Gry strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(7)
Forma i typ
Gry i zabawki
(7)
Plansze do gry
(3)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(7)
Autor
Goyke Sebastian
(3)
Jakubczyk Malwina
(3)
Bruch Joanna
(2)
Dziaczyszyn Aleksandra
(2)
Sorrentino Silvano
(2)
Chiacchiera Martino
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Krygier Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
12+
(2)
14-17 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Młodzież
(2)
Temat
Escape rooms
(4)
Grywalizacja
(2)
Biologia
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Historia
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(36336)
Artykuł z czasopisma fachowego
(19382)
Artykuł z czasopisma naukowego
(6862)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(4561)
Wiersze
(4137)
Gry strategiczne
(-)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(3275)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(2372)
Podręczniki akademickie
(1860)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1845)
Scenariusz zajęć
(1755)
Poradnik
(1275)
Opowiadania i nowele
(1238)
Poradniki
(1205)
Artykuł z czasopisma literackiego
(1122)
Materiały pomocnicze
(1090)
Opracowanie
(1076)
Ćwiczenia i zadania
(1032)
Praca zbiorowa
(975)
Czasopismo pedagogiczne
(942)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(821)
Podręczniki
(772)
Literatura polska
(753)
Wydawnictwa popularne
(712)
Bajki i baśnie
(691)
Artykuł z czasopisma regionalnego i lokalnego
(664)
Dramat polski
(642)
Artykuł z czasopisma biologicznego
(585)
Artykuł z czasopisma historycznego
(574)
Artykuł z czasopisma geograficznego
(557)
Materiały konferencyjne
(500)
Poezja polska
(490)
Pamiętniki polskie
(469)
Artykuł fachowy
(467)
Artykuł problemowy
(466)
Dokumenty audiowizualne
(439)
Literatura
(436)
Monografia
(435)
Podręcznik
(433)
Powieść
(432)
Biografie
(421)
Powieść polska
(413)
Wywiad dziennikarski
(406)
Poradniki dla nauczycieli
(394)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(393)
Dokumenty dźwiękowe
(366)
Artykuł z czasopisma chemicznego
(345)
Słowniki polskie
(343)
Malarstwo (sztuka)
(331)
Raport z badań
(331)
Literatura dziecięca polska
(328)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(327)
Fraszki
(321)
Encyklopedie polskie
(313)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(305)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(281)
Film
(280)
Artykuł z czasopisma sportowego
(268)
Scenariusz
(264)
Publikacja bogato ilustrowana
(263)
Poradniki dla rodziców
(262)
Publicystyka polska
(261)
Artykuł z czasopisma fizycznego
(260)
Biografia
(236)
Karty pracy ucznia
(224)
Książka obrazkowa
(224)
Antologie
(216)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(214)
Przepisy kulinarne
(212)
Pamiętniki i wspomnienia
(207)
Scenariusze zajęć
(204)
Film polski
(203)
Artykuł z czasopisma związkowego
(200)
Przypowieść
(200)
Malarstwo polskie
(199)
Gry i zabawy
(191)
Antologia
(186)
Materiały pomocnicze dla szkół
(183)
Literatura rosyjska
(182)
Słowniki biograficzne
(182)
Wydawnictwa dla dzieci
(182)
Opowiadanie polskie
(181)
Pieśń
(181)
Albumy
(180)
Legendy i podania
(178)
Listy polskie
(177)
Opowiadanie dziecięce polskie
(174)
Fotografia polska
(171)
Dokumenty elektroniczne
(170)
Scenariusz imprezy okolicznościowej
(166)
Film edukacyjny
(165)
Film fabularny
(164)
Pomoce dydaktyczne
(163)
Kamishibai
(161)
Encyklopedie
(159)
Publikacje dla dzieci
(159)
Przewodniki turystyczne
(150)
Fotografia
(149)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(149)
Dramat angielski
(147)
Informatory
(144)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(4)
7 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Escape Room : Podróż w czasie / Martino Chiacchiera, Silvano Sorrentino. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal sp. z o.o., copyright 2018 - 1 gra (60 dużych kart z zagadkami) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 27x27x12 cm.
„Podróż w czasie” to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Doktor Thyme zaprasza was do swego laboratorium! Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie wasze oczekiwania! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 757 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape Room : Skok w Wenecji / Martino Chiacchiera, Silvano Sorrentino. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal sp. z o.o., copyright 2018 - 1 gra (60 dużych kart z zagadkami; 1 sekretny plan) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 27x27x12 cm.
Skok w Wenecji to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Jesteście profesjonalnymi złodziejami, którym powierzono ryzykowną misję: musicie dostać się do kasyna w Wenecji i wykraść żeton warty 10 milionów dolarów. Każde z was wciela się w inną postać – z indywidualną wiedzą i umiejętnościami. To niebezpieczna robota, dlatego trzymajcie się planu – najmniejszy błąd może zniweczyć wasze wysiłki! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 758 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape Room : Biologia : klasy 4-8. / Dziaczyszyn Aleksandra, Bruch Joanna. - Poznań : Wydawnictwo Eisystem [2020] - 1 gra (60 kart z zagadkami) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x4 cm.
ESCAPE ROOM Biologia to niebanalny pomysł na przeprowadzenie lekcji. Zajęcia prowadzone w formie gry wymagają od uczniów zaangażowania i współpracy – tylko w ten sposób uda się otworzyć zamkniętą dotychczas na kłódkę kopertę z nagrodą. To ciekawe powtórzenie przez uczniów wiadomości w formie zabawy. Escape Room Biologia uczy przy okazji bawiąc i bawi przy okazji ucząc – a do tego nie wymaga wcześniejszego przygotowania pomieszczenia. Atrakcyjne zadania sprawdzają wiedzę na poziomie klas 4-8, z takich tematów jak np. Człowiek i środowisko, Mchy, Owady, Ucho – narząd słuchu i równowagi czy Różnorodność biologiczna opracowano w dwóch wariantach: łatwiejszym i trudniejszym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 917 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape Room : Historia : klasy 4-8. / Krygier Anna, Dziaczyszyn Aleksandra, Bruch Joanna. - Poznań : Wydawnictwo Eisystem [2021] - 1 gra (60 kart z zagadkami) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x4 cm.
Escape Room Historia to idealne rozwiązanie dla nauczycieli historii poszukujących niebanalnych pomysłów na przeprowadzenie lekcji powtórzeniowej w klasach 4-8. Zajęcia prowadzone w formie gry wymagają od uczniów zaangażowania i współpracy, tylko w ten sposób uda się otworzyć zamkniętą dotychczas na kłódkę kopertę z nagrodą. Z grą Escape Room Historia przeprowadzisz nieszablonowe zajęcia, które zaciekawią, a także zachęcą dzieci do poznawania historii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 833 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 739 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 741 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape Room The Game rozszerzenie : Tajemnicze morderstwo / oprac. wersji polskiej Malwina Jakubczyk ; oprac. graf. Sebastian Goyke. - Gdynia : Trefl, cop. 2017. - 1 gra (3 koperty zawierające: plansze do gry, różnego rodzaju materiały do gry ; 8 kart podpowiedzi) ; karton, tektura, kolor ; w pudełku 27x27x12 cm.
Wchodzisz na miejsce zbrodni i już wiesz, że sprawa nie będzie łatwa. Masz na koncie wiele rozwiązanych zagadek kryminalnych dotyczących morderstw i niełatwo cię zaszokować, jednak ten przypadek jest wyjątkowy. To nie jest zwyczajne morderstwo. Theodore Jones to znany i bogaty mężczyzna, przy którego ciele znaleziono wielce niepokojącą wiadomość. Jeśli szybko nie rozwiążesz tej sprawy, będziesz miał krew na rękach .... Zawiera koperty z: planszą do gry różnego rodzaju materiałami do gry 8 kart podpowiedzi Potrzebne przedmioty z podstawowej wersji gry: chrono dekoder 16 kluczy dekoder podpowiedzi*sznurek (alarm bombowy) lusterko (wirus) instrukcja. Dodatek wymaga podstawowej wersji gry Escape Room.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 742 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej