Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(46)
Forma i typ
Książki
(25)
Artykuły
(20)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(55)
wypożyczone
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(16)
Czytelnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(10)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(7)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(13)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(6)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Siemieniecki Bronisław
(3)
Boniecka Barbara
(2)
Granat Anna
(2)
Kwiatkowski Stefan Michał
(2)
Lewowicki Tadeusz
(2)
Ptaszek Grzegorz
(2)
Tomczyk Łukasz
(2)
Andrzejewska Anna
(1)
Arendt Łukasz
(1)
Augustynek Kacper
(1)
Bednarek Józef
(1)
Borawska-Kalbarczyk Katarzyna
(1)
Buksińska Beata
(1)
Błaszkiewicz Anna
(1)
Cegielski Tadeusz
(1)
Czekajło Barbara
(1)
Drożdż Michał
(1)
Frania Monika
(1)
Furmanek Marek
(1)
Gajdzica Zenon
(1)
Gańko Katarzyna
(1)
Goriszowski Włodzimierz
(1)
Grzesiak-Witek Danuta
(1)
Hofman Iwona
(1)
Huk Tomasz
(1)
Jankowski Michał
(1)
Jastrzębski Jerzy
(1)
Kamenetz Anya
(1)
Karpińska Anna
(1)
Kasprzak Paweł
(1)
Kondracka-Szala Marta
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kołodziej Piotr
(1)
Kulig-Kozłowska Agnieszka
(1)
Kępa-Figura Danuta
(1)
Kłakówna Zofia Agnieszka
(1)
Liwiński Jacek
(1)
Malcherek Monika
(1)
Malinowski Jan Adam
(1)
Mitas Andrzej W
(1)
Muchacki Mateusz
(1)
Nosek-Kozłowska Katarzyna
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Owczarska Beata
(1)
Pawski Miłosz
(1)
Penkowska Grażyna
(1)
Raś Danuta
(1)
Regiewicz Adam
(1)
Repko Agnieszka
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Seifert Beniamin
(1)
Straus Grażyna
(1)
Strykowski Wacław
(1)
Szelągowska Grażyna
(1)
Tyl Marzena
(1)
Waligóra Janusz
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(1)
Witek Paweł
(1)
Wołkowicz Iwona
(1)
Wołkowicz Marcin
(1)
Zińczuk Monika
(1)
Łuszczek Krzysztof
(1)
Łysak Alina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Odbiorca
Pedagodzy
(7)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(7)
Socjoterapeuci
(7)
Terapeuci
(7)
Dorośli
(2)
Nauczyciele szkół podstawowych
(2)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauczyciele zawodu
(1)
Pracownicy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Edukacja medialna
(35)
Środki masowego przekazu
(16)
Kompetencje medialne
(10)
Internet
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Multimedia
(6)
Młodzież
(5)
Nauczyciele
(5)
Kształcenie
(4)
Uczniowie szkół podstawowych
(4)
Cyberprzemoc
(3)
Globalizacja
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Nauczanie
(3)
Uzależnienia medialne
(3)
Uzależnienie od komputera
(3)
Wykluczenie cyfrowe
(3)
Cyberbezpieczeństwo
(2)
Dzieci
(2)
Kompetencje kluczowe
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Metodologia
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Pedagogika
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Pedagogika społeczna
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Reklama
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Uczniowie
(2)
Wychowanie
(2)
Zapobieganie
(2)
Analfabetyzm
(1)
Automatyka
(1)
COVID-19
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyfrowi tubylcy
(1)
Czytanie
(1)
Czytelnictwo
(1)
Czytelnictwo młodzieżowe
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Epidemie
(1)
Facebook
(1)
Fake news
(1)
Fonoholizm
(1)
Gimnazjum - edukacja medialna
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Ideologia
(1)
Informacja
(1)
Informatyka - nauczanie
(1)
Innowacje
(1)
Internauci
(1)
Jan Paweł II
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski - edukacja filmowa i teatralna
(1)
Komputer w szkole
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konflikt
(1)
Krytycyzm
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura masowa
(1)
Literatura
(1)
Ludzie starzy
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Matematyka
(1)
Maturzyści
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Metody badawcze
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Neurodydaktyka
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Opieka społeczna
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika porównawcza
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pisanie
(1)
Placówki opiekuńczo-wychowawcze
(1)
Polityka
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo oświatowe
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1989-
(2)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma naukowego
(16)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(16)
Artykuł z czasopisma fachowego
(8)
Artykuł z czasopisma akademickiego
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(3)
Opracowanie
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(1)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Film edukacyjny
(1)
Film polski
(1)
Gry komputerowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze dla gimnazjów
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół muzycznych
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(28)
Edukacja i pedagogika
(24)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Historia
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Psychologia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Tytuł czasopisma
Chowanna
(7)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(6)
Przegląd Humanistyczny
(2)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(1)
Nowe Horyzonty Edukacji
(1)
Polonistyka
(1)
Problemy Rodziny
(1)
Serwis Informacyjny Uzależnienia
(1)
46 wyników Filtruj
Książka
CD
W koszyku
(Recepcja Mediów, ISSN 2450-4378 ; 3.)
Publikacja „Recepcja mediów przez dzieci w wieku szkolnym” pod redakcją Barbary Bonieckiej i Anny Granat jest trzecim tomem serii „Recepcja mediów” (…). Książkę tę oceniam jako potrzebną i ważną zarówno z punktu widzenia wiedzy w zakresie zmian społeczno-kulturowych, dokonujących się w polskim społeczeństwie, jak i w zakresie praktyki edukacyjno-wychowawczej. Autorzy poszczególnych opracowań zamieszczonych w tomie diagnozują wielostronnie i w sposób interdyscyplinarny recepcję mediów - radia, telewizji, Internetu - przez młode pokolenie odbiorców (użytkowników), oceniają wpływ mediów w formowanie młodego pokolenia oraz prognozują zmiany w tym zakresie, a także proponują pewne działania praktyczne w obszarze edukacji medialnej. Z recenzji prof. UW dr. Hab. Józefa Porayskiego-Pomsty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34093 (1 egz.)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114113 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114781 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mateusz Muchacki podjął się nie lada wyzwania: pod pretekstem rozważań nad współczesną nam cywilizacją informatyczną oraz Internetem, Autor pokusił się o próbę zdiagnozowania współczesnej kultury globalnej. Ba! W swych wnioskach nie cofnął się przed nakreśleniem prognozowanej przyszłości cywilizacji w ogóle, wskazując nie tylko jej mocne strony, ale i możliwe zagrożenia. Ten ambiwalentny obraz jest efektem złożoności zjawisk, jakie niesie ze sobą stopniowa dominacja technologii cyfrowej: z jednej strony stanowi olbrzymie udogodnienie w zwyczajnej codzienności, dając tym samym podstawę dla szybszego i bardziej efektywnego równoległego rozwoju nauki i kultury, z drugiej –nie jest tajemnicą, jaki ogrom zagrożeń niesie ze sobą chociażby anonimowość w Sieci… Muchacki idzie w swych rozważaniach dalej – pomija kwestię ochrony prywatności czy bezpieczeństwa w ogóle, jako oczywistą, akcentując w zamian, paradoksalnie, zagrożenia, wobec tej samej kultury, choćby pokusę spłycenia i kult Wikipedii. Muchacki nie daje odpowiedzi na wszystkie postawione przez siebie pytania, raczej pobudza do namysłu, a dobrze postawione pytanie zastąpi tomy niepotrzebnych odpowiedzi. Czytelnikowi może się wydawać, że pisanie książki o Internecie w 2013 roku – gdy rozwój tego medium jest nadal w fazie początkowej – to zajęcie pozbawione sensu, a może, pisząc innymi słowami, szaleńczy skok w fale nieznanej dziedziny wiedzy. Uwzględniając jednak fakt, że na temat tego właśnie medium wydano w ostatnim ćwierćwieczu w Polsce minimum kilkadziesiąt, mniej lub bardziej znaczących, monografii i studiów, należy założyć, że refleksja naukowa nad Internetem i jego znaczeniem we współczesnym świecie jest sensowna i z pewnością w pełni uzasadniona. Nadrzędnym celem tej publikacji jest prezentacja poglądu autora na temat tego, że Internet otwiera nową epokę w dziejach cywilizacji, ponieważ dzięki mądremu stosowaniu tego medium może nastąpić znaczący postęp naukowy w wielu dziedzinach wiedzy, a pośrednio być może także postęp ekonomiczny oraz postęp polityczny, gdyż Internet ułatwia dążenie do liberalnej demokracji. Refleksja nad znaczeniem Internetu we współczesnym świecie prowadzi autora ku myśli, że narodziny tego medium wydają się początkiem „globalnej” wiedzy, co ma ogromne znaczenie dla rozwoju nauki. Niniejsza publikacja składa się z trzech rozdziałów. W rozdziale pierwszym zostały omówione problemy człowieka w społeczeństwie zmiany i w społeczeństwie sieciowym. Scharakteryzowano istotę i kierunki zmian współczesnego świata, wyłaniając potrzeby człowieka wynikające z wizji przyszłości cywilizacji. Powstanie globalnej hiperprzestrzeni ogranicza możliwości działania strukturalnego, regulowanego obiektywnymi, odgórnymi zasadami, i przesuwa punkt ciężkości na indywidualne rozstrzygnięcia jednostki. Dlatego rozdział drugi został poświęcony analizie kluczowych kompetencji, warunkujących jakość życia współczesnego społeczeństwa zmiany. Szczególną rolę przypisano istocie, zakresowi i znaczeniu kompetencji informatycznych. Wyróżniono czynniki warunkujące nabywanie kompetencji informatycznych, przede wszystkim rolę narzędzi technologii informacyjnej (dalej: TI bądź TIK – technologia informacyjno-komunikacyjna) w polskiej i amerykańskiej edukacji. W rozdziale trzecim przedstawiono motywy nabywania przez młodzież kompetencji informatycznych w aspekcie ujawnianych przez nią potrzeb, preferencji, wzorców i dominujących motywów nauki szkolnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113989 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 51066 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40536 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza książka stanowi próbę rozpoznania oraz interdyscyplinarnego, wolnego od stereotypów opisania dydaktycznego potencjału mediów społecznościowych. Znalazły się tu głosy zarówno cenionych badaczy polskich i zagranicznych (dydaktyków literatury, językoznawców, psychologów, socjologów, medioznawców, kulturoznawców), jak i nauczycieli praktyków, studentów, wreszcie – samych uczniów, które stanowiły podstawę do namysłu nad obecnością nowych mediów w edukacji polonistycznej. Publikacja oprócz teoretycznego opisu zagadnienia prezentuje sposoby wykorzystywania mediów społecznościowych na lekcjach literackich (m.in. metoda dramy online) oraz omawiania najnowszej literatury dla dzieci i młodzieży, w której nowoczesne technologie odgrywają znaczącą rolę. Czytelnicy dowiedzą się z książki Agnieszki Kulig, jak w sposób autentycznie kształcący, przy tym zaś atrakcyjny i angażujący uczniów, wykorzystać w procesie dydaktycznym platformy edukacyjne, rozmaite witryny internetowe, w końcu portale społecznościowe. Autorka nie poprzestaje na przekonywaniu polonistów do korzystania z multimediów czy na ogólnych wskazówkach, lecz przede wszystkim prezentuje konkretne propozycje działań dydaktycznych z wykorzystaniem technologii cyfrowej. Atutem publikacji jest świeże, ciekawe ujęcie zjawisk pozornie znanych, jednak traktowanych przez rzesze polonistów w sposób lekceważący czy wręcz wrogi. Witold Bobiński
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 113945 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51408 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41236 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47708 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowa książka Jerzego Jastrzębskiego porusza kilka newralgicznych, społecznie istotnych i paląco aktualnych zagadnień. Są to między innymi kwestie przeobrażeń systemu edukacyjnego, miejsca oraz roli nauki i szkolnictwa akademickiego w nowoczesnym, demokratyczno-zmediatyzowanym społeczeństwie, wpływu mediów na społeczne postawy i aspiracje edukacyjne, roli polityki (i polityków) w kreowaniu masowych wyobrażeń o tzw. społeczeństwie wiedzy, skutków przemian modelu edukacyjnego dla kodeksu etycznego nauki, aktywności instytucji szkoły i systemu medialnego w tworzeniu współczesnych postaw i oczekiwań poznawczych. Wątkiem wspólnym, motywem wiążącym wszystkich umieszczonych w książce rozdziałów jest niezależność przyjętej perspektywy, a zatem oryginalność badawczego spojrzenia, bezwzględnie krytyczny dystans do obiegowych, fundowanych przez instytucje edukacyjne (szkołę przede wszystkim), utrwalonych przez media stereotypów poznawczych. [Z recenzji prof. Andrzeja Zawady]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103439 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44356 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115271 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52727 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48928 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne dzieci często debiutują w mediach społecznościowych już z chwilą, gdy zostaną uchwycone na obrazie USG. Zaczynają stykać się z ekranami około czwartego miesiąca życia. To dobrze czy źle? Wspaniała szansa na podtrzymywanie relacji niezależnie od dzielącej ludzi odległości czy też pierwszy krok do stworzenia otumanionego pokolenia wgapionych w ekrany zombie? Wielu bez wahania uznało to za początek neurologicznej i emocjonalnej katastrofy, lecz - co zaskakujące - trudno natrafić na rzetelne badania na ten temat. W swojej książce „Z nosem w ekranie” Anya Kamenetz - ekspertka w dziedzinie edukacji oraz nowych technologii, ale również matka dwojga dzieci - prezentuje świeże i praktyczne spojrzenie na ten problem. Stanowi odpowiedź na nurtującą dzisiejszych rodziców kwestię: jak znaleźć równowagę pomiędzy technologią a prawdziwym życiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115475 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 115493 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52007 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41809 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 34813 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48202 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 67069 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67760 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Z Badań nad Czytelnictwem, ISSN 0514-1133 ; nr 29)
Przeprowadzone systematycznie od 1992 r. co 2 lata przez Instytut Książki i Czytelnictwa Biblioteki Narodowej badania społecznego zasięgu książki, reprezentatywne dla mieszkańców Polski w wieku co najmniej 15 lat, wykazują że książki czyta nieco ponad połowa (a mniej niż 3/5) Polaków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107787 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49323 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46116 (1 egz.)
Książka
W koszyku
PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE - CZY MOŻNA SIĘ UZALEŻNIĆ?” Film przeznaczony dla uczniów szkół gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych. Korzystanie z Internetu jest tak powszechne, że stało się też nową metodą komunikacji oraz wymiany informacji, zwłaszcza wśród młodych ludzi. Film porusza problem uzależnienia (zależności) od portali społecznościowych. W filmie zostały przedstawione trzy różne historie młodych ludzi, którzy opowiadają o wpływie portali społecznościowych na ich życie. Każda z tych historii została skomentowana przez eksperta - psychologa. Do filmu został dołączony również dodatkowy komentarz Pani Małgorzaty Reiter - psychologa oraz psychoterapeutki, założycielki Centrum Psychoterapii Indywidualnej i Grupowej FreeMind w Warszawie. Jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Obecnie oczekuje na egzamin certyfikujący po zakończeniu 4-letniego szkolenia w Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Dorosłych w CTPB przy Oxford Cognitive Therapy Centre. Scenariusz do przeprowadzenia zajęć z młodzieżą opracowała merytoryczne Pani dr. Ewa Tokarczyk, psycholog, kryminolog, absolwentka Instytutu Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, wykładowca Pedagogium − Wyższej Szkoły Nauk Społecznych w Warszawie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DVD. 3006 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka "Wychowania Na Co Dzień")
Zasadniczą strukturę książki tworzą dwie części. Pierwsza z nich obejmuje artykuły odnoszące się do istoty uzależnień, ich uwarunkowań i diagnozy zjawiska, druga zaś koncentruje się na możliwościach prowadzenia pracy pedagogicznej na rzecz przeciwdziałania uzależnieniom, a tam gdzie one już zaistniały - podejmowania skutecznej terapii. Dopełnieniem zawartości książki jest studium, w którym redaktor książki Jan A. Malinowski analizuje osiemnastoletnie działania profilaktyczne prowadzone w Toruniu z inicjatywy władz miasta, co zostało zilustrowane obszerną fotorelacją. Stanowi to dodatkową przesłankę przemawiającą za tym, żeby w gronie czytelników znaleźli się nie tylko pracownicy nauki zajmujący się problematyką uzależnień, studenci pedagogiki i pracy socjalnej, pedagodzy i psycholodzy - praktycy, ale i samorządowcy, dla których lektura książki powinna dostarczyć inspiracji do podejmowania w środowisku lokalnym zintegrowanych działań profilaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33794 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65734 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej