Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(106)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(79)
Artykuły
(27)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje
(1)
Dostępność
dostępne
(132)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(42)
Czytelnia Piła
(7)
Wypożyczalnia Chodzież
(14)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(15)
Wypożyczalnia Trzcianka
(5)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(22)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(14)
Czytelnia Wągrowiec
(8)
Informatorium
(4)
Autor
Jankowska Anna
(5)
Budzyński Wojciech
(4)
Murdoch Anna
(3)
Brewczyńska Magdalena
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Gregory Anne
(2)
Ociepka Beata
(2)
Olędzki Jerzy
(2)
Scott David Meerman
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Ćwiklińska Jolanta
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Arcimowicz Jolanta
(1)
Arfin Ferne
(1)
Austen Agata
(1)
Bakalarski Krzysztof
(1)
Barlik Jacek
(1)
Barska Anetta
(1)
Barłowska Maria
(1)
Binder Bartłomiej
(1)
Binder Elżbieta
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Budzyńska-Daca Agnieszka
(1)
Burzyńska Iwona
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czaputowicz Jacek
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Dziechciarz Józef
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Filipiak Marian
(1)
Flis Jarosław
(1)
Freitag-Mika Eliza
(1)
Gajcy Małgorzata
(1)
Glugla Natalia
(1)
Goliasz Agnieszka
(1)
Grzenia Jan
(1)
Górska Grażyna
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Hak Katarzyna
(1)
Haliżak Edward
(1)
Hartley Kate
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Hoczyk Urszula
(1)
Hope Ewa
(1)
Jabłoński Andrzej
(1)
Jarczyński Adam
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kamińska-Smolarek Izabela
(1)
Kamiński Leszek
(1)
Karwowski Jan
(1)
Kita Małgorzata
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Korzycki Józef
(1)
Kowalska Małgorzata
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kukuła Artur Jan
(1)
Laermer Richard
(1)
Levine Michael
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Malentowicz Beata
(1)
Marchel Paweł
(1)
Marcjanik Małgorzata
(1)
Mazur Jadwiga
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Milewska Paulina
(1)
Miotk Anna
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mąkosza-Bogdan Janina
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Elżbieta
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oliver Sandra
(1)
Ostrowski Jacek
(1)
Ożarowska Aleksandra
(1)
Payne Adrian
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Pijanowska Jadwiga
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Poleszak Katarzyna
(1)
Prichinello Michael
(1)
Przybylski Henryk
(1)
Prędkopowicz Daniel
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Simonjetz Monika
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Sochacka Monika
(1)
Staniów Bogumiła
(1)
Supronowicz Iwona
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(42)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(109)
Język
polski
(100)
nieznany (po)
(9)
Odbiorca
Bibliotekarze
(16)
Nauczyciele bibliotekarze
(16)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Nauczyciele
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Redaktorzy
(1)
Studenci
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Temat
Public relations
(99)
Marketing
(14)
Reklama
(13)
Internet
(10)
Komunikacja społeczna
(9)
Środki masowego przekazu
(9)
Media społecznościowe
(7)
Wizerunek biblioteki
(7)
Biblioteki publiczne
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Wizerunek medialny
(6)
Biblioteki
(5)
Facebook (portal społecznościowy)
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Przedszkola
(5)
Biblioteki szkolne
(4)
Globalizacja
(4)
Grupy nacisku
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Marketing polityczny
(4)
Promocja handlowa
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Autoprezentacja
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
Biblioteki - public relations
(3)
Etyka biznesu
(3)
Język angielski
(3)
Negocjacje
(3)
Polityka
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Sponsoring
(3)
Spożycie
(3)
Technologia informacyjna (IT)
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Administracja
(2)
Agencje reklamowe
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bibliotekarze
(2)
Ceny
(2)
Handel
(2)
Informacja
(2)
Integracja europejska
(2)
Język polski
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Menedżerowie
(2)
Partie polityczne
(2)
Przywództwo
(2)
Public relations w internecie
(2)
Reklama internetowa
(2)
Reklama radiowa
(2)
Retoryka
(2)
Szkolnictwo
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Akwizycja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Ankieta
(1)
Asertywność
(1)
Banki
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki - użytkownik
(1)
Biblioteki pedagogiczne
(1)
Blog
(1)
Bralczyk, Jerzy
(1)
Controlling
(1)
Copywriterzy
(1)
Czytelnictwo
(1)
Demokracja
(1)
Dziennikarstwo szkolne
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Event marketing
(1)
Facebook
(1)
Finanse
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Franchising
(1)
Fundamentalizm
(1)
Gazeta Wyborcza
(1)
Gazetka szkolna
(1)
Grunig, James E.
(1)
Gry miejskie
(1)
Homiletyka
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Inflacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Instagram
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(26)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(21)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(14)
Podręczniki akademickie
(5)
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Blogi
(1)
Encyklopedie
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(19)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(13)
Zarządzanie i marketing
(8)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Tytuł czasopisma
Biblioteka Publiczna
(7)
Biblioteka w Szkole
(5)
Bliżej Przedszkola
(5)
Biblioteka Centrum Informacji
(3)
Bibliotekarz
(3)
Poradnik Bibliotekarza
(3)
Europa dla Aktywnych : kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
(1)
109 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2007. - 265 stron : tablice, wykresy ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42875 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing szkoły / Jan Fazlagić. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2011. - 253 s. : il. ; 21 cm.
Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych, a także wszystkich tych, którzy interesują się tematyką marketingowego zarządzania w oświacie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103264 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49651, 47100 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38181 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31633 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44010 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58265 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58231 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65939 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność w reklamie / Anna Murdoch. - Wydanie I-5 dodruk. - Warszawa : PWN, 2003. - 247 stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117931 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95625, 95624 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111911, 111912 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32601 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65095 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46966 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90808, 90807 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45000 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34029 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38912, 38911 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zapoczątkowany w ostatniej dekadzie XX w. proces transformacji systemowej w Polsce przekształca zasady i otoczenie funkcjonowania przedsiębiorstw, wpływa na zmianę roli władzy publicznej, warunkuje także kierunki rozwoju społecznego. Jednym z efektów tych zmian jest wyodrębnienie się public relations (PR) w praktyce życia zawodowego, politycznego i społecznego. Pierwsza agencja PR powstała w Polsce w 1990 r. i ten rok można uznać za początek nowoczesnej praktyki PR w Polsce; pierwsze polskie publikacje naukowe, naukowo-dydaktyczne i popularnonaukowe z tego zakresu zaczęły się pojawiać na początku lat dziewięćdziesiątych. Konieczność przyspieszonego rozwoju PR w Polsce jako dyscypliny akademickiej i sfery działalności zawodowej zredukowała do minimum pierwotną sferę powstawania, stopniowego kształtowania się i oddziaływania przestrzeni społecznej. Polscy praktycy i teoretycy PR nie mieli zatem swojego macierzystego miejsca, inicjalnego środowiska. Działali, i do pewnego stopnia działają nadal, w próżni teoretycznej, w której usiłują znaleźć swoje miejsce. Inaczej niż w krajach, gdzie jest ciągłość myśli społecznej, w Polsce istnieje potrzeba bardzo szybkiego budowania na nowo przestrzeni społecznej, definiowania wymiarów społecznej debaty, określania wartości etycznych nowo powstającego środowiska zawodowego. Nic zatem dziwnego, że obserwując ten proces budowania, można odnieść wrażenie, że zarówno praktycy, jak i teoretycy PR chcą dokonać jak najwięcej i jak najszybciej (nie zawsze pamiętając, że jak najszybciej nie oznacza jak najlepiej). Rezultat zaś tego budowania ma często kształt niedoskonały i nie do końca przemyślany. Brak własnej wiedzy o PR, wyrosłej na gruncie nauki polskiej, skutkuje pospiesznym importem wiedzy już istniejącej, w różnym stopniu przystawalnej do polskich realiów życia społecznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104856 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94308 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35289 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1: Wizerunek firmy jako element wartości; Rozdział 2: Dziedziny pokrewne wizerunku firmy; Rozdział 3: Etapy wstępne zarządzania wizerunkiem; Rozdział 4: Komunikowanie się firmy z otoczeniem; Rozdział 5: Kierunki wspierania i rozwoju zarządzania wizerunkiem firmy;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111162 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie / Rada Programowa Jan D. Antoszkiewicz, Andrzej Herman)
Słowo, jako podstawowe narzędzie komunikacji, jest właściwym bohaterem tej książki. W prosty i przyjazny czytelnikowi sposób, autorka podpowiada, jak osiągnąć precyzję wypowiedzi, jak wykształcić w sobie klarowność i zwięzłość stylu, jak pokonać strach przed piórem (komputerem?). Radzi jak, kiedy, do kogo, w jakiej formie przesyłać komunikaty wzmacniające pożądany wizerunek firmy, a przede wszystkim w jakie ubrać je słowa. Opisuje najczęściej używane w public relations gatunki pisarskie (tekst perswazyjny, list do sponsora, odpowiedzi na skargi, streszczenia, wywiad, komunikat prasowy, sprawozdanie itp.), bogato ilustrując je konkretnymi przykładami, anegdotami i ćwiczeniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109951, 86208 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Retoryka to sztuka mówienia. Słowo sztuka pokazuje wysoki stopień umiejętności. Słowo sztuka jest bardzo piękne i wtedy, kiedy myślimy o artyzmie, i wtedy, kiedy myślimy o dobrym rzemiośle. Ale od słowa sztuka pochodzi bardzo zły przymiotnik to jest słowo sztuczny. Sztuczny to już niedobry. Kiedyś słowo sztuczny znaczyło zgodny z regułami sztuki, ale dzisiaj sztuczny znaczy także fałszywy. Kiedy mówimy o retoryce, często myślimy nie tyle o sztuce, ile o sztuczności; o tym, że robimy coś dla wizerunku, że robimy coś dla pozoru. A także często, że ta retoryka służy nie tyle porozumieniu, ile manipulacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 44977 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
By wszyscy się dowiedzieli / Aleksandra Toczydłowska. // Europa dla Aktywnych : kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych. - 2023, nr 3, strony 72 - 73.
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej