Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(112)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Gry i zabawki
(53)
Artykuły
(50)
Publikacje fachowe
(19)
Publikacje dydaktyczne
(14)
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Grafiki
(1)
Poziom nauczania
(1)
Dostępność
dostępne
(64)
wypożyczone
(12)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(7)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(53)
Autor
Tańska Angelika
(5)
Marchel Paweł
(4)
Ostarek Ewa
(4)
Bruch Joanna
(2)
Dziaczyszyn Aleksandra
(2)
Jabłuszewska Monika
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kleczkowski Patryk
(2)
Liput Przemysław
(2)
Madejski Jan
(2)
Mardosz-Grabowska Agata
(2)
Matuszewska-Kubicz Agata
(2)
Minge Krzysztof
(2)
Rogalski Łukasz
(2)
Rudomina Justyna
(2)
Sikora Michalina
(2)
Stankiewicz Kamila
(2)
Szłapa Katarzyna
(2)
Teczke Dagmara
(2)
Tomasik Iwona
(2)
Wrzesiński Sławomir
(2)
Alter Adam
(1)
Arcimowicz Alicja
(1)
Baranowski Marek
(1)
Barska Maja
(1)
Bauza Antoine
(1)
Becker-Pestka Daria
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Biela Agnieszka
(1)
Bilska Agnieszka
(1)
Bonk Gabriela
(1)
Bukowski Adam
(1)
Chobot-Kłodzińska Marzanna
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Dennen Paul
(1)
Elsner Danuta
(1)
Ewa Kwaśniewska
(1)
Fiebiger Katarzyna
(1)
Gabryś-Barker Danuta
(1)
Gasper Dorota
(1)
Glac Wojciech
(1)
Gomola Aleksander
(1)
Hachlica Mateusz
(1)
Hartman Scoott
(1)
Hova Gil
(1)
Hyla Marek
(1)
Janczak Dorota
(1)
Jeska Michał
(1)
Kalamarz Ryszard
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Kortas Paulina
(1)
Kos Ewa (1982- )
(1)
Kosztołowicz Mariola
(1)
Kotler Philip
(1)
Kovari Marina
(1)
Kowalik Elżbieta
(1)
Kozielski Robert
(1)
Krygier Anna
(1)
Krztoń Anna
(1)
Krztoń Anna (1988- )
(1)
Krzysik Magdalena
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Kucharski Roman
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Maj Arkadiusz
(1)
Marchel Tomasz
(1)
Matela Magdalena
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Mazur Remigiusz
(1)
Minge Natalia
(1)
Molas Grzegorz
(1)
Moneta Michał
(1)
Mroczek Olga
(1)
Mulak Agnieszka
(1)
Niedźwiedź Jakub
(1)
Norman Ewa
(1)
Nowak Alina
(1)
Ochnik Dominika
(1)
Odorowicz Bartosz
(1)
Oleksicki Marek (1979- )
(1)
Pawłowska Paulina (1990- )
(1)
Podemska-Kałuża Anna
(1)
Pogoda Łukasz M
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Prus-Wirzbicka Karolina
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Rivière Théo
(1)
Rożek Tomasz (1976- )
(1)
Ryszka Marcin
(1)
Sabiniewicz Weronika
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Siadkowski Jacek
(1)
Simonjetz Monika
(1)
Skrabka Marcin
(1)
Sobieralski Jakub
(1)
Stalka-Jarska Joanna
(1)
Stańdo Jacek
(1)
Stefańska Izabela
(1)
Stefański Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(53)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(67)
Kraj wydania
Polska
(113)
nieznany (p)
(1)
Język
polski
(113)
nieznany (p)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(30)
9-13 lat
(23)
Młodzież
(22)
6-8 lat
(20)
Bibliotekarze
(14)
Nauczyciele bibliotekarze
(14)
Dorośli
(13)
Nauczyciele
(12)
14-17 lat
(10)
Rodzice
(9)
Szkoły podstawowe
(8)
0-5 lat
(5)
Dyrektorzy szkół
(5)
Terapeuci
(5)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Pedagodzy szkolni
(4)
Przedszkola
(4)
Terapeuci zajęciowi
(4)
Wychowawcy klas
(4)
18+
(3)
Bibliolodzy
(3)
Nauczyciele informatyki
(3)
Nauczyciele języka polskiego
(3)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(3)
Klasa 0.
(2)
Lekarze
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Sportowcy
(2)
Szkoły średnie
(2)
7-107 lat
(1)
Biolodzy
(1)
Klasa 1.
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele biologii
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Pedagodzy
(1)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Tyflopedagodzy
(1)
Wychowawcy świetlic
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Grywalizacja
(112)
Gry edukacyjne
(18)
Gry i zabawy umysłowe
(14)
Hobby i czas wolny
(14)
Trening koncentracji
(11)
Trening umysłu
(10)
Metody nauczania
(7)
Gry i zabawy
(6)
Promocja czytelnictwa
(6)
Uwaga (psychologia)
(6)
Znaki i sygnały drogowe
(6)
Escape rooms
(5)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(5)
Uczucia
(5)
Wychowanie komunikacyjne
(5)
Biblioteki szkolne
(4)
Dziecko
(4)
Logopedia
(4)
Matematyka
(4)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(4)
Pomoce dydaktyczne
(4)
Przyroda
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Spostrzeganie
(4)
Zagadki
(4)
Gry planszowe
(3)
Historia
(3)
Komunikacja drogowa
(3)
Kształcenie
(3)
Logika
(3)
Logoterapia
(3)
Marketing
(3)
Mowa
(3)
Nauczanie
(3)
Pamięć
(3)
Rozwój emocjonalny
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Terapia logopedyczna
(3)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(3)
Efektywność nauczania
(2)
Egzamin na kartę rowerową
(2)
Ekologia
(2)
Fonoholizm
(2)
Godzina wychowawcza
(2)
Gra planszowa
(2)
Gry i zabawy dydaktyczne
(2)
Gry komputerowe
(2)
Integracja społeczna
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Język polski
(2)
Język polski (przedmiot szkolny)
(2)
Media społecznościowe
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Myślenie
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Oświata dorosłych
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Psychoedukacja
(2)
Płeć
(2)
Rower
(2)
Ruch pieszy
(2)
Segregacja odpadów
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Zabawa
(2)
Zarządzanie
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(2)
Agresywność
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Anatomia człowieka
(1)
Aplikacje mobilne
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bhp
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biologia
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Cyganie
(1)
Design thinking
(1)
Dinozaury
(1)
Dojrzewanie
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dzieci
(1)
Edukacja artystyczna
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Ekonomia
(1)
Eksperymenty
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Erasmus (program)
(1)
Facebook
(1)
Fantasy
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Gender
(1)
Geografia
(1)
Geologia
(1)
Gospodarka cyfrowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gry miejskie
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Historia - nauczanie
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kruszwica (woj. kujawsko-pomorskie, pow. inowrocławski, gm. Kruszwica)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(41)
Gry edukacyjne
(37)
Gry i zabawy umysłowe
(35)
Gry planszowe
(29)
Artykuł z czasopisma fachowego
(22)
Ćwiczenia i zadania
(17)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(16)
Gry i zabawy dziecięce
(13)
Materiały pomocnicze
(13)
Gry i zabawy
(7)
Publikacje dla dzieci
(7)
Karty do gry
(6)
Plansze do gry
(6)
Pomoce dydaktyczne
(6)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(4)
Artykuł fachowy
(3)
Artykuł z czasopisma komputerowego
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Gry w karty
(3)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(2)
Gry komputerowe
(2)
Gry strategiczne
(2)
Legendy i podania
(2)
Ćwiczenia i zadania dla dzieci
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma biologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Gry logiczne
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Układanki
(1)
Zabawy integracyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(53)
Hobby i czas wolny
(33)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(11)
Psychologia
(4)
Matematyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Poradnik Bibliotekarza
(9)
Biblioteka w Szkole
(4)
TIK w Edukacji
(4)
Dyrektor Szkoły
(3)
Polonistyka
(3)
Szkoła : miesięcznik dyrektora
(3)
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(3)
Życie Szkoły
(3)
Biblioteka Publiczna
(2)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(2)
Matematyka
(2)
Sygnał
(2)
Biblioteka w Szkole : Kompetentny Nauczyciel
(1)
Biologia w Szkole
(1)
Chowanna
(1)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
Języki Obce w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(1)
Nauczyciel i Szkoła
(1)
Remedium
(1)
Wychowanie na co dzień
(1)
WychowujMy! : dorosłym o dzieciach
(1)
Świetlica w Szkole
(1)
114 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Karta rowerowa : zasady ruchu drogowego są już proste. - Warszawa : Granna, cop. 2012. - 1 pudełko (1 dwustronna plansza, 4 kartoniki z rowerzystami, 4 podstawki, 53 karty z pytaniami, 12 żetonów z miejscami docelowymi, 4 karty rowerowe, kosta do kry, plansza ze znakami drogowymi) : karton, kolor ; w pudełku 5x19x28 cm + instrukcja (3, [1] stron : ilustracje ; 27 cm).
(Profesor Granna Poleca)
Zasady ruchu drogowego są już proste. Czy wiesz, z jaką prędkością możesz jeździć na rowerze? Czy wiesz, co to są odblaski? Dlaczego powinieneś jeździć w kasku? Czy możesz jeździć rowerem po autostradzie? W grze znajdziesz odpowiedzi nie tylko na te pytania, ale także na wiele innych. Dzięki temu śpiewająco zdasz egzamin na kartę rowerową. Powodzenia! Zawartość pudełka: plansza 53 karty z pytaniami 12 żetonów z miejscami docelowymi 4 pionki rowerzystów z podstawkami 4 karty rowerowe karta bezpieczeństwa kostka do gry instrukcja Cechy gry: liczba graczy:1-4 czas gry: 60 minut Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3. roku życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 695, GF. 694 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 549 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiedza na Horyzoncie)
Nowość z edukacyjnej serii Kapitan Nauka! Tym razem Kapitan zamierza wyruszyć w daleki rejs. Przygotował więc dla swojej załogi inspirujące zagadki i zadania, które sprawdzą spostrzegawczość, umiejętność koncentracji uwagi oraz myślenia logicznego. A każdą odpowiedź można szybko sprawdzić na odwrocie karty i w razie potrzeby poprawić z pomocą suchościeralnego flamastra. Ahoj, przygodo! Rozpoczynamy trening umysłu przy wspólnej zabawie! W pakiecie: - Poradnik dla opiekunów (32 str.) z konkretnymi wskazówkami Agnieszki Bieli, doświadczonego psychologa dziecięcego, jak rozwijać koncentrację, spostrzegawczość i pamięć u dzieci w wieku szkolnym, a także 28 różnorodnych ćwiczeń wspierających rozwój dziecka. - 104 zagadki, rozwijające umiejętność myślenia logicznego i koncentracji, które pozwolą szybko sprawdzić rozwiązanie na odwrocie karty, a do tego kolorowe, atrakcyjne ilustracje pobudzające dziecięcą wyobraźnię! - 15 zmywalnych kart do nauki rysowania z inspirującymi zadaniami, które ćwiczą grafomotorykę ręki (rysowanie po śladzie), kreatywność (przez twórcze uzupełnianie ilustracji) oraz w atrakcyjny sposób uzupełniają naukę pisania w szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 579 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka.)
Kapitan Nauka SuperQuiz Nauka i Technika Unikalna książeczka z ciekawostkami i wciągającymi zagadkami dla dzieci W SuperQuizie NAUKA i TECHNIKA znajdziesz: - fakty i ciekawostki z zakresu fizyki i chemii - słynne wynalazki (dynamit, żarówka i inne) - zasady działania m.in. komputera czy lasera - eksperymenty do samodzielnego wykonania SuperQuiz Nauka i Technika to niezbędnik ucznia i każdego dziecka zainteresowanego poszerzaniem wiedzy czy naukami ścisłymi. z jego pomocą uzupełni wiadomości zdobyte w szkole i zdobędzie nowe z zakresu fizyki, chemii oraz historii ciekawych wynalazków. Wciągające teksty i ciekawostki zachęcą do nauki wszystkie dzieci. Dla dorosłych to okazja do powtórki wiedzy i znakomity pomysł na połączenie zabawy z najmłodszymi z ich edukacją. Mali naukowcy dowiedzą się z SuperQuizu m.in. jak powstaje tęcza, czym jest prąd elektryczny, jak działa radar czy wariograf, z jaką prędkością leci samolot. Dzieci poznają odpowiedzi na nurtujące je pytania, np. dlaczego w lodówce jest zimno, jak powstaje bańka mydlana czy dlaczego podczas pieczenia chleb rośnie. zainteresowani medycyną dowiedzą się, jak działają stetoskop i defibrylator oraz na czym polega klonowanie czy RTG. Najmłodsi poznają kilka eksperymentów, które mogą przeprowadzić samodzielnie m.in. stworzą darmową żarówkę czy dowiedzą się, jak zgasić płomyk świecy bez dmuchania na niego. Na rewersach umieszczono ponad 150 pytań do tekstów w formie quizów. Interesujące zagadki i zaskakujące odpowiedzi sprawią, że nauka stanie się pasjonującą zabawą. Kapitan Nauka wciągnie w fascynujący świat poszerzania wiedzy wszystkie dzieci, nawet te mniej zainteresowane uczeniem się!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 546 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ortografia [Pomoce dydaktyczne] : zagadki obrazkowe : [6-9 lat] / [Diana Tomaszewska]. - Wydanie 2. - Warszawa : Edgard, 2015. - Pudełko (54 dwustronne karty) : ilustracje kolorowe ; 17x8 cm.
(Kapitan Nauka)
(Wiedza na hotyzoncie)
104 zagadki obrazkowe uczące poprawnej pisowni, umożliwiające szybkie sprawdzenie odpowiedzi na odwrocie, zawierające kolorowe, zabawne ilustracje ułatwiające zapamiętywanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 503 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szumy, ciszki i syki : gra logopedyczna utrwalająca wymowę głosek szeregu ciszącego, syczącego i szumiącego / Katarzyna Szłapa, Iwona Tomasik, Sławomir Wrzesiński. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2021. - 1 gra (36 plansz, po 5 pionków w dwóch kolorach) : karton, plastik ; w pudełku instrukcja (3 strony. : 20 cm).21 x 21 cm.
(Odszukaj i Nazwij)
Zasady gry: Gra logopedyczna utrwalająca wymowę głosek szeregu ciszącego, syczącego i szumiącego. Szumy, ciszki i syki to publikacja służąca do utrwalania prawidłowej wymowy głosek szeregu ciszącego, syczącego i szumiącego w trzech pozycjach w wyrazie: w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. W teczce znajduje się 36 plansz z materiałem obrazkowym zawierającym ćwiczone głoski, po pięć pionków w dwóch kolorach oraz instrukcja. Gra polega na naprzemiennym układaniu pionków na polach z obrazkami tak, by ułożyć trzypolowy szereg w pionie, poziomie lub po skosie. Jednocześnie należy starać się przeszkodzić przeciwnikowi w zbudowaniu takiego szeregu. Wygrywa ten gracz, który jako pierwszy ułoży trzypolowy szereg.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 895 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Prawo jazdy rowerowe : gra edukacyjna. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2017]. - 1 pudełko (plansza, 2 kostki, 4 pionki, 55 kart z pytaniami, 32 znaki drogowe, 24 żetony (12 zielonych, 12 czerwonych), karty do gry 4 sztuki, klepsydra) : karton, drewno, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x24x6 cm + instrukcja (14 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
(Sowa Mądra Głowa Poleca)
Gra oparta na zabawnej rywalizacji, jest jednocześnie znakomitym pretekstem dla dzieci do wstępnego poznania zasad ruchu drogowego. Każdy z uczestników gry, poruszając się po jej torze, poznaje znaczenie znaków drogowych i zasady prawidłowego postępowania podczas jazdy (ucząc się na własnych błędach). Bogactwo używanych w grze rekwizytów sprawia, że łączy ona w bardzo atrakcyjny dla graczy sposób naukę i zabawę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 697, GF. 696 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
Karty obrazkowe Matematyka w zagadkach uczą matematyki poprzez zabawę rozwijają spostrzegawczość i pamięć wzrokową rozwijają logiczne myślenie poszerzają wiedzę ogólną dziecka Kolorowe karty z zagadkami Zestaw dwustronnych kart obrazkowych został specjalnie opracowany dla dzieci od 6 roku życia. Na awersie znajdują się dwie ilustrowane zagadki a na rewersie - odpowiedzi do nich. Umożliwia to natychmiastowe sprawdzenie prawidłowego rozwiązania samodzielnie przez dziecko. Karty nie tylko uczą matematyki lecz także ćwiczą spostrzegawczość i pamięć wzrokową oraz rozwijają logiczne myślenie. Świetnie sprawdzą się w domu w przedszkolu czy szkole. Można zabrać je na spacer lub w podróż - są doskonałym sposobem na naukę i ćwiczenie zadań matematycznych w każdej wolnej chwili 112 ciekawych i różnorodnych zagadek Zagadki to bardzo skuteczna forma nauki ponieważ wzbudzają ciekawość a ich rozwiązywanie sprawia najmłodszym przyjemność. Dzięki nim dzieci nie tylko ćwiczą i utrwalają podstawowe działania matematyczne lecz także poszerzają wiedzę o świecie. Urozmaicone zadania sprawiają że dzieci świetnie się bawią a zabawne ilustracje pomagają im lepiej zrozumieć i zapamiętać reguły matematyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 547 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
SuperQuiz CYWILIZACJE to niezbędnik ucznia i każdego małego wielbiciela czasów starożytnych. Z jego pomocą dziecko uzupełni wiadomości zdobyte w szkole i zdobędzie wiedzę na temat dawnych cywilizacji, zwyczajów i antycznej historii. Wciągające teksty i ciekawostki zachęcą do nauki wszystkie dzieci. Dla dorosłych to okazja do powtórki wiedzy i znakomity pomysł na połączenie zabawy z najmłodszymi z ich edukacją. Dzieci dowiedzą się z SuperQuizu m.in. jak wyglądało rzymskie miasto, dokąd swoimi łodziami dotarli Wikingowie, jak Egipcjanie mumifikowali zwłoki, gdzie budowano boiska do piłki i dlaczego ta gra była niebezpieczna, dokąd prowadził Jedwabny szlak. Poznają odpowiedzi na nurtujące je pytania, a także odkryją znaczenie różnych pojęć, jak hieroglify, konkwistador, akwedukt, demokracja. Dzieci odkryją też wpływ starodawnych kultur na nasze codzienne życie, dowiedzą się, gdzie odbyła się pierwsza olimpiada, skąd pochodzi czekolada i tortilla, kto pierwszy obchodził Halloween, gdzie wynaleziono cement, fajerwerki i papier, a także gdzie powstał pierwszy system pocztowy. Na rewersach umieszczono ponad 150 pytań do tekstów w formie quizów. Interesujące zagadki i zaskakujące odpowiedzi sprawią, że nauka stanie się pasjonującą zabawą. Kapitan Nauka wciągnie w fascynujący świat poszerzania wiedzy wszystkie dzieci, nawet te mniej zainteresowane uczeniem się!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 578 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ciało człowieka : gra edukacyjna / tekst pytań: Magdalena Krzysik ; projekt: Bright Junior Media ; ilustracje: ADorota Wojciechowska-Danek; opracowanie graficzne: Michalina Sikora. - Kraków: Bright Junior Media, ©2018. - 1 gra (56 kart, 1 kostka XT) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 5x19x12 cm + instrukcja (1 karta złożona).
(Xplore Team Lubię wiedzieć)
Gra edukacyjna Xplore Team nie tylko sprawdza i utrwala zdobytą wcześniej wiedzę o naszej planecie, ale przede wszystkim zachęca do poszerzania zainteresowań i aktywnego odkrywania świata. Dla tych, którzy lubią wiedzieć więcej! proste zasady gry poręczny format oryginalne ilustracje 56 kart, 224 pytania quizowe Zestaw zawiera: 56 kart, kostkę XT oraz instrukcję gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 775 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zagadki obrazkowe Angielski to wyjątkowa propozycja na wspólne spędzenie czasu dla Ciebie i Twojego dziecka. 104 różnorodne zagadki uczą języka angielskiego przez zabawę, rozwijają spostrzegawczość i pamięć wzrokową oraz stanowią świetną rozrywkę. Kolorowa książeczka angielsko-polska Książeczka edukacyjna została opracowana specjalnie dla dzieci w wieku 6-9 lat. Po jednej stronie każdej karty książeczki znajdują się zagadki z kolorowymi ilustracjami, po drugiej – odpowiedzi. Dzięki temu dziecko może samodzielnie sprawdzić rozwiązanie. 104 ciekawe zagadki o różnym stopniu trudności Uczenie się poprzez rozwiązywanie zagadek to bardzo skuteczna forma nauki dla najmłodszych, ponieważ wbudza ich ciekawość i daje mnóstwo radości. Dzięki nim dzieci nie tylko ćwiczą i utrwalają znane już słówka i zwroty, lecz także poznają nowe. Zagadki są zróżnicowane pod względem poziomu od prostszych po trudniejsze, więc poznawanie języka odbywa się stopniowo. Zabawne ilustracje wspomagają zapamiętywanie, a urozmaicone zadania nie pozwalają dzieciom się nudzić. Dla ułatwienia każda karta zawiera polecenie do zagadki w języku angielskim (awers) i polskim (rewers). Dzięki wygodnemu formatowi Zagadki obrazkowe Angielski sprawdzą się w każdych okolicznościach – w domu, w podróży, na spacerze, w poczekalni. Twoje dziecko będzie uczyło się angielskiego z przyjemnością!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 582 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajemnice Ziemi : gra edukacyjna / tekst pytań: Piotr Stefański ; projekt: Bright Junior Media ; ilustracje: Anna Krztoń ; opracowanie graficzne: Michalina Sikora. - Kraków: Bright Junior Media, © 2018. - 1 gra (56 kart, 1 kostka XT) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 5x19x12 cm + instrukcja (1 karta złożona).
(Xplore Team Lubię wiedzieć)
Gra edukacyjna Xplore Team nie tylko sprawdza i utrwala zdobytą wcześniej wiedzę o naszej planecie, ale przede wszystkim zachęca do poszerzania zainteresowań i aktywnego odkrywania świata. Dla tych, którzy lubią wiedzieć więcej! proste zasady gry poręczny format oryginalne ilustracje 56 kart, 224 pytania quizowe Zestaw zawiera: 56 kart, kostkę XT oraz instrukcję gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 774 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Poznajmy się : gra wspierająca kompetencje społeczno-emocjonalne / Monika Strehlau-Kamińska. - Wydanie I. - Gdańsk : Grupa Wydawnicza Harmonia. Wydawnictwo Harmonia, 2023. - 1 pudełko (48 kart w czterech kategoriach: Jaki jestem?; Co lubię? Co mnie interesuje; Co czuję?; Rozwiązuję problemy ; 12 kart specjalnych ) : ilustracje kolorowe ; 10x14x3 cm instrukcja (4 strony ; 12 cm).
Gra jest dedykowana zarówno uczniom, którzy mają trudności w dostosowaniu zachowania czy interpretacji emocji, jak i grupom socjoterapeutycznym oraz zespołom klasowym podczas godzin wychowawczych (od klasy IV). Celem gry jest rozwijanie kompetencji społeczno-emocjonalnych, będących bardzo istotnym obszarem w tworzeniu relacji, współdziałaniu i funkcjonowaniu w grupie. Jest on szczególnie trudny dla uczniów ze spektrum autyzmu, nadpobudliwością psychoruchową z deficytem uwagi czy zaburzeniami integracji sensorycznej. W skład zestawu wchodzą: instrukcja 48 kart w czterech kategoriach: Jaki jestem?; Co lubię? Co mnie interesuje; Co czuję?; Rozwiązuję problemy 12 kart specjalnych Pielęgnowanie relacji, kształtowanie samoświadomości, identyfikacji emocji oraz rozwiązywanie problemów to elementy profilaktyki zdrowia psychicznego, które należy obdarzyć szczególną troską..
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku)
Globalizacja, wielokulturowość, dynamika zmian społecznych stanowią ogromne wyzwania dla pedagogiki, wymuszające podjęcie dyskursu nad negatywnymi zjawiskami wychowawczymi, ich diagnozą, profilaktyką oraz terapią. Problematyka bezpieczeństwa środowiska wychowawczego w kontekście zachodzących przemian społecznych, kulturowych i ekonomicznych jest bardzo ważnym i aktualnym obszarem rozważań teoretycznych oraz dociekań badawczych. Wyzwaniem i koniecznością dla współczesnej dydaktyki staje się także tworzenie i upowszechnianie nowoczesnych, interaktywnych metod nauczania, zapewniających efektywny proces dydaktyczny. Konieczne tu jest zaangażowanie wielu środowisk: akademickich, placówek doskonalenia nauczycieli, dydaktyków przedmiotowych. Pierwsza konferencja z cyklu „Wyzwania współczesnej pedagogiki" stała się okazją do przeglądu dorobku, wymiany doświadczeń i snucia planów na przyszłość zarówno dla teoretyków, jak i praktyków zaangażowanych w pedagogizację społeczeństwa. Autorzy zamieszczonych w monografii tekstów podejmują w nich refleksje nad problemami i wyzwaniami współczesnej pedagogiki. Interdyscyplinarność, szerokie ujęcie, bogactwo poruszanych problemów powoduje, że niniejszy tekst jest płaszczyzną wymiany myśli i komunikacji nie tylko dla specjalistów skupionych wokół wąskiego obszaru tematycznego, ale wszystkich pragnących poszerzyć swoją wiedzę i podjąć refleksję nad aktualnymi wyzwaniami pedagogiki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111568 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50292 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 40528 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33621 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46811 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65440 P 3,2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Przedstawiono nowe zjawisko tzw. prokrastynacji, czyli działań podejmowanych w sytuacjach kryzysowych dla biznesu, działalność pomocową, rolę portalu społecznościowego, facebooka jako medium porozumiewania się w pracy, model formowania się kariery zawodowej, funkcjonowanie pracowników, którzy świadomie wybrali życie w modelu „singli”, analiza pracy trenerów, ale także zjawisko romansowania w pracy, mowa jest o rozwiązaniach systemowych w funkcjonowaniu działów kadr oraz rolach nowej techniki motywacyjnej, tzw. gamifikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46510 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67981 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Seria: Publikacje Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych (5), ISSN 2719-8065 Monografia zawiera teoretyczne i praktyczne rozważania na temat motywacji w edukacji językowej ukazanej przez autorów zarówno z perspektywy nauczającego i uczącego się w różnych grupach wiekowych, na różnych poziomach zaawansowania językowego, a tym samym w różnych kontekstach edukacji językowej: w szkole, na studiach neofilologicznych czy też niefilologicznych (lektoraty językowe). Całość zebranych tekstów podzielona została na trzy części tematyczne obejmujące pojęcie motywacji i czynników motywacyjnych w glottodydaktyce, motywację w różnych kontekstach edukacyjnych oraz zastosowanie nowych technologii w rozwijaniu motywacji w ujęciu praktycznym. Wybór tekstów powinien skłonić Czytelnika do refleksji nad tym czym jest motywacja, jakie czynniki na nią wpływają, jaką rolę odgrywa w jej kształtowaniu nauczyciel glottodydaktyk.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra. '
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej