Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(616)
IBUK Libra
(22)
Forma i typ
Książki
(345)
Artykuły
(265)
Publikacje dydaktyczne
(60)
Publikacje fachowe
(57)
Publikacje naukowe
(25)
E-booki
(22)
Poradniki i przewodniki
(20)
Publikacje informacyjne
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Audiobooki
(2)
Gry i zabawki
(2)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(821)
wypożyczone
(106)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(192)
Czytelnia Piła
(17)
Wypożyczalnia Chodzież
(139)
Czytelnia Chodzież
(8)
Wypożyczalnia Czarnków
(162)
Wypożyczalnia Trzcianka
(114)
Czytelnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(146)
Czytelnia Złotów
(6)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(100)
Czytelnia Wągrowiec
(35)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(2)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(6)
Autor
Reykowski Janusz
(12)
Goetz Magdalena
(11)
Garstka Tomasz
(9)
Kozłowski Waldemar
(8)
Obuchowski Kazimierz
(8)
Woj Olga
(7)
Kloskowska Adriana
(6)
Korczyński Stanisław
(6)
Radzicki Józef
(6)
Strelau Jan
(6)
Zimbardo Philip G
(6)
Pomianowska Małgorzata
(5)
Brophy Jere E
(4)
Czerniawska Ewa
(4)
Lewicka Maria
(4)
McGinnis Alan Loy
(4)
Wojciechowski Władysław
(4)
Łuba Małgorzata
(4)
Bieniok Henryk
(3)
Borkowska Stanisława
(3)
Bąbel Przemysław
(3)
Dix Paul
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Gordon Jon
(3)
Griffin Ricky W
(3)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(3)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(3)
Harmin Merrill
(3)
Jankowska Małgorzata M
(3)
Johnson Robert L
(3)
Kałuba-Korczak Anna
(3)
Kielisiak Katarzyna
(3)
Kobjoll Klaus
(3)
Kordziński Jarosław
(3)
Kruszewski Krzysztof
(3)
Lipiński Andrzej
(3)
Lisicki Michał
(3)
McCann Vivian
(3)
Niebrzydowski Leon
(3)
Pawlak Mirosław
(3)
Pikiel Sylwia
(3)
Rusiński Michał
(3)
Sawiński Julian Piotr
(3)
Skura Małgorzata
(3)
Stoner James Arthur Finch
(3)
Tomaszewska Agata
(3)
Witkowska Magda
(3)
Łoskot Małgorzata
(3)
Aronson Elliot
(2)
Barcewicz Mirosław
(2)
Bauer Joachim
(2)
Białecka Bogna
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Blanchard Kenneth H
(2)
Błaż Agata
(2)
Błeszyński Jacek Jarosław
(2)
Chmiel Nik
(2)
Ciccarelli Saundra K
(2)
Czapów Czesław
(2)
Denny Richard
(2)
Doliński Dariusz
(2)
Dziubek Piotr
(2)
Fazlagić Jan
(2)
Filipiak Ewa
(2)
Franken Robert E
(2)
Frąckowiak Marzena
(2)
Garczyński Stefan
(2)
Gliszczyńska Xymena
(2)
Grodecka Ewa
(2)
Grudzińska Zofia
(2)
Głoskowska-Sołdatow Małgorzata
(2)
Jachnis Anna
(2)
Juchnowicz Marta
(2)
Kacmajor Anna
(2)
Kapuścińska-Kozakiewicz Justyna
(2)
Kochan-Wójcik Marta
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Król Henryk
(2)
Lendzion Jarosław Piotr
(2)
Lubrańska Anna
(2)
Ludorowska Agnieszka
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Madalińska-Michalak Joanna
(2)
Marchel Paweł
(2)
Maslow Abraham Harold
(2)
Materska Maria
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Niemierko Bolesław
(2)
Oleksa Karolina
(2)
Oleksyn Tadeusz
(2)
Opora Robert
(2)
Pantalon Michael V
(2)
Penc Józef
(2)
Pink Daniel H
(2)
Pokora Mirosław
(2)
Przylipiak Mirosław
(2)
Płuska Katarzyna
(2)
Radwańska Jadwiga
(2)
Rostkowski Tomasz
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(113)
2010 - 2019
(246)
2000 - 2009
(178)
1990 - 1999
(54)
1980 - 1989
(17)
1970 - 1979
(22)
1960 - 1969
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(255)
1989-2000
(6)
Kraj wydania
Polska
(636)
Finlandia
(1)
nieznany (p)
(1)
Język
polski
(626)
nieznany (po)
(6)
angielski
(3)
nieznany (0 p)
(1)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(119)
Pedagodzy
(48)
Dyrektorzy szkół
(34)
Pedagodzy szkolni
(26)
Wychowawcy klas
(22)
Nauczyciele języka polskiego
(15)
Dorośli
(13)
Doradcy zawodowi
(12)
Klasa 7.
(12)
Klasa 8.
(12)
Rodzice
(12)
Bibliotekarze
(9)
Nauczyciele akademiccy
(8)
Nauczyciele przedszkoli
(8)
Szkoły ponadpodstawowe
(8)
Klasa 6.
(7)
Menedżerowie
(7)
Nauczyciele nauczania początkowego
(7)
Szkoły podstawowe
(7)
Coachowie
(6)
Nauczyciele bibliotekarze
(6)
Psycholodzy
(6)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Terapeuci
(5)
Biblioterapeuci
(4)
Biolodzy
(4)
Lekarze
(4)
Nauczyciele biologii
(4)
Nauczyciele języków
(4)
Nauczyciele matematyki
(4)
Sportowcy
(4)
Psycholodzy szkolni
(3)
Psychoterapeuci
(3)
Uczniowie
(3)
Klasa 4.
(2)
Klasa 5.
(2)
Młodzież
(2)
Pracownicy oświaty
(2)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(2)
Socjoterapeuci
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Specjaliści terapii uzależnień
(2)
Szkoły średnie
(2)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Asystenci rodzin
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Dzieci
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Koordynatorzy projektów
(1)
Literatura polska
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Pracownicy HR
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Psychiatrzy
(1)
Studenci
(1)
Wolontariusze
(1)
Wychowawcy
(1)
Wychowawcy świetlic
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Motywacja
(262)
Motywacja uczenia się
(153)
Motywacja pracy
(104)
Uczenie się
(95)
Zarządzanie
(69)
Uczniowie
(66)
Uczeń - motywacja
(63)
Kadry
(61)
Osobowość
(43)
Psychologia
(41)
Nauczanie
(37)
Uczucia
(35)
Praca
(34)
Nauczyciele
(31)
Przedsiębiorstwo
(30)
Uczenie się - motywacja
(27)
Stres
(23)
Sukces
(23)
Stosunki interpersonalne
(19)
Organizacja
(18)
Psychologia społeczna
(17)
Zachowanie
(17)
Pamięć
(16)
Spostrzeganie
(16)
Szkolnictwo
(16)
Dziecko
(15)
Myślenie
(15)
Dzieci
(14)
Innowacje
(14)
Inteligencja (psychol.)
(14)
Komunikacja interpersonalna
(14)
Menedżerowie
(14)
Efektywność nauczania
(13)
Kontrola
(13)
Młodzież
(13)
Postawy
(13)
Płaca
(13)
Decyzje
(12)
Nauczanie początkowe
(12)
Negocjacje
(12)
Poradnictwo zawodowe
(12)
Przywództwo
(12)
Psychoterapia
(12)
Agresywność
(11)
Kariera
(11)
Kultura organizacyjna
(11)
Wychowanie
(11)
Zarządzanie strategiczne
(11)
Świadomość
(11)
Coaching
(10)
Konflikt
(10)
Poznanie
(10)
Praca zespołowa
(10)
Samorealizacja
(10)
Grupy społeczne
(9)
Kształcenie
(9)
Metody nauczania
(9)
Motywacja wewnętrzna
(9)
Niepowodzenia szkolne
(9)
Ocenianie kształtujące
(9)
Oceny szkolne
(9)
Satysfakcja zawodowa
(9)
Bezrobocie
(8)
Marketing
(8)
Matematyka
(8)
Motywacja osiągnięć
(8)
Organizacje
(8)
Przemoc
(8)
Psychologia rozwojowa
(8)
Płeć
(8)
Rodzice
(8)
Twórczość
(8)
Zatrudnienie
(8)
Internet
(7)
Komunikacja społeczna
(7)
Lęk
(7)
Oceny pracowników
(7)
Rynek pracy
(7)
Samopoznanie
(7)
Temperament
(7)
Wypalenie zawodowe
(7)
Wzmocnienie pozytywne (psychologia)
(7)
Dziecko zdolne
(6)
Hipnoza
(6)
Instynkt
(6)
Język
(6)
Języki
(6)
Kompetencje kluczowe
(6)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(6)
Mobbing
(6)
Niedostosowanie społeczne
(6)
Planowanie strategiczne
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Rozwój osobisty
(6)
Siła robocza
(6)
Stres zawodowy
(6)
Wiedza
(6)
Współdziałanie
(6)
Zachowanie prospołeczne
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Temat: dzieło
Dom dzienny, dom nocny
(1)
Young power!
(1)
Temat: czas
2001-
(84)
1989-
(6)
2001-0
(6)
1901-2000
(3)
1901-
(2)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Finlandia
(2)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Konin (woj. wielkopolskie, pow. szamotulski, gm. Pniewy ; okolice)
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(216)
Artykuł z czasopisma fachowego
(138)
Poradnik
(22)
Poradniki
(22)
Scenariusz zajęć
(20)
Artykuł z czasopisma naukowego
(18)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(18)
Podręczniki akademickie
(17)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(16)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(13)
Podręczniki
(13)
Materiały pomocnicze
(11)
Opracowanie
(11)
Poradniki dla nauczycieli
(11)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(9)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(9)
Praca zbiorowa
(7)
Podręcznik
(6)
Artykuł problemowy
(4)
Artykuł z czasopisma biologicznego
(4)
Czasopismo pedagogiczne
(4)
Materiały konferencyjne
(4)
Monografia
(4)
Raport z badań
(4)
Scenariusze zajęć
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Wywiad dziennikarski
(4)
Artykuł z czasopisma akademickiego
(3)
Karty pracy ucznia
(3)
Artykuł fachowy
(2)
Artykuł z czasopisma historycznego
(2)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(2)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(2)
Audiobooki
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Gry i zabawy
(2)
Gry komputerowe
(2)
Książki mówione
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(1)
Artykuł z czasopisma sportowego
(1)
Czasopismo matematyczne
(1)
Encyklopedie
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Synteza
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(264)
Psychologia
(60)
Praca, kariera, pieniądze
(18)
Socjologia i społeczeństwo
(18)
Medycyna i zdrowie
(13)
Zarządzanie i marketing
(13)
Językoznawstwo
(9)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(6)
Rozwój osobisty
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(4)
Literaturoznawstwo
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Historia
(2)
Matematyka
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Monografia
(1)
Nauka i badania
(1)
Tytuł czasopisma
Dyrektor Szkoły
(20)
Życie Szkoły
(14)
Głos Pedagogiczny
(13)
Meritum
(12)
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(12)
Polonistyka
(12)
Remedium
(10)
Edukacja : studia, badania, innowacje
(9)
Psychologia w Szkole
(9)
Głos Nauczycielski
(8)
Bliżej Przedszkola
(6)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(6)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(6)
Edukacja Wczesnoszkolna
(6)
Trendy
(6)
Głos Pedagogiczny : czasopismo dla pedagogów i psychologów szkolnych, pedagogów specjalnych, wychowawców
(5)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(5)
Ruch Pedagogiczny
(5)
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(5)
Wychowawca
(5)
Biblioteka w Szkole
(4)
Biologia w Szkole
(4)
Charaktery
(4)
Gazeta Szkolna
(4)
Język Polski w Gimnazjum
(4)
Matematyka
(4)
Sygnał
(4)
Szkoła : miesięcznik dyrektora
(4)
Świat Problemów
(4)
Dyrektor Szkoły: miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(3)
Nowa Szkoła
(3)
Biblioteka Publiczna
(2)
Bibliotekarz
(2)
Chowanna
(2)
Doradca Nauczyciela Przedszkola
(2)
Dzieci : Magazyn dla Rodziców
(2)
Edukacja i Dialog
(2)
Język Polski w Szkole IV-VI
(2)
Języki Obce w Szkole
(2)
Języki Obce w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(2)
Nowe w Szkole
(2)
Praca Socjalna
(2)
Sens : psychologia dla ciebie
(2)
Terapia Specjalna Dzieci i Dorosłych
(2)
Wiadomości Historyczne z Wiedzą o Społeczeństwie
(2)
Wszystko dla Szkoły
(2)
Wychowanie na Co Dzień
(2)
WychowujMy! : dorosłym o dzieciach
(2)
Biblioterapeuta
(1)
Edukacja Medialna
(1)
Europa dla Aktywnych : kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
(1)
Język Polski w Szkole - Gimnazjum
(1)
Kwartalnik Pedagogiczny
(1)
Niebieska Linia : dwumiesięcznik poświęcony problematyce przemocy
(1)
Serwis Informacyjny Uzależnienia
(1)
TIK w Edukacji
(1)
Uczyć lepiej
(1)
Wychowanie Fizyczne i Sport
(1)
Wychowanie na co dzień
(1)
Świetlica w Szkole
(1)
638 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50479 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46225 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65539 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Opracowanie zawiera przegląd współczesnych sposobów analizy emocji i motywacji, w którym autor odwołuje się także do wcześniejszych interpretacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Młoda kobieta rzuca studia doktoranckie i zaczyna grać w pokera. Wdrożywszy się w system analizowania możliwych scenariuszy i wyliczania szans na ich ziszczenie, potrafi określić z góry błędy swoich przeciwników i staje się jedną z najlepszych zawodniczek na świecie. Grupa specjalistów Google przez cztery lata gromadzi dane na temat funkcjonowania najlepszych zespołów pracowniczych, aby ogłosić, że ważniejsze jest to, co łączy grupę, niż jej personalny skład. Generał piechoty morskiej Stanów Zjednoczonych, widząc niskie morale ochotników, układa od nowa program szkolenia w obozie dla rekrutów. Okazuje się, że wypracowanie postawy „ukierunkowanej na działanie” może zmienić nawet najbardziej rozchwianych nastolatków w niepokonanych zdobywców. Termin premiery Krainy lodu wytwórni Walt Disney Pictures zbliża się wielkimi krokami. Katastrofa wisi w powietrzu, jednak zespół produkcyjny otrząsa się z niemocy, przeżywa twórczy przełom i w efekcie powstaje jeden z najlepszych filmów animowanych w historii kina. Co łączy tych wszystkich ludzi? Wiedza, że efektywność to umiejętność dokonywania wyborów i podejście do codziennych obowiązków. To odpowiednie postrzeganie małych celów na tle dużych wyzwań, to kultury organizacyjne, które budujemy jako liderzy, nie zamykając się na postęp. To wreszcie stosunek do informacji. Te aspekty różnią ludzi produktywnych od zapracowanych. Mądrzej, szybciej, lepiej traktuje o ośmiu kluczowych obszarach – od motywacji i umiejętności wyznaczania celów aż po zagadnienie koncentracji i dokonywanie wyborów – które tłumaczą, jak to się dzieje, że niektórzy ludzie i niektóre firmy tak wiele potrafią zrobić. Opierając się na najnowszych badaniach naukowych w dziedzinie neurologii, psychologii i ekonomii behawioralnej, jak również na doświadczeniach dyrektorów generalnych, reformatorów oświaty, generałów wojska, agentów FBI, pilotów samolotów pasażerskich i scenarzystów z Broadwayu, autor udowadnia, że najbardziej produktywni ludzie, firmy i organizacje faktycznie działają inaczej, ale to nie wszystko. Oni zupełnie inaczej widzą świat i inaczej podejmują decyzje. Charles Duhigg – zdobywca Nagrody Pulitzera, jest dziennikarzem śledczym w „The New York Times” i autorem bestsellerowej książki Siła nawyku. Otrzymał nagrody National Academy of Sciences, National Journalism i Gorge Polk. Jest absolwentem Harvard Business School oraz Uniwersytetu Yale. Mieszka na Brooklynie z żoną i dwójką dzieci.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Między pracownikami a pracodawcami istnieje układ oparty na wymianie. Pracodawca potrzebuje pracy ludzkiej do realizacji swoich przedsięwzięć. Pracownik oczekuje w zamian rekompensaty, nie tylko w postaci zapłaty. Układ ten byłby idealny, gdyby oczekiwania obu stron mogły być w pełni zaspokajane. W rzeczywistości trudno o zrównoważenie aspiracji obu stron. Pracodawcy chcą, aby pracownicy pracowali więcej i chętniej. Ci drudzy wysuwają zastrzeżenia, co do poziomu zaspokojenia ich potrzeb. Każdy chce osiągnąć jak najwięcej, ale przewaga sił leży po stronie dających zatrudnienie. To oni dyktują warunki, od których zależy zadowolenie ludzi świadczących pracę. Podejmując próbę rozwiązania tego problemu, najlepiej zatem dążyć do konsensusu, czyli usuwać powody niedogodności odczuwanych przez pracowników tak, aby mogli oni lepiej wykonywać swoje zadania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Jak Wspomagać)
Trudna sytuacja w jakiej znajdują się rodzicie i opiekunowie dziecka z chorobą przewlekłą wymaga zrozumienia i zapoznania się z rzetelną wiedzą specjalistów. Dziecko chore może się również w pełni rozwijać jeśli tylko zapewni mu się optymalne warunki i wsparcie. By to ułatwić warto sięgnąć po sprawdzoną wiedzę wybitnych specjalistów. Doskonała pomoc dla rodziców i opiekunów dziecka z chorobą przewlekłą. Rzetelna, przystępnie podana wiedza uznanych specjalistów. Tematem przewodnim książki są problemy psychologiczno-społeczne związane z doświadczaniem przez dziecko choroby przewlekłej. Autorka książki przybliża dane z teorii i badań nad tym zagadnieniem, prezentuje doświadczenia chorych dzieci i ich opiekunów, a także istotne informacje dotyczące praw oraz instytucji, w których można uzyskać pomoc. Duży nacisk kładzie się tu na postawę rodziców i opiekunów, jaką przyjmują wobec chorego dziecka - czy potrafią wspierać ogólny rozwój chorego dziecka, zaspokajać jego potrzebę samodzielności, nie zapominając przy tym o potrzebach pozostałych - zdrowych dzieci. Książka jest adresowana do rodziców i opiekunów dzieci przewlekle chorych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103703, 106059 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49460 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38058 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45481 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63706 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie II, Motywacja i uczenie się, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - Co nas motywuje? - Jakie procesy sterują naszymi emocjami? - Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? - W jaki sposób powstają wspomnienia? - Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział Autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy „wykrywacze kłamstw” naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Nie ma Albertyny to szósty tom quasi-autobiograficznego cyklu Marcela Prousta W poszukiwaniu straconego czasu, uznanego w powszechnej opinii krytyków za arcydzieło literatury. (Pierwsza część nosi tytuł W stronę Swanna, druga W cieniu zakwitających dziewcząt, trzecia Strona Guermantes, czwarta Sodoma o Gomora, piąta Uwięziona). Albertyna odchodzi. Zostawia bohatera, potem umiera, a następnie odchodzi z pamięci. Proust opisuje z chirurgiczną dokładnością proces znikania człowieka z życia i pamięci ludzkiej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W numerze [Contents] Piotr Radkiewicz : Ile jest autorytaryzmu w prawicowym autorytaryzmie? Krytyka użyteczności narzędzia pomiaru [How much authoritarianism is in the right-wing authoritarianism? Critical remarks on the usefulness of the measure], s. 97–112; Paweł J. Matusz, Jakub Traczyk, Agata Gąsiorowska : Kwestionariusz Potrzeby Poznania – konstrukcja i weryfikacja empiryczna narzędzia mierzącego motywację poznawczą [Kwestionariusz Potrzeby Poznania – Construction and empirical verification of the scale measuring cognitive motivation], s. 113–128; Anna Czarna : Narcyz w sieci społecznej, czyli co analiza sieci mówi o funkcjonowaniu osób narcystycznych [A narcissist in the social network. What does network analysis tell us about functioning of narcissistic individuals?], s. 129–145; Magdalena Żemojtel-Piotrowska, Tomasz Baran, Jarosław Piotrowski : Postawy roszczeniowe a system wartości w ujęciu Shaloma Schwartza [Entitlement attitudes and Schwartz`s values system], s. 146–158; Katarzyna Grunt-Mejer, Jacek Grunt-Mejer : Agresja drogowa: jej uwarunkowania i metody pomiaru [Road rage: Its determinants and methods of measurement], s. 159–168.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
„Słowa na podróż” to zbiór fragmentów Pisma Świętego na każdy dzień miesiąca, przedstawiających drogę do pojednania z Bogiem i pomagających w podróży przez życie.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Engram)
Przedstawiono nowe zjawisko tzw. prokrastynacji, czyli działań podejmowanych w sytuacjach kryzysowych dla biznesu, działalność pomocową, rolę portalu społecznościowego, facebooka jako medium porozumiewania się w pracy, model formowania się kariery zawodowej, funkcjonowanie pracowników, którzy świadomie wybrali życie w modelu „singli”, analiza pracy trenerów, ale także zjawisko romansowania w pracy, mowa jest o rozwiązaniach systemowych w funkcjonowaniu działów kadr oraz rolach nowej techniki motywacyjnej, tzw. gamifikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46510 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67981 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Z wielką przyjemnością oddajemy do Państwa rąk publikację pt. „Ekonomia”, wy¬daną w ramach Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Opracowanie składa się z 65 artykułów, w których autorzy prezentują wyniki badań w czterech obszarach problemowych analizowanych na poziomie mikro- i makro-ekonomicznym. Pierwszy obszar przedstawia rozważania dotyczące rynku pracy i instytucjirynku pracy, a także roli kapitału ludzkiego w gospodarce. Znalazły się tutaj wyniki badań na temat np.: roli urzędów pracy w przeciwdziałaniu bezrobociu, wpływu instytucji formalnych i nieformalnych na rynek pracy, zjawiska prekariatu, sytuacji kobiet na rynku pracy w dobie polityki równych szans czy pozycji absolwentów na europejskim rynku pracy. Drugi obszar dotyczy problemów makroekonomicznych współczesnych gospodarek, często ukazywanych w kontekście analizy sytuacji Pol¬ski na tle innych krajów unijnych. W tej grupie artykułów zaprezentowano wyniki analiz dotyczących m.in.: interwencjonizmu monetarnego i fiskalnego w warunkach wysokiego zadłużenia, polityki monetarnej i fiskalnej w krajach unijnych, ograniczeń wzrostu i rozwoju gospodarczego, innowacyjności i przedsiębiorczości, działalności badawczo-rozwojowej oraz roli kapitału intelektualnego kraju. Trzeci obszar tematyczny prezentowanej publikacji stanowią aspekty mikroekonomiczne, omawiając je np. dokonano analizy relacji podmiotów funkcjonujących na rynku, poddano ocenie przeobrażenia w sferze dochodów gospodarstw domowych czy opi¬sano wpływ migracji na gospodarstwa domowe w Polsce. Czwarty obszar obejmuje zaś opracowania dotyczące fundamentów ekonomii, m.in. racjonalności człowieka w ujęciu homo sustinens, nowych paradygmatów rozwoju, refleksji nad metodologią nauk ekonomicznych, koncepcji kształtowania oczekiwań uczestników rynku czy analiz poglądów klasyków francuskich na temat podatków. Książka przeznaczona jest dla pracowników naukowych szkół wyższych, specjalistów w praktyce zajmujących się problematyką ekonomiczną, studentów studiów ekonomicznych oraz słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich. Artykuły składające się na niniejszą książkę były recenzowane przez samodzielnych pracowników nauki, w większości kierowników katedr ekonomii. Chcielibyśmy serdecznie podziękować za wnikliwe i rzetelne recenzje, często inspirujące do dalszych badań. Oddając powyższą publikację do rąk naszych Czytelników, wyraża¬my jednocześnie nadzieję, że ze względu na jej wszechstronny charakter spotka się ona z zainteresowaniem i przyczyni do rozpoczęcia inspirujących dyskusji. Jerzy Sokołowski
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Krople mądrości‟ to kolekcja inspirujących myśli i sentencji, które mogą pomóc Ci spojrzeć na świat, życie i wyzwania codzienności w nowy, świeży sposób. Mogą zmotywować Cię do działania, mogą sprawić, że na nowo przemyślisz priorytety, mogą zmienić Twoje myślenie. Autorami prezentowanych w książce sentencji są myśliciele, reformatorzy, wynalazcy oraz wybitni przywódcy, którzy inspirowali innych i wywarli wpływ na losy świata. „Krople mądrości‟ to książka, którą należy czytać powoli. Każda kropla jest porcją kilku inspirujących myśli, będących zaproszeniem do refleksji nad różnymi aspektami życia.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest próbą przedstawienia Czytelnikowi stanowiska autorów do współczesnej wiedzy o finansach i zarządzaniu organizacjami złożonymi. Celem autorów artykułów jest poszukiwanie odpowiedzi: jak te organizacje mogą być skonstruowane, zorganizowane oraz jak mogą funkcjonować w sytuacji, gdy tempo zmian zachodzących w sferze społeczno-gospodarczej powodują powstawanie nieznanych dotąd zjawisk i procesów, nasuwają nowe problemy, których rozwiązywać nie da się bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Rozwój wspomnianych nauk, dzięki badaniom naukowym i wiedzy praktycznej, utwierdza nasze przekonanie, ze większość zasad, twierdzeń, metod i procedur posiada ściśle określony przedmiot i zakres racjonalnego zastosowania. Zmieniający się świat często zmusza nas do weryfikacji, a nawet odrzucenia obowiązujących dotąd rozwiązań organizacyjnych, czy standardów postępowania badawczego – dochodzimy bowiem do wniosku, ze mają one ograniczony zakres adekwatności, odpowiedniości do rzeczywistości. Każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer "Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, czterdziesty szósty z kolei, tym razem jest ukierunkowany na dostosowywanie analizy świata organizacji i finansów do zmian i tempa rozwoju ekonomicznego i społecznego. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W dużej mierze są one poświęcone problematyce pomiaru rentowności czynników wytwórczych i zagadnieniom analizy dyskryminującej przedsiębiorstwa; badaniu efektywności funkcjonowania rad nadzorczych, skuteczności systemu motywacyjnego potencjału pracy oraz funkcjonalności systemu informacji marketingowej; charakterystyce metod analizy i oceny nowych form turystyki poznawczej; jak również badaniom nad sposobami ograniczenia ubóstwa i kwestiom dynamizowania rozwoju regionalnego (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Życie z nastolatkiem to czasem jazda bez trzymanki… i odwieczne pytanie, w jakich proporcjach połączyć wolność i kontrolę, by pozwalać nastolatkowi, aby zdobywał potrzebne umiejętności społeczne i życiowe i w sposób optymalny przechodził przez proces szukania odpowiedzi na pytanie „Kim jestem?”, a jednocześnie mieć poczucie, że jest się w jego życiu ważnym. Pozytywna Dyscyplina proponuje Ci nową rolę – zostań drugim pilotem w samolocie życia nastolatka, czyli bądź i wspieraj oraz porzuć nadmierną kontrolę. Jak? Przekonaj się sam! Okres nastoletni to zwykle czas ogromnej ilości stresu i dużych zmian dla nastolatków oraz ich rodziców. Młodzi ludzie naturalnie poszukują większej wolności i przechodzą przez proces przekształcania relacji z rodzicami, a ci drudzy często czują się wyobcowani i wykluczeni z życia dziecka, a nawet bezradni i bezsilni. Pozytywne podejście do wychowywania szczęśliwych, zaradnych i dojrzałych nastolatków. „Pozytywna Dyscyplina dla nastolatków” pokazuje rodzicom, jak lepiej komunikować się z nastolatkiem i wychodzić poza destrukcyjne cykle zemsty i poczucia winy oraz przerwać błędne koło walki, by budować relacje oparte na szacunku. Nastolatki nadal potrzebują rodziców, ale potrzebują ich w inny sposób. Rodzice mogą wspierać ich, ucząc zdroworozsądkowej oceny sytuacji, skupiania się na rozwiązaniach i brania odpowiedzialności, rezygnując przy tym z gderania, kar i zakazów. Miliony rodziców zaufały Pozytywnej Dyscyplinie – stworzonemu przez Jane Nelsen zdroworozsądkowemu i spójnemu podejściu do wychowywania szczęśliwych i odpowiedzialnych dzieci. W książce „Pozytywna dyscyplina dla nastolatków” znajdziesz sprawdzone i skuteczne sposoby na to, jak: uczyć nastolatka, by realizował cele, które ważne są dla niego, jak również te, które ważne są dla ciebie (np. domowe obowiązki), być po stronie swojego nastolatka i upewniać się, że on o tym wie, unikać pułapek nadmiernej kontroli i pobłażliwości, szczerze rozmawiać z nastolatkiem, pomagać mu radzić sobie z wyzwaniami wirtualnego świata, zamieniać trudne sytuacje w możliwości, motywować, dobrowolnie zrezygnować z kar i zabierania przywilejów na rzecz szukania rozwiązań, zadbać o to, by twoje osobiste tematy z okresu dojrzewania nie stawały ci na rodzicielskiej drodze
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Dostałeś/aś skierowanie do szpitala na operację? Jesteś już umówiony/a na termin? A może za bardzo przeraża Cię myśl związana z operacją i jesteś całkowicie zablokowany/a? Napisałam tego e-booka z myślą o osobach, które wybierają się na operację oraz opiekunów, którzy zajmują się chorymi. E-book przeprowadza przez cały proces od momentu otrzymania diagnozy od lekarza, zapisania się na zabieg, pobytu w szpitalu, powrotu do domu, aż do czasu gdy pacjent powróci do równowagi psychicznej oraz fizycznej. Napisałam go na podstawie własnych doświadczeń i moich bliskich, rozmowy z pacjentami, badań psychologicznych oraz wiedzy coachingowej. Znajdziesz w nim wszystko to co powinieneś/powinnaś wiedzieć wybierając się do szpitala. Jak się przygotować? Jak masz sobie radzić ze stresem i traumą pooperacyjną? Jak opiekować się bliską osobą po powrocie ze szpitala? Jak zmotywować siebie i bliskich, aby zapisać się na termin? Jak zmniejszyć u siebie poziom lęku? Jak poradzić sobie z ciężką diagnozą? Co wpływa na szybki powrót do równowagi psychicznej po przeżyciu traumy? Na te i wiele innych pytań odpowie Ci jeden e-book. Znajdziesz w nim również ćwiczenia, dzięki którym prościej przejdziesz przez cały ten proces. Czytając i wykonując ćwiczenia masz o wiele większe możliwości do tego, aby szybciej wyzdrowieć i zachować równowagę psychiczną. Korzystniej również przejdziesz przez cały proces realizacji celu operacja. Nie musisz sam/a przechodzić przez cały ten proces i martwić się o to co Cię czeka. Dzięki temu e-bookowi będzie Ci ze wszystkim prościej i przygotujesz się na kryzysowe sytuacje, które mogłyby Cię spotkać. Poznasz również zestaw czynników pozytywnych, dzięki którym zmniejsza się natężenie stresu i szybciej odbija się traumy. Skuteczniej poradzisz sobie ze stresem oraz traumą za pomocną metod opartych na badaniach. Wierzę, że każdy może osiągnąć ustalony przez siebie cel. Czasami potrzeba, tylko więcej energii, czasu i kosztów, jednak wszystko da się osiągnąć. Wystarczy dobrze się do tego przygotować. Im lepiej się do tego przygotujesz, tym mniejsze koszty poniesiesz i szybciej osiągniesz swój cel. Pomogę Ci w ustaleniu i realizacji celu operacja. E-book przeprowadzi Cię przez cały ten proces. Dasz sobie radę. Wierzę w Ciebie. '
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Numer specjalny Mobbing (bullying) z perspektywy teoretycznej i empirycznej [Special issue: Mobbing (bullying) from the theoretical and empirical perspective] Redaktor numeru [Issue editor]: Małgorzata Gamian-Wilk W numerze [Contents] Małgorzata Gamian-Wilk: Wstęp do numeru tematycznego Psychologii Społecznej Mobbing (bullying) z perspektywy teoretycznej i empirycznej [Preface to the special issue „Mobbing (bullying) from the theoretical and empirical perspective”], s. 242–243; Małgorzata Gamian-Wilk, Lidia Grzesiuk: Mobbing w miejscu pracy. Przegląd wyników badań związanych z przejawami mobbingu, genezą i konsekwencjami [Mobbing in the workplace: Review of studies on mobbing manifestations, origin and consequences], doi 10.7366/1896180020163801, s. 244–254; Maciej Macko: Epidemiologia zjawisk typu mobbing/bullying. Podstawowe problemy pomiaru i komunikowania wyników [Prevalence of rates of mobbing/bullying in Poland. Fundamental issues in measurement and dissemination of findings], 10.7366/1896180020163802, s. 255–266; Brita Bjørkel: Whistleblowing: Antecedents and consequences, 10.7366/1896180020163803, s. 267–283; Elżbieta Turska, Irena Pilch: Makiawelizm i kultura organizacji jako predyktory mobbingu w miejscu pracy [Machiavellianism and organizational culture predict workplace mobbing], 10.7366/1896180020163804, s. 284–296; Elżbieta Strutyńska: Nauczyciel w roli ofiary? O uwarunkowaniach mobbingu w środowisku szkolnym [Teacher as a victim? On the determinants of mobbing in school settings], 10.7366/1896180020163805, s. 297–309. Inne artykuły [Other articles] Dorota Kanafa-Chmielewska: Zaangażowanie społeczne z perspektywy psychologicznej [Psychological perspective on social involvement], 10.7366/1896180020163806, s. 310–320; Marcin Moroń: Rozumienie emocji a agresywność i wrogość. Mediacyjna rola empatii, aleksytymii i makiawelizmu [Emotion understanding, aggressiveness and hostility. Mediatory role of empathy, alexithymia and Machiavellianism], 10.7366/1896180020163807, s. 321–338. Metody [Methods] Małgorzata Chrupała-Pniak, Damian Grabowski: Skala motywacji zewnętrznej i wewnętrznej do pracy (WEIMS-PL). Wstępna charakterystyka psychometryczna polskiej wersji kwestionariusza Work Extrinsic and Inrinsic Motivation Scale [Work Extrinsic and Intrinsic Motivation Scale (WEIMS-PL). Psychometric description of the Polish version], 10.7366/1896180020163808, s. 339–355; Magdalena Żemojtel-Piotrowska, Jarosław Piotrowski, Tomasz Baran: Roszczeniowość psychologiczna i metoda jej pomiaru – polska adaptacja [Polish adaptation of Psychological Entitlement Scale (PES)], 10.7366/1896180020163809, s. 356–367. '
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
The issue consists of articles containing a great deal of cognitively and practically interesting information. For the most part, they regard: methods of estimation of human capital as well as productivity of work, survey on absenteeism from work and arduousness in work, research on digital capital of the websites of local governments, methods of advancement in international accounting systems, forming of principles of fair value as a measure of value of financial instruments. The content of subsequent papers allows perceiving strategic aspects of the management process, among which: management through creating values for the customer in a local tourist economy, strategic planning of rural tourism development, and strategies of the decision making process by representatives of trade unions as well as other social organizations.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W numerze [Contents] Katarzyna Szczucka: Nieco danych świadczących o tym, że Dutton i Aron 40 lat temu wykazali niekoniecznie to, co zamierzali [Some evidence that Dutton and Aron 40 years ago had shown not necessarily what they intended to show], doi 10.7366/1896180020153201, s. 8–24; Magdalena Poraj-Weder, Dominika Maison: Poszukiwania uniwersalnego modelu motywacji konsumenckich [In search of a universal model of consumer motivation], 10.7366/1896180020153202, s. 24–35; Marcin Moroń: Poznawczo-emocjonalne predyktory agresywności relacyjnej. Rola zdolności rozumienia emocji, afektywnych reakcji empatycznych i wrogości. Doniesienie wstępne [Cognitive and emotional predictors of relational aggression: The role of the ability to understand emotions, emotional empathy and hostility. Preliminary report], 10.7366/1896180020153203, s. 36–54; Dorota Kanafa-Chmielewska: Wybrane ujęcia zaangażowania społecznego o charakterze politycznym [Selected approaches to political social involvement], 10.7366/1896180020153204, s. 55–67; Ryszard Klamut: Kwestionariusz aktywności obywatelskiej (KAO) – narzędzie do badania różnych rodzajów aktywności obywatelskiej [Civic Activity Questionnaire – Instrument diagnostic of four types of active citizenship], 10.7366/1896180020153205, s. 68–83; Wacław Bąk, Mariola Łaguna, Ewelina Bondyra-Łuczka: Kwestionariuszowe metody pomiaru ukierunkowań regulacyjnych. Polskie adaptacje kwestionariuszy RFQ i RFS [Questionnaires for measuring dispositional regulatory focus. Polish adaptations of RFQ and RFS], 10.7366/1896180020153206, s. 84–99; Anna Maria Zawadzka, Joanna Duda, Rafał Rymkiewicz, Blanka Kondratowicz-Nowak: Siedmiowymiarowy model aspiracji życiowych Kassera i Ryana. Analiza trafności i rzetelności narzędzia [Seven-dimensional model of life aspirations by Kasser and Ryan: Analysis of validity and reliability of the instrument], 10.7366/1896180020153207, s. 100–111.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej