Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(106)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(79)
Artykuły
(27)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje
(1)
Dostępność
dostępne
(132)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(42)
Czytelnia Piła
(7)
Wypożyczalnia Chodzież
(14)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(15)
Wypożyczalnia Trzcianka
(5)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(22)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(14)
Czytelnia Wągrowiec
(8)
Informatorium
(4)
Autor
Jankowska Anna
(5)
Budzyński Wojciech
(4)
Murdoch Anna
(3)
Brewczyńska Magdalena
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Gregory Anne
(2)
Ociepka Beata
(2)
Olędzki Jerzy
(2)
Scott David Meerman
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Ćwiklińska Jolanta
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Arcimowicz Jolanta
(1)
Arfin Ferne
(1)
Austen Agata
(1)
Bakalarski Krzysztof
(1)
Barlik Jacek
(1)
Barska Anetta
(1)
Barłowska Maria
(1)
Binder Bartłomiej
(1)
Binder Elżbieta
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Budzyńska-Daca Agnieszka
(1)
Burzyńska Iwona
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czaputowicz Jacek
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Dziechciarz Józef
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Filipiak Marian
(1)
Flis Jarosław
(1)
Freitag-Mika Eliza
(1)
Gajcy Małgorzata
(1)
Glugla Natalia
(1)
Goliasz Agnieszka
(1)
Grzenia Jan
(1)
Górska Grażyna
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Hak Katarzyna
(1)
Haliżak Edward
(1)
Hartley Kate
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Hoczyk Urszula
(1)
Hope Ewa
(1)
Jabłoński Andrzej
(1)
Jarczyński Adam
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kamińska-Smolarek Izabela
(1)
Kamiński Leszek
(1)
Karwowski Jan
(1)
Kita Małgorzata
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Korzycki Józef
(1)
Kowalska Małgorzata
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kukuła Artur Jan
(1)
Laermer Richard
(1)
Levine Michael
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Malentowicz Beata
(1)
Marchel Paweł
(1)
Marcjanik Małgorzata
(1)
Mazur Jadwiga
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Milewska Paulina
(1)
Miotk Anna
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mąkosza-Bogdan Janina
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Elżbieta
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oliver Sandra
(1)
Ostrowski Jacek
(1)
Ożarowska Aleksandra
(1)
Payne Adrian
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Pijanowska Jadwiga
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Poleszak Katarzyna
(1)
Prichinello Michael
(1)
Przybylski Henryk
(1)
Prędkopowicz Daniel
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Simonjetz Monika
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Sochacka Monika
(1)
Staniów Bogumiła
(1)
Supronowicz Iwona
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(42)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(109)
Język
polski
(100)
nieznany (po)
(9)
Odbiorca
Bibliotekarze
(16)
Nauczyciele bibliotekarze
(16)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Nauczyciele
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Redaktorzy
(1)
Studenci
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Temat
Public relations
(99)
Marketing
(14)
Reklama
(13)
Internet
(10)
Komunikacja społeczna
(9)
Środki masowego przekazu
(9)
Media społecznościowe
(7)
Wizerunek biblioteki
(7)
Biblioteki publiczne
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Wizerunek medialny
(6)
Biblioteki
(5)
Facebook (portal społecznościowy)
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Przedszkola
(5)
Biblioteki szkolne
(4)
Globalizacja
(4)
Grupy nacisku
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Marketing polityczny
(4)
Promocja handlowa
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Autoprezentacja
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
Biblioteki - public relations
(3)
Etyka biznesu
(3)
Język angielski
(3)
Negocjacje
(3)
Polityka
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Sponsoring
(3)
Spożycie
(3)
Technologia informacyjna (IT)
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Administracja
(2)
Agencje reklamowe
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bibliotekarze
(2)
Ceny
(2)
Handel
(2)
Informacja
(2)
Integracja europejska
(2)
Język polski
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Menedżerowie
(2)
Partie polityczne
(2)
Przywództwo
(2)
Public relations w internecie
(2)
Reklama internetowa
(2)
Reklama radiowa
(2)
Retoryka
(2)
Szkolnictwo
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Akwizycja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Ankieta
(1)
Asertywność
(1)
Banki
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki - użytkownik
(1)
Biblioteki pedagogiczne
(1)
Blog
(1)
Bralczyk, Jerzy
(1)
Controlling
(1)
Copywriterzy
(1)
Czytelnictwo
(1)
Demokracja
(1)
Dziennikarstwo szkolne
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Event marketing
(1)
Facebook
(1)
Finanse
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Franchising
(1)
Fundamentalizm
(1)
Gazeta Wyborcza
(1)
Gazetka szkolna
(1)
Grunig, James E.
(1)
Gry miejskie
(1)
Homiletyka
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Inflacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Instagram
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(26)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(21)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(14)
Podręczniki akademickie
(5)
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Blogi
(1)
Encyklopedie
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(19)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(13)
Zarządzanie i marketing
(8)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Tytuł czasopisma
Biblioteka Publiczna
(7)
Biblioteka w Szkole
(5)
Bliżej Przedszkola
(5)
Biblioteka Centrum Informacji
(3)
Bibliotekarz
(3)
Poradnik Bibliotekarza
(3)
Europa dla Aktywnych : kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
(1)
109 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 128.)
Książka autorstwa dr hab. Bogumiły Staniów prof. Uniwersytetu Wrocławskiego, jest swoistą encyklopedią bibliotekarstwa szkolnego. Zawiera najważniejsze kwestie związane z podstawami prawnymi i standaryzacją, profesją nauczyciela bibliotekarza, a także miejscem i znaczeniem współpracy biblioteki szkolnej ze środowiskiem. Biorąc pod uwagę duże zróżnicowanie stanu skomputeryzowania bibliotek szkolnych, Autorka omawia procesy biblioteczne oraz wskazuje na najważniejsze zagadnienia związane z tymi procesami w zautomatyzowanej bibliotece. Biblioteka szkolna poszukuje dzisiaj dla siebie odpowiedniego miejsca w strukturze szkoły, otoczenia innych instytucji edukacyjnych i bibliotek. Postęp technologii informacyjnej, atrakcyjność mediów i coraz łatwiejszy do nich dostęp powodują, że musi ona stać się dla uczniów i nauczycieli miejscem atrakcyjnym, konkurencyjnym, przyciągającym. Na naszych oczach zmieniają się wszystkie biblioteki. Naturalne jest, że i biblioteki szkolne szukają w zmieniającym się świecie nowej formuły istnienia, nowej tożsamości, nowych organizacyjnych kształtów. Jest to wskazane również ze względu na konieczność promowania książki, czytania i korzystania z bibliotek wobec upowszechniania się mediów elektronicznych i zmniejszonej aktywności czytelniczej. W pracy zaprezentowano również wyniki badania czytelnictwa w szkole.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47993 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44667 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63828 P 17,6 (1 egz.)
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104562 BL (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.)
Wizerunek firmy to całokształt odczuć, wrażeń i przekonań posiadanych o niej - o jej pozycji i ofercie przez otoczenie. Jednoczy on pracowników w dążeniu do osiągania celów i realizacji zadań firmy. Uzasadnia to potrzebę przekazywania wiedzy i doskonalenia się w umiejętności jego kształtowania przez media masowe - czytane, słuchane i oglądane przez miliony osób. Podręcznik ten systematyzuje wiedzę o wizerunku firmy w mediach. Może służyć jako pomoc dydaktyczna nie tylko studentom kierunków zarządzania i marketingu, ale także pracownikom public relations. Dodatkową zaletą publikacji jest zaprezentowanie wiedzy o mediach jako instytucjach i jako sztuce, o ich walorach przydatnych do kształtowania wizerunku firmy, o reklamie upowszechnianej za ich pośrednictwem. Może być przez to pomocna w studiach dziennikarskich i pracy agencji reklamowych, szczególnie media plannerów i media buyerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104015 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44591 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek publiczny w internecie : kim jesteś w sieci? / Sergiusz Trzeciak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - 212 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Choćbyś był autorem najlepszych książek, ulubionym ekspertem programów telewizyjnych i radiowych, nie zaistniejesz w wirtualnym świecie, jeśli nie masz swojej strony WWW, nie prowadzisz bloga, nie korzystasz z mediów społecznościowych. Albo będzie jeszcze gorzej: zaistniejesz w sieci, nawet o tym nie wiedząc — jako bohater prześmiewczych memów. Każdy może stworzyć stronę internetową czy bloga i kręcić filmy na YouTubie ze sobą w roli głównej. Pytanie tylko, czy to, co robisz, i sposób, w jaki to robisz, przemawia do internautów? Ta książka odpowie Ci na to pytanie, a także na wiele innych. Poprowadzi Cię krok po kroku do stworzenia wyjątkowej osobowości internetowej. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak budować wizerunek w sieci. Ta wiedza przyda Ci się zarówno na początku kariery zawodowej, jak i w jej trakcie, kiedy już zdobędziesz status profesjonalisty. Książka skierowana jest do menedżerów, doradców, trenerów, coachów, ekspertów, naukowców, prawników, PR-owców, dziennikarzy, freelancerów i studentów oraz wszystkich, którzy chcą stać się liderami biznesu, nauki czy polityki.Zapraszamy do wypożyczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 116202 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98944 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42313 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka jest zbiorem artykułów podejmujących problematykę komunikacji społecznej w różnorodnych kontekstach jej funkcjonowania. Ma ona charakter interdyscyplinarny, wśród autorów znajdują się socjologowie, psychologowie oraz specjaliści do spraw zarządzania. Teksty dotyczą takich obszarów jak: komunikacja intrapersonalna - związana z kreowaniem znaczeń w jednostkowym umyśle i świadomości; komunikacja interpersonalna i grupowa - polegająca na bezpośrednich relacjach międzyludzkich; komunikacja internetowa - będąca konsekwencją postępu technologicznego; komunikacja organizacyjna - dotycząca przed wszystkim współczesnego rynku pracy oraz komunikacja międzykulturowa - podlegająca wpływom zarówno globalizacji, jak i pluralizacji społeczno-kulturowej. Wszystkie artykuły łączy dążenie do uchwycenia związków pomiędzy przedstawianym obszarem komunikacyjnym a specyfiką współczesności i płynącymi z niej wyzwaniami. Owe wyzwania mają różne źródła, lecz najczęściej wywodzą się z niespotykanej we wcześniejszych epokach dynamiki społeczno- kulturowej. Zmiany polityczne, ekonomiczne i kulturowe pociągają za sobą konieczność transformacji funkcjonujących w tych obszarach strategii komunikacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103835 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48239 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39378 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31720 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44037 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62947 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62946 P 5,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w kryzysie stawia na głowie standardowe zarządzanie kryzysem zniewolone przez procesy i zachęca czytelników do porzucenia typowych korporacyjnych protokołów i schematów komunikacji. Kate Hartley uważa, że organizacje powinny spojrzeć na kryzys z punktu widzenia konsumentów i uczłowieczyć przekazywane im informacje. Jej książka pełna jest pomocnych wskazówek i praktycznych porad, które można wykorzystać w każdej sytuacji kryzysowej, a także nie brakuje tu fascynujących przykładów pokazujących nam, jak odróżniać codzienne problemy od prawdziwego kryzysu. Dowiemy się również dlaczego uwielbiamy nienawidzić nasze ulubione marki oraz poznamy najgorętsze tematy zarządzania kryzysem, takie jak rozwiązywanie problemu fałszywych wiadomości, plotek oraz trolli grasujących na mediach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48824 (1 egz.)
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej