Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(132)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(131)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(231)
wypożyczone
(12)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(70)
Czytelnia Piła
(7)
Wypożyczalnia Chodzież
(22)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(37)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(16)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(54)
Czytelnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(25)
Czytelnia Wągrowiec
(7)
Autor
Falkowski Andrzej
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Górnik-Durose Małgorzata
(3)
Jachnis Anna
(3)
Słaby Teresa
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Łętowska Ewa
(3)
Awdziej Marcin
(2)
Bauman Zygmunt
(2)
Bobrowska Agnieszka
(2)
Bombol Małgorzata
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Jargoń Ryszard
(2)
Lehmann Krzysztof
(2)
Nalepka Adam
(2)
Patrzałek Wanda
(2)
Smyczek Sławomir
(2)
Terelak Jan Feliks
(2)
Zaleśkiewicz Tomasz
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Łaciak Beata
(2)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(2)
Łukasiak-Goszczyńska Maryla
(2)
Antonides Gerrit
(1)
Balicki Janusz
(1)
Bangs David H
(1)
Barber Benjamin R
(1)
Barcewicz Mirosław
(1)
Bartkowiak Ryszard
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Becla Agnieszka
(1)
Begg David K. H
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bielecki Witold
(1)
Boguni-Borowska Małgorzata
(1)
Bongers Paul N
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Błędowski Piotr
(1)
Ciopiński Andrzej
(1)
Cybula Piotr
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dyląg Anna
(1)
Dziechciarz Józef
(1)
Dzięgielewska Małgorzata
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Filipiak Beata
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Goleman Daniel
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hann Christopher Michael
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Ignasik Adam P
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Jackiewicz Anita
(1)
Jagielska Monika
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jezienicka Elżbieta
(1)
Jordan J
(1)
Jurkowska Agata
(1)
Justyński Janusz
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Kare-Silver Michael
(1)
Karwacka Marta
(1)
Kasperek-Hoppe Maria
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Kostera Monika
(1)
Kosuniak Justyna
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kozłowski Łukasz
(1)
Kołodziej Sabina
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Królak Sławomir
(1)
Kufel Jan
(1)
Kultys Bożena
(1)
Leksy Karina
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Lisińska-Kuśnierz Małgorzata
(1)
Maciaszczyk Magdalena
(1)
Maison Dominika
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Malinowski Adam
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Matkowski Zbigniew
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(67)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(134)
Język
polski
(123)
nieznany (po)
(9)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(131)
Marketing
(26)
Reklama
(18)
Przedsiębiorstwo
(16)
Spożycie
(16)
Konkurencja
(14)
Zarządzanie
(11)
Banki
(8)
Praca
(7)
Zachowanie
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Ekonomia
(6)
Innowacje
(6)
Internet
(6)
Jakość życia
(6)
Kultura
(6)
Postawy
(6)
Rynek
(6)
Techniki sprzedaży
(6)
Usługi
(6)
Badania marketingowe
(5)
Globalizacja
(5)
Menedżerowie
(5)
Pieniądz
(5)
Polityka społeczna
(5)
Popyt
(5)
Produkcja
(5)
Satysfakcja konsumentów
(5)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(5)
Ceny
(4)
Decyzje
(4)
Dziecko
(4)
Gospodarstwo domowe
(4)
Handel
(4)
Jakość produktu
(4)
Koszty
(4)
Marketing partnerski
(4)
Mikroekonomia
(4)
Młodzież
(4)
Obsługa klienta
(4)
Podatek
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Rynek pracy
(4)
Transport
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Benchmarking
(3)
Bezrobocie
(3)
Czas wolny od pracy
(3)
Erotyzm
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Harmonizacja prawa
(3)
Inflacja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Kadry
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Monopole
(3)
Motywacja
(3)
Nawyki konsumenckie
(3)
Nieuczciwa konkurencja
(3)
Organizacja
(3)
Podatek od towarów i usług
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Płeć
(3)
Rachunkowość zarządcza
(3)
Reklamacja
(3)
Służba zdrowia
(3)
Turystyka
(3)
Ubóstwo
(3)
Własność
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Akwizycja
(2)
Alians strategiczny (ekon.)
(2)
Analiza SWOT
(2)
Antropologia społeczna
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(2)
Bogactwo
(2)
Bóg
(2)
COVID-19
(2)
Coaching
(2)
Controlling
(2)
Cykl koniunkturalny
(2)
Dochód
(2)
Ekologia
(2)
Ekonometria
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Finanse publiczne
(2)
Franchising
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Informacja
(2)
Integracja europejska
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Temat: czas
2001-0
(7)
1989-
(5)
1901-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kurpie (region)
(1)
Negocjacje
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(19)
Poradniki
(5)
Materiały konferencyjne
(4)
Blogi
(2)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopisma naukowe polskie
(1)
Encyklopedie
(1)
Gry komputerowe
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Poradnik
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Tytuł czasopisma
Progress in Economic Sciences : czasopismo naukowe Instytutu Ekonomicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile. Nr 1(2014)
(1)
134 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W polskiej świadomości prawnej i społecznej oraz rzeczywistości gospodarczej funkcjonuje więc samoistny cel i odrębny obszar regulacyjny określany jako "ochrona konkurencji i konsumentów". Wiedza z tego zakresu jest też wykładana na uniwersyteckich studiach prawniczych (jako "Prawo ochrony konkurencji i konsumentów" lub - odrębnie - "Prawo ochrony konkurencji" i "Prawo ochrony konsumentów") oraz na studiach ekonomicznych, zarządzania, marketingu, finansów i pokrewnych (jako - najczęściej - "Ochrona konkurencji"). Taki przedmiot istnieje w programach studiów Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego jako wykfad kursowy lub fakultatywny. Skrypt ten jest więc skierowany w pierwszej kolejności do studentów naszego Wydziału.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110140 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112429 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46305, 46304 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 1493 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 1494 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48991 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85449 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60113 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106607 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest pierwszą na naszym rynku monografią prezentującą dyrektywę o nieuczciwych praktykach handlowych przedsiębiorców. Autor w klarowny i pogłębiony sposób przedstawia cele oraz znaczenie nowego unormowania dla funkcjonowania jednolitego rynku, a szczególnie kształtowania na nim rzetelnych relacji przedsiębiorca-konsument. Analizuje jednocześnie trudną problematykę związaną z implementacją dyrektywy, dokonując wyważonej oceny niektórych rozwiązań zawartych w projektach ustawy służących transpozycji. Szeroko nawiązuje do dorobku doktryny krajowej i zagranicznej oraz orzecznictwa sądowego, zwłaszcza wyroków Trybunału Konstytucyjnego oraz Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości. Niewątpliwą zaletą publikacji jest odwołanie do wielu aktów prawnych i dokumentów wspólnotowych pozostających w bezpośrednim związku z omawianą ramową dyrektywą. Publikacja może zainteresować szerokie kręgi przedstawicieli profesji prawniczych, przedsiębiorców i organizacje konsumenckie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105517 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98929 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45245 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43607 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62861 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Banki spółdzielcze stanowią najliczniejszą grupę podmiotów sektora bankowego w Polsce. Przy kilkudziesięciu funkcjonujących bankach komercyjnych liczba ponad 550 banków spółdzielczych robi wrażenie. Banki spółdzielcze są najbardziej aktywne zwłaszcza w mniejszych miejscowościach, gdzie nie ma aż tylu oddziałów banków komercyjnych. Szczególnie ważną rolę banki spółdzielcze odgrywają w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw, a także rolników oraz mikroprzedsiębiorców, tj. osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą na własny rachunek. Banki te z reguły stosują zindywidualizowane podejście do klienta, oparte na znajomości lokalnych warunków i wzajemnym zaufaniu. Z tych powodów zapewnienie stabilności i bezpieczeństwa sektora bankowości spółdzielczej stanowi kwestię istotną dla całej gospodarki. Książka zawiera bogaty materiał teoretyczny oraz wyniki zakrojonych na szeroką skalę badań empirycznych krajowych banków spółdzielczych. Dr Łukasz Kozłowski jest adiunktem w Katedrze Bankowości i Ubezpieczeń Akademii Leona Koźmińskiego i autorem około 30 publikacji, m.in. w renomowanych czasopismach o zasięgu międzynarodowym, takich jak „Journal of Banking & Finance”, „Journal of Financial Stability”, „Journal of Corporate Finance”, „Emerging Markets Review” i „Finance Research Letters”. Jego zainteresowania badawcze dotyczą kwestii związanych z funkcjonowaniem banków oraz małych i średnich przedsiębiorstw na rynkach lokalnych, zależności między modelami biznesowymi banków a ryzykiem systemowym, a także efektów wycofań zagranicznych właścicieli banków komercyjnych z określonych rynków krajowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40534 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dynamiczne zmiany zachodzące w mikro orza makrootoczeniu organizacyjnym prowokują do przełamywania barier w tradycyjnych sposobach docierania do klienta. Współcześnie to właśnie konsument jest w centrum uwagi. Hiperkonkurencja diametralnie zmienia współczesne warunki funkcjonowania organizacji. Autorzy monografii postawili sobie za cel odniesienie się do aktualnych i bieżących trendów w aspekcie konsumenta i organizacji. Cel ten zdeterminował dobór treści i tematykę poszczególnych rozdziałów książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40610 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik, Materiały Dydaktyczne / [Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach])
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111873 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Magdalena Szelągowska Z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą: - tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych - kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy - badania satysfakcji i rekomendacji Klienta - operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości - tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów. Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu „Nauka praktyce — praktyka nauce”. Certyfikowany Trener Biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41142 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorki mają świadomość, że dotykają bardzo złożonego problemu społecznego. Ich zamiarem jest przybliżenie problematyki starzejącego się polskiego społeczeństwa z ekonomicznego punktu widzenia. Prezentowane podejście mikroekonomiczne obrazuje, jak ciekawym, niszowym i jeszcze niezdobytym segmentem jest rynek polskich seniorów. Jeżeli niniejsza monografia wpłynie na decyzje przedsiębiorców oferujących produkty i usługi dla osób starszych i na rozszerzenie ?srebrnego" rynku, to cel przyświecający podejmowanym badaniom zostanie osiągnię
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107168 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104033 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 99777 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Grzegorz Krzemień, przedsiębiorca, który od lat z sukcesami działa w branżach internetowej i reklamowej, zebrał w tej książce wszystko, co z perspektywy osoby zarządzającej jest istotne w rozwoju firmy. Dowiesz się z niej, które i w jakim stopniu czynniki wpływające na firmę decydują o jej sukcesie. Jak rozwijać ofertę, uwzględniając trendy oraz zmienne potrzeby klientów, i jak budować z nimi trwałe relacje. Autor podpowiada, jak budować sprawną strukturę, zarządzać ludźmi i motywować ich, a także jak rozwijać kompetencje marketingowe firmy. Co najważniejsze zaś, wyjaśnia, w jaki sposób w miarę rozwoju własnego biznesu mierzyć się z problemami oraz odnajdywać w coraz bardziej złożonych warunkach działania na drodze do budowy stabilnej i zyskownej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49454 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92938 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej