Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(60)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(15)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(4)
Czytelnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(14)
Wypożyczalnia Trzcianka
(5)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(6)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(10)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Informatorium
(1)
Autor
Nowacki Robert
(4)
Hussak Tadeusz
(3)
Kwarciak Bogusław
(2)
Laszczak Mirosław
(2)
Andrzejewska Anna
(1)
Barska Anetta
(1)
Bednarek Józef
(1)
Buksińska Beata
(1)
Caples John
(1)
Cywiński Marcin
(1)
De Chernatony Leslie
(1)
Dennison Dell
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Goban-Klas Tomasz
(1)
Gorman Lyn
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Gędek Marek
(1)
Hahn Fred E
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
McLean David
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Murdoch Anna
(1)
Ogilvy David
(1)
Orżewski Wojciech
(1)
Pers Jolanta
(1)
Rossa Jerzy
(1)
Sadza Agata
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Tobey Linda
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
White Gordon
(1)
Wiśniewski Andrzej
(1)
Wojciszke Bogdan
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz
(1)
Śnihur Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(7)
1970 - 1979
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(30)
nieznany (po)
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Temat
Reklama
(25)
Marketing
(5)
Public relations
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Firma (nazwa)
(4)
Propaganda
(4)
Książka
(3)
Księgarstwo
(3)
Liternictwo
(3)
Promocja handlowa
(3)
Znaki towarowe
(3)
Cyberprzemoc
(2)
Internet
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Psychologia poznawcza
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Agresywność
(1)
Alkohol
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Automatyka
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytaryzm
(1)
Ceny
(1)
Copywriterzy
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cynizm (postawa)
(1)
Decyzje
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edytorstwo
(1)
Egoizm
(1)
Etyka
(1)
Gospodarka
(1)
Handel
(1)
Heteroseksualizm
(1)
Heurystyka
(1)
Kadry
(1)
Kampania reklamowa
(1)
Kara (psychol.)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konformizm
(1)
Kreatywność
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Miłość
(1)
Multimedia
(1)
Nagrody
(1)
Negocjacje
(1)
Perswazja
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Polityka
(1)
Postawy
(1)
Prasa lokalna
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo prasowe
(1)
Prawo reklamy
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Płeć
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama polityczna
(1)
Reklama społeczna
(1)
Rynek pracy
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samoakceptacja
(1)
Samobójstwo
(1)
Samokontrola (psychol.)
(1)
Samopostrzeganie
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szczęście
(1)
Sądy (psychol.)
(1)
Służba zdrowia
(1)
Telewizja
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Twórczość
(1)
Usługi
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Władza
(1)
Zachowanie
(1)
Zachowanie prospołeczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zaufanie
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(6)
Podręcznik
(3)
Podręczniki
(3)
Film
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Kreatywność w reklamie / Anna Murdoch. - Wydanie I-5 dodruk. - Warszawa : PWN, 2003. - 247 stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117931 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111911, 111912 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32601 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65095 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57802 P 1,1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96372, 96371 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45517 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35871 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30121 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42182 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62021 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomicznej, którzy są nie tylko teoretykami, ale wykorzystują wiedzę naukową w praktyce, zapoznają Czytelników z najnowszymi odkryciami dotyczącymi procesów umysłowych. W poszczególnych rozdziałach koncentrują się na zagadnieniach związanych m.in. z podejmowaniem decyzji finansowych i marketingowych, tworzeniem skutecznych reklam, badaniem wizerunku marki, analizowaniem zachowań konsumentów. Książka stanowi cenne źródło wiedzy nie tylko dla studentów nauk społecznych, ale również dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych, menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowania się człowieka w biznesie, polityce i ekonomii. Prezentowane analizy wskazują na to, że procesy poznawcze i motywacyjne mają charakter pragmatyczny, że są narzędziem rozwiązywania wielu problemów życiowych, wśród których niepoślednią rolę odgrywają problemy ekonomiczne. Książka będzie także bardzo użyteczna dla przedstawicieli świata biznesu - znajdą w niej wiele zaleceń wyprowadzonych z rzetelnej wiedzy naukowej. [...] Na koniec dwa słowa o stronie przeciwnej - o ludziach, którzy są przedmiotem oddziaływań złożonych i wyrafinowanych technik marketingowych i technik reklamy. Oni także na lekturze tej książki mogą wiele skorzystać: przekonują się, że są zwierzyną łowną, a myśliwi, którzy na nich polują mają do dyspozycji wyrafinowane pułapki. Znając je będą mogli bardziej racjonalnie zachowywać się we współczesnej rzeczywistości ekonomicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104280 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39392 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31769 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64077 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64076 P 5,3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : podręcznik / Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2022. - 272 strony : ilustracje kolorowe, tabice, wykresy ; 23 cm.
(E Edukacja)
Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej ucznia niemalże "za rękę" przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością reklamową. Zaprezentowane treści wsparte zostały licznymi ilustracjami z praktyki gospodarczej w Polsce. Zawarte w podręczniku przykłady, ćwiczenia i pytania kontrolne pozwalają uczniowi na doskonalenie przyswojonej wiedzy w sposób praktyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117929 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44591 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44040 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100472, 100473 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46017 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37487 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 43262 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63048 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107739 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39318 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32500 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka obejmuje wszystkie klasyczne zagadnienia składające się na tę dyscyplinę oraz zagadnienia relatywnie nowe, takie jak kwestie różnic płci, nowych mediów, miłości i władzy. Napisana jasnym i barwnym językiem skupia się na prawidłowościach rządzących ludzką psychiką i postępowaniem. Pokazuje, w jak fascynujący sposób psychologia społeczna odpowiada na pytanie, kim jest człowiek i na czym polega jego społeczna natura. Bogdan Wojciszke - profesor psychologii, dziekan sopockiego wydziału Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, fellow (z wyboru) Association of Psychological Science, członek korespondent PAN. Jego zainteresowania badawcze obejmują zagadnienia psychologii społecznej - spostrzeganie i ocenianie ludzi, oceny moralne, dynamika bliskich związków uczuciowych, kultura narzekania, następstwa sprawowania władzy i treść poglądów na świat społeczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 103695, 103694 (2 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47544 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38110 (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31663 P (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44289 p (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63390 P 5,6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej