Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(135)
IBUK Libra
(12)
Forma i typ
Książki
(91)
Publikacje dydaktyczne
(46)
Artykuły
(41)
E-booki
(12)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Audiobooki
(1)
Druki ulotne
(1)
Grafiki
(1)
Dostępność
dostępne
(151)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(26)
Czytelnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(28)
Czytelnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(15)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(21)
Wypożyczalnia Złotów
(23)
Czytelnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(21)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(3)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(7)
Zbiory specjalne Czarnków-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Fidyk Marta
(12)
Skup-Stundis Teresa
(11)
Pawlak Mirosław
(8)
Naprawa Renata
(4)
Rytlowa Józefa
(4)
Tanajewska Alicja
(4)
Hinz Magdalena
(3)
Skrzypczyk Leon
(3)
Barańska Małgorzata
(2)
Bukowska Violetta
(2)
Hajczuk Roman
(2)
Hajduk Hubert
(2)
Hvatov Sergej
(2)
Jurek Anna
(2)
Kominek Andrzej
(2)
Kupisiewicz Małgorzata
(2)
Mycawka Mirosława
(2)
Preyzner Marcin
(2)
Rydzewska Danuta
(2)
Szadyko Stanisław
(2)
Adamczewski Jakub
(1)
Andrzejewski Bolesław
(1)
Antosiewicz Agnieszka
(1)
Badowska-Kionka Joanna
(1)
Bajor Kazimierz
(1)
Banach Agnieszka
(1)
Baran Joanna
(1)
Barańczak Stanisław
(1)
Barszczowska Ewa
(1)
Bartosiewicz Aleksandra
(1)
Białek Kinga
(1)
Biedrzycki Krzysztof
(1)
Biernacka Michalina
(1)
Bogołębska Barbara
(1)
Boratyńska Joanna
(1)
Bąk Mieczysław
(1)
Chałońska Joanna
(1)
Chmaj Marek
(1)
Cieślak-Pólkowska Dominika
(1)
Cwejman P
(1)
Cybal-Michalska Agnieszka
(1)
Cyran Maria
(1)
Dobkowska Joanna
(1)
Dudek Sandra
(1)
Dunaj Bogusław
(1)
Dyjankiewicz Kamil
(1)
Dąbrowski Krzysztof
(1)
Falkowska Mira
(1)
Fałowska I
(1)
Felec'ka Oksana
(1)
Fiebiger Katarzyna
(1)
Gajda Stanisław
(1)
Gajewska Małgorzata
(1)
Galster Irena
(1)
Gałuszka Władysława
(1)
Graca Joanna
(1)
Graczyk Krzysztof
(1)
Grodecka Ewa
(1)
Gromkowska-Melosik Agnieszka
(1)
Gąsiorek Krystyna
(1)
Głuchowska Hanna
(1)
Hałaczek Jagna
(1)
Hofman Agata
(1)
Horowicz Daniel
(1)
Iluk Jan
(1)
Jachimczak Barbara Wanda
(1)
Jackowska Anna
(1)
Jakrzewska Dominika
(1)
Jakubowicz Anna
(1)
Jansche Katarzyna
(1)
Jastrzębski Jerzy
(1)
Juraszek Maria M
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Karczmarska-Strzebońska Alicja
(1)
Kasperek Magdalena
(1)
Kaźmierak Alicja
(1)
Kaźmierczak Paulina
(1)
Kirchner Hanna
(1)
Klisiewicz Edward
(1)
Kompel Grażyna
(1)
Konieczna Iwona
(1)
Kowalska Marianna
(1)
Kołsut Sławomira
(1)
Krasuski Krzysztof
(1)
Krauze-Sikorska Hanna
(1)
Krzemińska Joanna
(1)
Krzyżyk Danuta
(1)
Kudina Nataliâ
(1)
Kurczak Henryk
(1)
Kurdziel Marta
(1)
Kuziel Dariusz
(1)
Kwiek-Osikowska Janina
(1)
Kędzierska Ludmiła
(1)
Kłakówna Zofia Agnieszka
(1)
Kłos Joanna (graficzka)
(1)
Lica Aneta
(1)
Lica Zenon
(1)
Mackiewicz Antoni
(1)
Majewski Ryszard Eustachy
(1)
Marsh S. B
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(16)
1980 - 1989
(20)
1970 - 1979
(13)
1960 - 1969
(5)
1950 - 1959
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(147)
Język
polski
(130)
angielski
(6)
nieznany (po)
(6)
niemiecki
(4)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele języka polskiego
(26)
6-8 lat
(8)
Dzieci
(8)
Przedszkola
(8)
Szkoły podstawowe
(7)
Nauczyciele
(6)
Nauczanie początkowe
(5)
0-5 lat
(4)
Klasa 1.
(4)
Klasa 2.
(4)
Klasa 3.
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Rodzice
(4)
Nauczyciele geografii
(3)
Nauczyciele języków
(3)
Terapeuci zajęciowi
(3)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(3)
9-13 lat
(2)
Bibliotekarze
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Logopedzi
(2)
Nauczyciele bibliotekarze
(2)
Szkoły średnie
(2)
Cudzoziemcy
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Gimnazja
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele gimnazjów
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura ukraińska
(1)
Temat
Język polski
(31)
Nauki ekonomiczne
(29)
Język polski - nauka o języku
(24)
Język rosyjski
(23)
Nauka czytania
(22)
Język polski (przedmiot szkolny)
(16)
Czytanie
(12)
Język niemiecki
(10)
Nauka pisania
(10)
Język angielski
(9)
Nauki przyrodnicze
(8)
Nauczanie początkowe
(6)
Nauka
(6)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(5)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(5)
Język
(4)
Język dziecka
(4)
Nauczanie języków obcych
(4)
Nauki społeczne
(4)
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Emisja głosu
(3)
Historia
(3)
Indywidualny tok nauki
(3)
Język migowy
(3)
Logopedia
(3)
Matematyka
(3)
Metody nauczania
(3)
Nauczanie
(3)
Niepowodzenia szkolne
(3)
Pisanie
(3)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(3)
Adaptacja
(2)
Adopcja
(2)
Afazja
(2)
Agresywność
(2)
Autyzm
(2)
Biblioterapia
(2)
Czytanie sylabowe
(2)
Czytanie ze zrozumieniem
(2)
Dogoterapia
(2)
Dojrzałość szkolna
(2)
Domy dziecka
(2)
Doradcy zawodowi
(2)
Doroszewska, Janina
(2)
Drama (pedagog.)
(2)
Dwujęzyczność
(2)
Dyslalia
(2)
Dziecko
(2)
Dziecko ulicy
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Edukacja domowa
(2)
Falkowski, Jakub
(2)
Fizykoterapia
(2)
Fonogesty
(2)
Gimnastyka korekcyjna
(2)
Grzegorzewska, Maria
(2)
Głuchoniewidomi
(2)
Głusi
(2)
Han-Ilgiewicz, Natalia
(2)
Hulek, Aleksander
(2)
Implanty
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Integracja społeczna
(2)
Jedlewski, Stanisław
(2)
Joteyko, Józefa
(2)
Jąkanie
(2)
Język polski - korelacja
(2)
Język polski jako obcy
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kirejczyk, Kazimierz
(2)
Klasa szkolna (socjol.)
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konopnicki, Jan
(2)
Korczak, Janusz
(2)
Kształcenie integracyjne
(2)
Lateralizacja
(2)
Lęk
(2)
Metoda Dobrego Startu
(2)
Metoda Montessori
(2)
Metoda Petö
(2)
Metoda Sherborne
(2)
Molestowanie seksualne
(2)
Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa
(2)
Mowa
(2)
Mukowiscydoza
(2)
Muzykoterapia
(2)
Myślenie
(2)
Nauka mówienia
(2)
Nauki humanistyczne
(2)
Nauki polityczne
(2)
Niedorozwój umysłowy
(2)
Niepełnosprawność
(2)
Niewidomi
(2)
Obowiązek szkolny
(2)
Odruchy
(2)
Osobowość
(2)
Otyłość
(2)
Padaczka
(2)
Pamięć
(2)
Pańczyk, Jan
(2)
Temat: dzieło
C (język programowania)
(1)
Córki przeznaczenia (film indyjski)
(1)
Kreator
(1)
Okresowa rewolucja (film)
(1)
Panie Przodem (film)
(1)
Slumdog Millionaire (film)
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(2)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Indie
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Łódź
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(34)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(26)
Artykuł z czasopisma fachowego
(8)
Karty pracy ucznia
(7)
Materiały pomocnicze
(7)
Ćwiczenia i zadania
(7)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Podręczniki
(5)
Podręczniki akademickie
(5)
Artykuł z czasopisma geograficznego
(3)
Encyklopedie
(3)
Poradnik
(3)
Scenariusz zajęć
(3)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Raport z badań
(2)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Elementarz
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Listy
(1)
Literatura
(1)
Literatura polska
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół podstawowych
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Program nauczania
(1)
Programy nauczania dla szkół średnich
(1)
Słowniki niemiecko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Ćwiczenia i zadania dla gimnazjów
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół zawodowych
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(55)
Językoznawstwo
(34)
Geografia i nauki o Ziemi
(3)
Nauka i badania
(3)
Literaturoznawstwo
(2)
Tytuł czasopisma
Język Polski w Szkole Średniej
(12)
Język Polski w Szkole
(3)
Kwartalnik Pedagogiczny
(3)
Biblioteka w Szkole
(2)
Geografia w Szkole
(2)
Język Polski w Gimnazjum
(2)
Język Polski w Liceum
(2)
Języki Obce w Szkole
(2)
Ojczyzna Polszczyzna
(2)
Polonistyka
(2)
Poradnik Językowy
(2)
Edukacja Wczesnoszkolna
(1)
Geografia w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(1)
Język Polski w Szkole - Gimnazjum
(1)
Język Polski w Szkole IV-VIII
(1)
Języki Obce w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(1)
Wychowanie na Co Dzień
(1)
Świetlica w Szkole
(1)
147 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 326)
Monografia wieloautorska Młodzi naukowcy na uniwersytecie. Pomiędzy teorią a praktyką edukacyjną to zbiór tekstów doktorantów Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Są wśród nich zarówno debiuty publikacyjne – pierwsze próby samodzielnego pisarstwa naukowego, jak i kolejne teksty przygotowane przez młodych naukowców. Stanowią one odzwierciedlenie ich pasji naukowej, talentu i pracowitości. Publikacje najmłodszych pracowników nauki są prezentacją prowadzonych przez nich badań naukowych. Mogą stać się przyczynkiem do dyskusji wokół eksplorowanych przez nich pól problemowych, a także ważnym źródłem inspiracji dla czytelników oraz źródłem pogłębiania kompetencji naukowych doktorantów. Celem tej książki jest przedstawienie wybranych problemów teorii i praktyki edukacyjnej w różnych odsłonach i z rozmaitych perspektyw. Autorzy poszczególnych tekstów podejmują zagadnienia ważne, niekiedy związane z bardzo szczególnymi edukacyjnymi fenomenami. Z jednej strony analizują mikrozjawiska, które są istotne i bardzo realne dla ich uczestników. Z drugiej strony występują też w tej książce próby tworzenia pewnych względnie całościowych wizerunków – i to na poziomie makrospołecznym. W ten sposób to, co szczególne i mikro, splata się z tym, co ma charakter makrotendencji. Niniejszy zbiór tekstów potwierdza interdyscyplinarny charakter nauk pedagogicznych, a także wpisuje się we współczesne dyskusje na temat roli edukacji w społeczeństwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117073 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49322 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka wpisuje się w obszar pedagogiki szkoły wyższej oraz obejmuje zakres zagadnień charakterystycznych dla współczesnej socjologii edukacji. Niewątpliwie zawiera istotny wkład w rozwój polskiej humanistyki, a szczególnie lingwistyki, obejmującej swoimi badaniami także kwestię edukacyjnych dyskursów, języka i kultury. Autorka podejmuje się trudnych badań w środowisku akademickim, będących wyzwaniem dla jakości życia i edukacji. Książka zawiera szereg niezwykle cennych inspiracji humanistycznych dla budowania właściwych relacji edukacyjnych w toku kształcenia studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106203, 106204 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49051 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39139 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
WYDANIE DRUGIE POPRAWIONE Egzamin maturalny to: zestaw powtórkowy z języka angielskiego: gramatyka, słownictwo oraz wybrane wyrażenia, które pojawiły się w arkuszach egzaminacyjnych CKE 310 zdań Rodzaje ćwiczeń: transformacje tłumaczenia test wielokrotnego wyboru (a, b, c) luki słowotwórstwo czasowniki frazowe (phrasal verbs) tworzenie zdań z podanych elementów 13 rodzajów zadań W skład zestawu wchodzą: PDF KOMPLET: wersja ze zwykłym oraz nadpisanym kluczem odpowiedzi Plik PDF składa się z 39 stron Poziom trudności: B2/B2+ Egzamin maturalny: Zestaw powtórkowy: gramatyka i słownictwo na bazie testów z lat poprzednich. 310 zdań + klucz zwykły oraz z nadpisanymi odpowiedziami. czasowniki frazowe (phrasal verbs) - 20 zdań transformacje z możliwą zmianą formy podanego słowa- 10 zdań transformacje z brakiem możliwości formy podanego słowa- 20 zdań uzupełnianie luk - 40 zdań wielokrotny wybór - (a, b, c, d) - słownictwo - 30 zdań wielokrotny wybór - (a, b, c, d) - gramatyka - 20 zdań wielokrotny wybór - (a, b, c) - tłumaczenie słówek - 30 zdań wielokrotny wybór - (a, b, c) - synonimy 10 - zdań tworzenie zdań z podanych elementów - 10 zdań tłumaczenie brakujących elementów zdania z polskiego na angielski - 30 zdań tłumaczenie brakujących elementów zdania z angielskiego na polski - 20 zdań tłumaczenie całych zdań z polskiego na angielski - 20 zdań słowotwórstwo - 50 zdań 13 rodzajów ćwiczeń: część zadań to zadania typu egzaminacyjnego. Wszystkie ćwiczenia sprawdzają znajomość struktur gramatycznych i leksykalnych, które pojawiły się na egzaminie maturalnym w ubiegłych latach.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Publikacja stanowi analizę badań w zakresie realizowanego projektu w ramach programu Ministra pn. „Akademickie Centrum Kreatywności” w ramach projektu systemowego „Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami” (Priorytet I, Działanie 1.1., Poddziałanie 1.1.3. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007–2013). Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007–2013. Publikacja jest dystrybuowana bezpłatnie. Niniejsze opracowanie jest końcowym efektem projektu „Nauczanie języka niemieckiego metodą narracyjną w przedszkolu i na pierwszym etapie edukacyjnym” zrealizowanego w 2015 roku w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności”. Składa się z publikacji książkowej i płyty CD, przedstawiających różnorodne aspekty projektu oraz jego efektywność. Zawiera ono również istotne opinie studentów realizujących ten program w tzw. szkołach ćwiczeń oraz ich dyrektorów i opiekunów grup. Publikacja ta została w całości sfinansowana ze środków przeznaczonych na ten projekt. (Fragment Wstępu ). Wersja elektroniczna nie zawiera płyty CD
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Publikacja dotyczy różnych perspektyw postrzegania ludyczności. Znajdują si w niej teksty zarówno o aspektach teoretycznych pojęć gra, zabawa, ludyczność, jak i na temat konkretnych technik wykorzystywanych podczas zajęć z uczniami na odmiennych poziomach zaawansowania oraz w różnym wieku. Autorzy prezentują szerokie spektrum nie tylko zastosowania strategii ludycznych oraz istniejących w jej obrębie technik, lecz także analizy semantycznej czy społecznej głównych zagadnień, które zostały poruszone w książce. Redaktorki Monografia jest cenną pozycją budującą dyskurs glottodydaktyczny zarówno w kontekście teoretycznym, Jak i praktycznym. Otwiera nowe przestrzenie poszukiwań badawczych – związanych z analizą procesów nabywania języka oraz praktycznych – wiążących się z odkrywaniem efektywnych i atrakcyjnych metod nauczania języków obcych. Mimo iż nie wyczerpuje wszystkich zagadnień z zakresu nauczania ludycznego, stanowi swoiste kompendium dydaktyczne z perspektywy tej metodologii. Autorzy zachęcają nauczycieli do kreatywności i odwagi w przełamywaniu schematów, pokazują, że uczenie przy zastosowaniu metod ludycznych świetnie się sprawdza w nauczaniu języków obcych we wszystkich grupach wiekowych oraz podpowiadają sposoby wykorzystania różnych technik ludycznych na zajęciach. Z recenzji prof. dr hab. Anny Dunin-Dudkowskiej
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Encyklopedia Politologii jest owocem pracy specjalistów Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych. W doborze tematów uwzględnili oni najważniejsze i najbardziej interesujące rozwiązania ustrojowe. Encyklopedia zawiera ok. 2000 haseł dotyczących m.in.: zasad funkcjonowania współcześnie istniejących państw; terminów z teorii prawa, polityki, ekonomii i socjologii; instytucji wchodzących w skład systemu politycznego, gospodarczego i społecznego; Opracowanie jest nieocenionym kompendium wiedzy o społeczeństwie i świecie współczesnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90108/T.2 P (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46746 p (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Falkowski, Jakub Grzegorzewska, Maria Doroszewska, Janina Han-Ilgiewicz, Natalia Hulek, Aleksander Jedlewski, Stanisław Joteyko, Józefa Kirejczyk, Kazimierz Konopnicki, Jan Korczak, Janusz Pańczyk, Jan Pietrzak, Włodzimierz Sękowska, Zofia Polski Związek Głuchych Polski Związek Niewidomych UNESCO UNICEF Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Pedagogika specjalna Adaptacja Adopcja Afazja Agresywność Zespół poalkoholowego uszkodzenia płodu Zespół ADHD Zespół Aspergera Autyzm Terapia behawioralna Biblioterapia Metoda Dobrego Startu Dogoterapia Dojrzałość szkolna Domy dziecka Doradcy zawodowi Zespół Downa Drama (pedagog.) Dwujęzyczność Dysleksja i dysgrafia Dyslalia Dziecko ulicy Kształcenie integracyjne Edukacja domowa Emisja głosu Fizykoterapia Fonogesty Gimnastyka korekcyjna Głuchoniewidomi Testy na iloraz inteligencji Implanty Indywidualny tok nauki Integracja percepcyjno-motoryczna Integracja społeczna Jąkanie Język migowy Klasa szkolna (socjol.) Komunikacja interpersonalna Lateralizacja Lęk Metoda Petö Metoda Montessori Zakłady poprawcze i wychowawcze Molestowanie seksualne Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa Mowa Mukowiscydoza Muzykoterapia Myślenie Nauczanie Niepełnosprawność Niepowodzenia szkolne Głusi Niewidomi Obowiązek szkolny Odruchy Osobowość Otyłość Padaczka Pamięć Pedagodzy specjalni Pomoc postpenitencjarna Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne Pozbawienie władzy rodzicielskiej Przedszkola specjalne Przemoc Psychoterapia Rehabilitacja medyczna Pedagogika resocjalizacyjna Samobójstwo Poczucie własnej wartości Schizofrenia Metoda Sherborne Sieroctwo Słuch Socjalizacja Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych Spostrzeganie Stres Stwardnienie rozsiane Subkultura Światowa Organizacja Zdrowia Świetlice Telepraca Ubezpieczenia społeczne Uczenie się Niedorozwój umysłowy Zespół Ushera Uwaga (psychol.) Postawa ciała Terapia zajęciowa Wagary Wolontariusze Wsparcie społeczne Wykluczenie społeczne Zakład pracy chronionej Zespół dziecka potrząsanego Zez Zmęczenie Zmysły
Gatunek
Słownik zawiera: hasła z zakresu diagnozy i stymulacji rozwoju dzieci z różnymi rodzajami i stopniem niepełnosprawności; patologii i profilaktyki rozwoju; edukacji, rehabilitacji, resocjalizacji oraz terapii medycznej i psychologiczno-pedagogicznej osób niepełnosprawnych; społecznego funkcjonowania osób niepełnosprawnych w różnych środowiskach życia; regulacji prawnych dotyczących tych osób; biogramy prekursorów i twórców pedagogiki specjalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106760 P (1 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48566 (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45256 p (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64221 P 3,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Falkowski, Jakub Grzegorzewska, Maria Doroszewska, Janina Han-Ilgiewicz, Natalia Hulek, Aleksander Jedlewski, Stanisław Joteyko, Józefa Kirejczyk, Kazimierz Konopnicki, Jan Korczak, Janusz Pańczyk, Jan Pietrzak, Włodzimierz Sękowska, Zofia UNESCO UNICEF Polski Związek Głuchych Polski Związek Niewidomych Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Pedagogika specjalna Adaptacja Adopcja Afazja Agresywność Zespół poalkoholowego uszkodzenia płodu Zespół ADHD Zespół Aspergera Autyzm Terapia behawioralna Biblioterapia Metoda Dobrego Startu Dogoterapia Dojrzałość szkolna Domy dziecka Doradcy zawodowi Zespół Downa Drama (pedagog.) Dwujęzyczność Dysleksja i dysgrafia Dyslalia Dziecko ulicy Kształcenie integracyjne Edukacja domowa Emisja głosu Fizykoterapia Fonogesty Gimnastyka korekcyjna Głuchoniewidomi Testy na iloraz inteligencji Implanty Indywidualny tok nauki Integracja percepcyjno-motoryczna Integracja społeczna Jąkanie Język migowy Klasa szkolna (socjol.) Komunikacja interpersonalna Lateralizacja Lęk Metoda Petö Metoda Montessori Zakłady poprawcze i wychowawcze Molestowanie seksualne Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa Mowa Mukowiscydoza Muzykoterapia Myślenie Nauczanie Niepełnosprawność Niepowodzenia szkolne Głusi Niewidomi Obowiązek szkolny Odruchy Osobowość Otyłość Padaczka Pamięć Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Pedagodzy specjalni Pomoc postpenitencjarna Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne Pozbawienie władzy rodzicielskiej Przedszkola specjalne Przemoc Psychoterapia Rehabilitacja medyczna Pedagogika resocjalizacyjna Samobójstwo Poczucie własnej wartości Schizofrenia Metoda Sherborne Sieroctwo Słuch Socjalizacja Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych Spostrzeganie Stres Stwardnienie rozsiane Subkultura Światowa Organizacja Zdrowia Świetlice Telepraca Ubezpieczenia społeczne Uczenie się Niedorozwój umysłowy Zespół Ushera Uwaga (psychol.) Postawa ciała Terapia zajęciowa Wagary Wolontariusze Wsparcie społeczne Wykluczenie społeczne Zakład pracy chronionej Zespół dziecka potrząsanego Zez Zmęczenie Zmysły
Gatunek
Słownik zawiera: hasła z zakresu diagnozy i stymulacji rozwoju dzieci z różnymi rodzajami i stopniem niepełnosprawności; patologii i profilaktyki rozwoju; edukacji, rehabilitacji, resocjalizacji oraz terapii medycznej i psychologiczno-pedagogicznej osób niepełnosprawnych; społecznego funkcjonowania osób niepełnosprawnych w różnych środowiskach życia; regulacji prawnych dotyczących tych osób; biogramy prekursorów i twórców pedagogiki specjalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39365 P. (50) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej