Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(154)
Forma i typ
Książki
(126651)
Artykuły
(51552)
E-booki
(15299)
Publikacje dydaktyczne
(10301)
Publikacje fachowe
(5231)
Gry i zabawki
(154)
Poezja
(5082)
Proza
(2993)
Publikacje naukowe
(2906)
Czasopisma
(2022)
Poradniki i przewodniki
(1373)
Audiobooki
(1317)
Publikacje popularnonaukowe
(849)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(570)
Publikacje informacyjne
(414)
Filmy i seriale
(266)
Komiksy i książki obrazkowe
(241)
Dramat (rodzaj)
(188)
Druki ulotne
(141)
Albumy i książki artystyczne
(68)
Muzyka
(68)
Publikacje religijne
(46)
Mapy
(39)
Publikacje promocyjne
(16)
Grafiki
(9)
Książka
(9)
Nuty
(9)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(5)
Pliki i bazy danych
(4)
Plansze do gry
(3)
Rejestracje audio i wideo
(3)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(2)
Rysunki
(2)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dramat
(1)
Ebooki
(1)
Gry komputerowe
(1)
IBUK Libra
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Ksiązki
(1)
Opowiadania
(1)
Poradniki
(1)
Poziom nauczania
(1)
Publikacje
(1)
Wydawnictwa popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(144)
wypożyczone
(17)
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(5)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(6)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(137)
Autor
Roubira Jean-Louis
(9)
O'Connor Rory
(6)
Herrmann Ève
(5)
Minge Krzysztof
(5)
Minge Natalia
(4)
Norman Ewa
(4)
Pawlikowska Beata
(4)
Sorrentino Silvano
(4)
Tchoukriel Emmanuelle
(4)
Biela Agnieszka
(3)
Cardouat Marie
(3)
Chiacchiera Martino
(3)
Goyke Sebastian
(3)
Jakubczyk Malwina
(3)
Raman Ely
(3)
Rocchi Roberta
(3)
Stankiewicz Kamila
(3)
Świtlak Ewa
(3)
Bruch Joanna
(2)
Dybowska Bożena
(2)
Dziaczyszyn Aleksandra
(2)
Ewers Sandra
(2)
Falski Maciej
(2)
Ginter Tomasz
(2)
Hinz Magdalena
(2)
Juszkat Patrycja
(2)
Liput Przemysław
(2)
Madaj Karol
(2)
Madejski Jan
(2)
Pawłowska Paulina (1990- )
(2)
Popvics Magdalena
(2)
Sikora Michalina
(2)
Spychał Krzysztof
(2)
Szłapa Katarzyna
(2)
Teczke Dagmara
(2)
Tomasik Iwona
(2)
Wilczyńska Berenika
(2)
Wrzesiński Sławomir
(2)
Arcimowicz Alicja
(1)
Baranowski Marek
(1)
Barska Maja
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bohnstedt Antje (1975- )
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Boruta Anna
(1)
Bukowski Adam
(1)
Charneau Adeline
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chmura Anna
(1)
Ciesielski Krzysztof
(1)
Collette Xavier
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Coudray Marina
(1)
Cymer Dominik
(1)
Dennen Paul
(1)
Derkacz Zbyszek
(1)
Dion Franck
(1)
Echegoyen Paul
(1)
Eschenbrenner Marie
(1)
Ewa Kwaśniewska
(1)
Frassek Dorota
(1)
Grzyb Katarzyna
(1)
Hartman Scoott
(1)
Hinder Carine
(1)
Hofmann Sabine
(1)
Hova Gil
(1)
Jakubowska Barbara
(1)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(1)
Kidaj Andrzej
(1)
Klimkiewicz Danuta
(1)
Koniecka Katarzyna
(1)
Kortas Paulina
(1)
Kostrzębska Karolina
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Krygier Anna
(1)
Krztoń Anna
(1)
Krztoń Anna (1988- )
(1)
Krzysik Magdalena
(1)
Krzyżanek Joanna
(1)
Krzyżanek Joanna Cecylka Knedelek przedstawia
(1)
Król Anna
(1)
Kucharski Roman
(1)
Lang Anna
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Lehner Monika
(1)
Lorenz Katarzyna
(1)
Maj Arkadiusz
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Mazan Maciejka
(1)
Meredith Taida
(1)
Molas Grzegorz
(1)
Mroczek Olga
(1)
Niedźwiecka-Anuszczyk Magdalena
(1)
Niedźwiedź Jakub
(1)
Odorowicz Bartosz
(1)
Oleksicki Marek (1979- )
(1)
Pierô
(1)
Pogoda Zdzisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(37)
2010 - 2019
(109)
2000 - 2009
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(48)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(154)
Język
polski
(153)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(88)
6-8 lat
(60)
9-13 lat
(48)
Młodzież
(48)
0-5 lat
(24)
Dorośli
(23)
Rodzice
(21)
14-17 lat
(19)
Nauczyciele
(15)
Szkoły podstawowe
(11)
Nauczyciele nauczania początkowego
(7)
18+
(6)
Terapeuci
(6)
Przedszkola
(5)
Klasa 1.
(4)
Klasa 3.
(4)
Terapeuci zajęciowi
(4)
Wychowawcy klas
(4)
12+
(3)
Klasa 0.
(3)
Klasa 4.
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Pedagodzy
(3)
Klasa 2.
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Szkoły ponadpodstawowe
(2)
4Dzieci
(1)
7-107 lat
(1)
Logopedzi
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Tyflopedagodzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Grywalizacja
(53)
Hobby i czas wolny
(37)
Gry i zabawy umysłowe
(30)
Gry edukacyjne
(28)
Trening umysłu
(20)
Trening koncentracji
(15)
Zagadki
(12)
Wyobraźnia
(10)
Myślenie twórcze
(9)
Pamięć
(9)
Gry planszowe
(8)
Uczucia
(8)
Uwaga (psychologia)
(8)
Język angielski
(7)
Język polski
(7)
Logopedia
(7)
Matematyka
(7)
Znaki i sygnały drogowe
(7)
Escape rooms
(6)
Karty dydaktyczne
(6)
Metoda Montessori
(6)
Mowa
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Spostrzeganie
(6)
Wychowanie komunikacyjne
(6)
Gry w karty
(5)
Logika
(5)
Pomoce dydaktyczne
(5)
Przyroda
(5)
Dziecko
(4)
Gra planszowa
(4)
Pedagogika zabawy
(4)
Ekologia
(3)
Grupy rówieśnicze
(3)
Historia
(3)
Karty
(3)
Komunikacja drogowa
(3)
Logoterapia
(3)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(3)
Ortografia
(3)
Praca zespołowa
(3)
Relacje interpersonalne
(3)
Rozwój emocjonalny
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Terapia logopedyczna
(3)
Anatomia człowieka
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Ciało ludzkie
(2)
Egzamin na kartę rowerową
(2)
Godzina wychowawcza
(2)
Gry i zabawy
(2)
Gry w pudełkach
(2)
Integracja społeczna
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Język polski (przedmiot szkolny)
(2)
Kody
(2)
Motywacja
(2)
Myślenie
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauka pisania
(2)
Osobowość
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Pewność siebie
(2)
Pismo
(2)
Pisownia
(2)
Psychoedukacja
(2)
Rower
(2)
Ruch pieszy
(2)
Segregacja odpadów
(2)
Trening umiejętności społecznych
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(2)
Arytmetyka
(1)
Asertywność
(1)
Astronomia
(1)
Bajka i baśń
(1)
Biologia
(1)
COVID-19
(1)
Cecylka Knedelek (postać fikcyjna)
(1)
Coaching
(1)
Czas
(1)
Dinozaury
(1)
Edukacja artystyczna
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Emocje i uczucia
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Energooszczędność
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Flagi państwowe
(1)
Geografia
(1)
Geologia
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry strategiczne
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Język dziecka
(1)
Język niemiecki
(1)
Kalambury
(1)
Kariera
(1)
Klimat
(1)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kruszwica (woj. kujawsko-pomorskie, pow. inowrocławski, gm. Kruszwica)
(1)
Polska
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry edukacyjne
(75)
Gry i zabawy umysłowe
(71)
Gry planszowe
(49)
Ćwiczenia i zadania
(46)
Gry i zabawy dziecięce
(32)
Publikacje dla dzieci
(31)
Pomoce dydaktyczne
(30)
Materiały pomocnicze
(20)
Gry w karty
(19)
Gry i zabawy
(13)
Plansze do gry
(11)
Karty do gry
(9)
Ćwiczenia i zadania dla dzieci
(9)
Gry strategiczne
(7)
Gry i zabawy literackie
(6)
Gry w kości
(6)
Książka do wypełniania
(6)
Książka zabawka
(5)
Poradniki
(5)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(5)
Broszura
(4)
Książka do kolorowania
(4)
Książki dla małych dzieci
(3)
Poradnik
(3)
Legendy i podania
(2)
Metoda Montessori
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Układanki
(2)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(2)
Gry dla dzieci
(1)
Gry logiczne
(1)
Kalambury
(1)
Kamishibai
(1)
PYTANIE
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Wycinanka
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(53)
Edukacja i pedagogika
(22)
Psychologia
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Matematyka
(2)
Biologia
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Rozwój osobisty
(1)
154 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Quizy edukacyjne : 120 pytań i odpowiedzi : 8-9 lat / [oprac. Bright Junior Media]. - Kraków : Bright Junior Media, copyright 2018. - [52] kart dwustronnych : ilustracje kolorowe ; 6x17 cm.
(Xplore Team Lubię wiedzieć)
Quizy edukacyjne Xplore Team rozwijają zainteresowania dzieci w wieku szkolnym, wspierają ich rozwój oraz zaskakują ciekawostkami z różnych dziedzin. Spięta śrubą książeczka zawiera ponad 120 pytań i odpowiedzi, które pobudzają wyobraźnię, poszerzają wiedzę i słownictwo oraz są świetnym treningiem czytania ze zrozumieniem i logicznego myślenia. Quizy mają kieszonkowy format, dzięki czemu doskonale sprawdzą się w podróży oraz podczas zabawy z rówieśnikami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 777 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quizy edukacyjne : 120 pytań i odpowiedzi : 9-10 lat / [oprac. Bright Junior Media]. - Kraków : Bright Junior Media, copyright 2018. - [52] kart dwustronnych : ilustracje kolorowe ; 6x17 cm.
(Xplore Team Lubię wiedzieć)
Quizy edukacyjne Xplore Team rozwijają zainteresowania dzieci w wieku szkolnym, wspierają ich rozwój oraz zaskakują ciekawostkami z różnych dziedzin. Spięta śrubą książeczka zawiera ponad 120 pytań i odpowiedzi, które pobudzają wyobraźnię, poszerzają wiedzę i słownictwo oraz są świetnym treningiem czytania ze zrozumieniem i logicznego myślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 779 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rewalidacja w ogólnodostępnej szkole ponadpodstawowej : zestaw fiszek / Agnieszka Kołodziej, Emilia Klimiuk. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2022. - 1 pudełko [4 strony broszury, 154 fiszki] : ilustracje kolorowe 13 x 4 x 10 cm.
Zestaw fiszek to pomoc przygotowana specjalnie do zajęć rewalidacji lub innych zajęć indywidualnych z młodzieżą ostatnich klas szkoły podstawowej lub ponadpodstawowej. Fiszki mogą stać się pomysłowym narzędziem edukacyjnym pozwalającym uczniom nabywać nowych kompetencji, wzmocnić zachowania lub je skorygować. Wystarczy wylosować kartę z pudełka i przeczytać pytanie/polecenie, które prowokuje do rozmowy na tematy związane m.in. z czasem wolnym, zdrowiem, potrzebami i trudnościami czy przyszłą pracą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 924 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rozpoznaj i nazwij Emocje - Espana : Akros , [2023]. - 1 gra (35 kart z emocjami) :ilustracje kolorowe ; w pudełku 22 x 24 cm instrukcja.
Gra w opisywanie emocji jest pierwszym krokiem we wstępnej fazie rozwoju samoświadomości, pomaga osiągnąć większą samokontrolę i właściwie reagować w różnych sytuacjach. Pomaga zidentyfikować 10 podstawowych emocji, które kierują naszym zachowaniem, określić je jako przyjemne bądź nieprzyjemne, nazwać je, i określić stopień ich natężenia. Grać można na kilka sposobów, np. można poprosić graczy żeby pogrupowali karty pokazujące takie same emocje i ułożyli je od najmniej do najbardziej intensywnych, można poprosić o podzielenie karty ze względu na charakter pokazanych emocji: przyjemne, nieprzyjemne i neutralne, można też zagrać w kalambury, zadaniem graczy będzie odegranie emocji, której kartę wylosowali. Zalety: - umiejętność rozpoznawania i nazywania emocji, - kształtowanie empatii i umiejętności radzenia sobie z uczuciami. W zestawie: - 30 zdjęć emocji o śr. 9 cm, - 5 okrągłych kart z koniczynkami, - pudełko o wym.: 23,6 x 18,7 x 7,2 cm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 951 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 550 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rummikub. - Szczecin : TM Toys, 2016. - 1 pudełko (104 kostki ponumerowane od 1 do 13, w czterech kolorach (czarny, czerwony, niebieski, pomarańczowy) ; 2 jokery ; 4 tabliczki (stojaki na kostki) : karton, plastik, kolor ; 35x27x5 cm +instrukcja
Prosta, wciągająca, inna w każdej kolejnej rozgrywce, taka właśnie jest gra Rummikub! Cel gry: pozbądź się wszystkich kostek i zawołaj RUMMIKUB, zdobywając największą liczbę punktów. Przechytrzysz swoich przeciwników - dzięki chłodnej kalkulacji i odrobinie szczęścia. Pamiętaj, że Joker może ożywić rozgrywkę, lecz gdy pozostaniesz z nim do końca gry, stracisz 30 punktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 710 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scrabble Original. - Warszawa : Mattel Poland, copyright 2012. - 1 pudełko (1 plansza do gry, 100 płytek z literami, 4 stojaki na płytki, 1 woreczek na płytki) : karton, plastik, tektura, kolor ; 27x37x5 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 30 cm).
Najpopularniejsza na świecie gra słowna, dzięki której tworzysz nowe słowa i budujesz nowe więzi - rodzinne i przyjacielskie! Używaj płytek z literami do tworzenia słów na planszy. Wchodź na pola premiowe, aby powiększyć swój wynik. Ten, kto zbierze najwięcej punktów - wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 709 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Skarb matematyka : tabliczka mnożenia : edukacyjna gra planszowa do rozwijania umiejętności mnożenia. - Poręba : Wydawnictwo Szachmat, copyright Aleksandria 2019. - Pudełko (plansza do gry ; 34 karty kodów ; 54 karty kluczy) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 4x16x23 cm + instrukcja : 12 s. ; ilustracje kolorowe.
Rozwiązuj zadania mnożenia i zdobądź skarb! Szalony matematyk zamknął w walizce skarb – wielką tajemnicę matematyki. Walizkę otworzy ten, kto otworzy najwięcej kłódek. Musisz podać poprawny szyfr i co ważniejsze, zrobić to szybciej od swoich przeciwników. A nagroda jest wielka… chcesz już wiedzieć jaka? – Nie możemy zdradzić, przecież to tajemnica. Idea gry w pigułce Gra przebiega w kolejnych rundach, w każdej rundzie należy podać odpowiedni szyfr (wynik mnożenia), który pasuje do aktualnych kłódek (cyfry do przemnożenia). Szyfr składa się z odpowiednio dobranych kluczy. Gracze szukają szyfru jednocześnie, ale tylko jeden – najszybszy- może ułożyć szyfr i próbować otworzyć kłódki. Wygrywa gracz, który otworzy najwięcej kłódek. Dlaczego pokochasz tę grę? • Bardzo duża interakcja pomiędzy graczami • 3 różne warianty gry (od dopiero uczących się tabliczki mnożenia do ekspertów – wariant „Morderczy sekwens” tylko dla zawodowców) • Proste zasady – możesz przeczytać instrukcję w ciągu kilku minut, albo obejrzeć nasz filmik instruktażowy. To najlepsza gra dla najmłodszych! Gra pomaga ćwiczyć i zapamiętać tabliczkę mnożenia. Jednocześnie podczas wspólnej zabawy rozwijane są poniższe umiejętności: • spostrzegawczość i refleks – kto szybszy w odnajdywaniu wyniku; • szybkie liczenie i podejmowanie decyzji – które karty wybieram; • proste decyzje strategiczne – jakie karty ukryć, które są bardziej korzystne; • zapamiętywanie rozłożenia kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 780 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szczypiąca szczypawka [Gra planszowa] : Gry logopedyczne różnicujące wymowę głosek ciszących, syczących i szumiących. - Warszawa : Wydawnictwo Harmonia, 2017. - 1 pudełko (plansza do gry przez lądy i morza ; [48] par obrazków żółtym rewersem ; [12] kartoników z czerwonym rewresem ; [48] kartoników z niebieskim rewersem ; [12] kartoników z zielonym rewersem ; [15] kartoników z turkusowym rewersem ; [25] kartoników do gry Piotruś ; 4 pionki ; kostka; instrukcja.
Szczypiąca szczypawka to publikacja zawierająca gry logopedyczne różnicujące wymowę głosek szeregu ciszącego, syczącego i szumiącego. Zapewni dobrą zabawę nie tylko dzieciom, ale również dorosłym. To doskonała gra dla całej rodziny! W środku znajduje się 5 gier: • planszowa – Przez lądy i morza • superpamięć • wyścig • Co się zmieniło? • Piotruś.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 608 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Taboo : gra niewypowiedzianych słów!!! - Warszawa : Hasbro, 2013. - 1 pudełko (260 kart, podstawka pod karty, piszczałka, kostka zmieniająca grę, klepsydra, notesik na punkty : karton, plastik, kolor ; w pudełku 20,5x27x5cm + instrukcja.
Jak naprowadzisz swoją drużynę na hasło "lody śmietankowe"? Jeśli nie możesz użyć słów: deser, wafelek, zimno, kulka, lizać? To nie jest takie proste! Zwłaszcza, że te najbardziej potrzebne słowa, te, które same cisną się na usta, to słowa tabu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 708 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Time's up! : party. - Bruksela : Repos Production ; Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 pudełko (klepsydra, 220 kart, woreczek, notes, książeczka z informacjami na temat haseł, instrukcja) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 16x11x11 cm.
Nietypowe kalambury, w których musimy nie tylko kreatywnie przedstawić wylosowane hasła, ale też zapamiętać, jak robią to inni? To właśnie Time's Up! Podczas 3 rund naszym zadaniem jest przedstawić wylosowane hasła drużynie: najpierw opisując, co mamy na myśli, później używając tylko jednego słowa, a na koniec pokazując treść bez mówienia. Na czym to polega? Rozgrywka w Time's Up! składa się z 3 rund, podczas których korzystamy z tego samego zestawu kart z hasłami: Opis swobodny. Drużyny mają za zadanie odgadnięcie jak największej liczby haseł prezentowanych przez członka swojej drużyny. Może on opowiadać o haśle w dowolny sposób (oczywiście poza mówieniem wprost, o co chodzi), a pozostali gracze mają nieograniczoną liczbę prób odgadnięcia hasła. Jedno słowo. Tym razem członek drużyny może podać tylko jedno słowo-skojarzenie, które naprowadzi drużynę na odpowiednie hasło. Grupa ma jedną próbę odgadnięcia! Pantomima. Aby zaprezentować wylosowane hasło, członek drużyny nie może używać słów. Zostaje gestykulacja i wydawanie dźwięków. Dzięki temu, że we wszystkich 3 rundach korzystamy z tej samej puli kart, musimy nie tylko odgadywać hasła, ale też zapamiętywać kluczowe skojarzenia, jakie mieliśmy z nimi my i pozostali gracze. Dlaczego pokochasz tę grę? 220 kart, a na każdej z nich po 2 nazwiska znanych postaci. Taka pula wystarczy na naprawdę wiele rozgrywek (zwłaszcza że podczas pojedynczej rozgrywki używamy około 40 haseł). Podczas zabawy z Time's Up! nie ma czasu na nudę czy przestoje. Każdy z nas musi obserwować poczynania przeciwników, bo w następnej rundzie możemy trafić na te same karty. Dzięki temu, że gra oparta jest na skojarzeniach, zapewnia doskonałą zabawę i wiele wybuchów niekontrolowanego śmiechu. Praktyczna klepsydra odmierza czas i nie ma mowy o pomyłkach. Dzięki praktycznemu woreczkowi możemy zabrać nasz egzemplarz gry absolutnie wszędzie i bawić się w każdych warunkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 706 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wszystkie państwa świata : gra planszowa. Ile flag potrafisz rozpopznać? Edukacyjna i zabawna gra rodzinna - sprawdź swoją wiedzę o 195 krajach świata? - Pori : Tactic Games Oy, copyright 2014. - 1 pudełko (plansza, 200 kart: 195 kart państw i 5 kart kontynentów, 36 pionków: 6x5 kolorów) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm).
Niezwykły quiz o państwach i flagach! W grze przypisujemy flagi państwom, a następnie odgadujemy ich stolice. Aby wygrać, należy zdobyć flagi państw z każdego kontynentu. Mnóstwo ciekawych wiadomości o państwach z całego świata! Niosący emocje joker! Łatwo przyswajalne zasady. źródło opisu: [Czytam.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 796 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakręcona matematyka [Pomoce dydaktyczne]: 7-12 lat - Kraków : Bright Junior Media, cop. 2016. - Teka (60 k. dwustr.) : il. ; 20x9 cm.
Od dziś matematykę masz... w kieszeni. Matematyczne zagadki i łamigłówki obejmują tematy pojawiające się w 4 pierwszych klasach szkoły podstawowej. Z przymrużeniem oka i w atrakcyjnej oprawie graficznej Xplore Team otwiera przed dziećmi świat zagadnień matematycznych. Książeczka uczy logicznego myślenia, samodzielności w rozwiązywaniu problemów matematycznych. Odchodząc od podręcznikowej, szkolnej sztampy "Zakręcona matematyka" proponuje nowe spojrzenie na zagadnienia matematyczne. Niewielki format i spięcie plastikową śrubką jest zaletą podczas podróży. 120 stron nauki w formie zabaw, które: - Bawią zakręconymi zadaniami. - Ćwiczą spostrzegawczość. - Uczą samodzielnego i logicznego myślenia. - Towarzyszą w podróżach małych i dużych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 643 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakręcona ortografia : 7-12 lat /[opracowanie Bright Junior Media]. - Kraków : Bright Junior Media, copyright 2019. - 120 stron : ilustracje ; 9x20x25 cm.
(Xplore Team Lubię wiedzieć)
„Zakręcona ortografia" to 120 stron nauki w formie zabawy. Trudny i wydawałoby się niewdzięczny temat ortografii został potraktowany z przymrużeniem oka oraz zyskał atrakcyjną oprawę graficzną. Książeczka uczy i utrwala zasady ortografii, bawi absurdalnymi wierszykami i zadaniami. Odchodząc od podręcznikowej, szkolnej sztampy „Zakręcona ortografia" proponuje nowe spojrzenie na ortografię. Niewielki format i spięcie plastikową śrubką jest dodatkową zaletą podczas podróży. W serii dostępny także tytuł „Zakręcona matematyka”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 776 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Złodzieje dzieł sztuki : familijny escape room - Chwaszczyno : Z.P. "Alexander" Piotr Pundzis, [około 2022]. - 1 gra (11 obrazów, 9 cyfr kodu do zamka, 7 kart zagadek, 4 identyfikatory personelu, 4 klipsy na identyfikatory, 3 plakaty, 1 zamek szyfrowy, 1 sekretna koperta, 1 program wystawy, 1 księga wskazówek, 1 czytnik wskazówek, 1 taśma klejąca) : plastik, papier, kolor ; w pudełku 5x28x19 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
(Familijny Escape Room)
Tradycyjnie pojęcie escape room oznacza formę gry terenowej, w której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i próbują się z niego wydostać, np. otworzyć drzwi za pomocą tajnego kodu. Aby zdobyć kod, drużyna musi rozwiązać ukryte w pokoju zagadki.W naszej domowej, rodzinnej wersji nikt nikogo nie zamyka, ale reszta zasad zostaje taka sama. Dalej musicie rozwikłać szereg łamigłówek, żeby znaleźć rozwiązanie. Wrażenie jest zatem łudząco podobne, a przy tym gra jest zupełnie bezpieczna i bezstresowa. Stosując się do instrukcji na poszczególnych elementach, zamieniacie cały pokój w interaktywny świat gry. Zagadki oraz ich rozwiązania znajdują się wszędzie wokół was.Każdy zestaw jest inny i zawiera wszystko, czego potrzeba, żeby stworzyć najprawdziwszy escape room we własnych czterech ścianach wciągające zagadki, tajemnicze wskazówki i zaskakujące materiały pomocnicze.Tu nie ma planszy ani talii kart. Elementy gry rozwiesza się na ścianach, rozkłada na półkach, parapetach, na podłodze. Zdarza się, że niektóre rekwizyty pozostają ukryte, aż zawodnicy odnajdą je w pokoju, który przestał być zwykłym pokojem, a stał się integralną częścią gry. Dzięki zawartości każdego zestawu można też stworzyć niepowtarzalny klimat właściwy dla danej przygody. Dzięki czytnikowi wskazówek gracz nie ryzykuje także, że utknie gdzieś i nie będzie mógł dalej wykonywać zadania. Jeżeli jakaś zagadka nastręcza większych trudności, można zawsze zajrzeć do podpowiedzi. Jedyne co traci się wówczas to dodatkowy czas, przez co w finale zdobywamy mniej punktów. Kupując ten zestaw otrzymujecie zaproszenie na prywatny pokaz obrazów znajdujących się w kolekcji rodziny Harringtonów. Jeden z członków rodu - Charles, rozgoryczony faktem, że krewni nie dopuszczają go do zarządzania majątkiem, wynajął was, abyście ukradli jeden z obrazów. W rodzinnej posiadłości znajdziecie serię wskazówek, które pomogą wam rozpoznać właściwe malowidło. Na szczęście nie jesteście zdani tylko na siebie Charles ma wśród personelu swojego człowieka, który pomoże wam w ucieczce. Tylko musicie najpierw rozszyfrować, kto jest Waszym tajnym pomocnikiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 950 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Złodzieje dzieł sztuki familijny escape room - Chwaszczyno : Z.P. "Alexander" Piotr Pundzis, [około 2023]. - 1 gra (11 obrazów, 9 cyfr kodu do zamka, 7 kart zagadek, 4 identyfikatory personelu, 4 klipsy na identyfikatory, 3 plakaty, 1 zamek szyfrowy, 1 sekretna koperta, 1 program wystawy, 1 księga wskazówek, 1 czytnik wskazówek, 1 taśma klejąca) : plastik, papier, kolor ; w pudełku 5x28x19 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
(Familijny Escape Room)
Gatunek
Gra planszowa
W koszyku
Znaki drogowe. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2017]. - 1 pudełko (50 znaków drogowych z podstawką : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 3x14x24 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Znaki Drogowe Zestaw miniaturowych znaków drogowych, które z jednej strony uatrakcyjnią każdą zabawę samochodzikami, z drugiej są idealnym sposobem na łatwe i przyjemne poznanie ich znaczenia. Znaki mają wysokość 5 cm i są obsadzone w plastikowych podstawkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 698, GF. 699 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaki drogowe : edukacyjna gra towarzyska: memory. - Częstochowa : Adamigo, cop. 2018. - 1 pudełko (80 sztywnych kafelków) : karton, kolor ; w pudełku 6x22x31 cm.
Gra ADAMIGO MEMORY jest doskonałą grą towarzyską dla wszystkich, rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile. Słowo "memory" w języku angielskim znaczy "pamięć". Zawartość: 80 kartoników pogrupowanych w pary (40 par) instrukcja Cechy gry: wiek gracza: 7+ liczba graczy: 2-6
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 704, GF. 705 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaki drogowe : karty edukacyjne. - Warszawa : Edgar, 2015. - 1 pudełko (55 dwustronnych ilustrowanych kart) : karton, kolor ; w pudełku 22x19,5x5,8 cm.
KARTY EDUKACYJNE. ZNAKI DROGOWE liczba ocen: 1zaloguj się, aby móc oceniaćKsiążka Ilość 1 cena: 19,80 zł DO KOSZYKA OPIS Karty edukacyjne. Znaki drogowe składają się z talii 55 dwustronnych, ilustrowanych kart, na których przedstawiono 52 znaki drogowe i ich znaczenie. Dzieki zabawom z kartami dziecko uczy się poprawnie przyporządkowywać je do jednej z czterech kategorii: ostrzegawcze, zakazu, nakazu i informacyjne. Na awersach kart zamieszczono symbole znaków drogowych, na odwrocie rysunki postaci ze znakami oraz nazwy tych znaków, aby ułatwić ich zapamiętywanie. Karty objaśniające znaki drogowe to idealny zestaw dla przedszkolaków i uczniów klas 1-3. Sprawdzą się zarówno podczas zabaw z opiekunami, rodzeństwem i rówieśniakami, jak i podczas zajęć w przedszkolu lub szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 712, GF. 711 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaki drogowe : memory : edukacyjna gra towarzyska. - Częstochowa : Adamigo, 2015. - 1 pudełko (80 sztywnych kafelków) : karton, kolor ; w pudełku 6x22x31 cm.`
ADAMIGO - Edukacyjna Gra Towarzyska - MEMORY - Znaki Drogowe - 3297 Znaki drogowe czekają na wiernych fanów motoryzacji... w jednym pudełku! Zapraszamy do Memory od Adamigo! Aż 80 twardych, lakierowanych tafelków, a na nich 40 par kolorowych znaków drogowych czeka na odnalezienie przez małe rączki i bystre główki ciekawskich uczniaków! Wyraziste obrazki w głębokich kolorach zachwycają i dostarczają mnóstwo walorów poznawczych. Smyki mają okazję poznać zarówno znaki zakazu, jak i ostrzegawcze. Przedstaw swojemu maluszkowi drogowy świat podczas radosnej zabawy i odrobinie zdrowej rywalizacji. Zabawa w MEMORY rozwija pamięć, uczy koncentracji, uprzyjemnia wolne chwile, wyzwala pozytywne emocje oraz zbliża rodzinę... Polecamy! Zestaw zawiera: - tafelki do gry - 80 szt. - instrukcję - 1 szt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 702, GF. 703 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej