Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(115)
Forma i typ
Książki
(65)
Artykuły
(50)
Publikacje dydaktyczne
(34)
Publikacje fachowe
(14)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Dostępność
dostępne
(114)
wypożyczone
(12)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(21)
Wypożyczalnia Chodzież
(16)
Wypożyczalnia Czarnków
(13)
Wypożyczalnia Trzcianka
(27)
Wypożyczalnia Złotów
(23)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(13)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(11)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Świć Anna
(6)
Borowiecka Agnieszka
(4)
Fabicka Patrycja
(4)
Sarna Katarzyna
(4)
Wiejak Urszula
(4)
Cieślak Piotr
(3)
Stańdo Jacek
(3)
Turski Władysław Marek
(3)
Wojciechowski Adrian
(3)
Baranowski Maciej
(2)
Borkowska Agnieszka
(2)
Borkowski Paweł
(2)
Brewczyńska Magdalena
(2)
Figus Valentina
(2)
Horneman Jurie
(2)
Indrychowska Agata
(2)
Janczak Dorota
(2)
Kids Coder
(2)
Leszczyńska Barbara
(2)
Payne Bryson
(2)
Puścińska Anna
(2)
Sikorski Witold
(2)
Spławska-Murmyło Monika
(2)
Anderson Scott
(1)
Antani Ved
(1)
Antosiewicz Agnieszka
(1)
Basaj Hanna
(1)
Baszuro Paweł
(1)
Bauer Friedrich L
(1)
Bogacz Rozanna
(1)
Borowicz-Czuchryta Edyta
(1)
Borowiecki Marek
(1)
Borys Szymon
(1)
Brauner Krzysztof
(1)
Breguła Izabela
(1)
Brzykcy Grażyna
(1)
Chechłacz Krzysztof
(1)
Cichorski Jarosław
(1)
Cieślar Tomasz
(1)
Cybulka Jolanta
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Donat Wolfram
(1)
Druczak Katarzyna
(1)
Dyrek Andrzej
(1)
Ford Gabriel
(1)
Ford Melissa
(1)
Ford Saide
(1)
Garliński Wiktor
(1)
Gnatz Rupert
(1)
Greene Jennifer
(1)
Gregorczyk Grażyna
(1)
Grzywna Marek
(1)
Halicka Agnieszka
(1)
Hatter Clyde
(1)
Henson Mike
(1)
Hill Ursula
(1)
Hlebowicz Marlena
(1)
Holland Eva
(1)
Jachna Szymon
(1)
Jakubicka Małgorzata
(1)
Jastrzębska-Krajewska Zuzanna
(1)
Jurkiewicz Adam
(1)
Kaczmarek Wojciech
(1)
Kessel Dariusz
(1)
Kierc Klaudia
(1)
Kolarz Wojciech
(1)
Kosztołowicz Mariola
(1)
Kowalczyk Dorota (informatyka)
(1)
Krzemińska Joanna
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Lachowski Lech
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Majczak Adam
(1)
Majkowska Jolanta
(1)
Marston Mick
(1)
Matusiak Wioletta
(1)
Matusiewicz Zofia
(1)
Matwin Stanisław
(1)
Małuszyński Jacek
(1)
McFedries Paul
(1)
Michalec Katarzyna
(1)
Michalec Katarzyna. Zabawy w kodowanie
(1)
Minnick Chris
(1)
Mizerska Anna
(1)
Myers Glenford J
(1)
Najman Marta
(1)
Niemira Karolina
(1)
Nowik Tadeusz
(1)
Olszewska Margareta
(1)
Oterman Marzena
(1)
Panasiuk Jarosław
(1)
Paroń Paweł
(1)
Pasterska Maria
(1)
Perry Greg M
(1)
Pełka Piotr
(1)
Pontus Sebastian
(1)
Prądziński Jacek
(1)
Puchałka Beata
(1)
Płoski Zdzisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(38)
2010 - 2019
(58)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(80)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(115)
Język
polski
(113)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(31)
Nauczyciele
(25)
9-13 lat
(21)
6-8 lat
(17)
Pedagodzy
(14)
Nauczyciele bibliotekarze
(13)
Nauczyciele informatyki
(11)
Bibliotekarze
(7)
0-5 lat
(6)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Rodzice
(5)
14-17 lat
(4)
Młodzież
(4)
Pedagodzy szkolni
(4)
Wychowawcy klas
(4)
Nauczanie początkowe
(3)
Przedszkola
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
Dyrektorzy szkół
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Programiści
(2)
Doradcy zawodowi
(1)
Dorośli
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Klasa 4-8
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Programowanie (informatyka)
(90)
Informatyka
(20)
Nauczanie
(12)
Nauczanie początkowe
(11)
Biblioteki szkolne
(10)
Python (język programowania)
(9)
Programowanie (informat.)
(8)
Scratch (język programowania)
(8)
Kody
(7)
Technologia informacyjna (IT)
(6)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(6)
Automatyka
(5)
JavaScript
(5)
Komputery
(5)
Metody nauczania
(5)
Programowanie
(5)
Algorytmy
(4)
Internet
(4)
Języki programowania
(4)
Promocja czytelnictwa
(4)
Scratch
(4)
Wychowanie przedszkolne
(4)
Gry i zabawy
(3)
Innowacje
(3)
Kompetencje kluczowe
(3)
Minecraft
(3)
Minikomputery i mikrokomputery
(3)
Pomoce dydaktyczne
(3)
Programowanie - nauczanie
(3)
Baltie
(2)
Doom (gry komputerowe)
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry komputerowe
(2)
Gry online
(2)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(2)
Informatyka - nauczanie
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kodowanie
(2)
Kompetencje informacyjne
(2)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
Metody aktywizujące
(2)
Myślenie matematyczne
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Ozoboty
(2)
PASCAL (język programowania)
(2)
Programiści
(2)
Programy komputerowe
(2)
Szyfry
(2)
Zastosowania komputerów w edukacji
(2)
.NET
(1)
Amiga
(1)
Animacja komputerowa
(1)
BASIC
(1)
Baza danych
(1)
Bit by Bit (gra komputerowa)
(1)
Box Island (gra komputerowa)
(1)
Branża informatyczna
(1)
C (język programowania)
(1)
C# (język programowania)
(1)
Czytelnictwo
(1)
Drukarka 3D
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
HTML
(1)
Hamilton, Margaret Heafield (1936- )
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Informatycy
(1)
Informatyka - nauczanie - szkoła podstawowa
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język środowiskowy
(1)
Klocki Lego
(1)
Kompetencje audiowizualne
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje kulturowe
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Konkursy informatyczne
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
LightBot Jr. (gra komputerowa)
(1)
Lua (język programowania)
(1)
Matematyka
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczyciele
(1)
Podstawa programowa
(1)
Pojazdy kosmiczne
(1)
Pomieszczenia dydaktyczne
(1)
Programowanie obiektowe
(1)
Projektowanie stron WWW
(1)
Przetwarzanie obrazów
(1)
Robot edukacyjny
(1)
Roboty i manipulatory
(1)
Roboty mobilne
(1)
Roboty ręczne
(1)
Robotyka
(1)
Rozwiązywanie problemów (psychologia)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Temat: dzieło
Programowanie dla dzieci
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1901-2000
(2)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(49)
Artykuł z czasopisma fachowego
(30)
Podręcznik
(16)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(12)
Ćwiczenia i zadania
(11)
Artykuł z czasopisma komputerowego
(10)
Poradniki
(9)
Książka do wypełniania
(8)
Opracowanie
(7)
Scenariusz zajęć
(6)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Artykuł fachowy
(3)
Broszura
(3)
Gry i zabawy
(3)
Karty pracy ucznia
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Podręczniki
(3)
Poradnik
(2)
Scenariusz
(2)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Komiks
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(66)
Informatyka i technologie informacyjne
(40)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(4)
Matematyka
(2)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Tytuł czasopisma
Meritum
(11)
TIK w Edukacji
(10)
Życie Szkoły
(6)
Biblioteka Centrum Informacji
(5)
Biblioteka w Szkole
(4)
Biblioteka w Szkole : Kompetentny Nauczyciel
(2)
Bliżej Przedszkola
(2)
Dyrektor Szkoły
(2)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(1)
Europa dla Aktywnych : kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
(1)
Matematyka
(1)
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(1)
Opieka Wychowanie Terapia
(1)
Poradnik Bibliotekarza
(1)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(1)
Wszystko dla Szkoły
(1)
115 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48322 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38573 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29842 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Podobno więcej wiemy o kosmosie niż o tym, co się dzieje na dnie oceanów. To ludzka rzecz: sięgając do gwiazd i fantazjować o wszechświecie, zapominając troch e o przyziemnej rzeczywistości i o wszystkim, co kryje się pod jej powierzchnią. A rzeczywistość nie przestaje nas zaskakiwać. Ostatnio szczelnie wypełniły ją fale sieci wi-fi, do dłoni przykleiły się nam smartfony, a w naszych domach zagościła sztuczna inteligencja. Nie wyobrażamy sobie życia bez komputerów bo nie musimy! Przyszłość w końcu nadeszła, a wszędobylski komputer jest tego dowodem. Używa go prawie każdy, ale mało kto wie, co tak naprawdę w nim siedzi. Prawda może Was przerazić...potwory! Pod przyjazną powierzchnią ekranu maszerują ciągi zer i jedynek, a w odmętach procesorach grasuje kompilator. Ale nie bójcie się! Ta książka oswoi potwory, objaśni jak dogadać się z komputerami i pomoże zrozumieć ich wnętrze. Dzięki niej poznacie podstawy architektury przyszłości, czyli programowania, które pozwolą nurkować pod powierzchnie ekranu i tresować żyjące pod nią potwory." Łukasz Podgórni
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114720 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej