Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(792)
IBUK Libra
(41)
Forma i typ
Książki
(544)
Artykuły
(243)
Publikacje fachowe
(108)
Publikacje dydaktyczne
(71)
Publikacje naukowe
(62)
E-booki
(41)
Poradniki i przewodniki
(27)
Publikacje popularnonaukowe
(18)
Proza
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Publikacje informacyjne
(6)
Druki ulotne
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(1360)
wypożyczone
(202)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(300)
Czytelnia Piła
(23)
Wypożyczalnia Chodzież
(240)
Czytelnia Chodzież
(16)
Wypożyczalnia Czarnków
(244)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(206)
Czytelnia Trzcianka
(8)
Wypożyczalnia Złotów
(266)
Czytelnia Złotów
(12)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(157)
Czytelnia Wągrowiec
(80)
Informatorium
(2)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(5)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Strelau Jan
(11)
Karasowska Aleksandra
(10)
Urban Bronisław
(10)
Święcicka Ewa
(8)
Jędrzejko Mariusz
(7)
Pikiel Sylwia
(7)
Bąbel Przemysław
(6)
Engler Maria
(6)
Goetz Magdalena
(6)
Lewicka Maria
(6)
Zimbardo Philip G
(6)
Kołakowski Artur
(5)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(5)
Ostaszewski Paweł
(5)
Radzicki Józef
(5)
Łoskot Małgorzata
(5)
Baran-Furga Helena
(4)
Borzucka-Sitkiewicz Katarzyna
(4)
Deptuła Maria
(4)
Gilewicz Joanna
(4)
Grudziewska Ewa
(4)
Jachnis Anna
(4)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(4)
Knapp Julie
(4)
Komender Jadwiga
(4)
Kranowitz Carol Stock
(4)
Materska Maria
(4)
Sadowski Bogdan
(4)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(4)
Skałbania Barbara
(4)
Wentrych Agnieszka
(4)
Winczura Barbara
(4)
Wolańczyk Tomasz
(4)
Woynarowska Barbara
(4)
Andruszko Robert
(3)
Aronson Elliot
(3)
Binder Marek
(3)
Brycz Hanna
(3)
Brzezińska Anna
(3)
Cierpiałkowska Lidia
(3)
Cieślik Elżbieta
(3)
Cytowska Beata
(3)
Czepczor-Bernat Kamila
(3)
Dziewanowska Honorata
(3)
Florkowski Antoni
(3)
Gałecki Piotr
(3)
Hinz Magdalena
(3)
Jastrząb Jadwiga
(3)
Johnson Robert L
(3)
Karzewska Bożena
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Losantos Cristina
(3)
Magda-Adamowicz Marzenna
(3)
McCann Vivian
(3)
Minahan Jessica
(3)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(3)
Pospiszyl Kazimierz
(3)
Pouch Monika
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Roca Elisenda
(3)
Rusaczyk Janusz
(3)
Sierota Agata
(3)
Sikorski Czesław
(3)
Skorny Zbigniew
(3)
Sorensen Patricia
(3)
Szczepanik Renata
(3)
Szczęsna Dorota
(3)
Sztompka Piotr
(3)
Szwedzik Adam
(3)
Sęk Helena
(3)
Turnbull Carolline
(3)
Tyszkowa Maria
(3)
Wojciszke Bogdan
(3)
Zielińska Ewa
(3)
Łuba Małgorzata
(3)
Żyła Magdalena
(3)
Baker Jed
(2)
Bakiera Lucyna
(2)
Birch Ann
(2)
Bobrowska Agnieszka
(2)
Bobrowski Krzysztof
(2)
Bobula Stanisław
(2)
Bogdanowicz Marcin
(2)
Bogdanowicz Marta
(2)
Bojadżijewa-Wesołowska Karolina
(2)
Borecka-Biernat Danuta
(2)
Bouras Nick
(2)
Brytek-Matera Anna
(2)
Burton Jane
(2)
Buss David M
(2)
Chojnowska Emilia
(2)
Cioch Agnieszka
(2)
Cook Katie
(2)
Copeland Peter
(2)
Cybal-Michalska Agnieszka
(2)
Czerniawska Ewa
(2)
Dix Paul
(2)
Doliński Dariusz
(2)
Dryll Elżbieta
(2)
Duhigg Charles
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(165)
2010 - 2019
(332)
2000 - 2009
(211)
1990 - 1999
(64)
1980 - 1989
(26)
1970 - 1979
(25)
1960 - 1969
(5)
1950 - 1959
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(339)
1989-2000
(16)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(830)
Język
polski
(814)
nieznany (po)
(12)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(107)
Pedagodzy
(55)
Rodzice
(35)
Dyrektorzy szkół
(23)
Nauczyciele przedszkoli
(21)
Pedagodzy szkolni
(21)
Psycholodzy
(19)
Psychoterapeuci
(16)
Coachowie
(14)
Dzieci
(14)
Szkoły specjalne
(14)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(13)
Terapeuci zajęciowi
(13)
6-8 lat
(11)
Dorośli
(11)
Terapeuci
(11)
Wychowawcy klas
(10)
Biblioterapeuci
(7)
Lekarze
(7)
Psycholodzy szkolni
(7)
Szkoły wyższe
(7)
9-13 lat
(6)
Specjaliści terapii uzależnień
(6)
Bibliotekarze
(5)
Nauczyciele bibliotekarze
(5)
Psychiatrzy
(5)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(5)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(4)
Pedagodzy specjalni
(4)
Pracownicy oświaty
(4)
Pracownicy socjalni
(4)
Menedżerowie
(3)
Młodzież
(3)
Sportowcy
(3)
Studenci
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
0-5 lat
(2)
8-12 lat
(2)
Doradcy zawodowi
(2)
Nastolatki
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
1-5 lat
(1)
Biolodzy
(1)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele biologii
(1)
Nauczyciele chemii
(1)
Nauczyciele edukacji dla bezpieczeństwa
(1)
Nauczyciele edukacji zdrowotnej
(1)
Neurolodzy
(1)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Prawnicy
(1)
Przedszkola
(1)
Socjolodzy
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Uczniowie
(1)
Uzależnieni
(1)
Wychowawcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(10)
Literatura angielska
(4)
Literatura katalońska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Temat
Zachowanie
(476)
Młodzież
(83)
Dziecko
(80)
Zaburzenia zachowania
(70)
Agresywność
(63)
Osobowość
(57)
Uczucia
(51)
Uczniowie
(50)
Dziecko trudne
(48)
Zachowania ryzykowne
(44)
Zachowanie prospołeczne
(44)
Dzieci
(41)
Postawy
(39)
Psychoterapia
(39)
Psychologia
(34)
Psychologia społeczna
(34)
Wychowanie w rodzinie
(34)
Alkoholizm
(30)
Autyzm
(30)
Stres
(30)
Dziecko autystyczne
(29)
Patologia społeczna
(28)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(27)
Niedostosowanie społeczne
(27)
Rodzina
(27)
Wychowanie
(27)
Psychologia rozwojowa
(26)
Zespół ADHD
(26)
Nałóg
(25)
Samobójstwo
(25)
Stosunki interpersonalne
(25)
Choroby psychiczne
(24)
Depresja psychiczna
(24)
Rodzice
(24)
Uczenie się
(24)
Behawioryzm
(22)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(22)
Zachowania zdrowotne
(22)
Grupy rówieśnicze
(21)
Kompetencje społeczne
(21)
Motywacja
(21)
Mózg
(21)
Płeć
(21)
Zachowania samobójcze
(21)
Terapia behawioralna
(20)
Niepowodzenia szkolne
(19)
Schizofrenia
(19)
Zachowania prozdrowotne
(19)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(18)
Narkomania
(18)
Komunikacja interpersonalna
(17)
Przemoc w rodzinie
(17)
Zachowanie - ocena
(17)
Lęk
(16)
Oceny szkolne
(16)
Pamięć
(16)
Poczucie własnej wartości
(16)
Promocja zdrowia
(16)
Relacje międzyludzkie
(16)
Dziecko z ADHD
(15)
Nauczyciele
(15)
Odżywianie
(15)
Pedagogika resocjalizacyjna
(15)
Praca
(15)
Przemoc
(15)
Uzależnienie (nałóg)
(15)
Jakość życia
(14)
Myślenie
(14)
Niepełnosprawni
(14)
Psychologia zwierząt
(14)
Autodestruktywność
(13)
Diagnoza pedagogiczna
(13)
Dyscyplina szkolna
(13)
Grupy społeczne
(13)
Kobieta
(13)
Nastolatki
(13)
Neuropsychologia
(13)
Socjalizacja
(13)
Zaburzenia i dewiacje seksualne
(13)
Zdrowie psychiczne
(13)
Atrakcyjność interpersonalna
(12)
Dzieci - zaburzenia
(12)
Internet
(12)
Nerwice
(12)
Organizacje
(12)
Poznanie
(12)
Przestępczość
(12)
Psychologia kliniczna
(12)
Słuch
(12)
Uprzedzenia
(12)
Zachowanie się zwierząt
(12)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(11)
Inteligencja (psychol.)
(11)
Kształcenie
(11)
Psychologia poznawcza
(11)
Psychologia wychowawcza
(11)
Psychopatologia
(11)
Sen
(11)
Szkolnictwo
(11)
Świadomość społeczna
(11)
Temat: czas
2001-
(118)
1989-
(12)
2001-0
(7)
1989-2000
(4)
1901-
(2)
1901-2000
(2)
1945-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(24)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie ; okręg)
(1)
Negocjacje
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(150)
Artykuł z czasopisma fachowego
(120)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(41)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(37)
Opracowanie
(31)
Poradnik
(30)
Podręczniki akademickie
(28)
Artykuł z czasopisma naukowego
(22)
Artykuł problemowy
(21)
Poradniki
(20)
Praca zbiorowa
(20)
Ćwiczenia i zadania
(18)
Materiały pomocnicze
(17)
Podręcznik
(17)
Monografia
(15)
Raport z badań
(14)
Poradniki dla rodziców
(13)
Poradniki dla nauczycieli
(12)
Podręczniki
(10)
Wywiad dziennikarski
(9)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(7)
Opowiadania i nowele
(7)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(5)
Scenariusz zajęć
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Scenariusze zajęć
(4)
Wydawnictwa dla dzieci
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Artykuł przeglądowy
(3)
Case study (studium przypadku)
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Artykuł z czasopisma medycznego
(2)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(2)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(2)
Bajki i baśnie
(2)
Broszura
(2)
Karty pracy ucznia
(2)
Książka obrazkowa
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Reportaż
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Ankieta
(1)
Antologie
(1)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma biologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma chemicznego
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Czasopisma [Typ publikacji]
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czasopismo socjologiczne
(1)
Fotografia
(1)
Gry komputerowe
(1)
Kamishibai
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Książki obrazkowe
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Opowiadanie dziecięce hiszpańskie
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Poradnik praktyczny
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Przegląd literatury
(1)
Przypowieść
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Teatr dziecięcy i młodzieżowy
(1)
Teatr japoński
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(233)
Psychologia
(125)
Medycyna i zdrowie
(79)
Socjologia i społeczeństwo
(54)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(14)
Biologia
(10)
Rozwój osobisty
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(4)
Nauka i badania
(4)
Etnologia i antropologia kulturowa
(3)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Chemia
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Religia i duchowość
(1)
Tytuł czasopisma
Głos Pedagogiczny
(28)
Remedium
(24)
Bliżej Przedszkola
(14)
Dyrektor Szkoły
(11)
Świat Problemów
(10)
Charaktery
(7)
Gazeta Szkolna
(6)
Niebieska Linia : dwumiesięcznik poświęcony problematyce przemocy
(6)
Problemy Alkoholizmu
(6)
Forum Oświatowe
(5)
Serwis Informacyjny Uzależnienia
(5)
Terapia Specjalna Dzieci i Dorosłych
(5)
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(5)
Charaktery : magazyn psychologiczny
(4)
Doradca Nauczyciela Przedszkola
(4)
Edukacja : studia, badania, innowacje
(4)
Nauczyciel i Szkoła
(4)
Nowe w Szkole
(4)
Poradnik Bibliotekarza
(4)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(4)
Psychologia w Szkole
(4)
Szkoła Specjalna
(4)
Dzieci : Magazyn dla Rodziców
(3)
Pedagogika Społeczna
(3)
Problemy Narkomanii
(3)
Sens : psychologia dla ciebie
(3)
Wychowanie na Co Dzień
(3)
Wychowanie na co dzień
(3)
Życie Szkoły
(3)
Alkoholizm i Narkomania
(2)
Głos Nauczycielski
(2)
Głos Pedagogiczny : czasopismo dla pedagogów i psychologów szkolnych, pedagogów specjalnych, wychowawców
(2)
Meritum
(2)
Nowa Szkoła
(2)
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(2)
Wszystko dla Szkoły
(2)
Wychowanie w Przedszkolu
(2)
Biblioteka w Szkole
(1)
Biologia w Szkole
(1)
Chemia w Szkole
(1)
Edukacja : kwartalnik naukowy
(1)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(1)
Edukacja Zdrowotna i Promocja Zdrowia w Szkole
(1)
Edukacja dla Bezpieczeństwa
(1)
Kultura i Edukacja
(1)
Kultura i Społeczeństwo
(1)
Kwartalnik Pedagogiczny
(1)
Monitor Prawny Dyrektora Szkoły : miesięcznik dyrektora szkoły
(1)
Nauczanie Początkowe. Kształcenie zintegrowane
(1)
Niepełnosprawność i Rehabilitacja : kwartalnik naukowy Instytutu Rozwoju Służb Społecznych
(1)
Opieka Wychowanie Terapia
(1)
Oświata Mazowiecka
(1)
Praca Socjalna
(1)
Psychologia Wychowawcza
(1)
Szkoła : miesięcznik dyrektora
(1)
Wychowawca
(1)
WychowujMy! : dorosłym o dzieciach
(1)
833 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Rozwój badań marketingowych wyraża się w powstawaniu nowych form pomiaru oraz zaawansowanych metod analizy danych bazujących na zastosowaniu podejść ilościowych i jakościowych oraz wykorzystaniu technologii informacyjnej. Ważną przesłanką rozwoju tych metod i technik jest konieczność zwiększenia efektywności działań z zakresu marketingu. Dzięki wykorzystywaniu rozwiniętych metod pomiaru działań marketingowych i ich efektów osiągana wiedza rynkowa umożliwia przedsiębiorstwom i innym organizacjom podejmowanie bardziej skutecznych i efektywnych decyzji. W artykule K. Mazurek-Łopacińskiej i M. Sobocińskiej przedstawiona została koncepcja kryteriów oceny organizacji oraz celów i zasad pomiaru wizerunku uczelni jako podmiotu rynku. Zaprezentowany sposób podejścia do pomiaru wizerunku organizacji może stanowić odniesienie także dla innych podmiotów działających na rynku. Z uwagi na istotny związek wizerunku organizacji z marką oraz jej rolę w postrzeganiu i tworzeniu rzeczywistości społecznej pokazano wykorzystanie zarówno technik jakościowych, takich jak pogłębiony wywiad indywidualny – Individual In- Depth Interview (IDI), analiza fotografii socjologicznej (interpretacja semiologiczna), jak i badań ilościowych w konstruowaniu tożsamości jednostki, która występując na rynku, przejawia różne postawy i zachowania wobec marki. W artykule M. Pałys pokazano także narzędzia mierzące poziom wiedzy i identyfikacji respondenta z marką. Funkcjonowanie jednostek w coraz szerszych i bardziej złożonych sieciach społecznych stawia problem mechanizmu przenoszenia postaw, grupowania się postaw oraz poziomu zaraźliwości społecznej postaw konsumenckich. Metoda przedstawiona w artykule A. Zbieg stanowi ciekawą propozycję bazującą na wykorzystaniu zmiennych psychologicznych i sieci relacji społecznych konsumenta w badaniu zaraźliwości postaw. Nowym obszarem w badaniach marketingowych jest przestrzeń międzykulturowa, a przykładem ich zastosowania są zogniskowane wywiady prowadzone w wielokulturowych grupach. Wyniki takich wywiadów wraz z ich interpretacją znajdujemy w artykule K. Pilarczyk-Bal. Wśród statystycznych metod eksploracyjnych autorzy proponują własne rozwiązania oparte na zastosowaniu znanych metod. Dotyczy to w szczególności technik analizy korespondencji wykorzystanej w artykule A. Stanimir do analizy danych personalnych. Kolejne artykuły umieszczone w niniejszym zbiorze dotyczą różnych obszarów aplikacji badań rynkowych związanych zarówno z kształtowaniem relacji miedzy podmiotami rynku, zwłaszcza relacji z klientami (artykuł A. Krzepickiej ), jak i funkcji zarządzania marketingowego (planowania kampanii i kontroli marketingowej: M. Daszkiewicz i W. Kowal) oraz instrumentów marketingowych (marki, cen, sprzedaży osobistej, dystrybucji: R. Żabiński, P. Waniowski, M. Rynkiewicz, A. Oczachowska, M. Śliczna).W artykułach tych prezentowane są różne podejścia metodyczne i wyniki przeprowadzonych badań. Istotny charakter wdrożeniowy mają prezentowane w niniejszym numerze Prac Naukowych wyniki australijskich badań dotyczące interfejsu marketingu, finansów i IT i ich przełożenie na sytuacje w polskich przedsiębiorstwach (G. Golik-Górecka). Inni autorzy, poszukując źródeł innowacyjności przedsiębiorstw, przedstawiają potencjał tkwiący w nauce i analizują wpływ przedsiębiorczości akademickiej na pobudzanie tej innowacyjności (M. Haberla). Na uwagę zasługują także artykuły poświęcone analizie zachowań konsumentów na wybranych rynkach, zwłaszcza na rynku kultury (G. Światowy, U. Żebrowska- Kasprzak) oraz sytuacji na rynku pracy w Polsce (A. Kubów). Artykuły te oparte na wykorzystaniu wyników własnych badań ankietowych oraz wnikliwej analizie bogatego zestawu źródeł wtórnych rozszerzają pole poznania i pozwalają na formułowanie ciekawych i ważnych wniosków.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
W niniejszym numerze czasopisma zamieszczono cztery artykuły naukowe oraz jedną rekomendację książki. Przedmiotem pierwszego artykułu jest charakterystyka wybranych aktualnych trendów żywieniowych i dietetycznych. Wskazano na istotę, korzyści oraz ograniczenia wynikające ze stosowania diety wegetariańskiej, wegańskiej i fleksitariańskiej, diety eliminacyjnej (diet bezglutenowej i bez laktozy), diety o niskim indeksie glikemicznym, diety w insulinooporności, diety wpływającej na zdrowie psychiczne (tzw. żywności komfortowej, żywności wpływającej pozytywnie na nastrój i emocje i uważnego jedzenia), oraz diet, które mają na celu elimanację marnotrawstwa jedzenia (tzw. zero odpadów, mniej odpadów, ekologiczna konsumpcja).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50479 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46225 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65539 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia porusza wybrane zagadnienia dotyczące korzystania z bankowości mobilnej przez klientów indywidualnych banków, wskazując na moderującą rolę wieku użytkownika w akceptacji mobilnego kanału dostępu do usług bankowych. Odmienne podejście do technologii konsumentów różniących się wiekiem powoduje, że głównym celem pracy jest zidentyfikowanie podobieństw i różnic występujących w zachowaniach na rynku bankowości mobilnej klientów banków należących do trzech kohort pokoleniowych - generacji X, Y i Z. W publikacji usystematyzowano dotychczasowy stan wiedzy na temat korzystania z bankowości mobilnej przez osoby fizyczne, dokonano diagnozy i porównania zachowań konsumentów z pokolenia X, Y i Z w zakresie korzystania z BLIKA i usług dostępnych przez aplikacje mobilne banków oraz określono różnice międzypokoleniowe w postawach wobec bezpieczeństwa i zagrożeń związanych z realizacją usług bankowych kanałem mobilnym. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych problematyką zachowań konsumentów na rynku bankowości mobilnej, w tym środowiska naukowego oraz studentów kierunków: ekonomia, finanse, zarządzanie i geografia społeczno-ekonomiczna. W przekonaniu autorki publikacja może być także przydatnym źródłem wiedzy na temat funkcjonowania bankowości mobilnej dla konsumentów, którzy jeszcze nie zdecydowali się z niej skorzystać.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Autor przeprowadził badania dotyczące zachowań nabywców w przestrzeni wewnątrzsklepowej. Miały one charakter pomiarów fizjologicznych, których przydatność w wyjaśnianiu oddziaływania różnych elementów przestrzeni wewnątrzsklepowej na zachowania nabywców miała zostać określona. Walorem pracy prezentującej wyniki i wnioski z tych badań jest nowatorskie łączenie dorobku ekonomii behawioralnej, psychologii oraz fizjologii. Książka zainteresuje każdego badacza problemu i każdego bywalca przestrzeni wewnątrzsklepowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Książka jest efektem badań skoncentrowanych na analizie obrazów osób uwikłanych w relację korupcyjną, czyli osób skorumpowanych i osób korumpujących oraz ich współzależności z obrazem siebie i celami rozwojowymi nastolatków. Praca przybliża Czytelnikowi istotę zjawiska korupcji, omawiając definicje, formy i klasyfikacje zachowań korupcyjnych, etyczno-prawne aspekty zachowań korupcyjnych, społeczne aspekty zachowań korupcyjnych oraz psychologiczne aspekty zjawiska korupcji. Aktualna wiedza na ten temat to podstawa właściwego zrozumienia istoty prezentowanych badań oraz możliwości ich praktycznego wykorzystania, zwłaszcza w profilowaniu działań wychowawczych i profilaktycznych. W monografii zaprezentowano specyfikę obrazów siebie oraz obrazów osoby skorumpowanej i osoby korumpującej w ogólnej populacji badanej młodzieży, a także w podgrupach płciowych. Autorzy skoncentrowali się również na identyfikacji wewnątrzgrupowego zróżnicowania obrazów osoby skorumpowanej oraz osoby korumpującej, aby następnie określić ich współzależności z realnym obrazem siebie oraz tendencjami rozwojowymi subgrup młodzieżowych. W końcowej części pracy zostały zasygnalizowane możliwości praktycznego wykorzystania zidentyfikowanych prawidłowości – z jednej strony w kontekście czterech poziomów analiz psychologicznych, a z drugiej w perspektywie trzech obszarów zastosowań w projektowaniu działań profilaktycznych. Możliwości te powinny prowadzić do takiej korekty działań wychowawczych oraz budowania skutecznych programów profilaktycznych, które zwiększą szansę na uczciwe życie.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Dotychczasowe ustalenia dotyczące poziomu, przejawów i powodów uczestnictwa obywatelskiego tracą swoją moc wyjaśniającą przede wszystkim dlatego, że ewoluująca demokracja od lat jest w kryzysie. Nieuchronnie powoduje to, że także przestrzeń publiczna, a wraz z nią sfera obywatelska ulega coraz większej komplikacji i stawia nowe zadania. Są przesłanki, by sądzić, iż doświadczamy daleko idącej emergencji nowej sfery publicznej i nowych wzorów zachowania obywatelskiego. Jaką rolę w tym procesie będzie miała młodzież i młodzi dorośli, dziś „patologicznie bierni”? Młodzi dorośli to niestabilni i niedojrzali obywatele. Określani są, podobnie jak młodzież, jako indyferentni, bierni, apatyczni politycznie, „biernie wrodzy wobec polityki” i formujący „demokrację odmowy”. Jeśli jednak zmienimy perspektywę rozumienia obecności tego pokolenia w sferze publicznej, dostrzeżemy, że wyłania się „jakiś” nowy publiczny dyskurs, przynajmniej w odniesieniu do kwestii ważnych dla tego pokolenia. Jaki? Chodzi tu przede wszystkim o „lepsze” (bo świeże) recepty na to, jak reagować i jak stawiać czoła publicznym sprawom. Autorka szuka potencjału obywatelskości wśród młodych ludzi, ale także odpowiedzi na pytanie, co powoduje, że jest on dziś uśpiony, i co może sprawić, że się ujawni. Książka jest bardzo ważnym projektem, który wpisuje się w zapotrzebowanie nauk społecznych, zarówno socjologii, psychologii, jak i pedagogiki oraz społecznej praktyki. dr hab. Beata Krzywosz-Rynkiewicz, prof. UWM (z recenzji) Znakomita monografia, ukazująca w świetle wyników badań obszary i przyczyny wycofania i nieobecności młodej generacji w sferze publicznej, a także rzeczywiste i potencjalne źródła wycofania z aktywności obywatelskiej młodzieży i młodych dorosłych o charakterze systemowym, kulturowym i socjalizacyjnym. Wyróżnia się szerokim polem rozważań, interdyscyplinarnością, doskonałym warsztatem badawczym, a także wnikliwością i złożonością wnioskowania. Autorka nie udziela prostych odpowiedzi, ukazując badany przez nią obszar rzeczywistości społecznej w całej jego złożoności, antycypując zarazem, co może wydarzyć się w przyszłości. dr hab. Barbara Galas, prof. UKSW (z recenzji)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu. To książka dla ciekawskiego i ciekawskiej Sapiens, którzy lubią się inspirować. Którzy oczekują niespodzianek, wiedzy, rzetelnych badań i którzy sami chcą wyciągać wnioski. A przede wszystkim to lektura dla tych, którzy chcą z wiedzą działać po swojemu. Brać, mieszać, recyklingować, eksperymentować, a nie bezrefleksyjnie kopiować. (…) Zebrałem to, czego dowiedziałem się o Sapiens na zakupach. Zakupach rozumianych szerzej niż wyjście do Żabki. Chciałem dowiedzieć się, co sprawia, że kupujemy. I tym, co zebrałem, chcę się podzielić. Ze wstępu Autora
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Monografia autorstwa prof. Anny Rogozińskiej-Pawełczyk jest udaną próbą szerokiej i wielokierunkowej analizy kategorii, jaką jest kontrakt psychologiczny, który w kontekście pandemii nabiera nowego wymiaru. Książka stanowi głos w dyskusji na temat zmian w kontraktach psychologicznych i ich wpływu na postawy i zachowania pracowników. Zrealizowane badania dostarczyły bogatego materiału empirycznego, który pozwala poszerzyć wiedzę na temat cech kontraktów psychologicznych we współczesnych polskich organizacjach. Lektura książki skłania do wniosku, że jest to oryginalne i interesujące opracowanie o znaczących walorach praktycznych, prezentujące zagadnienia ważne z punktu widzenia zarówno organizacji, zarządzających nimi menedżerów, jak i zatrudnionych w nich pracowników. Z recenzji prof. Katarzyny Gadomskiej-Lila W nurt badań nad rozwojem i rolą kontraktu psychologicznego w Polsce wpisuje się książka autorstwa prof. Anny Rogozińskiej-Pawełczyk zawierająca ujęcie tej problematyki w wymiarze teoretycznym – poprzez przedstawienie aktualnego stanu wiedzy oraz praktycznym – poprzez omówienie wyników badań z rekomendacjami dotyczącymi budowania kontraktu psychologicznego. Autorka wskazuje na występującą lukę empiryczną w odniesieniu do rozważań nad modelem kontraktu psychologicznego, w zakresie jego roli w kreowaniu relacji pracownik–pracodawca, które stanowią istotny wkład w rozwój badań nad tą koncepcją. Monografia stanowi oryginalne rozwiązanie problemu naukowego, dowodzi ogólnej wiedzy Autorki w analizowanym obszarze oraz potwierdza umiejętność samodzielnego przeprowadzenia pracy naukowo-badawczej. To spójne i czytelne opracowanie dotyczące problematyki kontraktu psychologicznego w zmieniającym się świecie pracy. Z recenzji prof. Elwiry Gross-Gołackiej
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Chów świń w systemie wolnowybiegowym jest współczesną coraz popularniejszą alternatywą produkcji intensywnej, wielowektorowej. Obecnie konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na to czy mięso pozyskiwane jest od zwierząt utrzymywanych w warunkach dobrostanu, pochodzących z produkcji zrównoważonej. W tym duchu autorzy przedstawili zasady produkcji wolnowybiegowej, omawiając szczegółowo warunki utrzymania świń, ich żywienie, zagospodarowanie terenu, zasady bioasekuracji zapewniające bezpieczeństwo sanitarne, rasy świń predysponowane do tego typu produkcji, behawior świń jako podstawowy wskaźnik dobrostanu, czynniki determinujące jakość pozyskiwanego mięsa oraz zagrożenia dla środowiska. Monografię autorzy wzbogacili o przedstawienie wyników swoich badań z tego zakresu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka proponuje nowe podejście do konfliktów społecznych. Wszystkie dotychczasowe publikacje skupiają uwagę na tym, jak rozwiązywać konflikty i jak nimi zarządzać. Prezentowana praca w centrum uwagi stawia problem zapobiegania konfliktom na różnych poziomach życia społecznego. Systemowe zapobieganie konfliktom społecznym polega na kształtowaniu takich reguł ładu społecznego, które nie będą dopuszczać do powstawania konfliktów „niepotrzebnych”. Nie oznacza to, że zjawisko konfliktów uda się całkowicie wyeliminować z życia społecznego, lecz pewne funkcje realizowane przez konflikty w obrębie społeczeństwa mogą być osiągnięte bez użycia przemocy i przymusu. Każdy konflikt jest rodzajem pułapki społecznej i dlatego ważne jest znalezienie sposobów jej unikania. Książka skierowana jest do przedstawicieli nauk społecznych, osób i instytucji zajmujących się rozwiązywaniem problemów społecznych, kształtowaniem polityk publicznych, kadry menedżerskiej, związkowców, aktywistów ruchów społecznych, studentów nauk społecznych, a także osób, które w swym życiu uwikłane zostały w jakieś konflikty. Położenie nacisku na zjawisko zapobiegania konfliktom społecznym i konsekwentna analiza owego fenomenu świadczą o nieszablonowym charakterze pracy na gruncie polskiej socjologii. dr hab. Piotr Wróblewski, prof. UŚ (z recenzji) Autor proponuje, aby rozumienie władzy widzieć nie tylko w postaci przymusu i narzucania woli, a konflikt tylko jako instrument wprowadzania zmian społecznych. Wtedy problem zapobiegania konfliktom nie będzie spychany na margines refleksji naukowej i traktowany jako przejaw myślenia utopijnego. dr hab. Arkadiusz Jabłoński, prof. KUL (z recenzji)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zasoby niematerialne organizacji od czasu publikacji Barneya znajdują się w centrum zainteresowania badaczy zajmujących się zarządzaniem, a zwłaszcza zarządzaniem strategicznym. Zasobowa teoria firmy ewoluuje wraz z licznymi badaniami odwołującymi się do jej założeń. Początkowo zainteresowania poznawcze ukierunkowane były głównie na zasób wiedzy i organizacyjne uczenie się, a aktualnie eksplorowane są intensywniej pozostałe zasoby, szczególnie kapitał relacyjny. Ukierunkowanie badań na wnętrze organizacji i endogeniczne uwarunkowania jej funkcjonowania, strategii i zmian tworzy fundamenty pozwalające na lepsze zrozumienie istoty organizacji i mechanizmów, które w niej tkwią, wspomagając bądź ograniczając potencjał rozwoju. Niniejsza publikacja jest wyrazem nieustającego wysiłku badaczy, skierowanego na wyjaśnianie rzeczywistości organizacyjnej z perspektywy zasobów. Artykuły zostały pogrupowane pod kątem merytorycznym, tworząc jednorodne problemowo części: 1. Wiedza i organizacyjne uczenie się oraz kultura organizacyjna, 2. Reputacja, marki, relacje, 3. Ludzie w organizacji: postawy, przywództwo, 4. Zachowania organizacji i w organizacji. Autorzy postawili wiele ważnych poznawczo pytań. Podjęli także wątki metodyczno-metodologiczne. Ale myślą przewodnią opracowania są paradoksy oraz paradygmaty odnoszone do poszczególnych obszarów problemowych. Liczymy, że lektura tego zbioru będzie inspiracją do stawiania kolejnych pytań badawczych, do rozwijania istniejących teorii, do konstruowania zaleceń aplikacyjnych, do prowadzenia badań empirycznych i w końcu stanie się inspiracją do rozwijania nauki o zarządzaniu w sposób satysfakcjonujący zarówno akademików, jak i praktyków. Życząc owocnej lektury, dziękujemy Autorom za wysiłek włożony w przygotowanie publikacji, a Recenzentom za zaangażowanie na rzecz ich jakości. Ewa Stańczyk-Hugiet, Joanna Kacała
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Rozwój zrównoważony, a zwłaszcza implementacja opartej na nim strategii tworzy wiele wyzwań dla praktyki ochrony środowiska przyrodniczego i gospodarowania jego zasobami (w tym usługami). Pojawiają się one na wielu płaszczyznach, między innymi w postaci ekonomiki ochrony środowiska, którą uznać można za najwcześniejszą w polskiej literaturze, wywodzącą się jeszcze z sozologii, część badań nad nową proekologiczną strategią rozwoju społeczno-ekonomicznego, a także w formie studiów nad rolą postępu technicznego w ekonomii środowiska i zasobów naturalnych. Trzeci praktyczny wymiar problemów ochrony środowiska i korzystania ze środowiska przyrodniczego dotyczy – zyskującego na znaczeniu – aspektu społecznego. Powyższe grupy zagadnień pojawiły się w wielu opracowaniach przygotowanych i przedstawionych na konferencji. Problemy ekonomiki ochrony środowiska przyrodniczego i gospodarowania jego zasobami przyjęły postać między innymi: (1) związków pomiędzy rolnictwem a środowiskiem przyrodniczym i gospodarowania glebą, (2) gospodarowania odpadami komunalnymi, (3) gospodarowania wodą i ściekami, (4) wyzwań niskiej emisji i termoizolacji budynków, (5) „zielonych” miejsc pracy, a także (6) zagrożonych inwestycji i ubezpieczeń ekologicznych czy (7) analizy wskaźników efektywności ekonomiczno-ekologicznej realizowanych przedsięwzięć. Postęp techniczny jest kolejną, istotną płaszczyzną, na której pojawiają się i są rozwiązywane problemy praktyczne w zakresie ochrony środowiska przyrodniczego i użytkowania jego zasobów czy usług. Uczestnicy konferencji podjęli w tym zakresie między innymi takie zagadnienia, jak: (1) techniczne problemy gospodarowania odpadami, (2) techniczne wyzwania energetyki odnawialnej, a także: (3) ekoinnowacyjne zachowania konsumentów czy (4) ekoinnowacje w produkcji żywności. Wymiar społeczny ochrony środowiska przyrodniczego i gospodarowania jego zasobami (w tym usługami) rozwija się szybko w ostatnich latach wraz ze zmianami w świadomości ekologicznej ludzi. Ta swoista „socjologia ekologiczna” pojawia się co-raz częściej w badaniach naukowych i prezentowanych publikacjach. Wśród uczestników konferencji przyjęły one postać między innymi: (1) społecznej odpowiedzialności biznesu, (2) partycypacji obywatelskiej czy (3) ekologicznego zarządzania zespołami ludzkimi. Zachęcając Czytelników do zapoznania się z przedstawionymi opracowaniami, wy¬razić można dwa oczekiwania – interesującej lektury oraz nadziei, że ta niezwykle istotna, z punktu widzenia rozwoju zrównoważonego i trwałego, problematyka będzie się na¬dal szybko rozwijać, z korzyścią dla środowiska przyrodniczego i ludzkiej cywilizacji. Agnieszka Becla
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rynek najmu mieszkań w Polsce wzbudza coraz większe zainteresowanie zarówno ze strony inwestorów, jak i jednostek badawczych. Jest to rezultat wyraźnego wyodrębnienia dwóch funkcji mieszkania – konsumpcyjnej, czyli zaspokajania podstawowych ludzkich potrzeb, oraz inwestycyjnej, czyli traktowania nieruchomości mieszkaniowej jako dobra inwestycyjnego, będącego przede wszystkim źródłem uzyskiwania dochodów. W niniejszej książce, łączącej teorię z praktyką, przedstawiono zagadnienia związane z zarządzaniem najmem mieszkań, funkcjonowaniem rynku najmu mieszkań oraz inwestowaniem w tym segmencie rynku nieruchomości. Opisano również ofertę mieszkań na wynajem, stawki najmu i czynsze, preferencje najemców, a także zarządzanie najmem na rynku mieszkaniowym w opinii zarządców nieruchomości na lokalnym rynku nieruchomości mieszkaniowych. Wnioskami z przeprowadzonych prac badawczych zainteresują się z pewnością podmioty związane bezpośrednio z rynkiem nieruchomości, wśród nich deweloperzy, pośrednicy w obrocie nieruchomościami, zarządcy nieruchomości, ekonomiści, ale i inwestorzy indywidualni, upatrujący swoich szans prowadzenia działalności na rynku.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka prezentuje nową ekonomię gospodarstwa domowego przez analizę alokacji czasu z użyciem narządzi statystycznych. Autor przeprowadził badania, których głównym celem było wyjaśnienie sposobów alokacji łącznego zasobu czasu w polskich gospodarstwach domowych w procesie maksymalizowania użyteczności z konsumpcji. Chcąc zidentyfikować czynniki, które determinują alokację czasu, odwołano się do cech społeczno-demograficznych i ekonomicznych osób i gospodarstw domowych, szczególnie zwrócono uwagę na sposoby gospodarowania czasem w zależności od płci.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem monografii jest przedstawienie wybranych zagadnień dotyczących stosowania najnowszych i najbardziej zaawansowanych metod oraz narzędzi współczesnej neuronauki do badania zachowań konsumentów. Neuronauka konsumencka i jej praktyczne zastosowanie w biznesie – czyli neuromarketing – opierają się na wynikach badań uzyskanych przy użyciu metodologii i narzędzi stosowanych w diagnostyce medycznej. Większa część książki poświęcona jest więc przeglądowi metod badawczych i wybranych rezultatów, które zgromadzono dotychczas w setkach pasjonujących neuronaukowych eksperymentów. Mam nadzieję, że lektura tej książki uzmysłowi Czytelnikowi, że neuronauka – dzięki postępowi technologicznemu oraz innowacyjnym rozwiązaniom stosowanym w neuroobrazowaniu i nieinwazyjnych pomiarach psychofizjologicznych – jest potężnym narzędziem do badania nieświadomych reakcji i funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki niej wiemy teraz znacznie więcej o ludzkich reakcjach, o postrzeganiu, przetwarzaniu, ocenianiu oraz wykorzystywaniu wewnętrznych sygnałów i zewnętrznych bodźców w procesach decyzyjnych w codziennym życiu oraz w kontekście społecznym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 9 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45629 (1 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44793 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35993 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30173 (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30174 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42318 (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43272 p (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 67703 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61949 P 2,4 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Kraj pochodzenia produktu należy obok jakości i ceny do najważniejszych kryteriów wyboru przy podejmowaniu przez konsumenta decyzji zakupowych artykułów spożywczych, a w kontekście negatywnych skutków pandemii COVID-19 kupowanie żywności made in Poland zyskuje na znaczeniu, stając się praktycznym działaniem na rzecz wspierania rodzimych producentów. W monografii usystematyzowano stan wiedzy na temat zjawiska patriotyzmu konsumenckiego oraz zidentyfikowano postawy i czynniki determinujące nabywanie przez konsumentów polskich produktów żywnościowych. Ponadto na podstawie wyników badań empirycznych dokonano typologii konsumentów z trzech generacji wiekowych – X, Y i Z – w kontekście postaw wobec tych produktów, a zwłaszcza triady ich cech, tj. pochodzenia, ceny i jakości. W konsekwencji stwierdzono występowanie znaczących różnic międzypokoleniowych i odmienne, nie zawsze pozytywne podejście do zakupu polskiej żywności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej