Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(91)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(85)
Artykuły
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(225)
wypożyczone
(18)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(44)
Czytelnia Piła
(7)
Wypożyczalnia Chodzież
(38)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(35)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(28)
Wypożyczalnia Złotów
(41)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(30)
Czytelnia Wągrowiec
(14)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Gajdzica Zenon
(6)
Krause Amadeusz
(4)
Chodkowska Maria
(3)
Dryżałowska Grażyna
(3)
Janiszewska-Nieścioruk Zdzisława
(3)
Klinik Anna
(3)
Baczała Ditta
(2)
Bartnikowska Urszula
(2)
Barłóg Krystyna
(2)
Cytowska Beata
(2)
Franczyk Anna
(2)
Guzy Anna
(2)
Kaczmarek Bogusława Beata
(2)
Kielin Jacek
(2)
Krajewska Katarzyna
(2)
Kuleczka-Raszewska Maria
(2)
Kupisiewicz Małgorzata
(2)
Kuś Joanna
(2)
Noga Marian
(2)
Ploch Leszek
(2)
Różańska-Gał Anna
(2)
Stawicka Magdalena Kinga
(2)
Winczura Barbara
(2)
Zaorska Marzenna
(2)
Żyta Agnieszka
(2)
Al-Khamisy Danuta
(1)
Apanel Danuta
(1)
Balukiewicz Małgorzata
(1)
Banach Iwona
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamila
(1)
Bełza Magdalena
(1)
Bogdanowicz Marta
(1)
Błeszyński Jacek
(1)
Błeszyński Jacek Jarosław
(1)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Daszykowska Jadwiga
(1)
Dykcik Władysław
(1)
Fairbairn Gavin
(1)
Fairbairn Susan
(1)
Fedorowicz-Kruszewska Małgorzata
(1)
Firlit-Fesnak Grażyna
(1)
Fus Anna
(1)
Golinowska Stanisława
(1)
Grysińska Anna
(1)
Gumienny Beata
(1)
Górniewicz Ewa
(1)
Helne Marek
(1)
Hulek Aleksander
(1)
Jabłoński Jan
(1)
Jaroszewska Emilia
(1)
Jaworska Anetta
(1)
Jegier Aneta
(1)
Kaliszczak Lidia
(1)
Kohut Dorota
(1)
Kosakowski Czesław
(1)
Koscinski Cara
(1)
Kozdroń Agnieszka
(1)
Krajewski Jacek
(1)
Kruk-Lasocka Joanna
(1)
Krzyżyk Danuta
(1)
Książkiewicz Izabela
(1)
Kulczewska Magdalena
(1)
Kuleta-Hulboj Magdalena
(1)
Kwapiszewska Miła
(1)
Kwapiszewski Józef
(1)
Lejzerowicz Magda
(1)
Lipińska-Lokś Jolanta
(1)
Maciarz Aleksandra
(1)
Maciaszczyk Paweł
(1)
Markowska Dorota
(1)
Maziarz Marcin Bogdan
(1)
Miosga Lucyna
(1)
Mocek-Kmieć Anna
(1)
Myśliwczyk Iwona
(1)
Naumiuk Agnieszka
(1)
Niedbalski Jakub
(1)
Niesporek-Szamburska Bernadeta
(1)
Nosarzewska Sylwia
(1)
Oberloskamp Helga
(1)
Odowska-Szlachcic Bożenna
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(1)
Osik-Chudowolska Danuta
(1)
Ostrowska Antonina
(1)
Palak Zofia
(1)
Parchomiuk Monika
(1)
Pisula Ewa
(1)
Plieth-Kalinowska Izabela
(1)
Rottermund Jerzy
(1)
Rutkowiak Joanna
(1)
Sadowska Ludwika
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Sikorska Joanna
(1)
Skura Monika
(1)
Speck Otto
(1)
Sroczyński Wojciech
(1)
Stankowski Adam
(1)
Steinhagen Anna Magdalena
(1)
Szabała Beata
(1)
Szumski Grzegorz
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(58)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(92)
Język
polski
(88)
nieznany (po)
(4)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Bibliotekarze
(2)
Nauczyciele bibliotekarze
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Socjolodzy
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Integracja społeczna
(58)
Niepełnosprawni
(44)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(25)
Dziecko niepełnosprawne
(23)
Kształcenie integracyjne
(23)
Pedagogika specjalna
(23)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(22)
Wsparcie społeczne
(11)
Dziecko autystyczne
(10)
Niepełnosprawni umysłowo
(9)
Rehabilitacja medyczna
(9)
Socjalizacja
(8)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(8)
Autyzm
(7)
Dziecko
(7)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(7)
Mowa
(7)
Wykluczenie społeczne
(7)
Dziecko niedosłyszące
(6)
Niedorozwój umysłowy
(6)
Szkolnictwo specjalne
(6)
Słuch
(6)
Dysleksja i dysgrafia
(5)
Dziecko niewidome
(5)
Dziecko z zespołem Aspergera
(5)
Dziecko z zespołem Downa
(5)
Niepełnosprawność
(5)
Niepowodzenia szkolne
(5)
Rodzina
(5)
Terapia zajęciowa
(5)
Zespół ADHD
(5)
Zespół Downa
(5)
Zmysły
(5)
Bezrobocie
(4)
Dogoterapia
(4)
Domy dziecka
(4)
Dziecięce porażenie mózgowe
(4)
Dziecko z porażeniem mózgowym
(4)
Gry i zabawy ruchowe
(4)
Język migowy
(4)
Metoda Dobrego Startu
(4)
Metoda Petö
(4)
Metoda Sherborne
(4)
Młodzież niepełnosprawna umysłowo
(4)
Nauczanie
(4)
Pedagodzy specjalni
(4)
Rehabilitacja społeczna
(4)
Rynek pracy
(4)
Sprawność motoryczna
(4)
Telepraca
(4)
Wychowanie przedszkolne
(4)
Chorzy z zespołem Downa
(3)
Dojrzałość szkolna
(3)
Dwujęzyczność
(3)
Działalność charytatywna
(3)
Dziecko głuche
(3)
Fizykoterapia
(3)
Gimnastyka korekcyjna
(3)
Głuchoniewidomi
(3)
Głusi
(3)
Klasa szkolna (socjol.)
(3)
Marginalizacja społeczna
(3)
Metoda Montessori
(3)
Migracje
(3)
Muzykoterapia
(3)
Młodzież niepełnosprawna
(3)
Niewidomi
(3)
Odruchy
(3)
Orientacja przestrzenna
(3)
Rehabilitacja zawodowa
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Szkolnictwo specjalne - integracja
(3)
Wolontariusze
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Zatrudnienie
(3)
Zespół Aspergera
(3)
Adaptacja
(2)
Adaptacja społeczna
(2)
Adopcja
(2)
Afazja
(2)
Agresywność
(2)
Arteterapia
(2)
Bajkoterapia
(2)
Barwy
(2)
Biblioteki dla chorych i niepełnosprawnych
(2)
Biblioterapia
(2)
Dojrzałość emocjonalna
(2)
Doradcy zawodowi
(2)
Doroszewska, Janina
(2)
Dorosłość
(2)
Drama (pedagog.)
(2)
Dyslalia
(2)
Dystans społeczny
(2)
Dziecko niepełnosprawne ruchowo
(2)
Dziecko ulicy
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Edukacja domowa
(2)
Emisja głosu
(2)
Temat: czas
1989-
(5)
2001-
(5)
2001-0
(4)
2001
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(1)
Słupsk (woj. pomorskie)
(1)
Ustka (woj. pomorskie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Opracowanie
(3)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(2)
Encyklopedie
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Poradniki
(2)
Antologia
(1)
Gry komputerowe
(1)
Komiksy
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Monografia
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Program autorski (pedagogika)
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Psychologia
(1)
Tytuł czasopisma
Poradnik Bibliotekarza
(2)
Głos Pedagogiczny
(1)
Nowa Szkoła
(1)
Ruch Pedagogiczny
(1)
92 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Idea społecznej integracji osób niepełnosprawnych, po blisko czterdziestoletniej obecności na gruncie polskim, nadal wzbudza wiele emocji, prowokuje do dyskusji, staje się inspiracją do podejmowania różnorodnych działań na rzecz osób niepełnosprawnych. Samo ujęcie istoty społecznej integracji i jej uwarunkowań uległo w tym czasie znacznym przemianom, co wymusiło także nowe spojrzenie na rozwiązania integracyjne w systemie edukacji. Temat pracy zrodził się z koncepcji społecznej integracji, rozumianej jako dynamiczny proces zmian psychospołecznych, dokonujących się w naturalnym środowisku życia osób niepełnosprawnych, w tym szczególnie w ich wzajemnych ustosunkowaniach i zachowaniach z osobami pełnosprawnymi [...]. Zmiany te mają doprowadzić do tego, by osoby niepełnosprawne pozostawały w więziach społecznych z innymi ludźmi, miały poczucie akceptacji przez nich i przynależności do grupy społecznej, którą tworzą, oraz by uczestniczyły podmiotowo w życiu tej grupy, mając możliwość realizowania swoich potrzeb psychicznych, co szczególnie istotne jest w przypadku dzieci. Społeczną integrację dzieci niepełnosprawnych należy więc rozumieć jako swoisty proces kształtowania pozytywnych interakcji psychospołecznych między nimi i pełnosprawnymi rówieśnikami oraz umacniania więzi między tymi dziećmi poprzez wpływanie na sferę ich emocji, przekonań i systemu wartości. Proces społecznej integracji dzieci niepełnosprawnych w środowisku szkolnym może być skuteczny tylko dzięki wzbogaceniu oddziaływań wychowawczych, realizowanych z dziećmi szczególnie na zajęciach pozalekcyjnych, gdyż w toku tradycyjnej lekcji niewiele jest takich sytuacji, które kształtują u dzieci altruizm, prospołeczność i umożliwiają im nawiązywanie swobodnych kontaktów, współistnienie, współdziałanie i współprzeżywanie. Skuteczność procesu społecznej integracji dzieci niepełnosprawnych i pełnosprawnych zależy także od kompetencji wychowawczych uczących je nauczycieli, niezbędnych w kształtowaniu pozytywnych stosunków między tymi dziećmi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47901 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31925 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52291 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi z porażeniem mózgowym, z zaburzeniami emocjonalnymi, z zaburzeniami z zakresu motoryki, mowy, myślenia pojęciowego, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, umiarkowanym i niesprawnymi ruchowo. Zebrane i opisane w tej publikacji zabawy i ćwiczenia są dużą pomocą w zwalczaniu wszelkich deficytów rozwojowych dzieci młodszych o specjalnych potrzebach edukacyjnych; mogą być wykorzystane zarówno w pracy indywidualnej z dzieckiem, jak też stanowić część zajęć z mniejszymi grupami dzieci. Priorytetowym celem opracowanej pozycji jest pomoc w umożliwieniu dzieciom niepełnosprawnym zdobycia wiedzy i umiejętności na miarę ich możliwości, w warunkach przedszkola ogólnodostępnego, kształtowanie właściwych interakcji międzyosobowych, kształtowanie postaw otwartości i samoakceptacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105467 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38760 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44879 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63823 P 1,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi z porażeniem mózgowym, z zaburzeniami emocjonalnymi, z zaburzeniami z zakresu motoryki, mowy, myślenia pojęciowego, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, umiarkowanym i niesprawnymi ruchowo. Zebrane i opisane w tej publikacji zabawy i ćwiczenia są dużą pomocą w zwalczaniu wszelkich deficytów rozwojowych dzieci młodszych o specjalnych potrzebach edukacyjnych; mogą być wykorzystane zarówno w pracy indywidualnej z dzieckiem, jak też stanowić część zajęć z mniejszymi grupami dzieci. Priorytetowym celem opracowanej pozycji jest pomoc w umożliwieniu dzieciom niepełnosprawnym zdobycia wiedzy i umiejętności na miarę ich możliwości, w warunkach przedszkola ogólnodostępnego, kształtowanie właściwych interakcji międzyosobowych, kształtowanie postaw otwartości i samoakceptacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110198 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33160 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inspiracją do napisania tej książki była przede wszystkim chęć poznania i zrozumienia dorosłości osób o niepełnej sprawności intelektualnej, która jest lub nie jest uznana przez rodzinę, specjalistów, pracowników instytucji i innych grup środowiska społecznego. Chciałam zobaczyć, jak osoby te rozumieją, definiują, doświadczają uznania/deficytu uznania własnej dorosłości. Zrozumieć świat dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną to poznać ich osobowość, marzenia, zainteresowania oraz problemy dnia codziennego, będące konsekwencją niepełnosprawności, ale przede wszystkim postaw społecznych konstruowanych w wyniku braku akceptacji dla tego, co „inne”. Uznanie dorosłości osób z niepełnosprawnością intelektualną stało się podmiotem moich zainteresowań, a bohaterami niniejszego opracowania są osoby z orzeczoną niepełnosprawnością intelektualną, które w swoich biografiach doświadczają uznania swojej dorosłości, ale także deficytu uznania, wskutek którego cierpią, czują się osamotnione, a izolując się, pozostają w kręgu grupy defaworyzowanej społecznie. Przez podjęte badania starałam się odczytać, zrozumieć i zinterpretować swoisty „tekst społeczny” konstruowany przez dorosłe osoby z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną, realizowany w toku różnych interakcji. Aby zrozumieć istotę tych zachowań, usiłowałam poznać „prawdziwe” znaczenia nadawane przez dorosłe osoby z niepełnosprawnością intelektualną własnemu doświadczeniu. Książka składa się z dwóch części. Pierwsza, zatytułowana Między niepełnosprawnością a normalnością. Konceptualizacja badań własnych, obejmuje trzy rozdziały, z których dwa traktują o teoretycznych zagadnieniach podjętej problematyki, a jeden z nich odnosi się do metodologicznej części projektu. W pierwszym rozdziale ukazałam uwarunkowania funkcjonowania człowieka z niepełnosprawnością w nowoczesnym świecie. Wyakcentowane zostały takie kategorie, jak: godność, autonomia, szacunek, tożsamość, podmiotowość, jako komponenty wizerunku osób z niepełnosprawnością, oraz te, które zawsze „wpływały na kształt teorii fenomenu niepełnosprawności i praktyki w podejmowaniu pracy z osobami odbiegającymi od normy” (Głodkowska 2014a, s. 100).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41999 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34913 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48268 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Publikacja Ja i moje potrzeby jest skierowana głównie do rodziców dzieci z głęboką i znaczną niepełnosprawnością intelektualną oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi. Powstała w odpowiedzi na potrzeby związane z chęcią ułatwienia dziecku funkcjonowania w środowisku domowym na podstawowym poziomie. To również doskonała pomoc dla terapeutów, którzy wiedzą, jak ważne jest obranie wraz z rodzicami wspólnego modelu oddziaływania na dziecko. Pierwsza część publikacji poświęcona jest utworzeniu prostego systemu komunikowania podstawowych potrzeb. Zawiera system opartych na założeniach terapii wielozmysłowej znaków symbolizujących najważniejsze potrzeby dziecka. Druga część przedstawia propozycję tworzenia mapy sytuacji, czyli systemu komunikacji bazującego na rzeczywistych fotografiach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113859 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50927 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34049, 33982 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47405 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66155 P 3,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czas wolny i niepełnosprawność / Wojciech Sroczyński, Leszek Ploch. - Warszawa : Difin, 2017. - 192 strony : ilustracje ; 23 cm.
(Engram)
Praca poświęcona została organizacji czasu wolnego w kontekście analizy teoretycznego dorobku, jak też perspektyw, oczekiwań i potrzeb dzieci, młodzieży, rodziny oraz osób z niepełnosprawnością. Pytania odnoszące się do systemu kategorialnego pedagogiki czasu wolnego, przedmiotu i zakresu badań nad czasem wolnym w ujęciu pedagogicznym, nadmiernego obciążenia ucznia nauką, wpływu zajęć wolnoczasowych na osobowość stanowią zakres analiz i rozważań w pierwszej części pracy. Ponadto autor dokonał analizy podstawowych koncepcji, definicji i wskazań odnoszących się do pedagogiki czasu wolnego. Druga część książki dotyczy zagadnień związanych z czasem wolnym w kontekście środowiska osób z niepełnosprawnością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51510 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41318 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34250 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48052 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66568 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97665, 97666, 97664 (3 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62317 P 7,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ma na celu przybliżenie zespołu Aspergera wszystkim tym, którzy w procesie życia mają lub mieć będą kontakt z tymi wyjątkowymi osobami. Autorka daje praktyczne narzędzie, które w jednym miejscu skupia wiedzę adresowaną do pedagogów, rodziców, terapeutów i wszystkich osób zainteresowanych zaburzeniami autystycznymi. Jako mama chłopca z zespołem Aspergera, wie, jak wiele czasu opiekunowie tracą na dotarcie do praktycznej wiedzy, jak wiele energii wydatkują by zrozumieć własne dziecko, nierzadko są to lata. Właśnie dlatego napisała tą książkę, by w jednym miejscu w prosty i praktyczny sposób odpowiedzieć na pytania nurtujące rodziców, pedagogów, nauczycieli i terapeutów, a związanych z dziećmi z zespołem Aspergera od najwcześniejszego okresu ich życia, z krótką charakterystyką rodzin w których jeden z partnerów cierpi na zespół Aspergera. Książka podzielona została na trzy rozdziały. Pierwszy zawiera ogólną charakterystykę zespołu Aspergera. Drugi fragment książki adresowany jest do pedagogów, którzy już od edukacji przedszkolnej mają do czynienia z dziećmi z zespołem Aspergera. Autorka przedstawiła zagadnienia związane z trudnościami i niepowodzeniami edukacyjnymi dziecka z diagnozą zespół Aspergera oraz omówiła praktyczne metody oddziaływań dydaktyczno - wychowawczych na dziecko z zespołem Aspergera w placówkach edukacyjnych. Trzecia część książki skierowana jest do rodziców i zawiera wszystkie te treści, które od momentu podejrzenia zaburzeń rozwojowych, przez proces diagnostyczny i terapeutyczny, aż do osiągnięcia przez dziecko samodzielności, są istotne i ważne w procesie wychowania do dorosłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114548, 109563 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49402 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39788 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33151 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46595 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109041 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105253 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48440 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38895 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32148 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44990 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63769 P 4,3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce można znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: czym jest dzieciństwo? kiedy dziecko jest twórcą własnego życia? Jakie warunki muszą zapewnić dziecku dorośli, by jego dzieciństwo było szczęśliwe. Autorzy podejmują również kwestie sytuacji rodziny z niepełnosprawnym dzieckiem, jego praw i form pomocy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109927 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50455 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45666 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45282 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychomotoryka jest historyczną koncepcją wspierania rozwoju dziecka i osoby dorosłej, oznacza wzajemne przenikanie się tego, co psychiczne i tego, co ruchowe. Ruch w szerokim rozumieniu staje się kluczem do interpretacji różnych zachowań dziecka i dorosłego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39796 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95251/T.1 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43083 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38131 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41013 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej