Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(44)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Artykuły
(38)
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Autor
Polak Katarzyna
(3)
Halicka Agnieszka
(2)
Wątor Wojciech
(2)
Berezowski Eustachy
(1)
Borawska-Kalbarczyk Katarzyna
(1)
Borowiecka Agnieszka
(1)
Brzuska Dariusz
(1)
Długoszowa Janina
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Gregorczyk Grażyna
(1)
Grzybowska Anna
(1)
Gutowska Magdalena
(1)
Hapala Dusan
(1)
Haratyk Paulina
(1)
Janczak Dorota
(1)
Jeznach Klaudia
(1)
Jędryczkowski Jacek
(1)
Konopka Anna
(1)
Kowalkiewicz-Kulesza Agnieszka
(1)
Kowalska Ewa
(1)
Kremień Wasyl G
(1)
Krusiewicz Anna
(1)
Kłobuszewska Małgorzata
(1)
Liwiński Jacek
(1)
Mikulska Joanna
(1)
Mikulski Kazimierz
(1)
Mężyk Sabina
(1)
Niemierko Bolesław
(1)
Obem Anna
(1)
Orłowska Justyna
(1)
Osmańska-Furmanek Wielisława
(1)
Pacholski Michał
(1)
Palka Ewa
(1)
Penkowska Grażyna
(1)
Piecuch Aleksander (1963- )
(1)
Plaskura Paweł
(1)
Prykowska-Nowak Elżbieta
(1)
Przybysz-Gardyza Ewa
(1)
Przybyła Mariusz
(1)
Religa Jolanta
(1)
Rokicka Magdalena
(1)
Rosmanowska Monika
(1)
Sawko Katarzyna
(1)
Seifert Beniamin
(1)
Sielicka Klara
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Spasowska Hanna
(1)
Staburzyńska Maria
(1)
Wasiołka Sebastian
(1)
Werner Katarzyna
(1)
Witecka Małgorzata
(1)
Woźniak Michał
(1)
Włodkowska Katarzyna
(1)
Zajączkowski Grzegorz
(1)
Zasada Maciej
(1)
Ziółkowska Emilia
(1)
Śliwowski Kamil
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(33)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(39)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(47)
Odbiorca
Nauczyciele
(20)
Pedagodzy
(14)
Dyrektorzy szkół
(7)
Nauczyciele akademiccy
(6)
Bibliotekarze
(4)
Nauczyciele bibliotekarze
(4)
Dorośli
(3)
Uczniowie
(3)
Nauczyciele języka polskiego
(2)
Programiści
(2)
Doradcy zawodowi
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele biologii
(1)
Nauczyciele fizyki
(1)
Nauczyciele geografii
(1)
Nauczyciele zawodu
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
Kształcenie
(30)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(19)
Technologia informacyjna (IT)
(13)
Sztuczna inteligencja
(8)
Kompetencje medialne
(5)
Chat GPT-3
(4)
Internet
(4)
Zastosowania komputerów w edukacji
(4)
Cyberbezpieczeństwo
(3)
Informatyzacja
(3)
Metoda projektów
(3)
Nauczyciele
(3)
Organizacja pracy
(3)
Pomoce dydaktyczne
(3)
Szkolnictwo
(3)
Technologia informacyjna w nauczaniu
(3)
Uczniowie
(3)
Chatbot
(2)
Edukacja medialna
(2)
Erasmus (program)
(2)
Jakość kształcenia
(2)
Język polski - kształcenie językowe
(2)
Kształcenie ustawiczne
(2)
Kształcenie za granicą
(2)
Laboratorium Edukacyjne STEAM (program)
(2)
Nauczanie
(2)
Technologia
(2)
Technologia kształcenia
(2)
Uczenie się
(2)
Zastosowania internetu w edukacji
(2)
Antropocentryzm
(1)
Astronautyka
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Boże Narodzenie
(1)
COVID-19
(1)
Cyberkultura
(1)
Domena publiczna
(1)
E-learning
(1)
Edukacja zdalna
(1)
Eksperymenty
(1)
Europejski Rok Umiejętności (2023)
(1)
Fizyka
(1)
Geoportale
(1)
Globalizacja
(1)
Godność ludzka
(1)
Humanizm (prąd)
(1)
Informacja
(1)
Informacja zwrotna
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Kompetencje dydaktyczne
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Konkursy informatyczne
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kształcenie otwarte
(1)
Kształcenie zawodowe
(1)
Laptop
(1)
Lotnictwo
(1)
Meteorologia
(1)
Metody nauczania
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczyciel - kształcenie
(1)
Nauczyciel - kształcenie uniwersyteckie
(1)
Obserwacje klimatyczne
(1)
Otwarte zasoby edukacyjne
(1)
Oświata
(1)
Pogoda
(1)
Potrzeby edukacyjne
(1)
Prawnicy
(1)
Prawo
(1)
Programiści
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Przyroda (przedmiot szkolny)
(1)
Rozwiązywanie problemów (psychologia)
(1)
Rzeczywistość rozszerzona
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Storytelling
(1)
Symulatory
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Technologia Informacyjno - Komunikacyjna
(1)
Tożsamość (filozofia)
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Uczenie się języków obcych
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wiedza
(1)
Współdziałanie
(1)
Współpraca międzynarodowa
(1)
Wybór kierunku kształcenia
(1)
Wybór zawodu
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: dzieło
Media w edukacji
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(35)
Artykuł z czasopisma fachowego
(26)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(2)
Artykuł z czasopisma akademickiego
(1)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(1)
Artykuł z czasopisma technicznego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(41)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Językoznawstwo
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Tytuł czasopisma
Meritum
(12)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(5)
Biblioteka w Szkole
(4)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(3)
Europa dla Aktywnych : kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
(3)
Język Polski w Szkole Ponadpodstawowej
(2)
Chowanna
(1)
Edukacja : kwartalnik naukowy
(1)
Młody Technik : ciekawi świata są zawsze młodzi
(1)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(1)
TIK w Edukacji
(1)
Trendy
(1)
Wszystko dla Szkoły
(1)
47 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Monografia jest przede wszystkim zapisem innowacyjnych praktyk edukacyjnych, eksperymentów i propozycji rozwiązań szkolnych w zwykłej, codziennej praktyce, mogących stanowić o sile tej książki. Nie tyle bowiem chodzi dziś o budowanie teoretycznych podstaw, które na nic się zdają w szkolnej rzeczywistości, ile o umiejętność wejścia w ponowoczesną oraz nowomedialną rzeczywistość, dotykającą wszystkich przestrzeni życia codziennego (w tym edukacji) i odnalezienie się w niej. Publikacja z pewnością dowodzi tego, że to nie systemowe rozwiązania, ale oddolne poszukiwania poszczególnych praktyków są ratunkiem dla współczesnej edukacji […]. Dzięki nauczycielom, którzy poszukują przestrzeni porozumienia z młodymi ludźmi, zachodzi zmiana. Na razie jest ona niewidoczna, bo dokonuje się po cichu, pokątnie, niesystemowo, w cieniu zwyczajnych lekcji, ale obejmuje coraz większą rzeszę nauczycieli i pedagogów, którym zależy, którym się chce. Z recenzji prof. dr. hab. Adama Regiewicza
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Głównymi obszarami związanymi z podejmowaną problematyką badawczą i dydaktyczną Autora są nowe media oraz ich wpływ na jednostkę i zbiorowości, w tym: współczesne ujęcia i perspektywy rozwojowe kształcenia na odległość (m-learning, b-learning); platformy edukacji zdalnej; kreatywność, innowacyjność (online); zjawisko luki cyfrowej; konwergencja mediów; dydaktyka szkoły wyższej; zarządzanie szkołą wyższą; metodyki w organizacjach harcerskich; cyborgizacja edukacji; gamifikacja edukacji; bezpieczeństwo w systemach edukacyjnych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Po 14 latach od pierwszego wydania oddajemy do rąk Czytelników poszerzone i zaktualizowane wydanie podręcznika Pedagogika medialna, uwzględniające postęp, jaki w ostatnim czasie dokonał się w teorii i praktyce tej dyscypliny. W podręczniku zrelacjonowano dokonania pedagogiki kognitywistycznej w sferze rozwiązywania problemów wychowawczych oraz w samym procesie kształcenia. Treść podręcznika została uporządkowana według pięciu filarów pedagogiki medialnej: • procesy zmian społecznych wynikające z oddziaływania mediów na człowieka i społeczeństwo; • podstawy teoretyczne i praktyka edukacyjna tworzące współczesny kształt pedagogiki medialnej; • zagrożenia wynikające z kształtowania opinii publicznej i jednostki przez nowe media i opis wynikających z tego skutków zmian kulturowych i społecznych; • kształcenie z wykorzystaniem mediów – ze szczególnym naciskiem na edukację na odległość oraz działania twórcze i współpracę; • metodyka kształcenia, w ramach której kładzie się nacisk na umiejętności wykorzystania nowych mediów przez nauczycieli. Pedagogika medialna zasługuje na miejsce w kanonie literatury pedagogicznej. Z pewnością znajdzie czytelników wśród szerokiej grupy nauczycieli akademickich, studentów kierunków nauczycielskich oraz nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych zainteresowanych nowoczesnymi mediami i metodyką ich wykorzystywania w codziennej praktyce edukacyjnej. Myślę, że sięgną po nią również rodzice w celu poznania wyzwań jakie stają przed współczesną szkołą i ich dziećmi. Z recenzji prof. dr hab. Stefana M. Kwiatkowskiego
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej