Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(122)
Forma i typ
Książki
(118)
Poradniki i przewodniki
(51)
Publikacje fachowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Artykuły
(2)
Audiobooki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(220)
wypożyczone
(45)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(58)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(38)
Wypożyczalnia Czarnków
(40)
Wypożyczalnia Trzcianka
(49)
Wypożyczalnia Złotów
(46)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(21)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Informatorium
(1)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(2)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(5)
Zbiory specjalne Czarnków-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Carnegie Dale
(5)
Tyralik-Kulpa Ewa
(4)
Błaż Agata
(3)
Erikson Thomas
(3)
Knafel Krystyna
(3)
Wegner-Jezierska Magdalena
(3)
Żabiński Dawid
(3)
Bacon Terry R
(2)
Baron-Cohen Simon
(2)
Berendt Joanna
(2)
Blok Beata
(2)
Brzeska Zofia
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
Garstka Tomasz
(2)
Greene Ross W
(2)
Głogowski Bartosz (1979- )
(2)
Hadwin Julie
(2)
Howlin Patricia
(2)
Icard Michelle
(2)
Kamińska-Radomska Irena
(2)
Karwala Magdalena
(2)
Kozak Agnieszka
(2)
Kozyra Beata
(2)
Kud Marzena
(2)
Markocka-Pepol Marta
(2)
Marszałek Małgorzata
(2)
Maruszkin Małgorzata
(2)
Maxwell John C
(2)
Moran Paddy-Joe
(2)
Pawłowski Konrad
(2)
Piotrowska Dorota
(2)
Radtke-Michalewska Katarzyna
(2)
Rosenberg Marshall B
(2)
Ryde Robin
(2)
Skolimowska Katarzyna
(2)
Szwinta-Dyrda Alicja
(2)
Trusiewicz Marlena
(2)
Addington Thomas G
(1)
Alison Emily
(1)
Alison Laurence J
(1)
Arentewicz Joanna
(1)
Baker Jed
(1)
Balińska Izabela
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Baumgartner Paul Johannes
(1)
Bida Milena
(1)
Bocheńska-Włostowska Katarzyna
(1)
Bonini Sandrine
(1)
Bough Bennie
(1)
Böhner Thorsten
(1)
Calero Henry H
(1)
Całusińska Małgorzata
(1)
Celusta Joanna
(1)
Condrill Jo
(1)
Crotti Evi
(1)
Czech Ewa
(1)
Czekański Marek
(1)
Davis Martha (1947- )
(1)
Domagała-Kręcioch Agnieszka
(1)
Duda Anna K
(1)
Dudzik Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Dujanowicz Katarzyna
(1)
Emery Roxanne
(1)
Faber Joanna
(1)
Fanning Patrick
(1)
Fiedorczuk Natalia
(1)
Fiedorczuk Natalia (1984- )
(1)
Filarski Paweł
(1)
Gills Chapman Susan
(1)
Giżyńska Suzan
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Graves Stephen R
(1)
Gromnicka Dorota
(1)
Gryżewski Andrzej (psycholog)
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Guraj Katarzyna M
(1)
Górska Grażyna
(1)
Głowinkowska-Domagała Eliza
(1)
Głuchowska Paulina
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hansburg Freda
(1)
Hart Sura
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Hodson Victoria Kindle
(1)
Holdenmajer Marcin
(1)
Horosiewicz Beata
(1)
Jabłoński Maciej
(1)
Jabłoński Maciej (tłumacz)
(1)
Jagieła Jarosław
(1)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(1)
Jurczyk Paweł
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Kania Urszula
(1)
Kaźmierczak Katarzyna
(1)
Kiesling Ulla
(1)
King Julie
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(36)
2010 - 2019
(69)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(66)
1901-2000
(3)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(122)
Język
polski
(120)
nieznany (po)
(2)
Odbiorca
Rodzice
(13)
Nauczyciele
(10)
Młodzież
(4)
Pedagodzy
(4)
Menedżerowie
(3)
Terapeuci
(3)
Dorośli
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Wychowawcy
(2)
Wychowawcy klas
(2)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Lekarze
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Studenci
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Komunikacja interpersonalna
(101)
Relacje międzyludzkie
(28)
Komunikacja społeczna
(25)
Stosunki interpersonalne
(24)
Uczucia
(16)
Komunikacja niewerbalna
(14)
Wychowanie w rodzinie
(11)
Asertywność
(9)
Dziecko
(8)
Kompetencje komunikacyjne
(8)
Komunikacja werbalna
(8)
Nauczyciele
(8)
Rozmowa
(7)
Autyzm
(6)
Młodzież
(6)
Rodzicielstwo
(6)
Rodzina
(6)
Dzieci
(5)
Dziecko autystyczne
(5)
Osobowość
(5)
Porozumienie bez przemocy
(5)
Przywództwo
(5)
Rodzice
(5)
Szacunek
(5)
Zarządzanie
(5)
Agresywność
(4)
Grupy społeczne
(4)
Kompetencje emocjonalne
(4)
Kompetencje społeczne
(4)
Konflikt szkolny
(4)
Menedżerowie
(4)
Nastolatki
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Psychologia
(4)
Rozwiązywanie konfliktów
(4)
Sukces
(4)
Szkolnictwo
(4)
Słuchanie
(4)
Uczniowie
(4)
Autoprezentacja
(3)
Dojrzewanie
(3)
Empatia
(3)
Gniew
(3)
Godzina wychowawcza
(3)
Interakcja wychowawcza
(3)
Mediacja
(3)
Motywacja pracy
(3)
Mowa
(3)
Negocjacje
(3)
Organizacje
(3)
Poczucie własnej wartości
(3)
Postawy
(3)
Psychologia wychowawcza
(3)
Rozwój emocjonalny
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Rozwój psychospołeczny
(3)
Samopoznanie
(3)
Zachowanie
(3)
Ciało ludzkie
(2)
Coaching
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Dziecko trudne
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Język
(2)
Kadry
(2)
Kompetencje kluczowe
(2)
Konflikt
(2)
Lęk
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Marketing
(2)
Mentoring
(2)
Organizacja pracy
(2)
Osoby z ADHD
(2)
Osoby z autyzmem
(2)
Potrzeba (psychologia)
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przemoc
(2)
Przemoc w szkole
(2)
Przyjęcia okolicznościowe
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Retoryka
(2)
Rozwój osobowości
(2)
Samodzielność (psychol.)
(2)
Samowychowanie
(2)
Sekretarki i sekretarze
(2)
Stres
(2)
Szkolenie
(2)
Techniki relaksacyjne
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Trudności wychowawcze
(2)
Twórczość
(2)
Typologia psychologiczna
(2)
Współdziałanie
(2)
Wychowanie
(2)
Wychowawstwo
(2)
Wyobraźnia
(2)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(53)
Poradniki
(43)
Poradniki dla rodziców
(7)
Ćwiczenia i zadania
(7)
Poradniki dla nauczycieli
(5)
Scenariusz zajęć
(4)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Książki mówione
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Audiobooki
(2)
Karty pracy ucznia
(2)
Korespondencja urzędowa
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Scenariusze zajęć
(2)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Ekspresja ciała
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Program autorski (pedagogika)
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(34)
Edukacja i pedagogika
(26)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(21)
Rozwój osobisty
(16)
Medycyna i zdrowie
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Zarządzanie i marketing
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Tytuł czasopisma
Głos Pedagogiczny
(2)
122 wyniki Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Komunikacja bez barier [Książka mówiona] : czyli wilk syty i owca cała / Beata Kozyra. - Warszawa : MT Biznes, 2010. - 1 płyta (CD) (510 min 14 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
Ta książka jest poradnikiem, który traktuje: o tym, dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna; o złożoności procesu komunikacji; o podstawowych błędach w komunikacji; o tym, jak unikać błędów i co powinno się robić w zamian; o podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu; o tym, jak sobie radzić z reakcjami swoimi i innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 2925 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113913 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno.)
Wiesz, że możesz zachować się asertywnie, a jednak w konkretnej sytuacji brakuje ci słów? Masz dość czytania o asertywności i chcesz szybko poprawić swoje relacje z ludźmi? To książka dla tych, którzy pragną być skuteczni w praktyce! W poradniku znajdują się przykłady przeróżnych sytuacji, z którymi można spotkać się w pracy, w rodzinie, w relacji społecznej czy osobistej i które bywają trudne nawet dla osób uważających się za asertywne. Odpowiednio dobrane scenki i dialogi zostały opatrzone profesjonalnym komentarzem, analizą zachowania rozmówców oraz scenariuszem asertywnego rozwiązania problemu. Ćwiczenia, wskazówki i praktyczne zwroty pomagają samodzielnie znaleźć wyjście z najbardziej skomplikowanych sytuacji. Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno: - pomaga przećwiczyć ważne rozmowy z partnerem, rodzicami i dziećmi - stawiać granice, komunikować swoje potrzeby i oczekiwania - pokazuje, jak rozmawiać z przełożonym o zarobkach, nadgodzinach, ocenie pracowniczej, awansie - prezentuje skuteczne sposoby na składanie reklamacji, zgłaszanie skargi, grzeczne zwracanie komuś uwagi - podpowiada, jak zadbać o siebie i pielęgnować poczucie własnej wartości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113750 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51167 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 41324 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47481 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ABC psychologii komunikacji / Elżbieta Sujak. - Wydanie drugie. - Kraków : Wydawnictwo WAM, © 2021. - 93, [2] strony : ilustracje ; 20 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49115 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy masz w życiu relację, na której bardzo Ci zależy? Czy zdarza Ci się czasami, że choć bardzo się starasz, rozmowy nie zawsze idą w tę stronę, w którą chcesz, aby zmierzały? Ciekawi Cię, jakie blokady mogą pojawiać się w Twojej komunikacji, a jakie blokady Twoich rozmówców działają na Ciebie jak płachta na byka? Czy wyobrażasz sobie świat, w którym faceci mówią, że kobiety są jakieś dziwne, a Twój twierdzi, że wcale nie? Czy wyobrażasz sobie moment, w którym Twoja partnerka oznajmia swoim koleżankom: on mnie naprawdę rozumie? Chcesz, aby Twoje rozmowy z ważną dla Ciebie osobą miały w sobie więcej luzu i jeszcze bardziej Was zbliżały? Autorka niczym uparty śledczy sprawdza każdy trop, który prowadzi do porozumienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47363 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwaga! : złość / Ewa Tyralik-Kulpa ; [redakcja merytoryczna: Natalia Fiedorczuk-Cieślak, Alicja Szwinta-Dyrda]. - Wydanie pierwsze, dodruk. - [Rybna] : Natuli, 2020. - 186, [6] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Seria Rodzicielska : książki pierwszego wyboru)
Złość jest nieodłącznym elementem rodzicielskiego krajobrazu. Książka wyjaśnia skąd w nas, rodzicach, tak wiele złości i dlaczego towarzyszy ona rozwojowi dziecka. Istnieją sposoby życia ze złością, która nie rani ani nie krzywdzi, za to prowadzi do lepszego zrozumienia naszych dzieci i nas samych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48945 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwaga! : złość / Ewa Tyralik-Kulpa ; [redakcja merytoryczna: Natalia Fiedorczuk-Cieślak, Alicja Szwinta-Dyrda]. - Wydanie trzecie, nakład czwarty. - Szczecin ; [Rybna] : Natuli dzieci są ważne, 2023. - 188 stron : ilustracje ; 22 cm.
(Seria Rodzicielska : książki pierwszego wyboru)
Lektura obowiązkowa, błyskotliwie merytoryczna i niezwykle wyzwalająca. Pokazuje, że nie da się żyć bez złości, a nawet nie warto do tego dążyć. Można ją natomiast zrozumieć. Złość – wybucha jak wulkan. Jej rezultaty mogą być bolesne, stanowić źródło wstydu i poczucia winy. Jednak strategie unikania i zaprzeczania jej szybko okazują się nieskuteczne, a nawet niszczące. Ta książka jest dla ciebie, jeśli: znowu nakrzyczałaś/eś na dziecko lub partnera, nie radzisz sobie z trudnymi emocjami dziecka, masz wyrzuty sumienia z powodu swoich gwałtownych zachowań, chcesz wiedzieć, jak radzić sobie ze złością w rodzinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 118283 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113877 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30205 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36687 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Fenomenalny skandynawski poradnik, który opanował listy bestsellerów. Prawdopodobnie nie raz spotkałeś takiego typka – charyzmatyczny, energiczny, zawsze uprzejmy i pomocny. Mówi to, co chciałbyś właśnie usłyszeć, dzięki czemu czujesz się przy nim doskonale. I nawet jeżeli coś w głowie ci powtarza, że jest w tym nutka fałszu, to i tak w to wierzysz. Jest tak pięknie, że aż psychopatycznie.Thomas Erikson, naukowiec i światowej sławy coach, uświadomi ci, jak psychopaci manipulują twoimi słabościami, aby wykorzystać cię jak najbardziej. W zależności od tego, którym typem osobowości jesteś, możesz go w sprytny sposób rozpracować i oprzeć się jego manipulacji. Oczywiście nie każdy, kto ma cechy psychopatyczne, od razu jest psychopatą i nie każdy psychopata jest seryjnym mordercą. Niemniej psychopaci są wśród nas i można ich spotkać częściej, niż podejrzewałeś – w pracy, w rodzinie wśród przyjaciół. Nadszedł czas, aby poznać ich taktykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 3086 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Po)rozum się, czyli O co im wszystkim chodzi / Sławomir Przyklęk. - Brzezia Łąka : Wydawnictwo Poligraf, copyright 2021. - 171, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
„Po prostu o komunikacji” – tak można by streścić tę książkę. Nie ma w niej tabel, wykresów i zanudzania (bez urazy). Jeśli zdarza ci się rozmawiać z kimś i wszystko wydaje się w porządku, a potem okazuje się, że jednak się nie zrozumieliście – to ta książka jest dla ciebie. Przeczytasz w niej między innymi o tym, co pomaga w zrozumieniu innych ludzi, a co przeszkadza. W jakie pułapki często wpadamy i dlaczego „migawki” to niekoniecznie jest to, co myślisz. Czy pies to dla każdego taki sam pies. Czy „tam, gdzie zawsze” dla wszystkich znaczy to samo. Kiedy jest się skutecznym w komunikacji. I w ogóle po co się wysilać, przecież to takie proste. Co zrobić, gdy pojawią się emocje – które nie zawsze pomagają – i jak je wykorzystać (w dobrym celu oczywiście). Co się może wydarzyć, gdy nie umyjesz naczyń, a co, gdy w pobliżu, podczas rozmowy przejedzie tramwaj. No i na koniec, po co właściwie mamy się dogadywać, może kłóćmy się dalej, przecież jesteśmy w tym nieźli. Przyjemnej i owocnej lektury. PS Wiesz, jakie jest najbardziej polskie słowo…? Znajdziesz je w środku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42809 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98409 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98410 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kathryn Mannix, pracując na oddziale opieki paliatywnej, uczestniczyła w setkach niełatwych rozmów. Bazując na swoim doświadczeniu, podkreśla, że podejmowanie niewygodnych tematów daje więcej wolności niż ich unikanie. Na konkretnych przykładach tłumaczy, jak zapewnić odpowiednie warunki do komfortowej wymiany zdań, uważnie słuchać i tworzyć przestrzeń do swobodnej wypowiedzi. Pokazuje, że da się wykorzystać milczenie, dotyk czy na pozór błahy gest, by okazać zrozumienie i zachęcić do mówienia. Słucham cię to poradnik, dzięki któremu nauczysz się prowadzić wrażliwe rozmowy, budować bliskość i oferować wsparcie bez narzucania własnych rozwiązań. Zawarte w książce praktyczne wskazówki pomogą nie tylko pracownikom służby zdrowia, opieki społecznej i pedagogom, lecz także wszystkim osobom pragnącym lepiej komunikować się z innymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117936 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36325 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszyscy w taki czy inny sposób współpracujemy z ludźmi; każdy z nas niemal nieustannie ma do czynienia z innymi. Dlatego warto sięgnąć po korzyści ukryte w lekcjach tego niezwykle praktycznego poradnika. Mel Silberman i Freda Hansburg odkrywają tajniki ośmiu podstawowych umiejętności, składających się na inteligencję interpersonalną, oraz proponują skuteczne działania, pomocne w radzeniu sobie we wszelkiego typu kontaktach międzyludzkich ľ z szefem, współpracownikami, współmałżonkiem, krewnymi i przyjaciółmi. Inteligencja interpersonalna. Jak utrzymywać mądre relacje z innymi zawiera praktyczne przykłady, twórcze ćwiczenia i dostarcza narzędzi do ich wykonania. Pomaga tworzyć zdrowe relacje i więzi, porozumiewać się z innymi, prawidłowo odpowiadać na potrzeby otoczenia, a jednocześnie proponować to, co sami mamy do zaoferowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105731 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48345 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38794 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32099 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63733 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
Dale Carnegie był prawdziwym pionierem. Przyszedł na świat w ubogiej rodzinie, jednak dzięki pracowitości, mądrości i niezwykłej przenikliwości stał się jednym z najbardziej wpływowych ludzi swoich czasów. Był przywódcą. Wypracował własne zasady i według nich postępował. Zmieniał siebie, podnosił jakość swojego życia, a następnie zaczął przemieniać życie milionów innych ludzi. Udowodnił, że można stać się lepszym człowiekiem, szczęśliwszym, bardziej świadomym i bogatszym, i równocześnie sprawiać, aby ludzie dookoła również stawali się bogatsi i szczęśliwsi. A wszystko zaczyna się od słuchania. Jednak aby prawdziwie zmienić swoje życie na lepsze, nie wystarczy tylko słuchać. Trzeba dotrzeć do istoty słuchania. Dzięki tej książce zrozumiesz zasady komunikowania się. Dowiesz się, jakie przeszkody po stronie nadawcy i odbiorcy utrudniają odpowiednie zrozumienie siebie nawzajem. Prędko się zorientujesz, że kluczowe znaczenie ma opanowanie sztuki słuchania i że można się jej nauczyć. Tylko dzięki niej zaczniesz rozumieć, co druga osoba naprawdę stara się powiedzieć, a nie tylko słowa, które wypowiada. Będziesz korzystać z informacji wynikających z kontekstu rozmowy. Nauczysz się kontrolować złość i inne emocje podczas rozmowy i w ten sposób unikać eskalacji konfliktu. Dowiesz się, jak słuchać, aby druga osoba czuła się wysłuchana. Weź sobie do serca mądrość zawartą w tej książce - a zdołasz poprawić wszystkie swoje relacje z innymi ludźmi. Dowiedz się, co o skutecznej komunikacji mówił Dale Carnegie: co wpływa na jakość komunikowania się filtry i ramy - zniekształcanie komunikacji po stronie nadawcy i odbiorcy zakłócenia komunikacji, czyli jak radzić sobie z konfliktami uważna obserwacja i komunikacja niewerbalna jak zmienia się oblicze komunikacji w obecnych czasach O autorze Dale Carnegie (1888 – 1955) był amerykańskim pisarzem, pionierem w dziedzinie samorozwoju i umiejętności interpersonalnych. Urodził się w biednej farmerskiej rodzinie. Stał się sławny po opublikowaniu w 1936 roku swojej pierwszej książki, kultowej dziś pozycji Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi. W wielu krajach jest uważany za jednego z najważniejszych twórców książek ułatwiających rozwój osobisty i świadome budowanie kariery. W ciągu dwóch miesięcy można pozyskać więcej klientów, po prostu interesując się innymi ludźmi, niż w ciągu dwóch lat próbując zainteresować innych sobą! Dale Carnegie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42804 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Czarnków-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 0110 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie od dziś wiadomo, że silne relacje międzyludzkie opierają się przede wszystkim na dobrej komunikacji. Nie inaczej jest w środowisku zawodowym. Atmosfera w miejscu pracy często przekłada się na wyniki i wizerunek firmy. W szczególności relacja przełożony - podwładny jest relacją skomplikowaną i trzeba nad nią pracować, aby opierała się na wzajemnym szacunku, zaufaniu i wspólnym dążeniu do celu. Pierwsze pytanie, jakie powinien zadać sobie dobry menedżer, może się wydawać banalnie proste: „Czego potrzebują moi podwładni?”. Okazuje się jednak, że potrzeby pracowników są przez przełożonych spychane na dalszy plan, co według Terry’ego R. Bacona jest poważnym błędem. Jego książka pomoże Ci zmienić swoje przyzwyczajenia dotyczące pracy z grupą i stworzyć zespół, który będzie chciał razem działać na rzecz firmy. Dzięki wskazówkom Bacona dowiesz się, co robić, aby stać się autorytetem i partnerem dla podwładnych. Jeśli zmienisz swoje dotychczasowe nawyki i zastosujesz się do jego rad, przekonasz się, o ile lżej pracuje się Tobie i Twoim pracownikom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108992 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32712 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Grupa nie jest prostą sumą charakterów, zdolności i predyspozycji tworzących ją jednostek. Zespół pracujących ze sobą ludzi to coś więcej. Dobrze zarządzany może wypracować lepsze, szybsze i bardziej innowacyjne rozwiązania, niż wskazywałaby na to liczba jego członków. Odpowiednio zmotywowani ludzie współpracują, wzmacniają nawzajem swoje talenty, dyskutują i wpadają na świetne pomysły. Warunkiem skuteczności działań zespołu jest takie pokierowanie grupą, by wzmocnić - a nie zdusić - jej atuty, choć to ostatnie zdarza się nader często. Praca z ludźmi to nie tylko dążenie do wspólnego celu. To także okazja do towarzyszenia innym w ich rozwoju, odkrywaniu własnego potencjału, realizowaniu ważnych celów. Aby skutecznie zarządzać, trzeba dobrze poznać samego siebie, swoje wady i mocne strony, sposoby reagowania w sytuacjach konfliktogennych, nudnych czy irytujących. Żeby pomagać ludziom w pokonywaniu barier komunikacyjnych, asertywnym domaganiu się swoich praw czy osiąganiu satysfakcjonujących celów, trzeba być osobą, która sama posiada te kompetencje. Z książki dowiesz się, że nauka zarządzania ludźmi to także praca nad sobą w każdym momencie procesu grupowego - od formowania się zespołu, poprzez przezwyciężanie konfliktów między jednostkami i etap normalizacji współdziałania, aż do zbierania owoców wspólnej pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108607 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39831 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 64706 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odkryj sposób na życie pełne pozytywnego wpływu. Twój charakter określa wpływ, jaki masz na innych ludzi. W książce Sztuka wywierania wpływu na innych, dr James Merritt, uznany głos w dziedzinie przywództwa, wyróżnia dziewięć prostych cech, które czynią z liderów ludzi bardziej wpływowych, kształtują naturalny autorytet, i sprawiają, że stają się mniej zestresowani. Po przeczytaniu tej pozycji będziesz zmotywowany, aby zostawiać po sobie niezatarty ślad w każdym miejscu, do którego się udasz, wykorzystując do tego metody omówione w niniejszej książce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114106 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34106 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej