Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(94)
IBUK Libra
(39)
Forma i typ
Książki
(92)
E-booki
(39)
Publikacje naukowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(4)
Artykuły
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(135)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(38)
Czytelnia Piła
(4)
Wypożyczalnia Chodzież
(12)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(27)
Wypożyczalnia Trzcianka
(11)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(22)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(12)
Czytelnia Wągrowiec
(7)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Gasparski Wojciech
(7)
Praca zbiorowa
(6)
Dietl Jerzy
(3)
Lewicka-Strzałecka Anna
(3)
Klimek Jan
(2)
Michalik Mieczysław
(2)
Simbierowicz Hanna
(2)
Szulczewski Grzegorz
(2)
Żurakowski Filip
(2)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Albigowski Marek
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Arib Fatima
(1)
Arszułowicz Marek
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bieńkowska Jolanta
(1)
Blanchard Kenneth
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bodnar Adam
(1)
Boehlke Jerzy
(1)
Bojanowska Antonina
(1)
Bolkowska Zofia
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Brdulak Jacek
(1)
Brożek Bartosz (1977- )
(1)
Brzeziński Jerzy
(1)
Bucholska Katarzyna
(1)
Buckingham Markus
(1)
Buczkowski Bogdan
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Chmielewski Sławomir
(1)
Chryssides George D
(1)
Chyrowicz Barbara
(1)
Chłopicki Hubert
(1)
Ciesiołkiewicz Konrad
(1)
Coffman Curt
(1)
Cook Gwen O
(1)
Cook Roy A
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czajkowska Maria
(1)
Czapiewski Leszek
(1)
Czerniak Adam
(1)
Dahl Martin
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dorożyński Tomasz
(1)
Dołęgowski Tomasz
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Dębowski Tomasz
(1)
Ferguson Alex
(1)
Fidelman Mark
(1)
Finch Brian
(1)
Florczak Ewelina
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Gardziński Tomasz
(1)
Gitling Maciej
(1)
Glinka Beata
(1)
Glinkowska-Krauze Beata
(1)
Gola Jan
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Gościniak Ola
(1)
Grewiński Mirosław
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Gutsche Jeremy
(1)
Guzek Marian
(1)
Górska Anna
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Henriques Adrian
(1)
Hęćka-Sadowska Aleksandra
(1)
Jackson Jennifer
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Johnson Spencer
(1)
Jurczuk Anna
(1)
Jóźwik Karolina
(1)
Kaczmarski Marek
(1)
Kaler John H
(1)
Kalita Zdzisław
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Kaniewska Marta
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Karwacka Marta
(1)
Katana Katarzyna
(1)
Kawacki Marek
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kietliński Krzysztof
(1)
Kinelski Grzegorz
(1)
Kisil Aleksander
(1)
Klimczak Bożena
(1)
Kloc-Konkołowicz Jakub
(1)
Kocowski Tadeusz
(1)
Konieczny Mateusz
(1)
Konopczyński Marek
(1)
Korenik Dorota
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(70)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(133)
Język
polski
(126)
nieznany (po)
(5)
angielski
(1)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Doradcy zawodowi
(1)
Dorośli
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Etyka biznesu
(50)
Zarządzanie
(19)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(17)
Przedsiębiorstwo
(11)
Kadry
(9)
Menedżerowie
(9)
Psychologia biznesu
(9)
Gospodarka
(8)
Negocjacje
(7)
Biznes
(6)
Biznesplan
(6)
Innowacje
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Etyka
(5)
Przywództwo
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Etyka zawodowa
(4)
Internet
(4)
Kariera
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Motywacja
(4)
Motywacja pracy
(4)
Organizacje
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Globalizacja
(3)
Handel
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja wewnętrzna
(3)
Marketing
(3)
Organizacja
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Public relations
(3)
Reklama
(3)
Sukces w biznesie
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zatrudnienie
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Analiza SWOT
(2)
Ankieta
(2)
Autoprezentacja
(2)
Banki
(2)
Controlling
(2)
Emerytura
(2)
Energetyka
(2)
Filozofia
(2)
Grupy nacisku
(2)
Konflikt
(2)
Kryzys gospodarczy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing partnerski
(2)
Media społecznościowe
(2)
Mobbing
(2)
Oceny pracowników
(2)
Odpowiedzialność moralna
(2)
Odpowiedzialność społeczna
(2)
Outsourcing
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polityka społeczna
(2)
Praca
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia pracy
(2)
Płaca
(2)
Rynek
(2)
Rynek pracy
(2)
Samorealizacja
(2)
Savoir-vivre
(2)
Sponsoring
(2)
Spółki giełdowe
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Strony WWW
(2)
Sukces
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Testy psychologiczne
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Aborcja
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Aktywność człowieka
(1)
Akwizycja
(1)
Asertywność
(1)
Badania marketingowe
(1)
Barwy
(1)
Benchmarking
(1)
Bioetyka
(1)
Biznesmeni (kobiety)
(1)
Blogi
(1)
Bogactwo
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Budownictwo
(1)
Burzyńska, Monika
(1)
Ból
(1)
Ceny
(1)
Cierpienie
(1)
Cyberkultura
(1)
Cykl koniunkturalny
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dalajlamowie
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Piła (woj. wielkopolskie)
(1)
Piła (woj.wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(8)
Poradniki
(6)
Poradnik
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Monografia
(4)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Raport z badań
(2)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z czasopisma regionalnego i lokalnego
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Encyklopedie
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publicystyka polska
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Tytuł czasopisma
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(1)
Tygodnik Nowy
(1)
133 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Podejmowana problematyka książki ma charakter interdyscyplinarny, występuje w niej bowiem problematyka socjologiczna, psychologiczna, ekonomiczna czy nauk o zarządzaniu. Opracowanie adresowane jest zarówno do kadry menedżerskiej, zajmującej różne szczeble zarządzania we współczesnych organizacjach gospodarczych, instytucjach administracji rządowej i samorządowych, jak i studentów nauk społecznych i humanistycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106133 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48508 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38984 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32526 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45083 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64059 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58922 P 1,1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43068 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 2303/3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej książce przyjęliśmy odmienną perspektywę analityczną. Spróbowaliśmy popatrzeć na społeczną odpowiedzialność biznesu jako istotny element rynkowych strategii przedsiębiorstwa. W tej roli CSR może być jedną z jego ważnych, choć trudnych do budowania, przewag konkurencyjnych. Jeżeli postulatem jest tu, aby, jak pisze B. Rok, przedsiębiorstwa i inne podmioty prowadzące działalność gospodarczą uwzględniały interesy wszystkich swoich interesariuszy we wszystkich obszarach i wymiarach swojej działalności, to rodzi się z tego poważne wyzwanie. Kryzysy, turbulencje rynkowe, zmiany wartości i oczekiwań społecznych, wpływ globalizacji, zmiany modeli biznesowych stają się skomplikowaną, wymagającą nowej wiedzy i nowych instrumentów grą strategiczną. Sieciowość gospodarki, nowe technologie komunikacji oraz nowoczesne formy organizacji przedsiębiorstwa wymagają wielowątkowych analiz porównawczych - także w obszarze CSR. Zaprezentowana praca obejmie analizę kierunków rozwoju praktyki CSR w przedsiębiorstwach nowej gospodarki, uwzględniając nowe struktury, współczesne wyzwania i wysoką dynamikę zmian. Podjęliśmy w niej analizę praktyk CSR w wybranych polskich spółkach giełdowych. Chcieliśmy porównać dwa rodzaje firm. Pierwsze to te, które są najbardziej aktywne na tym polu, co wyraża się w ich obecności w Indeksie RESPECT. Jest to, jak wiadomo, stosunkowo nowy (działający od 2009 roku) indeks Giełdy Papierów Wartościowych, który służy do mierzenia wartości portfela spółek najbardziej odpowiedzialnych społecznie. Skład indeksu powstał na bazie badania RESPECT Rating. Jego celem jest promocja społecznej odpowiedzialności biznesu w społeczeństwie oraz promowanie jej wśród polskich spółek publicznych. Zamiarem GPW jest zainteresowanie w ten sposób notowanych tu spółek zarządzaniem w oparciu o zasady społecznej odpowiedzialności biznesu, jako narzędziem zwiększania wartości oraz promowania najwyższych standardów zarządzania w wymiarach: ekonomicznym, ekologicznym i społecznym. Drugi rodzaj firm, stanowiący grupę kontrolną, to takie, o jakich można sądzić, że mniej, niż te pierwsze, angażują się w działania CSR, bo dotychczas, z jakichś powodów, nie przystąpiły do Indeksu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109623 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34868 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inteligentny rozwój firmy rodzinnej a współczesne wartości / Jan Klimek. - Wydanie pierwsze. - [Warszawa] : Difin, [2019]. - 296 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
akie wartości etyczne powinny być elementem strategii nowoczesnych odpowiedzialnych społecznie przedsiębiorców? Czy w obecnej dobie jest miejsce na etykę w biznesie? W książce została poruszona problematyka innowacyjności oraz zarządzania talentami w firmach rodzinnych. Autor podjął zagadnienie przemysłu – jako gałęzi inteligentnego rozwoju – i kwestię jego wpływu na wartości na poziomie firmy rodzinnej. Publikacja zainteresuje menedżerów firm rodzinnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42050 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka kobiety w biznesie : etykieta i wizerunek / Renata Wrona. - Warszawa : Studio Wydawnicze Suite 77, 2017. - 178, [5] stron : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
Ta książka pomoże Ci zbudować markę osobistą, która: – będzie prawdziwa, naturalna, spójna i przekonująca; – wykreuje Twój wizerunek jako osoby profesjonalnej i godnej zaufania; – wzmocni poczucie Twojej wartości; – podkreśli Twoją wyjątkowość. Nowa książka Renaty Wrony to przewodnik po etykiecie i wizerunku kobiety w biznesie, który pomaga sprawnie przejść przez biznesowy savoir vivre. Podpowiada, jak czuć się pewnie i wyglądać odpowiednio do sytuacji oraz jak podkreślać swój profesjonalizm, nie pozbywając się przy tym kobiecości. W świecie przeładowanym informacjami i pośpiechem bywa, że pomijamy podstawowe zasady savoir vivre’u oraz etykiety, ponieważ wydaje się nam, że tak będzie szybciej, łatwiej lub bardziej efektywnie. Czasami przyczyna jest prozaiczna: nie znamy podstawowych zasad zachowania się i kreowania wizerunku. Książka Renaty dostarcza aktualnej i praktycznej wiedzy, umożliwiając każdej kobiecie zbudowanie silnej i niepowtarzalnej marki w biznesie. Renata Wrona Trenerka rozwoju osobistego i trenerka biznesu, coach ICF, PR menedżerka, właścicielka firmy Prime Image, autorka książki „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” oraz artykułów z zakresu budowania marki i etykiety w biznesie. Ekspertka w dziedzinie budowania marki – w tym marki osobistej, savoir vivre w biznesie, komunikacji interpersonalnej, wystąpień publicznych i public relations. Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich, pomagając uczestnikom w stawaniu się najlepszymi wersjami samych siebie. Pracuje z obrazem, wykorzystując grę coachingową „Points of You” oraz metodę dramy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41333 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowa Polityka Społeczna ; 4.)
Publikacja powstała w ramach projektu Odpowiedzialna Uczelnia. Jak pisze we wstępie Mirosław Grewiński - W kontekście tradycji i rozwoju polityki społecznej nasuwają się różnorodne trudności jak traktować społecznie odpowiedzialny biznes i w jaki sposób może się on przyczyniać do rozwiązywania licznych kwestii społecznych na poziomie lokalnym, regionalnym, czy ogólnokrajowym. [...] Podstawowe pytanie i dylemat w kontekście także tej publikacji jest taki - czy społecznie odpowiedzialny biznes można w ogóle traktować jako element polityki społecznej, utożsamianej najczęściej z działalnością publicznych instytucji, a nie z nieregularnymi inicjatywami społecznymi, oferowanymi okazjonalnie przez podmioty komercyjne, czy szerzej pozarządowe. Polityka społeczna przez wielu, w dalszym ciągu traktowana jest jako przedmiot działań państwa i sektora publicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103956 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53026 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34008 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39176, 39177 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część - Relations Game - uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game - bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46693 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Farmer jest z siebie zadowolony, a jego życie składa się z cyklicznie powtarzanych czynności. Myśliwym kieruje ciekawość i ciągłe nienasycenie. Farmer chroni swój stan posiadania, żyje w sposób osiadły i wysoko ceni sobie bezpieczeństwo i spokój, na które ciężko zapracował. Myśliwy pragnie przemian, nawet jeśli musi przy tym coś zniszczyć; ponadto kieruje się instynktem i chętnie ryzykuje. Dziś wielu ludzi przypomina swoją mentalnością farmerów, jednak szanse na spektakularny sukces mają myśliwi. Jeśli więc marzy Ci się, aby dzięki swej kreatywności, odwadze i pomysłowości skutecznie sięgać gwiazd, musisz stać się myśliwym! Tę niezwykle inspirującą książkę przeczytasz z prawdziwą przyjemnością. Informacje o neurologicznych wzorcach zachowań prowadzących do tworzenia nowych idei oparto na solidnych badaniach naukowych, a z fascynujących historii wielu niezwykłych ludzi wyciągnięto bardzo praktyczne wnioski. Jednak największą wartością książki są idee - przedstawiono tu wzorce, takie jak choćby sześć schematów okazji, dzięki którym będziesz w stanie wykorzystać swoje możliwości w zupełnie inny sposób i na całkowicie innym poziomie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112542 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40752 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46817 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62755 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99703 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99704 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 1505 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zielone zarządzanie ludźmi : green HRM / Marek Bugdol, Izabela Stańczyk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 166, [1] strona ; 24 cm.
Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM jest opracowaniem oryginalnym i nowatorskim. Na rynku polskim nie istnieje jeszcze tego typu publikacja, a sam temat jest dopiero rozpoznawany. Myśl przewodnia dotyczy rozwiązań prośrodowiskowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Głównymi celami pracy są: identyfikacja czynników sprzyjających zachowaniom prośrodowiskowym, ukazanie możliwości kształtowania zachowań prośrodowiskowych i świadomości środowiskowej, określenie czynników sprzyjających zachowaniem nieetycznym, ustalenie działań specjalistów HR w zakresie zielonej rekrutacji i selekcji, zielonej adaptacji i socjalizacji, eksploracja działań organizacji dotycząca przygotowania zielonych miejsc pracy oraz rozpoznanie postrzeganego wsparcia organizacyjnego dla menedżerów i pracowników. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52955 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza książka stanowi wyjątkowy zbiór artykułów ukazujących interdyscyplinarność i złożoność zagadnienia społecznej odpowiedzialności biznesu. Publikację zainspirowała wymiana opinii i poglądów uczonych i praktyków podczas ogólnopolskiej konferencji naukowej "Społeczna odpowiedzialność biznesu - moda, manipulacja czy strategia?", którą zorganizowały Polska Akcja Humanitarna oraz Centrum Przywództwa i Społecznej Odpowiedzialności Biznesu UMK w Toruniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45678 (1 egz.)
Książka
W koszyku
NOWE wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku - zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków - zasobów, pieniędzy czy czasu pracy - w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja. Ken Blanchard i Spencer Johnson przedstawiają zatem Nowego Jednominutowego Menedżera, czyli te same cenne i ważne wnioski w ujęciu bliższym nowemu pokoleniu. Jest to zwięzła i przystępna opowieść, dzięki której czytelnik poznaje trzy praktyczne tajniki przewodzenia innym - a jednocześnie dowiaduje się, dlaczego one cały czas tak dobrze się sprawdzają. Tę klasyczną opowieść o młodym pracowniku, który szuka wzoru efektywnego menedżera, czyta się równie ciekawie jak trzydzieści lat temu, tym bardziej że dziś jej przesłanie wydaje się szczególnie aktualne i pomocne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52605 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115158 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej