Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(27)
Forma i typ
Książki
(25)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Druki ulotne
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(30)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(26)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Autor
Kosson Grzegorz
(3)
Dmochowski Artur
(2)
Tesławski Maciej
(2)
Bakalarska Justyna
(1)
Bloch Michał
(1)
Bucki Piotr
(1)
Davis Ken
(1)
Dołgan Mariola
(1)
Dudek Antoni
(1)
Dujanowicz Katarzyna
(1)
Flis Jarosław
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Garapich Andrzej
(1)
Grela Joanna
(1)
Grzywa Anna
(1)
Górny Grzegorz
(1)
Hatowska Magda
(1)
Hyatt Michael
(1)
Korpacka Patrycja
(1)
Kowalczyk-Nowak Agnieszka
(1)
Makara-Studzińska Marta
(1)
Mehta Monica
(1)
Miotk Anna
(1)
Pisarek Jolanta
(1)
Reich Tomasz
(1)
Rybiński Krzysztof
(1)
Rydz Agnieszka
(1)
Stafiej Leszek
(1)
Staniszewski Marek
(1)
Stasiak Alina
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Vaynerchuk Gary
(1)
Walczak-Skałecka Agnieszka
(1)
Wierzchołowski Grzegorz
(1)
Wojda Dennis
(1)
Wójcik Paweł
(1)
Zdanowski Andrzej
(1)
Zybertowicz Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(27)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Marketing
(5)
Autoprezentacja
(3)
Cyberkultura
(2)
Internet
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Reklama
(2)
Samorealizacja
(2)
Strony WWW
(2)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Big data
(1)
Coaching
(1)
Dane osobowe
(1)
Ekonomia
(1)
Facebook
(1)
Filmoterapia
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Homiletyka
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kampania wyborcza samorządowa
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kreatywność
(1)
Lojalność wobec marki
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing relacyjny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Obsługa klienta
(1)
Osobowość
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Programy lojalnościowe
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia
(1)
Public relations
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Terroryzm
(1)
Wartość
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Warszawa (Polska)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Poradniki
(9)
Wydawnictwa popularne
(3)
Proza polska
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Felieton
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Psychologia
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
owy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. Poznaj potencjał Nowego PR'u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112427 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113580 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47491 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40583 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę. "Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach "z sieci". Dowiesz się z niej: dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt) kiedy komentowanie to już hejtowanie dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie jak opowiedzieć historię... snapując i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz" - - - - - - - - - - - To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych. Anna Miotk, ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113892 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40544 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej