Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(133)
Forma i typ
Gry i zabawki
(74)
Książki
(44)
Publikacje dydaktyczne
(34)
Artykuły
(17)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje fachowe
(6)
Druki ulotne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Grafiki
(2)
Plansze do gry
(2)
Dostępność
dostępne
(128)
wypożyczone
(23)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(15)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(12)
Wypożyczalnia Czarnków
(6)
Wypożyczalnia Trzcianka
(17)
Wypożyczalnia Złotów
(16)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(7)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(2)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(77)
Autor
Roubira Jean-Louis
(8)
O'Connor Rory
(6)
Klimkiewicz Danuta
(5)
Norman Ewa
(4)
Baturo Iwona
(3)
Bonk Gabriela
(3)
Cardouat Marie
(3)
Dybek Iwona
(3)
Goyke Sebastian
(3)
Jakubczyk Malwina
(3)
Król Anna
(3)
Płaszewska Bożena
(3)
Biela Agnieszka
(2)
Bruch Joanna
(2)
Cook Katie
(2)
Czarkowska Iwona
(2)
Depa Filip
(2)
Dybowska Bożena
(2)
Dziaczyszyn Aleksandra
(2)
Hinz Magdalena
(2)
Karlik Beata
(2)
Liput Przemysław
(2)
Mechło Paulina
(2)
Minge Krzysztof
(2)
Nowak Agata
(2)
Pietrzyk Dorota
(2)
Popvics Magdalena
(2)
Sikora Michalina
(2)
Sorrentino Silvano
(2)
Stachyra Wojciech
(2)
Stankiewicz Kamila
(2)
Stempek Iwona
(2)
Teczke Dagmara
(2)
Arcimowicz Alicja
(1)
Aznarez Nitdia
(1)
Babińska Magdalena
(1)
Baranowski Marek
(1)
Bartczak-Sroka Ewa
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Bellos Alex
(1)
Bielerzewska Monika
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Boyer Robin
(1)
Brennan Cait
(1)
Buczyńska Grażyna
(1)
Bukowski Adam
(1)
Błaż Agata
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Cholerek Maria
(1)
Ciechowicz Sandra
(1)
Ciesielski Krzysztof
(1)
Cioch Agnieszka
(1)
Cisło Karolina
(1)
Coudray Marina
(1)
Curley Peyton
(1)
Czarkowska Iwona (1970- )
(1)
Czarzasta Marta
(1)
Czub Magdalena
(1)
Derkacz Zbigniew
(1)
Dion Franck
(1)
Dobija Monika
(1)
Dobrzykowska Daria
(1)
Dreidemy Joëlle
(1)
Echegoyen Paul
(1)
Escandell Victor
(1)
Ewa Kwaśniewska
(1)
Ewers Sandra
(1)
Frassek Dorota
(1)
Gallo Ana
(1)
Geppert Olga
(1)
Giełżecka Monika
(1)
Gronek Tomasz
(1)
Hartman Scoott
(1)
Helwing Daniela
(1)
Hercun Deborah
(1)
Herrmann Ève
(1)
Hilsaca Cleonique
(1)
Hinder Carine
(1)
Hoffmann Joanna
(1)
Hova Gil
(1)
Iwanowska Alicja
(1)
Jagieła Jarosław
(1)
Jakubowska Barbara
(1)
Jaszecka Karolina
(1)
Karpińska Magdalena
(1)
Kasprowicz Grażyna
(1)
Komar Anna
(1)
Kortas Paulina
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kosik Edyta
(1)
Krygier Anna
(1)
Krztoń Anna
(1)
Krztoń Anna (1988- )
(1)
Krzysik Magdalena
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Kuc Paulina
(1)
Kucharski Roman
(1)
Kwiatek Kacper
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(47)
2010 - 2019
(81)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(70)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(133)
Język
polski
(133)
Odbiorca
Dzieci
(67)
9-13 lat
(42)
6-8 lat
(40)
Młodzież
(37)
Rodzice
(19)
Szkoły podstawowe
(16)
14-17 lat
(15)
Dorośli
(14)
Przedszkola
(12)
Nauczyciele
(10)
0-5 lat
(9)
Nauczyciele przedszkoli
(7)
Bibliotekarze
(6)
Nauczyciele bibliotekarze
(6)
Nauczyciele nauczania początkowego
(6)
Terapeuci
(6)
18+
(5)
Klasa 1.
(4)
Klasa 0.
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Pedagodzy szkolni
(3)
Terapeuci zajęciowi
(3)
Wychowawcy klas
(3)
Wychowawcy świetlic
(3)
8-12 lat
(2)
Cudzoziemcy
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Psycholodzy
(2)
Szkoły ponadpodstawowe
(2)
1-5 lat
(1)
12+
(1)
7-107 lat
(1)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
Historycy
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele informatyki
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Pedagodzy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Temat
Grywalizacja
(35)
Hobby i czas wolny
(18)
Trening umysłu
(16)
Trening koncentracji
(11)
Matematyka
(10)
Logika
(9)
Myślenie twórcze
(9)
Zagadki
(9)
Escape rooms
(8)
Uwaga (psychologia)
(8)
Uczucia
(7)
Wyobraźnia
(7)
Spostrzeganie
(6)
Biblioteki szkolne
(5)
Logopedia
(5)
Pamięć
(5)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(4)
Język polski
(4)
Kody
(4)
Przyroda
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Terapia logopedyczna
(4)
Dzieci
(3)
Gry edukacyjne
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Historia
(3)
Język angielski
(3)
Kreatywność
(3)
Logoterapia
(3)
Myślenie
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Ortografia
(3)
Pedagogika zabawy
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Pomoce dydaktyczne
(3)
Rozwój emocjonalny
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Stosowana analiza zachowania
(3)
Szyfry
(3)
Terapia zabawą
(3)
Zabawa
(3)
Świetlice szkolne
(3)
Autyzm
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Godzina wychowawcza
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Integracja społeczna
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Język polski jako obcy
(2)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
Metoda Montessori
(2)
Mowa
(2)
Pamieć
(2)
Psychoedukacja
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Twórczość
(2)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(2)
100 rocznica odzyskania niepodległości przez Polskę (2018)
(1)
Analiza transakcyjna
(1)
Anatomia człowieka
(1)
Arytmetyka
(1)
Barwy
(1)
Biologia
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Czas
(1)
Dedukcja
(1)
Dinozaury
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko z doświadczeniem migracji
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Dzień Czarnego Kota (17 listopada)
(1)
Edukacja artystyczna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Eksperymenty
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Fiedler, Arkady (1894-1985)
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Flagi państwowe
(1)
Genial.ly (aplikacja internetowa)
(1)
Geografia
(1)
Geologia
(1)
Geometria
(1)
Gra planszowa
(1)
Gra słów
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry strategiczne
(1)
Historia (przedmiot szkolny)
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Jabłka
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kalambury
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konkursy czytelnicze
(1)
Temat: dzieło
Skrzynia Władcy Piorunów
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Narnia (kraina fikcyjna)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(36419)
Artykuł z czasopisma fachowego
(19465)
Artykuł z czasopisma naukowego
(6880)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(4571)
Wiersze
(4140)
Gry i zabawy umysłowe
(-)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(3302)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(2443)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1900)
Podręczniki akademickie
(1860)
Scenariusz zajęć
(1795)
Poradnik
(1306)
Opowiadania i nowele
(1245)
Poradniki
(1205)
Artykuł z czasopisma literackiego
(1122)
Materiały pomocnicze
(1091)
Opracowanie
(1089)
Ćwiczenia i zadania
(1035)
Praca zbiorowa
(992)
Czasopismo pedagogiczne
(942)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(821)
Podręczniki
(772)
Literatura polska
(753)
Wydawnictwa popularne
(711)
Bajki i baśnie
(692)
Artykuł z czasopisma regionalnego i lokalnego
(664)
Dramat polski
(642)
Artykuł z czasopisma biologicznego
(585)
Artykuł z czasopisma historycznego
(575)
Artykuł z czasopisma geograficznego
(557)
Materiały konferencyjne
(500)
Artykuł problemowy
(496)
Poezja polska
(490)
Pamiętniki polskie
(469)
Artykuł fachowy
(467)
Dokumenty audiowizualne
(439)
Podręcznik
(439)
Powieść
(438)
Literatura
(436)
Monografia
(436)
Wywiad dziennikarski
(424)
Biografie
(421)
Powieść polska
(413)
Poradniki dla nauczycieli
(394)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(393)
Dokumenty dźwiękowe
(366)
Artykuł z czasopisma chemicznego
(345)
Słowniki polskie
(343)
Raport z badań
(339)
Malarstwo (sztuka)
(331)
Literatura dziecięca polska
(328)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(327)
Fraszki
(321)
Encyklopedie polskie
(313)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(305)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(281)
Scenariusz
(281)
Film
(280)
Artykuł z czasopisma sportowego
(268)
Publikacja bogato ilustrowana
(267)
Poradniki dla rodziców
(262)
Publicystyka polska
(261)
Artykuł z czasopisma fizycznego
(260)
Biografia
(237)
Książka obrazkowa
(228)
Karty pracy ucznia
(224)
Antologie
(216)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(214)
Przepisy kulinarne
(212)
Pamiętniki i wspomnienia
(209)
Scenariusze zajęć
(204)
Film polski
(203)
Artykuł z czasopisma związkowego
(200)
Przypowieść
(200)
Malarstwo polskie
(199)
Gry i zabawy
(194)
Antologia
(188)
Materiały pomocnicze dla szkół
(183)
Literatura rosyjska
(182)
Opowiadanie polskie
(182)
Słowniki biograficzne
(182)
Wydawnictwa dla dzieci
(182)
Pieśń
(181)
Albumy
(180)
Legendy i podania
(178)
Listy polskie
(177)
Opowiadanie dziecięce polskie
(175)
Dokumenty elektroniczne
(171)
Fotografia polska
(171)
Scenariusz imprezy okolicznościowej
(167)
Film edukacyjny
(165)
Film fabularny
(164)
Pomoce dydaktyczne
(164)
Kamishibai
(161)
Publikacje dla dzieci
(161)
Encyklopedie
(158)
Przewodniki turystyczne
(150)
Fotografia
(149)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(149)
Dramat angielski
(147)
Informatory
(144)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(48)
Hobby i czas wolny
(43)
Psychologia
(8)
Językoznawstwo
(3)
Matematyka
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Historia
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Tytuł czasopisma
Biblioteka w Szkole
(6)
Świetlica w Szkole
(3)
Życie Szkoły
(3)
Doradca Nauczyciela Przedszkola
(2)
Bliżej Przedszkola
(1)
Edukacja Wczesnoszkolna
(1)
TIK w Edukacji
(1)
133 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Chińczyk ; warcaby : gry planszowe w 16 wariantach. - Chwaszczyno : Alexander, [2021]. - 1 gra (1 plansza dwustronna, pionki wysokie - 4 szt. x 4 kolory, pionki niskie - 20 szt. x 2 kolory, kostka do gry) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 29x219x4 cm+ instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 22 cm).
Dwie gry cieszące się od lat największą popularnością wśród gier planszowych. Chińczyk w 3 wariantach, warcaby aż w 13!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. GF. 958 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : MNK. - Gdańsk : Rebel ; Kraków : Muzeum Narodowe w Krakowie ; Poitiers : Libellud, [2023]. - 1 pudełko: (84 karty), instrukcja ; 12x28x5 cm.
Wyjątkowy zestaw kart z dziełami z Muzeum Narodowego w Krakowie! Dixit od lat zaprasza graczy do niezwykłego świata kreatywnej zabawy. Współcześni artyści tworzą niezwykłe, wieloznaczne obrazy, które doskonale pobudzają wyobraźnię i pozwalają na snucie rozmaitych skojarzeń i odkrywanie ich wspólnie z rodziną i przyjaciółmi. Jednak klasyczna sztuka może okazać się równie inspirująca! Dixit: MNK to 84 zupełnie nowe karty, które możesz wykorzystać jako alternatywną talię lub pomieszać je z zestawem z dowolnej gry podstawowej. Znajdziesz na nich fragmenty dzieł sztuki zgromadzonych w zbiorach Muzeum Narodowego w Krakowie, między innymi „Damę z gronostajem” Leonarda da Vinci, „Dziewczynkę z chryzantemami” Olgi Boznańskiej, „Młodą Polskę” Jacka Malczewskiego” czy „Wernyhorę” Jana Matejki. Ten wyjątkowy dodatek pozwoli Ci nie tylko odkryć świat nieszablonowych skojarzeń, ale też przemierzyć galerie MNK i zachwycić się sztuką różnych epok.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. GF. 959 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52465 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ego. - Gdynia : Trefl, copyright [2015]. - 1 gra (1 plansza do gry, 220 dwustronnych kart z pytaniami w poręcznym pudełku, 18 żetonów odpowiedzi, 120 małych żetonów) : w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 25 cm).
"Ego" to wspaniała gra towarzyska, która z pewnością stanie się atrakcją niejednej imprezy. Zabawa polega na trafnym odpowiadaniu, na niebanalne pytania. Jeśli wykażesz się największą wiedzą - wygrasz. Aby rozpocząć grę, zawodnik losuje pytanie z puli. Po wylosowaniu pytania, gracz czyta je na głos. O co możesz zostać zapytany: o sprawy społeczne, kwestie rodzinne, IQ... i wiele, wiele innych rzeczy! Po odczytaniu pytania, narrator odkłada żeton ze swoją odpowiedzią. Pozostali uczestnicy próbują odgadnąć jego wybór.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 897 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 549 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Leśne harce : zabawy logopedyczne - Warszawa: Edgard, 2023. - 1 gra (1 karta z zabawą wprowadzającą, 40 kart z wyzwaniami na mówienie, 29 kart z wyzwaniami na ruszanie się) : karton, papier, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja
(Kapitan Nauka)
Czas na logopedyczne harce dla przedszkolaków! Leśne zwierzątka zapraszają do wspólnych zabaw wspierających poprawną wymowę. „Zabawy logopedyczne. Leśne harce” (3–7 lat) to zestaw 70 zabaw logopedycznych i ruchowych, które pomagają ćwiczyć język, buzię oraz całe ciało, a przy okazji dostarczają mnóstwo okazji do fantastycznej zabawy. Przedszkolaki będą robić to, co lubią najbardziej, czyli skakać, tańczyć, mlaskać, cmokać, stroić miny, sylabować, wymyślać wyrazy i wydawać śmieszne odgłosy. Zabawy logopedyczne opracowane przez neurologopedę Urszulę Petrycką to świetny sposób na rozwijanie umiejętności poprawnej artykulacji głosek, a także kształtowanie umiejętności społecznych poprzez zachętę do współpracy i interakcji z innymi. Można bawić się również w pojedynkę, dzięki czemu przedszkolak skoncentruje się na rozwoju umiejętności logopedycznych i motorycznych, takich jak utrzymywanie równowagi, kontrola i planowanie ruchu. Dzięki „Leśnym harcom” ćwiczenia logopedyczne staną się nie tylko efektywne, lecz także wciągające. Książeczka może stanowić uzupełnienie gry logopedycznej „Leśny bal”. Karty z tej książeczki dołącza się do kart z gry „Leśny bal” lub używa ich samych, by urozmaicić rozgrywki. "Na kartach tej książeczki znajdziecie zabawy artykulacyjne i ruchowe, które rozśmieszą, zaskoczą oraz rozładują energię przedszkolaków. Wykorzystują one naturalny sposób uczenia się dzieci przez działanie i stanowią doskonałą profilaktykę logopedyczną. Polecam zabawy z leśnymi przyjaciółmi wszystkim przedszkolakom. " Ula Petrycka – neurologopedka, autorka bloga Kiedy do logopedy oraz kursu dla rodziców Rozgada się. Rozwój rozwój mowy, wyobraźnia przestrzenna, koncentracja, koordynacja oko-ręka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 952 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Logika : gra edukacyjna - Warszawa: Edgard, 2020. - 1 gra (4 dwustonne puzzle kołowe, 4 puzzle dwuelementowe przedstawiające przeciwieństwa, 4 puzzle trzyelementowe przedatawiające związki przyczynowo-skutkowe) : karton, papier, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja
(Kapitan Nauka)
Gra edukacyjna „Logika” (3–7 lat) to zestaw niezwykle barwnych układanek do obserwowania i poznawania natury oraz ćwiczenia myślenia logicznego. Dzięki różnorodnym formom zabaw przedszkolaki dowiedzą się m.in., jak wygląda przyroda o różnych porach roku, czym różnią się ryby żyjące w morskich akwenach, jak wygląda życie mrówek oraz skąd bierze się np. miód. Każdy z przyrodniczych tematów uczy praktycznych umiejętności: określania następstwa czasu i związków przyczynowo-skutkowych, porównywania wielkości, rozpoznawania przeciwieństw oraz liczenia w zakresie 1–10. Wiedza przyrodnicza w formie układanek logicznych Jak wyglądają drzewa ozdobne i owocowe w różnych porach roku - Kto śpi w kokonie? Które zwierzę jest wolne, a które szybkie? Gra edukacyjna „Logika” (3–7 lat) to idealna propozycja dla ciekawych świata przedszkolaków, którzy uwielbiają odkrywać tajemnice przyrody, układać puzzle i układanki oraz rozwiązywać zagadki. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 894 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Logix : gra logiczna : mini. - Chwaszczyno : Alexander, [2020]. - 1 gra (1 przestrzenna plansza, kule czerwone, zielone, żółte, niebieskie - po 6 szt., kule szare - 2 szt., kula czarna - 1 szt., podstawka do kul, karty kodów - 16 szt.) : karton, plastik, tektura, kolor ; 19x20x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 15 cm).
Przestrzenna gra planszowa, w której liczy się taktyka, wyobraźnia i szczęśliwy traf. W trakcie gry gracz losuje swój tajny kod, którego wzór musi potem ułożyć z kolorowych kul na planszy. Ruch gracza może nastąpić poprzez dołożenie kuli, zdjęcie lub zamianę kul, co dodatkowo dodaje grze elementów rywalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 854 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Logopary : gra logopedyczna. - Gospodarz : Abino, [2021]. - 1 gra (43 okrągłe karty): karton, papier, kolor ; w pudełku 17x17x5 cm + instrukcja
"Logopary" to gra logopedyczna zachęcająca dzieci do wymowy trudnych wyrazów, zawierających głoski syczące, ciszące i szumiące. Gra polega na wyszukiwaniu par takich samych obrazków oraz ich wyraźnej wymowie. "Logopary" to prosta gra karciana z pięknymi ilustracjami, dzięki której trudne wyrazy nie są już takie trudne. Jakie głoski ćwiczy? syczące, ciszące, szumiące. [Eduksięgarnia]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 892 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Matematyka na wesoło! [Gra planszowa] / rysunki Wojciech Szwalski; opracowanie Julia Pogorzelska, Antonina Kwasek. - Częstochowa : Adamigo, cop. 2012. - 1 pudełko ( [54] karty ; [4] obrazki słonecznika ; kostki do gry, 4 pionki, notesiki, instrukcja gry. ; 28x19x4 cm.
Ależ wyrósł ten słonecznik! Które z Was zdoła go zmieszyć najszybciej? Do gry zapraszamy od dwóch do czterechuczestników. Dobrze, jeżeli w grze będzie brała udział również osoba dorosła, która może pełnić rolę arbitra i rozjemcy. Zawartość pudełka: plaAleż wyrósł ten słonecznik! Które z Was zdoła go zmierzy najszybciej? Do gry zapraszamy od dwóch do czterech uczestników. Dobrze, jeżeli w grze będzie brała udział również osoba dorosła, która może pełnić rolę arbitra i rozjemcy. Zawartość pudełka: plansza, 50 kart z pytaniami i zadaniami, 4 obrazki słonecznika na tle żółtym, niebieskim, czerwonym, podzielonych na 7 części, kostki do gry, 4 pionki (kolor żółty, niebieski, zielony i czerwony), 4 notesiki, instrukcja. Gra przeznaczona dla 2 - 4 graczy, w wieku od 5 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 633 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Milionerzy : Gold. - Nowa edycja. - Warszawa : EVO CE, copyright 2017. - 1 pudełko (1 plansza, 605 kart Pytanie i Odpowiedź, 55 Kart Gold, 4 ramki na karty Pytanie i Odpowiedź, 16 żetonów Kół Ratunkowych, 6 pionków) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 32x39x9 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Milionerzy GOLD, to kolejna odsłona z serii gier planszowych Milionerzy. Zawarte w grze pytania pochodzą z programu telewizyjnego bijącego rekordy oglądalności w Polsce i na świecie! Zostań graczem lub prowadzącym Milionerów, a pełne napięcia chwile i fantastyczne emocje w gronie przyjaciół masz zagwarantowane! W zestawie kolejne czwarte koło ratunkowe - źle odpowiedziałeś? Spróbuj jeszcze raz masz drugie podejście. Gra charakteryzuje się trudnymi pytaniami GOLD. Zupełnie nowe, specjalnie stworzone do gry planszowej. Odpowiedź poprawnie na pytania a czeka Cię bonus!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 797 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Omnibus. - Warszawa : Kangur, 2021. - Zawartość pudełka 54 kart do gry, 162 pytania, 12 żetonów, instrukcję : karton, plastik ; 15 x 15 cm.
Skąd nawigacje wie gdzie jechać? Czym są endorfiny? Która czekolada jest najzdrowsza? Z czego robi się popcorn? Zamień się w prawdziwego OMNIBUSA, odpowiadając na ciekawe pytania. Rywalizuj z rodzina i znajomymi. W grze znajdziecie wiele ciekawych pytań o dwóch poziomach trudności oraz 12 żetonów. Wygrywa ten, kto odpowie na najwięcej pytań. Przekonaj się kto wie więcej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 900 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polska quiz : jak było kiedyś. - Warszawa : Kangur, cop. 2017. - 1 gra (50 kart) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 18x12x4 cm + instrukcja (1 strona. : il. ; 15 cm).
GRA PLANSZOWA. Quiz sprawdzający wiedzę na temat życia codziennego w PRL.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 908 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rozpoznaj i nazwij Emocje - Espana : Akros , [2023]. - 1 gra (35 kart z emocjami) :ilustracje kolorowe ; w pudełku 22 x 24 cm instrukcja.
Gra w opisywanie emocji jest pierwszym krokiem we wstępnej fazie rozwoju samoświadomości, pomaga osiągnąć większą samokontrolę i właściwie reagować w różnych sytuacjach. Pomaga zidentyfikować 10 podstawowych emocji, które kierują naszym zachowaniem, określić je jako przyjemne bądź nieprzyjemne, nazwać je, i określić stopień ich natężenia. Grać można na kilka sposobów, np. można poprosić graczy żeby pogrupowali karty pokazujące takie same emocje i ułożyli je od najmniej do najbardziej intensywnych, można poprosić o podzielenie karty ze względu na charakter pokazanych emocji: przyjemne, nieprzyjemne i neutralne, można też zagrać w kalambury, zadaniem graczy będzie odegranie emocji, której kartę wylosowali. Zalety: - umiejętność rozpoznawania i nazywania emocji, - kształtowanie empatii i umiejętności radzenia sobie z uczuciami. W zestawie: - 30 zdjęć emocji o śr. 9 cm, - 5 okrągłych kart z koniczynkami, - pudełko o wym.: 23,6 x 18,7 x 7,2 cm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 951 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 550 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szczypiąca szczypawka [Gra planszowa] : Gry logopedyczne różnicujące wymowę głosek ciszących, syczących i szumiących. - Warszawa : Wydawnictwo Harmonia, 2017. - 1 pudełko (plansza do gry przez lądy i morza ; [48] par obrazków żółtym rewersem ; [12] kartoników z czerwonym rewresem ; [48] kartoników z niebieskim rewersem ; [12] kartoników z zielonym rewersem ; [15] kartoników z turkusowym rewersem ; [25] kartoników do gry Piotruś ; 4 pionki ; kostka; instrukcja.
Szczypiąca szczypawka to publikacja zawierająca gry logopedyczne różnicujące wymowę głosek szeregu ciszącego, syczącego i szumiącego. Zapewni dobrą zabawę nie tylko dzieciom, ale również dorosłym. To doskonała gra dla całej rodziny! W środku znajduje się 5 gier: • planszowa – Przez lądy i morza • superpamięć • wyścig • Co się zmieniło? • Piotruś.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 608 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Time's up! : party. - Bruksela : Repos Production ; Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 pudełko (klepsydra, 220 kart, woreczek, notes, książeczka z informacjami na temat haseł, instrukcja) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 16x11x11 cm.
Nietypowe kalambury, w których musimy nie tylko kreatywnie przedstawić wylosowane hasła, ale też zapamiętać, jak robią to inni? To właśnie Time's Up! Podczas 3 rund naszym zadaniem jest przedstawić wylosowane hasła drużynie: najpierw opisując, co mamy na myśli, później używając tylko jednego słowa, a na koniec pokazując treść bez mówienia. Na czym to polega? Rozgrywka w Time's Up! składa się z 3 rund, podczas których korzystamy z tego samego zestawu kart z hasłami: Opis swobodny. Drużyny mają za zadanie odgadnięcie jak największej liczby haseł prezentowanych przez członka swojej drużyny. Może on opowiadać o haśle w dowolny sposób (oczywiście poza mówieniem wprost, o co chodzi), a pozostali gracze mają nieograniczoną liczbę prób odgadnięcia hasła. Jedno słowo. Tym razem członek drużyny może podać tylko jedno słowo-skojarzenie, które naprowadzi drużynę na odpowiednie hasło. Grupa ma jedną próbę odgadnięcia! Pantomima. Aby zaprezentować wylosowane hasło, członek drużyny nie może używać słów. Zostaje gestykulacja i wydawanie dźwięków. Dzięki temu, że we wszystkich 3 rundach korzystamy z tej samej puli kart, musimy nie tylko odgadywać hasła, ale też zapamiętywać kluczowe skojarzenia, jakie mieliśmy z nimi my i pozostali gracze. Dlaczego pokochasz tę grę? 220 kart, a na każdej z nich po 2 nazwiska znanych postaci. Taka pula wystarczy na naprawdę wiele rozgrywek (zwłaszcza że podczas pojedynczej rozgrywki używamy około 40 haseł). Podczas zabawy z Time's Up! nie ma czasu na nudę czy przestoje. Każdy z nas musi obserwować poczynania przeciwników, bo w następnej rundzie możemy trafić na te same karty. Dzięki temu, że gra oparta jest na skojarzeniach, zapewnia doskonałą zabawę i wiele wybuchów niekontrolowanego śmiechu. Praktyczna klepsydra odmierza czas i nie ma mowy o pomyłkach. Dzięki praktycznemu woreczkowi możemy zabrać nasz egzemplarz gry absolutnie wszędzie i bawić się w każdych warunkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 706 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wszystkie państwa świata : gra planszowa. Ile flag potrafisz rozpopznać? Edukacyjna i zabawna gra rodzinna - sprawdź swoją wiedzę o 195 krajach świata? - Pori : Tactic Games Oy, copyright 2014. - 1 pudełko (plansza, 200 kart: 195 kart państw i 5 kart kontynentów, 36 pionków: 6x5 kolorów) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm).
Niezwykły quiz o państwach i flagach! W grze przypisujemy flagi państwom, a następnie odgadujemy ich stolice. Aby wygrać, należy zdobyć flagi państw z każdego kontynentu. Mnóstwo ciekawych wiadomości o państwach z całego świata! Niosący emocje joker! Łatwo przyswajalne zasady. źródło opisu: [Czytam.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zabawy z kodowaniem. - Bełchatów Fenix, [2021]. - 32 strony : ilustracje, rysunki, tabele ; 28 cm.
Kodowanie to świetny sposób na spędzenie wolnego czasu, pozwalający na łączenie zabawy z nauką. W książce znajdziecie zadania, które pobudzą wyobraźnię i kreatywność Waszych pociech. Dzięki tworzeniu oraz odczytywaniu odpowiednich kodów i schematów dzieci rozwiną umiejętność logicznego myślenia. Przyjdzie im tu odkodować ukryte słowa, stworzyć rysunki według określonych wzorów, krok po kroku przemierzyć labirynt na podstawie instrukcji czy dokończyć rozmaite szlaczki. Ta publikacja to gwarancja inteligentnej i niezwykle wciągającej rozrywki! [Poczytaj.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35813 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Złodzieje dzieł sztuki : familijny escape room - Chwaszczyno : Z.P. "Alexander" Piotr Pundzis, [około 2022]. - 1 gra (11 obrazów, 9 cyfr kodu do zamka, 7 kart zagadek, 4 identyfikatory personelu, 4 klipsy na identyfikatory, 3 plakaty, 1 zamek szyfrowy, 1 sekretna koperta, 1 program wystawy, 1 księga wskazówek, 1 czytnik wskazówek, 1 taśma klejąca) : plastik, papier, kolor ; w pudełku 5x28x19 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
(Familijny Escape Room)
Tradycyjnie pojęcie escape room oznacza formę gry terenowej, w której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i próbują się z niego wydostać, np. otworzyć drzwi za pomocą tajnego kodu. Aby zdobyć kod, drużyna musi rozwiązać ukryte w pokoju zagadki.W naszej domowej, rodzinnej wersji nikt nikogo nie zamyka, ale reszta zasad zostaje taka sama. Dalej musicie rozwikłać szereg łamigłówek, żeby znaleźć rozwiązanie. Wrażenie jest zatem łudząco podobne, a przy tym gra jest zupełnie bezpieczna i bezstresowa. Stosując się do instrukcji na poszczególnych elementach, zamieniacie cały pokój w interaktywny świat gry. Zagadki oraz ich rozwiązania znajdują się wszędzie wokół was.Każdy zestaw jest inny i zawiera wszystko, czego potrzeba, żeby stworzyć najprawdziwszy escape room we własnych czterech ścianach wciągające zagadki, tajemnicze wskazówki i zaskakujące materiały pomocnicze.Tu nie ma planszy ani talii kart. Elementy gry rozwiesza się na ścianach, rozkłada na półkach, parapetach, na podłodze. Zdarza się, że niektóre rekwizyty pozostają ukryte, aż zawodnicy odnajdą je w pokoju, który przestał być zwykłym pokojem, a stał się integralną częścią gry. Dzięki zawartości każdego zestawu można też stworzyć niepowtarzalny klimat właściwy dla danej przygody. Dzięki czytnikowi wskazówek gracz nie ryzykuje także, że utknie gdzieś i nie będzie mógł dalej wykonywać zadania. Jeżeli jakaś zagadka nastręcza większych trudności, można zawsze zajrzeć do podpowiedzi. Jedyne co traci się wówczas to dodatkowy czas, przez co w finale zdobywamy mniej punktów. Kupując ten zestaw otrzymujecie zaproszenie na prywatny pokaz obrazów znajdujących się w kolekcji rodziny Harringtonów. Jeden z członków rodu - Charles, rozgoryczony faktem, że krewni nie dopuszczają go do zarządzania majątkiem, wynajął was, abyście ukradli jeden z obrazów. W rodzinnej posiadłości znajdziecie serię wskazówek, które pomogą wam rozpoznać właściwe malowidło. Na szczęście nie jesteście zdani tylko na siebie Charles ma wśród personelu swojego człowieka, który pomoże wam w ucieczce. Tylko musicie najpierw rozszyfrować, kto jest Waszym tajnym pomocnikiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 950 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej