Marketing społecznościowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(6)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Autor
Danowski Bartosz
(1)
Fidelman Mark
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Krawiec Beata
(1)
Kędzior Jolanta
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Reich Tomasz
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Vaynerchuk Gary
(1)
Woźniakowski Mariusz
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Język polski
(3182)
Polska
(3058)
Nauczanie
(2972)
Dziecko
(2711)
Literatura polska
(2310)
Marketing społecznościowy
(-)
Powieść polska
(2249)
Nauczyciele
(2160)
Poezja polska
(2113)
Matematyka
(1989)
Wychowanie
(1983)
Nauczanie początkowe
(1768)
Szkolnictwo
(1746)
Uczniowie
(1668)
Młodzież
(1615)
Rodzina
(1532)
Wychowanie w rodzinie
(1524)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1445)
Pedagogika
(1389)
Wychowanie przedszkolne
(1323)
Historia
(1142)
Pamiętniki polskie
(1118)
Biblioteki szkolne
(1090)
Filozofia
(1076)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1071)
Dzieci
(1055)
Język angielski
(1033)
Sztuka
(1012)
Zarządzanie
(978)
Przedsiębiorstwo
(975)
Fizyka
(963)
Uczenie się
(955)
Kobieta
(907)
Psychologia
(905)
Kultura
(895)
Uczucia
(881)
Oświata
(864)
Literatura
(849)
Psychoterapia
(835)
Język niemiecki
(825)
Publicystyka polska
(818)
Wojna 1939-1945 r.
(786)
Osobowość
(785)
Opowiadanie polskie
(765)
Praca
(759)
Muzyka
(754)
Wojsko
(746)
Unia Europejska
(728)
Chemia
(700)
Rodzice
(673)
Kształcenie
(668)
Mowa
(666)
Gry i zabawy
(621)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(617)
Logopedia
(610)
Internet
(606)
Stosunki interpersonalne
(606)
Stres
(595)
Czytanie
(590)
Prawo
(587)
Niepełnosprawni
(586)
Biologia
(578)
Edukacja medialna
(578)
Przemoc w szkole
(570)
Alkoholizm
(563)
Gry edukacyjne
(556)
Relacje międzyludzkie
(551)
Literatura młodzieżowa polska
(545)
Komunikacja społeczna
(541)
Metody nauczania
(541)
Etyka
(534)
Socjologia
(532)
Agresywność
(529)
Środki masowego przekazu
(529)
Twórczość
(521)
Biblioterapia
(519)
Technika
(518)
Autyzm
(504)
Geografia
(504)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(498)
Język rosyjski
(493)
Czytelnictwo
(487)
Nauka
(480)
Zachowanie
(476)
Poradnictwo zawodowe
(474)
Informatyka
(464)
Matura
(456)
Polityka
(452)
Postawy
(451)
Psychologia społeczna
(449)
Wychowanie obywatelskie
(443)
Ekonomia
(442)
Historia (przedmiot szkolny)
(433)
Narkomania
(433)
Promocja czytelnictwa
(432)
Pomoce dydaktyczne
(430)
Przyroda
(419)
Wychowanie seksualne
(418)
Patologia społeczna
(412)
Polityka międzynarodowa
(411)
Marksizm
(409)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Bukowina Tatrzańska
(1)
Gatunek
Poradniki
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Facebook — czy już tam jesteś? Halo, chcę tu wejść! — czyli jak zarejestrować się na Facebooku i stworzyć własny profil Gdzie są wszyscy? — czyli jak odnaleźć znajomych oraz dołączyć do grup zainteresowań Co mogę tu zrobić? — czyli jak korzystać z Facebooka w celach rozrywkowych, biznesowych i innych Facebook nie od dziś uznawany jest za najpoważniejsze medium łączące ludzi na całym świecie. Jeśli Cię tam nie ma, dla wielu nie istniejesz. Omija Cię przez to mnóstwo informacji, dyskusji, imprez. Przez Facebooka ludzie umawiają się na spotkania po latach, odkrywają wspólne pasje, zapraszają się na ciekawe wydarzenia i sprzedają samochody. Można tu robić niemal wszystko co w realnym świecie, ale łatwiej, szybciej i bez dodatkowych kłopotów. Brzmi nieźle? No to do dzieła! Jeśli chcesz pojawić się na Facebooku albo lepiej zrozumieć rządzące nim mechanizmy, ta książka będzie Twoim przewodnikiem. Znajdziesz tu informacje pozwalające zarejestrować się na portalu, stworzyć profil, zamieścić wpisy i zdjęcia, znaleźć i dodać znajomych. Zobaczysz, jak funkcjonuje czat, jak logować się z urządzeń mobilnych i jakie funkcje oferuje Ci Facebook. Co więcej, nauczysz się aktywnie korzystać z możliwości wyszukiwania interesujących Cię tematów, wątków i ludzi. Sprawdzisz, jak działają grupy dyskusyjne, ale też nauczysz się dbać o bezpieczeństwo swojego konta. A jeśli prowadzisz sklep, zobaczysz, jak efektywnie wykorzystać Facebook do sprzedaży. Zostań członkiem wirtualnej społeczności! Kilka słów na temat Facebooka i serwisów społecznościowych Od czego zacząć przygodę z Facebookiem Budowa własnego profilu i pierwszy wpis Znajomi, wydarzenia i grupy zainteresowań Zdjęcia i potęga urządzeń mobilnych Czat i Facebook dla webmasterów Bezpieczeństwo i biznes na Facebooku Z Facebookiem życie staje się ciekawsze!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51013 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40541 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to książka, która wprowadzi firmy w świat mediów społecznościowych. Autor wyjaśnia, na czym polega skuteczność tej metody promocji i pokazuje, w jaki sposób firmy mogą ją wykorzystywać niezależnie od tego, jak dużymi czy małymi są podmiotami na rynku. Podczas gdy wiele organizacji zatrudnia osoby używające na co dzień Twittera bądź Facebooka, niewiele z nich skorzystało z doświadczeń swoich pracowników, aby stworzyć wszechstronną kampanię społeczną dla swoich firm. Socialized! jest poradnikiem, który pomoże firmom zmienić się w prężnie działające struktury społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40572 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(…) niniejsza publikacja ma stanowić próbę komplementarnego, krytycznego ujęcia zagadnienia komunikacji w edukacji, zarządzaniu, marketingu czy polityce społecznej. Dlatego zawarte w książce teksty odnoszą się zarówno do klarownego, wszechstronnego przedstawienia przez poszczególnych autorów badanych problemów komunikacji, jak i wnikliwego obserwowania, odczytania kontekstów, w których się pojawiają, co warto podkreślić, pierwszy raz. Zamieszczone w opracowaniu ujęcia monograficzne wypełniają lukę badawczą dotyczącą obecności samego procesu komunikacji bądź jego kontekstu w obszarach eksploracji dotąd omijanych, tj. np.: architektura, kultura, obiekty historyczne lub turystyka. Można również zinterpretować konstrukcję książki jako próbę uwzględnienia bipolarnego podziału na treści komunikowalne oraz te, które zazwyczaj pojmuje się jako niekomunikowalne, niemożliwe do komunikowania wprost, m.in.: rozmaite obiekty architektoniczne, kultu religijnego, przestrzeń miejska, walory krajobrazowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40638 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36412 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę. "Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach "z sieci". Dowiesz się z niej: dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt) kiedy komentowanie to już hejtowanie dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie jak opowiedzieć historię... snapując i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz" - - - - - - - - - - - To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych. Anna Miotk, ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113892 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40544 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania marki jako znaku graficznego, produktu lub usługi, wskazując na znacznie szersze rozumienie tego pojęcia. Jednocześnie w przypadku mediów społecznościowych wciąż niewiele wiadomo, na ile rzeczywiście skuteczne jest ich wykorzystanie w kontekście budowania rozpoznawalności i pożądanego postrzegania marki. Autorka książki kieruje zatem uwagę na stopień trwałości informacji marketingowych przekazywanych poprzez poszczególne portale oraz analizę skuteczności technik stosowanych w ramach obsługi profili marek. „Książka podejmuje niezwykle aktualny temat, a jej oryginalność wynika z objęcia rozpoznaniem i analizą zarówno zachowań konsumentów, jak i przedsiębiorstw prowadzących działania marketingowe w portalach społecznościowych. Atutem jest także interdyscyplinarne podejście do przedstawionej problematyki - główny nurt rozważań przynależy do nauk o zarządzaniu, ale jednocześnie Autorka uwzględnia dorobek psychologii, socjologii, medioznawstwa oraz informatyki.” Dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu „Autorka prezentuje niezbędną wiedzę teoretyczną dotyczącą mediów społecznościowych, wykorzystuje bogatą literaturę przedmiotu, a także w jasny i logiczny sposób przedstawia zaprojektowaną przez siebie procedurę badań empirycznych oraz interpretację wyników.” Dr hab. Ewa Frąckiewicz, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45457 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40583 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży. Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49295 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej