Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(323)
Forma i typ
Artykuły
(175)
Książki
(145)
Publikacje fachowe
(82)
Publikacje dydaktyczne
(50)
Publikacje naukowe
(44)
Poradniki i przewodniki
(30)
Publikacje popularnonaukowe
(26)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Czasopisma
(3)
Dostępność
dostępne
(248)
wypożyczone
(48)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(83)
Czytelnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Chodzież
(43)
Wypożyczalnia Czarnków
(47)
Czytelnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(41)
Wypożyczalnia Złotów
(33)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(21)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Informatorium
(6)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(13)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Usidus Mirosław
(21)
Polak Katarzyna
(17)
Cieślak Piotr
(4)
Czechowska Zyta
(4)
Wiejak Urszula
(4)
Zając Dorota
(4)
Świć Anna
(4)
Bohdanov Viktor
(3)
Klimczyk Justyna
(3)
Kosztołowicz Mariola
(3)
Kozłowski Tomasz
(3)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(3)
Pawłowska Sylwia
(3)
Wojciechowski Adrian
(3)
Andrzejewska Anna
(2)
Antkowiak Karolina
(2)
Baranowski Maciej
(2)
Borkowska Agnieszka
(2)
Borkowski Paweł
(2)
Danieluk Maciej
(2)
Dziekońska Joanna
(2)
Fazlagić Jan
(2)
Figus Valentina
(2)
Gmiterek Grzegorz
(2)
Gregorczyk Grażyna
(2)
Holland Eva
(2)
Horneman Jurie
(2)
Indrychowska Agata
(2)
Jabłonowska-Turkiewicz Agata
(2)
Janczak Dorota
(2)
Kids Coder
(2)
Majorczyk Marta
(2)
Masłowski Krzysztof
(2)
Minnick Chris
(2)
Nowicka Marzenna
(2)
Oleksiewicz Izabela
(2)
Payne Bryson
(2)
Plebańska Marlena
(2)
Poczta-Wajda Agnieszka
(2)
Pryłowska-Nowak Elżbieta
(2)
Ratajek Wojciech
(2)
Sikorski Witold
(2)
Skorwider Max
(2)
Werner Grzegorz
(2)
Woźniak Jacek
(2)
Adasik-Danieluk Ewa
(1)
Adzic Gojko
(1)
Antani Ved
(1)
Antosiewicz Agnieszka
(1)
Aouil Bassam
(1)
Babik Wiesław
(1)
Badora Anna Karolina
(1)
Bakierzyńska Anna
(1)
Bakota Anna
(1)
Balicevic Didier
(1)
Banach Aleksandra
(1)
Baran Natasza
(1)
Basaj Hanna
(1)
Baszuro Paweł
(1)
Bauer Joachim
(1)
Bednarek Joanna
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bengio Samy
(1)
Bilska Agnieszka
(1)
Biniszewska Katarzyna
(1)
Blot Grégory
(1)
Bocheńska-Włostowska Katarzyna
(1)
Boden Margaret A
(1)
Bogacz Mirosława
(1)
Bogacz Rozanna
(1)
Bone Buster
(1)
Borawska-Kalbarczyk Katarzyna
(1)
Borowicz-Czuchryta Edyta
(1)
Borys Szymon
(1)
Borzucka-Sitkiewicz Katarzyna
(1)
Bostrom Nick
(1)
Brauner Krzysztof
(1)
Brewczyńska Magdalena
(1)
Brin David
(1)
Błaszkiewicz Ryszard
(1)
Chajec Łukasz
(1)
Chmielecka Julia
(1)
Chodacka Beata
(1)
Chubyk Serhiy
(1)
Ciepielewski Grzegorz
(1)
Ciesielka Marta
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czech-Czerniak Dorota
(1)
Czerski Wojciech
(1)
D'Andrade Hugh
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Davis Katie
(1)
Detlaf Jacek
(1)
Donat Wolfram
(1)
Drexler K. Eric
(1)
Dróżdż Michał
(1)
Dubiecka-Kruk Barbara
(1)
Dukaj Jacek
(1)
Dylak Stanisław
(1)
Dąbrowska Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(184)
2010 - 2019
(117)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(296)
1989-2000
(4)
Kraj wydania
Polska
(323)
Język
polski
(322)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(103)
Nauczyciele informatyki
(35)
Dzieci
(33)
Dyrektorzy szkół
(29)
Młodzież
(28)
9-13 lat
(27)
Pedagodzy
(22)
6-8 lat
(18)
Rodzice
(11)
Dorośli
(8)
Nauczyciele matematyki
(8)
Nauczyciele nauczania początkowego
(7)
Szkoły podstawowe
(6)
Informatycy
(5)
Nauczyciele bibliotekarze
(5)
14-17 lat
(4)
Przedszkola
(4)
Szkoły wyższe
(4)
0-5 lat
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczyciele języków
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Programiści
(3)
Bibliotekarze
(2)
Doradcy zawodowi
(2)
Gimnazja
(2)
Klasa 1
(2)
Klasa 2
(2)
Klasa 3
(2)
Klasa 4
(2)
Klasa 5
(2)
Klasa 6
(2)
Klasa 7
(2)
Klasa 8
(2)
Menedżerowie
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Pedagodzy szkolni
(2)
Psycholodzy
(2)
Szkoły średnie
(2)
Wychowawcy klas
(2)
Administratorzy sieci komputerowych
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Biblioterapeuci
(1)
Coachowie
(1)
Dyrektorzy przedsiębiorstw
(1)
Inżynierowie
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Klasa 4-8
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Seniorzy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(9)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(63)
Programowanie (informatyka)
(46)
Internet
(43)
Sztuczna inteligencja
(37)
Metody nauczania
(26)
Uczniowie
(22)
Aplikacja internetowa
(20)
Media społecznościowe
(20)
Zastosowania multimediów w edukacji
(20)
Technologia informacyjna (IT)
(19)
Zastosowania komputerów w edukacji
(18)
Rzeczywistość wirtualna
(15)
Nauczanie
(14)
Społeczeństwo informacyjne
(14)
Młodzież
(13)
Zastosowania internetu w edukacji
(13)
Cyberbezpieczeństwo
(12)
Cyberprzestępczość
(10)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(10)
Kompetencje medialne
(10)
Edukacja medialna
(9)
Nauczanie na odległość
(9)
Nauczyciele
(9)
Programy komputerowe
(9)
Python (język programowania)
(9)
Cyberprzemoc
(8)
Dzieci
(8)
Informatyka
(8)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(8)
Nauczanie początkowe
(8)
Uzależnienie od Internetu
(8)
Bezpieczeństwo
(7)
Facebook
(7)
Kształcenie
(7)
Scratch (język programowania)
(7)
Smartfon
(7)
Technologia informacyjna w nauczaniu
(7)
Uzależnienia medialne
(7)
Automatyka
(6)
Innowacje
(6)
Kreatywność
(6)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(6)
Zastosowanie i wykorzystanie
(6)
Biblioteki szkolne
(5)
Chat GPT-3
(5)
Cyberkultura
(5)
Drukarka 3D
(5)
E-learning
(5)
Gry komputerowe
(5)
JavaScript
(5)
Komputer w szkole
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Algorytmy
(4)
Cyberprzestrzeń
(4)
Cyberterroryzm
(4)
Dziecko
(4)
Fonoholizm
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Internauci
(4)
Kody
(4)
Komputery
(4)
Minecraft
(4)
Nastolatki
(4)
Platforma internetowa
(4)
Portal społecznościowy
(4)
Postęp techniczny
(4)
Prawo do prywatności
(4)
Robot edukacyjny
(4)
Sieć komputerowa
(4)
Strony WWW
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Terapia zajęciowa
(4)
Uzależnienie od komputera
(4)
Aplikacja mobilna
(3)
Bezpieczeństwo informacyjne
(3)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
COVID-19
(3)
Drukowanie 3D
(3)
Gry i zabawy
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry online
(3)
Języki programowania
(3)
Komputer w szkole - Internet
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(3)
Multimedia
(3)
Ochrona danych
(3)
Patostream
(3)
Pomoce dydaktyczne
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Scratch
(3)
Szkolnictwo
(3)
Szyfry
(3)
Telefonia komórkowa
(3)
Uczenie maszynowe
(3)
Wirtualny asystent
(3)
Łączność bezprzewodowa
(3)
Baltie
(2)
Bezpieczeństwo informacji
(2)
Temat: dzieło
Ogród rozkoszy ziemskich
(1)
Programowanie dla dzieci
(1)
Temat: czas
2001-
(87)
1989-2000
(6)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Finlandia
(1)
Kietlin (woj. łódzkie, pow. radomszczański, gm. Radomsko)
(1)
Luksemburg
(1)
Niemcy
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Puck (woj. pomorskie)
(1)
Tarnów (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(132)
Artykuł z czasopisma fachowego
(76)
Opracowanie
(41)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(23)
Artykuł z czasopisma technicznego
(22)
Poradnik
(20)
Podręcznik
(18)
Publikacja bogato ilustrowana
(12)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(11)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(10)
Monografia
(10)
Praca zbiorowa
(10)
Ćwiczenia i zadania
(10)
Poradniki
(8)
Raport z badań
(8)
Artykuł fachowy
(7)
Artykuł z czasopisma komputerowego
(7)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(7)
Materiały pomocnicze
(5)
Scenariusz zajęć
(5)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4)
Ankieta
(3)
Broszura
(3)
Gry komputerowe
(3)
Karty pracy ucznia
(3)
Książka do wypełniania
(3)
Podręczniki
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Wywiad dziennikarski
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Esej
(2)
Gry i zabawy
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Reportaż
(2)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(2)
Antologia
(1)
Arkusze egzaminacyjne
(1)
Artykuł z czasopisma katolickiego
(1)
Bibliografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo bibliotekarskie
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Czasopismo matematyczne
(1)
E-booki
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Komiks
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(297)
Edukacja i pedagogika
(176)
Inżynieria i technika
(36)
Socjologia i społeczeństwo
(25)
Media i komunikacja społeczna
(19)
Psychologia
(17)
Matematyka
(11)
Medycyna i zdrowie
(9)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(8)
Kultura i sztuka
(6)
Styl życia, moda i uroda
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(4)
Filozofia i etyka
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Historia
(3)
Językoznawstwo
(3)
Fizyka i astronomia
(2)
Nauka i badania
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Tytuł czasopisma
TIK w Edukacji
(30)
Młody Technik : ciekawi świata są zawsze młodzi
(22)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(19)
Meritum
(15)
Nowe Horyzonty Edukacji
(9)
Remedium
(8)
Matematyka
(7)
Terapia Specjalna Dzieci i Dorosłych
(7)
Dyrektor Szkoły
(6)
Głos Pedagogiczny : czasopismo dla pedagogów i psychologów szkolnych, pedagogów specjalnych, wychowawców
(5)
IT w Edukacji
(5)
Życie Szkoły
(5)
Biblioteka Centrum Informacji
(4)
Dyrektor Szkoły: miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(4)
Komputer w Szkole
(4)
Głos Pedagogiczny
(3)
Świat Problemów
(3)
Gazeta Szkolna
(2)
Języki Obce w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(2)
Kwartalnik Pedagogiczny
(2)
Biblioteka w Szkole : Kompetentny Nauczyciel
(1)
Charaktery
(1)
Charaktery : magazyn psychologiczny
(1)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(1)
Kompetentny nauczyciel : Praktyczne podejście do technologii w szkole
(1)
Kultura i Edukacja
(1)
Nowe Horyzonty Edukacji : nowoczesna edukacja, technologie, innowacje
(1)
Polonistyka
(1)
Uczę Nowocześnie
(1)
Wychowawca
(1)
323 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Python to bardzo popularny, wydajny i elastyczny język programowania ogólnego przeznaczenia, którego prosta, czytelna i zwięzła składnia zdobyła uznanie rzesz programistów na całym świecie. Duże możliwości, przenośność kodu, możliwość pisania skryptów - wszystko to sprawia, że Python znajduje zastosowanie w najróżniejszych dziedzinach i wspiera rozwój wielu popularnych serwisów internetowych. Bez wątpienia warto się go nauczyć! Jeśli chcesz poznać ten język, jesteś na dobrej drodze! Książka omawia najważniejsze elementy programowania w Pythonie. Co ważne, wiedza została usystematyzowana w formie konkretnych zadań do wykonania. Poznasz dzięki nim typy danych i składnię języka, dowiesz się, jak debugować programy, nauczysz się korzystać z funkcji oferowanych przez biblioteki i opanujesz podstawy tworzenia graficznych interfejsów użytkownika. To podręcznik przeznaczony dla młodzieży, ale doskonale sprawdzi się również w przypadku osób dorosłych, które rozpoczynają przygodę z programowaniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35863 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49449 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyberpsychologia : media - użytkownicy - zastosowania / Agnieszka Ogonowska. - Wydanie I. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2021. - 197, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Książka prezentuje potencjał nowej transdyscypliny przy zastosowaniu różnych perspektyw badawczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52936 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35769 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49216 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Czarowanie na ekranie! W krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51751 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41526 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35044 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48076 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Baw się Kodem ; 1)
CoderDojo jest fantastycznym miejscem, gdzie młodzi ludzie mogą rozwijać pasję kodowania, spotykać się z podobnymi sobie zapaleńcami, uczyć się nowych rzeczy i świetnie spędzać czas z komputerami. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie spróbuj wziąć udział w zajęciach albo po prostu załóż i poprowadź swoje własne Dojo. Ponieważ będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą stronę internetową! Dzięki tej książce poznasz Nanonautów, którzy założyli własne Dojo Nano. Nanonauci postanowili napisać stronę internetową dla swojego zespołu muzycznego. W książce dokładnie opisano, w jaki sposób się do tego zabrali i jak budowali poszczególne części serwisu. Dzięki tym wskazówkom możesz stworzyć własną stronę i przy okazji nauczyć się programować w językach HTML i JavaScript, a oprócz tego dowiesz się, do czego służą arkusze CSS i jak się je stosuje. Twoja strona będzie zawierała wszystkie potrzebne elementy: odsyłacze do innych zasobów sieci, menu, podstrony, mapę i filmiki z YouTube. Sprawisz również, że będzie można ją oglądać zarówno na ekranie komputera, jak i na smartfonie. Dowiesz się też, w jaki sposób opublikować swoje dzieło w internecie - aby wszyscy mogli je obejrzeć!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35169 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczne social media : prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty / Anna Miotk. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : "Helion", copyright 2017. - 330 stron : ilustracje, rysunki ; 21 cm.
(Onepress.)
Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 114590 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów. W książce przedstawiono odpowiedzi na następujące pytania: – Czy pokolenie Z jest jednorodne? Czy w ramach pokolenia Z można wyróżnić segmenty konsumentów ze względu na wiek, określone wzorce zachowań, kryteria psycho- i socjograficzne? – W jaki sposób pokolenie Z korzysta z technologii mobilnych? – Jak przebiegają poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych z wykorzystaniem technologii mobilnych? – Jakie preferencje w procesie podejmowania decyzji zakupowych wykazują przedstawiciele pokolenia Z w związku z używaniem technologii sieciowych i mobilnych? – Czy i w jaki sposób komunikaty marketingowe wysyłane przez firmy na urządzenia mobilne wpływają na zachowania konsumenckie reprezentantów pokolenia Z? – Jak i w jakim celu przedstawiciele pokolenia Z komunikują się z markami? – Czy i w jaki sposób reprezentanci pokolenia Z reagują na komunikaty marketingowe na urządzeniach mobilnych? – W jaki sposób firmy mogą wykorzystać technologie mobilne do komunikacji z konsumentami pokolenia Z?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41801 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47992 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka jest wyjątkowo zwięzłym podręcznikiem, dzięki któremu błyskawicznie zdobędziesz wiedzę potrzebną do zrozumienia działania języka C. Wystarczy, że oprócz tej książki dysponujesz komputerem z dostępem do internetu, płytką Raspberry Pi Zero lub Zero W, paroma diodami LED, opornikami, płytką prototypową i przewodami oraz choćby podstawową wiedzą o programowaniu, a w krótkim czasie poszerzysz horyzonty, zdobędziesz kilka nowych umiejętności i przyswoisz nowy język. Jeśli chcesz się nauczyć pracy z komponentami sprzętowymi, uzyskać pełną kontrolę nad wykonywaniem programu czy też wycisnąć ze swojego systemu maksimum wydajności - właśnie w tej książce znajdziesz wiedzę, dzięki której osiągniesz swoje cele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48215 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Książka (…) jest bardzo wartościowym, znaczącym opracowaniem, zawierającym kompendium wiedzy z obszaru socjologii, psychologii i psychopatologii na temat korzystania z osiągnięć współczesnej technologii. Każdy, kto interesuje się historią i myśli o rozwoju technologii cyfrowej, znajdzie wiele ciekawych informacji, które są wzbogacone przez przykłady zdarzeń z historii zaznajamiania się z Internetem i grami komputerowymi samego Autora." Prof. zw. dr hab. Lidia Cierpiałkowska - Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu "Dzisiaj korzystanie z Internetu i gier z wykorzystaniem połączenia internetowego stało się znaczącym zjawiskiem kulturowym i ważną częścią codziennego życia ludzi. Dla wielu korzystanie z Internetu może być środkiem do innych nałogów. Z kolei pojawienie się sieci społecznościowych i powszechny dostęp do telefonów komórkowych ujawnił zachowania, którym w znacznym stopniu można przypisać charakter nałogowy. (…) Książka jest adresowana do wszystkich zainteresowanych współczesnymi technologiami i własnymi zachowaniami związanymi z korzystaniem z Internetu, gier wideo czy online, smartfona czy portali społecznościowych. Autor pokazuje zarówno pozytywne, jak i negatywne konsekwencje korzystania z nowych technologii." Prof. zw. dr hab. Zygfryd Juczyński - Społeczna Akademia Nauk w Łodzi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48819 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja)
Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać? Ta książka pomoże ci to zmienić. Znajdziesz w niej wiedzę niezbędną do tego, aby pisać, publikować i działać w internecie, a także ćwiczenia i zadania, dzięki którym niemal natychmiast zaczniesz to robić. Ważne, aby zdobyta wiedza nie zostawała wyłącznie w twojej głowie, ale przekładała się także na praktykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53417 (1 egz.)
Książka
W koszyku
JavaScript dla dzieci / Chris Minnick, Eva Holland ; przekład Jakub Kwaśniewski. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 302 strony : ilustracje ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
JavaScript sprawia, że strony i aplikacje internetowe działają efektywnie. Ta książka pokaże Ci, jak pisać kod w tym języku, poprzez tworzenie strony internetowej, gier słownych i przygodowych, aplikacji kalkulatora czy stoiska lemoniady - i dużo więcej. Naucz się JavaScriptu i zaskocz swoich przyjaciół! Zacznij od razu - używaj konsoli JavaScript już przy pracy z pierwszym rozdziałem. Stwórz użyteczne rzeczy - buduj użyteczne aplikacje i gry, w które możesz grać z przyjaciółmi Idź dalej - stań się kreatywnym programistą i za pomocą JavaScriptu ożywiaj strony internetowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35175 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Internet a prawo : jak się nie potknąć? : poradnik dla twórców / Tomasz Palak. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2021. - 152 strony : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Jak nie wywalić się o paragraf. Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy tego, co wolno, a czego absolutnie nie można robić z cudzym dziełem. Niektóre kwestie są oczywiste: nie należy kopiować, posługiwać się bez zgody właściciela jego znakiem towarowym, obrażać. To wiadomo. Inne rzeczy, pozostające na granicy prawa i bezprawia, a notorycznie zdarzające się w sieci, nie są już tak jasne. Bo czy wolno na przykład przerobić udostępnione przez kogoś zdjęcie na mem? Czy można wyprzedzić właściciela popularnego nazwiska i zarejestrować sobie pod nim domenę internetową? Albo czy dopuszczalne jest linkowanie wszystkiego z dowolnej strony WWW? Tomasz Palak, radca prawny, bloger i entuzjasta e-świata, uważa, że prawa w sieci najlepiej uczyć się na błędach. Oczywiście raczej cudzych niż własnych. W książce przytacza więc rozmaite historie, które przydarzyły się autentycznym osobom oraz markom i w błyskotliwy, a zarazem prosty do zrozumienia sposób wyjaśnia, kto popełnił błąd. Pisze, na czym on polega, i podpowiada, co zrobić, by tego błędu (a co za tym idzie - kłopotów i odszkodowania) uniknąć. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116995 P (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej