Public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(99)
Forma i typ
Książki
(75)
Artykuły
(24)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(125)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(40)
Czytelnia Piła
(7)
Wypożyczalnia Chodzież
(13)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(15)
Wypożyczalnia Trzcianka
(5)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(21)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(13)
Czytelnia Wągrowiec
(7)
Informatorium
(3)
Autor
Jankowska Anna
(5)
Budzyński Wojciech
(4)
Murdoch Anna
(3)
Brewczyńska Magdalena
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Gregory Anne
(2)
Ociepka Beata
(2)
Scott David Meerman
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Ćwiklińska Jolanta
(2)
Albigowski Marek
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Arcimowicz Jolanta
(1)
Arfin Ferne
(1)
Bakalarski Krzysztof
(1)
Barlik Jacek
(1)
Barska Anetta
(1)
Barłowska Maria
(1)
Binder Bartłomiej
(1)
Binder Elżbieta
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Budzyńska-Daca Agnieszka
(1)
Burzyńska Iwona
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czaputowicz Jacek
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Dziechciarz Józef
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Filipiak Marian
(1)
Flis Jarosław
(1)
Freitag-Mika Eliza
(1)
Gajcy Małgorzata
(1)
Glugla Natalia
(1)
Grzenia Jan
(1)
Górska Grażyna
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Hak Katarzyna
(1)
Hartley Kate
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Hope Ewa
(1)
Jabłoński Andrzej
(1)
Jarczyński Adam
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kamińska-Smolarek Izabela
(1)
Kamiński Leszek
(1)
Karwowski Jan
(1)
Kita Małgorzata
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Korzycki Józef
(1)
Kowalska Małgorzata
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kukuła Artur Jan
(1)
Laermer Richard
(1)
Levine Michael
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Malentowicz Beata
(1)
Marchel Paweł
(1)
Marcjanik Małgorzata
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Milewska Paulina
(1)
Miotk Anna
(1)
Mąkosza-Bogdan Janina
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Elżbieta
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oliver Sandra
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Ostrowski Jacek
(1)
Ożarowska Aleksandra
(1)
Payne Adrian
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Poleszak Katarzyna
(1)
Prichinello Michael
(1)
Przybylski Henryk
(1)
Prędkopowicz Daniel
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Simonjetz Monika
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Sochacka Monika
(1)
Staniów Bogumiła
(1)
Supronowicz Iwona
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szocki Józef
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Toczydłowska Aleksandra
(1)
Trzeciak Sergiusz
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Tyl Marzena
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Wilczek Piotr
(1)
Witek Ewelina
(1)
Wiśniewski Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(99)
Język
polski
(90)
nieznany (po)
(9)
Odbiorca
Bibliotekarze
(15)
Nauczyciele bibliotekarze
(15)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Nauczyciele
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Redaktorzy
(1)
Studenci
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Temat
Język polski
(3182)
Polska
(3059)
Nauczanie
(2981)
Dziecko
(2710)
Literatura polska
(2308)
Public relations
(-)
Powieść polska
(2249)
Nauczyciele
(2174)
Poezja polska
(2113)
Wychowanie
(1994)
Matematyka
(1989)
Nauczanie początkowe
(1771)
Szkolnictwo
(1753)
Uczniowie
(1691)
Młodzież
(1640)
Rodzina
(1548)
Wychowanie w rodzinie
(1526)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1462)
Pedagogika
(1393)
Wychowanie przedszkolne
(1336)
Historia
(1142)
Pamiętniki polskie
(1118)
Dzieci
(1091)
Biblioteki szkolne
(1090)
Filozofia
(1076)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1073)
Język angielski
(1034)
Sztuka
(1013)
Zarządzanie
(980)
Przedsiębiorstwo
(975)
Fizyka
(963)
Uczenie się
(958)
Kobieta
(916)
Psychologia
(912)
Kultura
(897)
Uczucia
(895)
Oświata
(869)
Psychoterapia
(853)
Literatura
(846)
Język niemiecki
(824)
Publicystyka polska
(818)
Osobowość
(788)
Wojna 1939-1945 r.
(786)
Opowiadanie polskie
(765)
Praca
(765)
Muzyka
(754)
Wojsko
(746)
Unia Europejska
(727)
Chemia
(700)
Rodzice
(686)
Kształcenie
(675)
Mowa
(667)
Gry i zabawy
(626)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(617)
Logopedia
(612)
Internet
(607)
Stosunki interpersonalne
(606)
Stres
(601)
Czytanie
(590)
Prawo
(587)
Niepełnosprawni
(584)
Edukacja medialna
(580)
Biologia
(577)
Relacje międzyludzkie
(575)
Przemoc w szkole
(572)
Alkoholizm
(568)
Gry edukacyjne
(558)
Literatura młodzieżowa polska
(545)
Komunikacja społeczna
(543)
Metody nauczania
(542)
Etyka
(536)
Agresywność
(533)
Socjologia
(533)
Środki masowego przekazu
(529)
Twórczość
(525)
Biblioterapia
(524)
Technika
(518)
Autyzm
(506)
Geografia
(504)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(499)
Język rosyjski
(493)
Czytelnictwo
(487)
Nauka
(481)
Zachowanie
(477)
Poradnictwo zawodowe
(474)
Postawy
(466)
Informatyka
(464)
Matura
(456)
Polityka
(452)
Psychologia społeczna
(449)
Wychowanie obywatelskie
(443)
Ekonomia
(442)
Promocja czytelnictwa
(442)
Narkomania
(437)
Historia (przedmiot szkolny)
(434)
Pomoce dydaktyczne
(431)
Przyroda
(426)
Wychowanie seksualne
(419)
Patologia społeczna
(413)
Przedszkola
(413)
Polityka międzynarodowa
(411)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(23)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(18)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(14)
Podręczniki akademickie
(5)
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Blogi
(1)
Encyklopedie
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(17)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(10)
Zarządzanie i marketing
(8)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Tytuł czasopisma
Biblioteka Publiczna
(5)
Biblioteka w Szkole
(5)
Bliżej Przedszkola
(5)
Biblioteka Centrum Informacji
(3)
Bibliotekarz
(3)
Poradnik Bibliotekarza
(2)
Europa dla Aktywnych : kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
(1)
99 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Warto poświęcić czas i energię na znalezienie własnego miejsca na rynku edukacyjnym. Dotyczy to wszystkich przedszkoli i szkół - młodych i starych, prywatnych i państwowych. To, że ktoś funkcjonuje od lat, wcale nie znaczy, że nie ma pola do zmian i innowacji. To, że ktoś startuje ze świeżą energią, nie oznacza, że nie może czerpać z doświadczenia konkurencji. Konkurencyjność i rozumienie potrzeb klientów są dziś kluczem do kreowania pozytywnego wizerunku placówki. Konkurencja nie śpi, a wymagania rosną. Dlatego dobrze jest zrozumieć mechanizmy działania rynku i elementy komunikacji, które pozwalają zaskarbić przychylność rodziców i dzieci. I zapraszać do placówki z pełną świadomością tego, że klienci znajdą u nas to, czego szukają. Jeśli w ten sposób spojrzymy na naszą placówkę, to z pewnością dostrzeżemy potrzebę sięgnięcia po narzędzie w postaci poradnika zwierającego wskazówki dotyczące świadomego budowania jej wizerunku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108979 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42740 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem - za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53163 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowany podręcznik powinien być pomocny w poznaniu istoty współczesnego marketingu i sposobu praktycznego wykorzystania w działalności przedsiębiorstw i organizacji. Koncepcja i struktura podręcznika dostosowana jest do programu studiów ekonomicznych, w którym "Podstawy marketingu" należą do minimum programowego, a wiedza i umiejętność wykorzystania marketingu rozwijana jest w wykładach i ćwiczeniach kilku innych przedmiotów. Podręcznik składa się z 15 rozdziałów, które tworzą trzy części. Część pierwsza, składająca się z 4 rozdziałów poświęcona jest wyjaśnieniu istoty współczesnego marketingu i warunków działalności marketingowej. Część druga, składająca się z 6 rozdziałów poświęcona jest instrumentom marketingowym i sposobom ich praktycznego wykorzystania. Część trzecia (5 rozdziałów) koncentruje się na zarządzaniu marketingiem w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65939 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ISSN 0208-6336. Kultura i Język Polski dla Cudzoziemców ISSN 0208-6336 ; nr 2237)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93639 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60445 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39965 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji - kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105533 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we współczesnym społeczeństwie. Celem pracy było uchwycenie najważniejszych sposobów wykorzystania promocji i reklamy w społeczeństwie (...) pozwalających formułować wnioski na temat ich pozytywnych i negatywnych wpływów na kształtowanie tożsamości jednostkowej i społecznej oraz zmiany instytucjonalne odpowiadające nowym wyzwaniom cywilizacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106818 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48546 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45025 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64137 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47532 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31317 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 88672 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka jest zbiorem artykułów podejmujących problematykę komunikacji społecznej w różnorodnych kontekstach jej funkcjonowania. Ma ona charakter interdyscyplinarny, wśród autorów znajdują się socjologowie, psychologowie oraz specjaliści do spraw zarządzania. Teksty dotyczą takich obszarów jak: komunikacja intrapersonalna - związana z kreowaniem znaczeń w jednostkowym umyśle i świadomości; komunikacja interpersonalna i grupowa - polegająca na bezpośrednich relacjach międzyludzkich; komunikacja internetowa - będąca konsekwencją postępu technologicznego; komunikacja organizacyjna - dotycząca przed wszystkim współczesnego rynku pracy oraz komunikacja międzykulturowa - podlegająca wpływom zarówno globalizacji, jak i pluralizacji społeczno-kulturowej. Wszystkie artykuły łączy dążenie do uchwycenia związków pomiędzy przedstawianym obszarem komunikacyjnym a specyfiką współczesności i płynącymi z niej wyzwaniami. Owe wyzwania mają różne źródła, lecz najczęściej wywodzą się z niespotykanej we wcześniejszych epokach dynamiki społeczno- kulturowej. Zmiany polityczne, ekonomiczne i kulturowe pociągają za sobą konieczność transformacji funkcjonujących w tych obszarach strategii komunikacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103835 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48239 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39378 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31720 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44037 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62947 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62946 P 5,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Retoryka to sztuka mówienia. Słowo sztuka pokazuje wysoki stopień umiejętności. Słowo sztuka jest bardzo piękne i wtedy, kiedy myślimy o artyzmie, i wtedy, kiedy myślimy o dobrym rzemiośle. Ale od słowa sztuka pochodzi bardzo zły przymiotnik to jest słowo sztuczny. Sztuczny to już niedobry. Kiedyś słowo sztuczny znaczyło zgodny z regułami sztuki, ale dzisiaj sztuczny znaczy także fałszywy. Kiedy mówimy o retoryce, często myślimy nie tyle o sztuce, ile o sztuczności; o tym, że robimy coś dla wizerunku, że robimy coś dla pozoru. A także często, że ta retoryka służy nie tyle porozumieniu, ile manipulacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 44977 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107526 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej