Handlowcy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Autor
Rzychoń Tomasz
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Tracy Brian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(12899)
Nauczyciele języka polskiego
(4847)
Pedagodzy szkolni
(4632)
Dyrektorzy szkół
(3814)
Wychowawcy klas
(3743)
Handlowcy
(-)
Pedagodzy
(3360)
Nauczyciele przedszkoli
(3222)
Bibliotekarze
(2833)
Nauczyciele bibliotekarze
(2748)
Dzieci
(1441)
Dorośli
(1375)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1136)
Wychowawcy małych dzieci
(1135)
6-8 lat
(1090)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1061)
Terapeuci
(986)
Rodzice
(974)
Nauczyciele języków
(924)
Szkoły podstawowe
(920)
Psycholodzy szkolni
(803)
Lekarze
(775)
Biblioterapeuci
(753)
Sportowcy
(742)
Szkoły średnie
(741)
Coachowie
(720)
9-13 lat
(709)
Literaturoznawcy
(695)
Nauczyciele biologii
(695)
Nauczyciele geografii
(563)
0-5 lat
(560)
Biolodzy
(549)
Nauczyciele akademiccy
(523)
Pracownicy oświaty
(502)
Nauczyciele matematyki
(448)
Młodzież
(447)
Psycholodzy
(370)
Socjoterapeuci
(370)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(364)
Nauczyciele chemii
(361)
Nauczyciele historii
(330)
Animatorzy kultury
(307)
Nauczyciele muzyki
(287)
Nauczyciele zawodu
(285)
Nauczyciele fizyki
(269)
Szkoły wyższe
(269)
Przedszkola
(264)
Psychoterapeuci
(264)
Pracownicy socjalni
(262)
Wychowawcy świetlic
(259)
Doradcy zawodowi
(235)
Nauczyciele techniki
(218)
Klasa 8.
(216)
Nauczyciele edukacji dla bezpieczeństwa
(207)
14-17 lat
(193)
Klasa 7.
(190)
Terapeuci zajęciowi
(184)
Studenci
(177)
Klasa 3.
(174)
Specjaliści terapii uzależnień
(174)
Klasa 6.
(169)
Klasa 5.
(165)
Bibliolodzy
(164)
Nauczyciele etyki
(162)
Klasa 4.
(158)
Szkoły ponadpodstawowe
(156)
Muzykoterapeuci
(153)
Nauczyciele informatyki
(152)
Klasa 1.
(151)
Klasa 2.
(148)
Logopedzi
(137)
Nauczyciele filozofii
(129)
Filozofowie
(128)
Nauczanie początkowe
(107)
Gimnazja
(105)
Analitycy ochrony środowiska
(97)
Szkoły specjalne
(89)
Uczniowie
(89)
Nauczyciele wiedzy o społeczeństwie
(86)
Szkoły ponadgimnazjalne
(77)
Licea
(75)
Dyrektorzy przedszkoli
(63)
Arteterapeuci
(58)
Nauczyciele wiedzy o kulturze
(55)
Uczniowie szkół średnich
(51)
Pedagodzy specjalni
(49)
Historycy
(47)
Menedżerowie
(45)
Katecheci
(42)
Nauczyciele edukacji zdrowotnej
(41)
Psychiatrzy
(41)
Kulturoznawcy
(39)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(38)
Nauczyciele plastyki
(38)
Artyści
(33)
Nauczyciele szkół podstawowych
(33)
Technikum
(33)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(27)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(27)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(22)
Nastolatki
(21)
Temat
Perswazja
(2)
Sprzedaż
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Sukces
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż? Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego? Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży. Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, znajdziesz w tej książce!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42849 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Osiągnij mistrzostwo w psychologicznej grze sprzedaży! Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”, na postawie której stworzył cały program treningowy dla profesjonalnych sprzedawców. Jego książka Psychologia sprzedaży jest kontynuacją i rozwinięciem tego cyklu treningowego. To lektura obowiązkowa dla każdego handlowca, który chce sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej wymagającym klientom na szalenie konkurencyjnym rynku. Dzięki tej książce poznasz sposoby ludzkiego myślenia oraz sprawdzone najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. A także: • Odkryjesz obawy i prawdziwe przyczyny zachowań swoich klientów. • Uwolnisz się od myślenia i postaw, które obniżają twoją sprzedaż. • Stworzysz z klientami więzi sprzedające za ciebie. • Poznasz skuteczne metody na klientów różnego typu. • Zmienisz swoją prezentację handlową w arcydzieło sztuki perswazji. Tracy zapewnia, że kiedy posiądziesz tę wiedzę i wprowadzisz ją w życie, „zwiększysz dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet czterokrotnie swoją sprzedaż i zysk w parę miesięcy albo i w parę tygodni”.Zaczniesz osiągać znakomite wyniki nawet w gwałtownie zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Psychologia sprzedaży to punkt zwrotny twojej kariery! *** Brian Tracyuczy, jak postępować z różnymi klientami w różnych sytuacjach. Ta książka daje dokładnie to, czego potrzebujesz, żeby lepiej sprzedawać siebie i swój produkt. Beverly Kave, założycielka i dyrektor zarządzająca znanej agencji rozwoju kariery Career Systems International, autorka książki Up Is Not the Only Way Chcesz sukcesu, o jakim marzysz? Jeśli tak, musisz koniecznie zrozumieć psychologię stojącą za procesem sprzedaży. Ta książka to twój klucz, którym otworzysz umysły klientów. Tom Hopkins, autor książki Jak odnieść sukces – przewodnik Toma Hopkinsa *** Brian Tracy jest jednym z czołowych mówców biznesowych i motywacyjnych na świecie. Przemawiał do ponad pięciu milionów ludzi podczas pięciu tysięcy seminariów i warsztatów prowadzonych w siedemdziesięciu pięciu krajach. Jest prezesem Brian Tracy International. Napisał osiemdziesiąt książek na temat zawodowego i osobistego sukcesu, które zostały sprzedane w milionach egzemplarzy i przetłumaczone na dwadzieścia cztery języki. Prowadzi szkolenia i seminaria w takich dziedzinach jak: sprzedaż, zarządzanie, przywództwo i osobista produktywność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43251 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej