Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(161)
IBUK Libra
(22)
Forma i typ
Książki
(159)
E-booki
(22)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Artykuły
(1)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(269)
wypożyczone
(19)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(74)
Czytelnia Piła
(7)
Wypożyczalnia Chodzież
(29)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(44)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(19)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(72)
Czytelnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(25)
Czytelnia Wągrowiec
(12)
Zbiory specjalne Złotów-Czytelnia
(1)
Autor
Falkowski Andrzej
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Górnik-Durose Małgorzata
(3)
Jachnis Anna
(3)
Słaby Teresa
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Łętowska Ewa
(3)
Awdziej Marcin
(2)
Bauman Zygmunt
(2)
Bobrowska Agnieszka
(2)
Bombol Małgorzata
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Dziechciarz Józef
(2)
Jargoń Ryszard
(2)
Kaczmarek Mirosława
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Lehmann Krzysztof
(2)
Maison Dominika
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Nalepka Adam
(2)
Patrzałek Wanda
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Smyczek Sławomir
(2)
Szmulik Bogumił
(2)
Terelak Jan Feliks
(2)
Urban Wiesław
(2)
Zaleśkiewicz Tomasz
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Łaciak Beata
(2)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(2)
Łukasiak-Goszczyńska Maryla
(2)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Balicki Janusz
(1)
Bangs David H
(1)
Barber Benjamin R
(1)
Barcewicz Mirosław
(1)
Bartkowiak Ryszard
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Becla Agnieszka
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Begg David K. H
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bielecki Witold
(1)
Boguni-Borowska Małgorzata
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bongers Paul N
(1)
Borowiec Jan
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Budzich Krzysztof
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Błędowski Piotr
(1)
Chmaj Marek
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Ciopiński Andrzej
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czechowska Dorota Iwona
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobosz Damian
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dyląg Anna
(1)
Dzięgielewska Małgorzata
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Filipiak Beata
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Goleman Daniel
(1)
Grabia Tomasz
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Hann Christopher Michael
(1)
Hartley Kate
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Ignasik Adam P
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Jackiewicz Anita
(1)
Jagielska Monika
(1)
Jankiewicz Jacek
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jezienicka Elżbieta
(1)
Jordan J
(1)
Jurkowska Agata
(1)
Justyński Janusz
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(78)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(182)
Język
polski
(171)
nieznany (po)
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Dorośli
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Nauczyciele
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(131)
Marketing
(29)
Reklama
(18)
Konkurencja
(16)
Przedsiębiorstwo
(16)
Spożycie
(16)
Konsumenci (ekonomia)
(13)
Zarządzanie
(11)
Banki
(9)
Marketing partnerski
(8)
Zachowanie
(8)
Środki masowego przekazu
(8)
Kultura
(7)
Lojalność konsumentów
(7)
Praca
(7)
Satysfakcja konsumentów
(7)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(7)
Techniki sprzedaży
(7)
Usługi
(7)
Badania marketingowe
(6)
Ekonomia
(6)
Globalizacja
(6)
Innowacje
(6)
Internet
(6)
Jakość życia
(6)
Nawyki konsumenckie
(6)
Obsługa klienta
(6)
Ochrona konsumenta
(6)
Postawy
(6)
Rynek
(6)
Transport
(6)
Gospodarstwo domowe
(5)
Handel
(5)
Menedżerowie
(5)
Pieniądz
(5)
Polityka społeczna
(5)
Popyt
(5)
Produkcja
(5)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
(5)
Własność
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Ceny
(4)
Decyzje
(4)
Dziecko
(4)
Jakość produktu
(4)
Kadry
(4)
Koszty
(4)
Mikroekonomia
(4)
Motywacja
(4)
Młodzież
(4)
Podatek
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Rynek pracy
(4)
Unia Europejska
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Żywność
(4)
Administracja
(3)
Benchmarking
(3)
Bezrobocie
(3)
Centralne Biuro Antykorupcyjne
(3)
Czas wolny od pracy
(3)
Erotyzm
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Harmonizacja prawa
(3)
Inflacja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Integracja europejska
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Monopol
(3)
Monopole
(3)
Najwyższa Izba Kontroli
(3)
Nieuczciwa konkurencja
(3)
Organizacja
(3)
Podatek od towarów i usług
(3)
Policja
(3)
Prawo antymonopolowe
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Public relations
(3)
Płeć
(3)
Rachunkowość zarządcza
(3)
Reklamacja
(3)
Rolnictwo
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Sądownictwo
(3)
Służba zdrowia
(3)
Turystyka
(3)
Ubóstwo
(3)
Zakupy
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Administracja niezespolona
(2)
Adwokaci
(2)
Akwizycja
(2)
Temat: czas
2001-
(10)
1989-
(7)
2001-0
(7)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kurpie (region)
(1)
Negocjacje
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(21)
Praca zbiorowa
(9)
Poradniki
(6)
Opracowanie
(5)
Materiały konferencyjne
(4)
Podręczniki
(4)
Monografia
(3)
Raport z badań
(3)
Blogi
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Czasopisma naukowe polskie
(1)
Encyklopedie
(1)
Gry komputerowe
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Synteza
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Dom i ogród
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kulinaria
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Transport i logistyka
(1)
Tytuł czasopisma
Progress in Economic Sciences : czasopismo naukowe Instytutu Ekonomicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile. Nr 1(2014)
(1)
WychowujMy! : dorosłym o dzieciach
(1)
183 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60082 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Problemy Pracy Socjalnej)
Na strukturę książki składają się trzy części: O potrzebie reorientacji polityki społecznej. Nowe problemy, nowe zadania służb społecznych; Samonaprawiające się społeczeństwo. Podmioty działań aktywizujących; Aktywizacja zawodowa i reintegracja społeczna w praktyce pracy socjalnej i pomocy społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105218, 105229 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47905 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32224 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44654 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w kryzysie stawia na głowie standardowe zarządzanie kryzysem zniewolone przez procesy i zachęca czytelników do porzucenia typowych korporacyjnych protokołów i schematów komunikacji. Kate Hartley uważa, że organizacje powinny spojrzeć na kryzys z punktu widzenia konsumentów i uczłowieczyć przekazywane im informacje. Jej książka pełna jest pomocnych wskazówek i praktycznych porad, które można wykorzystać w każdej sytuacji kryzysowej, a także nie brakuje tu fascynujących przykładów pokazujących nam, jak odróżniać codzienne problemy od prawdziwego kryzysu. Dowiemy się również dlaczego uwielbiamy nienawidzić nasze ulubione marki oraz poznamy najgorętsze tematy zarządzania kryzysem, takie jak rozwiązywanie problemu fałszywych wiadomości, plotek oraz trolli grasujących na mediach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48824 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podejmowane w zaprezentowanych na Seminarium referatach problemy dotyczyły następujących zagadnień: organizacje komercyjne i niekomercyjne jako obiekt badań naukowych, organizacje komercyjne i niekomercyjne w gospodarce rynkowej, organizacje komercyjne i niekomercyjne w kreowaniu rozwoju regionalnego, współczesne narzędzia zarządzania organizacjami komercyjnymi i niekomercyjnymi, finansowe aspekty zarządzania organizacjami komercyjnymi i niekomercyjnymi. Taka klasyfikacja zagadnień stanowi podstawę konstrukcyjną niniejszego opracowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45443 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka UOKiK.)
Publikacja podzielona jest na cztery części. Pierwsza z nich poświęcona jest polityce antytrustowej i próbie odpowiedzi na pytanie, dlaczego sprawne funkcjonowanie konkurencji jest podstawą prawidłowego działania i rozwoju 8 gospodarki rynkowej. Kolejne dwa rozdziały dotyczą kontroli koncentracji oraz pomocy publicznej. Obie te kwestie to jedyne przypadki, w których organy antymonopolowe reagują ex-ante – zanim nastąpi zakłócenie konkurencji. Ostatnia część to z kolei wyzwania polityki konkurencji. Postępująca informatyzacja życia społecznego i gospodarczego sprawia, że przedsiębiorstwa działają w zupełnie innym otoczeniu niż jeszcze kilka lat temu. Zarówno sposób organizacji spółek, jak i prowadzenia przez nie operacji na rynku uwarunkowane są w znacznym stopniu przez nowe technologie oraz sposoby komunikowania się. Zadaniem organów antymonopolowych jest dostosowywanie działania do tych zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46518 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ostatnie dziesięciolecia XX w. przyniosły zupełnie nowe spojrzenie na dzieciństwo. Zwłaszcza w psychologii i pedagogice dziecko zaczęto traktować jako indywidualną jednostkę, partnera dokonującego wyboru własnej drogi rozwoju. Próbę nowego spojrzenia na dzieciństwo pierwszych lat XXI w. opracowała grupa socjologów, którzy pokazują, w jakie nowe obszary życia wkracza dzisiejsze dziecko, obszary do niedawna zarezerwowane wyłącznie dla dorosłych. Wymienić tu można przede wszystkim nieograniczony dostęp do komercyjnego rynku zakupów i ofert, myślenie według schematu klikania na wirtualnej rzeczywistości, rynkowe trendy zajęć dodatkowych, zainteresowanie seksem. Poruszono także temat dziecka i dzieciństwa, przedstawionego w filmach w kinie polskim (1989-2009) oraz w podręcznikach szkolnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107429, 103837 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47582, 47968 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38097 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31746 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44315 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 63344 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zbiór zadań uzupełnia podręcznik ekonomii Davida Begga, Stanleya Fischera i Rudigera Dornbuscha. Zbiór zadań zawiera zestaw ćwiczeń i zadań, które pozwalają sprawdzić zrozumienie poszczególnych pojęć i twierdzeń, uczą ich wykorzystania w analizie ekonomicznej, ułatwiają przyswojenie teoretycznych treści podręcznika, pokazują wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej oraz ugruntowują zdobytą wiedzę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 111868 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41391 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34340 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46778 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to już kolejna praca Autora służąca popularyzacji myślenia konstytucyjnego, dotycząca szczególnego obszaru regulacji statusu jednostki, jakim są jej wolności i prawa socjalne. Studia nad orzecznictwem stanowią źródło szczególnie wartościowej wiedzy prawniczej. Poznanie argumentacji i tzw. linii orzeczniczych zawartych w wyrokach umoźliwia właściwe rozumienie i stosowanie prawa. Wyjątkowe znaczenie w tym zakresie ma orzecznictwo konstytucyjne. Praca poświęcona jest w znacznym stopniu interpretacji norm i zasad konstytucyjnych przez Trybunał Konstytucyjny. Stanowi swoisty przewodnik po problemach konstytucyjnoprawnych, przydatny zarówno dla profesjonalnych środowisk prawniczych, które zajmują się tworzeniem i stosowaniem prawa, jak i dla osób studiujących kierunki prawno-administracyjne czy ekonomiczne, a także dla każdego obywatela, który interesuje się problematyką wolności i praw jednostki, zwłaszcza o charakterze socjalnym. Ci, którzy staną przed problemem wniesienia skargi konstytucyjnej, znajdą w pracy odpowiedzi na wiele zasadniczych pytań z tego zakresu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107536, 107535 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47243 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Starzenie się ludności postępuje, a skutki wywołane tym procesem stają się coraz bardziej dostrzegalne. Wraz z procesem starzenia się człowieka zachodzą w jego organizmie ogólne zmiany o charakterze fizycznym, fizjologicznym i psychicznym, modyfikując zachowania rynkowe. W sferze ekonomicznej zwiększająca się liczba seniorów wpływa na strukturę produkcji, podziału, wymiany i konsumpcji środków zaspokajających potrzeby ludzkie. Zachowania konsumentów seniorów w ostatnich latach stały się przedmiotem badań wielu dziedzin nauki; kwerenda bibliograficzna wykazała jednak, że obszar innowacyjności zachowań ludzi starszych nie cieszył się zainteresowaniem badaczy. Zapewne wynika to z często prezentowanego w mediach stereotypu ludzi starszych jako niedostosowanych do zmian otoczenia, zamkniętych na nowości rynkowe. Jako główny cel monografii przyjęto określenie determinant zakupu i akceptacji przez konsumentów seniorów innowacji produktowych wybranych kategorii dóbr materialnych FMCG (fast-moving consumer goods). Przeprowadzono trzyetapową sekwencję badań wśród osób po 60. roku życia na terenie Wielkopolski, wykorzystując metodę wywiadu osobistego. Efektem analiz jest określenie modelu postaw seniorów wobec innowacji oraz zbudowanie modelu zakupu i akceptacji przez seniorów innowacji produktowych na rynku FMCG. Dodatkowo zaproponowano segmentację konsumentów seniorów według kryterium zdefiniowanej innowacyjności konsumenckiej, która pozwoliła na wyodrębnienie pięciu typów: niechętnych konserwatywnych, zorientowanych tradycjonalistów, aspirujących wycofanych, nieświadomych praktycznych oraz racjonalnych innowatorów. Zgromadzony materiał teoretyczno-empiryczny może znaleźć zastosowanie w procesie zarządzania portfelem produktów zarówno na etapie inicjowania i wprowadzania innowacji produktowych na rynek, jak i na etapie modyfikacji produktów już istniejących w celu uzyskania akceptacji konsumentów seniorów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98703, 98704 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45990 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30408 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44631 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90689 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42684 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34193 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30765 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40606 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85897 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29664 (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29663 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46759 (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42251 p (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem monografii jest przedstawienie wybranych zagadnień dotyczących stosowania najnowszych i najbardziej zaawansowanych metod oraz narzędzi współczesnej neuronauki do badania zachowań konsumentów. Neuronauka konsumencka i jej praktyczne zastosowanie w biznesie – czyli neuromarketing – opierają się na wynikach badań uzyskanych przy użyciu metodologii i narzędzi stosowanych w diagnostyce medycznej. Większa część książki poświęcona jest więc przeglądowi metod badawczych i wybranych rezultatów, które zgromadzono dotychczas w setkach pasjonujących neuronaukowych eksperymentów. Mam nadzieję, że lektura tej książki uzmysłowi Czytelnikowi, że neuronauka – dzięki postępowi technologicznemu oraz innowacyjnym rozwiązaniom stosowanym w neuroobrazowaniu i nieinwazyjnych pomiarach psychofizjologicznych – jest potężnym narzędziem do badania nieświadomych reakcji i funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki niej wiemy teraz znacznie więcej o ludzkich reakcjach, o postrzeganiu, przetwarzaniu, ocenianiu oraz wykorzystywaniu wewnętrznych sygnałów i zewnętrznych bodźców w procesach decyzyjnych w codziennym życiu oraz w kontekście społecznym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Kraj pochodzenia produktu należy obok jakości i ceny do najważniejszych kryteriów wyboru przy podejmowaniu przez konsumenta decyzji zakupowych artykułów spożywczych, a w kontekście negatywnych skutków pandemii COVID-19 kupowanie żywności made in Poland zyskuje na znaczeniu, stając się praktycznym działaniem na rzecz wspierania rodzimych producentów. W monografii usystematyzowano stan wiedzy na temat zjawiska patriotyzmu konsumenckiego oraz zidentyfikowano postawy i czynniki determinujące nabywanie przez konsumentów polskich produktów żywnościowych. Ponadto na podstawie wyników badań empirycznych dokonano typologii konsumentów z trzech generacji wiekowych – X, Y i Z – w kontekście postaw wobec tych produktów, a zwłaszcza triady ich cech, tj. pochodzenia, ceny i jakości. W konsekwencji stwierdzono występowanie znaczących różnic międzypokoleniowych i odmienne, nie zawsze pozytywne podejście do zakupu polskiej żywności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Temat
Absolutyzm Anarchizm Autorytaryzm Autorytet Banki Bezrobocie Bioetyka Bóg Chrześcijaństwo Cnota (filoz.) Cykl koniunkturalny Kultura Demografia Demokracja Dialog społeczny Etyka społeczna Działalność charytatywna Egalitaryzm Ekologia Ekonomia Elita społeczna Encykliki społeczne Etyka Gospodarka Faszyzm Feudalizm Polityka Filozofia Finanse publiczne Plan gospodarczy Grzech Ideologia Imperializm Indywidualizm (filoz.) Inflacja Integracja europejska Siła robocza Kapitał społeczny Kara śmierci Nauka społeczna Kościoła katolickiego Komunikacja społeczna Komunitaryzm Konserwatyzm Związki wyznaniowe Liberalizm Makroekonomia Marksizm Migracje Mikroekonomia Mniejszości (socjol.) Nauki społeczne Monarchia Nacjonalizm Nierówności społeczne Niewolnictwo Obywatel Rynek Osoba Państwo Partie polityczne Patologia społeczna Pieniądz Polityka społeczna Ponowoczesność Porządek społeczny Postęp Postmodernizm Praca Prawa człowieka Prawo Produkt krajowy Psychologia społeczna Racja stanu Rasizm Religia Republika Rodzina Rynki finansowe Samorząd Sekty Słuszność (prawo) Socjalizm Socjologia i społeczeństwo Socjologia polityki Socjologia prawa Społeczeństwo obywatelskie Ekonomia społeczna Społeczność lokalna Społeczność międzynarodowa Sprawiedliwość Sumienie Szkoły katolicko-społeczne Ruchy katolicko-społeczne Teologia Teologia polityczna Konsumenci (ekon.) Przedsiębiorstwo Teoria wyboru publicznego Terroryzm Tomizm Totalitaryzm Tradycja Umowa społeczna Ustrój polityczny Władza Własność Wojna Pokój Masoneria Wolność Wzrost gospodarczy Zarządznie Zasady życia społecznego Zmiana społeczna Związki zawodowe Społeczeństwo
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94037 (1 egz.)
Czytelnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34831 P (42) (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41571 p (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60186 P 5,4 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Tendencje do zmian w konsumpcji i podejmowane krytyczne analizy dyskursu w przestrzeni zarówno publicznej, jak i naukowej wskazują na jej fundamentalne znacznie w społeczeństwach ponowoczesnych. Zatem treść tej dyskusji pełna jest antynomii, takich jak: „autonomia – dominacja”, „racjonalność – nieracjonalność”, „wolność – zniewolenie”, „nadmiar – umiarkowanie”, „instrumentalność – ekspresyjność”, „indywidualność – uspołecznienie”, „masowość – zróżnicowanie” itp. Konsumpcja to złożony proces ujmowany w różnych kontekstach społecznych i ekonomicznych, oparty na znaczeniach i symbolach, opisujący indywidualizację jednostkowych zachowań konsumentów, ale także nowe perspektywy funkcjonowania społeczeństw. Konsument nie istnieje w próżni − procesy ekonomiczne i kulturowe, w których uczestniczy, relacje, które nawiązuje i podtrzymuje, a także znaczenia, jakie im przekazuje, stanowią ważny kontekst jego otoczenia społecznego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Czasopismo
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39628 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32756 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46108 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej