniki programowalne
(2)
.NET
(1)
ALGOL
(1)
Ankieta
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Audyt zewnętrzny
(1)
Automatyka
(1)
Baltie
(1)
Baza danych
(1)
Bit by Bit (gra komputerowa)
(1)
Box Island (gra komputerowa)
(1)
Branża informatyczna
(1)
C# (język programowania)
(1)
FTP
(1)
Finanse
(1)
Finanse publiczne
(1)
Forum (informat.)
(1)
GIMP
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Grafy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry online
(1)
Informatycy
(1)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(1)
Java (język programowania)
(1)
Joomla!
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język środowiskowy
(1)
Języki
(1)
Kaskadowe arkusze stylów
(1)
Klocki Lego
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
LightBot Jr. (gra komputerowa)
(1)
Lua (język programowania)
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Metody nauczania
(1)
Minecraft
(1)
MySQL
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauki przyrodnicze
(1)
PERL (język programowania)
(1)
PLAN (język programowania)
(1)
Portale internetowe
(1)
Programiści
(1)
Programowanie
(1)
Programowanie obiektowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przetwarzanie w chmurze
(1)
R (informat.)
(1)
Rachunkowość
(1)
Raportowanie zintegrowane
(1)
Robot edukacyjny
(1)
Ruby (język programowania)
(1)
SQL
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Semantyka lingwistyczna
(1)
Składnia
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Sprawiedliwy handel
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Sprawozdawczość niefinansowa
(1)
Statystyka matematyczna podręcznik akademicki
(1)
Struktury danych
(1)
Symulacja
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Terminologia
(1)
Uczenie maszynowe
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Visual Basic
(1)
Temat: dzieło
C (język programowania)
(6)
Temat: czas
2001-
(4)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Podręczniki
(7)
Poradniki
(6)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(4)
Opracowanie
(4)
Podręczniki dla dzieci
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Gry komputerowe
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Sprawdziany i testy dla szkół zawodowych
(2)
Artykuł fachowy
(1)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(1)
Komiks
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół zawodowych
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki dla młodzieży
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(20)
Edukacja i pedagogika
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Matematyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Matematyka
(1)
Meritum
(1)
Wszystko dla Szkoły
(1)
Życie Szkoły
(1)
111 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35448 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49778 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 06175 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07305, 05130 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07514 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10661 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18370 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23057 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113656 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Użytkownika Mikrokomputerów ; T.21)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85939 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87233 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69473 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35837 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53963, 49041 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zacznij od Pythona : programowanie dla młodzieży w praktyce / Zofia Matusiewicz. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 119, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Skoro sięgasz po tę książkę, pewnie chcesz się uczyć programowania. To świetnie! Ta umiejętność z pewnością Ci się przyda ... choćby do tego, by już dziś znakomicie się bawić "w towarzystwie” komputera, ale też jako inwestycja w przyszłość, podjęta z myślą o studiach i pracy. Jednym z najpopularniejszych, a równocześnie dość prostych do nauki języków programowania jest Python. Możliwe, że nie jest Ci obcy. Jeśli jednak stykasz się z nim po raz pierwszy, podstawowe komendy tego języka możesz opanować między innymi dzięki poprzedniej książce Zofii Matusiewicz ... Zacznij od Pythona. Pierwsze kroki w programowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36344 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka programowania to świetny pomysł, ale musimy Cię ostrzec: programowanie wciąga! Jeśli nauczysz się porozumiewać z komputerem w jego języku, szybko zorientujesz się, że napisanie własnej gry, skryptu do złożonych obliczeń czy funkcjonalnej aplikacji do codziennego użytku daje wielką satysfakcję i sprawia mnóstwo radości. Co więcej, programowania można nauczyć się niemal w każdym wieku. Wystarczy odrobina cierpliwości i konsekwencji! Trzymasz w ręce chyba najlepszy podręcznik do nauki programowania dla osób absolutnie początkujących — nawet takich, które komputera używają wyłącznie do przeglądania stron i obsługi poczty. W sposób szczególny nadaje się on dla dzieci, ale skorzystają z niego również dorośli, którzy chcą poznać podstawy programowania. Jasno i klarownie przedstawiono tu wszystkie niezbędne informacje, a liczne (bardzo zabawne) przykłady pozwalają na głębsze zrozumienie prezentowanych treści. Nauka odbywa się w języku Python. Jest to język łatwy w nauce, a przy tym bardzo popularny i wciąż rozwijany. Co więcej, przyswojenie sobie Pythona pozwala na szybką naukę innych języków!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113641 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51206 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33980 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47502 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67158 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Baw się kodem : twoja własna gra / Jurie Horneman ; tłumaczenie Piotr Cieślak. - Gliwice : Helion, 2017. - 64 strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
W klubie CoderDojo młodzi ludzie rozwijają pasję programowania, spotykają się z podobnymi sobie zapaleńcami, aby uczyć się nowych rzeczy i wspólnie, pod opieką mentora, realizować niesamowite projekty. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie weź udział w zajęciach. Możesz też po prostu założyć i poprowadzić własne Dojo. Jako że będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można razem z przyjaciółmi robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą grę! W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42029 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rusz Głową!)
C# jest uważany za jeden z najważniejszych języków programowania. Nowoczesny, wszechstronny, dojrzały, rozwijany, zapewnia efektywne tworzenie kodu wysokiej jakości. Nic nie stoi na przeszkodzie, by C# był pierwszym językiem programowania przyszłego programisty, który przy okazji nauki chce rozwijać pasję!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117526 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44646 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem. Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47557 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67177 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uczymy dzieci programowania to przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114418 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67178 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uczymy dzieci programowania to przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35439 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. To wydanie stanowi kontynuację naszej wcześniejszej publikacji, Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są wykonywane w edytorze tekstowym, co daje przedsmak profesjonalnego pisania kodu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52233 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35006 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48575 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67167 (1 egz.)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115642 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38228 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czarowanie na ekranie! W krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51751 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41526 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35044 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48076 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem pierwszej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania poprzez przybliżenie podstawowych pojęć. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: - sposoby na zaprogramowanie sześciu gier Scratcha - linki pozwalające ściągać materiały do tworzenia gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115644 A (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej