Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(90)
Forma i typ
Artykuły
(46)
Książki
(44)
Publikacje dydaktyczne
(32)
Publikacje fachowe
(13)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Dostępność
dostępne
(80)
wypożyczone
(11)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(15)
Wypożyczalnia Chodzież
(13)
Wypożyczalnia Czarnków
(9)
Wypożyczalnia Trzcianka
(21)
Wypożyczalnia Złotów
(14)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(7)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(10)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Świć Anna
(6)
Borowiecka Agnieszka
(4)
Fabicka Patrycja
(4)
Sarna Katarzyna
(4)
Wiejak Urszula
(4)
Cieślak Piotr
(3)
Wojciechowski Adrian
(3)
Baranowski Maciej
(2)
Borkowska Agnieszka
(2)
Borkowski Paweł
(2)
Brewczyńska Magdalena
(2)
Horneman Jurie
(2)
Indrychowska Agata
(2)
Janczak Dorota
(2)
Leszczyńska Barbara
(2)
Payne Bryson
(2)
Puścińska Anna
(2)
Sikorski Witold
(2)
Antosiewicz Agnieszka
(1)
Basaj Hanna
(1)
Baszuro Paweł
(1)
Bogacz Rozanna
(1)
Borowicz-Czuchryta Edyta
(1)
Borowiecki Marek
(1)
Borys Szymon
(1)
Brauner Krzysztof
(1)
Breguła Izabela
(1)
Chechłacz Krzysztof
(1)
Cieślar Tomasz
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Druczak Katarzyna
(1)
Dyrek Andrzej
(1)
Figus Valentina
(1)
Ford Gabriel
(1)
Ford Melissa
(1)
Ford Saide
(1)
Garliński Wiktor
(1)
Greene Jennifer
(1)
Gregorczyk Grażyna
(1)
Grzywna Marek
(1)
Halicka Agnieszka
(1)
Hatter Clyde
(1)
Henson Mike
(1)
Hlebowicz Marlena
(1)
Holland Eva
(1)
Jastrzębska-Krajewska Zuzanna
(1)
Jurkiewicz Adam
(1)
Kaczmarek Wojciech
(1)
Kids Coder
(1)
Kierc Klaudia
(1)
Kolarz Wojciech
(1)
Kosztołowicz Mariola
(1)
Kowalczyk Dorota (informatyka)
(1)
Krzemińska Joanna
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Majkowska Jolanta
(1)
Marston Mick
(1)
Matusiak Wioletta
(1)
Matusiewicz Zofia
(1)
Michalec Katarzyna
(1)
Michalec Katarzyna. Zabawy w kodowanie
(1)
Minnick Chris
(1)
Mizerska Anna
(1)
Najman Marta
(1)
Niemira Karolina
(1)
Nowik Tadeusz
(1)
Olszewska Margareta
(1)
Oterman Marzena
(1)
Panasiuk Jarosław
(1)
Pasterska Maria
(1)
Perry Greg M
(1)
Pełka Piotr
(1)
Pontus Sebastian
(1)
Prądziński Jacek
(1)
Rogalski Mateusz R. M
(1)
Rosiak Mariusz
(1)
Rosmanowska Monika
(1)
Sande Carter
(1)
Sande Warren
(1)
Scott Marc
(1)
Sikorski Witold (informatyk)
(1)
Stellman Andrew
(1)
Stolarczyk Ewa
(1)
Subbotin Vladimir
(1)
Sweigart Al
(1)
Szecówka Adam
(1)
Szostek - Radomska Marta
(1)
Taniewicz Barbara
(1)
Tluczykont Katarzyna
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Wainewright Max
(1)
Walsh Toby
(1)
Wileńska Agnieszka
(1)
Wołczyk Krzysztof
(1)
Zając Dorota
(1)
Zając Paulina
(1)
Ziębakowska-Cecot Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(38)
2010 - 2019
(49)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(72)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(90)
Język
polski
(89)
Odbiorca
Dzieci
(29)
Nauczyciele
(21)
9-13 lat
(19)
6-8 lat
(15)
Nauczyciele bibliotekarze
(13)
Nauczyciele informatyki
(11)
Pedagodzy
(10)
Bibliotekarze
(7)
0-5 lat
(6)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Rodzice
(5)
Pedagodzy szkolni
(4)
Wychowawcy klas
(4)
14-17 lat
(3)
Młodzież
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Przedszkola
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
Dyrektorzy szkół
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Programiści
(2)
Doradcy zawodowi
(1)
Dorośli
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Klasa 4-8
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Język polski
(3182)
Polska
(3058)
Nauczanie
(2977)
Dziecko
(2710)
Literatura polska
(2310)
Programowanie (informatyka)
(-)
Powieść polska
(2249)
Nauczyciele
(2172)
Poezja polska
(2113)
Matematyka
(1989)
Wychowanie
(1988)
Nauczanie początkowe
(1769)
Szkolnictwo
(1751)
Uczniowie
(1682)
Młodzież
(1626)
Rodzina
(1538)
Wychowanie w rodzinie
(1524)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1447)
Pedagogika
(1392)
Wychowanie przedszkolne
(1323)
Historia
(1142)
Pamiętniki polskie
(1118)
Biblioteki szkolne
(1090)
Filozofia
(1076)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1071)
Dzieci
(1066)
Język angielski
(1033)
Sztuka
(1012)
Zarządzanie
(979)
Przedsiębiorstwo
(975)
Fizyka
(963)
Uczenie się
(958)
Kobieta
(910)
Psychologia
(909)
Kultura
(896)
Uczucia
(885)
Oświata
(868)
Literatura
(849)
Psychoterapia
(839)
Język niemiecki
(825)
Publicystyka polska
(818)
Osobowość
(787)
Wojna 1939-1945 r.
(786)
Opowiadanie polskie
(765)
Praca
(761)
Muzyka
(754)
Wojsko
(746)
Unia Europejska
(728)
Chemia
(700)
Rodzice
(681)
Kształcenie
(672)
Mowa
(666)
Gry i zabawy
(621)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(617)
Logopedia
(610)
Internet
(606)
Stosunki interpersonalne
(606)
Stres
(596)
Czytanie
(590)
Prawo
(587)
Niepełnosprawni
(586)
Biologia
(578)
Edukacja medialna
(578)
Przemoc w szkole
(571)
Alkoholizm
(566)
Gry edukacyjne
(558)
Relacje międzyludzkie
(557)
Literatura młodzieżowa polska
(545)
Metody nauczania
(542)
Komunikacja społeczna
(541)
Etyka
(535)
Socjologia
(532)
Agresywność
(531)
Środki masowego przekazu
(529)
Twórczość
(524)
Biblioterapia
(523)
Technika
(518)
Autyzm
(504)
Geografia
(504)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(498)
Język rosyjski
(493)
Czytelnictwo
(486)
Nauka
(480)
Zachowanie
(476)
Poradnictwo zawodowe
(474)
Postawy
(465)
Informatyka
(464)
Matura
(456)
Polityka
(452)
Psychologia społeczna
(449)
Wychowanie obywatelskie
(443)
Ekonomia
(442)
Narkomania
(434)
Historia (przedmiot szkolny)
(433)
Promocja czytelnictwa
(432)
Pomoce dydaktyczne
(431)
Przyroda
(420)
Wychowanie seksualne
(419)
Patologia społeczna
(413)
Polityka międzynarodowa
(411)
Przedszkola
(410)
Temat: dzieło
Programowanie dla dzieci
(1)
Temat: czas
2001-
(17)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(45)
Artykuł z czasopisma fachowego
(27)
Podręcznik
(13)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(12)
Ćwiczenia i zadania
(11)
Artykuł z czasopisma komputerowego
(10)
Książka do wypełniania
(8)
Opracowanie
(6)
Poradniki
(5)
Scenariusz zajęć
(5)
Artykuł fachowy
(3)
Broszura
(3)
Gry i zabawy
(3)
Karty pracy ucznia
(3)
Podręczniki
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Scenariusz
(2)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Komiks
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(62)
Informatyka i technologie informacyjne
(35)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(4)
Matematyka
(2)
Historia
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Tytuł czasopisma
TIK w Edukacji
(10)
Meritum
(8)
Życie Szkoły
(6)
Biblioteka Centrum Informacji
(5)
Biblioteka w Szkole
(4)
Biblioteka w Szkole : Kompetentny Nauczyciel
(2)
Bliżej Przedszkola
(2)
Dyrektor Szkoły
(2)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(1)
Europa dla Aktywnych : kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
(1)
Matematyka
(1)
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(1)
Opieka Wychowanie Terapia
(1)
Poradnik Bibliotekarza
(1)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(1)
90 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Baw się Kodem ; 1)
CoderDojo jest fantastycznym miejscem, gdzie młodzi ludzie mogą rozwijać pasję kodowania, spotykać się z podobnymi sobie zapaleńcami, uczyć się nowych rzeczy i świetnie spędzać czas z komputerami. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie spróbuj wziąć udział w zajęciach albo po prostu załóż i poprowadź swoje własne Dojo. Ponieważ będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą stronę internetową! Dzięki tej książce poznasz Nanonautów, którzy założyli własne Dojo Nano. Nanonauci postanowili napisać stronę internetową dla swojego zespołu muzycznego. W książce dokładnie opisano, w jaki sposób się do tego zabrali i jak budowali poszczególne części serwisu. Dzięki tym wskazówkom możesz stworzyć własną stronę i przy okazji nauczyć się programować w językach HTML i JavaScript, a oprócz tego dowiesz się, do czego służą arkusze CSS i jak się je stosuje. Twoja strona będzie zawierała wszystkie potrzebne elementy: odsyłacze do innych zasobów sieci, menu, podstrony, mapę i filmiki z YouTube. Sprawisz również, że będzie można ją oglądać zarówno na ekranie komputera, jak i na smartfonie. Dowiesz się też, w jaki sposób opublikować swoje dzieło w internecie - aby wszyscy mogli je obejrzeć!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35169 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Baw się kodem : twoja własna gra / Jurie Horneman ; tłumaczenie Piotr Cieślak. - Gliwice : Helion, 2017. - 64 strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
W klubie CoderDojo młodzi ludzie rozwijają pasję programowania, spotykają się z podobnymi sobie zapaleńcami, aby uczyć się nowych rzeczy i wspólnie, pod opieką mentora, realizować niesamowite projekty. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie weź udział w zajęciach. Możesz też po prostu założyć i poprowadzić własne Dojo. Jako że będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można razem z przyjaciółmi robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą grę! W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42029 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja własna gra / Jurie Horneman ; tłumaczenie Piotr Cieślak ; CoderDojo. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 91, [4] strony : ilustracje ; 23 cm.
(Baw się Kodem ; 2)
W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz! W tej książce: podstawowe zasady pracy podczas programowania funkcje, obiekty, pętle i inne elementy kodu oraz ich wykorzystanie gruntowne podstawy JavaScriptu przeciążanie funkcji, generowanie liczb losowych, wykonywanie obliczeń debugowanie kodu pomysły na ulepszanie gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35168 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koduj, szyfruj. 1, Ćwiczenia wprowadzające do kodowania / Agata Indrychowska. - Wydanie 5. - Kraków : Wydawnictwo Epideixis, 2021. - 31, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(PUS)
Koduj, szyfruj. Ćwiczenia wprowadzające do kodowania to książeczka PUS adresowana do dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Zawiera zadania, których celem jest ćwiczenie umiejętności logicznego myślenia i rozwiązywania problemów, czyli kompetencji niezbędnych w codziennym życiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116733 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koduj, szyfruj. 2, Ćwiczenia wprowadzające do kodowania / Agata Indrychowska. - Wydanie 2. - Kraków : Wydawnictwo Epideixis, 2020. - 31, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(PUS)
Koduj, szyfruj 2. Ćwiczenia wprowadzające do kodowania to kontynuacja cieszącej się wielkim zainteresowaniem książeczki PUS Koduj, szyfruj 1, która skierowana jest do dzieci starszych. Podobnie jak część pierwsza, i ta książeczka zawiera ona zadania opracowane z myślą o pierwszych krokach w kodowaniu i szyfrowaniu. Koduj, szyfruj 2Zgodnie z obowiązującą podstawą programową uczniowie kla I – III uczestniczą w zajęciach z kodowania i podstaw programowania. Jest to wstęp do późniejszych zajęć informatycznych. Jest to również ten element edukacji, który przygotowuje dzieci do życia we współczesnym skomputeryzowanym świecie. Kodowanienajczęściej kojarzy się ze skomplikowanymi operacjami informatycznymi i programami komputerowymi, czy też z zawiłymi wzorami lub schematami. Tymczasem kodowanie może być proste i może dostarczać dobrej zabawy. Pokazuje to niniejsza książeczka. Zawiera ona przykłady kodowania, z którymi każdy z nas ma do czynienia na co dzień.
Zawarte w książeczce „Koduj, szyfruj 2”ćwiczenia mają różnorodną, atrakcyjną dla dzieci formę. Skutecznie angażują ich uwagę, sprawiając, że kodowanie z PUS przestaje być jakimś trudnym zagadnieniem, a staje się świetną zabawą. Celem tych ćwiczeń jest: - rozwój logicznego myślenia, - rozwój koncentracji, - poszukiwanie rozwiązań, - analizowanie i wyciąganie wniosków. Koduj, szyfruj 2to książeczka z zadaniami opartymi na: - odszyfrowaniu ukrytych nazw, - wyszukiwaniu liczb w układzie współrzędnych, - odszukiwaniu kodów kolorystycznych, - odczytywaniu współrzędnych geograficznych, - odkodowaniu nazw według kodów kolorystyczno-graficznych. Zadania ułożono zgodnie z zasadą stopniowania trudności, czyli od łatwiejszych do trudniejszych. Książeczki z serii „Koduj, szyfruj”mogą być wykorzystywane na zajęciach matematycznych i przygotowujących do programowania. Sprawdzą się na zajęciach kół zainteresowań, jak również w edukacji domowej i w czasie zabaw w domu. 3 za 45 złotych >>
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35139 (1 egz.)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116732 A (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113777 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47610 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem pierwszej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania poprzez przybliżenie podstawowych pojęć. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: - sposoby na zaprogramowanie sześciu gier Scratcha - linki pozwalające ściągać materiały do tworzenia gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115644 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie z Ozobotem : kolorowe kody / Dorota Kowalczyk. - Gliwice : Helion, 2020. - 274, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Przez zabawę do nauki programowania Ozobot to niewielki, ale bardzo sprytny robot, którego pokochały dzieci oraz docenili rodzice i nauczyciele informatyki. Ten edukacyjny automat, dwukrotny zdobywca polskiego tytułu Zabawki Roku oraz laureat robotycznych konkursów w USA, ma misję. Każdego chętnego, który ukończył piąty rok życia, gotów jest zabrać w podróż pełną radosnego rysowania, ciekawych problemów do rozwiązania i pracy zespołowej. Ozobot, bawiąc, uczy programowania. Dzieci bowiem komunikują się z nim za pomocą kolorowych kodów ― robot odczytuje je i wykonuje dawane mu polecenia. Nim jednak zajmiemy młodych adeptów informatyki pracą z Ozobotem, musimy go najpierw odpowiednio przygotować. Jak to zrobić? Najlepiej z tą książką! Jej autorka w przystępny sposób tłumaczy zasady komunikacji z robotem, w tym analizowanie i testowanie konkretnych przypadków, które mogą użytkownikowi sprawiać problemy w codziennym użytkowaniu Ozobota. Nie zagłębiając się w zbędne detale, wyjaśnia najważniejsze dla nauczycieli i rodziców kwestie dotyczące budowy tego niedużego robota o wielkich możliwościach. Proponuje także przystosowanie jej do realizacji własnych pomysłów i podpowiada, jak się do tego zabrać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116627 A (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Giganci Programowania)
Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym. Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę! Ta publikacja sprawdzi się zarówno w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51898 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41654 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35181 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej