Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(132)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(131)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(231)
wypożyczone
(12)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(70)
Czytelnia Piła
(7)
Wypożyczalnia Chodzież
(22)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(37)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(16)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(54)
Czytelnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(25)
Czytelnia Wągrowiec
(7)
Autor
Falkowski Andrzej
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Górnik-Durose Małgorzata
(3)
Jachnis Anna
(3)
Słaby Teresa
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Łętowska Ewa
(3)
Awdziej Marcin
(2)
Bauman Zygmunt
(2)
Bobrowska Agnieszka
(2)
Bombol Małgorzata
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Jargoń Ryszard
(2)
Lehmann Krzysztof
(2)
Nalepka Adam
(2)
Patrzałek Wanda
(2)
Smyczek Sławomir
(2)
Terelak Jan Feliks
(2)
Zaleśkiewicz Tomasz
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Łaciak Beata
(2)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(2)
Łukasiak-Goszczyńska Maryla
(2)
Antonides Gerrit
(1)
Balicki Janusz
(1)
Bangs David H
(1)
Barber Benjamin R
(1)
Barcewicz Mirosław
(1)
Bartkowiak Ryszard
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Becla Agnieszka
(1)
Begg David K. H
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bielecki Witold
(1)
Boguni-Borowska Małgorzata
(1)
Bongers Paul N
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Błędowski Piotr
(1)
Ciopiński Andrzej
(1)
Cybula Piotr
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dyląg Anna
(1)
Dziechciarz Józef
(1)
Dzięgielewska Małgorzata
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Filipiak Beata
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Goleman Daniel
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hann Christopher Michael
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Ignasik Adam P
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Jackiewicz Anita
(1)
Jagielska Monika
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jezienicka Elżbieta
(1)
Jordan J
(1)
Jurkowska Agata
(1)
Justyński Janusz
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Kare-Silver Michael
(1)
Karwacka Marta
(1)
Kasperek-Hoppe Maria
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Kostera Monika
(1)
Kosuniak Justyna
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kozłowski Łukasz
(1)
Kołodziej Sabina
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Królak Sławomir
(1)
Kufel Jan
(1)
Kultys Bożena
(1)
Leksy Karina
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Lisińska-Kuśnierz Małgorzata
(1)
Maciaszczyk Magdalena
(1)
Maison Dominika
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Malinowski Adam
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Matkowski Zbigniew
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(67)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(134)
Język
polski
(123)
nieznany (po)
(9)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(131)
Marketing
(26)
Reklama
(18)
Przedsiębiorstwo
(16)
Spożycie
(16)
Konkurencja
(14)
Zarządzanie
(11)
Banki
(8)
Praca
(7)
Zachowanie
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Ekonomia
(6)
Innowacje
(6)
Internet
(6)
Jakość życia
(6)
Kultura
(6)
Postawy
(6)
Rynek
(6)
Techniki sprzedaży
(6)
Usługi
(6)
Badania marketingowe
(5)
Globalizacja
(5)
Menedżerowie
(5)
Pieniądz
(5)
Polityka społeczna
(5)
Popyt
(5)
Produkcja
(5)
Satysfakcja konsumentów
(5)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(5)
Ceny
(4)
Decyzje
(4)
Dziecko
(4)
Gospodarstwo domowe
(4)
Handel
(4)
Jakość produktu
(4)
Koszty
(4)
Marketing partnerski
(4)
Mikroekonomia
(4)
Młodzież
(4)
Obsługa klienta
(4)
Podatek
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Rynek pracy
(4)
Transport
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Benchmarking
(3)
Bezrobocie
(3)
Czas wolny od pracy
(3)
Erotyzm
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Harmonizacja prawa
(3)
Inflacja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Kadry
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Monopole
(3)
Motywacja
(3)
Nawyki konsumenckie
(3)
Nieuczciwa konkurencja
(3)
Organizacja
(3)
Podatek od towarów i usług
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Płeć
(3)
Rachunkowość zarządcza
(3)
Reklamacja
(3)
Służba zdrowia
(3)
Turystyka
(3)
Ubóstwo
(3)
Własność
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Akwizycja
(2)
Alians strategiczny (ekon.)
(2)
Analiza SWOT
(2)
Antropologia społeczna
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(2)
Bogactwo
(2)
Bóg
(2)
COVID-19
(2)
Coaching
(2)
Controlling
(2)
Cykl koniunkturalny
(2)
Dochód
(2)
Ekologia
(2)
Ekonometria
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Finanse publiczne
(2)
Franchising
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Informacja
(2)
Integracja europejska
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Temat: czas
2001-0
(7)
1989-
(5)
1901-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kurpie (region)
(1)
Negocjacje
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(19)
Poradniki
(5)
Materiały konferencyjne
(4)
Blogi
(2)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopisma naukowe polskie
(1)
Encyklopedie
(1)
Gry komputerowe
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Poradnik
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Tytuł czasopisma
Progress in Economic Sciences : czasopismo naukowe Instytutu Ekonomicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile. Nr 1(2014)
(1)
134 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część - Relations Game - uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game - bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46693 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Obsługa konsumenta. Cz. 2 / Ryszard Jargoń. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, cop. 2000. - 180, [1] s. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32934 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32933 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorka podjęta w monografii trudny, ale bardzo ciekawy problem dotyczący społecznych aspektów opakowalnictwa. Dotychczasowe publikacje z zakresu opakowalnictwa obejmowały zagadnienia techniczne, zdrowotne, marketingowe, logistyczne i wiele innych, nie było natomiast opracowań o społecznym znaczeniu opakowań. [...] Zamysł podjęcia analizy i opisania problemu społecznych aspektów w opakowalnictwie to novum w literaturze krajowej, a w piśmiennictwie światowym problem ten przedstawiany jest tylko fragmentarycznie. [...] Nowe spojrzenie na opakowania przedstawione w recenzowanej książce umożliwia poznanie tej dziedziny wiedzy zupełnie z innej strony, między innymi trudnych zagadnień społecznych, i ukazuje całą złożoność problemów nowoczesnego opakowalnictwa. (z recenzji prof. dr. hab. inż. Hieronima Kubery
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104447 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ISSN 0239-6661 ; No 2685)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34819 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera opracowania poświęcone w szczególności ekonomii behawioralnej oraz powiązane z tym nurtem szczegółowe rozważania dotyczące zachowań konsumentów determinowanych różnymi czynnikami. Ze względu na dużą wagę we współczesnej gospodarce, część opracowań dotyczy zagadnień finansowania konsumpcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39442 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce. W książce omówiono kolejno: istotę i rodzaje lojalności, modele lojalności, motywacje klientów, typologię lojalności, dynamikę zmian postaw klientów, pomiar lojalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44859 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67648 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera przegląd najnowszej światowej literatury w zakresie konsumpcji i zachowań konsumentów oraz wyniki badań prowadzonych przez autorów. Zawarte w niej pogłębione analizy zjawisk rynkowych i podejmowanych przez konsumentów decyzji w sferze konsumpcji będą bardzo przydatne dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu z branży zarówno handlowej, jak i usługowej i produkcyjnej, mogą bowiem stać się podstawą do budowania skutecznych strategii marketingowych dla ich firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110255 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51129 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46216 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie – choć obecnie robi to wiele osób – o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego. Nie zgaduj – pytaj W erze Big Data, kiedy uwaga marketerów nakierowana jest głównie na analizę logowań na www i kliknięć w social mediach czy na budowę ankiet online, z których próbują wyczytać tendencje zakupowe swoich klientów, Adele Ravella proponuje podejście jakościowe, które opiera się na przeprowadzaniu bezpośrednich wywiadów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Na zadawaniu właściwych pytań, uważnym słuchaniu odpowiedzi oraz wyciąganiu wniosków z historii osób, które zdecydowały się na nasz produkt lub wręcz przeciwnie – miały zastrzeżenia co do współpracy z nami lub w ogóle zrezygnowały z transakcji. Ravella opracowała pięć takich obszarów (Rings of Buying Insight), w których należy zadawać klientom pytania, by uzyskać jak najwięcej informacji. Tak zbudowana Buyer Persona, oparta na autentycznych historiach autentycznych klientów, pozwala uchwycić rzeczywiste oczekiwania i poznać sposób myślenia, pragnienia i motywy, które skłaniają odbiorców do zakupu danego rozwiązania. A przede wszystkim pozwala uniknąć przykrych konsekwencji, jakie niesie ze sobą niesłuchanie swoich klientów. Czego m.in. dowiesz się, czytając tę książkę? jak prowadzić rozmowy, zbierać i analizować dane i na ich podstawie budować dokładne, trójwymiarowe profile prawdziwych klientów jak rozróżniać potrzeby różnych grup klientów i na tej podstawie budować różne Buyer Persony, dzięki którym osiągniesz zakładane cele biznesowe jak wykorzystać wiedzę zdobytą podczas konwersacji z klientami do zwiększenia skuteczności działań marketingowych i sprzedażowych jak zbudować Buyer Persony bez kolosalnych nakładów pieniędzy, czasu i pracy, a przede wszystkim w jaki sposób „wejść w umysł” swojego klienta, aby móc tworzyć produkty, których on potrzebuje! Jak zrozumieć zachowania i potrzeby klientów biznesowych? Po prostu ich słuchaj. Po przeczytaniu książki Adele Revelli dowiesz się, jak to zrobić i jak wykorzystać tę wiedzę w działaniach marketingowych. Buyer Persona to potężne narzędzie, które pozwoli ci poznać perspektywę klientów i prowadzić komunikację, jakiej oni oczekują. Justyna Kosuniak, Katarzyna Matuszewska-Jagiełło stosują w praktyce metodykę Buyer Persona Institute, JuKa – Jasny Przekaz Z mojego doświadczenia wynika, że większość marketerów tak naprawdę nie wie, jak budować Buyer Persony dla swoich organizacji. To krytyczny komponent, którego w większości przedsiębiorstw brakuje lub który jest robiony całkowicie źle. Nie pozwól, by stało się tak także w twojej firmie. Kup tę książkę i już dziś zastosuj opisaną w niej strategię w swojej organizacji. Joe Pulizzi, założyciel Content Marketing Institute oraz autor książki Epic Content Marketing Dogłębne poznanie potrzeb klientów i zbudowanie Buyer Person odmieni twój biznes! Przedsiębiorstwa, które poświęcają czas na zrozumienie swoich klientów, unikają pułapki, jaką jest sprzedaż niewłaściwych produktów niewłaściwym ludziom w niewłaściwym czasie. Zrozumiesz, że służąc klientom pomocą i przekazując im istotne dla nich informacje — zamiast marketingowego slangu — możesz tylko zyskać. Klienci będą chcieli kupować od ciebie i dzielić się twoimi pomysłami z innymi. Szybciej przekonasz ludzi do przeprowadzenia transakcji, a w dodatku klienci będą skłonni zapłacić ci więcej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42609 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Uniwersytet im. Adama Mickiewicza. Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ; nr 61)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55079 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23536 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38153 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100541 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46727 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30841 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43231 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36345 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43050 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61248 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85993, 85992 (2 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85994 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32920 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo konsumenckie : z praktycznym komentarzem / red. Adam Malinowski, Anita Jackiewicz. - Stan prawny na 20.08.2007. - Warszawa : Gazeta Prawna, [2007]. - 144 s. ; 21 cm.
(Podręczny Zbiór Praw : miesięcznik Gazety Prawnej ; 7)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97176 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Samorząd Lokalny Wobec Integracji Europejskiej / Biuro Doradztwa Prawnego Kulesz i Kamiński s.j. ; Z.10)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92960/Z.10 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40599 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W polskiej świadomości prawnej i społecznej oraz rzeczywistości gospodarczej funkcjonuje więc samoistny cel i odrębny obszar regulacyjny określany jako "ochrona konkurencji i konsumentów". Wiedza z tego zakresu jest też wykładana na uniwersyteckich studiach prawniczych (jako "Prawo ochrony konkurencji i konsumentów" lub - odrębnie - "Prawo ochrony konkurencji" i "Prawo ochrony konsumentów") oraz na studiach ekonomicznych, zarządzania, marketingu, finansów i pokrewnych (jako - najczęściej - "Ochrona konkurencji"). Taki przedmiot istnieje w programach studiów Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego jako wykfad kursowy lub fakultatywny. Skrypt ten jest więc skierowany w pierwszej kolejności do studentów naszego Wydziału.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110140 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112429 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46305, 46304 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej