Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(107)
Forma i typ
Książki
(102)
Poradniki i przewodniki
(35)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(7)
Artykuły
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(195)
wypożyczone
(41)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(62)
Czytelnia Piła
(6)
Wypożyczalnia Chodzież
(37)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(40)
Wypożyczalnia Trzcianka
(31)
Wypożyczalnia Złotów
(30)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(17)
Czytelnia Wągrowiec
(6)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(5)
Zbiory specjalne Czarnków-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Knafel Krystyna
(3)
Kozak Agnieszka
(3)
Majewska-Opiełka Iwona
(3)
Brewczyńska Magdalena
(2)
Błaż Agata
(2)
Carnegie Dale
(2)
Fabisiak Emilia
(2)
Hansen Anders
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kozyra Beata
(2)
Lieberman David J
(2)
Maksymowska Ewa
(2)
Notbohm Ellen
(2)
Ordetx Kristina
(2)
Piotrowska Dorota
(2)
Rosenberg Marshall B
(2)
Sobolewska-Mellibruda Zofia
(2)
Syska Dariusz
(2)
Werwicka Monika
(2)
Ambrożewski Jacek
(1)
Bacon Terry R
(1)
Baker Jed
(1)
Bartosik Jolanta
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Berendt Joanna
(1)
Bertelsen Jes
(1)
Białek Lidia
(1)
Bida Milena
(1)
Bielas Jacek
(1)
Bigaj Magdalena
(1)
Bliuj-Stodulska Patrycija
(1)
Bocheńska-Włostowska Katarzyna
(1)
Bough Bennie
(1)
Brzdąk Jadwiga
(1)
Bucki Piotr
(1)
Böhner Thorsten
(1)
Calero Henry H
(1)
Celuch Małgorzata
(1)
Celusta Joanna
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Commichau Anka
(1)
Condrill Jo
(1)
Cybulko Anna
(1)
Cyd Leela
(1)
Czech Ewa
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Czerska Anna
(1)
Davis Martha (1947- )
(1)
Decker Bert
(1)
Detz Joan
(1)
Dhawan Erica
(1)
Donoghue Paul J
(1)
Duarte Nancy
(1)
Dudel Barbara
(1)
Dunckel Jacqueline
(1)
Dworaczyk Katarzyna
(1)
Dworczyk Katarzyna
(1)
Faber Adele
(1)
Faber Joanna
(1)
Fanning Patrick
(1)
Filarski Paweł
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Fitzgerald Michael
(1)
Foremski Artur
(1)
Friedman Alice
(1)
Garbula Ewelina
(1)
Garstka Tomasz
(1)
Gills Chapman Susan
(1)
Goldstein Joseph
(1)
Greenberg Janice
(1)
Greene Ross W
(1)
Gregory Anne
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Grzybowski Przemysław Paweł
(1)
Guillaumond F
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górska Grażyna
(1)
Głoskowska-Sołdatow Małgorzata
(1)
Głuchowska Paulina
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hansburg Freda
(1)
Harpur John
(1)
Hart Sura
(1)
Harwas-Napierała Barbara
(1)
Hermanowska Magdalena
(1)
Hildebrandt Steen
(1)
Hodson Victoria Kindle
(1)
Hoeg Peter
(1)
Horosiewicz Beata
(1)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(1)
Jensen Helle
(1)
Jurczyk Paweł
(1)
Juul Jesper
(1)
Jóźwik Karolina
(1)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(1)
Kania Paweł
(1)
Karpowicz Paweł
(1)
Kaźmierczak Katarzyna
(1)
Kerpen Dave
(1)
Klos Adriana
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(49)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(45)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(107)
Język
polski
(102)
nieznany (po)
(3)
angielski
(1)
Odbiorca
Rodzice
(10)
Nauczyciele
(9)
Dorośli
(4)
Dzieci
(4)
9-13 lat
(3)
Bibliotekarze
(2)
Nauczyciele bibliotekarze
(2)
Pedagodzy
(2)
Pedagodzy szkolni
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
6-8 lat
(1)
Animatorzy
(1)
Blogerzy
(1)
Gamerzy
(1)
Instagramowicze
(1)
Kobieta
(1)
Logopedzi
(1)
Młodzież
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Psycholodzy
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci
(1)
Vlogerzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura duńska
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(77)
Stosunki interpersonalne
(21)
Komunikacja interpersonalna
(15)
Prezentacje i wystąpienia
(12)
Dziecko autystyczne
(9)
Komunikacja niewerbalna
(9)
Relacje międzyludzkie
(9)
Retoryka
(8)
Kompetencje społeczne
(7)
Media społecznościowe
(7)
Autyzm
(6)
Internet
(6)
Nauczanie
(6)
Uczucia
(6)
Wychowanie w rodzinie
(6)
Dzieci
(5)
Dziecko
(5)
Interakcje społeczne
(5)
Komunikacja werbalna
(5)
Mediacja (socjologia)
(5)
Nauczyciele
(5)
Rodzina
(5)
Empatia
(4)
Grupy społeczne
(4)
Uczniowie
(4)
Wychowanie
(4)
Agresywność
(3)
Autoprezentacja
(3)
Gry edukacyjne
(3)
Instagram
(3)
Interakcja wychowawcza
(3)
Konflikt
(3)
Mowa
(3)
Nastolatki
(3)
Organizacje
(3)
Osobowość
(3)
Osoby z autyzmem
(3)
Poczucie własnej wartości
(3)
Poradniki
(3)
Porozumienie bez przemocy
(3)
Psychologia wychowawcza
(3)
Public relations
(3)
Rodzice
(3)
Rozmowa
(3)
Szacunek
(3)
Słuchanie
(3)
Zespół Aspergera
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Asertywność
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Chorzy w rodzinie
(2)
Coaching
(2)
Cyberbezpieczeństwo
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Dyskusja
(2)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(2)
Edukacja medialna
(2)
Fake news
(2)
Fonoholizm
(2)
Gniew
(2)
Gry i zabawy
(2)
Higiena psychiczna
(2)
Kompetencje emocjonalne
(2)
Komunikacja
(2)
Logopedia
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Mindfulness
(2)
Mowy
(2)
Mózg
(2)
Netykieta
(2)
Odpowiedzialność moralna
(2)
Perswazja
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Postawy
(2)
Potrzeba (psychologia)
(2)
Praca zespołowa
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia ewolucyjna
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Samopoznanie
(2)
Socjalizacja
(2)
Umysł
(2)
Uzależnienie od Internetu
(2)
Wideo
(2)
Współdziałanie
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Ajurweda
(1)
Aktywizm społeczny
(1)
Auterytet
(1)
Autodestruktywność
(1)
Autystycy
(1)
Awans zawodowy
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bierność społeczna
(1)
Blogi
(1)
Bunt
(1)
Ból
(1)
Błędy wychowawcze
(1)
Chirurgia plastyczna
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(33)
Poradniki
(31)
Poradniki dla nauczycieli
(5)
Ćwiczenia i zadania
(5)
Poradniki dla rodziców
(4)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Opowiadania i nowele
(3)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(2)
Opracowanie
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Fotografia barwna
(1)
Fotografie
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Książki mówione
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Portrety
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(24)
Edukacja i pedagogika
(18)
Media i komunikacja społeczna
(16)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(11)
Rozwój osobisty
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Medycyna i zdrowie
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Tytuł czasopisma
Biblioteka w Szkole : Kompetentny Nauczyciel
(2)
Głos Pedagogiczny
(1)
107 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Pierwszy na świecie kompleksowy model socjotechniki Poznaj zjawiska psychologiczne, które wykorzystują socjotechnicy Odkryj sekrety perswazji, jakie socjotechnika rozgryzła dawno temu Przekonaj się, do czego można wykorzystać kamery, urządzenia GPS i identyfikację numeru Dowiedz się, jak niesamowite informacje można znaleźć w internecie Zapoznaj się krok po kroku z przebiegiem ataku socjotechnicznego Podczas większości złośliwych ataków wykorzystuje się element socjotechniczny, aby zwieść użytkownika i nakłonić go do zapewnienia atakującym dostępu. Kolejne słabości techniczne można usuwać w miarę ich powstawania, natomiast nic nie da się poradzić na głupotę, a raczej łatwowierność ludzi. Chris wyjaśnia tajemnice tego typu przedsięwzięć, omawiając wykorzystywane współcześnie ścieżki ataku. Ta książka dostarcza cennych informacji, które ułatwiają rozpoznawanie takich ataków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 113557 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51171 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41159 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47546 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znana i ceniona autorka oraz jedna z najciekawszych postaci rynku szkoleniowego Iwona Majewska-Opiełka dzieli się wiedzą na temat pozytywnej komunikacji. W jej najnowszej książce znajdziemy rzetelną, podaną w przystępny sposób wiedzę na ten temat, która sprawi, że relacje z drugim człowiekiem będą pełniejsze. Świetna książka o tym, jak skutecznie komunikować się z innymi ludźmi. Autorka w przystępny sposób zgłębia tajniki interesującego sposobu mówienia i wyjaśnia, jak sprawić, by nasz przekaz nie nużył odbiorcy. Zwraca też uwagę Czytelnika na to, że ważne jest nie tylko to, jak się mówi, ale również to, jak się słucha innych osób. Książka ta to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy pragną opanować bądź udoskonalić swoje umiejętności oratorskie, na przykład dla szkoleniowców czy wykładowców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105208 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Doskonały wybór dla tych, którzy chcą opanować lub udoskonalić swoje zdolności oratorskie. Dzięki tej lekturze szybko dowiesz się w jaki sposób komunikować się z dużym audytorium, przekonać innych do swoich racji, ale również jak zabłysnąć elokwencją podczas mniej oficjalnych spotkań. Pozycja obowiązkowa nie tylko dla wykładowców, managerów czy trenerów. Pomaga ona również lepiej komunikować się z najbliższymi. Autorka przedstawia w książce proste techniki i metody pomagające przełamać naturalny lęk przed publicznymi wystąpieniami oraz rady jak się prezentować w trakcie mówienia. Podkreśla również, że ważny jest całokształt występu, a nie tylko treść przemówienia. Dzięki systematycznym ćwiczeniom każdy może stać się mówcą doskonałym. Dzięki metodom zawartym w tej książce: Ľ zrobisz dobre, pierwsze wrażenie Ľ wzbudzisz szacunek u słuchaczy Ľ zainteresujesz audytorium Ľ zyskasz pewność siebie w trakcie mówienia Ľ będziesz wyluzowany Ľ pozbędziesz się stresu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110252 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49883 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33678 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak występować i zabłysnąć / Maciej Orłoś. - Warszawa : Wydawnictwo RM, cop. 2015. - 237, [2] s. : il. ; 24 cm.
Maciej Orłoś - w ciągu wielu lat praktyki szkoleniowej miał do czynienia z setkami kursantów – przedstawicielami różnych branż, ludźmi z różnych środowisk biznesowych i zajmujących różne stanowiska. Książka powstała na podstawie własnych wieloletnich doświadczeń autora jako trenera/szkoleniowca oraz jako obserwatora niezliczonych wydarzeń, podczas których występowano publicznie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46948 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno.)
Drugie wydanie bestsellerowej książki, dzięki której zrozumiesz, jak funkcjonuje twój umysł! Emocje zbyt często dyktują ci, co robić? W sytuacjach stresowych trudno ci opanować irytację i zdenerwowanie? Odkładasz podjęcie decyzji w czasie? Zdarza ci się wątpić w swój sukces, ponieważ przejmujesz się opiniami innych? Gdy odczuwasz spokój i myślisz w sposób racjonalny, przemawia przez ciebie Człowiek. Kiedy pojawiają się irracjonalne myśli, gwałtowne emocje biorą górę nad zdrowym rozsądkiem, a ty czujesz wściekłość lub zdenerwowanie – przemawia przez ciebie Szympans. Szympans to część mózgu, która działa jak niezależna od ciebie maszyna. Jego żywiołem są kłębiące się w tobie emocje. Nie masz wpływu na jego naturę, ale możesz nim zarządzać. Wewnętrzny Szympans może być twoim najlepszym przyjacielem lub największym wrogiem – na tym właśnie polega paradoks Szympansa! Profesor Steve Peters, światowej sławy psychiatra tłumaczy naturę wewnętrznej walki, jaka odbywa się w umyśle, i wyjaśnia, jak wykorzystać tę wiedzę w każdym obszarze życia. Skuteczność tego rewolucyjnego modelu potwierdzają badania naukowe i sukcesy kolarzy brytyjskich podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 roku, z którymi współpracował prof. Peters. Zrozum, jak funkcjonuje twój umysł. Pozbądź się nieracjonalnych i negatywnych myśli. Naucz się jeszcze lepiej kontrolować swoje emocje. Osiągnij najważniejsze cele życiowe: SZCZĘŚCIE, SUKCES I SPEŁNIENIE! Prof. Steve Peters – światowej sławy psychiatra kliniczny z ponaddwudziestoletnim doświadczeniem, dyrektor kliniczny Mental Health Services, psychiatra sądowy współpracujący ze szpitalem Rampton Secure Hospital, wykładowca senior The University of Sheffield, opiekun studentów. Posiada tytuł magistra matematyki, medycyny i edukacji sportowej. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu medycyny sportowej, edukacji i psychiatrii. Konsultant psychiatrii w świecie sportu. Współpracuje z Liverpool Football Club oraz z drużynami England Football i Sky ProCycling. Przygotowuje zawodników do igrzysk olimpijskich oraz wielu innych imprez sportowych. Współdziała m.in. z Brytyjską Federacją Rowerową, zespołem England Rugby, uczestnikami Mistrzostw Świata w Snookerze oraz zawodową ligą Premier League Football. Skuteczność opracowanych przez niego technik zarządzania umysłem została potwierdzona wyśmienitym występem najlepszych kolarzy brytyjskich na Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie w 2008 roku i w Londynie w 2012 roku, z których przywieźli łącznie 26 medali, w tym 16 złotych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50280 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40464 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mów własnym głosem, wypowiadaj się w autentyczny sposób i uważnie słuchaj - naucz się prowadzić rozmowy zgodnie z zasadami uważności Przedmowa Joseph Goldstein Komunikacja jest złożonym zjawiskiem. Aby skutecznie się komunikować, trzeba uwzględnić wiele czynników. Emocje, koncepcje i przekonania rozmówców objawiają się w słowach i w formie niewerbalnej. Trzeba też poradzić sobie z istniejącymi wzorcami relacji, zarówno w kontaktach indywidualnych, jak i w grupach. Można jednak wskazać uniwersalne, spójne podstawy umiejętnej komunikacji, warunkujące skuteczne porozumiewanie się. Tych podstaw można się nauczyć, ale żeby interakcje były naprawdę satysfakcjonujące, konieczna jest praktyka. Oto praktyczny przewodnik po prostych i efektywnych praktykach porozumiewania się bez konieczności przechodzenia do obrony lub ataku. Dzięki tej książce zaczniesz stosować w rozmowach znane od tysięcy lat zasady uważności. Będziesz mówić własnym głosem, wypowiadać się w autentyczny sposób i uważnie słuchać - a taka komunikacja jest satysfakcjonująca i niezawodnie prowadzi do porozumienia. Pozwala również na budowanie szczerych relacji i prawdziwe zrozumienie intencji drugiej osoby. Większość z nas doświadczyła, jak niszczycielską moc mogą mieć słowa. Teraz możesz sprawić, że Twoje słowa będą uspokajać, podnosić na duchu, uszczęśliwiać - a to zaledwie część potencjału właściwej komunikacji! Dzięki tej książce nauczysz się: czuć się pewnie podczas komunikowania się dostrzegać to, co w rozmowie najistotniejsze zauważać to, co kryje się w wypowiedziach innych kontrolować lęk przed trudnymi rozmowami i w ich trakcie znajdować inspirację w interakcjach Oto fundamenty komunikacji: obecność - intencja - uwaga! O autorze Oren Jay Sofer jest cenionym trenerem skutecznych metod komunikacji. Od dwóch dekad bada wpływ praktyk kontemplacyjnych na porozumiewanie się, prowadzi odosobnienia i warsztaty poświęcone uważnej komunikacji i medytacji. Jest członkiem rady nauczycieli Spirit Rock. Tworzy autorskie programy treningowe uważności dla wielu organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42653 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 2297 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36687 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98409 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98410 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Sensus)
Od początku swojego życia funkcjonujemy wśród słów. To one nas stwarzają i kształtują, kiedy jesteśmy małymi i większymi dziećmi - istotami najbardziej wrażliwymi i bezbronnymi wobec przekazu ze strony rodziców, dziadków, opiekunów w przedszkolu i szkole. Słowa nadają nam tożsamość, słowami jesteśmy ubierani albo w siłę i poczucie własnej wartości, albo w oczekiwania społeczne, które wynikają z lęku, unieruchamiają. Słowa tworzą wzorce myślenia i działania, z którymi każdy z nas nieświadomie idzie przez życie. Takie słowa są jak zaklęcia. Mogą uśpić w nas życie na długie lata. Na szczęście wobec tych słów-zaklęć nie jesteśmy bezbronni. Uświadomiwszy sobie, które fatalne sformułowanie steruje akurat nami, możemy je z siebie zrzucić, odwołując się do innych, uzdrawiających słów; możemy stworzyć dla siebie nową rzeczywistość i stać się w pełni sobą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117446 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 53357 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58909 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka o znaczeniu odpowiedniego doboru słów, aby komunikacja z innymi poprawiała się, rozmówcy lepiej nas słuchali i rozumieli. Autorka zwraca również uwagę na to, że mówienie dobrym słowem jest pomocą w osobistym rozwoju, zmianie sposobu myślenia, zwiększa poczucie własnej wartości, pozytywne postrzeganie świata i poczucie obfitości, jak również poprawia skuteczność naszych działań (także tych biznesowych).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115546, 110681 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 49835 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40097 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33222 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46380 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 64946 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z tej książki dowiecie się: 1.Co zrobić, aby osiągnąć lepsze wyniki w nauce? 2.Jak zbudować w szkole atmosferę wzajemnej życzliwości i szacunku? 3.Jakie zmiany wprowadzić, aby uczniowie i nauczyciele mieli satysfakcję z nauki? 4.Jak budować autorytet nauczyciela? 5.Jak poprzez negocjacje i mediacje rozwiązywać w szkole konflikty? 6.Jak pomagać uczniom wymagającym pomocy? 7.Co zrobić, żeby uczniowie lubili swoją szkołę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103441 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97266 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36127 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie od dziś wiadomo, że silne relacje międzyludzkie opierają się przede wszystkim na dobrej komunikacji. Nie inaczej jest w środowisku zawodowym. Atmosfera w miejscu pracy często przekłada się na wyniki i wizerunek firmy. W szczególności relacja przełożony - podwładny jest relacją skomplikowaną i trzeba nad nią pracować, aby opierała się na wzajemnym szacunku, zaufaniu i wspólnym dążeniu do celu. Pierwsze pytanie, jakie powinien zadać sobie dobry menedżer, może się wydawać banalnie proste: „Czego potrzebują moi podwładni?”. Okazuje się jednak, że potrzeby pracowników są przez przełożonych spychane na dalszy plan, co według Terry’ego R. Bacona jest poważnym błędem. Jego książka pomoże Ci zmienić swoje przyzwyczajenia dotyczące pracy z grupą i stworzyć zespół, który będzie chciał razem działać na rzecz firmy. Dzięki wskazówkom Bacona dowiesz się, co robić, aby stać się autorytetem i partnerem dla podwładnych. Jeśli zmienisz swoje dotychczasowe nawyki i zastosujesz się do jego rad, przekonasz się, o ile lżej pracuje się Tobie i Twoim pracownikom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108992 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32712 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 2302/2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93866, 93867 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41728 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Sztuka utrzymywania dobrych relacji międzyludzkich jest absolutnie najważniejszą umiejętnością we współczesnym świecie. Ważniejszą niż talent, ciężka praca, wizjonerskie pomysły, przełomowe koncepcje czy inne elementy życia zawodowego oraz prywatnego. Ważniejszą niż dobre chęci i brak skrupułów. Z pewnością jednak wiesz z własnego doświadczenia, że nie zawsze łatwo jest utrzymać życzliwe, szczere relacje z innymi ludźmi. Często brak Ci czasu, cierpliwości albo wyczucia. Czasem zdarza się, że nieświadomie nadepniesz komuś na odcisk, powiesz coś głupiego albo niefortunnie zażartujesz. To wszystko może pozbawić Cię szans na sukces! Jeśli chcesz wiedzieć, dlaczego tak się dzieje, i wydeptać sobie ścieżkę na sam szczyt, sprawdź, jak poprawić swoje relacje z innymi. Ta książka Ci w tym pomoże. Znajdziesz tu konkretne wskazówki dotyczące pielęgnowania autentycznych, owocnych relacji z innymi ludźmi. Dowiesz się, jak ich uważnie obserwować i jak interpretować ich zachowania, jak poprawiać im humor i przedstawiać swoje racje, jak przekonywać ich do Twoich koncepcji i nawiązywać więzi z właściwymi osobami. Odkryjesz, jak działać, gdy pojawia się konflikt, i jak zainspirować ludzi do pomocy przy realizacji Twoich pomysłów. Zdobądź jedenaście kluczowych umiejętności interpersonalnych - nie zawsze intuicyjnych, ale zawsze skutecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113527 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51397 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41676 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47489 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Grupa nie jest prostą sumą charakterów, zdolności i predyspozycji tworzących ją jednostek. Zespół pracujących ze sobą ludzi to coś więcej. Dobrze zarządzany może wypracować lepsze, szybsze i bardziej innowacyjne rozwiązania, niż wskazywałaby na to liczba jego członków. Odpowiednio zmotywowani ludzie współpracują, wzmacniają nawzajem swoje talenty, dyskutują i wpadają na świetne pomysły. Warunkiem skuteczności działań zespołu jest takie pokierowanie grupą, by wzmocnić - a nie zdusić - jej atuty, choć to ostatnie zdarza się nader często. Praca z ludźmi to nie tylko dążenie do wspólnego celu. To także okazja do towarzyszenia innym w ich rozwoju, odkrywaniu własnego potencjału, realizowaniu ważnych celów. Aby skutecznie zarządzać, trzeba dobrze poznać samego siebie, swoje wady i mocne strony, sposoby reagowania w sytuacjach konfliktogennych, nudnych czy irytujących. Żeby pomagać ludziom w pokonywaniu barier komunikacyjnych, asertywnym domaganiu się swoich praw czy osiąganiu satysfakcjonujących celów, trzeba być osobą, która sama posiada te kompetencje. Z książki dowiesz się, że nauka zarządzania ludźmi to także praca nad sobą w każdym momencie procesu grupowego - od formowania się zespołu, poprzez przezwyciężanie konfliktów między jednostkami i etap normalizacji współdziałania, aż do zbierania owoców wspólnej pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108607 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39831 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 64706 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsza książka na temat komunikacji i budowania zespołu, w której autorka mierzy się z problemami, obnażonymi przez pandemię i pracę zdalną. Bestseller „The Wall Street Journal” Erica Dhawan – autorytet w zakresie komunikacji i pracy zespołowej w realiach XXI wieku – przedstawia zasady skutecznej komunikacji w cyfrowym świecie. Opierając się na najnowszych badaniach, napisała wypełniony praktycznymi radami przewodnik niezbędny w świecie pracy zdalnej i hybrydowej. Dzięki niemu zrozumiesz, czym jest nowa empatia, dowiesz się, jak uniknąć nieporozumień i frustracji, a przede wszystkim poznasz cztery zasady cyfrowej mowy ciała. Dlaczego powinniśmy na nowo nauczyć się stawiać kropki i wykrzykniki? Jak powinien wyglądać skuteczny e-mail? Czemu krótkie wiadomości potrafią być tak bardzo stresujące? Kiedy napisać e-mail, a kiedy sięgnąć po telefon? Jak wykorzystać moc emotikonów? Kiedy spotykamy się z kimś twarzą w twarz, nawet 80% informacji przekazujemy za pomocą mowy ciała. W świecie cyfrowej komunikacji jesteśmy jej pozbawieni. Ta książka podpowie ci, czym skutecznie zastąpić kontakt wzrokowy, kiwnięcie głową lub zwykły uśmiech. „Komunikaty niewerbalne są niezbędne do wzajemnego zrozumienia. W czasach gdy tak wiele rozmów odbywa się on-line oraz masowego przejścia na zdalne nauczanie i pracę, potrzebujemy tej książki bardziej niż kiedykolwiek”. Sheryl Sandberg, COO Facebooka Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117183 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej