Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(64)
Forma i typ
Książki
(39)
Artykuły
(25)
Publikacje fachowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(135)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(29)
Czytelnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Chodzież
(20)
Wypożyczalnia Czarnków
(25)
Wypożyczalnia Trzcianka
(17)
Wypożyczalnia Złotów
(27)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(18)
Czytelnia Wągrowiec
(7)
Autor
Litwinow Monika
(3)
Olszewska Barbara
(3)
Wydra Magdalena
(3)
Kapuścińska-Kozakiewicz Justyna
(2)
Klus-Stańska Dorota
(2)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(2)
Szuścik Urszula
(2)
Woj Olga
(2)
Woźniak Ewelina
(2)
Zając Dorota
(2)
Adrjan Beata
(1)
Barankiewicz Joanna
(1)
Białogońska Joanna
(1)
Bielicki Eugeniusz
(1)
Bonna Beata
(1)
Bronk Dorota
(1)
Cieślikowska Joanna
(1)
Ciosek Mieczysław
(1)
Cywińska Małgorzata
(1)
Deskur Maria
(1)
Domagała Dorota
(1)
Elbanowska Karolina
(1)
Elbanowski Tomasz
(1)
Franków Łukasz
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Grzywna Marek
(1)
Głażewski Michał
(1)
Głoskowska-Sołdatow Małgorzata
(1)
Hamidi Nadia
(1)
Jastrzębska Dominika
(1)
Jaszczyszyn Elżbieta
(1)
Jundziłł Irena
(1)
Karpińska Anna
(1)
Karwowska-Struczyk Małgorzata
(1)
Kochanowska Ewa
(1)
Konopnicka Iwona
(1)
Kopaczyńska Iwona
(1)
Koterwas Agnieszka
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Kujawiński Jerzy
(1)
Kupiec Monika
(1)
Kusiak Krystyna
(1)
Limont Wiesława
(1)
Lisicki Michał
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna
(1)
Malenda Anna
(1)
Masna Danuta
(1)
Maćkowiak Antoni
(1)
Maćkowiak Janina
(1)
Neider Andreas
(1)
Niewola Dorota
(1)
Nowak-Łojewska Agnieszka
(1)
Nowakowska-Buryła Ilona
(1)
Parczewska Teresa
(1)
Piękoś Karolina
(1)
Poussin Charlotte
(1)
Roche Hadrien
(1)
Rosa Bolesław
(1)
Rózga Krystyna
(1)
Skawran Katarzyna
(1)
Skura Małgorzata
(1)
Smoleń Dorota
(1)
Sobierańska Dorota
(1)
Sowińska Halina
(1)
Stawinoga Renata
(1)
Stańczak Irena
(1)
Suchocka Mirosława
(1)
Sulisz Seweryn
(1)
Szada-Borzyszkowska Jolanta
(1)
Szczepska-Pustkowska Maria
(1)
Szkolak Anna
(1)
Szpotowicz Magdalena
(1)
Szurek-Skwierowska Ewa
(1)
Słupek Kazimierz
(1)
Umińska Agnieszka
(1)
Wąsiński Arkadiusz
(1)
Zawadzka Anna
(1)
Zińczuk Monika
(1)
Śliwa Sławomir
(1)
Żytko Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(64)
Język
polski
(64)
Odbiorca
Nauczyciele nauczania początkowego
(12)
Nauczyciele
(11)
Pedagodzy szkolni
(8)
Wychowawcy klas
(7)
Rodzice
(4)
Nauczanie początkowe
(3)
Dyrektorzy szkół
(2)
Klasa 1.
(2)
Nauczyciele bibliotekarze
(2)
Terapeuci
(2)
Biblioterapeuci
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Pedagodzy
(1)
Przedszkola
(1)
Rodziece
(1)
Specjaliści terapii uzależnień
(1)
Temat
Uczniowie klas początkowych
(60)
Nauczanie początkowe
(47)
Dziecko
(12)
Dojrzałość szkolna
(9)
Metody nauczania
(9)
Nauczyciele nauczania początkowego
(9)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(8)
Matematyka
(8)
Wychowanie przedszkolne
(8)
Czytanie
(7)
Pedagogika wczesnoszkolna
(7)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(6)
Nauczanie
(6)
Uczenie się
(6)
Niepowodzenia szkolne
(5)
Twórczość dzieci i młodzieży
(5)
Uczniowie szkół podstawowych
(5)
Muzyka
(4)
Nauczyciele
(4)
Rodzice
(4)
Uczniowie
(4)
Kompetencje społeczne
(3)
Motywacja uczenia się
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Pisanie
(3)
Przyroda
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Socjalizacja
(3)
Wychowanie
(3)
Wychowanie estetyczne
(3)
Bajkoterapia
(2)
Biblioterapia
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Edukacja medialna
(2)
Język angielski
(2)
Języki
(2)
Klasa 3.
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Kształcenie integracyjne
(2)
Muzykoterapia
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Oświata
(2)
Pedagogika
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Podmiotowość
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Samodzielność
(2)
Trening umiejętności społecznych
(2)
Twórczość literacka dzieci i młodzieży
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Uczucia
(2)
Wiedza
(2)
Współdziałanie
(2)
Wychowanie do wartości
(2)
Wychowanie obywatelskie
(2)
Wychowanie patriotyczne
(2)
Agresywność
(1)
Analfabetyzm
(1)
Antypedagogika
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Artmann, Nicolai
(1)
Asertywność
(1)
Baniel, Anat
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Bourdieu, Pierre
(1)
COVID-19
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dyskalkulia
(1)
Dyskurs dziecięcy
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko wiejskie
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko z dysleksją
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Edukacja domowa
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Edukacja teatralna
(1)
El'konin, Daniil Borisovič
(1)
Epidemie
(1)
Estetyka
(1)
Etnografia
(1)
Film dla dzieci
(1)
Filmoterapia
(1)
Geografia
(1)
Geometria
(1)
Gordon, Edwin
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1801-1900
(1)
1901-20002
(1)
1989-2010
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Finlandia
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(25)
Artykuł z czasopisma fachowego
(10)
Scenariusz zajęć
(5)
Monografia
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Literatura dziecięca
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradnik
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł fachowy
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Czasopisma dziecięce
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry komputerowe
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Komiksy
(1)
Legendy i podania
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(34)
Psychologia
(3)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Tytuł czasopisma
Życie Szkoły
(12)
Edukacja Wczesnoszkolna
(3)
Terapia Specjalna Dzieci i Dorosłych
(3)
Głos Pedagogiczny : czasopismo dla pedagogów i psychologów szkolnych, pedagogów specjalnych, wychowawców
(2)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
Dyrektor Szkoły: miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
Edukacja : studia, badania, innowacje
(1)
Głos Pedagogiczny
(1)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(1)
64 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Problematyka proponowanej publikacji w całości mieści się w edukacji dziecka. Stanowi zwarty, konsekwentny blok tematyczny z odniesieniem w szczegółowych tekstach do różnych zagadnień związanych z rozwojem i edukacją dziecka. Praca zbiorowa składa się ze wstępu oraz trzech części: 1. Podstawy i uwarunkowania rozwoju małego dziecka (cztery artykuły); 2. Sposoby rozwijania wielokierunkowej aktywności małego dziecka (cztery artykuły); 3. Diagnoza psychopedagogiczna małego dziecka - problemy i rozwiązania praktyczne (2 artykuły).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103339 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31498 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43999 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka porusza zagadnienia dotyczące edukacji czytelniczej dzieci w młodszym wieku szkolnym. Szczególne miejsce zajmuje w tej edukacji umiejętność wykorzystywania czytania do działalności o charakterze społecznym, etycznym, estetycznym, kulturalnym, czyli stała gotowość i umiejętność przyjęcia i odkodowania nowych sensów, funkcji i kodów ukrytych w tekstach literackich należących do różnorodnych obiegów czytelniczych. Skrypt podpowiada Czytelnikowi, że poprzez tak pojętą edukację czytelniczą można sprawić, że dla dzieci w młodszym wieku szkolnym kontakt z literaturą uczyni z nich ludzi wolnych o szerokich i twórczych horyzontach myślowych, a czytanie, czytelnictwo, zainteresowania czytelnicze sprawią, że łatwiej im będzie wyzwolić swoje myślenie, a poprzez to nabywać, uznawać i głosić własne poglądy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106982 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48722 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39286 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45846 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64265 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tom 9 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Szkoła – przemiany instytucji i jej funkcji, kontynuuje zagadnienia dotyczące pracy pedagogicznej z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym i zarazem poszerza dotychczasowe rozważania o kwestie związane z postrzeganiem współczesnej szkoły jako środowiska służącego uczeniu się i poznawaniu świata.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109590/T.9 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49854 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39782 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32843 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46073 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64657 P 2,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 785.)
Monografia poświęcona diagnozie specyficznych trudności w uczeniu się, a więc: dysleksji, dysgrafii, dysortografii oraz dyskalkulii. Jej odbiorcami mogą być kandydaci do zawodu nauczycielskiego, czynni zawodowo nauczyciele edukacji przedszkolnej i szkolnej, rodzice, pedagodzy szkolni, logopedzi, terapeuci, pracownicy oświaty i wszyscy zainteresowani problematyką diagnozy i postępowania diagnostycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114136 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 41371 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66603 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113883 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41369 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera teksty specjalistów zajmujących się pedagogiką wczesnoszkolną, badających problematykę edukacji dzieci rozpoczynających naukę w szkole. Praca składa się z sześciu części, podejmujących zagadnienia teoretyczne i odnoszące się do praktyki, nawiązujące do zmieniających się kontekstów społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108793/T.1 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49980 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46086 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64670 P 2,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oddajemy do rąk Czytelników książkę ze świadomością, iż podjęte w niej tematy warto potraktować jako punkt wyjścia do dalszych, własnych studiów i poszukiwań. Opracowanie teoretyczne oraz analiza wyników badań nauko¬wych umożliwi orientację w rzeczywistości pedagogicznej, a także pozwoli na wytyczenie optymalnych perspektyw zmian dotyczących edukacji dziecka. Ze Wstępu Elżbiety Jaszczyszyn i Jolanty Szada-Borzyszkowskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38327 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46719 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta obszerna książka, jest zbiorowym dziełem 43 pedagogów, działających w Zespole Edukacji Elementarnej przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, kierowanym od kilku lat przez profesor Dorotę Klus-Stańską. Publikacja dotyczy edukacji wczesnoszkolnej, a więc opisana jest jej historia, aktualny stan, a przede wszystkim perspektywy i kierunki rozwoju. We wstępie do tego dzieła profesor Klus-Stańska odważnie piszee: "Tego rodzaju szeroka tematycznie publikacja poświęcona całościowemu ujęciu pedagogiki wczesnej edukacji jest pierwszym takim przedsięwzięciem wydawniczym w Polsce".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105744 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47974 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39023 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32049 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44976 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64127 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 244)
Monografia zawiera osiemnaście interdyscyplinarnych tekstów o znaczącym walorze poznawczym i refleksyjnym, w których autorzy podejmują kwestię złożoności językowej i komunikacyjnej problematyki okresu dzieciństwa, prowokując czytelnika do wieloaspektowego dyskursu. Sprawność językowa i komunikacyjna zarówno w zakresie języka rodzimego, jak i języka obcego (czy języków obcych) otwiera nas na świat – rozszerza granice naszego poznania łącząc się nie tylko ze zdobywaniem wiedzy czysto lingwistycznej, ale również psychologicznej, socjologicznej i kulturowej. Dlatego poziom umiejętności językowych i komunikacyjnych implikuje u dziecka szybki wzrost inteligencji i wiedzy, zapewnia mu poczucie własnej wartości i poczucie kompetencji oraz skuteczności w działaniu. Sukcesy w zakresie sprawności językowej i komunikacyjnej decydują o korzystnej pozycji dziecka w przedszkolu i klasie szkolnej, warunkują poziom jego satysfakcji z nawiązywanych relacji interpersonalnych, jak również decydują o osiągnięciach szkolnych i sprzyjają uzyskiwaniu sukcesów zawodowych w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115442 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem opracowania jest wiedza społeczna uczniów, rodzaj wiedzy jednostki, jaką konstruuje ona w interakcjach i współdziałaniu z innymi tj. dziećmi i dorosłymi, co stwarza warunki do budowania obrazu siebie, innych i otaczającego świata w realnym kontekście społeczno-kulturowym. Zakres tematyczny tak pojmowanej wiedzy społecznej rozszerza się i nie jest kojarzony wyłącznie z treściami dawnego środowiska społeczno-przyrodniczego, lecz wyraźnie poza nie wykracza. Miejsce "starej", programowej tematyki, sprowadzającej aktywność dziecka wyłącznie do sfery rodzinnych obowiązków i klasowych powinności, zastępują aktualne problemy, ujęte z perspektywy dziecka żyjącego w wielowymiarowym i skonfliktowanym świecie. Realne stają się wówczas szanse na podejmowanie tematów dotyczących życia codziennego dzieci, problemów egzystencjalnych, rasowych, demograficznych, kwestii religijnych czy aspektów politycznych. Punktem odniesienia w przyjęciu takiego rozumienia wiedzy społecznej jest osadzenie rozważań w kontekście paradygmatu konstrukcjonizmu poznawczego i społecznego. Oba odsłaniają mechanizm tworzenia się wiedzy społecznej uczniów, wskazują na potrzebę poszerzania tematyki społecznej z racji dokonujących się przemian społeczno-kulturowych i zmieniających się potrzeb rozwojowych dzieci. Próba oglądu praktyki szkolnej wydaje się z tej perspektywy ciekawa i ważna. W opracowaniu została ona dokonana z perspektywy nauczycieli klas I-III, by poznać, jakie znaczenia nadają oni pojęciu "wiedza społeczna" i w jaki sposób mogą one rzutować na charakter znaczeń nadawanych przez uczniów. Z badań nad osobistymi teoriami pedagogicznymi wynika wyraźnie, że rzutują one na charakter edukacji uprawianej przez nauczycieli. Celem opracowania nie jest jednak zrekonstruowanie nauczycielskich ideologii, lecz jedynie odsłonięcie jednego z jej elementów, tj. tworzonych przez pedagogów koncepcji wiedzy, w tym społecznej. Zadaniem publikacji nie jest również ukazanie poprawnego modelu wiedzy społecznej, lecz raczej jego rekonstrukcja, polegająca na wydobywaniu sensów i wymiarów, które mogą być znaczące dla lepszego i głębszego rozumienia wiedzy społecznej przez uczniów wczesnej edukacji, a w przyszłości stanowić podstawę do redefiniowania pojęcia. Z uwagi na takie założenia koncepcja badań osadzona została w paradygmacie interpretatywnym, upatrując w nim możliwości zdobycia nowej wiedzy, nowego poznania, a nie wyłącznie sprawdzania już istniejących teorii. W ramach paradygmatu interpretatywnego zdecydowano się na perspektywę fenomenograficzną, uznając ją za najlepszą formę legitymizacji myślenia jednostkowego i kolektywnego nauczycieli wczesnej edukacji o wiedzy społecznej uczniów. W efekcie podstawą prowadzonej analizy, a następnie interpretacji były wyłonione w toku badań kategorie opisu odzwierciedlające nauczycielskie widzenie świata i rozumienie wiedzy (społecznej) uczniów i jej źródeł. Uzyskane kategorie opisu pozwoliły odsłonić jakościowo różne sposoby doświadczania przez nauczycieli edukacji i związanych z nią procesów. W pierwszej kolejności odzwierciedlany był świat bezpośrednio postrzegany przez badanych, a potem świat widziany przez badacza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105150 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej