Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(113)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Gry i zabawki
(53)
Artykuły
(51)
Publikacje fachowe
(19)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Grafiki
(1)
Dostępność
dostępne
(62)
wypożyczone
(14)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(7)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(53)
Autor
Tańska Angelika
(5)
Marchel Paweł
(4)
Ostarek Ewa
(4)
Bruch Joanna
(2)
Dziaczyszyn Aleksandra
(2)
Jabłuszewska Monika
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kleczkowski Patryk
(2)
Liput Przemysław
(2)
Madejski Jan
(2)
Mardosz-Grabowska Agata
(2)
Matuszewska-Kubicz Agata
(2)
Minge Krzysztof
(2)
Rogalski Łukasz
(2)
Rudomina Justyna
(2)
Sikora Michalina
(2)
Stankiewicz Kamila
(2)
Szłapa Katarzyna
(2)
Teczke Dagmara
(2)
Tomasik Iwona
(2)
Wrzesiński Sławomir
(2)
Alter Adam
(1)
Arcimowicz Alicja
(1)
Baranowski Marek
(1)
Barska Maja
(1)
Bauza Antoine
(1)
Becker-Pestka Daria
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Biela Agnieszka
(1)
Bilska Agnieszka
(1)
Bonk Gabriela
(1)
Bukowski Adam
(1)
Chobot-Kłodzińska Marzanna
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Dennen Paul
(1)
Elsner Danuta
(1)
Ewa Kwaśniewska
(1)
Fiebiger Katarzyna
(1)
Gabryś-Barker Danuta
(1)
Gasper Dorota
(1)
Glac Wojciech
(1)
Gomola Aleksander
(1)
Hachlica Mateusz
(1)
Hartman Scoott
(1)
Hova Gil
(1)
Hyla Marek
(1)
Janczak Dorota
(1)
Jeska Michał
(1)
Kalamarz Ryszard
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Kortas Paulina
(1)
Kos Ewa (1982- )
(1)
Kosztołowicz Mariola
(1)
Kotler Philip
(1)
Kovari Marina
(1)
Kowalik Elżbieta
(1)
Kozielski Robert
(1)
Krygier Anna
(1)
Krztoń Anna
(1)
Krztoń Anna (1988- )
(1)
Krzysik Magdalena
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Kucharski Roman
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Maj Arkadiusz
(1)
Marchel Tomasz
(1)
Matela Magdalena
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Mazur Remigiusz
(1)
Minge Natalia
(1)
Molas Grzegorz
(1)
Moneta Michał
(1)
Mroczek Olga
(1)
Mulak Agnieszka
(1)
Niedźwiedź Jakub
(1)
Norman Ewa
(1)
Nowak Alina
(1)
Ochnik Dominika
(1)
Odorowicz Bartosz
(1)
Oleksicki Marek (1979- )
(1)
Pawłowska Paulina (1990- )
(1)
Podemska-Kałuża Anna
(1)
Pogoda Łukasz M
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Prus-Wirzbicka Karolina
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Rivière Théo
(1)
Rożek Tomasz (1976- )
(1)
Ryszka Marcin
(1)
Sabiniewicz Weronika
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Siadkowski Jacek
(1)
Simonjetz Monika
(1)
Skrabka Marcin
(1)
Sobieralski Jakub
(1)
Stalka-Jarska Joanna
(1)
Stańdo Jacek
(1)
Stefańska Izabela
(1)
Stefański Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(54)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(67)
Kraj wydania
Polska
(114)
nieznany (p)
(1)
Język
polski
(114)
nieznany (p)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(30)
9-13 lat
(23)
Młodzież
(22)
6-8 lat
(20)
Bibliotekarze
(14)
Nauczyciele bibliotekarze
(14)
Dorośli
(13)
Nauczyciele
(12)
14-17 lat
(10)
Rodzice
(9)
Szkoły podstawowe
(8)
0-5 lat
(5)
Dyrektorzy szkół
(5)
Terapeuci
(5)
Nauczyciele języka polskiego
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Pedagodzy szkolni
(4)
Przedszkola
(4)
Terapeuci zajęciowi
(4)
Wychowawcy klas
(4)
18+
(3)
Bibliolodzy
(3)
Nauczyciele informatyki
(3)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(3)
Klasa 0.
(2)
Lekarze
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Sportowcy
(2)
Szkoły ponadpodstawowe
(2)
Szkoły średnie
(2)
7-107 lat
(1)
Biolodzy
(1)
Klasa 1.
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele biologii
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Pedagodzy
(1)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Tyflopedagodzy
(1)
Wychowawcy świetlic
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Grywalizacja
(113)
Gry edukacyjne
(18)
Gry i zabawy umysłowe
(14)
Hobby i czas wolny
(14)
Trening koncentracji
(11)
Trening umysłu
(10)
Metody nauczania
(8)
Gry i zabawy
(6)
Promocja czytelnictwa
(6)
Uwaga (psychologia)
(6)
Znaki i sygnały drogowe
(6)
Escape rooms
(5)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(5)
Uczucia
(5)
Wychowanie komunikacyjne
(5)
Biblioteki szkolne
(4)
Dziecko
(4)
Logopedia
(4)
Matematyka
(4)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(4)
Pomoce dydaktyczne
(4)
Przyroda
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Spostrzeganie
(4)
Zagadki
(4)
Gry planszowe
(3)
Historia
(3)
Język polski (przedmiot szkolny)
(3)
Komunikacja drogowa
(3)
Kształcenie
(3)
Logika
(3)
Logoterapia
(3)
Marketing
(3)
Mowa
(3)
Nauczanie
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Pamięć
(3)
Rozwój emocjonalny
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Terapia logopedyczna
(3)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(3)
Efektywność nauczania
(2)
Egzamin na kartę rowerową
(2)
Ekologia
(2)
Fonoholizm
(2)
Godzina wychowawcza
(2)
Gra planszowa
(2)
Gry i zabawy dydaktyczne
(2)
Gry komputerowe
(2)
Integracja społeczna
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Język polski
(2)
Media społecznościowe
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Myślenie
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Oświata dorosłych
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Psychoedukacja
(2)
Płeć
(2)
Rower
(2)
Ruch pieszy
(2)
Segregacja odpadów
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Zabawa
(2)
Zarządzanie
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(2)
Agresywność
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Anatomia człowieka
(1)
Aplikacje mobilne
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bhp
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biologia
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Cyganie
(1)
Design thinking
(1)
Dinozaury
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dostojewski, Fiodor (1821-1881)
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dzieci
(1)
Edukacja artystyczna
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Ekonomia
(1)
Eksperymenty
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Erasmus (program)
(1)
Facebook
(1)
Fantasy
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Gender
(1)
Geografia
(1)
Geologia
(1)
Gospodarka cyfrowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gry miejskie
(1)
Temat: dzieło
Prestuplenie i nakazanie
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kruszwica (woj. kujawsko-pomorskie, pow. inowrocławski, gm. Kruszwica)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(42)
Gry edukacyjne
(37)
Gry i zabawy umysłowe
(35)
Gry planszowe
(29)
Artykuł z czasopisma fachowego
(22)
Ćwiczenia i zadania
(17)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(16)
Gry i zabawy dziecięce
(13)
Materiały pomocnicze
(13)
Gry i zabawy
(7)
Publikacje dla dzieci
(7)
Karty do gry
(6)
Plansze do gry
(6)
Pomoce dydaktyczne
(6)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(4)
Artykuł fachowy
(3)
Artykuł z czasopisma komputerowego
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Gry w karty
(3)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(2)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(2)
Gry komputerowe
(2)
Gry strategiczne
(2)
Legendy i podania
(2)
Ćwiczenia i zadania dla dzieci
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma biologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Gry logiczne
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Układanki
(1)
Zabawy integracyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(54)
Hobby i czas wolny
(33)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(11)
Psychologia
(4)
Językoznawstwo
(2)
Matematyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Poradnik Bibliotekarza
(9)
Biblioteka w Szkole
(4)
TIK w Edukacji
(4)
Dyrektor Szkoły
(3)
Polonistyka
(3)
Szkoła : miesięcznik dyrektora
(3)
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(3)
Życie Szkoły
(3)
Biblioteka Publiczna
(2)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(2)
Matematyka
(2)
Sygnał
(2)
Biologia w Szkole
(1)
Chowanna
(1)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
Język Polski w Szkole Ponadpodstawowej : Zeszyty Kieleckie
(1)
Języki Obce w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(1)
Kompetentny nauczyciel : Praktyczne podejście do technologii w szkole
(1)
Nauczyciel i Szkoła
(1)
Remedium
(1)
Wychowanie na co dzień
(1)
WychowujMy! : dorosłym o dzieciach
(1)
Świetlica w Szkole
(1)
115 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund. - Gdynia : Trefl, copyright 2019. - 1 pudełko ; 26x26x8 cm.
Masz tylko 5 sekund, aby udzielić 3 poprawnych odpowiedzi. Z grą 5 Sekund emocje sięgają zenitu! Wylosuj kartę i spróbuj odpowiedzieć na pytanie, zanim czasomierz odmierzy czas. Spiesz się, masz tylko 5 sekund...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 896 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ego. - Gdynia : Trefl, copyright [2015]. - 1 gra (1 plansza do gry, 220 dwustronnych kart z pytaniami w poręcznym pudełku, 18 żetonów odpowiedzi, 120 małych żetonów) : w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 25 cm).
"Ego" to wspaniała gra towarzyska, która z pewnością stanie się atrakcją niejednej imprezy. Zabawa polega na trafnym odpowiadaniu, na niebanalne pytania. Jeśli wykażesz się największą wiedzą - wygrasz. Aby rozpocząć grę, zawodnik losuje pytanie z puli. Po wylosowaniu pytania, gracz czyta je na głos. O co możesz zostać zapytany: o sprawy społeczne, kwestie rodzinne, IQ... i wiele, wiele innych rzeczy! Po odczytaniu pytania, narrator odkłada żeton ze swoją odpowiedzią. Pozostali uczestnicy próbują odgadnąć jego wybór.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 897 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Omnibus. - Warszawa : Kangur, 2021. - Zawartość pudełka 54 kart do gry, 162 pytania, 12 żetonów, instrukcję : karton, plastik ; 15 x 15 cm.
Skąd nawigacje wie gdzie jechać? Czym są endorfiny? Która czekolada jest najzdrowsza? Z czego robi się popcorn? Zamień się w prawdziwego OMNIBUSA, odpowiadając na ciekawe pytania. Rywalizuj z rodzina i znajomymi. W grze znajdziecie wiele ciekawych pytań o dwóch poziomach trudności oraz 12 żetonów. Wygrywa ten, kto odpowie na najwięcej pytań. Przekonaj się kto wie więcej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 900 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polska : gra quizowa. O tym warto wiedzieć! - [Kraków] : Tactic, copyright 2016. - 1 pudełko (plansza, 400 kart, 6 pionków, wskaźnik kategorii, 24 żetony odpowiedzi) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja (1 strona : ilustracje kolorowe ; 23 cm).
Nowa wersja popularnej gry oferuje modyfikację mechaniki i nowe ekscytujące pytania, dzięki czemu zabawa jest jeszcze lepsza! Wszyscy uczestnicy grają w tym samym czasie, rozwiązując test wielokrotnego wyboru. Test gwarantuje zabawę na wielu poziomach zaawansowania. Zróżnicowane pytania z sześciu kategorii tematycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaki drogowe : memory : edukacyjna gra towarzyska. - Częstochowa : Adamigo, 2015. - 1 pudełko (80 sztywnych kafelków) : karton, kolor ; w pudełku 6x22x31 cm.`
ADAMIGO - Edukacyjna Gra Towarzyska - MEMORY - Znaki Drogowe - 3297 Znaki drogowe czekają na wiernych fanów motoryzacji... w jednym pudełku! Zapraszamy do Memory od Adamigo! Aż 80 twardych, lakierowanych tafelków, a na nich 40 par kolorowych znaków drogowych czeka na odnalezienie przez małe rączki i bystre główki ciekawskich uczniaków! Wyraziste obrazki w głębokich kolorach zachwycają i dostarczają mnóstwo walorów poznawczych. Smyki mają okazję poznać zarówno znaki zakazu, jak i ostrzegawcze. Przedstaw swojemu maluszkowi drogowy świat podczas radosnej zabawy i odrobinie zdrowej rywalizacji. Zabawa w MEMORY rozwija pamięć, uczy koncentracji, uprzyjemnia wolne chwile, wyzwala pozytywne emocje oraz zbliża rodzinę... Polecamy! Zestaw zawiera: - tafelki do gry - 80 szt. - instrukcję - 1 szt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 702, GF. 703 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape Room : Biologia : klasy 4-8. / Dziaczyszyn Aleksandra, Bruch Joanna. - Poznań : Wydawnictwo Eisystem [2020] - 1 gra (60 kart z zagadkami) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x4 cm.
ESCAPE ROOM Biologia to niebanalny pomysł na przeprowadzenie lekcji. Zajęcia prowadzone w formie gry wymagają od uczniów zaangażowania i współpracy – tylko w ten sposób uda się otworzyć zamkniętą dotychczas na kłódkę kopertę z nagrodą. To ciekawe powtórzenie przez uczniów wiadomości w formie zabawy. Escape Room Biologia uczy przy okazji bawiąc i bawi przy okazji ucząc – a do tego nie wymaga wcześniejszego przygotowania pomieszczenia. Atrakcyjne zadania sprawdzają wiedzę na poziomie klas 4-8, z takich tematów jak np. Człowiek i środowisko, Mchy, Owady, Ucho – narząd słuchu i równowagi czy Różnorodność biologiczna opracowano w dwóch wariantach: łatwiejszym i trudniejszym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 917 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape Room : Historia : klasy 4-8. / Krygier Anna, Dziaczyszyn Aleksandra, Bruch Joanna. - Poznań : Wydawnictwo Eisystem [2021] - 1 gra (60 kart z zagadkami) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x4 cm.
Escape Room Historia to idealne rozwiązanie dla nauczycieli historii poszukujących niebanalnych pomysłów na przeprowadzenie lekcji powtórzeniowej w klasach 4-8. Zajęcia prowadzone w formie gry wymagają od uczniów zaangażowania i współpracy, tylko w ten sposób uda się otworzyć zamkniętą dotychczas na kłódkę kopertę z nagrodą. Z grą Escape Room Historia przeprowadzisz nieszablonowe zajęcia, które zaciekawią, a także zachęcą dzieci do poznawania historii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 833 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Złota Kaczka/ Jan Madejski ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2020. - 1 gra (plansza, 60 kart skarbów, 6 pionków kaczek, 16 kart zadań) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x19x28 cm + instrukcja.
(Legendy polskie / Granna)
Dawno, dawno temu w lochach Zamku Ostrogskich żyła królewna zaklęta w złotą kaczkę. Mówiono, że tego, kto zdoła ją odnaleźć, może uczynić bogatym. Biedny szewczyk imieniem Lutek postanowił spróbować. Szczęście mu dopisało i odnalazł złotą kaczkę, która obiecała mu bogactwa. Chłopiec otrzymał sakiewkę skarbów, ale też jeden warunek: musiał wydać je w ciągu jednego dnia, z nikim się nie dzieląc. Jeśli mu się uda zostanie wielkim bogaczem. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 829 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Leśne harce : zabawy logopedyczne - Warszawa: Edgard, 2023. - 1 gra (1 karta z zabawą wprowadzającą, 40 kart z wyzwaniami na mówienie, 29 kart z wyzwaniami na ruszanie się) : karton, papier, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja
(Kapitan Nauka)
Czas na logopedyczne harce dla przedszkolaków! Leśne zwierzątka zapraszają do wspólnych zabaw wspierających poprawną wymowę. „Zabawy logopedyczne. Leśne harce” (3–7 lat) to zestaw 70 zabaw logopedycznych i ruchowych, które pomagają ćwiczyć język, buzię oraz całe ciało, a przy okazji dostarczają mnóstwo okazji do fantastycznej zabawy. Przedszkolaki będą robić to, co lubią najbardziej, czyli skakać, tańczyć, mlaskać, cmokać, stroić miny, sylabować, wymyślać wyrazy i wydawać śmieszne odgłosy. Zabawy logopedyczne opracowane przez neurologopedę Urszulę Petrycką to świetny sposób na rozwijanie umiejętności poprawnej artykulacji głosek, a także kształtowanie umiejętności społecznych poprzez zachętę do współpracy i interakcji z innymi. Można bawić się również w pojedynkę, dzięki czemu przedszkolak skoncentruje się na rozwoju umiejętności logopedycznych i motorycznych, takich jak utrzymywanie równowagi, kontrola i planowanie ruchu. Dzięki „Leśnym harcom” ćwiczenia logopedyczne staną się nie tylko efektywne, lecz także wciągające. Książeczka może stanowić uzupełnienie gry logopedycznej „Leśny bal”. Karty z tej książeczki dołącza się do kart z gry „Leśny bal” lub używa ich samych, by urozmaicić rozgrywki. "Na kartach tej książeczki znajdziecie zabawy artykulacyjne i ruchowe, które rozśmieszą, zaskoczą oraz rozładują energię przedszkolaków. Wykorzystują one naturalny sposób uczenia się dzieci przez działanie i stanowią doskonałą profilaktykę logopedyczną. Polecam zabawy z leśnymi przyjaciółmi wszystkim przedszkolakom. " Ula Petrycka – neurologopedka, autorka bloga Kiedy do logopedy oraz kursu dla rodziców Rozgada się. Rozwój rozwój mowy, wyobraźnia przestrzenna, koncentracja, koordynacja oko-ręka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 952 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Logika : gra edukacyjna - Warszawa: Edgard, 2020. - 1 gra (4 dwustonne puzzle kołowe, 4 puzzle dwuelementowe przedstawiające przeciwieństwa, 4 puzzle trzyelementowe przedatawiające związki przyczynowo-skutkowe) : karton, papier, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja
(Kapitan Nauka)
Gra edukacyjna „Logika” (3–7 lat) to zestaw niezwykle barwnych układanek do obserwowania i poznawania natury oraz ćwiczenia myślenia logicznego. Dzięki różnorodnym formom zabaw przedszkolaki dowiedzą się m.in., jak wygląda przyroda o różnych porach roku, czym różnią się ryby żyjące w morskich akwenach, jak wygląda życie mrówek oraz skąd bierze się np. miód. Każdy z przyrodniczych tematów uczy praktycznych umiejętności: określania następstwa czasu i związków przyczynowo-skutkowych, porównywania wielkości, rozpoznawania przeciwieństw oraz liczenia w zakresie 1–10. Wiedza przyrodnicza w formie układanek logicznych Jak wyglądają drzewa ozdobne i owocowe w różnych porach roku - Kto śpi w kokonie? Które zwierzę jest wolne, a które szybkie? Gra edukacyjna „Logika” (3–7 lat) to idealna propozycja dla ciekawych świata przedszkolaków, którzy uwielbiają odkrywać tajemnice przyrody, układać puzzle i układanki oraz rozwiązywać zagadki. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 894 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaki drogowe : edukacyjna gra towarzyska: memory. - Częstochowa : Adamigo, cop. 2018. - 1 pudełko (80 sztywnych kafelków) : karton, kolor ; w pudełku 6x22x31 cm.
Gra ADAMIGO MEMORY jest doskonałą grą towarzyską dla wszystkich, rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile. Słowo "memory" w języku angielskim znaczy "pamięć". Zawartość: 80 kartoników pogrupowanych w pary (40 par) instrukcja Cechy gry: wiek gracza: 7+ liczba graczy: 2-6
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 704, GF. 705 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej