Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(26)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Artykuły
(13)
Książki
(13)
E-booki
(4)
Proza
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(28)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(6)
Wypożyczalnia Chodzież
(5)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(6)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Informatorium
(2)
Autor
Płóciennik Elżbieta
(2)
Adamiak Elżbieta
(1)
Bańka Szymon
(1)
Beręsewicz Paweł. Nędzny tchórz
(1)
Beręsewicz Paweł. Pech
(1)
Beręsewicz Paweł. System
(1)
Borawska-Kalbarczyk Katarzyna
(1)
Braunstein Maria
(1)
Brown H. Jackson
(1)
Bukowska Iwona
(1)
Cesarz Wojciech
(1)
Cesarz Wojciech. Dolina jeleni
(1)
Cesarz Wojciech. Sztuka programowania
(1)
Chałas Krystyna
(1)
Czapiński Janusz
(1)
Dziewiecki Marek
(1)
Grigorenko Elena L
(1)
Grzegorczyk Anna
(1)
Guerrero van der Meijden Jadwiga
(1)
Głowińska Anita
(1)
Jakubowski Piotr
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Jarvin Linda
(1)
Jęczmyk Lech
(1)
Kosmowska Barbara. Fan-fatalne zauroczenie
(1)
Kosmowska Barbara. Koszulka z numerem sześć
(1)
Kosmowska Barbara. Szacun i gorzka czekolada
(1)
Kowalczewska Joanna
(1)
Koźmińska Irena
(1)
Kwiek Agata
(1)
Kłusek Urszula M
(1)
Legutko Beata
(1)
Legutko Paweł
(1)
Lewicka Maria
(1)
Mackesy Charlie
(1)
Maleszka Andrzej. Genialny pomyl
(1)
Malmon Agnieszka
(1)
Matras-Mastalerz Wanda
(1)
Nadolna Beata
(1)
Oleś Piotr K
(1)
Olszewska Elżbieta
(1)
Piquemal Michel
(1)
Pollak Monika
(1)
Ryrych Katarzyna. Niebieska kredka
(1)
Ryrych Katarzyna. Rajski ptak
(1)
Ryrych Katarzyna. Szczęśliwego Nowego Roku
(1)
Ryrych Katarzyna. Złomek
(1)
Sternberg Robert J
(1)
Steuden Stanisława
(1)
Swędrowska Małgorzata
(1)
Słoniak Paweł
(1)
Słysz Magdalena
(1)
Terechowicz Katarzyna. Burza
(1)
Terechowicz Katarzyna. Kacper
(1)
Turzyński Piotr
(1)
Zubrzycka Elżbieta
(1)
Łukaszewski Wiesław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Nauczyciele
(5)
Rodzice
(5)
Wychowawcy klas
(5)
9-13 lat
(4)
Dzieci
(3)
Młodzież
(3)
14-17 lat
(2)
Bibliotekarze
(2)
Nauczyciele bibliotekarze
(2)
Literaturoznawcy
(1)
Nauczyciele filozofii
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura angielska
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Mądrość
(26)
Wiedza
(6)
Mądrość Boża
(5)
Odwaga
(4)
Wolność
(4)
Filozofia
(3)
Solidarność (postawa)
(3)
Sprawiedliwość
(3)
Wychowanie do wartości
(3)
Biblioterapia
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Odpowiedzialność moralna
(2)
Optymizm
(2)
Osobowość
(2)
Piękno
(2)
Przyjaźń
(2)
Samokontrola
(2)
Szacunek
(2)
Szczęście
(2)
Wychowanie
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Asertywność
(1)
Chłopcy
(1)
Ciekawość (postawa)
(1)
Dezinformacja
(1)
Dobro
(1)
Dobroć
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Empatia
(1)
Erikson, Erik H. (1902-1994)
(1)
Eudajmonizm
(1)
Filozofowanie z dziećmi
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Gauguin, Paul (1848-1903)
(1)
Hedonizm
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Jakość życia
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Jung, Carl Gustav (1875-1961)
(1)
Kochanowski, Jan (1530-1584)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kultura
(1)
Lew
(1)
Ludzie starzy
(1)
Ludzie w wieku średnim
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Miłość
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodość
(1)
Niepowodzenie
(1)
Odbiór dzieła literackiego
(1)
Orfeusz (postać mitologiczna)
(1)
Otwartość poznawcza
(1)
Otępienie
(1)
Podróże
(1)
Poezja
(1)
Pokonywanie strachu
(1)
Postawy
(1)
Prakseologia
(1)
Przekwitanie
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia biegu życia
(1)
Sens życia
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Spożycie
(1)
Starość
(1)
Starzenie się
(1)
Sumienie
(1)
System wartości
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Tożsamość (filoz.)
(1)
Twórczość
(1)
Uczciwość
(1)
Umiarkowanie
(1)
Uniwersytety trzeciego wieku
(1)
Warsztaty literackie
(1)
Wartości
(1)
Wychowanie katolickie
(1)
Wychowawstwo
(1)
Władza
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Zwierzęta
(1)
Zło
(1)
Życzliwość
(1)
Temat: dzieło
Księgi wtórne
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(10)
Artykuł z czasopisma katolickiego
(6)
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Aforyzmy
(1)
Aforyzmy amerykańskie
(1)
Antologie
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma literackiego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Przysłowia
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(11)
Filozofia i etyka
(4)
Psychologia
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Tytuł czasopisma
Wychowawca
(6)
Biblioteka w Szkole
(1)
Bliżej Przedszkola
(1)
Charaktery : magazyn psychologiczny
(1)
Pamiętnik Literacki
(1)
Poradnik Bibliotekarza
(1)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(1)
WychowujMy! : dorosłym o dzieciach
(1)
30 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Wspaniała książka, która gromadzi w sobie inspirujące ilustracje angielskiego rysownika. W tej pozycji można odnaleźć wiele mądrości, wrażliwości i miłości. "Chłopiec, kret, lis i koń" to opowieść o to czterech postaciach stworzonych przez Charliego Mackesy’a. Publikowane przez autora na Instagramie rysunki zyskały popularność wśród odbiorców z różnych stron świata. Za pomocą ilustracji z uroczymi postaciami rysownik stara się przypomnieć wszystkim o tym, co w życiu jest tak naprawdę ważne. W książce zebrane zostały rysunki przedstawiające rozmowy bohaterów angielskiego artysty. Ilustracje udostępniane były w Internecie tysiące razy. Pokazywano je również w szkołach podczas zajęć plastycznych, a także wykonywano na ich podstawie tatuaże. Rysunki Charliego Mackesy’a stały się inspiracją dla wielu ludzi: dzieci, rodziców oraz ich dziadków. Chłopiec, lisek, koń i kret stały się postaciami, które pocieszają w chwilach smutku oraz dodają siły w codziennych zmaganiach. Dzięki tej książce wiele osób zyskuje szansę, aby nauczyć się kierowania w życiu szczerością i odwagą. Pozycja uczy również ludzi bardziej kochać samych siebie i bliźnich. Zobacz świat stworzony przez Charliego Mackesy’a i odkryj wspaniałą historię czterech przyjaciół. Podczas tej niezwykłej podróży przeżyjesz wyjątkową lekcję i doświadczysz wielu wzruszeń. W przedstawionym tomiku znajdują się ilustracje, które każdy z nas z pewnością pokocha. Wśród fanów twórczości rysownika znajdują się osoby takie jak: Miranda Hart, Richard Curtis, Elizabeth Gilbert czy Julia Roberts.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67511 (1 egz.)
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116103 BL (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37193 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja wychowawcza / Marek Dziewiecki. - Wyd. 2. - Kraków : Wydaw. "Salwator", 2013. - 266, [4] s. ; 21 cm.
Obecnie obserwujemy wyraźny kryzys wychowawców i wychowania. Rodzice i nauczyciele doświadczają coraz większych niepowodzeń. Trudno chronić nastolatków przed uzależnieniami, demoralizacją i przestępczością. Publikacja podejmuje trudne i wieloaspektowe zagadnienie, jakim jest komunikacja wychowawcza. Tego typu komunikacja to podstawowe narzędzie formacji dzieci i młodzieży. To rodzaj niezwykłego spotkania, dzięki któremu wychowanek ma szansę odkrywać własną tajemnicę oraz dorastać do życia w miłości i prawdzie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106932 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45376 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65562 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49089 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66919 (1 egz.)
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113823 BL (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia starzenia się i starości / Stanisława Steuden. - Wyd. 1, 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. - 250, [1] s. : il. ; 24 cm.
Praca Psychologia starzenia się i starości poświęcona jest problematyce, której waga - zarówno w Polsce, jak i na świecie - systematycznie wzrasta. Dzieje się tak przede wszystkim za sprawą zwiększającej się we wzmożonym tempie liczby ludzi starszych w wysokorozwiniętych krajach, a także z powodu postępu wiedzy w naukach medycznych i społecznych, w tym również psychologii. Monografia Stanisławy Steuden odzwierciedla powyższy fakt i tym samym wpisuje się w jeden z najprężniej rozwijających się nurtów współczesnej nauki o człowieku, do jakich należy psychogerontologia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 51649 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33692 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45998 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne dzieci cierpią na anemię emocjonalną. Zaspakajanie potrzeb fizycznych, psychicznych i duchowych dziecka w atmosferze bezwarunkowej miłości jest warunkiem jego zdrowia emocjonalnego i prawidłowego rozwoju. Jak to czynić? Jak uchronić, czego uczyć, co rozwijać w dziecku, by stało się stabilnym emocjonalnie, pełnowartościowym człowiekiem?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50132 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40585 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33622 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45642 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowe Tendencje w Psychologii ; 10)
Jak żyć szczęśliwie i jak unikać nieszczęścia? Co wynika z pogoni za szczęściem? Co oznacza mądre i sensowne życie? Czy optymizmu można się nauczyć? Od czego zależy szczęście i które aspekty życia są zależne od szczęścia? Książka stara się odpowiedzieć na powyższe pytania wykorzystując rzetelny warsztat naukowy. Nie tylko analizuje psychikę człowieka, ale także podpowiada mu, jak być szczęśliwym. Proponowany wybór tekstów czołowych badaczy szczęścia i zdrowia psychicznego przedstawia szeroką gamę zagadnień związanych z badaniami nad psychologiczną jakością życia. Wyjaśnia powody i cele rozwoju psychologii pozytywnej. Prezentuje sposoby rozumienia i pomiaru szczęścia, dobrego życia, pozytywnie definiowanego zdrowia psychicznego. Omawia znaczenie przesłanek biologicznych oraz kontekstu kulturowego dla dobrostanu psychicznego. Charakteryzuje osobowość szczęśliwego człowieka. Dowodzi, że jesteśmy silniejsi i bardziej odporni psychicznie na tragiczne zrządzenia losu niż nam się zazwyczaj wydaje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44694 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny podręcznik poświęcony zagadnieniom psychologii rozwojowej dorosłych. Przedstawia całościowe ujęcie tematyki dotyczącej zmian w funkcjonowaniu człowieka w okresie dorosłości. Zawiera wszystkie treści objęte minimum programowym studiów magisterskich z psychologii w zakresie psychologii ogólnej i rozwojowej z elementami psychologii osobowości. Jest to podręcznik dla studentów psychologii, pedagogiki i dyscyplin pokrewnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 103192 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47135 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37838 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31768 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44017 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 63221 P 5,2 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Różnica między mądrością a inteligencją polega na tym, że inteligentny potrafi wyjść z sytuacji, w którą mądry nigdy się nie wpakuje. Autor nieznany Gdyby chodzący po ateńskich ulicach Sokrates nie wierzył w uczenie mądrości, nie zatrzymywałby ludzi, aby rozmawiać z nimi i uświadamiać im różne niemądrości. Platon nie zakładałby Akademii, a Arystoteles – Liceum. Wielu innych filozofów nie pisałoby dzieł o mądrości, którą warto krzewić. Do podobnego wniosku prowadzą koncepcje i badania psychologiczne w XXI wieku, które sugerują, że można jej nie tylko uczyć, ale nawet nauczyć. O ile łatwo znaleźć książki lub artykuły poświęcone mądrości z perspektywy teoretycznej, o tyle trudno o praktyczne wskazówki, jak rozwijać mądrość. Oto książka, która próbuje tę lukę wypełnić. Czytelnik znajdzie w niej nie tylko przegląd filozoficznych i psychologicznych koncepcji mądrości. Autor odpowiedział na pytania czy bycie mądrym jest związane z wiekiem, płcią, poziomem inteligencji, wykształceniem, bogactwem i wieloma innymi cechami, czy mądrość jest przedmiotem refleksji w edukacji, biznesie i służbie zdrowia. Zamieścił także serię praktycznych ćwiczeń pozwalających rozwinąć refleksyjność, krytyczne myślenie, emocjonalny dystans oraz inne cechy uznawane za atrybuty mądrości. Dr Sławomir Jarmuż podjął odważną próbę przedstawienia zagadnienia zarówno od strony teoretycznej, jak i aplikacyjnej. Książka jest ciekawa, skłaniająca do myślenia, wolna od górnolotnych uniesień – dość częstych w literaturze mądrościowej. Byłoby dobrze, gdyby trafiła do nauczycieli, do managerów, do lekarzy, do aktywistów społecznych. Oczywiście, powinna trafić do studentów psychologii skażonych często pedagogiką konformizmu, posłuszeństwa, uległości i obojętności na los innych ludzi. Z recenzji prof. dr hab. Wiesława Łukaszewskiego
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Robert J. Sternberg - klasyk amerykańskiej psychologii, twórca koncepcji edukacji dla mądrości, jeden z najczęściej cytowanych autorów w naukach humanistycznych – wraz ze współautorkami przygotowali podręcznik metodyczny dla nauczycieli wszystkich szczebli edukacyjnych. Przedstawili strategie dydaktyczne mające na celu nie tylko kształtowanie tradycyjnych umiejętności analitycznych u uczniów, lecz także wychowywanie ich na szczęśliwe osoby. Przy każdej prezentacji Czytelnik znajdzie zwięzły wstęp teoretyczny, cele ćwiczeń, zadania dydaktyczne z prostymi instrukcjami, narzędzia do samooceny oraz przykłady lekcji z różnych etapów kształcenia. „Podręcznik jest próbą dydaktycznej aplikacji wniosków z badań, które mają usprawnić nabywanie ważnych kompetencji osobowościowych przez ucznia żyjącego w nowym tysiącleciu.” prof. dr hab. Krzysztof J. Szmidt W serii ukazały się: E. Płóciennik, Rozwijanie mądrości dziecka. Koncepcja i wskazówki metodyczne E. Płóciennik, Rozwijanie mądrości w praktyce edukacyjnej. Scenariusze zajęć w przedszkolu i szkole podstawowej E. Płóciennik, Rozwijanie mądrości w praktyce edukacyjnej. Scenariusze zajęć dla młodzieży
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem serii przewodników metodycznych Edukacja dla mądrości, jest wskazanie praktycznych i metodycznych wskazówek pozwalających nauczycie­lom, wychowawcom i rodzicom uczniów organizować warunki rozwijania mądrości oraz zdolności sprzyjających mądremu myśleniu i działaniu. W pierwszej części tej serii zostały przedstawione propozycje metodyczne służące rozwijaniu mądrości dzieci w wieku przedszkolnym oraz uczniów w szkole podstawowej, natomiast w tej części autorka zaproponowała scenariusze ćwiczeń i zajęć na poziomie ponadpodstawowym. By jednak umożliwić czytelnikom jedynie tej książki poznanie podstaw teoretycznych edukacji dla mądrości, podobnie jak w części pierwszej z tej serii, zostały tu zaprezentowane najistotniejsze informacje dotyczące koncepcji rozwijania mądrości w szkole. Prezentowana publikacja stanowi praktyczny przewodnik metodyczny dla nauczycieli gimnazjów i liceów zakresie rozwijania mądrości dzieci. Kolejny tom po publikacji dla przedszkoli i szkół podstawowych. W książce zaprezentowano syntetycznie koncepcję edukacji dla mądrości oraz dostarczono nauczycielom konkretnych narzędzi do wykorzystania w pracy edukacyjnej i wychowawczej z młodzieżą w postaci ćwiczeń proponowanych w codziennych sytuacjach edukacyjnych oraz scenariuszy zajęć.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISSN 1896-1800 Spis treści [Contents]: Iwona Wilmowska : Moralność i sprawność jako wymiary postrzegania społecznego [Morality and competence as dimensions of social perception], s. 199–213; Małgorzata Szcześniak, Agnieszka A. Nieznańska : Co się stanie, gdy mi pomożesz? Spojrzenie międzykulturowe na wzajemność pośrednią [What will happen, when you help me? An intercultural look at indirect reciprocity], s. 214–227; Mariola Łaguna : Rola przekonań o sobie w planowaniu podjęcia pracy za granicą [Self-referent beliefs in the process of planning to work abroad], s. 228–238; Julita Koszur : O roli znawstwa politycznego w występowaniu efektu patrzenia wstecz [Role of political expertise in hindsight bias], s. 239–254; Józef Maciuszek : Znaczenie zdania a znaczenie implikowane. Komunikacyjno-semantyczne aspekty odbioru wypowiedzi z negacją zdaniową i performatywną [The meaning of sentence and the implied meaning. Communication-semantic aspects comprehension of utterances with sentence negation and performative negation], s. 255–270.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej