Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(72)
Forma i typ
Książki
(67)
Artykuły
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Druki ulotne
(1)
Gry i zabawki
(1)
Dostępność
dostępne
(142)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(27)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(31)
Wypożyczalnia Czarnków
(12)
Wypożyczalnia Trzcianka
(17)
Wypożyczalnia Złotów
(18)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(22)
Czytelnia Wągrowiec
(6)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(2)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(10)
Autor
Laskowska Regina
(6)
Czelakowska Danuta
(4)
Rejniak Zofia
(4)
Bierońska Elżbieta
(3)
Maurer Alicja
(3)
Petkowicz Helena
(3)
Tanajewska Alicja
(3)
Łukasik Stanisława
(3)
Andrzejczak Rościsław
(2)
Bigott Danuta
(2)
Jakubowicz Anna
(2)
Klimkiewicz Danuta
(2)
Król Anna
(2)
Kurdziel Marta
(2)
Lubner-Piskorska Anna
(2)
Mach Cecylia
(2)
Melnik Aleks
(2)
Płaszewska Bożena
(2)
Rocławski Bronisław
(2)
Rostańska Eugenia
(2)
Styn Ludwika
(2)
Szymańska Maria Alicja
(2)
Zagnińska Maria
(2)
Świętek Wacława
(2)
Awgulowa Janina
(1)
Baczyńska Halina
(1)
Bastek Małgorzata
(1)
Bereda-Rosołek Katarzyna
(1)
Billewicz Grażyna
(1)
Bober-Pełzowska Maria
(1)
Brudzewski Julian
(1)
Cywińska Małgorzata
(1)
Czarnecka Lidia
(1)
Czerniawska Henryka
(1)
Dobrowolska Danuta
(1)
Dąbek Krystyna
(1)
Długosz Janina
(1)
Garbacka Bożena
(1)
Garbula-Orzechowska Joanna
(1)
Graban Joanna
(1)
Kiepiela-Koperek Aneta
(1)
Konieczna Anna
(1)
Kot Alicja
(1)
Krasuska-Betiuk Marta
(1)
Kula Anna
(1)
Kupiec Monika
(1)
Lenartowska Krystyna
(1)
Lorek Maria
(1)
Malczewski Jan
(1)
Małkowska-Zegadło Hanna
(1)
Meissner Andrzej
(1)
Mielech Alina
(1)
Nadratowska-Rogowska Joanna
(1)
Naprawa Renata
(1)
Nawrocka Danuta
(1)
Obrębska Małgorzata
(1)
Ordakowska Beata
(1)
Orzech Emilia
(1)
Porter Joseph
(1)
Rocławska Izabela
(1)
Rodak Hanna
(1)
Smolińska Halina
(1)
Sprawka Romana
(1)
Stasica Jadwiga
(1)
Stucki Edmund
(1)
Tomaszewska Diana
(1)
Vardanian Suren
(1)
Wiatrowska Leokadia
(1)
Węglińska Maria
(1)
Zakrzewska Barbara
(1)
Zioło Brygida
(1)
Łabuda Liliana
(1)
Świąder Helena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(24)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(72)
Język
polski
(62)
nieznany (po)
(7)
Odbiorca
6-8 lat
(3)
Dzieci
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
9-13 lat
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Język polski
(68)
Nauczanie początkowe
(38)
Pisanie
(14)
Gry edukacyjne
(12)
Czytanie
(9)
Dziecko
(7)
Mowa
(7)
Wychowanie przedszkolne
(7)
Logopedia
(6)
Literatura dziecięca
(5)
Matematyka
(5)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(5)
Czytanie ze zrozumieniem
(4)
Nauczanie zintegrowane
(4)
Język polski (przedmiot szkolny)
(3)
Metody nauczania
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Historia
(2)
Lektura szkolna
(2)
Literatura
(2)
Programy edukacyjne (informatyka)
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Autyzm
(1)
Części mowy
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko krzywdzone emocjonalnie
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Eksperyment
(1)
Freinet, Celestin (1896-1966)
(1)
Gramatyka
(1)
Grywalizacja
(1)
Informatyka
(1)
Inscenizacja
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Kaligrafia
(1)
Kariera
(1)
Klasa 3.
(1)
Klocki Lego
(1)
Kreatywne pisanie
(1)
Logopedia dla dzieci
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Mowa - korekcja
(1)
Muzyka
(1)
Myślenie
(1)
Nauczanie
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka pisania
(1)
Nauki przyrodnicze
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Oceny opisowe
(1)
Ortografia
(1)
Pisarstwo
(1)
Pisownia
(1)
Poezja
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Przyroda
(1)
Rym
(1)
Składnia
(1)
Sylaba
(1)
Sylaba polska
(1)
Sztuka
(1)
Szymborska, Wisława (1923-2012)
(1)
Słuch
(1)
Teatr dziecięcy i młodzieżowy
(1)
Teatr szkolny
(1)
Technika
(1)
Trening umysłu
(1)
Twórczość
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Wychowanie obywatelskie
(1)
Wypracowania szkolne
(1)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(1)
Ćwiczenia logopedyczne
(1)
Ćwiczenia logopedyczne dla dzieci
(1)
Temat: dzieło
Kreator
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(6)
Sprawdziany i testy do nauczania początkowego
(4)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Dokumenty elektroniczne
(2)
Materiały pomocnicze do nauczania początkowego
(2)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(2)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Ilustracje
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół podstawowych
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Twórczość literacka dzieci i młodzieży
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Tytuł czasopisma
Edukacja Wczesnoszkolna
(2)
Wychowanie na Co Dzień
(1)
72 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Umiem pisać [Pomoce dydaktyczne] : karty pracy : Ortografia. - Multimedia interakcyjne. - Poznań : EiSystem, 2016. - [15] kart luzem : cz-b; 30 cm + Poradnik : 11 s. ; il. cz-b. ; 30 cm ; [30] dyplomy kol.
(Umiem)
(Eduterapeutica)
Ćwiczenia wspierają następujące funkcje poznawcze: • koncentracja uwagi, • umiejętności grafomotoryczne,• pamięć wzrokowa i słuchowa, • reguły ortograficzne. • rozwijanie funkcji językowych, Zestaw zawiera: 94 interaktywne ćwiczenia klasowe lub indywidualne, 6 interaktywnych gier i zabaw klasowych, 120 kart pracy – wzorce do kopiowania; można je również samodzielnie wydrukować z programu, 30 wydrukowanych dyplomów, dostępnych również w programie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 563 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50362 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76786, 76785, 76787 (3 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Umiem czytać [Dokument elektroniczny]. - Multimedia interakcyjne. - Poznań : EiSystem, 2016. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor ; 12 cm + Poradnik : 8 s. ; il. cz-b. ; 30 cm.
(Umiem.)
Płyta zawiera 40 gier, zabaw i ćwiczeń interaktywnych oraz zapasowe wzory kart pracy do wydukowania wspomagające rozwój kluczowych kompetencji uczniów w edukacji wczesnoszkolnej: do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych w klasach 1-3 do zajęć ogólnych w klasach 1. Ćwiczenia wspierają następujące funkcje poznawcze niezbędne dla rozwoju umiejętności czytelnego i poprawnego czytania: koncentracja uwagi, rozwijanie funkcji językowych,pamięć wzrokowa i słuchowa,rozwijanie funkcji wzrokowych: analizy i syntezy, sylabizowanie i budowanie zdań. interaktywnych. W zestawie są czarno-białe karty - wzorce do kopiowania. Można je również samodzielnie wydrukować w kolorze lub czarno-białe, 30 wydrukowanych dyplomów, dostępnych również w programie. Ćwiczenia, gry i zabawy, które zainteresują wszystkich uczniów! Zestawy kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń: świetnie sprawdzają się przy pracy z uczniami o podwyższonym ryzyku dysleksji, dysortografii i dyskalkulii; doskonale wspomagają pracę korekcyjną z dziećmi, które natrafiły na problemy o podłożu wychowawczym lub emocjonalnym; są przeznaczone do pracy z wszystkimi dziećmi, aby dobrze nauczyły się czytania, pisania, liczenia. Materiały są zgodne z podstawą programową, przewidziane do realizacji w ciągu całego roku szkolnego: ćwiczenia interaktywne - do zastosowania na komputerach i tablicach interaktywnych; karty - do samodzielnej pracy uczniów. Seria zestawów Umiem to nowoczesna pomoc dydaktyczna doceniona przez nauczycieli nauczania wczesnoszkolnego, którzy samodzielnie mogą wybierać z zestawu ćwiczenia dopasowane do umiejętności swoich uczniów. Autorami zestawów są specjaliści praktycy z szerokim doświadczeniem, czynnie działający w swoim zawodzie. Pomożesz swoim uczniom aby osiągali sukcesy w nauce: łatwiej poradzisz sobie z ich problemami w czytaniu, pisaniu i liczeniu; zmotywujesz ich do osiągnięcia lepszych wyników w nauce; zachęcisz ich do samodzielności i dodasz wiary we własne siły; pomożesz im w odkrywaniu i doskonaleniu swoich możliwości; osiągniesz lepsze efekty w realizacji celów dydaktycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 3042 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Umiem pisać [Dokument elektroniczny]. - Multimedia interakcyjne. - Poznań : EiSystem, 2016. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor ; 12 cm + Poradnik : 8 s. ; il. cz-b. ; 30 cm.
(Umiem)
Interaktywne ćwiczenia wspomagające rozwój kluczowych kompetencji uczniów w edukacji wczesnoszkolnej: · do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych w klasach 1-3 ; · do zajęć ogólnych w klasach 1. Niezwykle bogaty zestaw interaktywnych ćwiczeń i gier przeznaczonych do używania na komputerach i tablicach interaktywnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 3044 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55511 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część teoretyczna tego opracowania ma na celu przybliżenie nauczycielom, logopedom, a także rodzicom pojęcia świadomości fonologicznej i jej znaczenia w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Wyjaśnia ona pojęcia słuchu fonematycznego, będącego podstawą opanowania języka mówionego. Program ten ma za zadanie ułatwić dzieciom uzmysłowienie sobie fonologicznej podzielności słów oraz osiągnięcie umiejętności reprezentowania dźwięków mowy za pomocą liter alfabetu. Jest on przeznaczony do pracy z dziećmi od 3 roku życia. Polecany jest dla nauczycieli nauczania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, ale również logopedów, pedagogów szkolnych, psychologów, rodziców i studentów. Zawiera przykładowy wykaz literatury dziecięcej, który pomoże rodzicom i nauczycielom wprowadzić dzieci w świat dźwięków mowy poprzez organizowanie proponowanych zabaw słownych. Materiał słowny podręcznika sprzyja koncentrowaniu uwagi dzieci na formie dźwiękowej słów. Ćwiczenia z rymami koncentrują uwagę dziecka na dźwiękach rymujących się słów, uczą rozpoznawania rymów oraz ich tworzenia. "Zabawy z rymami" kształtują i rozwijają wrażliwość dzieci na ogólnie ujmowane różnice i podobieństwa fonologiczne w toku interakcji z nauczycielem i grupą dzieci. "Głoski rozpoczynające i kończące słowa" stanowią zestaw ćwiczeń ułatwiający przejście od umiejętności wyodrębniania cząstek wewnątrzsylabowych (rymów, aliteracji) do rozpoznawania fonemów. "Głoska a litera" poświęcona jest kształtowaniu umiejętności podziału słów na głoski oraz łączeniu głosek w słowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107766 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest m.in.: wspomaganie dobrego startu dziecka sześcioletniego w szkole; przedstawienie charakterystyki rozwoju dziecka sześcioletniego; ukazanie zadań szkoły, wychowawcy, nauczycieli związanych z edukacją dziecka sześcioletniego w szkole; wsparcie nauczyciela w sposobach i formach planowania oraz udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej; zaproponowanie różnorodnych indywidualnych lub grupowych programów pomocy psychologiczno-pedagogicznej wynikających z podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz edukacji wczesnoszkolnej dostosowanych do indywidualnych potrzeb i możliwości ucznia sześcioletniego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108613 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49149 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39573 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32723 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45776 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64421 P 2,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część teoretyczna tego opracowania ma na celu przybliżenie nauczycielom, logopedom, a także rodzicom pojęcia świadomości fonologicznej i jej znaczenia w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Wyjaśnia ona pojęcia słuchu fonematycznego, będącego podstawą opanowania języka mówionego. Program ten ma za zadanie ułatwić dzieciom uzmysłowienie sobie fonologicznej podzielności słów oraz osiągnięcie umiejętności reprezentowania dźwięków mowy za pomocą liter alfabetu. Jest on przeznaczony do pracy z dziećmi od 3 roku życia. Polecany jest dla nauczycieli nauczania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, ale również logopedów, pedagogów szkolnych, psychologów, rodziców i studentów. Zawiera przykładowy wykaz literatury dziecięcej, który pomoże rodzicom i nauczycielom wprowadzić dzieci w świat dźwięków mowy poprzez organizowanie proponowanych zabaw słownych. Materiał słowny podręcznika sprzyja koncentrowaniu uwagi dzieci na formie dźwiękowej słów. Ćwiczenia z rymami koncentrują uwagę dziecka na dźwiękach rymujących się słów, uczą rozpoznawania rymów oraz ich tworzenia. "Zabawy z rymami" kształtują i rozwijają wrażliwość dzieci na ogólnie ujmowane różnice i podobieństwa fonologiczne w toku interakcji z nauczycielem i grupą dzieci. "Głoski rozpoczynające i kończące słowa" stanowią zestaw ćwiczeń ułatwiający przejście od umiejętności wyodrębniania cząstek wewnątrzsylabowych (rymów, aliteracji) do rozpoznawania fonemów. "Głoska a litera" poświęcona jest kształtowaniu umiejętności podziału słów na głoski oraz łączeniu głosek w słowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32726 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 08940 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 09249 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 06684 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10634, 10633 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14786 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka pisania i czytania to niezwykła powinność i odpowiedzialność ze strony nauczyciela, wyzwalająca działania twórcze i kreatywne, jakie drzemią w świadomości ucznia. Rola i zadania, jakie stoją przed nauczycielem w przypadku dzieci o specyficznych trudnościach w nauce pisania i czytania, powodują zwiększenie skali kompetencji i odpowiedzialności nauczyciela profesjonalisty w tym zawodzie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106792 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48920, 48641 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32385 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45267 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64319 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauczanie historii zmierza współcześnie do ukazywania nie tylko wielkich zdarzeń i syntez politycznych, ale prezentowania także mikrohistorii - drobnych wydarzeń i prywatnych mikroświatów zwykłych ludzi. Intencją Autorki było "przetarcie" drogi mikrohistorii do przestrzeni kształcenia początkowego. Znacznie bliższa i ważniejsza od tzw. wielkiej historii jest dla dziecka w wieku wczesnoszkolnym historia prywatna, która wiąże się ze zdolnością dzieci do wchodzenia w rolę aktywnego jej badacza. O tym, że jest to problematyka nieobecna na etapie nauczania początkowego, świadczy brak badań nawiązujących do szerszego kontekstu teorii dydaktycznych i psychologicznych, a także skromna literatura przedmiotu. Kategoria "dziecięce znaczenia historyczne" służy określeniu subiektywnych sensów i znaczeń, jakie dzieci nadają w narracjach historii swojej rodziny. Kategoria ta dopuszcza do głosu inną problematykę historyczną niż ta, która obowiązuje obecnie, bowiem zakres tematów realizowanych w toku wczesnej edukacji w ramach wprowadzania dzieci w świat zagadnień historycznych nie uwzględnia historii własnej rodziny. Materiał został ujęty w sześciu rozdziałach odpowiadających treściom teoretycznym, metodologicznym i empirycznym. Tym ostatnim Autorka poświęciła końcowe rozdziały książki. Typy sytuacji edukacyjnych (zogniskowane wokół treści, rozwinięte wokół osoby nauczyciela, skoncentrowane wokół wiedzy ucznia) stały się podstawą do wygenerowania trzech typów projektów edukacyjnych. Wytworzony w ten sposób teren badań umożliwił dokonanie oglądu dziecięcych działań w zakresie narracyjnego konstruowania historii własnej rodziny. Analiza rzeczywistości historycznej w tekstach uczniów pod kątem użycia funkcji i kręgów osób działających była wynikiem przyjętego założenia, że opowieści o tzw. świecie rzeczywistym konstruujemy tak, jak opowieści fikcyjne, wykorzystując te same reguły tworzenia i struktury narracyjne. Zostało to ukazane na tle egzemplifikacji narracji dziecięcych, poddanych analizie morfologicznej. Na wspomnianą kategorię "dziecięce znaczenia historyczne", kluczową z punktu widzenia konstruowania historii rodzinnych, składają się opisy i interpretacja obszarów historii prywatnej uczniów związanych z: bogactwem życia codziennego (czynności kobiet i mężczyzn, święta i zwyczaje, dzieciństwo, szkoła) oraz odbiciem tzw. wielkiej historii w historiach prywatnych (obrona ojczyzny, tragedie wojenne, utrata domu, przedmioty pamięci rodzinnej, historia powojenna).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103368 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57402 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ortografia [Pomoce dydaktyczne] : zagadki obrazkowe : [6-9 lat] / [Diana Tomaszewska]. - Wydanie 2. - Warszawa : Edgard, 2015. - Pudełko (54 dwustronne karty) : ilustracje kolorowe ; 17x8 cm.
(Kapitan Nauka)
(Wiedza na hotyzoncie)
104 zagadki obrazkowe uczące poprawnej pisowni, umożliwiające szybkie sprawdzenie odpowiedzi na odwrocie, zawierające kolorowe, zabawne ilustracje ułatwiające zapamiętywanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 503 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scenariusze zabaw logopedycznych : w grupach dzieci od 4 do 7 lat / Anna Lubner-Piskorska. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2016. - Teka (broszura: 46, [1] s., [69] k. tabl. luzem) : il. ; 31 cm.
(Z Serii Unilogo)
Publikacja zawiera 15 scenariuszy zajęć oraz niezbędne do nich materiały graficzne. Proponowane zabawy umożliwiają profilaktykę w zakresie poprawnego rozwoju mowy, stymulują zachowania komunikacyjne werbalne, wyrównują opóźnienia w rozwoju mowy, zapobiegają powstawaniu zaburzeń, uwrażliwiają percepcję oraz pamięć słuchową. Tematyka oraz dobór treści scenariuszy przybliżają dzieciom wiedzę o otaczającym je świecie. Propozycje zabaw są też okazją do kształtowania wyczucia estetycznego oraz wrażliwości na sztukę (nie tylko słowa). Ponadto uczą współpracy, planowania własnych działań, myślenia oraz rozwijają zdolność do empatii. W teczce znajduje się zeszyt ze scenariuszami zajęć (48 stron) i 69 kart pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 607 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Unilogo 1 [Pomoce dydaktyczne] : zestaw uniwersalnych pomocy do wykorzystania przez logopedów, terapeutów i nauczycieli / Anna Lubner-Piskorska. - Wyd. 2 - Gdańsk : "Harmonia", 2013. - Teka (86 k. tabl. luz.) : il. ; 30 cm +książka: 100 s. : il. (w tym kolor.) ; 30 cm.
Zestaw, którego autorką jest Anna Lubner-Piskorska, składa się z dwóch elementów: książki (przewodnika) oraz teczki zawierającej karty z ilustracjami. Niemal 300 rysunków można powielać, natomiast sposób ich wykorzystania jest zupełnie dowolny. Rysunki te podzielono na trzy kategorie tematyczne: piraci, ogród oraz cukiernia. Od strony formalnej, materiały wchodzące w skład uniLOGO 1 to: podstawowy zestaw obrazków wycinanki historyjka obrazkowa układanki gry manualne puzzle kolorowanki gra planszowa labirynty Dołączona do zestawu książka (przewodnik) to ponad 60 propozycji wykorzystania materiałów umieszczonych w teczce. Generalnie, zabawy te stworzone zostały z myślą o terapii logopedycznej. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by po drobnych modyfikacjach móc je wykorzytać w zupełnie innym rodzaju zajęć. Z pewnością największym atutem materiałów jest ich nieograniczona liczba zastosowań, możliwość tworzenia nowych zabaw, a także modyfikowania konkretnych materiałów pod kątem potrzeb danego dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 648 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 215.)
Praca zbiorowa wpisująca się w szeroki kontekst współczesnej zmiany myślenia o edukacji, stanowiąca ważny i wartościowy przyczynek dyskusji nad problematyką edukacji małego dziecka. W zmianach tych wybija się konieczność szerszego uwzględniania potrzeb i bieżących sytuacji dzieci żyjących w świecie ciągłych, dynamicznych, wielokierunkowych transformacji. Zaznacza się w nich koncentracja na dziecku w kontekście nowego rozumienia paradygmatu pajdocentryzmu (…). Wzrost zagrożeń rozwoju dziecka powoduje wzrost zapotrzebowań na badania naukowe i koncepcje działań praktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110311 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46235 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej