Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(94)
IBUK Libra
(38)
Forma i typ
Książki
(92)
E-booki
(38)
Publikacje naukowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(4)
Artykuły
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(135)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(38)
Czytelnia Piła
(4)
Wypożyczalnia Chodzież
(12)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(27)
Wypożyczalnia Trzcianka
(11)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(22)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(12)
Czytelnia Wągrowiec
(7)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Gasparski Wojciech
(7)
Praca zbiorowa
(6)
Dietl Jerzy
(3)
Lewicka-Strzałecka Anna
(3)
Klimek Jan
(2)
Michalik Mieczysław
(2)
Simbierowicz Hanna
(2)
Szulczewski Grzegorz
(2)
Żurakowski Filip
(2)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Albigowski Marek
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Arib Fatima
(1)
Arszułowicz Marek
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bieńkowska Jolanta
(1)
Blanchard Kenneth
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bodnar Adam
(1)
Boehlke Jerzy
(1)
Bojanowska Antonina
(1)
Bolkowska Zofia
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Brdulak Jacek
(1)
Brożek Bartosz (1977- )
(1)
Brzeziński Jerzy
(1)
Bucholska Katarzyna
(1)
Buckingham Markus
(1)
Buczkowski Bogdan
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Chmielewski Sławomir
(1)
Chryssides George D
(1)
Chyrowicz Barbara
(1)
Chłopicki Hubert
(1)
Ciesiołkiewicz Konrad
(1)
Coffman Curt
(1)
Cook Gwen O
(1)
Cook Roy A
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czajkowska Maria
(1)
Czapiewski Leszek
(1)
Czerniak Adam
(1)
Dahl Martin
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dorożyński Tomasz
(1)
Dołęgowski Tomasz
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Dębowski Tomasz
(1)
Fidelman Mark
(1)
Finch Brian
(1)
Florczak Ewelina
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Gardziński Tomasz
(1)
Gitling Maciej
(1)
Glinka Beata
(1)
Glinkowska-Krauze Beata
(1)
Gola Jan
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Gościniak Ola
(1)
Grewiński Mirosław
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Gutsche Jeremy
(1)
Guzek Marian
(1)
Górska Anna
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Henriques Adrian
(1)
Hęćka-Sadowska Aleksandra
(1)
Jackson Jennifer
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Johnson Spencer
(1)
Jurczuk Anna
(1)
Jóźwik Karolina
(1)
Kaczmarski Marek
(1)
Kaler John H
(1)
Kalita Zdzisław
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Kaniewska Marta
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Karwacka Marta
(1)
Katana Katarzyna
(1)
Kawacki Marek
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kietliński Krzysztof
(1)
Kinelski Grzegorz
(1)
Kisil Aleksander
(1)
Klimczak Bożena
(1)
Kloc-Konkołowicz Jakub
(1)
Kocowski Tadeusz
(1)
Konieczny Mateusz
(1)
Konopczyński Marek
(1)
Korenik Dorota
(1)
Korzeniowski Leszek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(69)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(132)
Język
polski
(125)
nieznany (po)
(5)
angielski
(1)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Doradcy zawodowi
(1)
Dorośli
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Etyka biznesu
(50)
Zarządzanie
(19)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(17)
Przedsiębiorstwo
(11)
Kadry
(9)
Menedżerowie
(9)
Psychologia biznesu
(9)
Gospodarka
(8)
Negocjacje
(7)
Biznes
(6)
Biznesplan
(6)
Innowacje
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Etyka
(5)
Przywództwo
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Etyka zawodowa
(4)
Internet
(4)
Kariera
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Motywacja
(4)
Motywacja pracy
(4)
Organizacje
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Globalizacja
(3)
Handel
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja wewnętrzna
(3)
Marketing
(3)
Organizacja
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Public relations
(3)
Reklama
(3)
Sukces w biznesie
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zatrudnienie
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Analiza SWOT
(2)
Ankieta
(2)
Autoprezentacja
(2)
Banki
(2)
Controlling
(2)
Emerytura
(2)
Energetyka
(2)
Filozofia
(2)
Grupy nacisku
(2)
Konflikt
(2)
Kryzys gospodarczy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing partnerski
(2)
Media społecznościowe
(2)
Mobbing
(2)
Oceny pracowników
(2)
Odpowiedzialność moralna
(2)
Odpowiedzialność społeczna
(2)
Outsourcing
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polityka społeczna
(2)
Praca
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia pracy
(2)
Płaca
(2)
Rynek
(2)
Rynek pracy
(2)
Samorealizacja
(2)
Savoir-vivre
(2)
Sponsoring
(2)
Spółki giełdowe
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Strony WWW
(2)
Sukces
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Testy psychologiczne
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Aborcja
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Aktywność człowieka
(1)
Akwizycja
(1)
Asertywność
(1)
Badania marketingowe
(1)
Barwy
(1)
Benchmarking
(1)
Bioetyka
(1)
Biznesmeni (kobiety)
(1)
Blogi
(1)
Bogactwo
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Budownictwo
(1)
Burzyńska, Monika
(1)
Ból
(1)
Ceny
(1)
Cierpienie
(1)
Cyberkultura
(1)
Cykl koniunkturalny
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dalajlamowie
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Piła (woj. wielkopolskie)
(1)
Piła (woj.wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(8)
Poradniki
(6)
Poradnik
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Monografia
(4)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Raport z badań
(2)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z czasopisma regionalnego i lokalnego
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Encyklopedie
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publicystyka polska
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Tytuł czasopisma
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(1)
Tygodnik Nowy
(1)
132 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63884 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66762 P 16,3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To jest dzieło o prawdziwym zaufaniu. Pracodawcy do pracownika, pracownika do pracodawcy. Pracowników nawzajem do siebie. Zwykłego zaufania pomiędzy ludźmi, chociaż wpisanego w twardą rzeczywistość życia gospodarczego. Znowu powraca myśl Jana Pawła II, przywoływana już jako klasyczna teza katolickiej nauki społecznej, że te relacje muszą być partnerskimi relacjami. Partnerzy sobie ufają. Liczą na siebie nawzajem. Są sobie potrzebni. (...). Ufam, że to opracowanie otworzy nowy etap dyskusji wokół problematyki zarządzania, organizacji wspólnych działań i odpowiedzialności za wspólne sprawy. Bardzo nam takiej dyskusji brakuje w Polsce i w Europie. Myślę, że także w świecie. [z rezenzji abp. prof. dr hab. Andrzeja Dzięgi]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105514 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103961 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka pokazuje głęboki długofalowy sens zarządzania przez odpowiedzialność. Określa, jak zbudować podwaliny długotrwałego rozwoju oraz fundamenty czegoś, co dziś nazywa się modnie CSR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33627 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się: czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają i tym, do których mają być kierowane efekty działalności gospodarczej, na jakiej drodze cel ten osiągnąć, jak rozpoznać, co jest a co nie jest dobrym stosowaniem zasad etycznego biznesu, co jest w tym zakresie iluzją, a co rzeczywistą możliwością, pozostającą w zasięgu realnego działania i oddziaływania firm, na ile rynek jest bezwzględnym władcą wszystkiego i wszystkich, dyktującym postępowanie biznesowe, na ile zaś i w jakich obszarach to my jesteśmy współkreatorami praw, jakie nim kierują, tworzą jego kształt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33478 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33784 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106688 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32878 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podstawy Zarządzania)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82850 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32477 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forum Odpowiedzialnego Biznesu, we współpracy z menedżerami czołowych przedsiębiorstw w Polsce, korzystając z doświadczeń organizacji na świecie, poszukuje skutecznych rozwiązań z zakresu społecznej odpowiedzialności dla przedsiębiorstw działających w Polsce. Wydana przez Forum książka przedstawia najważniejsze strategie i standardy odpowiedzialnego biznesu, które powstały w Stanach Zjednoczonych i w państwach UE, a także doświadczenia zdobywane przez firmy w Polsce. Ta książka zachęca do tego, by mądrze korzystać z sukcesów innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104006 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy zamieszczonych w książce opracowań starają się wskazać na różne możliwości zastosowania refleksji moralnej, zarówno w zrozumieniu działania współczesnej gospodarki, jak i przy rozwiązywaniu coraz bardziej złożonych problemów decyzyjnych, które napotykamy, aktywnie uczestnicząc w życiu gospodarczym. W książce przedstawiają oni szerokie spojrzenie na problematykę moralną dotyczącą życia gospodarczego. Należy przy tym podkreślić, że jej autorzy, filozofowie i etycy, w swoim przekonaniu ujmują z perspektywy humanistycznej związki etyki z życiem gospodarczym. Żywimy nadzieję, że to, na czym polega specyfika i odrębność tego spojrzenia, będzie widoczne, na każdej z kart tej książki. Dlatego na początku powiedzmy jedynie, iż humanistyczną perspektywę cechuje przede wszystkim przeświadczenie o tym, iż uzasadniane przez etykę podstawowe zasady i normy moralne, choć stanowią narzędzie służące do rozwiązywania problemów zarządzania, nie mogą być traktowane instrumentalnie, to znaczy powoływanie się na nie, nie może wynikać jedynie z potrzeby sprawniejszego osiągania zysku. Drugą ważną charakterystyką perspektywy humanistycznej jest szerokie wykorzystanie potencjału etyczno-filozoficznego i możliwości tkwiących w naukach humanistycznych dla rozwiązywania problemów moralnych, jakie niesie współczesna gospodarka. Widoczne jest to, zarówno w przedstawianej problematyce, jak i choćby w cytatach dzieł z zakresu filozofii, etyki, antropologii, czy psychologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107525 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia składa się z trzech rozdziałów. W rozdziale pierwszym, prowadzącym do zweryfikowania hipotezy pierwszej, scharakteryzowano proces tworzenia się świadomości roli społecznej przedsiębiorstwa w ujęciu historycznym. Omówiono tworzenie się poszczególnych koncepcji naukowych, które wpłynęły na zmianę tej świadomości. Najpierw odniesiono się do poglądów na rolę czynnika ludzkiego w zarządzaniu przedsiębiorstwem - od podejścia przedmiotowego do podejścia podmiotowego. Następnie scharakteryzowano zmianę sposobu zarządzania przedsiębiorstwem - od zarządzania nakierowanego na maksymalne zaspokojenie interesów akcjonariuszy do zarządzania mającego spełniać oczekiwania interesariuszy. Opisano przy tym koncepcję interesariuszy, rozwijaną od lat osiemdziesiątych XX wieku, która eksponuje społeczny charakter funkcjonowania przedsiębiorstwa i zwraca uwagę, że pracuje ono na rzecz podmiotów działających w obrębie organizacji oraz w otoczeniu. Prowadzenie dialogu z interesariuszami gwarantuje, że przedsiębiorstwo będzie postrzegane jako realizujące cele nie tylko ekonomiczne, lecz także środowiskowe i społeczne. Aby zostać uznane za wrażliwe społecznie, przedsiębiorstwo musi umieć gospodarować swoimi zasobami w sposób prowadzący do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej w działalności bieżącej i przyszłej. Z punktu widzenia wrażliwości społecznej istotna jest również ochrona środowiska. Koncepcją, której rozwój datuje się na lata dziewięćdziesiąte XX wieku i która uwzględnia ten aspekt w działalności przedsiębiorstwa, jest idea zrównoważonego rozwoju, scharakteryzowana w kolejnej części rozdziału. Wymiar społeczny działalności przedsiębiorstwa w najpełniejszy sposób podkreśla koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu. Termin ten zaczął być używany na początku lat siedemdziesiątych XX wieku, ale w pełni się upowszechnił dopiero dwie dekady później. Zgodnie z tą ideą biznes społecznie odpowiedzialny nie tylko przynosi zyski, lecz także przestrzega prawa, postępuje etycznie i wspiera społeczeństwo oraz chroni środowisko naturalne. Koncepcja ta została szczegółowo scharakteryzowana w ostatnim podrozdziale. Omówiono jej genezę ze zwróceniem uwagi na jej ewolucyjny charakter, wyliczono korzyści z niej wynikające, a także opisano jej główne obszary. Skonfrontowano argumenty zwolenników i przeciwników tej koncepcji, co pozwoliło spojrzeć na możliwość wdrożenia tej idei w praktyce zarządzania. Rozdział drugi ma charakter metodyczny. Przedstawiono tu kontekst wyłaniania się idei społecznej wrażliwości przedsiębiorstwa oraz scharakteryzowano jej istotę. Zaproponowano też autorską definicję omawianego pojęcia. Omówiono zasadnicze różnice między wrażliwością społeczną a społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa. Przedstawiono własny sposób pomiaru wrażliwości społecznej przedsiębiorstwa. W tym celu wyróżniono stadia rozwoju wrażliwości społecznej oraz kryteria przyporządkowania przedsiębiorstw do poszczególnych stadiów. Dalsza część rozdziału dotyczy charakterystyki narzędzia komunikowania wrażliwości społecznej przedsiębiorstwa, jakim jest raportowanie społeczne. Przedstawiono genezę raportowania społecznego oraz przeanalizowano definicje raportów społecznych. Na tej podstawie zaproponowano własny sposób rozumienia tego pojęcia. Omówiono ponadto zasady i standardy tworzenia raportów, pozwalające przedsiębiorstwu w odpowiedni sposób komunikować swoją wrażliwość społeczną. W ostatnim podrozdziale scharakteryzowano autorską metodę oceny raportów społecznych z punktu widzenia sposobu komunikowania wrażliwości społecznej przedsiębiorstwa. Metoda uwzględnia trzy kryteria podstawowe: kompleksowości, zaufania oraz komunikacji, na które składa się szereg kryteriów szczegółowych. W pracy dokonano ich operacjonalizacji oraz szczegółowo opisano procedurę oceny raportów społecznych. Na podstawie stopnia spełnienia przez raporty społeczne poszczególnych kryteriów zaproponowano ich kategoryzację. W rozdziale trzecim zaprezentowano wyniki badań własnych dotyczących poziomu wrażliwości społecznej polskich grup kapitałowych oraz oceny raportów społecznych sporządzanych przez te grupy. Na tej podstawie sformułowano wnioski co do poziomu wrażliwości społecznej grup kapitałowych w Polsce oraz jakości sporządzanych raportów społecznych z punktu widzenia ich komunikatywności. Określono mocne i słabe strony raportów społecznych oraz wskazano sposoby ich udoskonalania. Wyniki badań zostały wykorzystane do udowodnienia pozostałych hipotez.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109632 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza biznesowa, przeprowadzana przez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych przez klienta. Zapis przebiegu spotkań, wypunktowanie najważniejszych wymagań stawianych przed oprogramowaniem i prezentacja ich klientowi w formie tabeli to jeszcze nie analiza biznesowa! Wykonawca oprogramowania otrzymuje w ten sposób jedynie wnioski dotyczące efektów wadliwego działania aktualnego systemu zarządzania, ale dalej nie ma pojęcia o przyczynach tego stanu rzeczy. Jak zatem może zaproponować zleceniodawcy lepsze rozwiązanie? Prawidłowo przeprowadzona analiza i modelowanie biznesowe opierają się na pewnych ściśle określonych zasadach i korzystają z przeznaczonych do tego celu notacji (języków). Na naszym rynku istnieje wiele podręczników szczegółowo opisujących teorię poszczególnych notacji: UML, BPMN, BMM, SysML itd. Ich autorzy skupiają się na definicji pojęć, słownictwie i powiązaniach występujących w poszczególnych metodach zapisu, a teorie uzupełniają prostymi przykładami. Autor tej książki postanowił podejść do tematu z całkiem innej strony wychodzi od faktycznych problemów, z jakimi spotkał się w swojej wieloletniej praktyce, i podaje przykłady ich poprawnego, analitycznego opisu z użyciem takiej notacji, która jest najwłaściwsza w danej sytuacji biznesowej. Dzięki temu masz szansę poznać i zrozumieć, kiedy, po co i jak stosować dany język analityczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40501 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawarte w książce rozważania pokazują, jak wielu negatywnych tendencji działań ekonomicznych w dobie kryzysu można by było uniknąć, stosując postulaty normatywne etyków gospodarczych w ramach samych teorii i praktyk zarządzania. Chodzi zatem o to, by po doświadczeniach kryzysu nie tylko dostrzegać moralny wymiar działań gospodarczych, ale także wykorzystać funkcję normatywną etyki gospodarczej polegającą na zapobieganiu i korekcie tendencji zachodzących w gospodarce. Może to zrodzić, jeszcze wyglądający na utopijny, postulat uniwersalnej teorii gospodarowania, zintegrowanej nauki o gospodarce, która tworzy teorię ładu instytucjonalnego na podstawie zasad gospodarowania wskazanych przez etykę gospodarczą. Zobaczymy, jakie problemy rodzą próby jego teoretycznego opracowania dokonane przez P. Koslowskiego i P. Ulricha. Dlatego już na wstępie warto zaznaczyć, że nie chodzi o to, by filozofia gospodarcza czy etyka gospodarcza przejęła funkcje ekonomii, ani o to, by przywrócenie normatywności prowadziło do podporządkowania wyborów moralnych współczesnego człowieka etyce normatywnej. Etyka normatywna zastosowana do problemów gospodarki stanowiłaby raczej propozycję pewnego spojrzenia na nią, ukazywałaby możliwy do uwzględnienia system regulacji oraz orientacji w świecie pełnym nieoczekiwaşnych wydarzeń i chaosu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107504, 107503 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to książka, która wprowadzi firmy w świat mediów społecznościowych. Autor wyjaśnia, na czym polega skuteczność tej metody promocji i pokazuje, w jaki sposób firmy mogą ją wykorzystywać niezależnie od tego, jak dużymi czy małymi są podmiotami na rynku. Podczas gdy wiele organizacji zatrudnia osoby używające na co dzień Twittera bądź Facebooka, niewiele z nich skorzystało z doświadczeń swoich pracowników, aby stworzyć wszechstronną kampanię społeczną dla swoich firm. Socialized! jest poradnikiem, który pomoże firmom zmienić się w prężnie działające struktury społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40572 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42112 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58501, 55834 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66885 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej