Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(132)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(131)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(232)
wypożyczone
(11)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(70)
Czytelnia Piła
(7)
Wypożyczalnia Chodzież
(22)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(37)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(16)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(54)
Czytelnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(25)
Czytelnia Wągrowiec
(7)
Autor
Falkowski Andrzej
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Górnik-Durose Małgorzata
(3)
Jachnis Anna
(3)
Słaby Teresa
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Łętowska Ewa
(3)
Awdziej Marcin
(2)
Bauman Zygmunt
(2)
Bobrowska Agnieszka
(2)
Bombol Małgorzata
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Jargoń Ryszard
(2)
Lehmann Krzysztof
(2)
Nalepka Adam
(2)
Patrzałek Wanda
(2)
Smyczek Sławomir
(2)
Terelak Jan Feliks
(2)
Zaleśkiewicz Tomasz
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Łaciak Beata
(2)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(2)
Łukasiak-Goszczyńska Maryla
(2)
Antonides Gerrit
(1)
Balicki Janusz
(1)
Bangs David H
(1)
Barber Benjamin R
(1)
Barcewicz Mirosław
(1)
Bartkowiak Ryszard
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Becla Agnieszka
(1)
Begg David K. H
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bielecki Witold
(1)
Boguni-Borowska Małgorzata
(1)
Bongers Paul N
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Błędowski Piotr
(1)
Ciopiński Andrzej
(1)
Cybula Piotr
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dyląg Anna
(1)
Dziechciarz Józef
(1)
Dzięgielewska Małgorzata
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Filipiak Beata
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Goleman Daniel
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hann Christopher Michael
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Ignasik Adam P
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Jackiewicz Anita
(1)
Jagielska Monika
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jezienicka Elżbieta
(1)
Jordan J
(1)
Jurkowska Agata
(1)
Justyński Janusz
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Kare-Silver Michael
(1)
Karwacka Marta
(1)
Kasperek-Hoppe Maria
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Kostera Monika
(1)
Kosuniak Justyna
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kozłowski Łukasz
(1)
Kołodziej Sabina
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Królak Sławomir
(1)
Kufel Jan
(1)
Kultys Bożena
(1)
Leksy Karina
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Lisińska-Kuśnierz Małgorzata
(1)
Maciaszczyk Magdalena
(1)
Maison Dominika
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Malinowski Adam
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Matkowski Zbigniew
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(67)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(134)
Język
polski
(123)
nieznany (po)
(9)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(131)
Marketing
(26)
Reklama
(18)
Przedsiębiorstwo
(16)
Spożycie
(16)
Konkurencja
(14)
Zarządzanie
(11)
Banki
(8)
Praca
(7)
Zachowanie
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Ekonomia
(6)
Innowacje
(6)
Internet
(6)
Jakość życia
(6)
Kultura
(6)
Postawy
(6)
Rynek
(6)
Techniki sprzedaży
(6)
Usługi
(6)
Badania marketingowe
(5)
Globalizacja
(5)
Menedżerowie
(5)
Pieniądz
(5)
Polityka społeczna
(5)
Popyt
(5)
Produkcja
(5)
Satysfakcja konsumentów
(5)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(5)
Ceny
(4)
Decyzje
(4)
Dziecko
(4)
Gospodarstwo domowe
(4)
Handel
(4)
Jakość produktu
(4)
Koszty
(4)
Marketing partnerski
(4)
Mikroekonomia
(4)
Młodzież
(4)
Obsługa klienta
(4)
Podatek
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Rynek pracy
(4)
Transport
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Benchmarking
(3)
Bezrobocie
(3)
Czas wolny od pracy
(3)
Erotyzm
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Harmonizacja prawa
(3)
Inflacja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Kadry
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Monopole
(3)
Motywacja
(3)
Nawyki konsumenckie
(3)
Nieuczciwa konkurencja
(3)
Organizacja
(3)
Podatek od towarów i usług
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Płeć
(3)
Rachunkowość zarządcza
(3)
Reklamacja
(3)
Służba zdrowia
(3)
Turystyka
(3)
Ubóstwo
(3)
Własność
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Akwizycja
(2)
Alians strategiczny (ekon.)
(2)
Analiza SWOT
(2)
Antropologia społeczna
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(2)
Bogactwo
(2)
Bóg
(2)
COVID-19
(2)
Coaching
(2)
Controlling
(2)
Cykl koniunkturalny
(2)
Dochód
(2)
Ekologia
(2)
Ekonometria
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Finanse publiczne
(2)
Franchising
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Informacja
(2)
Integracja europejska
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Temat: czas
2001-0
(7)
1989-
(5)
1901-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kurpie (region)
(1)
Negocjacje
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(19)
Poradniki
(5)
Materiały konferencyjne
(4)
Blogi
(2)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopisma naukowe polskie
(1)
Encyklopedie
(1)
Gry komputerowe
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Poradnik
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Tytuł czasopisma
Progress in Economic Sciences : czasopismo naukowe Instytutu Ekonomicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile. Nr 1(2014)
(1)
134 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101557 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44344 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111480 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Powszechność stosowania logistyki, jak również coraz większa jej użyteczność powodują, że jako dziedzina wiedzy i zastosowań praktycznych nieustannie się rozwija. Liczne badania prowadzone na różnych poziomach zarządzania logistycznego nowatorsko uzupełniają lub czasem zmieniają dotychczasowe koncepcje logistyczne, ale także systematycznie wskazują luki teoretyczne i empiryczne. Prezentowana książka wychodzi naprzeciw potrzebie zrozumienia współczesnych podstaw podejmowania decyzji logistycznych i stanowi spójny ogląd najważniejszych zagadnień dotyczących tej dziedziny. W sposób przyjazny przedstawia podstawowe treści logistyki i zarządzania logistycznego. Prezentuje je zarówno z perspektywy systemu mikrologistycznego, jak i łańcucha dostaw. Przejrzysta formuła omawianych zagadnień pozwala na szybkie zrozumienie najważniejszych kategorii logistycznych oraz ułatwia rozwiązywanie rzeczywistych problemów. Książka zawiera materiał zgodny z treściami programowymi podstaw logistyki, wykładanymi na uczelniach ekonomicznych, co sprawia, że może być adresowana do studentów kierunków i specjalności logistycznych. Nie oznacza to, że praca ta nie może mieć innych zastosowań - szczególnie polecamy ją praktykom, którzy pracując na stanowiskach zarówno wykonawczych, jak i kierowniczych niższego szczebla, chcą poszerzyć swoją wiedzę. Zaprezentowane przykłady dobrano tak, by ukazywały łatwość zastosowania logistyki w praktyce gospodarczej, a to sprawia, że książka ta może być przydatna dla tych wszystkich, którzy na co dzień podejmują decyzje logistyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40260 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka UOKiK.)
Niniejszy poradnik stanowi podstawowe kompendium wiedzy na temat najważniejszych obowiązków przedsiębiorców przy zawieraniu umów z konsumentami, zarówno tych w formie tradycyjnej, jak i poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość. Opisane w nim zostały również najistotniejsze uprawnienia konsumentów, takie jak prawo do odstąpienia od umowy czy możliwość złożenia reklamacji wadliwego towaru na podstawie rękojmi lub gwarancji. Należy jednak pamiętać, że zasady przedstawione w poradniku mają zastosowanie do umów zawartych od 25 grudnia 2014 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychografia konsumentów / Paweł Wójcik. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2017. - 240 stron : ilustracje ; 24 cm.
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz - dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113579 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47603 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47311 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35846 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61367 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomicznej, którzy są nie tylko teoretykami, ale wykorzystują wiedzę naukową w praktyce, zapoznają Czytelników z najnowszymi odkryciami dotyczącymi procesów umysłowych. W poszczególnych rozdziałach koncentrują się na zagadnieniach związanych m.in. z podejmowaniem decyzji finansowych i marketingowych, tworzeniem skutecznych reklam, badaniem wizerunku marki, analizowaniem zachowań konsumentów. Książka stanowi cenne źródło wiedzy nie tylko dla studentów nauk społecznych, ale również dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych, menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowania się człowieka w biznesie, polityce i ekonomii. Prezentowane analizy wskazują na to, że procesy poznawcze i motywacyjne mają charakter pragmatyczny, że są narzędziem rozwiązywania wielu problemów życiowych, wśród których niepoślednią rolę odgrywają problemy ekonomiczne. Książka będzie także bardzo użyteczna dla przedstawicieli świata biznesu - znajdą w niej wiele zaleceń wyprowadzonych z rzetelnej wiedzy naukowej. [...] Na koniec dwa słowa o stronie przeciwnej - o ludziach, którzy są przedmiotem oddziaływań złożonych i wyrafinowanych technik marketingowych i technik reklamy. Oni także na lekturze tej książki mogą wiele skorzystać: przekonują się, że są zwierzyną łowną, a myśliwi, którzy na nich polują mają do dyspozycji wyrafinowane pułapki. Znając je będą mogli bardziej racjonalnie zachowywać się we współczesnej rzeczywistości ekonomicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104280 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39392 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31769 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64077 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64076 P 5,3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza książka stanowi wyjątkowy zbiór artykułów ukazujących interdyscyplinarność i złożoność zagadnienia społecznej odpowiedzialności biznesu. Publikację zainspirowała wymiana opinii i poglądów uczonych i praktyków podczas ogólnopolskiej konferencji naukowej "Społeczna odpowiedzialność biznesu - moda, manipulacja czy strategia?", którą zorganizowały Polska Akcja Humanitarna oraz Centrum Przywództwa i Społecznej Odpowiedzialności Biznesu UMK w Toruniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45678 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42562 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113243 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62896 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyzwyczajeni do wielkich podróży Jana Pawła II i jego troski o pokój i sprawiedliwość na całym świecie, rzadziej myślimy, iż podobne troski zaprzątają uwagę myślicieli niezwiązanych (przynajmniej instytucjonalnie) z Kościołem. Książka Z. Baumana uzmysławia, że tak właśnie jest. Jej autor opiera się głównie na analizach socjologicznych, ale wnioski do jakich dochodzi są zaskakująco bliskie konkluzjom do jakich prowadzi lektura pism społecznych polskiego Papieża. Również proponowane rozwiązania problemów trapiących ludzkość związanych z pracą, rosnącym zubożeniem całych narodów i grup społecznych są podobne. Warto choćby zwrócić uwagę na postulowaną przez Autora konieczność zmiany podejścia do samej pracy i do stylu życia z wezwaniem chrześcijańskim do nawrócenia. Krótko mówiąc jest to książka, którą z pożytkiem przeczytać może każdy komu bliski jest los ludzkości, zwłaszcza tych wszystkich, którzy padli ofiarą nieludzkich procesów globalizacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97967, 104373 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35597 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112915 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59765 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej monografii, będącej rezultatem obszernych badań, obserwacji i analiz prowadzonych przez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto próbę zaprezentowania nowego podejścia do strony popytowej i podażowej usług gastronomicznych z uwzględnieniem teoretycznego i praktycznego obszaru rozważań. Celem prowadzonych studiów, zarówno teoretycznych, jak i badań empirycznych, było opracowanie takiej koncepcji modelu działania firmy świadczącej usługi gastronomiczne, która sprawdzałaby się w nowej postpandemicznej rzeczywistości, pozwalając jednocześnie firmie odzyskać sprawność i efektywność torującą drogę do ciągłego rozwoju. Celem pracy jest zbadanie relacji zgodności pomiędzy zachowaniami konsumentów a modelem działania współczesnych przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne. Celem naukowym zaś jest: poznanie czynników determinujących zachowania konsumentów w doborze produktów żywnościowych do indywidualnej oraz zbiorowej konsumpcji oraz identyfikacja poglądów na temat żywności i sposobów żywienia. Ze względu na zakres tematyczny książka może stanowić inspirujący materiał dla szerokiego grona odbiorców - właścicieli i menedżerów, którzy uznają przydatność zagadnień obejmujących proces zarządzania w warunkach niepewności i chaosu, badaczy poruszanej problematyki, wykładowców i studentów zajmujących się tą sferą działalności, a także wszystkich zainteresowanych pisywaną problematyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42731 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49408 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79580 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17863, 17862 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32038 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skrypt ten jest nową edycją wcześniej wydanego podręcznika Analiza i funkcjonowanie rynku na przykładach. Obejmuje zbiór zadań z rozwiązaniami dotyczących podstawowych zagadnień analizy rynku i zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie. Napisano go z myślą o wszystkich tych, którzy chcą pogłębiać wiedzę o rynku oraz mechanizmach i sile ich oddziaływania na podmioty rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109702 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesne technologie – symbole XXI wieku – zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne (smartfony, iPady, komputery gamingowe) stały się dobrami pierwszej potrzeby. Życie codzienne konsumentów uległo technologizacji. Nowe trendy zachowań konsumentów, zorientowane na innowacyjne formy spędzania przez nich czasu wolnego, wymusiły zmianę charakteru pozyskiwania klientów przez przedsiębiorstwa. Niespodziewanym przy tym czynnikiem warunkującym zachowania w czasie wolnym stały się wprowadzone przez rządy krajów objętych pandemią obostrzenia (lockdowny). Dotychczasowym strategiom efektywności działań, charakterystycznym dla ekonomiki skali, musiała zostać przeciwstawiona indywidualizacja, uwzględniająca cechy wspólne grup docelowych i jednocześnie zróżnicowane indywidualnie. Czynnikiem warunkującym efektywność stały się ogromne bazy danych budujące profile konsumentów, niezbędne dla działań marketingowych, w tym e-marketingu wykorzystującego internetowe media społecznościowe. Konsumpcja i e-konsumpcja dzięki rozrywce i e-rozrywce stały się usługami zorientowanymi na odczuwanie radości z samorealizacji i mogły być realizowane przy stosowaniu elastycznego zarządzania produktami. Począwszy od końca 2019 roku, gdy nastał czas pandemii, czyli choroby Covid-19, rozrywka i e-rozrywka stały się swoistym remedium na nowy sposób życia wywołany konsekwencjami rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2. W warunkach izolacji społecznej, powodującej silny stres, szczególnego znaczenia nabrały „internetowe” formy spędzania czasu wolnego. Czas pandemii wywołał konieczność pojawienia się nowych produktów, zwłaszcza w rozrywce. W pracy rozważania autorek skoncentrowały się na poszukiwaniu sposobów uczestnictwa w e-rozrywce dzięki nowym strategiom zarządzania produktem, które odpowiadały zapotrzebowaniu w zakresie rozrywki innym odbiorcom niż zwykle, bo „pandemicznym” e-konsumentom. Podmioty rynkowe oferujące różne formy rozrywki online musiały rozwiązać nieznane dotychczas problemy w procesie zarządzania produktem, które opierając się na dotychczasowych doświadczeniach, zmotywowałyby e-konsumentów w czasach pandemii do zagospodarowania czasu wolnego w maksymalnie zindywidualizowany sposób, dostarczający takich ilości przyjemności i radości, które pozwoliłyby na regenerację sił – przede wszystkim psychicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42701 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor widząc ogromną rolę konsumpcji we współczesnej gospodarce, omawia m.in. potrzeby konsumenta i sposoby ich zaspokajania, cechy gospodarstwa domowego, uwarunkowania konsumpcji, nowe trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów, teorie konsumpcji oraz mierniki pomiaru konsumpcji. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i socjologicznych, ale może być również przydatna studentom psychologii, dziennikarstwa, politologii, kulturoznawstwa, a także prawa i administracji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106055 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44960 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45184 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej