Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(122)
Forma i typ
Książki
(118)
Poradniki i przewodniki
(51)
Publikacje fachowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Artykuły
(2)
Audiobooki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(220)
wypożyczone
(45)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(58)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(38)
Wypożyczalnia Czarnków
(40)
Wypożyczalnia Trzcianka
(49)
Wypożyczalnia Złotów
(46)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(21)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Informatorium
(1)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(2)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(5)
Zbiory specjalne Czarnków-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Carnegie Dale
(5)
Tyralik-Kulpa Ewa
(4)
Błaż Agata
(3)
Erikson Thomas
(3)
Knafel Krystyna
(3)
Wegner-Jezierska Magdalena
(3)
Żabiński Dawid
(3)
Bacon Terry R
(2)
Baron-Cohen Simon
(2)
Berendt Joanna
(2)
Blok Beata
(2)
Brzeska Zofia
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
Garstka Tomasz
(2)
Greene Ross W
(2)
Głogowski Bartosz (1979- )
(2)
Hadwin Julie
(2)
Howlin Patricia
(2)
Icard Michelle
(2)
Kamińska-Radomska Irena
(2)
Karwala Magdalena
(2)
Kozak Agnieszka
(2)
Kozyra Beata
(2)
Kud Marzena
(2)
Markocka-Pepol Marta
(2)
Marszałek Małgorzata
(2)
Maruszkin Małgorzata
(2)
Maxwell John C
(2)
Moran Paddy-Joe
(2)
Pawłowski Konrad
(2)
Piotrowska Dorota
(2)
Radtke-Michalewska Katarzyna
(2)
Rosenberg Marshall B
(2)
Ryde Robin
(2)
Skolimowska Katarzyna
(2)
Szwinta-Dyrda Alicja
(2)
Trusiewicz Marlena
(2)
Addington Thomas G
(1)
Alison Emily
(1)
Alison Laurence J
(1)
Arentewicz Joanna
(1)
Baker Jed
(1)
Balińska Izabela
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Baumgartner Paul Johannes
(1)
Bida Milena
(1)
Bocheńska-Włostowska Katarzyna
(1)
Bonini Sandrine
(1)
Bough Bennie
(1)
Böhner Thorsten
(1)
Calero Henry H
(1)
Całusińska Małgorzata
(1)
Celusta Joanna
(1)
Condrill Jo
(1)
Crotti Evi
(1)
Czech Ewa
(1)
Czekański Marek
(1)
Davis Martha (1947- )
(1)
Domagała-Kręcioch Agnieszka
(1)
Duda Anna K
(1)
Dudzik Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Dujanowicz Katarzyna
(1)
Emery Roxanne
(1)
Faber Joanna
(1)
Fanning Patrick
(1)
Fiedorczuk Natalia
(1)
Fiedorczuk Natalia (1984- )
(1)
Filarski Paweł
(1)
Gills Chapman Susan
(1)
Giżyńska Suzan
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Graves Stephen R
(1)
Gromnicka Dorota
(1)
Gryżewski Andrzej (psycholog)
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Guraj Katarzyna M
(1)
Górska Grażyna
(1)
Głowinkowska-Domagała Eliza
(1)
Głuchowska Paulina
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hansburg Freda
(1)
Hart Sura
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Hodson Victoria Kindle
(1)
Holdenmajer Marcin
(1)
Horosiewicz Beata
(1)
Jabłoński Maciej
(1)
Jabłoński Maciej (tłumacz)
(1)
Jagieła Jarosław
(1)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(1)
Jurczyk Paweł
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Kania Urszula
(1)
Kaźmierczak Katarzyna
(1)
Kiesling Ulla
(1)
King Julie
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(36)
2010 - 2019
(69)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(66)
1901-2000
(3)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(122)
Język
polski
(120)
nieznany (po)
(2)
Odbiorca
Rodzice
(13)
Nauczyciele
(10)
Młodzież
(4)
Pedagodzy
(4)
Menedżerowie
(3)
Terapeuci
(3)
Dorośli
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Wychowawcy
(2)
Wychowawcy klas
(2)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Lekarze
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Studenci
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Komunikacja interpersonalna
(101)
Relacje międzyludzkie
(28)
Komunikacja społeczna
(25)
Stosunki interpersonalne
(24)
Uczucia
(16)
Komunikacja niewerbalna
(14)
Wychowanie w rodzinie
(11)
Asertywność
(9)
Dziecko
(8)
Kompetencje komunikacyjne
(8)
Komunikacja werbalna
(8)
Nauczyciele
(8)
Rozmowa
(7)
Autyzm
(6)
Młodzież
(6)
Rodzicielstwo
(6)
Rodzina
(6)
Dzieci
(5)
Dziecko autystyczne
(5)
Osobowość
(5)
Porozumienie bez przemocy
(5)
Przywództwo
(5)
Rodzice
(5)
Szacunek
(5)
Zarządzanie
(5)
Agresywność
(4)
Grupy społeczne
(4)
Kompetencje emocjonalne
(4)
Kompetencje społeczne
(4)
Konflikt szkolny
(4)
Menedżerowie
(4)
Nastolatki
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Psychologia
(4)
Rozwiązywanie konfliktów
(4)
Sukces
(4)
Szkolnictwo
(4)
Słuchanie
(4)
Uczniowie
(4)
Autoprezentacja
(3)
Dojrzewanie
(3)
Empatia
(3)
Gniew
(3)
Godzina wychowawcza
(3)
Interakcja wychowawcza
(3)
Mediacja
(3)
Motywacja pracy
(3)
Mowa
(3)
Negocjacje
(3)
Organizacje
(3)
Poczucie własnej wartości
(3)
Postawy
(3)
Psychologia wychowawcza
(3)
Rozwój emocjonalny
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Rozwój psychospołeczny
(3)
Samopoznanie
(3)
Zachowanie
(3)
Ciało ludzkie
(2)
Coaching
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Dziecko trudne
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Język
(2)
Kadry
(2)
Kompetencje kluczowe
(2)
Konflikt
(2)
Lęk
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Marketing
(2)
Mentoring
(2)
Organizacja pracy
(2)
Osoby z ADHD
(2)
Osoby z autyzmem
(2)
Potrzeba (psychologia)
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przemoc
(2)
Przemoc w szkole
(2)
Przyjęcia okolicznościowe
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Retoryka
(2)
Rozwój osobowości
(2)
Samodzielność (psychol.)
(2)
Samowychowanie
(2)
Sekretarki i sekretarze
(2)
Stres
(2)
Szkolenie
(2)
Techniki relaksacyjne
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Trudności wychowawcze
(2)
Twórczość
(2)
Typologia psychologiczna
(2)
Współdziałanie
(2)
Wychowanie
(2)
Wychowawstwo
(2)
Wyobraźnia
(2)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(53)
Poradniki
(43)
Poradniki dla rodziców
(7)
Ćwiczenia i zadania
(7)
Poradniki dla nauczycieli
(5)
Scenariusz zajęć
(4)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Książki mówione
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Audiobooki
(2)
Karty pracy ucznia
(2)
Korespondencja urzędowa
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Scenariusze zajęć
(2)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Ekspresja ciała
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Program autorski (pedagogika)
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(34)
Edukacja i pedagogika
(26)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(21)
Rozwój osobisty
(16)
Medycyna i zdrowie
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Zarządzanie i marketing
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Tytuł czasopisma
Głos Pedagogiczny
(2)
122 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Fenomenalny skandynawski poradnik, który opanował listy bestsellerów. Prawdopodobnie nie raz spotkałeś takiego typka – charyzmatyczny, energiczny, zawsze uprzejmy i pomocny. Mówi to, co chciałbyś właśnie usłyszeć, dzięki czemu czujesz się przy nim doskonale. I nawet jeżeli coś w głowie ci powtarza, że jest w tym nutka fałszu, to i tak w to wierzysz. Jest tak pięknie, że aż psychopatycznie.Thomas Erikson, naukowiec i światowej sławy coach, uświadomi ci, jak psychopaci manipulują twoimi słabościami, aby wykorzystać cię jak najbardziej. W zależności od tego, którym typem osobowości jesteś, możesz go w sprytny sposób rozpracować i oprzeć się jego manipulacji. Oczywiście nie każdy, kto ma cechy psychopatyczne, od razu jest psychopatą i nie każdy psychopata jest seryjnym mordercą. Niemniej psychopaci są wśród nas i można ich spotkać częściej, niż podejrzewałeś – w pracy, w rodzinie wśród przyjaciół. Nadszedł czas, aby poznać ich taktykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 3086 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Po)rozum się, czyli O co im wszystkim chodzi / Sławomir Przyklęk. - Brzezia Łąka : Wydawnictwo Poligraf, copyright 2021. - 171, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
„Po prostu o komunikacji” – tak można by streścić tę książkę. Nie ma w niej tabel, wykresów i zanudzania (bez urazy). Jeśli zdarza ci się rozmawiać z kimś i wszystko wydaje się w porządku, a potem okazuje się, że jednak się nie zrozumieliście – to ta książka jest dla ciebie. Przeczytasz w niej między innymi o tym, co pomaga w zrozumieniu innych ludzi, a co przeszkadza. W jakie pułapki często wpadamy i dlaczego „migawki” to niekoniecznie jest to, co myślisz. Czy pies to dla każdego taki sam pies. Czy „tam, gdzie zawsze” dla wszystkich znaczy to samo. Kiedy jest się skutecznym w komunikacji. I w ogóle po co się wysilać, przecież to takie proste. Co zrobić, gdy pojawią się emocje – które nie zawsze pomagają – i jak je wykorzystać (w dobrym celu oczywiście). Co się może wydarzyć, gdy nie umyjesz naczyń, a co, gdy w pobliżu, podczas rozmowy przejedzie tramwaj. No i na koniec, po co właściwie mamy się dogadywać, może kłóćmy się dalej, przecież jesteśmy w tym nieźli. Przyjemnej i owocnej lektury. PS Wiesz, jakie jest najbardziej polskie słowo…? Znajdziesz je w środku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42809 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98409 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98410 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kathryn Mannix, pracując na oddziale opieki paliatywnej, uczestniczyła w setkach niełatwych rozmów. Bazując na swoim doświadczeniu, podkreśla, że podejmowanie niewygodnych tematów daje więcej wolności niż ich unikanie. Na konkretnych przykładach tłumaczy, jak zapewnić odpowiednie warunki do komfortowej wymiany zdań, uważnie słuchać i tworzyć przestrzeń do swobodnej wypowiedzi. Pokazuje, że da się wykorzystać milczenie, dotyk czy na pozór błahy gest, by okazać zrozumienie i zachęcić do mówienia. Słucham cię to poradnik, dzięki któremu nauczysz się prowadzić wrażliwe rozmowy, budować bliskość i oferować wsparcie bez narzucania własnych rozwiązań. Zawarte w książce praktyczne wskazówki pomogą nie tylko pracownikom służby zdrowia, opieki społecznej i pedagogom, lecz także wszystkim osobom pragnącym lepiej komunikować się z innymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117936 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36325 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszyscy w taki czy inny sposób współpracujemy z ludźmi; każdy z nas niemal nieustannie ma do czynienia z innymi. Dlatego warto sięgnąć po korzyści ukryte w lekcjach tego niezwykle praktycznego poradnika. Mel Silberman i Freda Hansburg odkrywają tajniki ośmiu podstawowych umiejętności, składających się na inteligencję interpersonalną, oraz proponują skuteczne działania, pomocne w radzeniu sobie we wszelkiego typu kontaktach międzyludzkich ľ z szefem, współpracownikami, współmałżonkiem, krewnymi i przyjaciółmi. Inteligencja interpersonalna. Jak utrzymywać mądre relacje z innymi zawiera praktyczne przykłady, twórcze ćwiczenia i dostarcza narzędzi do ich wykonania. Pomaga tworzyć zdrowe relacje i więzi, porozumiewać się z innymi, prawidłowo odpowiadać na potrzeby otoczenia, a jednocześnie proponować to, co sami mamy do zaoferowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105731 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48345 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38794 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32099 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63733 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
Dale Carnegie był prawdziwym pionierem. Przyszedł na świat w ubogiej rodzinie, jednak dzięki pracowitości, mądrości i niezwykłej przenikliwości stał się jednym z najbardziej wpływowych ludzi swoich czasów. Był przywódcą. Wypracował własne zasady i według nich postępował. Zmieniał siebie, podnosił jakość swojego życia, a następnie zaczął przemieniać życie milionów innych ludzi. Udowodnił, że można stać się lepszym człowiekiem, szczęśliwszym, bardziej świadomym i bogatszym, i równocześnie sprawiać, aby ludzie dookoła również stawali się bogatsi i szczęśliwsi. A wszystko zaczyna się od słuchania. Jednak aby prawdziwie zmienić swoje życie na lepsze, nie wystarczy tylko słuchać. Trzeba dotrzeć do istoty słuchania. Dzięki tej książce zrozumiesz zasady komunikowania się. Dowiesz się, jakie przeszkody po stronie nadawcy i odbiorcy utrudniają odpowiednie zrozumienie siebie nawzajem. Prędko się zorientujesz, że kluczowe znaczenie ma opanowanie sztuki słuchania i że można się jej nauczyć. Tylko dzięki niej zaczniesz rozumieć, co druga osoba naprawdę stara się powiedzieć, a nie tylko słowa, które wypowiada. Będziesz korzystać z informacji wynikających z kontekstu rozmowy. Nauczysz się kontrolować złość i inne emocje podczas rozmowy i w ten sposób unikać eskalacji konfliktu. Dowiesz się, jak słuchać, aby druga osoba czuła się wysłuchana. Weź sobie do serca mądrość zawartą w tej książce - a zdołasz poprawić wszystkie swoje relacje z innymi ludźmi. Dowiedz się, co o skutecznej komunikacji mówił Dale Carnegie: co wpływa na jakość komunikowania się filtry i ramy - zniekształcanie komunikacji po stronie nadawcy i odbiorcy zakłócenia komunikacji, czyli jak radzić sobie z konfliktami uważna obserwacja i komunikacja niewerbalna jak zmienia się oblicze komunikacji w obecnych czasach O autorze Dale Carnegie (1888 – 1955) był amerykańskim pisarzem, pionierem w dziedzinie samorozwoju i umiejętności interpersonalnych. Urodził się w biednej farmerskiej rodzinie. Stał się sławny po opublikowaniu w 1936 roku swojej pierwszej książki, kultowej dziś pozycji Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi. W wielu krajach jest uważany za jednego z najważniejszych twórców książek ułatwiających rozwój osobisty i świadome budowanie kariery. W ciągu dwóch miesięcy można pozyskać więcej klientów, po prostu interesując się innymi ludźmi, niż w ciągu dwóch lat próbując zainteresować innych sobą! Dale Carnegie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42804 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Czarnków-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 0110 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie od dziś wiadomo, że silne relacje międzyludzkie opierają się przede wszystkim na dobrej komunikacji. Nie inaczej jest w środowisku zawodowym. Atmosfera w miejscu pracy często przekłada się na wyniki i wizerunek firmy. W szczególności relacja przełożony - podwładny jest relacją skomplikowaną i trzeba nad nią pracować, aby opierała się na wzajemnym szacunku, zaufaniu i wspólnym dążeniu do celu. Pierwsze pytanie, jakie powinien zadać sobie dobry menedżer, może się wydawać banalnie proste: „Czego potrzebują moi podwładni?”. Okazuje się jednak, że potrzeby pracowników są przez przełożonych spychane na dalszy plan, co według Terry’ego R. Bacona jest poważnym błędem. Jego książka pomoże Ci zmienić swoje przyzwyczajenia dotyczące pracy z grupą i stworzyć zespół, który będzie chciał razem działać na rzecz firmy. Dzięki wskazówkom Bacona dowiesz się, co robić, aby stać się autorytetem i partnerem dla podwładnych. Jeśli zmienisz swoje dotychczasowe nawyki i zastosujesz się do jego rad, przekonasz się, o ile lżej pracuje się Tobie i Twoim pracownikom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108992 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32712 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Grupa nie jest prostą sumą charakterów, zdolności i predyspozycji tworzących ją jednostek. Zespół pracujących ze sobą ludzi to coś więcej. Dobrze zarządzany może wypracować lepsze, szybsze i bardziej innowacyjne rozwiązania, niż wskazywałaby na to liczba jego członków. Odpowiednio zmotywowani ludzie współpracują, wzmacniają nawzajem swoje talenty, dyskutują i wpadają na świetne pomysły. Warunkiem skuteczności działań zespołu jest takie pokierowanie grupą, by wzmocnić - a nie zdusić - jej atuty, choć to ostatnie zdarza się nader często. Praca z ludźmi to nie tylko dążenie do wspólnego celu. To także okazja do towarzyszenia innym w ich rozwoju, odkrywaniu własnego potencjału, realizowaniu ważnych celów. Aby skutecznie zarządzać, trzeba dobrze poznać samego siebie, swoje wady i mocne strony, sposoby reagowania w sytuacjach konfliktogennych, nudnych czy irytujących. Żeby pomagać ludziom w pokonywaniu barier komunikacyjnych, asertywnym domaganiu się swoich praw czy osiąganiu satysfakcjonujących celów, trzeba być osobą, która sama posiada te kompetencje. Z książki dowiesz się, że nauka zarządzania ludźmi to także praca nad sobą w każdym momencie procesu grupowego - od formowania się zespołu, poprzez przezwyciężanie konfliktów między jednostkami i etap normalizacji współdziałania, aż do zbierania owoców wspólnej pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108607 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39831 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 64706 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odkryj sposób na życie pełne pozytywnego wpływu. Twój charakter określa wpływ, jaki masz na innych ludzi. W książce Sztuka wywierania wpływu na innych, dr James Merritt, uznany głos w dziedzinie przywództwa, wyróżnia dziewięć prostych cech, które czynią z liderów ludzi bardziej wpływowych, kształtują naturalny autorytet, i sprawiają, że stają się mniej zestresowani. Po przeczytaniu tej pozycji będziesz zmotywowany, aby zostawiać po sobie niezatarty ślad w każdym miejscu, do którego się udasz, wykorzystując do tego metody omówione w niniejszej książce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114106 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34106 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka o znaczeniu odpowiedniego doboru słów, aby komunikacja z innymi poprawiała się, rozmówcy lepiej nas słuchali i rozumieli. Autorka zwraca również uwagę na to, że mówienie dobrym słowem jest pomocą w osobistym rozwoju, zmianie sposobu myślenia, zwiększa poczucie własnej wartości, pozytywne postrzeganie świata i poczucie obfitości, jak również poprawia skuteczność naszych działań (także tych biznesowych).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115546, 110681 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 49835 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40097 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33222 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46380 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64946 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97266 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36127 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego inni ludzie szybko robią karierę, podczas gdy twoja utknęła w martwym punkcie? Dlaczego nikt nie zachwyca się twoimi wspaniałymi pomysłami? Czy nie wygląda na to, że nikt nie słucha tego, co masz do powiedzenia? Być może nie, gdyż, mimo że się komunikujesz, nie potrafisz się porozumieć. John C. Maxwell, światowej sławy ekspert zarządzania twierdzi, że jeśli chcesz odnieść sukces, musisz nauczyć się porozumiewać z ludźmi. Chociaż może się wydawać, że niektórzy rodzą się z tą umiejętnością, prawda jest taka, że każdy może nauczyć się, jak przekształcić kontakt w porozumienie. W książce Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć Maxwell przedstawia pięć zasad i pięć porad praktycznych które pozwolą ci na efektywne porozumiewanie się z indywidualnymi osobami, z grupą i z publicznością. Można do nich zaliczyć: Znajdowanie wspólnej płaszczyzny; Upraszczanie przekazu; Wzbudzanie zainteresowania; Inspirowanie; Bycie sobą w relacjach z innymi ludźmi. Gdy je opanujesz, relacje z całym otoczeniem - z szefem, z dziećmi, ze współpracownikami, czy z sąsiadami - osiągną zupełnie nową jakość. Umiejętność porozumiewania się jest podstawą wykorzystania całego potencjału, jaki masz do dyspozycji. Nie ma w tym żadnej tajemnicy! Porozumiewanie się jest umiejętnością, której możesz się nauczyć i którą możesz stosować we wszystkich sytuacjach - osobistych, zawodowych, rodzinnych. Nie zwlekaj, zacznij już teraz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35156 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67630 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(W Audio)
Czy dopadają cie? spóz´nione pointy w stylu: „Powinienem był mu powiedziec´ to i to, wtedy moz˙e by zrozumiał"? Czy zdarzyło ci sie? uczestniczyc´ w zebraniu, na którym nie byłes´ w stanie zrozumiec´ toku mys´lenia z˙adnej osoby? Czy frustruje cie?, z˙e nikt nie rozumie twojego jakz˙e klarownego wywodu? Idioci sa? wsze?dzie i niestety jakos´ musimy z nimi z˙yc´. Moz˙emy pozostac´ przy przekonaniu, z˙e jestes´my otoczeni przez idiotów, ale tak naprawde? otaczaja? nas ludzie o czterech róz˙nych typach osobowos´ci. Wystarczy umiec´ je zidentyfikowac´, a praca, z˙ycie i współdziałanie z nimi be?dzie jak bułka z masłem. A ile nam to zaoszcze?dzi niepotrzebnych nerwów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. CD. 3134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W znanej i niezwykle cenionej przez rodziców serii książek, ukazuje się kolejny tom poświęcony komunikacji z dziećmi. W teorii wszystko jest jasne, tylko praktyka często rozmija się z teorią. Autorki poradnika–po kilkudziesięciu latach współpracy z rodzicami, nauczycielami, pedagogami – przedstawiają w książce niezbędne narzędzia, jak poradzić sobie z nieuniknionymi konfliktami pomiędzy dorosłymi i dziećmi. Część pierwsza książki to jak zwykle praktyczne (również rysunkowe) wskazówki, jak zachowywać się w sytuacjach konfliktowych dorosłych z dziećmi, i to począwszy od przedszkolaków, a na nastolatkach skończywszy. Każdy rozdział kończy się praktycznymi ćwiczeniami. W części drugiej autorki poruszają trudne tematy dotyczące komunikacji międzypokoleniowej, o których poruszenie prosili czytelnicy. Prezentują historie z życia wzięte i na ich podstawie próbują znaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące najtrudniejszych wyzwań, jakie postawiły przed dorosłymi dzieci. Książka bardzo pomocna dla każdego dorosłego, który ma kontakt z dziećmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35974 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115087 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ewka, co cię ugryzło? : jak się zrozumieć i porozumieć w związku / Ewa Tyralik-Kulpa. - Wyd. 2. - Warszawa : Cojanato?, copyright 2020. - 108, [3] strony ; 24 cm.
Każdy kontakt z drugą osobą może przynieść radość i porozumienie, może jednak również zwieść nas na manowce. Czasami, gdy się komunikujemy, zamiast zrozumienia i bliskości pojawia się żal i poczucie osamotnienia. Chociaż tak bardzo chcemy się usłyszeć i zostać usłyszanymi, oddalamy się od siebie. To książka dla osób, które czują potrzebę poprawienia komunikacji z bliskimi – w szczególności z partnerką lub partnerem, ale też rodzicami, dorastającymi dziećmi, przyjaciółmi i bliskimi. Dzięki niej nauczysz się rozpoznawać własne mechanizmy komunikacyjne i reagować z empatią na innych ludzi. Jeżeli…masz w życiu relację, na której bardzo ci zależy zdarza ci się czasami, że choć bardzo się starasz, rozmowy nie zawsze idą w stronę, w którą powinny ciekawi cię, jakie blokady mogą pojawiać się w twojej komunikacji, a jakie blokady twoich rozmówców działają na ciebie jak płachta na byka chcesz, aby twoje rozmowy z ważną dla ciebie osobą miały w sobie więcej luzu i jeszcze bardziej was zbliżały to w książce Ewka, co cię ugryzło znajdziesz wiele praktycznych wskazówek, jak krok po kroku sprawiać, by komunikacja stawała się głęboka, szczera, skuteczna i satysfakcjonująca dla wszystkich stron.
„Impulsem do napisania tej książki było moje marzenie. Mam w życiu pewną relację, która jest dla mnie szczególnie cenna. Ale choć jest to jeden z najważniejszych dla mnie związków, rozmowy nie zawsze nam wychodzą. A ponieważ relacja ta jest dla mnie aż tak ważna, jeśli coś się nie udaje, boli to bardziej niż w innych przypadkach. Niczym uparty śledczy sprawdzam każdy trop, który prowadzi do porozumienia. Szukam magicznego składnika, który powoduje, że nasz przekaz trafia do odbiorcy, zostaje zrozumiany i życzliwie przyjęty, a następnie zamienia się w przepływ – działań lub słów, dzięki którym nasze relacje stają się trwalsze i bardziej satysfakcjonujące. Napisałam ten poradnik, aby każda osoba mająca w swoim życiu kogoś, z kim naprawdę chce się dogadać, otrzymała podpowiedzi, które pomogą jej zrozumieć, dlaczego czasami, pomimo najlepszych chęci, nie udaje nam się tego osiągnąć. Proponuję także praktyczne i sprawdzone narzędzia, które pomogą lepiej poznać siebie i innych i po prostu się porozumieć”. – Ewa Tyralik-Kulpa, autorka książki „Ewka, co cię ugryzło”
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116367 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Stosowana.)
Książka kierowana do rodziców, nauczycieli, wychowawców, pedagogów i psychologów szkolnych, którzy poszukują prostych, sprawdzonych ćwiczeń i wskazówek w zakresie komunikacji i rozwiązywania konfliktów. W publikacji przedstawione zostały przyczyny powstawania de­fi­cytów komunikacyjnych w zakresie relacji społecznych we współ­czesnym, zdominowanym przez media świecie. Autorka w przystępny sposób ukazuje, jak budować i odbudowywać porozumienie z dzieckiem i nastolatkiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50515 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33578 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48542 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każdy z nas w większym lub mniejszym stopniu zna zasady zachowania przyjęte w biznesie, jednak wiele osób nie ma pewności co do poprawności swego zachowania. Biznesmeni podczas ważnych spotkań zastanawiają się, czy dokonują prawidłowej prezentacji osób, czy w odpowiednim momencie podają swoja wizytówkę, czy miejsce zaproponowane klientowi jest stosowne, czy wypada zaprosić klienta na lunch, czy mężczyzna mężczyźnie może pomoc w założeniu płaszcza itd. W ten sposób, zamiast skupić się na prowadzeniu rozmowy i tworzeniu miłej atmosfery, koncentrują się na szczegółach, które tak naprawdę powinny wynikać z nawyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45879 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej