E-learning
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(34)
Forma i typ
Książki
(26)
Artykuły
(8)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
dostępne
(44)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(17)
Wypożyczalnia Chodzież
(9)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(4)
Informatorium
(3)
Autor
Boryczka Bożena
(2)
Dąbrowski Marcin
(2)
Hyla Marek
(2)
Pawelczak Marcin
(2)
Zając Maria
(2)
Clarke Alan
(1)
Czarkowski Jakub Jerzy
(1)
Frania Monika
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Howil Waldemar
(1)
Jatkowska Joanna
(1)
Klebanowski Michał
(1)
Kuruliszwili Sergo
(1)
Kuźmicz Krzysztof
(1)
Machalska Marta
(1)
Majewska Kamila
(1)
Maleńczyk Izabela
(1)
Malinowski Mariusz
(1)
Marciniak Renata
(1)
Ordyńska Olga
(1)
Penkowska Grażyna
(1)
Pijanowski Sławomir
(1)
Plaskura Paweł
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Rux Ewa
(1)
Siemieniecka Dorota
(1)
Smyrnova-Trybulska Eugenia
(1)
Sochacka Monika
(1)
Stecyk Adam
(1)
Susfał Michał
(1)
Szabłowski Stanisław
(1)
Turula Anna
(1)
Wojewodzic Krzysztof
(1)
Woźniak Jacek
(1)
Zasada Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(34)
Odbiorca
Nauczyciele
(4)
Dorośli
(3)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Bibliotekarze
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Temat
Język polski
(3182)
Polska
(3058)
Nauczanie
(2976)
Dziecko
(2710)
Literatura polska
(2310)
E-learning
(-)
Powieść polska
(2249)
Nauczyciele
(2172)
Poezja polska
(2113)
Matematyka
(1989)
Wychowanie
(1988)
Nauczanie początkowe
(1769)
Szkolnictwo
(1751)
Uczniowie
(1682)
Młodzież
(1626)
Rodzina
(1538)
Wychowanie w rodzinie
(1524)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1447)
Pedagogika
(1392)
Wychowanie przedszkolne
(1323)
Historia
(1142)
Pamiętniki polskie
(1118)
Biblioteki szkolne
(1090)
Filozofia
(1076)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1071)
Dzieci
(1066)
Język angielski
(1033)
Sztuka
(1012)
Zarządzanie
(979)
Przedsiębiorstwo
(975)
Fizyka
(963)
Uczenie się
(958)
Kobieta
(910)
Psychologia
(909)
Kultura
(896)
Uczucia
(885)
Oświata
(868)
Literatura
(849)
Psychoterapia
(839)
Język niemiecki
(825)
Publicystyka polska
(818)
Osobowość
(787)
Wojna 1939-1945 r.
(786)
Opowiadanie polskie
(765)
Praca
(761)
Muzyka
(754)
Wojsko
(746)
Unia Europejska
(728)
Chemia
(700)
Rodzice
(681)
Kształcenie
(672)
Mowa
(666)
Gry i zabawy
(621)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(617)
Logopedia
(610)
Internet
(606)
Stosunki interpersonalne
(606)
Stres
(596)
Czytanie
(590)
Prawo
(587)
Niepełnosprawni
(586)
Biologia
(578)
Edukacja medialna
(578)
Przemoc w szkole
(571)
Alkoholizm
(566)
Gry edukacyjne
(557)
Relacje międzyludzkie
(557)
Literatura młodzieżowa polska
(545)
Metody nauczania
(542)
Komunikacja społeczna
(541)
Etyka
(535)
Socjologia
(532)
Agresywność
(531)
Środki masowego przekazu
(529)
Twórczość
(524)
Biblioterapia
(523)
Technika
(518)
Autyzm
(504)
Geografia
(504)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(498)
Język rosyjski
(493)
Czytelnictwo
(486)
Nauka
(480)
Zachowanie
(476)
Poradnictwo zawodowe
(474)
Postawy
(465)
Informatyka
(464)
Matura
(456)
Polityka
(452)
Psychologia społeczna
(449)
Wychowanie obywatelskie
(443)
Ekonomia
(442)
Narkomania
(434)
Historia (przedmiot szkolny)
(433)
Promocja czytelnictwa
(432)
Pomoce dydaktyczne
(431)
Przyroda
(420)
Wychowanie seksualne
(419)
Patologia społeczna
(413)
Polityka międzynarodowa
(411)
Przedszkola
(410)
Temat: czas
2001-
(9)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(8)
Artykuł z czasopisma fachowego
(6)
Podręczniki
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
Raport z badań
(3)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(16)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(3)
Biblioteka w Szkole
(1)
Dyrektor Szkoły
(1)
Edukacja : studia, badania, innowacje
(1)
Europa dla Aktywnych : kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka Digital learning to przede wszystkim świetna lektura dla wszystkich, którzy zastanawiają się nad przyszłością narzędzi edukacyjnych. To przyczynek do istotnej zmiany edukacyjnego światopoglądu. Warto się na te możliwości otworzyć. Książka zawiera przegląd nowoczesnych metod uczenia się i podnoszenia kompetencji. Autorka radzi, jak w czasach nieustannie zmieniających się realiów rynkowych wykorzystać nowe technologie szkoleniowe w cyfrowej i wirtualnej rzeczywistości, aby stworzyć środowisko sprzyjające wymianie wiedzy i współpracy. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: jak zaplanować i zaprojektować nowoczesny program szkoleniowy i wdrożyć go w organizacji, jakie technologie i narzędzia szkoleniowe warto stosować, co to jest adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI, czy m-learning jak ocenić efektywność szkolenia e-learningowego.Opracowanie jest przeznaczone dla menedżerów każdego szczebla, osób zatrudnionych w działach kadr i administracji zainteresowanych rozwojem pracowników w kontekście realizacji i nowych wyzwań zgodnych z realizacją celów biznesowych firmy. Będzie stanowiło cenne źródło wiedzy i inspiracji dla pracowników naukowych szukających nowych sposobów oddziaływania dydaktycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116048 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-learning : projektowanie, realizowanie i ocena / Renata Marciniak. - Stan prawny na 1 grudnia 2021 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 364, [1] strona : ilustracje, wykres ; 21 cm.
W książce przedstawiono e-learning jako proces edukacyjny składający się z następujących po sobie etapów: projektowanie, organizowanie, realizacja i ewaluacja. Wskazano działania, jakie powinny być podjęte na każdym z nich, aby e-learning był skuteczny i pozwolił na osiągnięcie celów edukacyjnych. Autorka wyjaśnia zagadnienia dotyczące metodologii opracowania projektu kursu e-learningowego, skutecznych strategii realizacji procesu nauczania on-line, metod i zasad efektywnej oceny osiągnięć uczestników kursów on-line, opracowania atrakcyjnych materiałów dydaktycznych. W książce znajdują się wskazówki: jak zaprojektować, zorganizować i zrealizować dobry jakościowo kurs on-line, który pozwoli na osiągnięcie celów kształcenia, dotyczące komunikacji i interakcji, organizowania pracy grupowej, orientowania i motywowania uczestników do nauki, jakie strategie i kryteria oceny postępów uczestników należy stosować, aby wesprzeć ich w procesie uczenia się i zachęcić do nauki, w jaki sposób aktywizować uczestników kursów e-learningowych, aby chcieli się uczyć i nabywać nowe kompetencje. Publikacja wskazuje, jak zaprojektować i zrealizować kurs, szkolenie e-learningowe, a także lekcje on-line oraz ocenić ich jakość. Jest atrakcyjna zarówno dla trenerów biznesu, firm szkoleniowych, nauczycieli wszystkich poziomów nauczania, wykładowców akademickich, jak i pracowników odpowiedzialnych za e-learning w firmach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117448 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42770 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102193, 102192 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49586 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W monografii przedstawiono nowe podejście do problemu wykorzystania technologii informacyjnych jako środka modelowania i monitorowania jakości procesu dydaktycznego. Pokazano, że do opisu procesu dydaktyczno-poznawczego można wykorzystać opracowaną przez autora sieć edukacyjną złożoną z elementów reprezentujących poszczególne elementy całego procesu. Modeluje ona przepływ informacji, jej gromadzenie i zapominanie w dynamicznym procesie uczenia. Można ją przedstawić w postaci schematu graficznego. Z matematycznego punktu widzenia modele elementów reprezentują równania różniczkowe wykorzystane do opisu ww. procesów. Opracowane technologie zostały zaimplementowane na platformie obsługi procesu dydaktycznego Quela. Do symulacji i optymalizacji ww. sieci wykorzystano symulator mikrosystemów Dero. Realizacja procesu dydaktycznego z wykorzystaniem opracowanych technologii umożliwia projektowanie i ocenę procesu dydaktycznego, co zostało pokazane w pracy. Stworzona przez autora platforma Quela jest oryginalnym podejściem do rozwiązania celów badawczych. W pracy omówiono dodatkowo szereg zagadnień mających istotne znaczenie dla omawianej tematyki, w tym zagadnienia ergonomii i bezpieczeństwa. Zamieszczono także rekomendacje dotyczące oprogramowania wspomagającego tworzenie wsadu dla platform zdalnego nauczania. Praca przeznaczona jest dla osób zainteresowanych zagadnieniami modelowania, symulacji i optymalizacji procesu dydaktycznego. Może być także wykorzystywana przez studentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115846 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształcenie na odległość, nazywane potocznie e-learningiem, znajduje obecnie zastosowanie niemal w każdej dziedzinie życia społecznego, biznesu, polityki oraz indywidualnych ludzi. Książka ta ma na celu zapoznanie z rozległą tematyką e-learnigu oraz całym spektrum procesów edukacyjnych, w których e-learning może być wykorzystywany. Jest efektem 12 lat doświadczeń autorki płynących zarówno z praktyki wdrażania systemów e-nauczania, jak i pracy naukowo-dydaktycznej. Poza wiedzą teoretyczną książka zawiera wiele przykładów zastosowania przedstawianych rozwiązań w praktyce, problemów do przemyślenia oraz ćwiczeń pozwalających dostosować nabytą wiedzę do potrzeb Czytelnika. Autorka prezentuje m.in.: narzędzia, formy oraz tryby kształcenia na odległość, przegląd narzędzi technologicznych wykorzystywanych w e-nauczaniu, metody i usługi wsparcia procesu e-edukacji, metody pomiaru efektywności oraz rentowności e-nauczania. Oryginalność podejścia nie jest jedynym walorem książki pani Marleny Plebańskiej. Drugą ważną zaletą tego dzieła jest wysoki poziom merytoryczny opracowania oraz szeroki zakres tematyczny zagadnień, jakie zostały w niej podjęte i bardzo ciekawie zrealizowane. (...) Wiedza w niej zawarta jest aktualna, ważna i z merytorycznego punktu widzenia dobrze podana. Ważną zaletą książki jest konsekwentne ilustrowanie ogólnych rozważań dobrze dobranymi przykładami (...). Podsumowując moją opinię stwierdzam, że jest ona zdecydowanie pozytywna, a przedłożona mi do recenzji książka (...) jest dziełem oryginalnym i wartościowym, a po wydaniu będzie użyteczna dla wielu czytelników. [Prof. dr hab. inż. Ryszard Tadeusiewicz] Książka jest kierowana zarówno do pracowników naukowo-dydaktycznych i studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania, ekonomicznych, pedagogicznych i technicznych, na których są tworzone i wdrażane systemy e-nauczania, jak i do pracowników firm szkoleniowych i działów HR wykorzystujących e-learning w procesie doskonalenia zawodowego pracowników. Dr inż. Marlena Plebańska - pracownik naukowy Politechniki Warszawskiej; 12 lat doświadczeń w zakresie e-learningu; inicjator, kierownik, ekspert w kilkudziesięciu projektach e-learningowych w biznesie i edukacji; autor wielu publikacji o tematyce kształcenia na odległość; konsultant i kierownik największych polskich projektów e-learningowch.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102831 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44008 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tom zawiera teksty referatów, które wygłoszone zostały podczas trzeciej ogólnopolskiej konferencji z cyklu "E-learning wyzwaniem dla bibliotek". Konferencja odbyła się w dniach 11-12 października 2011 roku w Regionalnym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli (RODN) WOM w Częstochowie. Adresowana była do bibliotekarzy z bibliotek szkolnych, pedagogicznych, publicznych, akademickich, pracowników dydaktycznych uczelni kształcących w zakresie bibliotekoznawstwa i informacji naukowej, pracowników naukowych związanych z bibliotekoznawstwem, nauczycieli konsultantów z ośrodków doskonalenia, metodyków oraz wszystkich zainteresowanych tematyką e-learningu. Organizatorem częstochowskiego spotkania bibliotekarzy z praktykami, teoretykami i wykładowcami był pomysłodawca tego cyklu konferencji, tj. Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie (OEIiZK), Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Częstochowie oraz Agencja "Sukurs", wydawca miesięcznika "Biblioteka w Szkole". Patronat naukowy objął Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Każda z trzech edycji konferencji (Elbląg 2009, Warszawa 2010, Częstochowa 2011) cieszyła się dużym zainteresowaniem środowiska bibliotekarzy, które coraz częściej stara się wykorzystywać w pracy zawodowej możliwości, jakie niesie e-edukacja. Uczestnicy konferencji dzielili się doświadczeniem, ukazując z jednej strony przykłady bibliotek, które podejmują ciekawe inicjatywy, z drugiej zaś wykazując się wiedzą na temat technik i metod korzystania z platform e-learningowych oraz aplikacji wspomagających uczenie się online, w szczególności tzw. aplikacji społecznościowych, określanych mianem Web 2.0. Każdej konferencji towarzyszyły jednodniowe warsztaty komputerowe mające na celu przygotowanie uczestników do korzystania z kursów zdalnych na platformie e-learningowej Moodle oraz ich samodzielnego tworzenia. Efektem uczestnictwa w warsztatach było przełamanie barier związanych ze stosowaniem nowych narzędzi technologicznych i przekonanie się, że są niezwykle przyjazne i atrakcyjne. Dzięki przejrzystemu interfejsowi platformy uczestnicy konferencji mogli szybko zorientować się w systemie, a następnie wykorzystać Moodle w pracy zawodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49035 (1 egz.)
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107116 BL (1 egz.)
Książka
W koszyku
tanisław Juszczyk Profesor Bronisław Siemieniecki – twórca podstaw pedagogiki kognitywistycznej, myśliciel, badacz, nauczyciel akademicki i wychowawca młodych badaczy / 23 Maciej Tanaś Profesor Bronisław Siemieniecki – twórca szkoły toruńskiej w zakresie pedagogiki mediów i pedagogiki kognitywistycznej / 43 Urszula M. Żegleń Jubileusz Profesora Bronisława Siemienieckiego wpisany w początki Polskiego Towarzystwa Kognitywistycznego / 51 Kamila Majewska Profesor Bronisław Siemieniecki – życie i droga naukowa / 55 Adam Marszałek Kilka refleksji z okazji Jubileuszu / 69 Mieczysław Łais, Anna Zawiła Laudacje OSI CompuTrain / 73 Kazimierz Kotlarski Wspomnienia o pracy z Jubilatem / 77 Barbara Smolińska-Theiss, Wiesław Theiss Profesor Bronisław Siemieniecki – człowiek teraźniejszości i cywilizacja przyszłości / 79 Ewa Jarvoll Nilsen Serdeczne gratulacje i prywatne wspomnienia z długoletniej przyjaźni / 87 Kamila Majewska Bibliografia prac Bronisława Siemienieckiego / 93 Życzenia i gratulacje Andrzej Sokala / 119 Pracownicy Katedry Dydaktyki i Mediów / 120 Józef Bremer / 121 Zbigniew Kruszewski / 123 Stefan M. Kwiatkowski / 125 Bogusław Śliwerski / 126 Ryszard Pęczkowki, Marta Wrońska / 127 Piero Crispiani / 129 Diane Boothe / 131 Kerry Rice / 132 Józef Górniewicz / 133 Maria Kozielska / 134 Społeczeństwo – edukacja – wychowanie – media Tomasz Goban-Klas Tempora mutantur et nos mutamur in illis / 139 Bogusław Śliwerski Makropolityczne blokady i konstruktywistyczne ich zniesienie ze względu na turbocyfryzację szkolnej edukacji / 151 Zbigniew Kwieciński Zapomniany i nieznany Kazimierz Sośnicki i jego pedagogika polityczna. Wybrane wątki / 173 Włodzimierz Gogołek, Piotr Pruchnik Machine learning. Edukacja i koronawirus / 189 Tadeusz Lewowicki Cyberprzestrzeń, społeczna świadomość związanych z nią możliwości i zagrożeń oraz edukacja – esej ku rozwadze i większej aktywności edukacyjnej / 205 Janusz Morbitzer Idiokracja jako współczesny problem społeczny i wyzwanie dla edukacji / 221 Komunikacja człowiek–komputer. Kognitywistyczne aspekty mediów i sztuczna inteligencja Andrzej Karbowski, Grzegorz Karwasz Od dydaktyki komputerowej do pedagogiki kognitywistycznej / 239 Erik Bratland Knowledge building in education and semantic gravity: How to build knowledge that can be transferred to new contexts? / 257 [...]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42788 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3615.)
Książka stanowi systematyczne opracowanie w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych i e-learningu we współczesnej edukacji z uwzględnieniem podejścia kompetencyjnego. Obecny system edukacyjny jest w trakcie globalnych zmian, dlatego powinno się w pełni przygotowywać przyszłych specjalistów do życia w otwartej przestrzeni informacyjnej, kształcąc umiejętności niezbędne w XXI wieku, w celu zapewnienia ich ciągłego kształcenia przez całe życie, w tym w formie nieformalnej i pozaformalnej. W nowoczesnym społeczeństwie obserwujemy nowe światowe trendy – zmiany technologiczne, gospodarcze, kulturowe, ekologiczne, ekonomiczne, które są częścią szybkiego i nierównomiernego procesu globalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114872 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99952, 99951 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46264 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43419 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ćwiczenia Praktyczne)
Zawartość: E-learning i platforma Moodle, czyli po co nam ta zmiana; Instalacja programu i obsługa interfejsu, czyli od czego zacząć pracę z Moodle; Zakładanie kursu i jego konfigurowanie, czyli jak sprawić, żeby wszystko dobrze działało. Jeszcze kilka lat temu idea e-learningu budziła powszechne zdziwienie i duże opory w środowisku nauczycieli oraz potencjalnych uczniów. Wbrew obawom okazało się jednak, że nauka za pośrednictwem mediów elektronicznych jest bardzo skuteczna, a także wygodna. Nagły wzrost jej popularności sprawił, że coraz więcej ludzi musi szybko opanować sposoby tworzenia e-kursów. Doskonałym narzędziem do ich zakładania i przeprowadzania jest platforma Moodle, świetnie sprawdzająca się zarówno w środowiskach akademickich, jak i biznesowych. Jeśli chcesz zacząć przekazywać wiedzę na odległość w sposób maksymalnie efektywny, pora wypróbować tę platformę. Najlepiej zaś od razu poznać ją w praktyce. Publikacja poprowadzi Cię przez wszystkie etapy współpracy z tym narzędziem: od instalacji serwera lokalnego i samego programu, przez dodawanie kategorii i zakładanie kursu, aż po szczegółowe ustawienia opcji i eksportowanie materiałów do sieci WWW - krok po kroku do stworzenia w pełni funkcjonalnego kursu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108071 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99725 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47604 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37620 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31087 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43467 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 63063 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 825.)
Książka jest przykładem pracy naukowej prowadzącej Czytelnika od ogólnych rozważań na temat istoty edukacji, poprzez własny pomysł na łączenie tradycyjnej dydaktyki z możliwościami nowych mediów, po przykłady ich praktycznego zastosowania i rekomendację przydatnych nauczycielowi akademickiemu narzędzi informatycznych, by w finale płynnie przejść do krytycznej analizy wyników badań własnych. Książka powinna znaleźć się na półce nie tylko każdego badacza edukacji, ale i praktyków, którym na sercu leży dobro polskiego szkolnictwa wyższego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114617 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100483, 100484 (2 egz.)
Artykuł
W koszyku
Wygrani / Maciej Zasada. // Europa dla Aktywnych : kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych. - 2022, nr 4, strony 28 - 29.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej