Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(27)
Forma i typ
Książki
(25)
Poradniki i przewodniki
(15)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Artykuły
(1)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(41)
wypożyczone
(26)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(13)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(12)
Wypożyczalnia Czarnków
(14)
Wypożyczalnia Trzcianka
(11)
Wypożyczalnia Złotów
(10)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(4)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Autor
Fabisiak Emilia
(2)
Hansen Anders
(2)
Adasik-Danieluk Ewa
(1)
Bańko Mirosław
(1)
Bigaj Magdalena
(1)
Bilska Agnieszka
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czech-Czerniak Dorota
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Danieluk Maciej
(1)
Davis Katie
(1)
Fitzpatrick Peg
(1)
Garbula Ewelina
(1)
Grzegrzółka Irmina
(1)
Grzenia Jan
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Jachymek Karol
(1)
Jadacka Hanna
(1)
Jaworska Barbara
(1)
Kalinowski Kasper
(1)
Kamenetz Anya
(1)
Kawasaki Guy
(1)
Lenkiewicz Jolanta
(1)
Maciąg Klaudyna
(1)
Majewska Małgorzata
(1)
Majewska-Tworek Anna
(1)
Malcherek Monika
(1)
Marchel Paweł
(1)
Marcjanik Małgorzata
(1)
Markowski Andrzej
(1)
McCready Amy
(1)
Oszajca Anna
(1)
Piekot Tomasz
(1)
Piotrowska Aleksandra
(1)
Polański Edward
(1)
Ramsden Chloe
(1)
Reich Tomasz
(1)
Roguski Artur
(1)
Spławska-Murmyło Monika
(1)
Taper Agnieszka E
(1)
Tesznar Tomasz
(1)
Uhls Yalda T
(1)
Vaynerchuk Gary
(1)
Wawryszuk Anna
(1)
Wierzbicka-Piotrowska Elżbieta
(1)
Wierzbicki Adam
(1)
Wolańska Ewa Małgorzata
(1)
Wolański Adam
(1)
Zaśko-Zielińska Monika
(1)
Zdunkiewicz-Jedynak Dorota
(1)
Świerżewska Ewa
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Rodzice
(4)
Nauczyciele
(2)
9-13 lat
(1)
Bibliotekarze
(1)
Blogerzy
(1)
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Gamerzy
(1)
Instagramowicze
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Vlogerzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Temat
Media społecznościowe
(26)
Internet
(12)
Dzieci
(6)
Młodzież
(5)
Portal społecznościowy
(5)
Uzależnienia medialne
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Blogi
(3)
Cyberkultura
(3)
Facebook
(3)
Fonoholizm
(3)
Mózg
(3)
Nauczanie
(3)
Smartfon
(3)
Strony WWW
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Autoprezentacja
(2)
Cyberbezpieczeństwo
(2)
Dziecko
(2)
Edukacja medialna
(2)
Higiena psychiczna
(2)
Instagram
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Metody aktywizujące
(2)
Nastolatki
(2)
Pomoce dydaktyczne
(2)
Psychologia ewolucyjna
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Uzależnienie od Internetu
(2)
Agresywność
(1)
Anoreksja
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biologia
(1)
Bulimia
(1)
Classroom
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Dane osobowe
(1)
Depresja
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dorośli
(1)
Edmondo
(1)
Egoizm
(1)
Etykieta językowa
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Fake news
(1)
Gramatyka
(1)
Gry komputerowe
(1)
Informatyka
(1)
Internauci
(1)
Język polski
(1)
Komputery
(1)
Lęk
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Mass media społecznościowe
(1)
Metoda badawcza
(1)
Netykieta
(1)
Nieposłuszeństwo
(1)
Obróbka wideo
(1)
Otyłość
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Prawo autorskie
(1)
Profilaktyka zdrowotna
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przemoc
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Psychoprofilaktyka
(1)
Public relations
(1)
Rodzice
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Roszczeniowość
(1)
Samodzielność
(1)
Samorealizacja
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stylistyka
(1)
Sukces w biznesie
(1)
Szkoły
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Uzależnienie od gier komputerowych
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wideo
(1)
Wizerunek biblioteki
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Znak towarowy
(1)
Życie seksualne
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(15)
Poradniki
(7)
Opracowanie
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(6)
Psychologia
(6)
Edukacja i pedagogika
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Tytuł czasopisma
Biblioteka Publiczna
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych! Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo” Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek. Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami. Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110783 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50914 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40083 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 66156 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Ta książka jest właśnie dla Ciebie! Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą... Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego? No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty — musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach. Z tą książką zrobisz to profesjonalnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41094 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40583 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Helion, 2020 - 291 stron ; 21 cm
(Onepress)
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy. Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych.[z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 52612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę. "Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach "z sieci". Dowiesz się z niej: dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt) kiedy komentowanie to już hejtowanie dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie jak opowiedzieć historię... snapując i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz" - - - - - - - - - - - To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych. Anna Miotk, ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113892 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40544 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zerwij z)
Media społecznościowe są ważną częścią współczesnego życia, jednak często pozbawiają nas energii, rozpraszają i wprawiają w zły nastrój. A tak nie musi być! Ta książka zawiera wszystko, czego potrzebujesz, by odzyskać kontrolę nad swoją aktywnością w internecie. Dzięki przedstawionym tu 100 praktycznym wskazówkom stanie się to znacznie łatwiejsze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 36419 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48324 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej