Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(146)
Forma i typ
Gry i zabawki
(82)
Książki
(45)
Publikacje dydaktyczne
(36)
Artykuły
(21)
Publikacje fachowe
(11)
Poradniki i przewodniki
(8)
Druki ulotne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Grafiki
(2)
Plansze do gry
(2)
Dostępność
dostępne
(130)
wypożyczone
(33)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(15)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(12)
Wypożyczalnia Czarnków
(6)
Wypożyczalnia Trzcianka
(17)
Wypożyczalnia Złotów
(16)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(7)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(2)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(86)
Autor
Roubira Jean-Louis
(8)
O'Connor Rory
(6)
Klimkiewicz Danuta
(5)
Norman Ewa
(4)
Rybakowska Anna
(4)
Baturo Iwona
(3)
Bonk Gabriela
(3)
Cardouat Marie
(3)
Dybek Iwona
(3)
Goyke Sebastian
(3)
Jakubczyk Malwina
(3)
Król Anna
(3)
Płaszewska Bożena
(3)
Biela Agnieszka
(2)
Bruch Joanna
(2)
Cook Katie
(2)
Czarkowska Iwona
(2)
Depa Filip
(2)
Dybowska Bożena
(2)
Dziaczyszyn Aleksandra
(2)
Hinz Magdalena
(2)
Karlik Beata
(2)
Liput Przemysław
(2)
Mechło Paulina
(2)
Minge Krzysztof
(2)
Nowak Agata
(2)
Pietrzyk Dorota
(2)
Popvics Magdalena
(2)
Sikora Michalina
(2)
Sorrentino Silvano
(2)
Stachyra Wojciech
(2)
Stankiewicz Kamila
(2)
Stempek Iwona
(2)
Teczke Dagmara
(2)
Arcimowicz Alicja
(1)
Aznarez Nitdia
(1)
Babińska Magdalena
(1)
Baghramian Arvick
(1)
Baranowski Marek
(1)
Bartczak-Sroka Ewa
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Bellos Alex
(1)
Bielerzewska Monika
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Boyer Robin
(1)
Brennan Cait
(1)
Buczyńska Grażyna
(1)
Bukowski Adam
(1)
Błaż Agata
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Cholerek Maria
(1)
Ciechowicz Sandra
(1)
Ciesielski Krzysztof
(1)
Cioch Agnieszka
(1)
Cisło Karolina
(1)
Coudray Marina
(1)
Curley Peyton
(1)
Czarkowska Iwona (1970- )
(1)
Czarzasta Marta
(1)
Czub Magdalena
(1)
Derkacz Zbigniew
(1)
Derkacz Zbyszek
(1)
Dion Franck
(1)
Dobija Monika
(1)
Dobrzykowska Daria
(1)
Dreidemy Joëlle
(1)
Echegoyen Paul
(1)
Escandell Victor
(1)
Ewa Kwaśniewska
(1)
Ewers Sandra
(1)
Frassek Dorota
(1)
Gallo Ana
(1)
Geppert Olga
(1)
Giełżecka Monika
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Gronek Tomasz
(1)
Hartman Scoott
(1)
Helwing Daniela
(1)
Hercun Deborah
(1)
Herrmann Ève
(1)
Hilsaca Cleonique
(1)
Hinder Carine
(1)
Hoffmann Joanna
(1)
Hova Gil
(1)
Itzhak Nofit
(1)
Iwanowska Alicja
(1)
Jagieła Jarosław
(1)
Jakubowska Barbara
(1)
Jaszecka Karolina
(1)
Karpińska Magdalena
(1)
Kasprowicz Grażyna
(1)
Komar Anna
(1)
Kortas Paulina
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kosik Edyta
(1)
Krygier Anna
(1)
Krztoń Anna
(1)
Krztoń Anna (1988- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(54)
2010 - 2019
(86)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(77)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(146)
Język
polski
(146)
angielski
(4)
rumuński
(1)
nieznany (scc)
(1)
nieznany (scr)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(70)
9-13 lat
(43)
6-8 lat
(41)
Młodzież
(39)
Rodzice
(22)
Szkoły podstawowe
(17)
14-17 lat
(15)
Dorośli
(15)
Nauczyciele
(13)
Przedszkola
(13)
Bibliotekarze
(10)
Nauczyciele bibliotekarze
(10)
0-5 lat
(9)
Nauczyciele nauczania początkowego
(7)
Nauczyciele przedszkoli
(7)
Terapeuci
(7)
18+
(5)
Klasa 1.
(5)
Klasa 0.
(3)
Klasa 2.
(3)
Klasa 3.
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Pedagodzy szkolni
(3)
Psycholodzy
(3)
Terapeuci zajęciowi
(3)
Wychowawcy klas
(3)
Wychowawcy świetlic
(3)
8-12 lat
(2)
Cudzoziemcy
(2)
Szkoły ponadpodstawowe
(2)
1-5 lat
(1)
12+
(1)
7-107 lat
(1)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
Historycy
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele informatyki
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Pedagodzy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Temat
Grywalizacja
(42)
Hobby i czas wolny
(20)
Trening umysłu
(18)
Trening koncentracji
(13)
Escape rooms
(12)
Pomoce dydaktyczne
(11)
Logika
(10)
Biblioteki szkolne
(9)
Matematyka
(9)
Myślenie
(9)
Myślenie twórcze
(9)
Uwaga (psychologia)
(9)
Gry i zabawy umysłowe
(8)
Uczucia
(8)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(7)
Wyobraźnia
(7)
Logopedia
(6)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(6)
Pamięć
(6)
Spostrzeganie
(6)
Język polski (przedmiot szkolny)
(5)
Nauczanie
(5)
Przyroda
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Terapia logopedyczna
(5)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(4)
Kody
(4)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Błędy ortograficzne
(3)
Dzieci
(3)
Historia
(3)
Kreatywność
(3)
Logoterapia
(3)
Mowa
(3)
Pedagogika zabawy
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Pisownia
(3)
Rozwój emocjonalny
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Stosowana analiza zachowania
(3)
Szyfry
(3)
Terapia zabawą
(3)
Zabawa
(3)
Świetlice szkolne
(3)
Arytmetyka
(2)
Autyzm
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Godzina wychowawcza
(2)
Historia (przedmiot szkolny)
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Integracja społeczna
(2)
Język polski jako obcy
(2)
Metoda Montessori
(2)
Myślenie matematyczne
(2)
Psychoedukacja
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Trening pamięci
(2)
Twórczość
(2)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(2)
Wymowa
(2)
Zastosowania internetu w edukacji
(2)
100 rocznica odzyskania niepodległości przez Polskę (2018)
(1)
Akceptacja (postawa)
(1)
Analiza transakcyjna
(1)
Anatomia człowieka
(1)
Barwy
(1)
Biologia
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Czas
(1)
Dedukcja
(1)
Dinozaury
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko z doświadczeniem migracji
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Dzień Czarnego Kota (17 listopada)
(1)
Edukacja artystyczna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Eksperymenty
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Fiedler, Arkady (1894-1985)
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Flagi państwowe
(1)
Genial.ly (aplikacja internetowa)
(1)
Geografia
(1)
Geologia
(1)
Geometria
(1)
Gra słów
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry strategiczne
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Jabłka
(1)
Język polski
(1)
Kalambury
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Temat: dzieło
Skrzynia Władcy Piorunów
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Narnia (kraina fikcyjna)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(36606)
Artykuł z czasopisma fachowego
(19538)
Artykuł z czasopisma naukowego
(6886)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(4592)
Wiersze
(4140)
Gry i zabawy umysłowe
(146)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(3334)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(2458)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1915)
Podręczniki akademickie
(1860)
Scenariusz zajęć
(1853)
Poradnik
(1310)
Opowiadania i nowele
(1248)
Poradniki
(1204)
Materiały pomocnicze
(1133)
Artykuł z czasopisma literackiego
(1130)
Opracowanie
(1096)
Ćwiczenia i zadania
(1048)
Praca zbiorowa
(977)
Czasopismo pedagogiczne
(950)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(821)
Podręczniki
(772)
Literatura polska
(753)
Wydawnictwa popularne
(712)
Bajki i baśnie
(692)
Artykuł z czasopisma regionalnego i lokalnego
(664)
Dramat polski
(641)
Artykuł z czasopisma biologicznego
(585)
Artykuł z czasopisma historycznego
(575)
Artykuł z czasopisma geograficznego
(557)
Materiały konferencyjne
(501)
Artykuł problemowy
(499)
Poezja polska
(491)
Pamiętniki polskie
(469)
Artykuł fachowy
(468)
Powieść
(443)
Dokumenty audiowizualne
(439)
Podręcznik
(439)
Monografia
(437)
Literatura
(436)
Wywiad dziennikarski
(436)
Biografie
(420)
Powieść polska
(413)
Poradniki dla nauczycieli
(394)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(393)
Dokumenty dźwiękowe
(354)
Artykuł z czasopisma chemicznego
(351)
Raport z badań
(345)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(343)
Słowniki polskie
(343)
Malarstwo (sztuka)
(331)
Literatura dziecięca polska
(328)
Fraszki
(321)
Encyklopedie polskie
(313)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(305)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(281)
Scenariusz
(281)
Film
(280)
Artykuł z czasopisma sportowego
(268)
Publikacja bogato ilustrowana
(268)
Poradniki dla rodziców
(262)
Publicystyka polska
(261)
Artykuł z czasopisma fizycznego
(260)
Biografia
(241)
Karty pracy ucznia
(230)
Artykuł z czasopisma katolickiego
(229)
Książka obrazkowa
(228)
Antologie
(215)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(214)
Przepisy kulinarne
(212)
Pamiętniki i wspomnienia
(209)
Scenariusze zajęć
(204)
Film polski
(203)
Artykuł z czasopisma związkowego
(200)
Przypowieść
(200)
Malarstwo polskie
(199)
Gry i zabawy
(198)
Antologia
(190)
Materiały pomocnicze dla szkół
(183)
Literatura rosyjska
(182)
Opowiadanie polskie
(182)
Słowniki biograficzne
(182)
Wydawnictwa dla dzieci
(182)
Pieśń
(181)
Albumy
(180)
Legendy i podania
(179)
Listy polskie
(177)
Opowiadanie dziecięce polskie
(173)
Dokumenty elektroniczne
(171)
Fotografia polska
(171)
Scenariusz imprezy okolicznościowej
(168)
Film edukacyjny
(165)
Film fabularny
(164)
Publikacje dla dzieci
(163)
Kamishibai
(162)
Encyklopedie
(158)
Przewodniki turystyczne
(150)
Fotografia
(149)
Dramat angielski
(147)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(146)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(66)
Edukacja i pedagogika
(53)
Psychologia
(9)
Językoznawstwo
(3)
Matematyka
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Historia
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Tytuł czasopisma
Biblioteka w Szkole
(5)
Biblioteka w Szkole : miesięcznik nauczycieli bibliotekarzy
(5)
Świetlica w Szkole
(3)
Życie Szkoły
(3)
Doradca Nauczyciela Przedszkola
(2)
Bliżej Przedszkola
(1)
Edukacja Wczesnoszkolna
(1)
TIK w Edukacji
(1)
146 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
4-elementowe historyjki obrazkowe / [projekt teczki: Krzysztof Spychał, Katarzyna Preyss-Zacharuk]. - Wydanie 5. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2019. - Teka (7 [1] s. broszura, [21] kart tablic luzem) : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
Są to materiały edukacyjne dla dzieci najmłodszych. Każda historyjka składa się z 4 obrazków, które dziecko ma ułożyć w odpowiedniej kolejności i włożyć do plastykowych kieszonek. Układanie obrazków każde dziecko będzie postrzegało jako dobrą zabawę. Rozbudzona ciekawość i chęć poznania dalszej części historyjki będą motywowały do wykonania zadania. Największą zachętą będzie jednak końcowy efekt – duża ilustracja, która powstanie po odwróceniu poprawnie ułożonych obrazków. Historyjki przede wszystkim uczą myślenia przyczynowo-skutkowego. Aby ułożyć obrazki w poprawnej kolejności dziecko musi uruchomić procesy myślowe: porównywanie, analizowanie, wnioskowanie. Musi dostrzec szczegóły występujące na poszczególnych obrazkach, porównać je, określić, czy są takie same, różne, czy podobne. Uczy się więc spostrzegawczości. Odpowiadając na pytania dorosłych lub samodzielnie opowiadając o tym, co przedstawia dany obrazek lub co wydarzyło się w całej historyjce, rozwija mowę, wzbogaca słownictwo. Wyobrażając sobie przedstawioną sytuację lub wymyślając własną wersję wydarzeń opartą na jednym obrazku, rozwija wyobraźnię. Dodatkowo dzięki historyjkom dziecko pozna wybrane procesy mające miejsce w przyrodzie (np. rozmnażanie ptaków lub kotów) i nauczy się zachowania w wyjątkowych sytuacjach (np. dokarmiania zwierząt leśnych zimą). Pozna również niektóre zawody (np. krawcowej) i dowie się, jak powstają wybrane przedmioty (np. wełniany sweterek, sukienka).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 808 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wszyscy znamy powiedzenie, które mówi, że żeby kogoś dobrze poznać, trzeba zjeść z nim beczkę soli. Uczestnicy gry spróbują zjeść przysłowiową beczkę soli, by zbudować bliższe relacje, zaprzyjaźnić się, odkryć wspólne obszary i zainteresowania. Treść kart zamieszczonych w grze jest okazją do nawiązania dialogu oraz szansą doskonalenia umiejętności interpersonalnych. Gra pozytywnie wpływa na rozwój społeczny, emocjonalny, poznawczy uczestników. Podnosi ich kompetencje komunikacyjne i umożliwia kształtowanie pozytywnej samooceny, a także integruje uczestników zajęć. Idealnie sprawdzi się podczas treningu umiejętności społecznych (TUS). Przeznaczona jest dla 2–8 graczy w wieku 14–18 lat. W skład zestawu wchodzą: instrukcja 100 kart z pytaniami 15 żetonów z zadaniami integrującymi grupę oraz uczącymi współpracy 3 karty BECZKA SOLI oznaczające konieczność losowania żetonu beczka soli, czyli woreczek, z którego uczestnicy losują żetony.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 944 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajemnice Ziemi : gra edukacyjna / tekst pytań: Piotr Stefański ; projekt: Bright Junior Media ; ilustracje: Anna Krztoń ; opracowanie graficzne: Michalina Sikora. - Kraków: Bright Junior Media, © 2018. - 1 gra (56 kart, 1 kostka XT) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 5x19x12 cm + instrukcja (1 karta złożona).
(Xplore Team Lubię wiedzieć)
Gra edukacyjna Xplore Team nie tylko sprawdza i utrwala zdobytą wcześniej wiedzę o naszej planecie, ale przede wszystkim zachęca do poszerzania zainteresowań i aktywnego odkrywania świata. Dla tych, którzy lubią wiedzieć więcej! proste zasady gry poręczny format oryginalne ilustracje 56 kart, 224 pytania quizowe Zestaw zawiera: 56 kart, kostkę XT oraz instrukcję gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 774 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polski krok po kroku : gry i zabawy językowe poziom 1 / Iwona Stempek. - Kraków : Glossa Polish Language School, [2023]. - Teka (broszura: 18, [2] strony, [66] kart luzem) : ilustracje ; 30 cm.
(Polski krok po kroku)
W pozycji tej znajdziemy zestaw 61 różnorodnych gier i zabaw, których zadaniem jest aktywizacja i „rozgadanie” uczniów, jak i automatyzacja nowych konstrukcji czy zagadnień gramatycznych. Materiały te obejmują puzzle, krzyżówki, gry planszowe, karty dialogowe, wreszcie karteczki z obrazkami, hasłami czy rolami, na podstawie których trzeba wykonać określone zadanie komunikacyjne. Studenci z pewnością docenią atrakcyjną szatę graficzną (kolor i wysokiej jakości papier kredowy), nauczyciele – szczegółowe, pełne praktycznych uwag instrukcje. „Gry i zabawy językowe” są ściśle skorelowane z podręcznikiem Polski krok po kroku A1. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 945 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Polski krok po kroku)
Atrakcyjna szata graficzna uprzyjemnia naukę, a nieodłączny śmiech i zabawa, które towarzyszą pracy z tą pozycją, są gwarantem udanej lekcji. Zestaw 61 gier: pozwala zaktywizować uczniów, ułatwia ćwiczenie nowych struktur gramatycznych, pomaga utrwalić poznane słownictwo w naturalny sposób, inspiruje do mówienia. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 946 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Poznajmy się : gra wspierająca kompetencje społeczno-emocjonalne / Monika Strehlau-Kamińska. - Wydanie I. - Gdańsk : Grupa Wydawnicza Harmonia. Wydawnictwo Harmonia, 2023. - 1 pudełko (48 kart w czterech kategoriach: Jaki jestem?; Co lubię? Co mnie interesuje; Co czuję?; Rozwiązuję problemy ; 12 kart specjalnych ) : ilustracje kolorowe ; 10x14x3 cm instrukcja (4 strony ; 12 cm).
Gra jest dedykowana zarówno uczniom, którzy mają trudności w dostosowaniu zachowania czy interpretacji emocji, jak i grupom socjoterapeutycznym oraz zespołom klasowym podczas godzin wychowawczych (od klasy IV). Celem gry jest rozwijanie kompetencji społeczno-emocjonalnych, będących bardzo istotnym obszarem w tworzeniu relacji, współdziałaniu i funkcjonowaniu w grupie. Jest on szczególnie trudny dla uczniów ze spektrum autyzmu, nadpobudliwością psychoruchową z deficytem uwagi czy zaburzeniami integracji sensorycznej. W skład zestawu wchodzą: instrukcja 48 kart w czterech kategoriach: Jaki jestem?; Co lubię? Co mnie interesuje; Co czuję?; Rozwiązuję problemy 12 kart specjalnych Pielęgnowanie relacji, kształtowanie samoświadomości, identyfikacji emocji oraz rozwiązywanie problemów to elementy profilaktyki zdrowia psychicznego, które należy obdarzyć szczególną troską..
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kolorowa Klasyka)
Najlepszy sposób na kreatywną zabawę z dzieckiem! Zagadki dla dzieci to jedyna książka, dzięki której dzieci mogą bawić się i uczyć jednocześnie. Zabawne wierszyki-zagadki w dowcipny sposób przekazują cenne informacje o otaczającym nas świecie: porach roku, zwierzętach, pojazdach, owocach, warzywach. Każdemu wierszykowi towarzyszy wesoła ilustracja, a odpowiedź na zagadkę można poznać za pomocą lusterka! Zagadki dla dzieci to sposób na wspólną, rozwijającą zabawę z dzieckiem przez długi czas. Serdecznie polecamy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33298 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Korale koloru koralowego : gry logopedyczne różnicujące wymowę głosek R, L, J / Katarzyna Szłapa, Iwona Tomasik, Sławomir Wrzesiński. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 217. - 1 gra (plansza, 48 par obrazków z żółtym rewersem, 24 pary obrazków z różowym rewersem, 24 kartoniki z niebieskim rewersem, 12 kartoników z czerwonym rewersem, 12 kartoników z zielonym rewersem, 12 kartoników z pomarańczowym rewersem, 15 kartoników z białym rewersem, 25 kartoników do gry Królewski błazen, 4 pionki, kostka, instrukcja) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 35x24 cm + instrukcja (7 stron. : 21 cm).
Korale koloru koralowego to publikacja zawierająca gry logopedyczne różnicujące wymowę głosek R, L, J. Zapewni dobrą zabawę nie tylko dzieciom, ale również dorosłym. To doskonała gra dla całej rodziny! W środku znajduje się 5 gier: • planszowa – Górka Bzdurka • superpamięć • wyścig • Co się zmieniło? • Królewski błazen (gra oparta na zasadach Piotrusia).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 882 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rymowane zagadki matematyczne / Elżbieta i Witold Szwajkowscy ; ilustracje Anna Simeone. - Warszawa : Edgard, copyright 2019. - 40, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Kapitan Nauka)
Zbiór rymowanek, których celem jest urozmaicenie początkowego etapu edukacji matematycznej. Dzieciom zwykle trudno zapamiętać treść zadania tekstowego i zawarte w nim dane liczbowe. Rymowana forma nie tylko uatrakcyjni zadanie, ale też ułatwi jego zapamiętanie. Dodatkowe pytania pobudzą dziecko do kreatywnego myślenia i opowiadania na głos, staną się pretekstem do rozmowy rodzica z dzieckiem. W trakcie lektury dzieci utrwalą następujące działania: Dodawanie dwóch liczb. Dodawanie kilku liczb Dodawanie i odejmowanie kilku liczb. Określanie kolejności. Autorzy: Elżbieta i Witold Szwajkowscy. Twórcy wielu książek i zabawek edukacyjnych dla dzieci. Zajmują się rozwijaniem zdolności językowych i matematycznych wśród dzieci. Prowadzą warsztaty edukacyjne w przedszkolach i szkołach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52487 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie nie tylko na dywanie : Od aktywności na macie do Scratcha Juniora / Anna Świć. - Gdańsk : Wydawca Edu-Sense, 2019. - 99 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
„Kodowanie nie tylko na dywanie. Od aktywności na macie do Scratcha Juniora”, to zbiór najbardziej lubianych przez dzieci aktywności okołoprogramistycznych, pomysły na zajęcia z wykorzystaniem aplikacji Scratch Junior oraz rady osoby, która wszystkie zaproponowane rozwiązania sprawdziła z powodzeniem w praktyce. Co znajdziesz w książce? Wieże z kolorowych kubków, które można wykorzystać na różnych edukacjach, zabawy na macie do kodowania, a także z wykorzystaniem zwykłych kolorowych kwadratów, 11 nowych pixelowych obrazków ukrytych w rymowankach i koordynatach, zasady tworzenia kodu, w zależności od obiektów, które występuja w zadaniu, gry matematyczne, strategiczne i z elementami kodowania, które pokochają twoi uczniowie, propozycje aktywności wykorzystujących aplikację Scratch Junior ...i wiele innych. Zachęcamy do wypożyczenia!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 115800 A (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łamacz lodów 6-12 / Dagmara Teczke. - [Kraków] : Heim Produkty terapeutyczno-edukacyjne, [około 2023]. - 1 gra (52 karty) : karton, kolor w pudełku 6,5x9x2 cm.
(Rozwiązywanie Problemów)
Karty łamacz lodów nie są częścią typowej gry, w której najważniejsze są rywalizacja oraz zwycięstwo. Tym razem najważniejszym celem jest poznanie grupy, do której właśnie skierowana jest gra. Może w niej brać udział nawet 50 osób, dzięki czemu karty świetnie sprawdzą się na lekcjach, koloniach, wycieczkach, zajęciach integracyjnych, psychoedukacyjnych, szkoleniach czy rodzinnych spotkaniach. Jak korzystać z kart Łamacz lodów? Producent, czyli firma Heim słynąca z gier edukacyjnych i terapeutycznych, nie narzucił żadnych twardych zasad zabawy - wszystko zależy od kreatywności uczestników. Każdy może więc losować swoją kartę lub cała grupa może odpowiadać na jedno pytanie losowane przez kolejne osoby. Można się podzielić na mniejsze grupy, najważniejsze, aby najbardziej nieśmiali uczestnicy czuli się komfortowo. Warto pamiętać, aby nie naciskać na dzieci, jeśli nie będą chciały odpowiedzieć na pytanie. Mogą po prostu wylosować inne pytanie lub przekazać swoją kartę kolejnej osobie. Na kartach znajdziemy kilka różnych grup poleceń: wyliczenia, dokończenie zdania lub pytania opisowe. Karty pytają o problemy, rzeczy ulubione, stawiają przed wyborami. Niektóre dotyczą tego, co smuci, rozwesela, denerwuje lub uspokaja uczestników. Dzięki kartom można dowiedzieć się także, jakimi dysponują talentami i co lubią robić na co dzień. Pośród kart znajdą się także proste pytania o członków rodziny, ukochane zwierzęta, plany na przyszłość czy domowe obowiązki. Dowiemy się, jakie są zainteresowania graczy, marzenia i hobby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 953 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łamacz lodów 12+ / Dagmara Teczke. - [Kraków] : Heim Produkty terapeutyczno-edukacyjne, [około 2023]. - 1 gra (52 karty) : karton, kolor w pudełku 6,5x9x2 cm.
(Rozwiązywanie Problemów)
Łamacz lodów 12+ to kolejny kreatywny zestaw kart od firmy Heim specjalizującej się z gier edukacyjnych i terapeutycznych. Podobnie jak w poprzedniej odsłonie, i tym razem nie chodzi o rywalizację, a poznawanie siebie nawzajem w ramach pełnej towarzyskich i psychologicznych niespodzianek rozgrywki. Karty mają wszechstronne zastosowanie i przeznaczone są do wspólnej zabawy lub zajęć grupowych z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi - mogą z powodzeniem być stosowane w trakcie zajęć integracyjnych, psychoedukacyjnych, szkoleń czy spotkań w gronie przyjaciół i rodziny. Zabawne pytania, zaskakujące odpowiedzi, przełamywanie lodów, dobra zabawa - oto właśnie Łamacz lodów 12+! Jak korzystać z kart Łamacz lodów 12+? Gra karciana Łamacz lodów 12+ dedykowana jest graczom w liczbie od 2 do 50, w wieku powyżej 12 lat. Karty z serii Rozwiązywanie Problemów zawierają mnóstwo ciekawych pytań, z których można korzystać w dosłownie dowolny sposób - nie ma bowiem twardych zasad zabawy, a przebieg rozgrywki zależy od kreatywności i zaangażowania uczestników. W ramach rozgrywki losujemy karty, odpowiadamy na pytania o różnym charakterze, dotyczącym wielu życiowych zagadnień, dzięki którym w ciekawy sposób poznajemy siebie nawzajem. Łamacz lodów 12+ - zawartość zestawu Zestaw składa się z poręcznego, wytrzymałego i elegancko wydanego opakowania zawierającego 50 ponumerowanych kart ze zróżnicowanymi pytaniami. Inne karty z tej samej serii to: “Łamacz lodów 6-12 lat” oraz “Łamacz lodów. Daj się poznać”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 954 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ortografia : zagadki obrazkowe : 6-9 lat / [Diana Tomaszewska]. - Wydanie 2. - Warszawa : Edgard, 2015. - Pudełko (54 dwustronne karty) : ilustracje kolorowe ; 17x8 cm.
(Kapitan Nauka)
(Wiedza na hotyzoncie)
104 zagadki obrazkowe uczące poprawnej pisowni, umożliwiające szybkie sprawdzenie odpowiedzi na odwrocie, zawierające kolorowe, zabawne ilustracje ułatwiające zapamiętywanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 503 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
SuperQuiz CYWILIZACJE to niezbędnik ucznia i każdego małego wielbiciela czasów starożytnych. Z jego pomocą dziecko uzupełni wiadomości zdobyte w szkole i zdobędzie wiedzę na temat dawnych cywilizacji, zwyczajów i antycznej historii. Wciągające teksty i ciekawostki zachęcą do nauki wszystkie dzieci. Dla dorosłych to okazja do powtórki wiedzy i znakomity pomysł na połączenie zabawy z najmłodszymi z ich edukacją. Dzieci dowiedzą się z SuperQuizu m.in. jak wyglądało rzymskie miasto, dokąd swoimi łodziami dotarli Wikingowie, jak Egipcjanie mumifikowali zwłoki, gdzie budowano boiska do piłki i dlaczego ta gra była niebezpieczna, dokąd prowadził Jedwabny szlak. Poznają odpowiedzi na nurtujące je pytania, a także odkryją znaczenie różnych pojęć, jak hieroglify, konkwistador, akwedukt, demokracja. Dzieci odkryją też wpływ starodawnych kultur na nasze codzienne życie, dowiedzą się, gdzie odbyła się pierwsza olimpiada, skąd pochodzi czekolada i tortilla, kto pierwszy obchodził Halloween, gdzie wynaleziono cement, fajerwerki i papier, a także gdzie powstał pierwszy system pocztowy. Na rewersach umieszczono ponad 150 pytań do tekstów w formie quizów. Interesujące zagadki i zaskakujące odpowiedzi sprawią, że nauka stanie się pasjonującą zabawą. Kapitan Nauka wciągnie w fascynujący świat poszerzania wiedzy wszystkie dzieci, nawet te mniej zainteresowane uczeniem się!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 578 (1 egz.)
Książka
Druk ulotny
W koszyku
Kto był inicjatorem powstania listopadowego? Który polski święty uczestniczył w powstaniu styczniowym? Na jakim instrumencie grał Ignacy Jan Paderewski? Jak nazywano młodych obrońców Lwowa? Między innymi na te pytania młodzi miłośnicy historii znajdą odpowiedź, rozwiązując krzyżówki, które specjalnie dla nich przygotowaliśmy w roku 100. rocznicy odzyskania niepodległości. Do wspaniałej zabawy z naszymi zagadkami zapraszamy uczniów szkoły podstawowej, którzy rozpoczęli już naukę historii. Hasła krzyżówek pomogą im poznać i utrwalić sobie najważniejsze nazwiska oraz fakty związane z polską walką o wolność. Krótki i przystępny komentarz historyczny, stanowiący wstęp do każdej krzyżówki, może stanowić dla uczniów i ich rodziców przypomnienie podstawowych informacji o tych trudnych latach w historii Polski, przede wszystkim zaś o zasłużonych w walce o niepodległość bohaterach narodowych. Wspólne rozwiązywanie krzyżówek i poznawanie związanych z historią Polski ciekawostek będzie nie tylko świetną okazją do znakomitej zabawy dla całej rodziny, lecz także nietuzinkowym sposobem na kształtowanie w młodych Polakach postawy patriotycznej, opartej na dumie z dokonań naszych wielkich przodków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34483 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66670 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund. - Gdynia : Trefl, copyright 2019. - 1 pudełko ; 26x26x8 cm.
Masz tylko 5 sekund, aby udzielić 3 poprawnych odpowiedzi. Z grą 5 Sekund emocje sięgają zenitu! Wylosuj kartę i spróbuj odpowiedzieć na pytanie, zanim czasomierz odmierzy czas. Spiesz się, masz tylko 5 sekund...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 896 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
ALIAS ORIGINAL: Jak powiedzieć, żeby nie powiedzieć? - Finlandia : TACTIC 2020 - 1 gra (1 plansza, 400 kart z hasłami -3200 haseł, klepsydra, 6 pionków, instrukcja) w pudełku 25x25x6 cm
Gra, przy której ludzie zaczynają mówić. Nieprzewidywalna, dynamiczna, wesoła i niesamowicie kreatywna - oto gra Alias Original - nowa edycja, która sprawdzi Twoje umiejętności językowe! Najważniejszą rzeczą w tej rozgrywce będzie dobra komunikacja i duży zasób słownictwa. Alias to gra, w której celem jest wyjaśnianie haseł z dostępnych kart poprzez wypowiadanie wyrazów o podobnych znaczeniu, rzucaniu podpowiedzi lub gestykulowaniu: możemy robić wszystko, co tylko przyjdzie nam do głowy! Najważniejsze jest to, aby pozostali gracze mieli szansę odgadnąć wylosowane przez nas hasło. Całość rozgrywki toczy się na planszy, po której poruszamy się pionkami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 853 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alias. Świat przyrody : dynamiczna gra wzbogacająca wiedzę! - [Kraków] : TACTIC, copyright 2019. - 1 gra (100 kart z hasłami, 1 kostka) : karton, plastik, tektura ; 13x13x8 cm + instrukcja ([2] strony ; 11 cm).
Wybierz się na krótką wycieczkę do świata przyrody! Czy wiesz, z czego powstaje guano? Czy chrząszcze i żuki są tym samym? Gracz w swojej kolejce wyjaśnia słowo pozostałym zawodnikom. Kto odgadnie je poprawnie, zdobywa punkt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 855 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej