Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(112)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Gry i zabawki
(53)
Artykuły
(50)
Publikacje fachowe
(19)
Publikacje dydaktyczne
(14)
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Grafiki
(1)
Poziom nauczania
(1)
Dostępność
dostępne
(64)
wypożyczone
(12)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(7)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(53)
Autor
Tańska Angelika
(5)
Marchel Paweł
(4)
Ostarek Ewa
(4)
Bruch Joanna
(2)
Dziaczyszyn Aleksandra
(2)
Jabłuszewska Monika
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kleczkowski Patryk
(2)
Liput Przemysław
(2)
Madejski Jan
(2)
Mardosz-Grabowska Agata
(2)
Matuszewska-Kubicz Agata
(2)
Minge Krzysztof
(2)
Rogalski Łukasz
(2)
Rudomina Justyna
(2)
Sikora Michalina
(2)
Stankiewicz Kamila
(2)
Szłapa Katarzyna
(2)
Teczke Dagmara
(2)
Tomasik Iwona
(2)
Wrzesiński Sławomir
(2)
Alter Adam
(1)
Arcimowicz Alicja
(1)
Baranowski Marek
(1)
Barska Maja
(1)
Bauza Antoine
(1)
Becker-Pestka Daria
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Biela Agnieszka
(1)
Bilska Agnieszka
(1)
Bonk Gabriela
(1)
Bukowski Adam
(1)
Chobot-Kłodzińska Marzanna
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Dennen Paul
(1)
Elsner Danuta
(1)
Ewa Kwaśniewska
(1)
Fiebiger Katarzyna
(1)
Gabryś-Barker Danuta
(1)
Gasper Dorota
(1)
Glac Wojciech
(1)
Gomola Aleksander
(1)
Hachlica Mateusz
(1)
Hartman Scoott
(1)
Hova Gil
(1)
Hyla Marek
(1)
Janczak Dorota
(1)
Jeska Michał
(1)
Kalamarz Ryszard
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Kortas Paulina
(1)
Kos Ewa (1982- )
(1)
Kosztołowicz Mariola
(1)
Kotler Philip
(1)
Kovari Marina
(1)
Kowalik Elżbieta
(1)
Kozielski Robert
(1)
Krygier Anna
(1)
Krztoń Anna
(1)
Krztoń Anna (1988- )
(1)
Krzysik Magdalena
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Kucharski Roman
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Maj Arkadiusz
(1)
Marchel Tomasz
(1)
Matela Magdalena
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Mazur Remigiusz
(1)
Minge Natalia
(1)
Molas Grzegorz
(1)
Moneta Michał
(1)
Mroczek Olga
(1)
Mulak Agnieszka
(1)
Niedźwiedź Jakub
(1)
Norman Ewa
(1)
Nowak Alina
(1)
Ochnik Dominika
(1)
Odorowicz Bartosz
(1)
Oleksicki Marek (1979- )
(1)
Pawłowska Paulina (1990- )
(1)
Podemska-Kałuża Anna
(1)
Pogoda Łukasz M
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Prus-Wirzbicka Karolina
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Rivière Théo
(1)
Rożek Tomasz (1976- )
(1)
Ryszka Marcin
(1)
Sabiniewicz Weronika
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Siadkowski Jacek
(1)
Simonjetz Monika
(1)
Skrabka Marcin
(1)
Sobieralski Jakub
(1)
Stalka-Jarska Joanna
(1)
Stańdo Jacek
(1)
Stefańska Izabela
(1)
Stefański Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(53)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(67)
Kraj wydania
Polska
(113)
nieznany (p)
(1)
Język
polski
(113)
nieznany (p)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(30)
9-13 lat
(23)
Młodzież
(22)
6-8 lat
(20)
Bibliotekarze
(14)
Nauczyciele bibliotekarze
(14)
Dorośli
(13)
Nauczyciele
(12)
14-17 lat
(10)
Rodzice
(9)
Szkoły podstawowe
(8)
0-5 lat
(5)
Dyrektorzy szkół
(5)
Terapeuci
(5)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Pedagodzy szkolni
(4)
Przedszkola
(4)
Terapeuci zajęciowi
(4)
Wychowawcy klas
(4)
18+
(3)
Bibliolodzy
(3)
Nauczyciele informatyki
(3)
Nauczyciele języka polskiego
(3)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(3)
Klasa 0.
(2)
Lekarze
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Sportowcy
(2)
Szkoły średnie
(2)
7-107 lat
(1)
Biolodzy
(1)
Klasa 1.
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele biologii
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Pedagodzy
(1)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Tyflopedagodzy
(1)
Wychowawcy świetlic
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Grywalizacja
(112)
Gry edukacyjne
(18)
Gry i zabawy umysłowe
(14)
Hobby i czas wolny
(14)
Trening koncentracji
(11)
Trening umysłu
(10)
Metody nauczania
(7)
Gry i zabawy
(6)
Promocja czytelnictwa
(6)
Uwaga (psychologia)
(6)
Znaki i sygnały drogowe
(6)
Escape rooms
(5)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(5)
Uczucia
(5)
Wychowanie komunikacyjne
(5)
Biblioteki szkolne
(4)
Dziecko
(4)
Logopedia
(4)
Matematyka
(4)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(4)
Pomoce dydaktyczne
(4)
Przyroda
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Spostrzeganie
(4)
Zagadki
(4)
Gry planszowe
(3)
Historia
(3)
Komunikacja drogowa
(3)
Kształcenie
(3)
Logika
(3)
Logoterapia
(3)
Marketing
(3)
Mowa
(3)
Nauczanie
(3)
Pamięć
(3)
Rozwój emocjonalny
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Terapia logopedyczna
(3)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(3)
Efektywność nauczania
(2)
Egzamin na kartę rowerową
(2)
Ekologia
(2)
Fonoholizm
(2)
Godzina wychowawcza
(2)
Gra planszowa
(2)
Gry i zabawy dydaktyczne
(2)
Gry komputerowe
(2)
Integracja społeczna
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Język polski
(2)
Język polski (przedmiot szkolny)
(2)
Media społecznościowe
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Myślenie
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Oświata dorosłych
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Psychoedukacja
(2)
Płeć
(2)
Rower
(2)
Ruch pieszy
(2)
Segregacja odpadów
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Zabawa
(2)
Zarządzanie
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(2)
Agresywność
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Anatomia człowieka
(1)
Aplikacje mobilne
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bhp
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biologia
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Cyganie
(1)
Design thinking
(1)
Dinozaury
(1)
Dojrzewanie
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dzieci
(1)
Edukacja artystyczna
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Ekonomia
(1)
Eksperymenty
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Erasmus (program)
(1)
Facebook
(1)
Fantasy
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Gender
(1)
Geografia
(1)
Geologia
(1)
Gospodarka cyfrowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gry miejskie
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Historia - nauczanie
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kruszwica (woj. kujawsko-pomorskie, pow. inowrocławski, gm. Kruszwica)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(41)
Gry edukacyjne
(37)
Gry i zabawy umysłowe
(35)
Gry planszowe
(29)
Artykuł z czasopisma fachowego
(22)
Ćwiczenia i zadania
(17)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(16)
Gry i zabawy dziecięce
(13)
Materiały pomocnicze
(13)
Gry i zabawy
(7)
Publikacje dla dzieci
(7)
Karty do gry
(6)
Plansze do gry
(6)
Pomoce dydaktyczne
(6)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(4)
Artykuł fachowy
(3)
Artykuł z czasopisma komputerowego
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Gry w karty
(3)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(2)
Gry komputerowe
(2)
Gry strategiczne
(2)
Legendy i podania
(2)
Ćwiczenia i zadania dla dzieci
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma biologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Gry logiczne
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Układanki
(1)
Zabawy integracyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(53)
Hobby i czas wolny
(33)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(11)
Psychologia
(4)
Matematyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Poradnik Bibliotekarza
(9)
Biblioteka w Szkole
(4)
TIK w Edukacji
(4)
Dyrektor Szkoły
(3)
Polonistyka
(3)
Szkoła : miesięcznik dyrektora
(3)
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(3)
Życie Szkoły
(3)
Biblioteka Publiczna
(2)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(2)
Matematyka
(2)
Sygnał
(2)
Biblioteka w Szkole : Kompetentny Nauczyciel
(1)
Biologia w Szkole
(1)
Chowanna
(1)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
Języki Obce w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(1)
Nauczyciel i Szkoła
(1)
Remedium
(1)
Wychowanie na co dzień
(1)
WychowujMy! : dorosłym o dzieciach
(1)
Świetlica w Szkole
(1)
114 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Draftozaur / Antoine Bauza, Corentin Lebrat, Lodovic Maublanc, Théo Rivière ; ilustracje Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2020. - 1 gra (5 plansz, 60 pionków, 5 miseczek, kostka, woreczek) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 20x21x5 cm instrukcja (12 stron. : ilustracje ; 19 cm)..
GRA PLANSZOWA. Dinozaury wędrują w poszukiwaniu najlepszych terenów. Postaraj się, aby na twojej planszy znalazły się dinozaury, za które zdobędziesz najwięcej punktów. Nie będzie to takie łatwe, bo na każdym polu planszy dostajesz punkty za inne gatunki. Gra zawiera 2 wersje: lato i zima. Każdą z nich rozgrywa się na innej planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 909 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Akcja segregacja : pogromcy śmieci - Nowa Iwiczna: Jawa, 2021. - 75 kartonów śmieci, 5 pojemników na śmieci, 1PSZOK, altana na gabaryty, 74 okrągłe żetony, klepsydra ,kostka, instrukcja ściaga 20 x 20 cm.
Jedną z najpopularniejszych form ochrony środowiska jest segregacja śmieci, która w kolejnym etapie pozwala na przetwarzanie ich w procesie recyklingu. Dzięki grze „Akcja Segregacja” dzieci poznają zasady segregowania śmieci, w którym pojemniku trzeba umieścić poszczególne odpady. Co zaliczamy do odpadów szklanych, papierowych, plastikowych, zmieszanych czy też bio? Które odpady powinny trafić do PSZOK-u i co to są „gabaryty”? W instrukcji dzieci znajdą pięć różnych propozycji rozgrywek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 852 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alias. Świat przyrody : dynamiczna gra wzbogacająca wiedzę! - [Kraków] : TACTIC, copyright 2019. - 1 gra (100 kart z hasłami, 1 kostka) : karton, plastik, tektura ; 13x13x8 cm + instrukcja ([2] strony ; 11 cm).
Wybierz się na krótką wycieczkę do świata przyrody! Czy wiesz, z czego powstaje guano? Czy chrząszcze i żuki są tym samym? Gracz w swojej kolejce wyjaśnia słowo pozostałym zawodnikom. Kto odgadnie je poprawnie, zdobywa punkt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 855 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Brzdęk! : nie drażnij smoka / Paul Dennen ; [tłumaczenie: Jakub Niedźwiedź]. - Bielsko-Biała : Lucrum Games, [2021]. - 1 gra (dwustronna plansza, karty rezerwy, cztery 10-kartowe talie startowe graczy, talia lochów, 7 artefaktów, 11 wielkich sekretów, 18 pomniejszych sekretów, 120 kostek Brzdęk!, 4 pionki graczy , 24 kostki smoka, smocza sakwa, znacznik smoka, 2 klucze, 2 plecaki, 3 korony, 3 figurki małego bożka, 4 odznaki złodziejskiego mistrzostwa, złoto : drewno, karton, tektura, kolor ; w pudełku 8x31x31 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 26 cm).
Korytarze pod Smoczą Twierdzą stanowią najbardziej niebezpieczne terytorium w całym królestwie. Zagrożenie czyha na każdym kroku, za każdym zakrętem może czaić się zguba, a każdy nierozważny dźwięk może zbudzić śpiącego w katakumbach smoka. Jedynie najwięksi rabusie mogą się tam zakraść, zdobyć ukryte skarby i uciec smokowi zanim staną się jego obiadem. Grupa biegłych w złodziejskim fachu śmiałków, których natchnęły historie starszych kolegów, a wyobraźnię rozpaliły myśli o sławie, bogactwie i chwale, właśnie szykuje się do ryzykownej wyprawy w głąb ponurych korytarzy W grze planszowej Brzdęk gracze mają za zadanie zebrać jak najwięcej skarbów i artefaktów oraz opuścić podziemia przed towarzyszami. Po drodze będziecie rekrutować sojuszników i zbierać drogocenne łupy. Ale uwaga jeden fałszywy krok i brzdęk! każdy nieostrożny hałas drażni i rozbudza strasznego smoka, a każdy skradziony artefakt wzmaga jego ognistą furię! Pozostaje mieć nadzieję, że inni będą zachowywać się głośniej, a Ty uciekniesz szybciej od nich. Kto okaże się najsprytniejszym złodziejem? Komu uda się ujść z życiem i łupami, a kto na zawsze zostanie w smoczych podziemiach? Gra planszowa Brzdęk jest oparta na mechanice deck buildingu, bardzo ważne jest dobre rozplanowanie kolejnego ruchu i Odrobina szczęścia! Czy warto zejść niżej i zdobyć kolejny artefakt? Czy nadeszła już chwila, że trzeba wziąć nogi za pas? Sam zdecyduj, byle szybko i po cichu! źródło opisu: https://bonito.pl/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 911 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Gra planszowa
Książka
W koszyku
Akademia superbohaterów / [Tomasz Rożek ; ilustracje: Marek Oleksicki ; oprac. graficzne Ewa Kwaśniewska]. - Gierałtowice : Fundacja Nauka. To Lubię, copyright 2021. - 1 gra (30 kart) : karton, kolor ; w pudełku 11x16 cm + instrukcja (1 stron. : ilustracje ; 10 cm).
Polscy naukowcy zmienili i zmieniają naszą rzeczywistość. Dlaczego tak mało ludzi w Polsce i na świecie wie o ich osiągnięciach? Zestaw obejmuje karcianą grę edukacyjną oraz książkę, które mają za zadanie rozpromować wyjątkowych ludzi, którzy urodzili się na terenie Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 856 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Gra planszowa
W koszyku
ALIAS ORIGINAL: Jak powiedzieć, żeby nie powiedzieć? - Finlandia : TACTIC 2020 - 1 gra (1 plansza, 400 kart z hasłami -3200 haseł, klepsydra, 6 pionków, instrukcja) w pudełku 25x25x6 cm
Gra, przy której ludzie zaczynają mówić. Nieprzewidywalna, dynamiczna, wesoła i niesamowicie kreatywna - oto gra Alias Original - nowa edycja, która sprawdzi Twoje umiejętności językowe! Najważniejszą rzeczą w tej rozgrywce będzie dobra komunikacja i duży zasób słownictwa. Alias to gra, w której celem jest wyjaśnianie haseł z dostępnych kart poprzez wypowiadanie wyrazów o podobnych znaczeniu, rzucaniu podpowiedzi lub gestykulowaniu: możemy robić wszystko, co tylko przyjdzie nam do głowy! Najważniejsze jest to, aby pozostali gracze mieli szansę odgadnąć wylosowane przez nas hasło. Całość rozgrywki toczy się na planszy, po której poruszamy się pionkami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 853 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Gra planszowa
W koszyku
Emocje / Julia Pogorzelska ; oprac. Olga Mroczek. - Częstochowa : Kukuryku , [2018]. - 1 gra (112 kart z zadaniami, 16 okrągłych kart z emocjami, planszę z 8 puzzli, 1 kostkę, 4 pionki) :ilustracje kolorowe ; w pudełku 22 x 24 cm instrukcja (4 strony. :ilustracje ; 21 cm).
Porozmawiajmy sobie o emocjach. Tak na wesoło, ale też na poważnie. Złość, radość, niepokój, gniew, smutek, miłość... To one nami rządzą. Czasami potrafimy je ujarzmić, a czasami dajemy się im ponieść. Ważne, abyśmy je poznali i umieli o nich rozmawiać. Może dzięki temu uda się kiedyś wyjść z trudnej życiowej sytuacji. Gra EMOCJE to świetna pomoc w poznaniu siebie i swojego otoczenia. Trochę zabawy i trochę... psychologii dla każdego, dla dziecka i dorosłego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 893 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Gra planszowa
W koszyku
Logix : gra logiczna : mini. - Chwaszczyno : Alexander, [2020]. - 1 gra (1 przestrzenna plansza, kule czerwone, zielone, żółte, niebieskie - po 6 szt., kule szare - 2 szt., kula czarna - 1 szt., podstawka do kul, karty kodów - 16 szt.) : karton, plastik, tektura, kolor ; 19x20x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 15 cm).
Przestrzenna gra planszowa, w której liczy się taktyka, wyobraźnia i szczęśliwy traf. W trakcie gry gracz losuje swój tajny kod, którego wzór musi potem ułożyć z kolorowych kul na planszy. Ruch gracza może nastąpić poprzez dołożenie kuli, zdjęcie lub zamianę kul, co dodatkowo dodaje grze elementów rywalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 854 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaki drogowe : karty edukacyjne. - Warszawa : Edgar, 2015. - 1 pudełko (55 dwustronnych ilustrowanych kart) : karton, kolor ; w pudełku 22x19,5x5,8 cm.
KARTY EDUKACYJNE. ZNAKI DROGOWE liczba ocen: 1zaloguj się, aby móc oceniaćKsiążka Ilość 1 cena: 19,80 zł DO KOSZYKA OPIS Karty edukacyjne. Znaki drogowe składają się z talii 55 dwustronnych, ilustrowanych kart, na których przedstawiono 52 znaki drogowe i ich znaczenie. Dzieki zabawom z kartami dziecko uczy się poprawnie przyporządkowywać je do jednej z czterech kategorii: ostrzegawcze, zakazu, nakazu i informacyjne. Na awersach kart zamieszczono symbole znaków drogowych, na odwrocie rysunki postaci ze znakami oraz nazwy tych znaków, aby ułatwić ich zapamiętywanie. Karty objaśniające znaki drogowe to idealny zestaw dla przedszkolaków i uczniów klas 1-3. Sprawdzą się zarówno podczas zabaw z opiekunami, rodzeństwem i rówieśniakami, jak i podczas zajęć w przedszkolu lub szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 712, GF. 711 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej