Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(23)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Książki
(23)
E-booki
(5)
Dostępność
dostępne
(50)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(9)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(8)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(8)
Wypożyczalnia Złotów
(11)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Informatorium
(1)
Autor
Sosińska-Kalata Barbara
(2)
Antczak Mariola
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Augustyniak Monika
(1)
Bobrowski Jan
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Bowman Judith S
(1)
Chmielewska-Gorczyca Ewa
(1)
Czapnik Grzegorz
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Darnovsky Marcy
(1)
Dejnarowicz Czesław
(1)
Emerson Sandra L
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Górecki Tadeusz
(1)
Górski Janusz
(1)
Kalicińska-Korpałowa Franciszka
(1)
Kasprzyk Aleksander
(1)
Kes Zdzisław
(1)
Kolanowska Zofia
(1)
Korpała Józef
(1)
Kostera Monika
(1)
Kotowski Romuald
(1)
Kruczyński Andrzej
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Lorens Roman
(1)
Maciaszczyk Paweł
(1)
Nowacka Maria
(1)
Nowak Edward
(1)
Nycz Małgorzata
(1)
Owoc Mieczysław Lech
(1)
Parszowski Sergiusz
(1)
Paś Ryszard
(1)
Piątek Monika
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Rusiński Michał
(1)
Siemieniak Henryk
(1)
Sobiesiak-Penszko Paulina
(1)
Stabryła Adam
(1)
Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich
(1)
Szymański Bolesław
(1)
Tarka Piotr
(1)
Trzcieniecki Jerzy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(8)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Temat
Informacja naukowa
(8)
Nauka
(4)
Informacja
(3)
Informacja gospodarcza
(3)
Kadry
(3)
Menedżerowie
(3)
Organizacje
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Informacja publiczna
(2)
Motywacja pracy
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Outsourcing
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Szkolnictwo
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Analiza SWOT
(1)
Ankieta
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Baza danych relacyjna
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bibliografia
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biuletyn Informacji Publicznej
(1)
Controlling
(1)
Czas pracy
(1)
Dokumenty
(1)
Doradztwo strategiczne
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Ekonometria
(1)
Etnografia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse publiczne
(1)
Gender marketing
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Informacje niejawne
(1)
Inicjatywy lokalne
(1)
Instytucja totalna
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Jakość produktu
(1)
Kariera
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konkurencja
(1)
Konkursy na stanowiska kierownicze
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Magazyn
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing personalny
(1)
Monopole
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjacje
(1)
Obowiązek szkolny
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Organizacja
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outplacement
(1)
Ośrodki informacji
(1)
Pasza
(1)
Patriotyzm
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Praca
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przywództwo
(1)
Płaca
(1)
Płeć
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rada pedagogiczna
(1)
Rada rodziców
(1)
Rada szkoły
(1)
Radni
(1)
Rady samorządowe
(1)
Referendum lokalne
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
SQL
(1)
Samorząd gminny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Stres zawodowy
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Teoria bibliografii
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
Uczeni
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Warszawa
(1)
Gatunek
Podręczniki
(3)
Czasopisma naukowe polskie
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bilans monitoringu prawa, wydawany w ramach projektu "Decydujmy razem", poświęcony jest prawnym uwarunkowaniom związanym z partycypacją publiczną czyli zaangażowaniem obywateli w podejmowanie decyzji publicznych. Autorzy chcą zwrócić uwagę na znaczenie ram prawnych, jako ważnego czynnika kształtującego uczestnictwo obywateli w procesach decyzyjnych, który może zarówno mu sprzyjać, jak też ograniczać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45441 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98703, 98704 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45990 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30408 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44631 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Rozprawa naukowa niezbędna dla informatologów, naukoznawców i bibliotekarzy. Publikacja darmowa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Zarządzanie placówką oświatową / Roman Lorens. - Poznań : "eMPi2", cop. 2016. - 189, [1] s. ; 24 cm.
Publikacja dla dyrektorów placówek oświatowych i kandydatów na dyrektora, wskazująca i omawiająca umocowania prawne działań, które musi podejmować dyrektor, wypełniając swoją funkcję.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112047 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50669 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33699 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46845 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Publikacja stanowi innowacyjną i ciekawą propozycję całościowego ujęcia problematyki konferencji naukowych. Autorzy na podstawie analizy stanu badań przedstawili piętnaście zagadnień teoretycznych stanowiących o istocie problemu. Omówili m.in. typologie i formy spotkań naukowych, formy wystąpień naukowych, składowe procesu organizacji konferencji (komitety, budżet, zaproszenia, publikacje, ewaluację celów, uczestnictwo). Przedstawili specyfikę konferencji online, w tym także na przykładzie zrealizowanych wydarzeń. Część empiryczna natomiast zawiera szereg wskazówek dla organizatorów konferencji. Stanowi specjalny rodzaj weryfikacji założeń teoretycznych. Publikacja bardzo dobrze wpisuje się w oczekiwania kreatorów polityki naukowej państwa, tj. upowszechniania wiedzy, społecznej użyteczności wyników badań i publikacji. Z recenzji prof. dr hab. Iwony Hofman W monografii wszechstronnie i szczegółowo zaprezentowano zagadnienie organizacji konferencji naukowych, czym wyróżnia się ona na tle innych publikacji z tego zakresu. Stanowi dopełnienie książek dostępnych na rynku wydawniczym, ponieważ uwzględnia kwestię – niejako wymuszonych przez pandemię COVID-19 – konferencji online. Może być wykorzystywana przez przedstawicieli różnych dyscyplin i dziedzin naukowych. Z recenzji dr hab. prof. UMK Małgorzaty Kruszewskiej Książka ma wymiar interdyscyplinarny. Opisane w niej aspekty plasują się bowiem w orbicie zainteresowań takich obszarów wiedzy, jak: logistyka i planowanie, zarządzanie projektami, zarządzanie jakością, zarządzanie zasobami ludzkimi, marketing, wystąpienia publiczne, planowanie przestrzeni czy gospodarowanie surowcami. Publikacja ma przede wszystkim wydźwięk utylitarny i może służyć jako kompendium wiedzy na temat organizacji rozmaitych imprez naukowych. Ponieważ poza kwestiami organizacyjnymi wskazuje także na konieczność posiadania określonych umiejętności i predyspozycji, może być wykorzystywana również jako podręcznik dla studentów kierunków związanych z komunikacją i mediami czy zarządzaniem. Z recenzji dr hab. prof. UMK Małgorzaty Kowalskiej-Chrzanowskiej
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Prowadzenie działalności gospodarczej w obecnych czasach wymaga nie tylko dobrego pomysłu na biznes, znajomości reguł rządzących rynkiem, wyczucia działań konkurencji, ale przede wszystkim informacji. Informacje te mogą pochodzić zarówno z otoczenia przedsiębiorstwa, jak i z jego wnętrza. Przy czym mówiąc o informacjach wewnętrznych, mamy na myśli nie tylko koszty, przychody, wynik czy rentowność. Do tych informacji bardzo często dołączane są dane o dokonaniach całej jednostki, jak również jej poszczególnych segmentów w układzie ex ante oraz ex post. Istotnym zagadnieniem dotyczącym jakości generowanych danych są standardy bądź wytyczne sprawozdawczości, które ułatwiają zrozumienie tych informacji oraz umożliwiają ich porównywanie. Rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza należą do podsystemów rachunkowości, które dostarczają informacji dla potrzeb menedżerów. Stąd też opracowanie poruszające zagadnienia wykorzystania tych koncepcji zawiera myśl przewodnią, której głównym nurtem są narzędzia i techniki pozwalające na adekwatne przetwarzanie informacji. Przedstawione w niniejszej publikacji zagadnienia można przyporządkować do dwóch głównych grup tematycznych: 1) nowe kierunki sprawozdawczości – wyznaczane przez: dostosowanie do wielkości podmiotu (sprawozdawczość mikrojednostek), projekty międzynarodowe (np. wytyczne Międzynarodowych Ram Raportowania Zintegrowanego), dyrektywy unijne (w zakresie sprawozdawczości środowiskowej) oraz rodzaj podmiotu (np. sprawozdawczość organizacji pożytku publicznego), 2) pomiar dokonań – poruszane tu kwestie dotyczą m.in.: ewolucji zbilansowanej karty wyników, budowy mierników oceny zarządu lub dokonań sfery zaopatrzenia, oceny dokonań organizacji pożytku publicznego oraz wykorzystania benchmarkingu w pomiarze i zarządzaniu dokonaniami przedsiębiorstwa. Pozostałe zagadnienia przedstawione w publikacji można scharakteryzować jako prezentację specyficznych rozwiązań rachunku kosztów i rachunkowości zarządczej w przedsiębiorstwach odmiennych branż lub o różnych profilach działalności. Autorzy mają nadzieję, że przedstawione przez nich koncepcje i zastosowania zostaną wykorzystane w praktyce gospodarczej bądź staną się przyczynkiem do dalszych dyskusji i poszukiwań jeszcze bardziej skutecznych zastosowań rachunku kosztów i rachunkowości zarządczej. Edward Nowak, Zdzisław Kes
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Prezentowana praca odwołuje się do założeń teorii organizacji i zarządzania, a pośrednio dotyczy teorii marketingu i metodologii badań marketingowych. Przedmiotem rozważań autora były uwarunkowania organizacyjno-metodologiczne oraz efekty badań, w tym także metodyczne aspekty pomiaru skuteczności badań marketingowych w firmach. Główny cel rozprawy to identyfikacja i klasyfikacja kategorii uwarunkowań postulowanego modelu skuteczności badań marketingowych w ujęciu teoretycznym, a następnie konstrukcja empiryczno-operacyjnego modelu pomiarowego i przeprowadzenie analitycznej diagnozy uwarunkowań (w tym wyjaśnienie związków pomiędzy czynnikami i efektami badań wraz ze wskazaniem kluczowych determinant) skuteczności badań marketingowych w firmach w sferze organizacyjnej i metodologicznej. Na strukturę rozprawy składają się dwie główne części, z których pierwsza (rozdział 1) to rozważania o charakterze teoretycznym, wyjaśniającym i koncepcyjnym. Wiele kwestii terminologicznych związanych z problematyką skuteczności badań omówiono właśnie w tym rozdziale; jego treść nawiązuje do zagadnień najważniejszych z punktu widzenia podjętego problemu badawczego. Drugą część rozprawy (rozdziały 2, 3 i 4) stanowią głównie empiryczno-analityczne podstawy umożliwiające weryfikację problemów badawczych i hipotez stawianych w świetle postulowanego modelu konceptualnego skuteczności badań marketingowych. W tej części przedstawiono jednocześnie model operacyjny i metodologię prowadzonych badań empirycznych, zawarto też analizę wyników badań empirycznych oraz uwzględniono uogólniające wnioski, których opis kontynuowany jest w zakończeniu. Podsumowując, pierwsza część pracy przedstawia kluczowe założenia teoretyczne dotyczące istoty, funkcji i procesów badań marketingowych oraz zagadnienia nawiązujące do znaczenia skuteczności badań marketingowych w firmach. Ponadto zawiera ona autorską refleksję nad określonymi uwarunkowaniami skuteczności badań marketingowych. Druga część książki przedstawia wyniki badań empirycznych, na podstawie których zdiagnozowano problem skuteczności badań marketingowych w firmach. Do najważniejszych rezultatów pracy należy zaliczyć: skupienie uwagi na słabo ustrukturalizowanej i opisanej w literaturze krajowej i zagranicznej problematyce skuteczności badań marketingowych; zidentyfikowanie, klasyfikację, systematyzację uwarunkowań organizacyjno-metodologicznych i efektów badawczych; wskazanie najważniejszych determinant owej skuteczności; zaproponowanie i opracowanie modelu i metody pomiaru skuteczności badań marketingowych oraz diagnozę związków występujących pomiędzy poszczególnymi uwarunkowaniami i efektami skuteczności badań marketingowych na gruncie statystycznych analiz i zastosowanych modeli równań strukturalnych (SEM).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej